Druholigový francouzský Clermont bude trénovat žena
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Komentáře (204)
Přidat komentářžena patří do kuchyně
a 16 lety panicove do skoly, tak mazej
Co blázníš, vždyť na prvním stupni se končí v 11:30.
ono mu je asi 16, tak jsem myslel...ale jo, precenil jsem ho
hele docela mi začínáš vadit, už dávno si tě nevšímám a ty do mě furt budeš rejt? kurva
ale tak to tady na EF chodí je to o zvyku
promin on tu pernamentně urážel mojí babičku a ted mi bude říkat, že mi je 16?? At jde před Eden mi to říct do očí, to už žádnej kovboj nebude.
tak to abys jel na dalsi sluzebni cestu.
neboj pojedu, narozdil od tebe si musim vydělávat na život, maminka mi už dávno nic nedává.
aha, tak jo.
tak jako fakt si mě neskutečně vytočil ted.
ok.
Vážně se uklidni Kovboji, stačí mi číst ty blitky, co občas někam napíšeš a bojím se, že budu zvracet taky.
to me moc mrzi no
To jsem rád, že si rozumíme.
a lidi jako ty patri do minulosti
Když se tam zase cpe -ová, tak proč se to nepočeští celé na Helenu Pobřežíovou?
Ty patříš mezi ty trapáky z novinek co? ti si na to stěžují pořád Náhodou je to dobrý pomocník, v česku to tak není tak využitelný, ale když vidím tlustý američany, škaredý němce... tak je to dobrý pomocník, abych zjistil jaký vůbec mají pohlaví.
Zvlášt tipuju, že zrovna ona bude hodně chlapsky vypadat.
http://nofemininonegocios.com/wp-content/uploads/2012/07/Helena-Costa-2-1024x899.jpg
mariangela fantozzi
no tak to je asi její nejlepší fotka no, tady už to taková hitparáda není http://www.persianfootball.com/news/wp-content/uploads/2013/02/c_330_235_16777215_0___images_stories_edim_13-1159.jpg
takze cicinky mozu byt v pokoji
Helena je totiž typické chlapské jméno
Jj stejně tak jak ANDREA Pirlo, že.
V Itálii je Andrea mužské jméno.
No šak o to jde, stejně tak se může v Portugalsku používat Helena jako mužské jméno. Pravděpodobnost je sice menší než u jiných jmen, ale pokud nemáš projetej kalendář každé země, tak si stejně nemůžeš být jistej. U přijmení ...ová jo.
...a teď mi vysvětli, proč je Kateřina Emmons a ne Kateřina Emmonsová?
Tak to už jsou takový rádoby jména no, nejvíc teču ze Smetana a Svoboda, to je nehoráznej otřes tohle mi taky vadí...
na těchhle dvou je nejlepší, že odmítají -ová, nicméně když pak něco uváděj, tak to natvrdo řeknou třeba Serena WilliamsOVÁ atp. A to jim nevadí. Takže akorát tupá póza
Normálně bych říkal Svobodová, Smetanová a zvysoka bych se na ně vysr*l co ony chtějí.
Já? Opravdu ne...
Ona se rozhodla pro tuto nepřechýlenou podobu.
V češtině se prostě za ženská příjmení přidává -ová. Jste někteří příliš omezení, že je tak těžké tento fakt přijmout?
Ta žena se tak nejmenuje. Pokud se jmenuje Helena Costa, tak by čuměla jak buk, kdyby jí někdo nazval Costaovou. Stejně tak mi přijde naprosto dementní, pokud někdo překládá křestní jména například z němčiny do češtiny - z Hanse se udělá Jan, z Friedricha Bedřich, to je prostě strašný. Tohle platí pro zacházení s jménama/příjmeníma cizinců, jinak pro Čechy s těma koncovkama ová/á souhlasim, zní mi to dobře. Taky mi nějaká ta Emma Smetana zní divně a nelíbí se mi to, na druhou stranu je to její volba, takže podporuju její právo jmenovat se tak. Ani mi nevadí, když se někdo pojmenuje třeba Manchester United - prostě se tak chce jmenovat. A právě proto bych jména nijak nekomolil ani nepřechyloval.
Čeština přechyluje, tím to hasne. A doufám, že navzdory četným snahám přechylovat nepřestane. Není přece problém oslovovat cizinky v nepřechýlené podobě, to vidím jako samozřejmost.
A co se jmen týče - vládcové se překládají, občas i šlechticové, ostatní jména výjimečně.
Jo, u panovníků to chápu. Osobně bych teda podporoval, aby se v literatuře uvádělo původní jméno, pro snadnější odlišení. Ty jména panovníků byly dost podobný v mnoha zemích, takže pokud by se uváděly v původní podobě, bylo by to podle mě přehlednější. Ale ono většinou vyplyne z kontextu, o jakym panovníkovi se mluví.
To si zase moc přibarvuješ s tím měněním jmén, bývalýmu americkýmu prezidentovi se taky neříkalo Jiří Křoví, tohle překládání jsem zažil možná tak ve škole, aby nám vysvětlili v NJ, jak by se jmenovali, kdyby to byli češi, jinak jsem to v běžným životě nezažil. My taky musíme hledět, jak v cizině říkají český jména a co... ček, nedved, kadlek...
Nedělá se to vždycky, ale dělá se to (Bedřich Engels je dost běžný, například). A správná výslovnost snad nemá se záměrným přechylováním příjmení nemá co dělat.
Tak já to napíšu ještě jednou. V češtině se za ženská příjmení přidává -ová. Pokud se Helena Costaová ozve, že jí to vadí, tak to tu napíšou bez toho.
Rozumim. A byl bych pro to, aby se to nedělalo.
To už je samozřejmě tvůj názor. Ale nic špatného na tom není, pokud to vysloveně tomu člověku nevadí. Jedině snad, že jméno již má ženskou podobu v původním jazyku, pak by se přechylovat nemělo. Jinak faktem zůstává, že se v našem jazyce jména přechylují.
Tak to nerozporuju, že se to dělá je mi jasný.
Podívej se, co se jmény dělají Lotyši. Namátkou Járomirs Jágrs, Radekas Johnas, Džo Sakiks (Joe Sakic) atd. Nejlepší je Džordžs V. Bušs, to nemá chybu.
Hi, my name is Helena Costa. Please, dont´t write it as "Costaová".Thanks.
kdyby jim vyvařovala ok.. ale takto
nevím proč se smějete je to lidské že tým trénuje žena..... a Clermont je sympatický tým
komentáře nade mnou budu raději brát jako pouze nepovedené vtipy. nebo mi neříkejte, že tu je tolik sexistických idiotů...
každopádně jsem na ni hodně zvědavej a přeju jí hodně štěstí
ženská nemá ve fotbale co dělat..stejně jako v armádě
řekl buzík...
Tak kdo ji bude brousit jako první?
Terry
asi je začnu sledovat vzhledem k tomu jak to ve fotbalové kabině chodí, sexistické vtípky a různý perverznosti...ta ženská má kuráž
tak to už může rovnou Alex Morgan do Premier League
to je ale zajímavá myšlenka by mě zajímalo kolik obránců by do ní zajelo tělem - myslím jako normáně skuzem třeba
tak PD neni PL, ale takovej Pepe by to asi moc neřešil - kotník jako kotník
no tak samozřejmě že to bude dělat v kabině aby fotbalisti Clermontu měli lepší formu při zápasech
to sme mali aj v chorvatsku
http://www.dailymail.co.uk/sport/cricket/article-2211339/Part-time-model-Tihana-Nemcic-takes-charge-Croatian-football-team.html
nedokážu si představit, že bych měl takovouhle trenérku
tohle je ovšem jiná úroveň.. s tou bych zatrénoval
Mít takovou trenérku tak jsu na každým treninku hodinu před
http://iv1.lisimg.com/image/952019/600full-helena-costa.jpg
Tak to je v pr*eli :D ale proč ne, nevidím v tom nic špatného
To nebude ona...
to je tak, když někdo sebere první odkaz, co mu google hodí
Tak sorry no :D
ouuuu tu bych píchal.,,ale i tak patří do kuchyně !!!
To není ona.
http://www.persianfootball.com/news/wp-content/uploads/2013/02/c_330_235_16777215_0___images_stories_edim_13-1159.jpg
Tak tahle?
http://static.guim.co.uk/sys-images/Football/Pix/pictures/2014/5/7/1399457426397/Helena-Costa-pictured-in--009.jpg
Jirásek by dnes už nemohl napsat: Běda klubům, jimž žena vládne.
to neskončí dobře
Ty vole, tu budou kluci slusne brousit :D
Vidím, že "pánové tvorstva" tady ze sebe zase dělají slušné primitivy.
Běžně se tu utahuje z hráčů, fanoušků, klubů, ze sebe navzájem, proč by ženy měly být výjimkou, když to nepřekročí míru? Aby někdo nebyl pranýřován z mizogynismu?
Možná proto, že k ženským se má chovat trošku jinak než k fotbalistům a klubům?
Určitě, ale obyčejný vtip není nic nepatřičného, pokud nepřekročí míru.
Tipuju, že je zrovna čerstvě zamilovanej a dělá pro holku první poslední. Tak se ji nepřímo zastává i tady.
Nebo má prostě jiný smýšlení.
tak to je očividné, právě asi kvůli tomu, co jsme napsal
Tipuješ špatně, akorát mi ty kecy o kuchyni a podrážení žen v "mužských" profesích přijde od místních "alfa samců" strašně hloupoučké.
No vidiš, stejně tak někomu příjde strašně hloupoučké se večně dohadovat mezi týmy pořád do kola a pro ty, co se o fotbal nezajímají, přijde strašně hloupočké se vůbec dohadovat kvůli fotbalu, to si nevybereš.
To je sice pěkné, ale tohle je server o fotbale.
No šak to je právě příklad, kterej se tě dotýká, proto jsem to úmyslně napsal. A vzhledem k tomu, že toto je článek o fotbale, kde je hlavní postavou žena, tak je naprosto normální, že tu i o ženě budou padat vtípky nebo nějaké narážky. Stejně tak je očekáváné, že u článku s hořící koalou, která běží za míčem, je velká pravděpodobnost, že se nebude jen mluvit o fotbale, ale hlavně o koale, protože to není běžný. tak to prostě je a 100 lidí, 100 chutí. někomu se vtípky budou líbit, někomu ne.
Trošku dětinské, ale budiž.
Nad něčím jiným se mi nechtělo přemýšlet, tu podstatu to má stejnou. Stejně tak se bude dalším 50 lidem vtípky a narážky na ženský líbit.
Já jsem ani tak nemyslel tvůj příspěvek, ale spíš tu premisu, dělat si z ní srandu jenom kvůli tomu, že je to ženská.
Tak už to na diskuzích bývá, do očí by ji to stejně nikdo neřekl. Ale je pravda, že už by to chtělo vymyslet něco jinýho, aby se vrátili do kuchyně už je hodně otřepaný.
Spíš jde o to, že je naprostá rarita, aby žena trénovala profi klub, takže se nediv, že se nad tím někdo pozastaví.
Je rozdíl se nad tím pozastavit a nad tím, psát žvásty o kuchyni a házet sem citróny.
to jo, proto píšu, "nepřekročí míru"
Jenomže tady to tu míru překročilo hned druhým příspěvkem.
dyt to hraje prosim te nejakej ctrnactiletej trotl, co o obedovce sedi na kompech a mysli si, kdovijak neni hustej...
To je dojemny, jakou mas starost, stejne jako u clanku s homosexualama, aby si nikdo nedovolil te ocernit. Ty ses fakt mel dat na katolickyho kneze, zapad bys.
Utahování si z klubů, hráčů nebo ze sebe navzájem má smysl, jde o zpětnou vazbu, ozve se fanoušek toho a toho klubu, hráče, či dehonestovaný uživatel a rozpoutá se diskuze či hádka a je sranda, jaký má ovšem smysl dělat si legraci z ženského pokolení, tomu nějak nemůžu přijít na kloub.
To máš pravdu.
Žena co to je za trenéra toho neznám ?
tomu bych i veril
zkus učebnici biologie
tak to jsi dobrý gay
Může to být tah dobrým směrem :) ... ,,Za každou výhru vám ukážu prsa a za titul a postup každýho z vás ojedu.''
jj, profesionalni fotbalisti si totiz jinak nevrznou.
to říkáš jak kdyby měl každej druholigovej francouzskej fotbalista jistotu sexu
tak myslim ze moc takovejch tech panicu tam fakt nebude.
Jen aby se pak nebáli vyhrávat.
OT: nevíte někdo, proč by mě mohlo blbnout zobrazení úvodní stránky tady na EF? když se odhlásím, v pohodě první stránka jede, když se přihlásím na kámoše, úvodní stránka se taky zobrazí, ale když se přihlásím na tento profil, tak je tam pouze bílá plocha, díky za radu
zapni si monitor
vyplý monitor je snad černý ne?
Ženy - trenérky u mládeže a v nižších soutěžích ano, u profesionálů určitě ne Jsem zvědav jak ukočíruje bandu chlapů, byť má zkušenosti:Katar, Írán, ale pořád to bylo u žen. Chlapské myšlení je jiné a když budou chtít tak jí odpálí sérii porážek....(jako každého trenéra) a dost borců nezkousne co mi ženská bude nařizovat co mám a co nemám dělat. Třeba naopak překvapí a pak po ní šáhne Lyon
Ty vole
Vždyť máš hromadu úspěšných žen v mnoha odvětvích, máš tu ženské, které jsou CEO, které vedou úspěšné a velké společnosti s obratem v miliardách, vedou vlastní podniky a šéfují tisícům zaměstnancům. Proč by nemohla zvládnout kabinu?
Tím neříkám, že tahle uspěje, ale jen proto, že je to ženská to neznamená, že to zvládnout nemůže.
Ale vždyť to píšu, stačí si to pořádně přečíst . Nevylučuji ani její úspěch viz. poslední věta. Průkopníci to mají vždy těžké. Ne každá novinka či změna musí být zákonitě k lepšímu.
žena jako fotbalový trenér je jako chlap baleťák.. nikdo nic neřekne ale všichni cítí že něco nehraje
Byl jsi někdy na baletu?
Ať se jí daří Nevidím důvod, proč by ženská nemohla být manažerkou. Když může být manažerem člověk, který si nikdy nekopl pořádně do míče, tak proč by to nemohla být žena?
protože je to proti přírodě.
Asi jako když černoši začali hrát sporty, které dříve patřily výlučně bělochům? Teď to není absolutně žádný problém.
"není problém"
Dobře, je to absolutně přirozené
ne žena má sedět doma, vařit, prát, uklízet, roztáhnout nohy, starat se o děti a to je všechno !
Mít takovou ženu, tak se asi oběsím...
on to jen hraje, takhle blbej nemuze bejt ani 14letej lojza.
Tak to je jasný
kéžby 14, kdybych v té době věděl co a jak tak jsem ted ještě větší frajer.
*mental
A do práce bude chodit jako kdo?
No přece muž. Po práci, k milence nebo bordelu a pak domu, kde to všechno perfektně funguje, pak zboucháš i manželku a je to.
chudak tvoje mamka
má se dobře v neděli ji po dlouhé době uvidim. A samozřejmě té se to netýká.
v tom pripade to chapem
prijede te navstivit do ustavu?
delas si srandu? uražim tě snad já?
napis mu, ze je rasista
ty dej taky pokoj, zjevne mas problem s tim, co to vubec rasismus je. kdyz nekdo oznaci gesto cernocha za hloupy, tak je automaticky rasista? to jsme to dopracovali...
urazis tu obecne nezne pohlavi - treba jsem jeho zastupce
Myslíš zástupkyně
to uz je dnes na prvy pohlad tazke urcit
V angažování trenérky bych také neviděl žádný problém, naopak za zvrácenost považuji chování ManCity, který údajně nabídl za hráče Messiho 160 000 000 liber.
Bukakke
Jezis tady je zas nablito od mistnich kretenskych kokotu.
Jinak snad Costova, ne?
Taky mě to při té diskuzi napadlo
Ze je tady nablito?
A jéjé, tak snad tam Costa nepřestoupí..
Když už, tak jo...
to bude mrdnik
Připadá mi to jako vyloženě marketingový tah, vést druholigovej francouzskej tým přecejen chce nějakou kvalifikaci a ta u ní bohužel chybí...
Tojo, ona vlastne sla jenom kolem stadionu pro mliko, nikdy netrenovala nebo tak.
To nevím jestli chodí kolem stadionu pro mlíko...
Nepochopil :D
to me mrzi, stava se ti to casto?
Já nemyslel sebe
Zajímalo by mě, proč by ženská nemohla mít kvalifikaci na to vést fotbalový tým
Zajímavá interpretace...asi jako kdybych napsal, že mi Petr Čuhel nepřipadá jako trenér s dostatečnou kvalifikací na to, aby trénoval Barcelonu...a ty mi na to odpověděl, že by tě zajímalo, proč by chlap nemohl mít kvalifikaci na to vést fotbalový tým...
Znáš jí? Kolik jsi viděl zápasů, které vedla? Jakou taktiku hraje? Co o ní vlastně víš? Víš vůbec o tom, proč a jak si jí vybrali?
Pokud o ní víš něco víc, než je napsáno v článku, tak nás pouč, protože mě to přijde jako zbytek komentářů - je to žena, trenovala ženské týmy, nemá kvalifikaci. Což mi přijde jako blbost. Porovnávání s Čuhelem, o kterém toho víš hromadu mi přijde dost nemístná vzhledem k tomu, že Čuhelův fotbal máš nasledovaný. To spíš kdyby do Příbrami přišel nějaký Azerbaijanec z druhé ligy a ty se ptal proč ho vzali.
Pokud ale ženský fotbal sleduješ a víš, proč je zrovna ona jejich volbou (a ne dalších X kouček ženských reprezentací a týmů), tak se omlouvám. A budu rád za informace.
A nemá snad? Podle článku má kvalifikaci slušnou. Zajímalo by mě, kolik je ve druhé francouzské lize trenérů s větší mezinárodní zkušeností. Ať se Heleně daří!
eště mě napadlo, že je to spíš taková kamufláž/podvod, v tom týmu bude nějakej chlap s oficiální pozicí asistent trenéra, kterej ten tým bude de facto trénovat a tuhle ženskou tam budou mít z marketingových důvodů - je jasný že bude sledovanější než jakejkoliv prvoligovej trenér a když na sobě během zápasu bude mít bundu se značkou nějaký silný (a štědrý) firmy (třeba výrobce značky parfémů pro silné, sebevědomé a emancipované ženy ) tak se Clermontu prachy jen pohrnou. Určitě se zvedne i divácká návštěvnost. Sportovně na tom budou stejně a finančně mnohem líp
Jestli je hezká, tak proč néé, muže dávat zajímavou motivaci
http://www.maisfutebol.iol.pt/multimedia/oratvi/multimedia/imagem/id/13455410/600.jpg
Nevim noo.
...taková, skoro Damková.
Jono, opálenější verze
stejně je to beztak lesba, tak co
Som za to, aby bola v Nyonskom sídle UEFA vytvorená ešte jedna špeciálna súťaž, kde by štartovali LEN kombinované mužsko-ženské týmy. Sledovanosť v TV by bola gigantická.
smíšený týmy jsou na nic
Je překrásná
Tohle nedopadne dobře, ale třeba překvapí
Je opravdu směšné jak tady každej píše moudra :) aspoň jde vidět že většina je ještě na základní škole ale až ve škole skončí a bude mu šéfovat žena která toho může vědět víc nebo stejně jako chlapy tak hold poslouchat budou :) jinak si myslím že druholigový klub z francie už má profesionální úroveň narozdíl od puberťáků tady
Ta má zřejmě tedy příliš dlouhý řetěz
Tak tady bych věřil, že bude mít u hráčů ještě menší respekt než měl Moyes v MU.. .
Jéééj, to je milé. Žena bude trénovať mužov futbal, vymetení futbalisti, čo majú väčšinou IQ na hrane mentálnej spôsobilosti, ju budú určite rešpektovať. Načo je o tom vôbec člnok, veď úúúúplne normálne a každý kto má iný názor je zaostalý primitív.
*článok
**je to
http://i0.wp.com/memecollection.net/wp-content/uploads/2013/08/start-cooking.jpg?w=900
a ještě by tam mohla začít pískat tahle citlivá blondýna... https://www.youtube.com/watch?v=bo6co2iaPi4
http://fotbal.idnes.cz/helena-costova-prvni-trenerka-v-profesionalnim-fotbale-pje-/fot_zahranici.aspx?c=A140508_125708_fot_zahranici_pes to je babochlap
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele