Deschamps: Zahodili jsme velkou šanci, ale tým má budoucnost
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Byla to noční můra, zhodnotil Gignac
11.07.2016, 18:49
Pepe přijel na ME jako vyvrhel a odjel jako hrdina
11.07.2016, 17:56
Griezmann nezvládl ani druhé finále s Ronaldem
11.07.2016, 15:58
Ronaldo po triumfu na ME děkoval bohu za další šanci
11.07.2016, 12:48
Santos přispěl k výhře na ME i citováním z bible
11.07.2016, 10:20
Nejlepším mladým hráčem Eura se stal Renato Sanches
11.07.2016, 09:13
Ohlasy aktérů finále mistrovství Evropy
11.07.2016, 08:40
Portugalsko ve finále zdolalo Francii. Rozhodl střídající Éder
10.07.2016, 23:37
Komentáře (117)
Přidat komentářDeschamps má naprostou pravdu. Tenhle tým má velkou budoucnost.
Má ale dobře mu tak za toho žiňaka
Chybely centimetry a Gignac byl hrdinou...co je na tom ze vzal jako nahradnika Girouda typologicky podobnyho hrace?
To je podle me jeste dost predcasny tvrzeni. Naopak letos nevyuzili obrovskou sanci (na cemz ma Deschamps zasluhu), ackoliv jim vsechno hralo do karet. Co bude za 2-4 roky se tezko predvida, navic v techto kratkodobych turnajich.
však on neříká, že ten tým určitě něco vyhraje, ale že má budoucnost. Jak říkáš - tyhle krátkodobé turnaje jsou prostě vošajstlich. Kvalita se tam nemusí projevit.
Je to tak. Třeba podle Brücknera měli mít Češi svůj vrchol na MS 2006. Ale pak... Dostali do skupiny Ghanu a bylo. Šamani z Afriky zařídili, že se Koller zranil a bylo vymalováno :-) Nikdy nevíš, koho dostaneš za soupeře (nemusí být lepší, stačí, když ti nesedí - jako Brazílii Paraguay, Argentině Chile nebo Anglii Island... Nebo Čechům Španělsko, Chorvatsko, Turecko, Severní Irsko, Německo, Norsko atd...)
dobrej tym
Karim Benzema
Dva takové týmy by mohla Francie postavit.. Ta základna top hráčů je neskutečná..
Moze si za to sam. Mat v utoku duo Greizmann-Benzema, tak to podla mna s prehladom daju.
Naopak se ukazalo, ze si to s prehledem davali i bez Benzemy.
přesně. Deschamps z tohohle všeho nakonec vyšel jako vítěz.
jako důkaz stačí to, že na Benzemu začali všichni vzpomínat až po prohraném finále
Kdyby tam nesral Gignaca.. To snad nemuze nikdo okecat. Byt tam misto nej Gameiro, tak to mozna dopadne jinak.
Naprosto přesně
Stříbrný vítěz
blbost.. Giroud - Griezmann byli skvěle sehraní.
Co příspěvek to blábol. Congratz k dosažení levelu Happylight.
Benzema je vůbec rád že neskončil ve vězění za daně a sex s nezletilou
skvělý trenér
OT : http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-reprezentace/274564/pozadavky-na-trenera-se-rozchazeji-pelta-chce-jarolima-do-mesice.html
takže Pelta zase trošku kecal o koeficientu atd a je to pěknej nesmysl to jako kdyby Boleslav se dostala do posledního předkola tak kvůli Peltovi budou měnit trenéra? už jenom to že se jim sám nebyl schopnej ozvat mluví za vše .
Bude to zajímavý, jak to dopadne
Treba sa ale zbaviť tých čo im to kazia ako je Lloris, Griezman, Koscielny či Giroud
Hráli dobře, udělali,co mohli, těžko něco vyčítat. Chyběla jim osobnost, jakou byl dříve Platini či Zidane, taková, která by jim to vyhrála.
Měl jsem pocit, že jim prostě nebylo přáno. I když na branku stříleli jak zběsilí a měli šance, prostě to tam někdy nepadne a můžete se postavit na hlavu, ale ne, nejde to. Fotbal nemá logiku, nezajímá ho, kdo si výhru zaslouží nebo nezaslouží, jestli do toho dáte všechno nebo si to nějak odklušete... takový fotbal prostě je a my to musíme přijmout.
meli skvely kridlo (Griezmann) ale chybel jim proste kvalitni hrotak - s Benzemou by byli suverennejsi a nemuseli haluzove vyhrat v poslednich minutach... ve finale by s nim meli taky daleko vetsi sanci na gol
Deschamps nezklamal finalem urcite... ale myslim ze si taky za Benzemu drbe hlavu... ocekavam jeho brzky povolani (pokud nebude urazenej)
Ale to nemůžeš vědět. Deschamps byl s týmem a zná hráče. Možná moc dobře věděl, že kdyby Benzemu vzal, že by to tým rozklížilo. Třeba by sotva prolezli skupinu a v osmifinále prohráli penalty s Polskem...
Griez neni kridlo.
Tým měl dobře složený, Benzema ani nechyběl, ale jakoby po zranění Ronalda trochu polevili. Začátek měli famózní, Portugalci hrozně chybovali, ale pak to šlo dolů.
Možná byl z jejich strany ten začátek zbytečně agresivní.
Neřekl bych, že polevili, soupeř se prostě více zatáhl a podvědomě hrál obezřetněji.
Santos to totiž po odchodu Ronalda změnil. Ukázal, že trenérsky byl tohle jeho turnaj.
presne tak
giroud pogba neviditelni + hodne defenzivne pojate muzstvo = vabank v prodlouzeni, prip na penalty
Souhlasím, že Pogba ve finále příliš nevyčníval, ale Giroud rozhodně neviditelný nebyl, dostal se do dvou, tří dobrých přiležitostí. A jestli o Francii říkáš, že bylo mužstvo defenzivně pojaté, tak očividně nerozumíš fotbalu.
problem je ...ze defenzivni tam byli uplne vsichni
defenziva naprosto dominovalo na tomto turnaji.. bohuzel se timto asi bude ubirat celkove evropskej fotbal
To ano, s tím souhlasím, ale nadruhou stranu zrovna Francie se snažila hrát dost ofenzivně, když to šlo. Finále bylo naprosto v jejich režii, až na těch posledních pár minut.
Presvedčil vás na týchto ME niekto o svojej kvalite ? Mňa osobne nie, Francúzsko či Portugalsko mali ľahký los a predsa sa trápili, Nemecko vyzeralo najsilnejšie, ale nezvládlo to. Vyložene som nevidel nikoho kto by išiel celý turnaj za výhrou a prezentoval sa svojou hrou.
mambo italiano
Polsko velmi mile překvapilo, chyběli jim další dva tři střídající hráči stejné kvality jako základní 11.
Co si představuješ pod pojmem kvalitní? Že bude někdo jenom vítězit a hrát na oko lahodný fotbal? I silné týmy prohrávají, ale to neříká nic o jejich (ne)kvalitě. Belgie má kvalitu a viděli jsme, že jí to vůči Walesu bylo prd platný.
Nie, že si ma niekto získa svojim futbalom, emóciami atd, možno Taliansko to splnilo, ale doplatili na nekvalitu. Vyložene som nikomu nedokázal fandiť, až na Polsko a práve Portugalsko, aj keď hrali tak ako hrali, postúpili v systému kedy im stačili len 3 body, ale tam som im prial skôr kvôli minulosti.
nemci...bohuzel/bohudik je vyradila pak francie...ale jinak se mi zdalo,ze ME to jsou prave oni,kdo jsou nejvys
Asi hej, ale fandiť im nemôžem, asi to vyznie hlúpo, ale pre mňa táto Nemecká repre stratila nejakú svoju identitu a celý futbal v ich podobe mi prišiel bez emócii a hlavne spoliehanie sa na Španielsku školu. Paradoxne viac ma bavila tá repre kde hrali borci ako Odonkor, Trochowski atd, to je už čo povedať.
jj...to se da naprosto v pohode pochopit...
mne zas tak nevadi,ale byl jsem rad,ze dal sla francie...
Symbolem toho turnaje je pro mě průměrnost, nepamatuju si horší turnaj. Kvalitu ukázali Němci, ale zároveň byli strašně nevyrovnaný a měli obrovský výpadky v koncentraci...
Jeste bych teda zminil zklamani z vykonu vicemene vsech trenerskych osobnosti u spolufavoritu turnaje. Az na Conteho a Santose nikdy nepusobil, ze ma nejaky jasne dany plan, kteryho se hodla drzet. Nepresvedcili ani Low ci Deschamps, kteri sice dosli daleko, ale dlouho hledali optimalni sestavu a pozici pro nektery klicovy hrace.
Turnaj v Emirátech 2009 byl na podobné úrovni.
turnaj byl na koukani opravdu nic moc...
Jop, prumernost, nadruhou stranu to prispelo k vyrovnanosti. Ze kazdy mohl porazit kazdyho.
jak to myslíš o kvalitě? Mě třeba Francie nějak extrémně nepřesvědčila, ale kostru týmu má více než dobrou a do budoucnosti budou v pohodě. Německo to samé. Je to celkem těžké odhadovat, protože před dvěma lety jak Portugalci vypadli tak každý psal že je to jejich konec a včera vyhráli Euro. K tomu poslednímu sedí Portugalsko, hráli celý turnaj stejně a šli si za svým.
Portugalsko nehralo rovnako, práve naopak, v skupine hrali hurá futbal, nefungovalo im nič ,obrana chaotická. Potom ale posadil hráčov ako Carvalho, Vierinha atd a začali hrať čisto len na úspech, na úkor tej ofenzívnej kvality čo sa dá chápať. Ide mi o kvalitu zápasov, nevidel som tú kvalitu, ak sa zoberiem do minulosti a spomeniem si na súboje Francúzska, Nemecka, Talianska, Portugalska, tak to bola radosť pozerať, všetci chceli a hrali svojim spôsobom. Teraz ako píše 10 vyššie, všetko bolo priemer a žiadny zápas mi nezostane v pamäti. Možno tak trochu "predčasné" finále Taliansko - Nemecko.
máš pravdu, nebral sem v úvahu zápasy skupin. Turnaj byl slabý no, když se mě někdo zeptá za pár let na toto euro tak si vybavím asi jen Wales a Island s tím, že došli daleko.
Itálie
Italie asi. Jinak jsem zklaman. Nadruhou stranu se mi libily vykony slabych muzstev. Madarsko uzasny, nebalo se hrat s balonem a s tim co meli k dispozici proste parada. Albanie ve skupine taky skvela, V 10 trapoila Svycarsko, Francii mohla porazit, Rumunsko porazila. Skvela prace. Island, at uz to bylo prekvapeni, nebo ne, tak meli jasnej system, drzeli se ho a hrali dobre. Walesto same.
nikdo tam nehral bohuzel vylozene dobre... takze netreba snizovat vitezstvi Portugalcu
nakonec se stali mezi slepymi jednookym kralem
Také nevím... První a druhý zápas tak vypadali Španělé, ale pak ouhá.... Italové fantazie proti Španělsku, ale pak proti Němcům, kteří byli v penaltách nemožní, byli ještě nemožnější... a Anglie mi připomíná nosorožce.... vypadá nebezpečně, fantastická ochranná kůže, nebezpečně ostrý roh, ale pak zakopne, rohem se zasekne do země, překulí se na záda a končí...
Skončily přesně jako německo milion šanci a nic....
Schválně dvě 11ky Franice:
Lloris - Sagna, Zouma, Varane, Evra - Cabaye, Pogba - Coman, Griezmann, Payet, Benzema
Mandanda - Debuchy, Koscielny, Sakho, Tremoulinas - Kanté, Matuidi - Ribéry, Martial, Sissoko - Giroud
Na lavce hráči jako Umtiti, Mangala, Mathieu, Rami, Digne, Rabiot, Coquelin, Gomis, Lacazette, Ben Harfa, Gameiro,
Tak jen s tou lavkou by náš nároďák měl na semifinále..
Smutný je že C výběr Francie by nás bez problémů porazil
Ben Harfa?
on tam má H, ale ve jméně..
Nemecko je nejlepsi tym na euru....
jako nevim, ale mně se nejvíc v nějaké týmovosti a kompaktnosti líbilo právě Portugalsko, což je pro mě upřímně absolutně největší překvapení turnaje...možná se neprezentovali nějakým lahodícím fotbalem, ale rozhodně fungovali nejlépe ze všech jako tým...
Ano to je pravda a zvladli to i bez Ronalda to je frajerina ale i pres to je nemecko takticky nejlepsi ale je to jen nazor.
jako je to klidně možný a hlavně měli větší kvalitu na jednotlivých postech než Portugalsko...bohužel je potopila absence schopného střelce, což jde primárně za Mullerem...
To čo si vymenoval zdobilo Taliansko, ale doplatili na zložitý los, ten formát pavúka sa mi nepáčil, keď si človek zoberie že ako málo mohlo stačiť k postupu do finále Polsku či Walesu, tak to je pekne na prd. Na druhej strane pavúka sa sekali najlepšie repre.
je to poprvé v mém životě, kdy jsem fakt upřímně přál Itálii, protože tohle splňovalo taky...škoda, že se nedostali dál...
S tou Itálii jsem to měl stejně. Milé překvapili
Jediný solidní útočník Gomez, Müller by letos netrefil z kroku stodolu.
Škoda, že nedostali víc šancí Götze, Schürrle a Sané.
myslím že kdyby se jim vyhýbala zranění, tak porazí Francii i ve finále Portugalce...ale na kdyby se nehraje
Já pořád nechápu jak si mohli dovolit nevzít na Euro Ribéryho a Benzemu..
Ribery skoncil repre karieru
Když si vzpomenu na toho Benzemu, že prej protože "rejsizm"
Tak ME sice skoncilo, ale uz za tri dni je tady EL a uz za 18 dni je tu prestizni soutez se jmenem...ne, beze jmena
domácí pohár?
Podle mě nejlepší komentátoři u gólu asi Rusové, na druhém místě mám zatím Italy. Portugalci škoda slov, Angličani taky nicmoc. Pro porovnání uvítám další odkazy
Ja by som dal velke plus rozhodcom na tychto ME
no nam proti ESP piskali blbe
Konecne ten turnaj skoncil. Bol to poriadne pre.ebany mesiac. Az na par zapasov totalna nuda a priemer. Som sa mohol radsej starej venovat
Lehká skupina, lehký pavouk...První lepší mančaft (Německo) ho přehrál a frantíci postoupili jen se štěstím. Další vyrovnaný tým ho porazil...
Jooo hochu, za tvrdohlavost se platí, když si bere do útoku Gignaca s Giroudem a jednu z nejlepších světových 9tek nechá doma....
Nevim no, dostal je do finale, ale ta hra? Jako nejakej africkej mancaft, hra bez taktiky, bez nejaky jasnyho systemu. Spolehali jenom na genialitu Grieze a Payeta. Nemyslim si, ze tohle je budoucnost fotbalu, spis naopak.
Ďiďijer Dešpás
škoda no, Frantíci byli o hodně lepší a měli velikou smůlu.... možná tam chyběl Benzema....
Já tedy o té budoucnosti docela pochybuju Lepší podmínky pro nějaké výraznější prosazení či výhru mít těžko budou a stejně moc nepřesvědčili. Jsem zvědavý na ten nároďák do budoucna.
Moze si za to sam... S hracmi ako girwood a kikscielny nikdy nic nevyhraju. nie len ze su to totalne polena, ale hlavne maju mentalitu loserov s ARSEnalu. a to sa nikdy nezmeni.
Finale im prehral najprv girwood svojou neschopnostou a zavadzanim griezmannovi a potom kikscielny klasickou chybou pri gole.
Chudak Hugo a Griez, ti dvaja si to zasluzili ale co zmozu ked hraju s takou bandou drevakov
A Lloris má samozřejmě vítěznou mentalitu předpokládám
samozrejme, kapitan francuzka a jeden z najlepsich brankarov na svete je niekde uplne inde ako plebs z ARSEnalu. ci uz kvalitou alebo mentalnym rozpolozenim
Opakujes se, trapnyyyy, nuda...
Vase hvezdy jsme videli za Anglii a tvuj Loris u golu Portugalcu chrapal, ne??
Kamo..Ctu tady diskuze uz nejakej cas.Tvoje napadani hracu Arsenalu je trapny a ubohy..Vem si to takhle.Cim vic tady pises jak jsou hraci Arsenalu neschopny tim vis shazujes Tottenham.Schvalne mi napis kdy naposled skoncily v Tabulce pred Arsenalem.Tim.padem jestli jsou hraci a vubec celej Arsenal neschopnej a kppyta atd..Tak co jsou potom lidi z Tottenhamu?Hm?Premejslej trochu.Beres to moc vazne..
To seš hodně optimistickej, když věříš, že on něco z toho pochopí
A jak to šlo hráčům Spurs?? Co jejich vítězná mentalita??
Celej turnaj hrali tezkej hnus, sem moc rad, ze to nevyhrali...
no jenže oni to vyhráli ...
Jinak jsem.moc zapasu nevidel,ale.mne pripadaly hraci unaveny..Zvlast z velkych tymu PL..Hrajou tam moc zapasu..Zadna prestavka i kdyz tam teplo neni..Myslim si ,ze by tam.meli premejslet o poctu zapasu...Fotbal tim.pak trpi..Nehlede na to,ze ty hraci jsou vic zraneny..vic unaveny atd...Je to jen muj nazor.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele