De Rossi: Ještě jsem se nerozhodl, co budu dělat příští rok
Kabinu AS Řím po letošní sezoně opustí Franceco Totti a nemusel by být jedinou ikonou, která nebude pokračovat v klubu z věčného města. Ohledně své budoucnosti se stále ještě nerozhodl Daniele De Rossi, jemuž běží kontrakt pouze do konce června...
"Zůstat v Římě? Nevím, jestli tady zůstanu," řekl v rozhovoru pro Sky Sport Italia.
"Ještě jsem se nerozhodl, co budu dělat příští rok," dodal.
33letý záložník je hráčem Giallorossi již od roku 2000, jeho jméno je skloňováno v souvislosti se stěhováním například do zámořské MLS.
"Zůstat v Římě? Nevím, jestli tady zůstanu," řekl v rozhovoru pro Sky Sport Italia.
"Ještě jsem se nerozhodl, co budu dělat příští rok," dodal.
33letý záložník je hráčem Giallorossi již od roku 2000, jeho jméno je skloňováno v souvislosti se stěhováním například do zámořské MLS.
Komentáře (61)
Přidat komentářPíct pizzu makaróni stejně nic lepšího neuměj
No, víš, že mluvíš o zemi, která dala světu modu, kulturu, historii atd? Poslechni si něco od Morriconeho, koukni něco od Felliniho, obleč se do něčeho od Prady a prosím tebe, už se příště neztrapňuj.
Nebejt Itálie svět by neměl módu, kulturu ani historii.
Nepochopil.
Dosti trapná fabulace.
Strapnil ses, setřel tě, schovej se do rohu a nevylejzej.
Ty si blbej jak štangle.....
A co auta?
a Ducatky
Najkrajšie autá sú predsa tiež z Talianska
Najkrajšie ? Já ich autá nemám rád, teda až na tie TOP ktoré si smrtelník nemôže dovoliť
co je pre teba top? nadherne auta robi aj Alfa(i ked ano je to drahsie jak napriklad Fiat ci Skoda), top jazdne vlastnosti, nadherny dizajn(aj ked to je subjektivne), a po novom aj top technika, emocie - proste Ferrari pre chudobnejsich, raz si ju snad budem moct dovolit
Alfa Gulio je pekná, lenže tá motorizácia je celá na hovno, slabé slabé slabé, natrepali tam max 180 koní za 40 000 tisíc či koľko stála tak to je naozaj slabota. Za to môžem ísť do rovnakej a osvedčenej konkurencii, BMW, Audi, Mercedes a zohnať podstatne lepšiu motorizáciu než ponúka Alfa, ale hlavne že spravili ten špeciál čo má 500 koní za pálku jak sviňa, ale medzi tým nechali veľkú bublinu...
*Giulia
no podla mna je ta ponuka motorov dostatocne siroka: 136k, 150k, 180k, 200k, 210k, 280k, 510k - s tym ze by si zohnal u konkurenciu lepsiu motorizaciu za rovnaku cenu trepes blbosti, pozri si to, nehovoriac o tom ze snad okrem nemeckych testov Giulia dost casto poraza nemecku konkurenciu... to auto sa fakt podarilo, este zapracovat na marketingu a preziju
samozrejme ja chapem ze pre vacsinu cechov a slovakov je top skodovka a kto ma uz original nemca tak to uz je iny panko, mne osobne tie auta ale nic nehovoria, sadnem do toho, vsetko ok, dobre auto, ale ako sa hovori to auto nema dusu a nevyvolava u mna ziadne emocie, je to iba stroj, ked sa pozrem na vela talianskych aut tak tam je to o inom
Lenže tá cena je vysoká, ak by som chcel benzín aspoň tých 184kw tak to je stále moc, navyše tá cena je to čo ich zráža dolu, lebo sa chcú vyrovnať osvedčenej konkurencii. Prakticky to auto v ničom nie je lepšie než konkurencia, takže logicky ich ani neporazí a myslím že predaje sú zatiaľ docela sklamanie a aj tie dieslové verzie sa v europe moc neuchytili. Já som fanúšik BMW a pre mňa e46 či e92 sú miláčikovia. Alfa si dala latku vysoko a já netvrdím že to je zlé auto, ale tá cena by ma odrádzala, pretože stále je to "experiment" čo sa mi u nich nepáči je ten nízky interier a celkovo tvar interieru
ta cena je primerana na to ze sa jedna o premiove auto, vela ludi sa z toho smeje ale na to auto idu pozitivne ohlasy zo vsetkych stran, aj co sa tyka interieru, infotainmentu a podobne tak sa urobil poriadny skok vpred a je to na podobnej urovni aku maju nemci, v jazdnych vlastnostiach to Alfa vyhra takmer v kazdom teste, technika je vo svojej triede spickova, boli pouzite niektore riesenia do ktorych sa zatial nepustili ani nemci.... zadny nahon... nemozes predavat premiove auto za nepremiove ceny... inak v europe sa viacmenej dosahuju stanovene ciele co sa tyka predajnosti, v usa zatial nie, tam musi FCA rozsirit siet dilerov, a v cine sa este len teraz spusta predaj
inak pre alfu bude klucovy predaj Stelvia ktore zo sebou potiahnie aj Giuliu a prve dva mesiace naznacili ze tie predaje budu velmi dobre, dnes hocikto urobi SUV tak sa to predava....
Čo myslíš pod riešením nepustili ani necmci... zadný náhon ? V čom konkrétne Alfa vyhrala v testoch ? Spomínam si na to keď ju dali do rúk novinárom a rozsekali ju na kúsky, nefungoval im tempomat počas jazdy, nešla klimatizácia či blbla palubná doska a niektoré kontrolky zhasli, nakoniec museli zastaviť a znova naštartovať než to bolo ok. Mne ani tak nejde o to porovnávanie, ale Alfa v ničom nepredbehla konkurenciu, skôr sa na nich doťahuje, pritom majú vždy veľké reči ako chcú poraziť BMW a konkurenciu, vždy to dopadne rovnako a lamentujú nad predajom, je to krásne auto, ale tá cena je vysoká, neporazia nemeckú konkurenciu pokiaľ neznížia cenu.
to ti napisem po zapase, teraz serem na to
tak napriklad karbonovy kardan, brzdovy system, hmotnost je jedna z najlepsich v triede, tych testov kde to Giulia vyhrala je kopu, v podstate jedine kde zvykne prehrat je kvalita interieru kde co som cital to bolo vzdy len o kusok takze ziadna tragedia...
tie rozsekane kusy boli len od zopar novinarov inak s tym nemal nikto problem, troska zaujimave... zatial s tym autom niesu ziadne specialne problemy oproti konkurencii...
Rozdieľ 30 kg či koľko bolo v hmotnosti je nič, tých vlastnostní v ktorých by bola Alfa lepšia je málo, navyše porovnávame nový model vs BMW ktoré má už 3 roky, to treba brať v potaz.
Ale už to ukončíme, já ako fanatik do BMW neuznám prehru ani keby proti nemu stál neviem kto, jedine žeby to bol Mustang
dobry napad lebo ja som na tom podobne
btw predstava ze by Alfa porazila napriklad BMW a pod je dost scifi to musi byt jasne kazdemu, to vobec nie je ich ambicia, Alfa bola uz v uplnych srackach na pokraji bankrotu, dali do vyvoja novej platformy zatial tusim 3 miliardy, postavi sa na tom 5+ aut, zatial sa zda ze sa im to po technickej stranke vydarilo na vybornu, oni sa teraz musia dostat do plusovych cisiel a potom pokracovat dalej
Jak nie je ich ambícia ? veď prezident Alfy vravel pred spustením predaju Gulie že ich cieľ je poraziť konkurečné BMW
tak to mi daj link lebo to sledujem dost pravidelne a nic take si nepamatam
Já neviem, gúgli, toľko čo som toho prečítal o autách Já netvrdím že to je zlé auto, nejazdil som na ňom tak neviem videl som ho na živo, vyzerá krásne, ten dizajn je proste super, ale to má kopec talianskych aut a vždy vedeli spraviť krásne vyzerajúcu mašinu, lenže ich zhadzuje tá cena ktorú prestrelili, preto konkurenciu neporazia, lebo málokto siahne po aute ktoré je o trochu lacnejšie než konkurencia ktorá je osvedčená. Keby to auto stálo tak o 20-30% tak nepoviem ani slovo. Pokiaľ viem tak Alfa je dosť zadĺžená a na tento model dosť spoliehali nie ?
ano, ma to byt restart znacky, s tou cenou mas zo svojho pohladu pravdu lebo ho asi nepovazujes za premiove, cize podla teba by tie ceny mali byt nastavene niekde na urovni Skody alebo Seatu...
Neťahaj to zase tak nízko, problém pre Alfu je že potrebujú značku ktorá sa uchytí, to sa uvidí až časom či sa im to podarí, ten stimul od Fiatu? myslím že od nich sa musí vrátiť a v Alfe na to spoliehajú, je ale otázne či sa im bude dariť a predaj bude uspokojivý. V europe je stále veľký záujem o nemecké značky, já si spomínam ešte keď som pracoval v IT v jednej spoločnosti tak tam mali všetci domáci len Audi a BMW, občas nejaký ten Golf, teraz Alfa doma prerazila a je to krásne auto, len pochop to tak že ak postavíš vedľa seba BMW, Audi a tú novú Alfu ktorá je o pár tisíc e lacnejšia tak viac ľudí siahne po tej osvedčenej značke, preto vravím že tá cena bola byť ľudovejšia"
muj sen je brera, ikdyz 159 v kombiku je taky top
Brera ma krásný design, ale po všech ostatních stránkach je to hrůza.
Ja mám ma Fiatky slabosť, krásny dizajn a s tou kvalitou to tiež zďaleka nie je také zlé ako sa hovorí plus samozrejme Lancia a Alfa...tie top som až tak nemyslel
A co třeba Ford Gran Torino?
a nie len najkrajsie
"dala světu historii"
Ty si dilino
Dobrý no
Dejte mi 3kg ty historie
čemu se smějete ? že jste dementi a nechápete jak to myslel ?
Smejou se tomu, ze to napsal jak dement.
Napsal jsem to úplně normálně. Itálie toho dala světu tolik, ale neznamená to, že když napíší, že dala světu historii, literaturu, kulturu, tak automaticky položila základy všemu, co jsem vypsal, je to jen hloupé slovičkaření a fabulace. Navíc Itálie je velká a jídlo je mění region od regionu. Mám Itálii hodně rád, Řím je naprosto nádherný. Pizza je tam stejně jen pro turisty. Ale co bych vám vykládal...
praveze to spojeni "dat svetu" dost evokuje, ze dava neco noveho, co tu jeste nebylo... to bych pak mohl rict, ze to same co svetu dala italie, jsem dal svetu i ja tim, ze jsem(historie), ze jsem neco zazpival/napsal/natocil(kultura) atd...
Ale prosím tě. Jelikož reaguji na větu: "makaróni stejně nic lepšího neuměj", tak si myslím, že jsem to napsal dost jasně. Ano, mohl jsem napsat, že Itálie dala světu Vergilia, Morriconeho, Felliniho, Leoneho, Pradu, Vesraceho(toho zesnulého,ta současná hrůza je bez talentu) a tak bych mohl pokračovat ve všech odvětví a mohl jsem tak předejít reakcím, které jsou naprosto irelevantní, ale dle pozitivních reakcí to spoustu lidí pobralo úplně v pohodě, takže nemám potřebu něco opravovat v mém textu.
Ukažkovy priklad Podpapučnika
To by už bola naozaj škoda, ak by kariéru neukončil v AS.
Proč ? Odehrál tam toho moc moc moc , proč by to měla být škoda , at de zarobit , hraču jako on už moc nebude ,.,., vlasně není ez
Nech si ide zarobiť? Doteraz mu platitli sušienkami?
Kvôli AS odmietol mnoho väčších klubov a patrí do exkluzívneho klubu hráčov, ktorí strávili kariéru v jednom klube. Z pohľadu fanúšika by to škoda bola.
donedavna bol najlepsie platenym hracom v lige
Zůstaň ještě dva roky, nabízej ti 4 mega, vychovej si zástupce, pak pěstuj víno, věnuj se rodině a pak běž trénovat.
Autorovi
Hrát fotbal
Do AC.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele