De Laurentiis věří, že Cavani i Mazzarri zůstanou v Neapoli
Neapol se v posledních letech pohybuje ve špičce italské Serie A a za to vděčí mimo jiné Walteru Mazzarrimu a Edinsonovi Cavanimu. Jak zkušený trenér, tak uruguayský kanonýr by ale mohli po sezóně odejít, prezident klubu Aurelio De Laurentiis nicméně věří, že k tomu nedojde...
Jednapadesátiletý Mazzarri působí v Neapoli již od října 2009 a je nejdéle sloužícím koučem italské ligy. V kampánijském klubu má ale smlouvu jen do konce této sezóny a podle tamních médií je nepravděpodobné, že by došlo k jejímu prodloužení.
De Laurentiis by si ovšem setrvání úspěšného trenéra dovedl představit. "Já Mazzarriho za někoho jiného nevyměním, je to jeho volba. Možná změní klub a prezidenta, ale já nevyměním jeho. Já jsem si ho vybral a pracuji s ním dobře několik let. Pokud si chce dát pauzu nebo jít za jinou výzvou, bude to čistě jeho rozhodnutí," uvedl.
Prezident Neapole si je mnohem jistější tím, že mu v týmu zůstane Edinson Cavani. Uruguayský útočník má smlouvu do léta 2017 a v ní astronomickou výkupní klauzuli. "Cavani zůstane, protože jen dva kluby na světě si mohou dovolit utratit sedmdesát milionů eur, aby aktivovali jeho klauzuli. Určitě by si jednou rád zahrál za klub typu Realu Madrid nebo Barcelony, ale také vždy byl oddaný neapolskému dresu," řekl De Laurentiis.
Jednapadesátiletý Mazzarri působí v Neapoli již od října 2009 a je nejdéle sloužícím koučem italské ligy. V kampánijském klubu má ale smlouvu jen do konce této sezóny a podle tamních médií je nepravděpodobné, že by došlo k jejímu prodloužení.
De Laurentiis by si ovšem setrvání úspěšného trenéra dovedl představit. "Já Mazzarriho za někoho jiného nevyměním, je to jeho volba. Možná změní klub a prezidenta, ale já nevyměním jeho. Já jsem si ho vybral a pracuji s ním dobře několik let. Pokud si chce dát pauzu nebo jít za jinou výzvou, bude to čistě jeho rozhodnutí," uvedl.
Prezident Neapole si je mnohem jistější tím, že mu v týmu zůstane Edinson Cavani. Uruguayský útočník má smlouvu do léta 2017 a v ní astronomickou výkupní klauzuli. "Cavani zůstane, protože jen dva kluby na světě si mohou dovolit utratit sedmdesát milionů eur, aby aktivovali jeho klauzuli. Určitě by si jednou rád zahrál za klub typu Realu Madrid nebo Barcelony, ale také vždy byl oddaný neapolskému dresu," řekl De Laurentiis.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Pokud by Cavani přišel, byl bych moc rád, neskrývá Blanc
03.07.2013, 21:58
Chelsea chce Cavaniho. Utrácet bude i Neapol
07.06.2013, 12:52
Manchester City a Neapol si možná vymění Džeka a Cavaniho
21.05.2013, 21:47
Italského vicemistra Neapol opouští trenér Mazzarri
20.05.2013, 10:12
Musím zvážit spoustu věcí, říká Mazzarri
10.05.2013, 10:51
Cavani nyní není naším cílem, prozradil Leonardo
24.04.2013, 19:53
Neapol je opět ve formě, hlásí Mazzarri
08.04.2013, 09:49
Cavani po pozdním návratu jen střídal, i tak stihl dva góly
31.03.2013, 17:36
Raiola je přesvědčen, že Cavani po sezóně opustí Neapol
02.01.2013, 11:44
Neapol odmítla miliardovou nabídku za útočníka Cavaniho
26.12.2012, 20:44
Komentáře (89)
Přidat komentářDo toho zápasu s Atalantou měl Cavani docela dlouhý půst. Budu se divit, pokud někdo položí na dřevo prachy, které Neapol požaduje.
v těch zápasech vypadal dost jako Cavani z Palerma, to je trošku takový varování...ale slabší období má i Messi
Rozdíl je akorát v tom, že Messiho to může postihnout, protože nikam přestupovat nebude, gólů nastřílel více, než kdejaký hráč v historii a navíc za něho Barcelona nedala ani euro (samozřejmě nepočítám výplaty)
Snad ne. Real ho nepotřebuje. Až bude výkonama dosahovat tu cenu, tak možná.
snad nikdy neprijde
70 milionu by za něj utratili tak max šejkové...ale proč...
Cavani odide smer britske ostrovy...
Cavani má letos nebo max. za rok na přestup do velkoklubu nejlepší věk. Ví to on. Ví to jeho agent a určitě to ví i Da Laurentis. Až někdo položí na stůl 45 - 50 mega, tak to v klídku vezme. Všechno ostatní je jen omáčka pro média a fanoušky.
V současné době to vypadá, že dokonce už rok přesluhuje a prodejní špička byla v létě.
45 je moc.
Není když Hazard stál 40 mega a Hulk 50. Ikdyž Hulkova cena je taky přehnana no.
Je otázka, jestli někdo položí na stůl takovou částku. Podle mého o něj takový zájem nebude, aby někdo na stůl položil přes 40 mega - máš tam hodně útočníků, kteří budou odcházet/přestupovat. Falcao, někdo z těch mocných bude čekat na Neymara, možná Suarez bude k dispozici z té podobné cenové relace a potom hromada těch levnějších - Lewa, Jovetič, Higuain a další.
Fakt mě napadá jedině Rusko - Zenit/Anzhi, popřípadě PSG...
Je otázka, jestli někdo položí na stůl takovou částku. Podle mého o něj takový zájem nebude, aby někdo na stůl položil přes 40 mega - máš tam hodně útočníků, kteří budou odcházet/přestupovat. Falcao, někdo z těch mocných bude čekat na Neymara, možná Suarez bude k dispozici z té podobné cenové relace a potom hromada těch levnějších - Lewa, Jovetič, Higuain a další.
Fakt mě napadá jedině Rusko - Zenit/Anzhi, popřípadě PSG...
Tyhle prachy za nej daji jenom blazni PSG, city,CFC,Anzhi, nikdo jiny. Navic,jak pise talker, je vic variant lepsich i jemnějších
Levnějších
Ani Real nemá tolik peněz...tak nechápu, jak ho tu můžete spojovat s Realem...ty dva týmy jsou samozřejmě pouze PSG nebo Man CITY
navíc is nemyslím, že ta cena je adekvátní ke Cavanimu, ale to je můj osobní názor
Cavani na Kolumbijcov zdaleka nema, tie peniaze zrejme bude pozadovat Olis, tazko za neho niekto vycaluje.
*ktore zrejme bude pozadovat Laurentis
86 za Neymara a 70 za Cavaniho, to smrdí absurditou...
Pokud se nějaký šejk vyloženě nezblázní (ještě víc než obvykle), tak tipuju, že nakonec půjde za třicet maximálně, a to bůh ví jestli, nebo dokonce shnije v Neapoli. Klesá mu forma, evidentně v Neapoli přetahuje a v současné době nevidím sílu, která by za něj 40-50 mega dala, obzvlášť když Chelsea asi koupí Falcaa. Možná ManCity.
kiezby sa to vyplnilo a zhnil by v Neapole
De Laurentiis najlepsi prezident a majitel klubu na svete keby nebyt jeho SSC Neapol by uz neexistoval
dufam ze Mazzari zostane, mam rad ak si klub drzi trenera dlhe roky a nemeni ich kazde dve-tri sezony, navyse Mazzari sa uz stal jednym zo symbolov Neapole, pre vela ludi tu velky nesympatak, pre mna je to ale sympatak a jeden s top trenerov v taliansku ak by ale nezostal verim ze privedieme kvalitnu nahradu
Cavani ak budeme hrat LM podla mna ostane, kluby asi nebudu mat zaujem zaplatit 70 mega, ak nebudeme hrat LM tak asi odide, mohli by sme mu zase trocha zdvihnut plat, urcite je realne ho udrzat, ak by sa to ale nepodarilo s takymi peniazmy nemam strach ze by sme nehrali o spicu ligy v dalsej sezone
Forza Napoli !
podla tejto logiky je najlepším aj Lotito
loni měl odejít Cavani, když měl svoji top cenovku, Laurentiis ho chtěl podržet, tak to odnesl Lavezzi... neodejde-li Cavani ani letos, myslím si, že půjde Hamšík..
snad si ještě budu pamatovat link na tenhle článek, pokud se to v létě opravdu staně
Lavezzi si nic neodniesol, De Laurentis sa jasne vyjadril, ze ho vobec nechcel predat a bolo to cisto jeho rozhodnutie. Lavezzi chcel odist a De Laurentis sa uz viackrat vyjadril, ze ziadneho hraca nebude drzat proti jeho voli, takze hned ako Lavezzi povedal, ze chce odist, De Laurentis zacal vybavovat jeho prestup.
vraj uz chcel odist leto predtym a De Laurentiis ho presvedcil nech to este potiahne ked sa hra ta LM
dobře, možná jsem se špatně vyjádřil, každopádně mi něco říká, že to tak bude a pokud nepoputuje Cavani, dost pravděpodobně půjde Hamšík.. resp. určitě záleží na tom, jestli Neapol skončí do třetího místa a taky na tom, co se stane s Mazzarrim
http://yfrog.com/scaled/landing/255/3wcl.jpg
To je zostava na Mlatu?
pravděpodobná no.
Ten útok vám zavidím.
ale cital som, ze bude hrat Cerci namiesto Giacca, kazdopadne opat domaci reprezentanti v Milane
proč vlastně není v nominaci Veratti?
MilanJuve
De Sciglio, achjo
Proč?
protože má Cesare v týmy i jiný hráče než borce, přes kterýho šli v minulým zápase oba góly. A je jedno, jestli je to Malta, nebo Španělsko
Malta je právě tým, na kterém si ho může vyzkoušet znovu. Zohledni taky jeho věk a to, že to byl debut. V AC podává pravidelně nadprůměrné výkony, takže místo v základu je naprosto oprávněné a v budoucnu to stejně bude boj mezi ním a Santonem. S tím, že De Sciglio má daleko lepší startovní pozici...
neřekl bych, že v AC podává nadstandartní výkony i vy fanoušci jste jásali, že zůstal Abate, protože De Sciglio nemá nic na víc, ale to teď řešit nechci. Debut nedebut, to je jedno, udělal chyby, za který platil celý tým, byť to byl jen přátelák, prostě měl teď dostat šanci Antonelli. Vůbec je mi záhadou, proč nepovolal Santona
Tak fajn, i když tu první větu jsem vůbec nepochopil.
nemám proti Mattiovi nic, jsem rád, že se nějakej mladík chytá a nevadí mě, že je to z AC, ale když se spekulovalo, že Abate bude prodán, kvůli tomu, aby se koupil Mario, že stejně na jeho místě roste Mattia a pak se tak nestalo, tak jste byli rádi a mnozí psali, že je to dobře, že nevidíte nic, co by měl Mattia navíc oproti Abatemu. Ale máš pravdu v tom, že to nesouvisí s nasazením v repre.
toto je IMHO zbytočné, fanúšikovia AC si budu obhajovať svojich hráčov, fanúšikovia Juventusu svojich atd. .....De Ciglio ale nato aby hral v základe v repre EŠTE(kde je záruka že niekedy mať bude že jo) nemá !!!
to není o hráčích AC nebo Juve, být ve stejné situaci třeba De Ceglie, reagoval bych stejně, někdy je potřeba umět sundat ty růžový brýle. Souhlasím, že Mattia na základ ještě nemá, ale neznamená to, že by ho Cesare neměl zkoušet, pokud však přes něj, jako beka,jsou dva góly, pak by měl dostat šanci kolega, vůči Antonellimu je to prostě nefér
S tím asi souhlas, ale to je na druhou stranu úděl hráče, který hraje za Genou. Další příklad je třeba Giac - měl by takovou pozici, kdyby nebyl hráčem Juve? Já osobně za takovým přístupem nevidím nic špatného, připadá mi to pochopitelný.
to je taky druhá věc no. Je všeobecně už dlouho jasný, že když Ital přestoupí do Juve, má k repre o dost blíž.
Já mám zas poslední dobou pocit, že po dlouhé době by z milánské primavery mohlo vyjít fakt eso. Chvála se na něj valí ze všech stran (naposled prohlášení myslím Costacurty, že je lepší než Maldini ve svém věku - to už něco znamená) a Prandelli mu chce těmi starty ještě pomoct, protože s přibývajícími zkušenostmi bude lepší. Jinak je samozřejmě brzo z něj dělat něco extra, ale nakročeno má hezky a na tom, že se mu snaží kouč repre snaží pomoct nevidím nic zlého. Prandelli je v mých očích fakt inteligentní trenér, jeden z TOP a nejlepší v Itálii.
Jo, to já se s tebou nepřu a jak jsem psal, jsem rád, když si squadra vychová dalšího Maldiniho, jeho jsem měl taky rád, i když to byl milanista. Jen mi to nepřijde fér vůči Antonellimu, kterej taky poslední zápasy za Janov hraje fakt dobře a nastoupit si zasloužil. Je fakt, že možná by to Mattiovi neprospělo, kdyby byl "potrestanej" za ty chyby tím, že by seděl, ale je to profesionál a když v práci uděláš chybu, taky tě šéf nepochválí. Tak když už dostane znovu šanci, doufám, že ji alespoň využije a ukáže, že si ji zasloužil
"neřekl bych, že v AC podává nadstandartní výkony i vy fanoušci jste jásali, že zůstal Abate, protože De Sciglio nemá nic na víc"
- to nesuhlasim .... prave vacsina fanusikov hovorila ze ak pride myslim 15 milionova ponuka tak moze ist ....a De Scilgio nato kolko ma rokov je perfektny
odpisovat ho pre jeden nepodareny zapas je hlupost, navyse kde inde mu dat sancu ako proti Malte
a stejnak su to s Abatem najlepsie kraje v Taliansku
No to je asi fakt múdry človek ten Laurentis
Marco Di Vaio : Another great weekend here in Montreal...fourth consecutive win, first place in league and my second goal of season!! I'm so happy!!
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Dqiav-h4jH0
nevím proč, ale navzdor některým věcem je mi politika Neapole sympatická
Musi byt, predat jedneho hraca kupit za tu sumu 3 a este aj usetrit z tych penazi, to je proste politika, ktora nemoze nikomu prekazat.
“I really love the fans and Napoli, but football is a business,” Cavani told Uruguayan newspaper El Observador.
To interview bolo dlhsie, keby to tam, kde si to nasiel bolo cele, alebo by si to cele precital, vedel by si, ako to myslel... :) V dalsej casti rozhovoru sa vyjadril, ze hrac nikdy nemoze vediet, kedy ho klub bude chciet predat, cize zarobit na nom. A potom povedal, ze kym Neapol ako klub nema taketo zamery s jeho osobou, on nema dovod odchadzat.
Kazdopadne, ked je pravdiva ta informacia, ze si poziadal o zvysenie platu z 5 na 7 milionov, tak je dost mozne, ze mu DL nevyhovie a Cavani sa urazi, cim by si prakticky ten prestup vybavil. Niekedy mi je az zle z tohto sveta, 5 milionov plat a on si pyta zvysenie platu.
netreba verit kazdej blbosti
no odchod Cavaniho je fakt megalománska blbosť, to jo
Podla mna reagoval na moj 2 odstavec, v ktorom som moju pozornost venoval Cavaniho udajnej poziadavke.
presne tak
Aj keby tato informacia bola nepravdivou, stale je na svete mnoho inych futbalistov, ktorym nestaci 5 milionov, ani 7 a mozno ani 10. Takze mam pravo sa utapat v mizantropii.
Cavani už Neapol přerostl letos v létě. Je to to prostě top světový útočník a tip zabijáka a jeho kvalit a parametrů je k mání snad už jen Falcao. Proto je logické, že prostě dalším logickým stupínkem je přestup do velkoklubu a zařazení se mezi nejlépe placené fotbalisty planety. To Cavanimu nemůže nikdo vyčítat. Myslím si, že si to uvědomují už všichni.
Bude horda řečí klubu, jak ho chtějí uržet, možná i ty od Cavaniho, jak klidně zůstane, ale všichni vědí, že nejlepším krokem pro všechny a hlavně logickým vyústěním jeho kariéry bude přestup za lepším a za trofejemi.
Na tuto temu by sme mohli polemizovat dlhe hodiny, dni, tyzdne a dokonca aj roky. Tvoj prispevok je pravdivy, Cavani je proste svetovy utocnik a ma na to, aby hral vo vacsom klube. Ale ci by bol prestup lepsim krokom ? To je subjektivny nazor kazdeho cloveka, a velakrat sa spaja so skusenostami a tuzbami toho daneho futbalistu.
Predstav si takyto pripad, za Bresciu hrava jeden futbalista ktory sa vola Omar Little, ten futbalista sa snazi, maka kazdy den aby ukazal svoj talent a dostal sa vyssie, ale nikto ho nechce, Real, Barcelona aj Chelsea sa mu vysmeju, ale kupi ho Borussia Dortmund a da mu sancu, o ktoru tak velmi stal. Tento mlady 20 rocny chlap sa zlepsuje zo dna na den a po 5 uzasnych rokoch v Dortmunde mu pride ponuka z Realu. Di Natale by sa im vysral pred dvere, podal by im papier a poziadal by Pereza, aby mu pomohol s cistenim. Iny hrac by zobral peniaze a slavu, klakol by si na kolena a Perezovi by bozkaval vajciska. Nastastie, existuju stale na svete futbalisti, ktori hraju futbal hlavne pre seba, pre fanusikov a pre tie emocie, ktore v nom su. Potom su tu ti, ktori to maju 50% peniaze a 50% to ostatne, a potom samozrejme ti, u ktorych uz su peniaze prednejsie.
Z mojho pohladu hrac, ktory zostane v 1 klube cely zivot bez zisku trofeje napriek tomu, ze uz davno prevysuje kvality svojich spoluhracov, je vitazom svojej vlastnej, aj ked nie materialnej trofeje. Fanusikovia na to nikdy nezabudnu, a vzdy budu za nim stat. Peniaze ti kupia skoro vsetko, ale tomu, aby po tebe fanusikovia hadzali zemiaky nezabrania.
A co sa tyka trofeji, 1 ziskal aj s Neapolom a ten klub napreduje, nie je to tak, ze by tam nebola vobec ziadna sanca na trofej. Povedzme si to uprimne, Real kupi Falcaa, Barcelona Neymara, Chelsea Cavaniho, kde MU vyhra kazdy rok ligu, Real ich vyhodi z CHL a Cavani vyhra so stastim Anglicky pohar, a mozno dokonca ani nezasiahne do diania vo finale kvoli konkurencii. Konkurencia ako medzi hracmi, tak aj medzi klubmi je velka, istota trofeji nie je garantovana prestupom do lepsieho klubu, nehovoriac o tom, ze moze vkrocit do noveho klubu podobne ladnym krokom, akym vkrocili do svojich novych posobisk Kaka, Torres, Shevchenko a mnohi dalsi.
A mimochodom, s tym tvrdenim, ktore hovori o tom, ze nikto nemoze vycitat Cavanimu tuzbu byt jednym z najbohatsich futbalistov na svete, si dovolim nesuhlasit. Ked niekto opusti klub, ktory mu dal tak vela cisto len pre peniaze, tak mu to fanusikovia maju pravo vycitat.
naprosto nechápeš souvislosti. Tohle není o penězích. V kolektovních vrcholových sportech je plat otázkou prestiže. Tedy vyjádření nějaké kvality, tedy nakolik jsi potřebný a na kolik si tě klub cení. Přestup z Neapole do velkoklubu je prostě krokem výš pozičně i platově, a člověk, který na to má, jako Cavani, by si pak celý život vyčítal, že to nezkusil. Cavani není ani zdaleka odchovancem Neapole, může mít za těch pár let ke klubu vztah, ale nic závratného tomu klubu nedluží a pokud za něj někdo nabídne částku, je i pro Neapol ten obchod výhodný. V Neapoli prostě už dlouhodobě nebdue předávdět top výkony, on není ta povaha. Prostě musí jít. Stejné to bylo s Ibrou. Chápu, že je pro fanouška Neapole těžké si tohle připustit, ale je to prostě tak.
Prave naopak, pre mna odchod Cavaniho nie je vecou, ktoru by som nemohol stravit. Ja sa plne stotoznujem s De Laurentisovou filozofiou a myslim si, ze ak uz hrac nie je v klube spokojny, tak by mal ist dalej. Avsak, podla mna lojalnost jednotlivca vo futbale nie je zavisla iba od toho,ci je alebo nie je odchovancom daneho klubu. Na citove puto medzi hracom a klubom vplyvaju aj podmienky,akymi su napriklad hracova pohoda v danom prostredi, to ci veri alebo neveri tomu, ze klub bude napredovat, penazne zabezpecenie a samozrejme, vztah s fanusikmi.
A plat je otazkou prestize, to je jasne, a ani ho v Neapole nema maly. Teraz ma myslim 5 milionov, co nie je zas az taka mala ciastka, ked mu to zvysenie na 7 milionov bude schvalene, tak uz vobec nebude daleko od tych najlepsie platenych futbalistov. Ale ako som uz predtym pvoedal, aj v tomto pripade je to subjektivne, futbalista si sam musi zratat pre a proti, ci radsej bude mat 10 milionov v klube, v ktorom moze skrachovat a vyhasnut alebo 5 v klube, v ktorom sa mu dari.
Ta tvoja veta o tom, ze Cavani nie je takym typom cloveka, ta je velmi daleko od reality, aspon podla mojho nazoru. Kazdopadne, nech uz je to akokolvek, nijaky clovek, co ho nepozna osobne sa nemoze k tomuto vyjadrit tak, ako si sa k tomu vyjadril ty, pretoze to, co on citi k Neapolu je iba v jeho hlave a pokial ja viem, neda sa z nej citat.
Na zaver, ja velmi dobre chapem,. co hovoris a takisto vidim tie suvislosti, iba ti hovorim, ze kazdy hrac sa zachova inac. Tak trochu si odignoroval ten odstavec, v ktorom som sa vyjadril, ze moze dopadnut tak, ako Sahin alebo Kaka alebo Shevchenko. Niektori hraci sa pozeraju aj nato. Ty hovoris, ako keby prestupom do Chelsea alebo Realu mal hned tituly vo vrecku, ale Real je 10 bodov za Barcelonou a Chelsea dokonca ani 2 miesto nema.
sranda ako podcnuju ludia Neapol v tom aky ma potencial k rastu a aku kvalitu ma uz aj teraz, to ze prestupy do "top" klubu aj ked to slovo "top" neznasam, mu este nezaruci ze vyhra nejaku trofej, konkurencia je totiz taka velka ze aj ten "top" klub nemusi za tu dobu co bude Cavani aktivne hrat nic vyhrat
Neapol je kvalitní evropský tým druhého sledu a velkoklubem nikdy nebyla a nebude...té kvality Realu, Barcelony, Bayernu, Manchesteru, Juventusu atd prostě v nějakém rozumném hledisku ani dosáhnout nemůže, to je snad každému jasné.
Takze snaha je k nicomu ? Vsetko je tak ako ma byt a naveky vekov tak aj zostane ? Mne to teda vobec jasne nie je, v roku 2089 moze byt cely Real obvineny z nejakeho podvodu a Borussia moze vladnut Nemecku. Ty vlastne hovoris, ze kazdy klub by sa mal vykaslat na reformy a nechat vsetko tak ako to je, kazdu sezonu si verit iba na to svoje 8,9,10 miesto a potichu sa zmierit s tym, ze Juventus, AC a Inter nemozu nikdy byt zosadeny z tronu. Keby to tak bolo, tak by vlastne pozeranie futbalu bolo dost zbytocne.
presne tak, navyse uz to delenie na velkoklub a nevelkoklub je dost blbost, co urcuje pravidla kedy moze byt klub ozacney za velkoklub alebo nie ? hraci? peniaze ? historia, pocet trofeji ? je to velmi velmi diskutabilne
a to ze Neapol nikdy nepatril medzi spicku v europe je poriadna blbost a to ze nebude moct patrit este vacsia
Cavani nebude hrát do roku 2089...pořád říkáš, jak je ti můj point jasný, ale pořád hledáš nějaké okecávčky...
...celou dobu mluvít o prostiži pro hráče hrát za určitý klub. Cavani je na rozcestí, kdy by měl jít výš...tečka.
Prepac mi to, ale veta ''Neapol nikdy velkoklubem nebyla ani NEBUDE'' uz nema nic spolocne s Cavanim, toto je tvrdenie, ktore sa tyka buducnosti klubu, ktory sa vola SSC Neapol. Cisto k tomuto tvojmu tvrdeniu som ja upriamil svoju pozornost, pretoze je podla mna nepravdive. Nemam rad, ked musim ne internete viest diskusiu s roznymi reinkarnaciami Nostradama...
Ty sa mi snazis nahovorit, ze ja nerozumiem tvojmu prispevku, ako keby si napisal On The Origin Of Species alebo Moby Dicka. Pride mi to cele tak trochu vtipne. V mojich prispevkoch som ti poskytol, aspon podla mna, dost rozumne argumenty, ktore si ty ani nezaregistroval alebo si na ne odmietol reagovat, pretoze ich pravdepodovne povazujes za nerozumne.
:) Ale myslim si, ze ked niekto zakonci svoj prispevok slovami, ''a tecka'', nikto nevie o tom nic a ja mam pravdu, tak argumentacia je zbytocna. Ja nepredstieram, ze to co som napisal je 100% pravdive, ale je to iny uhol pohladu, na vec sa pozeram z tak trochu inej perspektivy.
Pre mna je jasne, ze ani 1 z nas pravdu nema. Zober si 2 hracov, jeden sa bude nato pozerat z mojho uhla pohladu a ten druhy zase z tvojho. Kazdopadne, nie kazdeho vo futbale laka len prestiz a peniaze.
Zeby sme fakt ponukli za Kucku 11 milionov a boli Janovom odmietnuty? Kucka je dobry hrac a priznavam, ze predstava zakl. zostavy s Kuckom a Inlerom bok po boku je velmi dobra, ale 11 milionov proste za nho musi stacit.
este dobre ze to odmietli, tolko vela za neho ? bol by som celkom dobre mat ho v time to urcite hej, ale to uz radsej prihodit 4 mega a kupit Naingolana
Neříkám to moc rád, ale tam už je asi nějaká dohoda s AC.
Naprosto zbytečný obchod. Střed máme vyřešený. Inler a Behrami jsou jasná volba, plus možný návrat Gargana. Po víc jak půlce sezóny bych ten střed neměnil. Inler má své jisté a Behrami dle mého taky. Sice na něj mnoho zdejších plive jaký je to prase a podobně. A osobně se jim ani nedivím, protože proti mě kdyby hrál takovejhle hráč, kterej 90 minut znepříjemňuje soupeři hru, nevypustí jedinej souboj a jezdí po prdeli celej zápas, tak jsem taky nasranej a nadávám na něj. Přesně v tomhle je on pro nás užitečnej. Tolik míčů co vybojuje v zápase on, nevybojuje žádný jiný náš hráč. A už jen z tohodle pohledu je pro nás hráč typu Kucky zbytečně. Navíc pochybuju, že zrovna on by nás mohl posunout někam výše a za 11 mega už vůbec ne. Max 5-6 mega. větší cenu nemá.
Suhlasim s tymto na 100%. za tych 5 mega, skusit, ci sa mu nepodari vytlacit Behramiho. Behrami je makac, ale do predu to nie je skoro nic. Co som sledoval Kucku v Janove, dozadu zamaka tak isto ako Behrami a do predu by mozno zvladol viac. Ale na def. zaloznika za 11 m. musi byt istota, nie skuska, ze co z toho bude.
presne tak za 5-6 mega by to bol idealny hrac na lavicku, sice je pekne ze stred mame porieseny, ale treba aj kvalitnych nahradnikov, bud pre pripad ze sa hrac vykartuje, alebo zrani ale napriklad aj ze nebude mat formu, nehovoriac o tom ze o rok ak budeme hrat LM tak s troma stredovimy zaloznikmy sa hrat vsetky sutaze neda, ak by tuto sezonu ostal aj Gargano tak by tato sezona vypadala asi o dost inak a lepsie, snad sa to cez leto zlepsi v tomto ohlade
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele