Diego bude opět řešit budoucnost, mohl by se vrátit do Santosu
Diego v roce 2004 vyrazil do Evropy a vyzkoušel si portugalskou, německou, italskou a španělskou nejvyšší soutěž, letos v létě by se pak mohl kruh uzavřít a brazilský záložník znovu zakotvit v Santosu. 29letý fotbalista hraje za Atlético Madrid, smlouvu má jenom do konce sezony a dle slov svého otce se návratu nebrání...
"Zájem mezi hráčem a klubem je vzájemný, je zde velká šance, že by se mohl vrátit do Brazílie. Sleduje ho ještě jiný brazilský klub, ale on preferuje Santos. Počkáme po posledním zápase, než začneme jednat, Diego má ještě smlouvu v Atléticu a stát se může spousta věcí," řekl Djair Ribas v rozhovoru pro Globo Esporte.
Diego je odchovancem Santosu, z něhož před deseti lety přestoupil do FC Porto. V Evropě následně hájil barvy Werderu, Juventusu, Wolfsburgu a Atlética, v němž strávil sezonu 2011/2012 formou hostování a letos v lednu ho španělský klub vykoupil za jeden a půl milionu eur.
"Jsou to složitá jednání. Diego v tuto chvíli září v klubu, který prožívá úspěšnou sezonu. Mluvili jsme s jeho otcem, ale jisté není nic. Byl by to sen, rádi bychom ho přivedli zpět, ovšem nemůžeme říci, že by podpis smlouvy byl blízko. Je typem hráče, o něž máme vždy zájem, naše dveře bude mít díky minulosti stále otevřené," nechal se slyšet sportovní ředitel Santosu André Zanotta.
"Zájem mezi hráčem a klubem je vzájemný, je zde velká šance, že by se mohl vrátit do Brazílie. Sleduje ho ještě jiný brazilský klub, ale on preferuje Santos. Počkáme po posledním zápase, než začneme jednat, Diego má ještě smlouvu v Atléticu a stát se může spousta věcí," řekl Djair Ribas v rozhovoru pro Globo Esporte.
Diego je odchovancem Santosu, z něhož před deseti lety přestoupil do FC Porto. V Evropě následně hájil barvy Werderu, Juventusu, Wolfsburgu a Atlética, v němž strávil sezonu 2011/2012 formou hostování a letos v lednu ho španělský klub vykoupil za jeden a půl milionu eur.
"Jsou to složitá jednání. Diego v tuto chvíli září v klubu, který prožívá úspěšnou sezonu. Mluvili jsme s jeho otcem, ale jisté není nic. Byl by to sen, rádi bychom ho přivedli zpět, ovšem nemůžeme říci, že by podpis smlouvy byl blízko. Je typem hráče, o něž máme vždy zájem, naše dveře bude mít díky minulosti stále otevřené," nechal se slyšet sportovní ředitel Santosu André Zanotta.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Brankář López a obránce Armero posilami AC Milán
13.08.2014, 13:58
Brankář López by měl odejít z Realu Madrid do AC Milán
09.08.2014, 17:45
Chelsea dotáhla příchod Diega Costy, zaplatí za něj 32 milionů liber
15.07.2014, 18:28
Brazilský záložník Diego se upsal Fenerbahçe
11.07.2014, 15:02
Scolari mi nikdy nevolal, reaguje na trenérova slova Diego Costa
08.06.2014, 20:53
Costa už má za sebou lékařskou prohlídku v Chelsea
04.06.2014, 18:40
Diego se rozloučil s Atléticem, měl by posílit Fenerbahçe
29.05.2014, 10:00
Atléticu bude ve finále LM nejspíš chybět kanonýr Costa
19.05.2014, 19:58
Kanonýr Atlética Costa má v závěru sezony svalové problémy
10.05.2014, 10:15
Diego se vrací do Atlética, Guilavogui zpět v Saint-Étienne
31.01.2014, 22:53
Atlético Madrid se nevzdává šance na udržení klíčových hráčů
18.01.2014, 13:35
Komentáře (148)
Přidat komentářzivotna chyba odist z Werderu ale tak ma co chcel,29 rokov a uz premysla o navrate do Brazilie..
...na finále slovenského poháru se asi nedá koukat nikde na netu, co?
DAJTO
to ale nemá internetový vysílání ne? (nebo jestli jo, tak ho neumim najít )
http://sknazivo.com/online.php?read=7615 Ale nevím, jestli to půjde. Něco to asi ještě chce.
Tak je potřeba asi google chrome
VLC plugin + se pak různě proklikat, ale nakonec jsem to spustil
Škoda, je to pan fotbalista
Na návrat do Brazílie je podle mě ještě dost brzo, snad zůstane ještě chvíli na očích v Evropě
Skvělý hráč.
neodcházej do jiné ligy... jinak bude zle...
problem su peniaze. hodil by sa do ktorehokolvek klubu v spanielskej lige ale bohuzial neni su prachy. ani atletico nanho nema
A platem idiot dolů nepůjde takže radši do brazílie.
problem je jeho hamiznej otec, kterej ho ma jen jako tovarnu na prachy...
Diego v tuto chvíli září v klubu, který prožívá úspěšnou sezonu.
nejvetsi zklamani jara. pro stavajici atletico bohuzel nema zadnej prinos, naprosto se nehodi do systemu...
snad radši přivedem nastálo Sosu
jj, kdo by to byl v lednu rekl, co?
Ale jo.
Přiveďte si někoho ještě s větším potenciálem na tenhle post....řekl bych, že se dá sehnat mladší a i lepší za stejný peníze...
Nee, Sosa zapadl fantasticky.
ne, sosa je idealni: nebude remcat na lavicce, idealne se hodi do systemu, pokazdy dokaze hru rozhejbat. proc vyhanet hrace, kterej se do tymu idealne hodi, a zkouset nejaky experimenty?
ale jeden krajni zaloznik urcite prijde, cristian rodriguez v lete odejde...
Jo tak to jo. Když to berete jako backup a ne, že by se měl prát o základní jedenáctku, tak to jo. Hele a co byste řekli na Lacazetta? Když ten Costa půjde stopro dopryč
moc ho neznam, pamatuju si jen jako veletalenta z dob, kdyz jsem sledoval i francii. naucil se uz neco jinyho, nez jen rychle behat s micem?
nevim, pokud DC pujde, tak podle me prijde zase nejaky velky jmeno...
A to by mohl být kdo? No už se naučil hodně věcí, je silnej i v soubojích, na míči, má i ten instinkt střeleckej v sobě, bude za rozumnou cenu...do Atletica by seděl, ale podle mě ho vezme Arsenal/Tottenham/Newcastle/Everton
to prave uvidime predminuly leto taky nikdo necekal falcaa, tohle leto taky nikdo necekal villu. mozna torres, i kdyz ta myslenka me napul desi
ten lacazette nezni vubec zle, ale asi vazne pujdeme po vetsi rybe - respektive vetsim jmenu...
Sice se do toho systému nehodí a v lize vcelku nulový, ale v LM určitě nezklamal. Dal klíčovou branku na Camp Nou a v prvním zápase s Chelsea na Calderónu byl výborný.
jo, je fakt, ze tim golem na CN se de facto zaplatil, takze parada
s druhou casti uplne nesouhlasim. strasne brzdil hru, mazlil se s micem: hral sice efektne, ale nikoliv efektivne. ne nadarmo jsme si nejvetsi sance zacali tvorit ve chvili, kdy ho cholo stahl ze hriste...
od ledna nepredvedl jedinej aspon nadprumernej vykon. par zablesku tam bylo, ale jedinej povedenej moment proste zustava CN, jinak nepredvedl nic...
Asi jo, já ho mám dost rád, ale za ty prachy asi ne.
ja ho taky mam rad, pri tom prvnim pusobeni na calderonu jsem si ho zamiloval, ale letos proste na cely care zklamal...
Zklamání to je i pro mě, ale na celé čáře určitě ne.
v tom zápase s Chelsea byl fakt nepoužitelnej.. pěkně posouval míč ze strany na stranu, ale žádná z jeho X přihrávek nebyla ani trochu nebezpečná..
presne
Udržel spoustu míčů v soubojích na zemi, šel do kombinace, aktivní, nabízel se, pokusil se zakončovat z dálky. Samozřejmě Ardu nenahradil, to je jasné. Arda je momentálně jinde.
byl aktivní, nabízel se, šel do kombinace, ale všechno to bylo uplně k ničemu.. zkompletoval 40 ze 46 přihrávek přihrávek, většinu do stran, do vápna šly jen dvě (obě neúspěšný) a nevytvořil žádnou šanci. Jednou šel úspěšně 1 na 1, vybojoval dva míče, třikrát ho faulovali a jednou byl on sám faulovanej. Jinak řečeno, byl uplně k ničemu
presne: navenek to vypadalo, ze hral dobre, hral efektne, ale jeho hra mela naprosto nulovej prinos. neudelal hrace, nevytvoril sanci, neposlal ani predfinalni prihravku...
Otázka je, kdo ji proti tomu bloku poslal?
* oprava, 1 na 1 jedna nešel vůbec
Zapomínáte hoši, že nám toho Chelsea celkově moc nedovolila a naši zálohu držela v dostatečné distanci.
A přesně proto tam byl Diego uplně k ničemu - místo kombinace bysme potřebovali přímočarost, kterou Diego nenabídnul. V současnosti na víc neměl a je to i Simeoneho chyba, že ho postavil. Protože byl uplně k ničemu..
Ale dlouhými míči jsme se koneckonců taky neprosadili. Pouze jsme jimi vytvořili jalový tlak.
tak mi to nedalo a musel jsem si to najit
pocet key passes: koke a juanfran 4, gabi a filipe 3, mario a DC 2, diego, sosa a arda 1 - pricemz sosa a arda hrali pulhodinu, respektive deset minut. diego zkratka nevytvoril nic, dokonce min nez nekreativni mario a DC...
k tomu nula dribbles, zadnej turnover, proste nic. ten hrac tam byl od toho, aby ridil a tvoril hru, ale krome prihravek do stran nevytvoril nic...
Vy dva sráči, neserte mě.
AdM nade mnou to napsal vyborne: byla potreba primocarost, rychlost, prekvapiva prihravka, udelat hrace. diego sice rozdaval mice jako metronom, ale strasne zpomaloval hru a zkratka nic nevytvoril...
Ale koukalo se na něho nejlíp od nás, to mi stačí.
rikam: efektni, ale naprosto neefektivni
Hmm, hoši, vy se mi tu snažíte nakecat, že jsem zaslepený. ...
byl váš nejnebezpečnější hráč. Jeho střídání jsem absolutně nechápal..
Oproti Kokemu a dalším hrál v tom zápase suprově... Hele ten Juanfran, ten si to dává pořád tak, jako v těchto dvou zápasech? On je neskutečný. Lepší výkony RB jsem dlouho neviděl.
jo, dokonce bych rekl, ze vsech elitnich krajnich beku ve spanelsku ma asi nestabilnejsi vykonnost on sice nema takovy kvality, na zacatku se mu na RB vsichni smali, ale dohani to srdcem. je to hroznej bojovnik a pokud nekdo symbolizuje cholovo atletico, tak nejlip myslim prave juanfran. z odepsanyho hrace s nulovou budoucnosti tahounem muzstva - a to jen diky drine a sebeduvere...
Madridista symbol Cholovo Atletica.
jo, odkopnutej madridista, na to jste v madridu experti pocitam, ze juanfranovi se po realu fakt nestejska...
Nam se taky nestyska, proste nemel vykonnost a tak sel o dum dal. Styska se ale bude jemu, az Iker zvedne La Decimu nad hlavu.
Bude smutný, ale určitě si v tu chvíli (pokud vůbec nastane) bude stýskat po Realu...
zrovna juanfran by vam vytrhl poradnej trn z paty, i kdyz carvajal ho brzo preroste...
Misto neho prisel budouci nejlepsi pravy bek sveta a nejlepsi stoper sveta a navic k tomu ohromny dric a srdcar. Nikdy bych ho za Juanfrana nevymenil, kdyz ma nekdy fakt svoje dny.
No jo, meli sme radsi cekat 7 let, nez se Juanfranovi povedou dve sezony.
me spis pobavilo neco jinyho...
S tímhle by na MS asi měl být v základu, co? Když si vezmu, jak šel dolů Alves a že Lahm je zabíjen na DM, tak mě nenapadá, který RB by mohl být v současný době lepší.
podle me nebude. myslim ze, del bosque da prednost azpilicuetovi zase bych nerekl, ze je juanfran nejlepsi RB v evrope, ten dvojzapas proti chelsea se mu povedl fakt mimoradne. ne druhou stranu je fakt, ze letos nikdo nijak zvlast nevycniva...
Jestli někdo vyčnívá ještě víc než Juanfran, tak je to právě Azpilicueta. Ten je letos ohromnej, fakt nechápu. I když na LB
Co si pamatuji, tak začátek sezony měl rozpačitý. Až pak se vymakal, asi důvěra od Mourinha.
No ono i teď proti CFC se mu párkrát povedlo docela slušně zazmatkovat a neodhadnout situaci, když letěl dlouhej balon.
Ale ty vaše beky žeru už dlouho, bejt o 4 roky mladší, tak se o ně bije celá Evropa už skoro dva roky a možná už u vás ani nejsou. Tenkrát mě dost mrzelo, že Filipe nešel do Barcelony, jedno léto už to vypadalo, že je hotovo. A myslim hned tu následující sezonu si oddělal to koleno...
Seamus Coleman
No dává si to, ale to je to samé na druhý straně hřiště...řekl bych, že když Atleti tápou, kolikrát je vytáhnout krajní beci z žumpy...jsou oba TOP, stíhají bránit a hrajou fakt s lehkostí
Jo. Oni dva jsou často rozdílovými hráči v útočné fázi, ale když nám teče do bot, tak největší spolehnutí je asi na stoperskou dvojici.
Když nebereš Kurtouše....ten je fakt nadprůměr...
gol na Nou campu
Taky se pozastavuju nad slovem zari..
Řekl to sportovní ředitel Santosu, není to nějaké veřejné mínění.
Přemejšlim nad Španělskou jedenáctkou roku, asi je těžce neobjektivní, ale všichni ty hráči Atlética jsou prostě naprosto nadpozemský
Courtois-Juanfran, Miranda, Godín, Moreno-Modrič, Gabi-Koke, Rakitič, Ronaldo-Costa
ehm ehm Di mariu kde mas ? budes muset vyhodit Gabiho alebo Kokeho
Za Gabiho bych dal Di Mariu, jinak asi souhlas no.
zrovna gabi tam byt musi, ale di maria taky no
A Koke taky.
Tím pádem Rakitič pryč.
tak zrovna rakitic je podle me letos nejlepsi zaloznik ligy
na ty tri mista v zaloze jsou tam proste ctyri hraci: modric, rakitic, di maria a gabi. mezi nima se fakt neda rozhodnout, to uz je o osobnich sympatiich. kazdopadne opomijenej gabi, kterej je letos zkratka dokonalej, by si to zaslouzil jak malokdo...
Otázka jak se to bere. Co jsem měl možnost vidět, tak na tom, jak se vyspí Rakitič, stojí a padá celá Sevilla. Takže v přínosu asi jo. Já bych tam stejně dal asi toho Kokeho.
jo, tak pripadne pet hracu na ctyri posty a pridej si k tomu kokeho
rakitic letos v lize snad nemel vylozenej slabej zapas, mozna ten posledni...
Bilbao, Barcelona, dal bych tam i Valencii, i když byl skvělý, tak nezvládl klíčový okamžik.
No a mohl bych jít hledat a najít ještě nějakou usranou remízu.
oukej, asi jich bylo vic nez jeden, ale to nic nemeni na tom pointu
Chcu tam Kokeho.
no nevim, me prisla v prvni puli sezony cela Sevilla docela jalova...jinak proti nam o vikendu nenastoupil v zakladu
Se radši ani neptám kolik viděls zápasů..
Koke ale hraje téměř všechno ze strany, takže ten by soupeřil o místo v tom týmu roku spíš s Baleem a Alexisem
Tak pokud chceš vyloženě dodržet posty, tak jo.
Jako tihle 4 by tam meli byt. Top 5 strednich zalozniku by asi letos doplnil skvelej Parejo.
A na pomyslnou lavicku mezi stredni zalozniky musi bejt Iturraspe a Herrera. Ty maji letos snad i reprezentacni formu.
ja bych si tam skromne umel predstavit i nekoho z nasi zalohy, dvojice Iturraspe - Mikel RIco byla neskutecna Podle me byli o dost stabilnejsi nez Rakitic, i kdyz samozrejme jde o jinej typ hracu
Stabilnější než Rakitič? V čem nebyl Rakitič stabilní letos? Ve 4 zápasech ze 40ti?
iturraspeho jsem videl letos asi ctyrikrat a pokazdy byl totalne jalovej. asi jsem mel na nej smulu...
zrovna rakitic ma letos asi nejstabilnejsi formu z cely PD, vcetne ronalda...
teda nedat tam filipeho je to smesny, ale i kdybych se mnel snazit o co nejvetsi objektivitu, dal bych to (az na toho morena) uplne stejne. hlavne obrana atletica je proste letos neskutecna...
tak já ho tam chtěl dát, ale zas je fakt brutální dát celou obranu z jednoho týmu
přesně podle mě určitě by tam měl byt Filipe misto Morena, neni vubec nic divny na tom že cela obrana je atletica protože vlastně to je dá se říct i největší klíč k úspěchu, takže bych ji tam klidně dal celou
stoperi Atletica nemali ziadne chyby alebo vypadky formy?
Kluci ti to dokáží rozebrat přesněji, ale prakticky ne.
fantazia sledujem futbal dost dlho ale to je uzasne ak hraju celu sezonu konstatne dobre,bez chyb,vlastne pocet inkasovanych golov hovori za vsetko
Žádnou větší si vážně nevybavim Koukal jsem teď na squawka a podle nich měli oba dohromady v celý sezoně 5 vážnějších obrannejch chyb, ale žádná nevedla ani k šanci soupeře, natož ke gólu. Jinak maj oba nepřetržitě výbornou formu, Miranda byl o něco lepší na podzim a Godín je úžasnej teď
Je to i svědomitou zálohou. Hlavně Gabi ostatní řídí k zodpovědnosti a on sám jde příkladem a vyplňuje správné prostory.
presne, je to o hre celyho tymu
35 gol bez chyb,kto by to mohol prekonat?tipujem ze Nesta v AC a mozno ta trojka z Juventusu
nejlepší obrana v moderní době je asi z Mourinhovo první sezony v Chelsea... inkasovali jen 34 gólů celkem, Čech udržel 34 čistejch štítů
sem tam nejaka chyba samorezjme jo, bez chyb se to na tyhle urovni ani neda, ale za zadama maji famozniho courtoise, kterej pripadne podrzi. nejakou poradnou hrubici letos predvedli tusim tak jednou, maximalne dvakrat...
Moreno vůbec, dej tam vaše LB....zaslouží si to. Mě tam štve akorát ten Rakitič...toho nemam rád prostě. Tam dej Di Mariu, kterej je neskutečnej už dlouho. Miranda možná ještě jako backup, ale asi by si to i zasloužil jeden z Realu. Pepe možná.
na godinovi a mirandovi je nejlepsi, jak se doplnuji, jak jsou sehranni. stoperska dvojice proste musi byt z atletica, lepsi ve spanelsku v tuhle chvili neni...
Jj, jejich síla je v sehranosti.
Jasně, hráč tam nepatří jen kvůli tomu že ho nemáš rád
určitě tam chybí Xabi Alonso, na svým postu nemá konkurenci
v lige nic moc
To hraje Ivan tak dobře? Mně vždycky přišel jako takový věčný talent...
letos je uchvatnej, nejlepsi zaloznik ligy...
Právě, že jo, hajzlik hra Sevilly na něm stojí a když chybí tak jsou fakt docela trapní... ale Ivan hraje snad úplně volnýho hráče a je fakt všude, neskutečná změna od dob, co hrál v S04 křídlo. Nemám ho rád, ale do TOP 11 Primery je jasná volba no.
Jinak Atleti sou tu na EF nechutne nadhodnocovany. Jeste porad nevyhrali ani jednu trofej, ale uz se tu mluvi o nejlepsim trenerovi historie, o nejlepsich vykonech stoperu pomalu, o nejlepsim RB vykone v historii. Takhle se tu neglorifikoval ani Dortmund a ti toho dokazali mnohem vic a navic s nadhernym fotbalem.
to se v takovejch chvilich mluvi vzdycky. simeone dokazal neco neuveritelnyho: z prakticky totoznyho kadru, kterej se pred nim stezi kvalifikoval do EL, postavil tohle. tim se mnoho treneru pochlubit nemuze. pokud tuhle sezonu dotahne, bude to uspech srovnatelnej mozna tak s tim cloughovym nottinghamem. i mourinho mel v portu k dispozici mnohem vetsi hracskou kvalitu...
Klopp toho dokazal samozrejme mnohem vic. Pred Simeonem stoji jeste posledni 3 velke krucky, jestli je zvladne, tak az pak se muze mluvit.
jenze taky s o fous lepsim materialem a zazemim...
Levante ich posle tam kam patria
1) O nejlepším trenérovi historie nevim kdo mluví, to je blbost samozřejmě.
2) Pro Atlético je historickej úspěch jeho součsná pozice v lize i v LM, trofeje budou případně jen třešnička na dortu.
3) Stopeři jsou naprosto výborný, nevim co od nich chtít víc.
4) Juanfran taky podává úžasný výkony. V posledních letech takhle dobře jako o neltos hrával pravidelně jen Dani Alvés a Lahm.
5) Dortmundu vyrostla neskutečná generace hráčů a většina z nich má přirozený kvality mnohem větší, než hráči Atlética (Götze, Reus, Lewa, Gündogan budou hvězdy kdekoliv, zatimco u nás většina hráčů zažívá svoje životní maximum právě teď)
2) Pokud ty trofeje nakonec nevyhrajete, nebude to obrovske zklamani?
5) Vetsina svuj vrchol zaziva taky v Dortmundu. Kagawa, Sahin uplne propadli, Götze se mi taky vubec nelibi a Lewandowski bude podle me to samy.
ad 2 - bude to zklamání. I tak je to naprosto historický a ohromnej úspěch..
ad 5 - Götze je vynikající, i v tý konkurenci hraje skvěle. Až zestárna Robbéry a bude to na něm stát víc, bude to ještě lepší. A Sahin byl dlouho zraněnej a pak ho Mourinho vůbec nestavěl, to nebyla jeho vina. Stejně tak Kagawu - fans MU píšou, že nedostal šanci ani když hrál výborně. A SAF ho velmi často stavěl na křídlo, kde je samozřejmě v píči. Prostě Klopp měl mnohem lepší hráčskej materiál. Což nijak nesnižuje jeho kvality. Simeone přišel ke káru, kterej v tý době hrál nějaký sedmý místo v lize a většina z těch hráčů neměla vůbec žádný výhlídky.
Ale vzdyt Klopp si to taky vybudoval z nuly. Kagawu sehnal nekde z pralesu v Japonsku, Sahin, Götze, Großkreutz vsechno odchovanci ktere si vypiloval. Z Hummelse udelal svetovou kvalitu, po tom co se ho Bayern zbavil a pak si vypiloval z prumerne polske ligy Kubu a Lewu.
A navic s tim tymem hral neuveritelny fotbal. Real absolutne znemoznil a prejel. Bayernu daval 2 roky v lize tezce na prdel, znemoznil je ve finale poharu. Tohle je pro me daleko vic nez ten Simeoneho obranarsky styl.
Ale pokud to Simeone dotahne az do konce a vezme Realu obe trofeje, tak se samozrejme taky zapise do historie. Navic by vzal La Decimu Realu, coz bude pro Atlety jeste sladsi.
Ale vždyť právě - Cholo si nic sám nevybudoval, ten přišel ke kádru, kterej měl reálně tak na boj o čtvrtý místo a posunul ho někam jinam. Klopp použil výborný hráče z akademie, největší talenty v Německu (Sahin, Götze), pak si někde vyskautoval Kagawu, Kubu, Lewu, Piszczeka a následně i přivedl za velký peníze Reuse..
Klopp odvedl fantastickou dlouhodobou manažerskou práci. Přivedl si správný hráče, pracoval s hráčema z akademi. To mu nikdo nebere, taky je to pro mě jeden z pěti top trenérů. Ale trvalo mu tři roky, než vyhráli první trofej. Simeone přišel ke kádru, kterej byl tušim šestej nebo sedmej, uplně v prdeli. A následně s nima začal lámat rekordy, vyhrál všechny zápasy a získal EL. Pak nějakejch 8 měsíců po jeho příchodu Atlético znemožnilo Chelsea, zažilo loňskou fantastickou sezonu a po roce a půl od těch trapasů pod Manzanem jsme porazili Rreal ve finále Copy. A teď letošek.
* desátej. Atlético byl odesátý, Simeone ho za pár měsíců dostal na 5. místo a až do konce jsme hráli o účast v předkole LM. Jen tak z ničeho nic, okamžitě je pozvedl o několik levelů a každou sezonu těch levelů bylo ještě víc.
presne tak, prave ten obrat je neskutecnej. on proste ze dne na den ze zdeptanyho tymu, kterej v poharu dostal na prdel od tretiligovyho soupere, udelal sampiony, kteri pokorili snad uz kazdej klubovej rekord...
Jsi klasicky hysterický, Kennethe. To, co jsi vyjmenoval, opět zveličuješ.
jo, je to hysterka
Úplně stejně se tady stříkalo z Dortmundu, takže žádný, že víc. Navíc už tady padlo, že je to už bohužel místní klasika.
Samozřejmě že se stříká. Výhra Atlética v LM by byl jeden z největších úspěchů v dějinách evropskýho fotbalu...
Ale vždyť to není nic ve zlym, hlavně ne proti fanouškům Atlétika. Upřímně sem ale doufal, že z LM vypadnete, protože jsem se bál, že kvůli postupu odpadnete z ligy a nebudete mít ani jedno. A taky mě ohledně LM dost straší ta paralela s Dortmundem, no.
Zajímalo by mě jak může být nadhodnocen momentálně nejlepší klub světa???
Kočovník
Už zase? Ať už táhne někam pryč. Číst každýho půl roku, že jde zase jinam
Hehe tak prej kdyby Barca privedla Laporteho tak ji hrozi rocni zakaz nakupu FIFA zakazuje klubu jednat primo s hracem pokud ten ma aktualne smlouvu na tri roky a vic a Laporte ji ma do roku 2018, takze by i v pripade vyplaceni klauzule Athletic musel s prestupem souhlasit.
sakra, mimo, nedoslo mi ze nejsem pod preview kola
Jo a dopadne to jako s tím minulým trestem...
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele