Datové karty mají vedle bezpečí přinést fanouškům i komfort
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Kvůli duelu Baníku se Slavií policie zadržela sedm lidí
31.05.2014, 21:33
FAČR má do konce roku vytvořit databázi problémových fanoušků
15.05.2014, 19:04
Policie: Zásah při derby byl v pořádku
12.05.2014, 12:56
Na konžském stadionu dav ušlapal nejméně 15 lidí
12.05.2014, 10:51
Policie zadržela střelce fanoušků
04.05.2014, 11:20
Asociace klubů chce, aby se kvůli vulgaritám nepřerušovaly zápasy
30.04.2014, 12:41
Vnitro vede správní řízení s Baníkem, klubu hrozí rok bez diváků
07.04.2014, 15:54
Kluby schválily návrh na přerušení duelu při výtržnostech
03.04.2014, 16:54
FAČR chce přerušovat zápasy v případě vulgarit fanoušků
01.04.2014, 17:00
Kluby podle ministra vnitra s chuligány nebojují
28.03.2014, 18:58
Baník musí za fanoušky zaplatit 300 tisíc korun a má podmínku
27.03.2014, 18:04
Chovanec chce, aby fotbal lépe využíval stávající legislativu
26.03.2014, 19:56
Pelta s Chládkem chtějí registraci fanoušků i policii na stadionu
24.03.2014, 17:00
Klubům chybí možnost zakázat chuligánům vstup na stadiony
24.03.2014, 13:35
Pelta chce jednat o změně legislativy a zákazu vstupu na stadiony
23.03.2014, 17:46
V Ostravě bylo zraněno i 11 policistů
23.03.2014, 10:23
Komentáře (157)
Přidat komentářpřinese to razantní úbytek lidí v hledišti. Protože se nikomu nebude chtít zařizovat si podobné věci.
Ze začátku asi jo. Ale jak si na to lidi zvyknou tak proč by to nemuselo fungovat dobře.
těžko...když někdo chodí na fotbal příležitostně (2-3x do roka), tak ho nějaké vyřizovaní prostě odradí
Mě spíše zajíma, když budu mít permici a nebudu se moci dostat na zápas a budu to chtí dát třeba bráchovi, ja kse to bude řešit potom? Nevím přijde mi to všechno divné. Už vidím, jak někteří lidi jsou třikrát za sezńu či méně na fotbal a tohle si zařizují a ještě pro své děcka.
Pravda ohledně toho, že kdo nechodí pravidelně asi nebude chtít vyřizovat. Pokud to ale budu moci vyřídit poprvé klidně na pokladně a nebudu muset někam speciálně chodit, tak my to nepřijde až tak složitý. No kdo ví, ale furt si myslím, že jak si na to lidé zvyknou tak to nebude problém, uvidíme jestli to vůbec projde.
Nebo si zvyknou na to, že nechodí na fotbal.
Ten, kdo není schopen si jednou vyřídit tuhle kartu, nemá na fotbale co dělat. Takové diváky, kteří přijdou jenom na Spartu, Slavii, Plzeň... nikdo nepotřebuje. K atmosféře nepomůžou, maximálně odcházejí 5 min před koncem, aby nemuseli čekat 10 minut, než se uvolní parkoviště
Klub si musí vážit každého fanouška, tak jako obchodník zákazníka, který si koupí jen jeden rohlík.
a v podstatě by ho měl i vychovávat a chtít, aby přišel znova.
nesouhlasím, náklady na toho fanouška můžou být vyšší než kolik on vůbec na stadionu tratí
Ten fanoušek přece ale nemůže za to, že přišlo jen 500 lidí a tím se nepokryjí světla, pořadatelská služba atd.
Jenže takoví diváci jsou pro kluby důležití, protože tak by přišli o dost návštěv. Ty si řekneš, že přijdou 2x za rok, tak jsou nedůležití, ale jak se tak prostřídá tisíce lidí, tak je to podstatná část.
"fanouškovi mohou chodit informace o fotbalovém dění a nabídky různých akcí a slev od partnerských společností navázaných na fotbal" tak tomu říkám skutečně BONUS! další vlna debilů, co volají i o víkendu a cpou na základě nějaký prodaný databáze kopu hoven od holítek, přes mince až po půjčky.
Uz to vidim, kluby tombude stat miliony a stejnak to bude uplne na nic
Kolik ze je u nas podobne problemovych zapasu jako Banik-Sparta? Opravdu je potreba takova hystericka revoluce?
však oni ted se jen snaží uklidnit veřejnost, tím aby to vypadalo že s tím něco dělají...až opadne ta mediální hysterie tak to zase všechno rychle utichne
Mě udivuje to všechno kolem. Legislativa a zákony tady jsou, to že policie je neschopná je aplikovat v praxi je už věc druhá. Tady by se mělo začít.
"Další bonus je, že registrovanému fanouškovi mohou chodit informace o fotbalovém dění a nabídky různých akcí a slev od partnerských společností navázaných na fotbal,"
to opravdu každý chce
jen houšť slušnému fanouškovi toto v životě vadit nemůže a chuligáni a pyromaniaci at si klidně zůstanou doma
že ubyde pár zakuklených "hrdinů" je jen dobře
příjemný to není ale mít vlastni "členskou" kartu by bylo možná i hezký
Mě to jako slušnému fanouškovi vadí. Nechci být někde v registru. Chci jít na fotbal jako svobodný člověk, tak jako jdu ven, do divadla či do obchodu.
Chápu, že to má pomoci identifikovat pachatele, ale prostě se mi do toho nechce. Zas tak často se u nás něco neděje. V sobotu stačila na Bazalech bariéra navíc + lepší zásah pořadatelů, popř. policie...a k určení pachatele, který zdemoloval v Hradišti hajzly ti registr nepomůže, pokud tě teda nebudou kamerovat i při konání potřeby....
A lidi, kteří chodí na fotbal jen příležitostně se vykašlou na podobný vymoženosti. Kartu si nezařídí a na fotbal chodit přestanou. Lidi co chodí často naopak nemají zájem být pravidelně monitorováni a i u nich hrozí, že přestanou chodit.. Takže kluby vyhodí peníze na bezpečnost a ještě si tím sníží návštěvy a příjmy.
Lidi, co chodí na fotbal jen příležitostně podle mě nikomu chybět nebudou. A pokud někoho trápí pocit, že bude díky te kartě "pod dohledem", tak musí přestat používat platební karty k bankovním účtům nebo SIM karty mobilních telefonů, protože pomocí těchto je sledování osob mnohem větší a mnohonásobně zneužitelnější
to máš i s internetem. Ale musíme tenhle monitoring vztahovat na vše?
Kdybys chtěl zamezit záškoláctví, zaved bys čipy, na kterých by si viděl příchod a odchod žáka. Kdo nechodí za školu s tím přece nebude mít problém ne? Ale ejhle, nechodím za školu a problém s tím mám. Hold se nechci podřídit pravidlům zavedeným kvůli pár jedinců. Tohle není výdobytek moderní doby, tohle je buzerace.
Tie čipy v školách už však fungujú....minimálne o pár školách som počul, že to tam funguje. Ta registrácia je v pohode, ale malo by to byť tak, aby sa človek dostal na futbal aj bez nej, ale ako to urobiť ? Registrovaným by kluby mohli dať nejaké zľavy na permy, do fanshopov a pod., nech to človek neberie len ako buzeráciu :)
to je pravda, ale kdyby to bylo za mě, asi bych se s tím těžko smiřoval, stejně jako teď s fotbalem. Do školy sem však chodit musel, na fotbal mě nikdo nenutí ale bude mi to líto, s jednou pauzou sem s Baníkem 8 let. Není to moc, ale zážitků je dost. No uvidíme, jak se to vyvrbí. Asi začnu chodit na Vítky a pak se nechám zmlátit a okrást "Baníkovci"
Karta v Mnichově ale neznamená, že se bez ní na fotbal nedostanete. Jen si na stadionu nemůžete koupit pivo. Podobně funguje Dynamo-Karte v Drážďanech. Pivo si kupuji na ulici a pak jdu s normálně zakoupenou vstupenkou na fotbal. Ti ze svazu pořád mluví o zahraničí, ale zatím nic konkrétního neřekli, kde a jak toto přesně funguje.
"Po stížnostech Slávistů na pondělní termín se FAČR rozhodla přesunout zápas na úterý"
*OT:
orig. zpráva z FB: Změna: Další domácí ligový zápas s Jabloncem sehraje Slavia v úterý 8. dubna od 18:30 hodin. Slavia tak vychází vstříc četným žádostem fanoušků, kterým nevyhovoval původně stanovený termín v pondělí od 17 hodin.
Dobré je, že Ti pitomci vůbec nepochopili proč jim ten termín nevyhovuje.
tomu se právě směju...
panebože
Vážně?
To snad ne.
Nevím ,ale tady se opět a zase hodí cirkus Eden.
by mě zajímalo kolik lidí si už nad tím vyhonilo :-) jasně největší a jediný problém téhle republiky :D
...usnadní se kontrola? Takže KF už nebude kontrola u vstupu?
btw. de facto nepřenosná je i permice na Spartě... kde je tedy něco nového, co by opravdu fungovalo?
Logicky u vstupu by měli kontrolovat i občanku, jestli nejdeš na jiné jméno. Takže chci vidět, jak to usnadní.
Může tam být něco ve stylu obrazovky, kde se ukáže tvá fotka a jen se porovná.. Možností je více, aby se nemusela vytahovat občanka.
Když jsem byl ve Vroclavi na fotbale, kupoval jsem si lístek předem na občanku a nikdy nebyl problém, u vstupu mě pak klasicky prošacovali a zkontrolovali si mě podle občanky jestli jsem to fakt já. Takže lístky na občanku klidně jo, ale ta karta....mno....
Je fakt,ze kdyz se nam v Praze osvedcila ta Open card,tak by to chtelo nacpat dalsi prachy do fotbalovy Open card...smysl a uzitek bude uplne stejnej..
To jsem zvědavý jestli to bude stylem, nemáš kartu nejdeš na fotbal nebo to bude jinak. Každopádně si myslím, že kdyby si každý klub pořídil kvalitní kamerový systém tak by bylo po problému přičemž by se trestalo dodatečně.
No promysletet to - budu-li mít v Praze kartu " Sparta " budu moci jít na Bohemku, Slavii či Žižkov...Anebo to bude platit jen na určitý stadion.
Asi nejlepší by bylo kdyby taková karta nic nestála a byla by dejme tomu na 5 let. S tím, že na ni třeba budeš mít dobity jednotlivé zápasy. Něco ve stylu permanentky. Předložíš u pokladny a no Ti na ni vloží lístek.
Popřípadě děti do 12 v doprovodu dospělých by nemuseli mít kartu a dalo by se to na kartu rodiče. Ať nemusí tata vypisovat jakousi kartu pro svoje 3 děcka. Ale furt si myslím, že to bude dst kontraproduktivní a odradí to především normální lidi.
Největší ohrožení fanoušků způsobila v sobotu policie, když nahnala chuligány mezi ně a začala bez rozmyslu pálit dělbuchy a slzný plyn. To ale nikdo neřeší a místo toho se strhla hysterie, která vyhovuje médiím, FAČRu i politikům, protože se aspoň zapomene na jejich průsery
to je nejlepší začít něco ničit dělat bordel a pak řvát ACAB..
borec to v sobotu ještě hecoval s megafonem proti fízlům a teď si nad tím honí triko na FB
ne tak nehoní...
Já to neobhajuju, ale od policie bych čekal, že je vycvičená zasáhnout tak, aby neohrozila zdraví nevinných lidí. Místo toho to ale vypadalo spíš tak, jako kdyby zásahové komando vtrhlo do přepadené banky, postřílelo 10 lidí, mezi nimi by byli 2 pachatelé a jelikož už obětí bylo dost, tak další 4 pachatele by nechala odejít.
Přesně tak. Pořadatelé a PČR, většinou jen přinesou ještě větší zmatek.
Je to tak,bohužel v Česku klasika.
Kdyby šlo o bezpečnost,tak zůstanou kus před tím plotem a hlídaj,aby se k sobě oba tábory nedostaly blíž-a nezačnou pronásledovat lidi daleko od místa původního střetu,vyhánět z jejich míst i ty zcela nezúčastněné,zamořovat prostředí slznými granáty a sbírat náhodně ty,kdož nestačili utéct.Pokus o eskalaci je v tomto případě evidentní,rozšiřovat konflikt do míst daleko,možná až 100 mterů vzdálených původní přehazované se světlicema nemá naprosto žádné opodstatnění.
Na dnešní derby mezi Dortmundem - Schalke bude dohlížet 3000 těžkooděnců, 1000 z pořádkové a další složky
...jo, ten německý model je tak skvělý a přitom má po posledním derby tolik fanoušků zákaz...
..protoze v Nemecku se se vsim vyporadaj,z Anglie zmizeli chuligani mavnutim kouzelnyho prputku(ale uz nam tu media nereknou jak to v Anglii vypada v ulicich pred zapasem),v Holandsku se se vsim vyporadali-akorat na rizikovy zapasy jsou zakazany vyjezdy a v Polsku karta kibica zpusobila taky hotovou revoluci a na stadionech je klid bez potycek a pyrotechniky
No to jsem viděl při zápase Legie s Jagellonii
to byl asi sarkasmus, ale pšššt
Na kolika zapasech si v anglii byl? Ja celkem na 6 a nikdy sem nevidel nic strasnyho, vlastne vše v poradku. I při derby Arsenal vs Tottenham nebo Newcastle vs Middlesbrough.
Arsenal ani Tottenham nemá skoro žádné bandy, tak si pořádně nic vidět nemohl. Jinak je jasné, že to taky není na každém zápase, takže tvůj počet 6ti zápasů není nijak vypovídající. Jinak skoro každý víkend v PL nebo Champu se něco stane. V tom Champu možná i více.
Znamej chodi na kazdej zapas newcastlu,takze vim,ze pred zapasama rozhodne klid neni..a v porovnani s nama jsou tam strety mnohem castejci..ale je to skvele fungujici model..mrtvo na stadionech-zivo v ulicich a barech..
Já zas byl v Polsku a neviděl jsem jedinej dělobuch za celou dobu co jsem tam byl
a proč dělobuch? On mluví o pyru a to je na Slasku častým jevem viz. poslední zápas proti Gorniku.
Pořád nechápu, v čem přesně to pomuže?
že se firma napojená na lidi ze svazu napakuje při výrobě těchto kartě, které po roce díky nefunkčnosti a malému zájmu lidí o fotbal budou zrušeny
Tesim se na to
Jinak ale význam te karty moc nechápu. Hypoteticky mám občanku na jméno Květoslav Hadrbola, na tuto občanku si vyřídím kartu fanouška, na kterou si koupím lístek. Dostanu se na fotbal, zakuklím se, hodím po někom sedačku, na záchodech rozkopu umyvadlo a jdu domů. Jak pomůže k mému dopadení ta karta fanouška?
Tak když tě chytnou (což neni moc pravděpodobné) a pak tě obviní (což je ještě míň pravděpodobné) a pak ti to prokážou (opět méně pravděpodobné) tak ti zakážou díky kartě chodit na fotbal na tvoje jméno a na tvoje datum narození.. Co budou dělat, když si uděláš kartu na někoho jinýho, to asi neví ani oni samotní
Já bych byl raději, kdyby mě na základě chycení a občanky poslali na pár měsíců do lochu. Akorát to tedy chápu s tou kartou tak, že "musím" jednou udělat bordel, abych ten zákaz dostal
pokud mě teda chytí a čin mi prokáží
Do lochu ne. To jsou opravdu zbytečné prachy vyhozené oknem. Veřejně prospěšné práce a podmínka by postačila (plus zákaz vstupu na stadion)
nebo takhle no
Nijak, ale budeš ji mít
A jak to přesně funguje? Nechodím na fotbal pravidelně, ráno vstanu a řeknu si, že jdu na fotbal. Dostanu se tam? Dá se karta pořídit při koupi lístku?
Není to problém, ale rozhodně to není řešení.
...jenom zbytečná okolnost
Mnoho povyku pro nic...
no nemyslím si, že by šlo o nic. Dovedu si představit lépe strávenou poločasovou přestávku, než že 1m ode mě pobíhají zahalení házeči sedaček, za kterými za minutu běží fízlové s pepřákem
Zaveďte datové karty pro fotbalisty
co kdyby se začalo tim, že se budou trestat viníci?
to přece nedovoluje legislativa
Naprosto zbytečný výmysl.. A docela by mě zajímalo, jak se na takovou kartu bude dát kupovat občerstvení na stadionu.. Často jsou na stadionech rádi, když stánek vůbec stojí, funguje a dá se v něm točit pivo, natož pak, aby se tam dalo platit kartou.
jako pokud se to kvalitně promyslí a následně realizuje, tak to může být fajn, ale nevěřím v čr dvěma věcem:
a) že se zde najdou lidi, kteří jsou schopni to kvalitně vymyslet
b) že se zda najdou lidé, kteří jsou ochotni zrealizovat vymyšlený model bez nadsazených částek (čti lidé, kteří se nebudou chtít na projektu napakovat až k prasknutí)
Další nesmysl!
To je ale nesmysl. Už vidim,jak kvůli nějakejm blbejm kartám přijdou na zápas Jablonec - Příbram rodiny s dětma,protože budou vědět,že tam nebudou žádný chuligáni,jimiž jsou oba kluby proslulý
Trestat hovada můžou,ale nedělají to. Karty stejně vůbec ničemu nepomůžou,akorát to odežene lidi ze stadionů.
Ale veď tu ide aj o klub, osobne sa čudujem, že to nenapadlo kluby skôr, hlavne tie, ktoré neustále platia pokuty za fans...koľko už taká Sparta zaplatila sa svojich fanúšikov ?...Myslím, že celkom dosť, a tí ľudia to budú robiť furt, lebo to za nich zaplatí klub :) Ako som písal nižšie, kto neide na štadión robiť bordel, nemá problém s registráciou...je to fakt detail, len u nás nato niesme zviknutí...
Na druhej strane, keď človek chce ísť niekde na futbal mimo svojho klubu aj ligu, ako som bol napríklad ja na Sparte, tak by asi boli problémy. Neni to určite jednoduché, sám som zvedavý ako sa to vymyslí....asi by sa malo dať dostať na zápasy aj bez kariet do určitého sektoru alebo neviem ...nič iné ma nenapadá.
Mně se to celkem líbí
Mně by zajímalo, která firma tu kartovou šaškárnu bude organizovat, kolik ta karta - respektive její zřízení - bude stát a jak velká byla ta obálka pro Peltu...
ten Synecký to je největší lofas tam, furt samé Nizozemsko, Německo, ale, že by to se trochu zamysleli jaké podmínky pro to jsou u nás, to ne.
Kto nechce robiť bordel na štadiónoch nemá problém s registráciou, nemá problém so zákazom nosenia kukiel atď, proste dnes v 21.storočí, keď sa všade po internete registrujete, vaše osobné údaje sú dostupnejšie ako si myslíte....keď ide náhodou niekomu o tie "osobné údaje"....
No chápu, ale když třeba někdo chodí na více ligových klubů? to jako bude mít třeba 3 karty? nebo bude jedna platit na všechny stadiony?
Dobrá poznámka, hlavne to bude problém asi v Prahe, kde predpokladám ľudia chodia na viac klubov....karta by mala podľa mňa platiť všade, aby sa to dalo využiť aj pri prípadnej identifikácií fanúšikov hostí na rôznych štadiónoch. Proste spraviť jeden veľký zoznam registrovaných fanúšikov a hotovo :)
Padesát chuligánů Norimberku zajíždí v noci do Mnichova, kde očekává příjezd fanoušků Bayernu Mnichov z Berlína. Poblíž vlakového nádraží výprava z Norimberku útočí na cca 150 mnichovských, kteří se nejprve dávají na útěk, posléze se však formují a dochází k tvrdému střetu a po několika minutách se karta obrací a norimberští berou nohy na ramena. Při akci nebyl nikdo zraněn , ani zadržen policií.
Pane Pelto? toto je to bezpečně Německo??? ..... Nejdříve je třeba si to pořádně nastudovat a potom uvidíte, že v naší zemi se skoro nic neděje.
Blbci ať se klidně mlátí, ale na stadiónu při fotbalu bude klid.
Franzi?
Presne, v uliciach fakt ťažko zabrániť násilnostiam (no ako to urobiť?)...ale musí sa urobiť poriadok aspoň na štadiónoch a tým pádom dať najavo, že tu o toto "hranie" nie je záujem.
Ovšem ani na stadionech v Německu není klid. Stačí si vzpomenout na derby co se hrálo na Schalke na podzim, na zápasy Dynama, Kölnu, Enitrachtu apod. V Německu se pyrotechnika běžně používá a ta scéna je brutálnější než u nás.
Určite, súhlas, dokonca aj v Anglicku sa z času na čas niečo stane (myslím priamo na štadiónoch)...ale tak myslím, že asi by sa preto niečo malo robiť, aby sa znížilo riziko a zvýšila bezpečnosť nie?
Dyť u nás je to neškodné, je větší šance, že někoho na fotbale trefí blesk a zemře než po bitkách mezi chuligány. Pak to dopadne tak, že bez ultras nebudou chodit ani normálové. Proč nechodí lidi na Boleslav,Duklu nebo Jablonec, když teda všichni říkají,že lidi nechodí na fotbal, protože se bojí. Myslíš, že ty vandráky co přijdou na ten zápas Sparta - Baník zajímá jen fotbal? Ti se i z nějaké části vyloženě těší,že se něco stane, oni si dají párek s pivem a budou se na to dívat. Ale pak to zkritizujou a běda kdyby se něco stalo jim. Tak to prostě je.
to je blbost, lidi chodí na fotbal; a ty týmy, cos jmenoval, nemají žádnou pořádnou fanouškovskou základnu a nikdy neměly, i v těch sev. Čechách je plno fandů pražských týmů, co mají nějaký Jablonec na háku
Podle mě to blbost není, prostě typická lidská zvědavost, si vezmi, jak se něco semele(nemyslím teď to co se stalo na Bazalech, jen třeba něco menšího nebo nějaké choreo,pyro), všichni čumí, zvedají se, baví se o tom, fotbal je v tu chvíli nezajímá. Nebo třeba pokud jsi byl někdy se ženou na fotbale, tak možná víš, že se prostě všude mozně dívá jen ne na fotbal. Prostě to k tomu patří. Já to beru, že nemají základnu,ale ať nekecají,že je to jen kvůli tomu, že se lidi bojí. Navíc třeba Boleslav je na třetím fleku. Myslíš, že by přislo víc sparťanů na ně nebo na Baník?
jsou-li třetí, netroufal bych si říct
Tímhle ho snížíš jak to navrhuje Pelta akorát tak, že ti na stadión nikdo nepůjde. Chce to vždy říci tzn. obě strany mince. U nás těch rizikových zápasů je minimum a kvůli nim vymýšlet takové blbosti na které stejně doplatí jen a jen kluby. Navíc země ve kterých se pan Pelta inspiruje mají oproti nám obrovské návštěvnosti. Je neubude, když 1000 fanoušků dostane zákaz. A teď u nás, že 1000 lidí nepřijde jak by to vypadalo? no nikdo by tam nebyl.
Můj názor je ten, že se zbytečně dělá z komára velbloud. Navíc když se vrátím k Německu tak tam mají fanoušci za branou místa na stání což bohužel uz nás není
Pokud nemáš ve vedení vyloženě fanouška toho klubu, ale lidi, kteří to dělají pro byznys, tak těm je jedno, že tam kotel nebude. Ono když to vezmeš, tak normálové si kupují věci ve fanshopu, v kotli má většinou každý trička, šály, bundy udělané přímo pro ultrasáky na zakázku. Potom je pořád častější, že chtějí v tribunách nákupní centra, kina, restaurace a kdo by to využil? Rodina nebo ultrasáci, kterým stačí bohatě hospoda s dobrým pivem? Také by nemuseli řešit pokuty za pyro atd..
Oni by se i mlátili, ale policie je nenechá. Ani na poli.
Policie musela zasahovat v Dortmundu, kde pochodovali na Westfal stadion fanoušci Schalke. V přilehlých uličkách se pochod pokusilo napadnout zhruba 150 radikálních příznivců BVB. Policie však chuligány Borussie po chvilce rozehnala. U stadionu pak probíhají vzájemné provokace obou táborů ,vzduchem letělo několik lahví alkoholu. Početné bezpečnostní složky však větší výtržnosti nedovolily.
OT : Tak vite kdo lobuje za narodni stadion ? Hadamczik . Ma tam mit nejake pozemky, ktere jsou ale napsany na nekoho jineho . A zakazku ma dostat nejaka firma co sponzoruje Jablonec. Vsechno to jsou info primo z prvoligovych kruhu. Zadne reci jedna pani povidala. Jo a behem zapasu Banik - Sparta pred stadionem tezkoodenci rvali na katowicaky, ze jsou Polsti zidi. Policie to, ale resi v utajeni a jsem zvedav zda budou nejak potrestani nebo se to ututla. Tim se, ale KGS nezastavam. Rezat a rezat za to co udelal na stadionu.
Ten Lojza mě nepřestává udivovat, jako on je to z jedné strany strašné hovado, ale na druhou stranu velký pán
On je hrozná svině.
Má to dobře vymyšlený ... No a Pelta mě nepřekvapuje
Ne že bych chtěl snižovat vážnost toho, co se stalo, ale škoda na 300 sedačkách 300 000 Kč? wtf? Navíc bych se vsadil, že více než polovina z nich bude normálně použitelná.
Jasně, že to je pičovina.
Jedna sedačka i s montáží stojí 600 kaček, takže ono to vyjde...
No to moc nevychází.
http://www.supporters.cz/clanek/blog-fanousku-blizi-se-konec-sveta/5844.html naprosty souhlas :)
palec nahoru..v Evropě zcela běžné..Třeba na Schalke jsem musel sundat skkoro všechny věci jestli nemám pyro....tohle podle mně povede k nárustu nástěvnosti a odproštění od párkařů..a možná tolik Vip na zápase při Evropských pohárech,když nebudou mít kartu a zabrání se překupníkům....takže co víc si přát :D
Že by mi teda vidina svlíkačky zvyšovala touhy jít na fotbal..
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele