Dvacítka bude obhajovat stříbro na MS bez Necida
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Pekhart je po operaci zánártní kůstky, za tři měsíce chce hrát
10.10.2009, 10:26
Dvacítka zůstala na MS v Egyptě ve stínu kanadského stříbra
07.10.2009, 11:31
Dovalil: Vyřazení na penalty je škoda, ve čtvrtfinále jsem věřil
07.10.2009, 08:24
Češi byli krůček od čtvrtfinále MS. Nezvládli penalty
06.10.2009, 22:53
Dvacítku na startu vyřazovacích bojů na MS prověří Maďaři
05.10.2009, 13:30
Chramosta: Dát dva góly při premiéře na mistrovství je sen
04.10.2009, 11:36
Dovalilovi radost z výhry nad Kostarikou kalí řada českých chyb
04.10.2009, 08:22
Dvacítka si poradila i s Kostarikou
03.10.2009, 23:28
Dvacítka chce uspět i s Kostarikou, aby se vyhnula cestování
02.10.2009, 18:50
Poctivá defenzíva přinesla ovoce, dvacítka remizovala s Brazílií
30.09.2009, 20:49
Česká dvacítka se na MS pokusí překvapit favorizovanou Brazílii
29.09.2009, 15:33
Češi vkročili do turnaje výhrou nad Austrálií
27.09.2009, 20:45
Dvacítka začne cestu za obhajobou stříbra proti Austrálii
27.09.2009, 08:11
Ze stříbra na MS dvacítek mohli hráči podle agenta vytěžit víc
24.09.2009, 09:40
Komentáře (130)
Přidat komentářaj, škoda že Necka nejede, moc by pomohl
jsem stejného názoru
A kde je Mišůn???
Kozááááák???????
toho bych tam rozhodně čekal víc, než Pekharta, kterýmu teprve sundali sádru
Pekhart je snad furt ještě zraněnej ne?
mno uz ma sadru dole a cvici ve fitku tak asi brzo naskoci do hry...
tak to je dobrá zpráva třeba se dostane do formy a Slavia konečně bude mít 2 utočníky
keeeez by ale bohuzel v zime odejde btw. 3 utocniky(Hlousek,Senkerik,Pekhart)
misto pekharta necid,misto vosahlika kadlec,misto fabiana folprecht
Fabián je typická lajna, křídlo...Folprecht rozehrávač- tvůrce, nejdou zaměnit...
Proč ho neberou ?
ja myslim ze je takova dohoda (asi nepsana) ze kdyz prejde do seniorske repre tak uz pak nahraje za U21.
Protože ani sám nechtěl....chce hrát ligu mistrů...
stejně máme silný útok i kdyby se Pekhart nestihl dát do formy
ví někdo důvod proč nevzal toho Necida a Kadlece ?
podle mě to je jasný:Sralta zatlačila na trenéra atd.,protože potřebuje Kadleca na ligu a poháry,tak ho nevzal,jinej důvod neni
Necid hraje za áčko, toho sis mohl všimnout a Kadlece prostě nevzal, je mezi náhradníkama.
"S Ivanem Haškem jsme se dohodli, že zůstane k dispozici pro A mužstvo. Sice by nám pomohl, ale už patří do vyšší kategorie. Šance v Egyptě dostanou jiní útočníci, kteří také mají svoji kvalitu," řekl kouč Jakub Dovalil novinářům.
jeste sebek je krajanek
myslim si, že budou hodně silný, při troše štěstí by z toho mohle bejt medaile...
Vaclík
Čelůstka - Dreksa - Mazuch - Lecjaks
Vácha - Mareček - Morávek - Zeman
Chramosta - Rabušic
Když by byl Pekhart ve formě, tak možná místo Rabušice.. Ale je po dlouhym zranění.. Jinak
možná ještě místo Váchy Fantiš jinak
Suchý? Hloušek?
Stařešiny
starý
Dreksa
Pokuď se nepletu tak můžou jet, když jim bylo v době kvalifikace ještě 20, nebo snad ne?
mužou hrát ročníky 89 a mladší...
Ne...počítá se jen rok narození,ne přesný datum. Takže Suchý s Hlouškem mají smůlu. Jinak Necid nejede kvůli tomu,že je v áčku a nemůže být současně ve více reprezentačních výběrech. Akorát bych našel určitě víc jak deset hráčů lepších než Fabián,Chramosta a Pekhart,kterej navíc ještě nastoupí po zranění.
Než Chramosta??
Chramosta neni špatnej,ale fakt znám lepší hráče,který by tam udělali víc.
Třeba? Mě napadá akorát Šural a ten je asi zraněnej..
Takže než Fabián - Jan Hable, Tomáš Nuc, Lukáš Michna. Než Chramosta a Pekhart - Martin Nešpor, Libor Kozák, Milan Halaška, Jaroslav Borák, Josef Šural, Jakub Petr a pak ten Václav Kadlec
To myslíš vážně, že než Pekhart je lepší třeba Nešpor, Borák, Halaška.. ? To snad ne
Borák možná jo,ale teď myslim,jen kvůli tomu,že je po zranění. Jinak samozřejmě ne. :-)
Jo takhle, to potom jo, ale i tak, Pekhart je fotbalista se zkušenostma z Anglie (i když ne úplně zápasovejma..) a ve Slavii taky naznačil, že na to má, i když se od něj čekalo víc.. Podle mě si tam bejt zaslouží, bylo by to k němu krutý ho nevzít kvůli zranění..
Místo Pekharta tam rozhodně Kozák asi mohl být.. Ale než Chramosta ti hráči lepší nejsou, nebo minimálně nemají takové zkušenosti.. Nechápu proč tam dáváš Hableho To už spíš Nuc.. A Halaška se mi taky líbí, ale za repre snad nikdy nehrál, ne?
Co se ti na tom Hablem nelíbí? A Halaška ještě v repre nebyl,no...ale tak všichni někdy musí začít.
No jo, ale začínat rovnou na MS Hable je hroznej, už v 19 nestačil.. Jenom brzo narostl. mareček je mnohem lepší DM..
Jak se říká,risk je zisk. :-D Tak Mareček je lepší,to žádná...ale tak já bych tomu Hablemu šanci dal. :-)
Já bych mu už šanci nedával.. Měl jich dost.
Asi tak,kdyz se nechyti ani v Ostrave je u nej neco spatne,,,Marecek je extratrida na svem poste v lize,to je novy Galasek
To je nový Pirlo s tím, že umí i perfektně bránit
no myslim, že trenér, kterej získal stříbro s U17 a bronz s U19, má o těch hráčích trochu větší přehled než ty
Halaška je 88
myslim že má docela výsledky, takže bych výběr nechal na něm,vyjmenuj aspon 5 lepších hráčů než ty 3 co jsi napsal a uznám že máš pravdu
Takže než Fabián - Jan Hable, Tomáš Nuc, Lukáš Michna. Než Chramosta a Pekhart - Martin Nešpor, Libor Kozák, Milan Halaška, Jaroslav Borák, Josef Šural, Jakub Petr a pak ten Václav Kadlec
tak Kadlec odpadá,toho vzít nemohl,Fabiána jsem v životě neviděl hrát takže nemužu posoudit,Petr a Šural jsou s Chramostou srovnatelný ale Chramosta je jednoznačně golovější,Pekhart je riziko jak bude hrát po zranění,ale na druhou stranu ten si to zaslouží za to co předváděl ve všech mládežnickejch repre kategoriích.
Jako Pekhart je dobrej,ale já fur beru,že je po zranění a je nevyhranej. Prostě proto bych tam místo něj dal někoho jinýho. :-)
ok za výkony ve Slavii si to nezaslouží plus ještě zranění,pochopil bych kdyby ho nevzal a vzal třeba Kozáka
a se Šuralem taky souhlasim i kvuli tomu, že je použitelnej i na kraji zálohy,klidně bych ho vzal místo Váchy.Co za post hraje Wojnar?
Místo Váchy ?? Ani náhodou, ten je výbornej a navíc má formu A Wojnar je levonohej ofenzivní záložník, může hrát uprostřed a vlevo, jinak má parádní techniku
mně se teda Vácha moc nelíbí,je fakt že ted se mu docela začalo dařit,ale stejně žádnej zázrak,ale je fakt že pro něj hraje jeho velká univerzalita
jj...souhlas...Wojnar je dobrej a hlavně hraje v reprezentačních výběrech už odmala. :-D
Váchu byste nebrali a Wojnara,fabiána nebo fantise jo?wojnar je tragickej
Já bych asi nejvíc věřil tomu Petrovi. Ten se mi začíná líbit teď. I když v Olomouci toho moc neukáže,no. Ta nemá teď moc výsledky.
Kadlec náhradník v A-týmu??? Tak tady se někdo krutě posral. Jestli tato malá spermie je v Haškových plánech, tak už na celej fotbal kašlu!
A kde si vzal ze v acku??? Je nahradnik ve dvacitce, cti poradne!
Tak tak.
delší rozhovor s Dovalilem: http://fotbal.sport.cz/fotbal/reprezentace/156236-dvacitka-vyrazi-do-egypta-obhajovat-stribro-z-kanady-bez-necida.html
třetí odstavec
tak to už je fakt přehnaný aby byl kadlec náhradníkem v A
moje řeč, tento tah moc nechápu
popravdě to opravdu zavání spartanskejma zájmama,jinak si nedovedu představit proč jeden z největších českejch talentů posledních let nehraje za žadnou reprezentaci a je uvězněnej v nějaký idiotský bublině někde mezi ruznejma výběrama
Tak to sorry, tohle sem necet
To je blbost..si myslim, na to ještě rozhodně nemá..
to je od trenérů zbytečné, Kadlece maj nechat mládežnickým výběrům, klidně ho mohli vzít místo někoho jiného, i když můj názor je ten že si Véna může ještě počkat, sice je to talent jako bejk ale tahle generace spolu hraje dlouho a MS si vykopali. Do "A" by mohli být připraveni naskočit bez problému Fenin nebo Hloušek, Vaška bych tam ještě nebral.
No Kadlec tam mel byt urcite a to same Folprecht misto Fabiana v druhe lize ukazuje jak je to velky hrac,nechapu to
Podle mě je dobře, že ještě Kadlece nevzali, je mu pořád jen 17 a tohle jsou dvacítky, to budou nadupaný kobyly, na Kadlecovi je přeci jen vidět, že je ještě slaboučkej.. Sice třeba Vošahlík se mi nelíbí, ale může bejt mnohem platnější.
Nevim jako ja bych ho misto Vosahlika vzal hned,,,a kdyz ne jeho tak Kozaka urcite
Pánové, Kadlec tam není kvůli tomu, že ho Hašek má jako náhradníka áčka
Strasny kec opravdu to nechapu jako jedine mozne vysvetleni je ze Pepek snad mluvil s Ivanem kdyz jsou kamaradi jinak fakt nevim,,,,ja vim ze byl v sirsi oficialni nominaci ale stejnak
Je to na nic.. Měl by hrát za béčko bez ohledu na výsledky celé Sparty.
Ty jo nevim me se celkem v Acku zda prospesny ,jako myslim si ze stejnak jeho role je 30min v Acku ale dle me se rozhodne na tom hristi neztrati ,ale kdyz jde Zolik tak je prospesnejsi
Marty jen si vzpomen na Juna ,jak sbiral ve svych hodne mladych letech po minutach vedle Horsta s Vratou a jak pak vyrostl kde je ted je druha vec ze jo,,,ale od dob Lokvence to byl jediny utocnik od nas s cichem na goly,,,samozrejme Venca ted nema vedle takove bombardaky jako Vratu a Horsta ale i tak si myslim ze to neni marne,,,i kdyz je pravda ze v Becku utocnici schazeji Jeslinka bych uz nejradsi nakop,to nema smysl aby furt pendloval at si to zkusit nekam jinam,sam Hasan s Kmochem rikali ze jeho pristup neni takovy,,,pak je tam Honza Kadlec mozna novy typicky Soula ale jeste potrebuje dozrat a pak Tresnak no ze by tam nekdo vynikal,,,i ten Tresnak by mel vice vynikat,,to smerem dozadu mame vetsi talenty v becku ci v zaloze
Jenže ten kluk hraje většinou jenom těch posledních 30 minut, sice je to "žolík", ale na to jakej to je talent, tak by měl hrát pokaždý těch 90 minut, dávat góly, aby získal rutinu v zakončování. Jun v tu dobu hrál normálně i za béčko co si pamatuju. Kadlec ne.
Jasny ale vis ze hraje i tech 90 docela kdyz je fit ,,kazdopadne nekdy by za to becko mohl hrat,protoze kdo vi jak to ted bude kdyz se vraci Holenda,,,dal bych zaver takovy ze by mel obcas za to becko nastoupit na tom se shodnem asi
Haškovi asi jeblo, jako Kadlec je určitě velkej talent, ale na áčko nemá fyzicky a zatim ani herně, fakt tohle nechápu...
Je to na nic.. Ten kluk potřebuje co nejvíc hrát a ne sedět tam kde se ještě nemůže dostat do základu. Strašně mě to mrzí, ale takovým přístupem o jeho talent přijdeme
Ja taky nechapu moc to cachrovani mezi reprema,vim ze hral za 19cky a tam doslova exceloval ,nebojim se teda ze o nho prijdem protoze na svuj vek dostava dost sanci ve Sparte a ty pokroky jsou tam opravdu videt,,,jako jen Rosa,Jun,a on hravali neco ve svem mladem veku.....nepocitam kopyta typu Straceny---ten Kyjev mu nikdy nezapomenu co tam lezl
Jinak si osobne nedovedu predstavit Spartu bez Zemaka ,,,,,snad se Lubos chytne na jeho strane,,,hlavne tam nedavat Strestika nechci mit infarkt
jsem zvědavej jak Střeštík dopadne,neni to tak dlouho co ve stejnym věkovym vyběru vynikal
Neni to tak dlouho co prerustal ligu a to doslova,chodil jsem pravidelne na zapasy Brna se divat a to bylo neco jak to spolecne s Kaloudou mastili a pak kdyz odesel Lubos tak Stresta sam ,no fantazie,a pak prestal na sobe makat a v Brne hral tuzku ,myslel jsem si ze ho konkurence u nas nakopne ale naopak za Zemanem je tak o 10 milovych kroku ,proste novy Matusovic
Martin se vykopal hlavně proto že dostával šance, teď si taky naši sestavu bez něj moc představit nedokážu. Ale náhrad za něj máme dost, může tam hrát Kalouda nebo Žofčák a napravo Kalouda.. Sparta se mi letos velice líbí, podle mě to bez něj zvládnou ;)
Snad jo
Myslím si,že by měl jet místo Jakubova Marek Štěch z WHA.Přece jen má více zkušeností
mno ale to uz by tam byl docela solidni pretlak Sebek,Vaclik,Stech si kvalitni golmani ale chytat muze jen jeden...
Soulhas, Jakubov je kvalitní gólman a asi ani neočekává, že bude chytat, takže pro něj cenné zkušenosti...
Mel vzit Kollera
Vaclik - Reznik, Hosek, Mazuch, Celustka - Vacha, Marecek, Zeman - Moravek - Pekhart, Rabusic.
Kadlec ???
Vaclik - Reznik, Hosek, Mazuch, Celustka - Vacha, Marecek, Zeman - Moravek - Pekhart, Rabusic.
technická - Hořava už hrát nemůže ?
můžou hrát ročníky 89 a mladší
Dočkal na minulém MS nehrál ptz byl pro Soukupa příliš mladý a teď je už zas starý? To se mi nezdá.
njn, ale s tim já nic nenadělám Dočkal je prostě 88 (stejně jako třeba Hořava) a hrát prostě nemůžou...
Njn pravda že minule byl vrch 87, ptz Janda který je leden 87 to měl o pár dní Dočkal byl tehdy asi nejlepší záložník U20 v lize a v Kanadě nebyl, buď byl zraněný nebo jel na pozdější ME21 (což pochybuju).
Honem anektovat Murise a a Anese než nám je Bosňáci vemou..
a heslo ti poslal taky?
Kozák hraje v Brescii v základu nechápu jaktože tam není
Kozák za Bresciu odehrál 3 utkání, z toho ani jedno v základu. Oprav si informace...Jinak. ve výběru samozřejmě chybí.
Nevím odkaď máš informace ty zkus goal.com Na konci minulé sezony odehrál nějaké zápasy v základu i za Lazio takže do výběru jistě patří, nevím proč je jen mezi náhradníky
Mám informace z oficiálních stránek Brescie. Kdysi jsem s ním hrával, takže každý jeho zápas - jestli nastoupil nebo ne - sleduju. Zatím pokaždé odehrál jen několik minut v druhém poločase.
...a na goal.com sestavy týmů ze Serie B chybí...takže, odkud máš informace ty?
Už zase začínáš? Ty si dement fakt.
Jo to je strasny blb
Můžu poprosit o nějakou stručnou charakteristiku Vaclíka a Jakubova? Chytají ve druhé lize???
Vaclík určitě ano, chytal i nedávný zápas U21 s Němci který jsme vyhráli 2:1. Také bysis ho mohl pamatovat s ME19 které bylo u nás. Jakubov teďka za Duklu taky chytal ale v tomto výběru bude asi až jako trojka (o jedničku se poperou Šebek s Vaclíkem).
Jakubova moc neznám, ale Vaclík chytá už i za "21" a ve čtyřech kvalifikačních zápasech inkasoval jedinej gól (z penalty v německu)
chybí tam Necid,já bych nominoval i V.Kadlece
Viděl jsem opravdu správně, že někdo v diskuzi navrhoval povolat Jakuba Petra?...no to už snad nemůžete ani myslet vážně.
jj, občas odborníci z diskusí něco takového napíšou... Killharmonia napsal, že je Jakub Petr určitě lepší než Pekhart a Chramosta
Ty jeho nazory nelze brat vazne vubec
NECID musí bojovat o místo v klubu a pravidelně hrát, proč by měl hrát proti juniorskému výběru Kostariky, když může rát CHL proti MENUTD....
Tak to je jasný, o tomhle se nedalo ani vážně uvažovat... Je to škoda, ale pro rozvor hráče víc pomůže LM a Q-WC
máme kvalitní tým ale obhájit stříbro na ms by byl zázrak, buďme ale i přesto optimisti, máme na to
Rabušic - Pekhart
Zeman - Mareček - Morávek - Vácha
Lecjaks - Mazuch - Hošek - Čelůstka
Vaclík
jak znám dovalila tak bude hrát 1000% Vošáhlík,ikdyž bych tam radši viděl Rabušice...Dreksa je dle mého lepší než Hošek, toho jsem za Slávku viděl pokaždý,když hrál a moc se mi nelíbí
já myslím, že bude duo Vošahlík - Rabušic (a budu to fajn)
Rabušic - Vošahlík
Vácha - Mareček - Morávek - Zeman
Čelůstka - Mazuch - Řezník - Lecjaks
Vaclík
Chramosta - Rabušic
Fantiš - Mareček - Morávek - Zeman
Lacjaks - Mazuch - Hošek (Dreksa) - Čelůstka
Vaclík (Šebek)
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele