Další čisté konto Arsenalu i gól ze standardky. Zavádějí se efektivnější metody, hlásí Arteta

26.10., 21:57
Aktuality
Trenér Mikel Arteta předává instrukce Gabrielovi (© ALEX PANTLING / GETTY IMAGES EUROPE / GETTY IMAGES VIA AFP)

Páté čisté konto v řadě, sedm vítězství za sebou. Trenér Mikel Arteta (43) sklízí ovoce z práce na lavičce Arsenalu, jeho tým je po triumfu 1:0 nad Crystal Palace v Premier League průběžně první s náskokem čtyř bodů. Hned tři celky z tradiční top šestky v devátém kole padly, Gunners se v náročné lize mezitím daří zdokonalovat základní aspekty hry včetně standardních situací.

Arsenal tuto sezonu vstřelil v lize hned 11 branek po standardkách. To je více, než kolik gólů má celkově na kontě osm týmů Premier League. Svěřenci Artety celkem pálili v anglické nejvyšší soutěži 16krát, ze standardních situací tedy padlo 69 % jejich branek. O konečných výsledcích rozhodují detaily a právě zvládnutí základních aspektů hry na výbornou je klíčové k opakovanému zisku tří bodů.

"Zaznamenali jsme změnu, zavádějí se efektivnější metody. Můžete ovládnout prostory, protože jste v tom lepší, a my musíme najít způsob, jak skórovat různými způsoby," řekl Arteta po výhře nad Palace, která byla pro Gunners již 700. v Premier League.

Jediný gól utkání vsítil Eberechi Eze. Šlo přitom o jeho první zásah v novém působišti, kam se přesunul právě od Eagles. I proto zvolil pouze tlumenou oslavu. "Před zápasem se cítil velmi uvolněný. Měl silné emoce a vděčnost. Ta technika při gólu byla neuvěřitelná. Proti tak dobře organizovanému týmu jsme potřebovali něco speciálního," věděl španělský trenér.

Zmíněný speciální moment se zrodil ve 39. minutě. Z hloubi pole přišel centr, po jehož odvrácení na úroveň penalty přispěchal z druhé vlny Eze a z první vyslal stejnou mírou razantní a pohlednou ránu. Poslední tři ligová utkání tak hráči Palace sice nevyhráli, kouč Oliver Glasner ale odvádí s týmem skvělou práci a donedávna se pyšnil sérií 19 utkání bez prohry.

"Této výhry si cením víc než jakékoliv jiné v sezoně. Každé tři dny hrajete proti jednomu z týmů, které považuji za jedny z nejlepších, a když ztratíte koncentraci, dokážou vás potrestat. Obrovské vítězství. Věděli jsme, jak je to těžké," pokračoval Arteta, jehož výběr v týdnu smetl Atlético v Lize mistrů 4:0.

O titulu se Španěl však zatím bavit nehodlá. "Je ještě velmi brzy, jsme teprve v říjnu. Emocionální stav týmu je opravdu dobrý, ale je třeba zlepšit spoustu věcí. Pokusíme se zotavit se na středu," vyhlíží lodivod domácí pohárové střetnutí s Brightonem.

Chelsea má v lize více branek, ale rozladěná defenziva vinou zranění znamená průběžnou devátou příčku po těsné prohře se čtvrtým Sunderlandem. Manchester City proti chodu hry padl s Aston Villou také o rozdíl jediné trefy, počtvrté v řadě odešel v lize poražen Liverpool, jenž nestačil na Brentford.

"To ukazuje, jak těžká je tato liga. Hráči nemají povolené používat telefony, takže doufám, že nesledovali ostatní výsledky. Jsme tam, kde jsme. Je to naše zásluha, protože jsme byli velmi konzistentní. Neznamená to nic jiného, než že pracujeme na spoustě věcí," završil Arteta.

Arsenal v Premier League inkasoval po devíti zápasech pouhé tři branky a udržel hned šest čistých kont. V lize je příště čeká venku Burnley, následuje další venkovní utkání proti Slavii v Lize mistrů.

Tabulka

Tým
Z
V
R
P
S
B
1
Arsenal FC
9
7
1
1
16 : 3
22
2
AFC Bournemouth
9
5
3
1
16 : 11
18
3
Tottenham Hotspur
9
5
2
2
17 : 7
17
4
Sunderland AFC
9
5
2
2
11 : 7
17
5
Manchester City
9
5
1
3
17 : 7
16
6
Manchester United
9
5
1
3
15 : 14
16
7
Liverpool FC
9
5
0
4
16 : 14
15
8
Aston Villa
9
4
3
2
9 : 8
15
9
Chelsea FC
9
4
2
3
17 : 11
14
10
Crystal Palace
9
3
4
2
12 : 9
13
11
Brentford FC
9
4
1
4
14 : 14
13
12
Newcastle United
9
3
3
3
9 : 8
12
13
Brighton & Hove Albion
9
3
3
3
14 : 15
12
14
Everton FC
9
3
2
4
9 : 12
11
15
Leeds United
9
3
2
4
9 : 14
11
16
Burnley FC
9
3
1
5
12 : 17
10
17
Fulham FC
9
2
2
5
9 : 14
8
18
Nottingham Forest
9
1
2
6
5 : 17
5
19
West Ham United
9
1
1
7
7 : 20
4
20
Wolverhampton Wanderers
9
0
2
7
7 : 19
2

Autor: Šimon Votava / x.com/BBCMOTD, arsenal.com

Související články

Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Sunderland čeká další těžká výzva, na sever Anglie míří vedoucí Arsenal
07.11., 16:23
Xhaka se těší na Arsenal. Čtvrtý Sunderland? Zasloužíme si být tam, kde jsme, věří tahoun
07.11., 11:42
Arteta po triumfu v Praze: Věděli jsme, že nás tu čeká bouřlivá atmosféra, začátek byl obtížný
05.11., 09:33
Arsenal nebyl v nejlepší formě, musel se vypořádat s úvodním tlakem Slavie, píše britský tisk
05.11., 08:34
Oscar možná bude chybět do konce roku, řekl Trpišovský. Ani s Chorým to nevypadá dobře
04.11., 23:56
Musíme se poučit, makat a zlepšovat se, vyzýval kabinu Zima
04.11., 23:38
Bránili jsme dobře, ten výsledek je trochu krutý, hodnotil Provod porážku s Arsenalem
04.11., 22:55
Složila nás ta penalta. Ale výsledek nakonec odpovídá tomu, kde Arsenal je, uznal Chorý
04.11., 21:58
Slavia byla odvážná, ale nestačila. Arsenalu nevyšly standardky, tedy kromě penalty
04.11., 21:16
V Edenu se překvapení nekonalo. Arsenal zlomil odpor Slavie těsně po půli
04.11., 20:49
Arsenal má nejlepší standardky na světě, klíčoví jsou Rice i Gabriel. Roli hraje také VAR
04.11., 17:23
Překoná Dowman rekord Ligy mistrů? V Praze se může se stát nejmladším hráčem v základu
04.11., 12:34
Všem musí zápas vyjít na 100 procent. Jinak Slavia nemá šanci uspět, říkal Jarolím
04.11., 11:36
Artetův parťák zpět v Arsenalu. A-tým zbrojí na Slavii, s mladíky trénuje hráč z Wengerovy éry
03.11., 23:10
Douděra si je vědom silných stránek Arsenalu. Je to jen o tom se nebát, nabádá
03.11., 22:05
Neville o možném vítězi Premier League: Arsenal by se musel porazit sám, aby nevyhrál
03.11., 19:47
Jak si v minulosti vedli slávisté proti Arsenalu? Nevídaný výprask i důstojné remízy
03.11., 18:50
Trpišovský nevidí u Arsenalu slabinu. Je to komplexní tým, bude to pro nás prověrka, řekl
03.11., 15:32
Slávisté v Lize mistrů vyhlíží souboj se starým známým: Eden potřetí uvítá hvězdy Arsenalu
03.11., 13:30
Arteta v Arsenalu tvoří vítěznou mentalitu. Může Slavia londýnský klub překvapit?
03.11., 09:48
Arsenal nezaváhal ani proti Burnley, vítězný gól zařídil Gyökeres
01.11., 18:54
Arsenal má políčeno na další výhru, tentokrát proti nováčkovi
01.11., 09:54
Patnáctiletý Dowman v základu. Vždy nastupuje s odvahou a odhodláním, chválil Arteta
30.10., 18:32
Očekávané prodloužení smlouvy se blíží. Arsenal pracuje na dohodě se Sakou
29.10., 08:20
Co stálo za triumfem Arsenalu nad Palace? Další čisté konto v první půli a odříznutý Mateta
27.10., 16:48
Top čtyřka Premier League nemá obdoby. Outsideři stíhají Arsenal, obři spí. Co United?
27.10., 13:30
Arsenal pokračuje na vítězné vlně, tři body proti svému bývalému klubu zařídil Eze
26.10., 17:24
Arteta věří, že pevná obrana a standardky můžou dovést Arsenal až k trofejím
25.10., 08:25
Arsenal je jednoznačně jedním z nejlepších týmů na světě, řekl po demolici Atlétika Hancko
22.10., 12:00
Když se dostaneme k míči, jsme pokaždé nebezpeční, zářil dvougólový Gyökeres
22.10., 10:10
Arsenal se naladil na Slavii demolicí Atlétika. Triumf Gunners dirigovali Gabriel s Gyökeresem
21.10., 22:58
Obrana vyhrává tituly. Překoná Arsenal rekord Chelsea o 15 inkasovaných gólech v sezoně?
19.10., 08:27

Komentáře (272)

Přidat komentář
Hachim Mastour

Titul bude náš

Reagovat
Mastný Chobot

Arsenal aj Norris v ten isty rok? to si hadam ani nezasluzim

Reagovat
Cechino

Norris to posere

Reagovat
Mastný Chobot

Momentálne vyzerá ako ešte väčší bottler Piastri teda

Reagovat
jk

Reagovat
Nizzie

Tak Piastri ma věk a bylo jasný, že ten ledový klid co doposud předváděl a který byl obdivuhodný, nevydrží věčně.

Reagovat
Nizzie

Mám to stejně. A taky to vnímáš tak, že případný titul v obou případech bude velkému množství lidí ležet strašně v žaludku?

Reagovat
Mastný Chobot

Neviem, ale bolo by mi to dosť jedno

Reagovat
bbbauch

Reagovat
Nizzie

Tak jedno mi to je taky, ale vnímám ted všude na Landa solidní hejt. Ze je uplakanek a ze ho McLaren tlačí a tak.

Reagovat
Nizzie

Viz. níže MoonKnight např.

Reagovat
VersaceChain

Tak McLaren to nekolikrat posral, kdy to pomohlo Landovi.. Z toho to prameni.. Fanousci vzdy maji radi underdog stories, a momentalne je Max underdog, takze se to uz shiftuje smerem k hate k McLarenu

Je to i zpusobene tim, ze poslednich 10 let vyhral bud Hamilton, nebo Max.. takze to budi pocit, ze proste byt top4/5 driver v gridu by nemelo stacit na WC.

Reagovat
Nizzie

Tak posrali toho dost McLaren a stejně jsou o parník jinde no. Ale tak dost toho šlo i na ruku Oskarovi. Ale jinak souhlas no.

Reagovat
J0EL

Mne sa zda skor Verstappen ako ten co x ludom lezi v zaludku (vratane mna) Norris by bol v pohode.

Reagovat
Nizzie

Já prave úplně vnímám, že Lando je tlačenka McLarenu a že furt brečí, a Papaya rules že jsou špatně a kurvi to a tak..

Maxův fanoušek rozhodně nejsem, ale mě leží v žaludku spíše jeho fans a lidi, kterýma je obklopeny, než on samotný. On mě naopak dost baví.

Reagovat
Nizzie

Viz. níže MoonKnight

Reagovat
MoonKnight

Já vám to dost přeju i jako fanda LFC. Podle mě s vámi bude každý normální fan v pohodě. Přeju hlavně Artetovi tu zaslouženou satisfakci za tu dobrou práci, aby mu už lidi dali pokoj.

Norris se bude kousat blbě, protože je to regulérně protekční, namyšlený blb. Oscar je mnohem sympatičtější a lepší než Stellovo mazlík. Vždyť on jakmile dojede za Oscarem, tak je na pěstí.

Reagovat
Nizzie

Za první odstavec díky, ale to na me působíš spíš jako výjimka. Ale je pravda, že to asi vnímám jako fanoušek Arsenalu intenzivněji, ty negativní reakce.

K druhému odstavci, to muzes použít i na Maxe, George, Charlese a podobné jezdce, ktere si staj vychovala od motokár defacto. Jenom u Landa se ted těchto expertů vyrojilo, protože vítězí.

Reagovat
acko_bez_naflusu

Reagovat
Hachim Mastour

Prosím ťa neplet tu formule som ani neviem o kom hovorís dopici

Reagovat
Mastný Chobot

prepáč Mastourb

Reagovat
nevros

Vsak Lando ho udela 2025

Reagovat
Mrcix

Snad jo, kdo má furt poslouchat fans Chelsea, že čekáte na titul 20let.

Reagovat
Miguel19

Jak píšou třeba manželkám, když nemohou používat telefony?

Reagovat
fantomas10

Behem zapasu na hristi tomu docela rozumim

Reagovat
Golasso

Nepíšou. To je právě nejlepší věc na nepoužívání telefonu.

Reagovat
Kocour Klapuška

Reagovat
lexxes

Toni Kroos by to nedal

Reagovat
NacBol

Arsenal Stoke

Reagovat
VersaceChain

dobrej beton jedou

Reagovat
mistr129

O jeden gól méně než nejlepší ofenziva, strašný beton

Reagovat
Mrcix

Reagovat
J0EL

hejteri

Reagovat
pesky passer-by

Reagovat
Dontlookatme

Reagovat
Ragnar Lothbrok

Reagovat
Kucka

Reagovat
Euphael

Reagovat
J0EL

I sincerely hope we never win a game convincingly ever again. From now on I want every game to be a scrappy 1-0 through a set piece goal.

The headloss from rival fans is the only entertainment I need.

Beton a druhy najvyssi pocet strelenych golov.

Reagovat
bbbauch

Jestli tohle nekdo mysli vazne, tak tu ideu okolo celyho fotbalu moc neoochopil

Reagovat
J0EL

nemozes hrat beton, ked dvaas najviac golov.

(*aby si sa nechytil hned, viem, ze nie na to si primarne narazal )

Reagovat
kilobyte

Můžeš. Pokud bys měl vymakaný brejky a standardky, tak můžeš hrát beton a dávat spoustu gólů.

Problém je jedině v tom donutit soupeře hrát na míči. Což může být někdy problém.

Reagovat
J0EL

Coz nie je nas pripad, ze? To bola cela pointa.

Reagovat
kilobyte

Psal jsi, že to nejde. O vašem případu jsi nic nepsal.

Reagovat
J0EL

Tak schvalne, ktory tym hrajuci na brejky s dobrymi standardkami hral beton a daval "spoustu golu"? A tiez potom definuj beton, pretoze evidentne uz tam sa rozchadzame. Beton bol napriklad Stoke vo svojom prime, ti vyuzivali aj standardky ale "spoustu golov" naozaj nedavali.

Ja si fakt nemyslim, ze mozes hrat beton a dava ttych golov nejak extra vela no.

Reagovat
kilobyte

Třeba o Chelsea pod Mourinhem se říkalo, že hraje autobus, ale gólů dávali docela dost.

Reagovat
J0EL

Tak tych 72 golov nie je nejake extra cislo (najviac dala Chelsea za Mourinha 73, mala aj 59...). My sme mali jednu trapenkovu sezonu so 69 golmi a predtym sme dali 91 a 88 golov. Poctiam sezony, kedy sa tu tento narativ s "betonom" robzehol. To je stale rozdiel teda.

Reagovat
kilobyte

Tak teď má Arsenal 16 gólů za 9 zápasů. Tímhle tempem by to za 38 zápasů bylo 68 gólů.

Reagovat
Golasso

Hele, za Fergieho jste taky hráli často pragmatickej sranec a předpokládám, že bys s naším hurá fotbalem za Wengera na Emirates většinu času neměnil. Nebo ano?

Reagovat
bbbauch

Vsak o to nejde, ucel sveti prostredky, proti tomu nic nemam. Ale doufat ve sranec kvuli tomu, aby se nekdo na internetu mohl posrat..

Reagovat
J0EL

Nas sa ten "sranec" ale netyka, a to je cela pointa no

Reagovat
Hlahart

Ten sranec vyplývá tady z toho přání fanouška, na to bbauch reaguje předpokládám:

I sincerely hope we never win a game convincingly ever again. From now on I want every game to be a scrappy 1-0 through a set piece goal.

Reagovat
bbbauch

Reagovat
Kiss Me Polka!

lol vy se tu fakt jdete posrat z evidentního vtipu?

Reagovat
Hlahart

"Jestli tohle nekdo mysli vazne, tak..." => lol vy se tu fakt jdete posrat z evidentního vtipu?

Reagovat
bbbauch

Reagovat
Kiss Me Polka!

ano, když se někdo na první pohled vůbec zvažuje, že to myslí někdo vážně, tak buď je dement, nebo se jde posrat z očividného vtipu.

Reagovat
bbbauch

Jojo, tak si precti ten muj uvodni prispevek a potom tenhle tvuj vyplod a rekni mi, kdo se tu jde z ceho posrat

Reagovat
Kiss Me Polka!

takže jsi retard, žes ten vtip nepochopil a mel nutnost se pohoršovat ??

Reagovat
bbbauch

ja se pohorsuju a jdu se z neceho posrat, zatimco ty jsi se vsim v pohode proto me tu castujes urazkama.. dej si prasek a venuj energii necemu, co ma smysl

Reagovat
Kiss Me Polka!

ano celou dobu tu moralizujes o tom, jak někdo vůbec nepochopil smysl fotbalu na základě toho, že jsi ty sám nepochopil nejocividnejsi možný vtip

Reagovat
bbbauch

Celou dobu moralizuju vyser se na to uz

Reagovat
Golasso

Tak předpokládám, že to není myšleno smrtelně vážně . Spíš je to ragebait v odpovědi na to, jak jsou najednou všichni zastánci krásného fotbalu a hrozně všem vadí absence snahy hrát na krásu, když jde o nás.

Reagovat
bbbauch

No vsak pisu hned nazacatku, ze jestli tohle nekdo mysli vazne

Reagovat
Golasso

Ok.

Reagovat
kilobyte

Tak tohle je oboustranný. Roky spousta fanoušků Arsenalu mluvila o tom, že jim nejde o tituly ale o hru.

Reagovat
Golasso

Tak to nemusí být kec. Zjednodušeně řečeno máš dva typy fans Arsenalu - 1. přišli fandit během Emirates období za AW, 2. pamatují ještě velké trofeje.

První skupina přišla určitě primárně kvůli hře, protože trofeje nebyly, leda by měli fetiš na FA Cupy. Druhá skupina, kam patřím i já, by se na to dávno vysrala, kdyby jí šlo jen o trofeje.

Reagovat
Spalovač šancí

Ale to se přece nemusí vylučovat. Beton, povede se gól ze standardky, beton, 1-2 góly z brejku ke konci zápasu.

Netvrdím, že je to případ Arsenalu. Ale argumentovat počtem vstřelených gólů není obecně korektní argument, pokud se nedá do souvislostí.

Reagovat
J0EL

Tak tu ide hlavne o Arsenal, ze? Cele toto "stoke/beton" tvrdenie je skor bullshit od hejterov ako realita. Zubi s Riceom su v top 5 progresivnych pasov v PL, takze to nebudu ani tie prihravky dozadu na udrziavanie povacsine.

Proste niektori su tu odtrhnuti od reality.

Reagovat
Grahf

dali ste tušim 11 golov zo standardky, priamo z hry ste na tom golovo tragicky.

Reagovat
J0EL

Je to uplne jedno v tom kontexte. Tie standardky predsta nevznikli preto, ze by sme hrali beton ale pramenia z nasho tlaku

Reagovat
masly008

On ty góly chce dát každý jen to ne každý umí tak dobře jako my.

Nebo snad ostatní týmy hrají rohy na krátko a dají to až na vlastního gólmana ať můžou rozehrávat od zadu?

Reagovat
Golasso

Reagovat
Front hell

Tak tady ten plantážník se smál,že hazime dlouhé auty,tak doufám, že z principu neslavil první gól Seška za United, který padl z dlouhého autu do vápna

Reagovat
Spalovač šancí

Srovnání se Stoke je samozřejmě mimo už jen s ohledem na individuální kvality hráčů .

Na druhou stranu, pokud máš vepředu individuálity vynikající technikou, kombinací, fotbalovým viděním, tak může být ofenzíva více kontrolovaná, tj. nemusí se zapojovat tolik defenzivní hráči. Pak vznikají jen omezeně okna pro případný brejk soupeře a nelze se úplně divit, když tento stav někteří označují za beton.

Reagovat
J0EL

Tak to ti ale uz vobec nesedi, pretoze nasi defenzivni hraci sa do utokov zapajaju celkom pravidelne vid Timber (ktory je tuto sezonu v PL proste topka), ci Richy, ktory je v tom utoku skoro permanentne. Takisto na kazdu standardku chodia vsetci nasi defenzivni hraci, takze ten priestor na protiutoky je tam stale - najma ked tu podla tohto narativu, ich tu kopeme proste vela...

Reagovat
Spalovač šancí

Nevztahuj to pořád jen na Arsenal, já ho z ničeho takového neobviňuji. Jenom upozorňuji na logické nedostatky v argumentaci na základě počtu nastřílených golů, držení míče apod.

A když už jsme u toho zapojení defenzivních hráčů. Když se vysune, zůstává vzadu díra, nebo jde někdo jiný jistit?

Reagovat
J0EL

Ok no.

Vacsinou jeden z dvojice Rice/Zubi sa tak az nevysunu, ale vylozene nikto sa nestahuje priamo na tu poziciu.

Reagovat
kilobyte

Reagovat
mistr129

Samo o sobě by to pravda nestačilo, ale když k tomu přidáš v průměru cca 55-60% držení míče, už to ten beton vylučuje

Reagovat
J0EL

Reagovat
Spalovač šancí

Už Guardiola na počátku kariéry říkal, že když kontrolujete míč, nemůžete dostat gól. Takže opět nemusí sedět.

...

Ono se samozřejmě těžko vymezuje, co je vlastně beton.

Reagovat
J0EL

Neverim, ze tu najdes jedneho fanusika, ktory nazvyal vtedajsiu Barcelonu Guardiolu "beton". hadzana mozno, ale beton vobec. Neprehadzuj si pojmy, aby ti to sedelo. Beton to proste nie je.

Reagovat
mistr129

Tohle tedy rozhodně není beton Když už nějaké hanlivé označení, tak sterilní házená... ale to opět závisí od protivníka a tlaku, v LM s Atléticem to třeba byl pěknej fotbal

Reagovat
Spalovač šancí

A já bych to zase neoznačil za sterilní ::cool:

Je to celé o tom, jak definuješ beton. Pokud bych třeba akceptovali myšlenku, že tvoje primárně snaha je nedostat gól (než se spíše snažit dát gól, resp. více gólů než soupeř), tak i "házená" se snahou co nejvíce držet míč (není teď myšleno Pepkovo angažmá v Barce) může být označena za "proaktivní" beton

Reagovat
Busby babes

Reagovat
Busby babes

tak ja bych to bral jako pochvalu, jak dobre branite...

Reagovat
Busby babes

https://x.com/SkySportsPL/status/1982531835868684448

ale jsem zvedavej, jestli tohle bude dlouhodobe udrzitelny. Nerikam, ze nebude, nevim. Prijde mi to jen zajimavy.

Reagovat
J0EL

To je zase vytrhavanie z kontextu Tie standardky vznikaju z nasho tlaku, tak preco to nevyuzit? Ja v tom fakt nevidim problem proste. To nie je ze cely zapas hras hovno ale mas dobre standardky a tak vyhravas zapasy.

Reagovat
Busby babes

vytrhavani z kontextu... tvl tady se fakt uz neda o nicem diskutovat.

Reagovat
J0EL

Nemyslel som to tak, ze ty to vytrhavas z kontextu. Skor to Sky chcelo postavit ako "senzaciu" tak preto tam vytrhlo par statistik, aby to sedelo do tohto narativu.

Znova, drzanie lopty mame stale cca 55-60% priemerne (?neoverujem), nasi dvaja zaloznici su v top 5 hracov s progresivnymi prihravkami v PL, kopeme celkom dost standardiek, ktore ale vznikaju z nasho tlaku, takze odratat proste xG z nich je proste nezmysel (ak kopes vela standardiek = logicky mas menej casu na xG z hry - najma ak das gol/dva, tak uz dalsie xG si vytvarat nepotrebujes).

Reagovat
jk

wtf? Vždyť celý ten kontext je jen o tom drastickém rozdílu mezi tím skorování ze standartek a z openplay. Není to žádné hledání senzace ale prostě jen upozornili na anomálii, kterou tu teď určitě budeš chtít křečovitě relativizovat

Reagovat
J0EL

Precitaj si zvysok, nemam chut sa opakovat.

Reagovat
jk

To by bylo fajn. Tu výhovorku s tlakem sem tu totiž četl už aspoň 4x

Reagovat
J0EL

To nie je vyhovorka ale realita. Pragmaticky sme hrali par zapasov, vo vacsine hrame proste ovela lepsi ako super a to ze davame goly zo standardiek je proste vysledok tlaku a tym, aki sme dominantni vo vzduchu.

Reagovat
jk

No to si ale nic novýho teda nenapsal.

Pokud by to fungovalo tak jak píšeš, tak stejný počet standartek/gólů z nich mají i jiné týmy které hrajou podobně dominantně. Ale vy ste odskočení i v těch počtech bych řekl. Co by mě ve skutečnosti zajímalo je, zda ten poměr ke gólům z open play je z důvodu neschopnosti ofenzivy nebo to je takto hráno z části záměrně. Pokud ta druhá možnost, tak je to to na co tady často lidi naráží.

Reagovat
J0EL

Ktore timy hraju podobne dominantne vo vzduchu ako my? To ze sme odskoceni je pravda, ale to je vysledok prace na niecom, co sme zlepsovali roky (so Joverom). Podla man je to proste kombinacia. Mali sme dominatne zapasy, kde sme mali tych standardiek celkom dost ale nevedeli sme z nich nic vytazit (to boli prve sezony pod Artetom resp. seozny s Emerym), potom predpokladam, ze prisla analyza a pozreli sa na to tak, ze ked uz kopeme tolko standardiek stale, tak ich podme zlepsit a zacat vyuzivat uz aj to. A takto nejak postupne sme sa dostali az do fazy, kedy je to proste jeden z nasich najvacsich atributov. Proste postupnymi iteraciami dojdes k vysledku, ktory od toho ocakavas = goly.

A teraz znova k pointe. To ze davame vela golov zo standardiek v ziadnom pripade nezmanema, ze hrame beton (vid ostatne stats) a uz vobec nie, ze je to sranec. Tie standardky nam proste kazdy zavidi a presne z toho skor plynu tie oznacenia, ako z nejakeho odzrakdlovania reality.

Reagovat
jk

Pointa a beton je mi celkem buřt, o tom nikde nepíšu.

Jen si myslím, že s těmi standartkami tu dost fabuluješ. Analýza nevím jestli přišla ale pokud se nepletu tak po příchodu Jovera docela dramaticky roste počet jak rohových kopů tak šancí z nich. Určitě je to něco na čem se pracuje, určitě je to něco co nese ovoce. Pointa toho co píšu já, je teda to, jestli jsou ty vysoké počty standartek a z toho plynoucí góly výsledkem tlaku jak ty tady tvrdíš (z části logicky ano) nebo výsledkem snahy získávat standartní situace, třeba i za cenu omezení útoku ze hry a soustředit se více na obranu (což je to co tu někteřá lidi píšou, třeba i ve smyslu toho betonu). Jak tu například bylo nedávno, že Arteta „nechce“ od útočníků góly ale zaměřuje se na jiné atributy, protože góly dokáže obstarat jinak.

Reagovat
Nizzie

Reagovat
J0EL

Ok a tym si mi to akoze vyvratil alebo co? Nepride mi ani ze by si s tym nesuhlasil tymto, takze v com je teda problem?

Urcite je to kombinacia toho ako sa zlepsujeme v hre vykonnostne (ako som pisal vyssie) ale aj cielenym zlepsovanim standardiek. Nejake zamerne "ziskavanie" standardiek na ukor hry je podla mna nezmysel. Proste to plynie z nasej hry a naucili sme sa to celkom dobre vyuzivat.

Reagovat
jk

No já dost pochybuju, že ten počet rohů, je čistě výsledkem herní převahy jak tu tvrdíš.

Reagovat
J0EL

Mas data k tomu? Kolko rohov kopeme my vs ostatne top timy? Zboznujem taketo bold statementy bez nicoho...

Reagovat
jk

Ano. A ty?

Reagovat
J0EL

Tak mas data a trepes (vid dole) alebo nemas a skusas sa zahrat na debila. Popravde, pri tebe tazko povedat.

Reagovat
jk

Já akorát nevím co těmi daty cos tam dal chceš interpretovat. Tos jako čekal, že budete mít nejvíc rohů když všichni prskají? To by ste ale dle té teorie měli být i první v tabulce ne?

Korelace tam bude, zcela logicky. Taky si určitě viděl, že se tam vždycky najde někdo kdo tu statistiku nabourá.

Reagovat
J0EL

Tato rvoja demagogia je usmevna

Uzavrel by som to tym, ze tam korelacia proste je a tych rohov proste nemame tolko aby to potvrdzovalo tvoju hypotezu, ze sa o nich snazime proste schvalne.

Reagovat
jk

Ježiš mě mělo napadnout, že si to stejně nepochopil už u té „dominance ve vzduchu“...

Reagovat
J0EL

Klasik

Reagovat
jk

No seš. Hlavně, že jak mi tu chceš podsunout nějakou „hypotézu“ kterou sis tu vyfabuloval

Reagovat
J0EL

Smaozrejme, nic ine som ani necakal

Reagovat
J0EL

jk

27.10.2025 14:21

No já dost pochybuju, že ten počet rohů, je čistě výsledkem herní převahy jak tu tvrdíš.

A toto je blahorecenie vlasnte

Reagovat
jk

No a?

Reagovat
J0EL

Uff

Reagovat
masly008

no rohy bývají většinou z útočných akcí že jo.

A z tlaku na míč.

Neviděl jsem moc krát že by někdo kopl balon na roh jen tak.

Reagovat
jk

Jasně. Ale z té herní dominance také plynou i šance na bránu, střely, vysoké xG při hře. U vás se ty nůžky zejména letos hodně otevírají a oprávněně si toho lidi všímají čím dál víc.

Reagovat
masly008

???? Highest defensive line in the Premier League

???? Most touches in the opposition penalty area

???? Most shot-creating actions in the league

???? Second-most goals + third-most total shots

Reagovat
jk

Tohle je bez kontextu tak nicneříkající, že moc nevím co tím chceš demonstrovat.

Reagovat
J0EL

Kriste

Reagovat
jk

Oh shit. Týpek co nerozumí textu si mě zase našel Co jsi nepochopil tentokrát a chceš to interpretovat po svým aby ses tomu následně ve svý kebuli zasmál.

Reagovat
J0EL

Ked uz nevies kam, zacinaju meltdowny.

Reagovat
jk

Pěkná hypotéza Ale zase blbě

Reagovat
J0EL

Naucil som ta nove slovicko, tak aspon nieco

Reagovat
masly008

tak píšeš tady že jedme akce ať máme standartky,ale asi těžko se budeš snažit dostávat do 16 jen aby jsi měl roh.

Reagovat
J0EL

Na tie jeho argumenty si pockam ja uz do toho nejdem, to nema cenu

Reagovat
jk

Jako podle fbref ty data ani nesedí (SCA jsem testnul, zbytek už hledat ani nebudu) Ale to je asi jedno

No a on se ten roh blbě vybojuje na polovině

Reagovat
jk

Jinak teda nejblíž tomu co tu podle tebe tvrdím, má snad “No já dost pochybuju, že ten počet rohů, je čistě výsledkem herní převahy jak tu tvrdíš.” což má podle furt dost daleko k tomu “píšeš tady že jedme akce ať máme standartky”.

Reagovat
J0EL

Takze tuto tvoju "hypotezu" zbadal aj niekto dalsi a argumentuje proti nej? Imagine my surprise

Reagovat
jk

Což jen potvrzuje tu vaši citlivost na woolwich, kdy musíte v citích textech hledat něco co tam není aby ste to chtěli napadnout, viz ta tvoje dominance ve vzduchu co?

Reagovat
J0EL

jj vsetci sme haklivi, len ty si lietadlo.

U teba to uz je pattern... najprv ja nechapem text, potom sa pridaju dalsi a uz sme haklivi. Ono to vobec nebude tym, ze si proste mimo

Reagovat
jk

A chápeš snad text, když mi tu cpeš něco co jsem nikdy nenapsal? Tohle je taky pattern

Jen kvůli tomu, že je vás postižených víc, se blbě cítit nemusím.

Reagovat
J0EL

Dal som si tu namahu...

2023/2024 - 6,97 rohov na zapas. (miesto nemam)

2022/2023 - 6.66 rohov na zapas - 3-4. miesto

2021/2022 - 6.22 rohov na zaps - 3-5. miesto.

Takze nekopeme ich najviac. Kopeme ich primerane pozicii - logicky cim lepsie umiestnenie, tym viac rohov. Ktore vyplyvaju z tlaku. Ziadna anomalia.

Co mas dalsie?

Reagovat
Busby babes

btw nasel jsem rohy na ofiko PL stankach a v poslednich 3 sezonach jste top 3, letos prvni o hodne.

Reagovat
J0EL

Pouzil som copilota, nechcelo sa mi to takto pracne

2023/24 265 rohov 3 miesto

2022/23 253 rohov 3 miesto

2021/22 235 rohov 4 miesto.

Znova, tak nejak pocet rohov kopiruje poziciu v tabulke. cim vyssie tym viac roho. Co prameni vacsinou z tlaku a nahananim sa za vysledkom. Robit zavery po 9 kolach v tejto sezone zatial nema zmysel.

Reagovat
Busby babes

jo, to sedi. myslim, ze v te 23/24 meli Pool a City asi o dvacet vic a v te predtim meli o 2 rohy vic letos mate asi o 10 vic nez ten druhej

Reagovat
Busby babes

jo tak ne, nesedi, aspon dle PL stranek:

2024/25 - 251 a 3. misto

2023/24 266 rohov 3 miesto

2022/23 223 rohov 5 miesto

2021/22 209 rohov 5 miesto.

AI a tyhle fakticky veci.

Reagovat
J0EL

Whatever, pointa sedi

Reagovat
Busby babes

jj sedi. to bylo jen pro zajimavost jak ty AI nastroje casto kecaj.

Reagovat
Kiss Me Polka!

včera jsem slyšel v podcastu, ze byla studie, že 70 % lidí bere odpovědi ai jako nekriticka fakta. to je fakt des..

ptal ses ho pak, z kama ta data tahal, nebo jestli si to prostě vymyslel?

Reagovat
Kiss Me Polka!

jo sorry, tys ten AI seznam nedělal.

Reagovat
J0EL

Na kazdom odseku ti vacsinou da zdroj na ktory sa odkazuje predsa vo firme mame ChatGPT zablokovany (z bezpecnostnych dovodv) tak ten Copilot (aj ked na baze chatgpt asi az tak dobre nefugnuje no ). Overovat po jednom sa mi to nehcelo. Keby tam vysiel vylozene nezmysel, tak by som to cekol. Ale na nic nerealnw to nevyzeralo.

Reagovat
Kiss Me Polka!

??reálně to ale bylo prostě špatně a spoléhat se na to že tentokrat ty chyby jsou malé bez ověřování (teď nemluvím o tomto případu ale obecně) je cesta do pekel

máme to v práci stejně, taky copilot a s tou chatgpt 5 mi to přijde snad horší

zrovna ty odkazy jsou velmi často zavádějící k, zastarale, nefunkční nebo úplně vyfabulovane.

teď byla třeba studie, že 45% zpravodajského obsahu AI zkresli a trvá Gemini měl problém s těmi zdroji tuším v 70 %https://informace.rozhlas.cz/nejrozsahlejsi-studie-sveho-druhu-ai-asistenti-zkresluji-zpravodajsky-obsah-ve-9570991

Reagovat
masly008

Jak dokáže AI vyhodnotit že ten zdroj z kterého čerpá je pravdivý?

Reagovat
J0EL

To naozaj netusim. Btw celkom zabavne bolo ze pre kazdy rocnik pouzilo iny zdroj pre tie stats jeden z nich ale bol aj fbref, ktory daval Busby nizsie. Takze az tak vedla to nebude. Inak ma udviuje, ze vedelo dohladat/spracovat tabulku len do 8 kola minulej sezony Nechapem preco...

Kadzopadne AI ako take je skvela vec a v mnohom pre tej kope bullshitov v excely ulahcuje robotu

Reagovat
J0EL

A este znova kedze si neodpovedal klasicky: Ktore timy hraju podobne dominantne vo vzduchu ako my?

Reagovat
jk

Si to klasicky nepochopil. Kde píšu něco o dominanci ve vzduchu?

Reagovat
J0EL

jk

27.10.2025 11:38

Pokud by to fungovalo tak jak píšeš, tak stejný počet standartek/gólů z nich mají i jiné týmy které hrajou podobně dominantně.

Reagovat
jk

Reaguji samozřejmě na to, že tu tvrdíš že rohy jsou výsledkem dominance na míči ve hře. Nic o vzduchu tam nevidím ani by to nedávalo smysl.

Reagovat
J0EL

Tymto prispevkom si reagoval ale na toto:

"hrame proste ovela lepsi ako super a to ze davame goly zo standardiek je proste vysledok tlaku a tym, aki sme dominantni vo vzduchu."

Takze ten "vzduch" v prispevku, na ktory si reagoval si ignoroval zamerne?

Reagovat
jk

Nic sem neignoroval. Proste jsem místo “tlak” použil “dominance”. Kdybych měl na mysli “dominanci ve vzduchu” tak to snad napíšu ne? Mi zas chceš joelizovat příspěvky?

Reagovat
J0EL

Toto ti ide najlepsie. Prekrucat, ked ti prihara.

Reagovat
jk

WTF? Ty si tu vymyslíš, že píšu o něčem, co tu vůbec není aby si nakonec přišel s tím, že tu něco překrucuju Reálně tu máš ten text nahoře ale chceš mi tvrdit, že jsem napsal něco co tu vůbec není. Ty seš fakt exot

Reagovat
J0EL

Ty si nermalne ukaz

Tak po poriadku:

1) napisal som toto: vo vacsine hrame proste ovela lepsie ako super a to ze davame goly zo standardiek je proste vysledok tlaku a tym, aki sme dominantni vo vzduchu.

2) ty si na to napisal: Pokud by to fungovalo tak jak píšeš, tak stejný počet standartek/gólů z nich mají i jiné týmy které hrajou podobně dominantně.

Takze podobne domonantne ale nie vo vdzuchu? ako to je teda podobne dominantne?

Neuveritelne ako sa chces z toho zase vykluckovat a este sa to snazis tym svojim cringe pokusom "oslovickovat". Ale mozno sa na tieto tvoje sragory uz chyti no

Reagovat
jk

Tyvole už jsem ti tu 3x napsal, že nikde nepíšu o dominanci ve vzduchu!

Dokonce jsem i ti i zkusil vysvětlit, že reaguji na ten tlak o kterém tu v několika postech píšeš, který vede k vyššímu počtu standartek a jedná se o dominanci ve hře, na míči, přelož si to jak chceš. Jediný kdo tu zmiňuje nějakou dominanci ve vzduchu seš ty.

A pak napiš něco o vytrhávání z kontextu tvle. By mě zajímalo jak ta "dominance ve vzduchu" vede k vyššímu počtu standartek, jak se mi tu snažíš vecpat, že tvrdím

Reagovat
tweek

Za mě to tak je. V zápasech je vidno, že občas, kdy čekáš, že by náš ofenzivní hráč mohl spíš zkusit něco vymslet, tak má snahu získat roh/faul/aut u praporku, protože každý na stadionu včetně hráčů to ví a cítí, že každá naše standardka silně smrdí gólem.

Samozřejmě je to dáno i tím, že často hrajeme do silného bloku a tak si myslím, že staff to bere tak, že je čistě statisticky výhodnější zkoušet to přes standardky/dlouhé auty, než se probíjet tím blokem. Kort když jsme v těch standardkách tak dobří..

Já nemám problém tohle přiznat, konec konců to nese ovoce a pokud to přinese konečně nějaký pohár, tak je mi úplně jedno, že se tu nějaký čičmunda bude vysmívat, že jsme prime Stoka...

Reagovat
J0EL

To, ked je hrac pri rohu a nesnazi sa vymyslat somariny ale vykuzlit casto z nezmyselnej situacie aspon roh je bezne a plati to pre kazdy tim prave. Nevybavujem si nic take, kde by nas hrac aj napriek tomu ze mal lepsiu variantu v ihrisku, to zamerne siel hrat na roh. Minimalne nie nejak prehnane.

To zer tam podvedome ta snaha je, je ale logicke. Kazdy je pri nasich standardkach zosrati, takze aj takato sikana je fajn

Reagovat
tweek

Třeba zrovna včera v jednom momentu Tross nechal zajet míč do autu, aniž by byl nějak na těsno atakován. Tohle se v minulosti nedělo a hrálo se to znova na udržení míče a postupný útok a dobývání.

Reagovat
j_mrazik

Protože ví, že by to dojebal a takhle je větší šance dát gól. Vyřešil to dobře.

Reagovat
lofin9

ale tá situácia, že sa lopta pomaličky gúlala smerom za čiaru vyplynula prirodzene zo hry a nešiel jej Tross vyložene cielene naproti napr. nakopnutím lopty do súpera, to je zase imho odlišný prípad

Reagovat
Busby babes

https://fbref.com/en/comps/9/Premier-League-Stats

celkem zajimavy v tomhle ohledu je pocet faulu proti vam. tam jste v druhe pulce tabulky. Bohuzel to nespecifikuje misto, kde se fauly staly no. nevim, jestli nekde je treba i tohle rozdeleni aby bylo videt final 3rd treba.

Reagovat
icka

Reagovat
VersaceChain

"ak das gol/dva, tak uz dalsie xG si vytvarat nepotrebujes"

tak to je ta pointa betonu ne, das gol a pak uz se nesnazis o dalsi?

Reagovat
J0EL

Fair point, ale takto to hraje kazdy prave Nikto sa bezhlavo nehrnie do utoku ked vyhrava 1-2:0 predsa.

Reagovat
VersaceChain

Reagovat
Hlahart

tak hlavně ty statistiky na % open play Tak pokud dáváte jasně nejvíc golu v lize ze standardek, tak logicky to % oproti golum ze hry bude vyšší no. Ty poslední řádky jsou teda hodně na sílu od sky sports, aby taky někde bylo 20. místo

Reagovat
J0EL

Reagovat
Kiss Me Polka!

Reagovat
J0EL

A tento narativ, ze vyhravame "len" vdaka standardkam je tu uz snad 3 sezonu, takze asi to aj dlhodobo udrzatelne bude no

Reagovat
bbbauch

Kdyz uz tu resis narativy o tom kdo jak hraje, minule jsi tu podle toho videa z Atleticu vysvetloval United a xG. Tak kdyby te zajimal kontext - https://www.reddit.com/r/reddevils/comments/1oajrge/how_the_athletic_misled_350000_fans_about_man/

Reagovat
bbbauch

Neber to jako nejaky rejpani, jen doplneni a hlavne porovnani s ostatnima tymama, coz v tom videu od Athleticu vubec nebylo a fakt nechapu proc.

Reagovat
J0EL

Reagovat
J0EL

Dobry kontent Myslim, ale ze s tymto prisiel Busby, ja som to len okopcil ked to na mna vyskocilo. Zaver, je teda, ze tych sanci mate celkom dost (a nie uplne zlych), ale zlyhavate pri zakonceni. Odvolava sa tam aj Halaanda (ze kde by ste boli vy s takymto hracom), ale prave preto ste priviedli Mbuema a Seska nie? Jasne, Haaland je v tomto najlepsi na svete, ale tak nejake "zlepsenie" v zakoncovani sa snad uz mohlo ocakavat. A nestalo sa evidentne.

Skoda, ze tam nie je rozobrana aj obrana, tam mate proste este vacsie medzery podla mna.

Kazdopadne mam rad taketo statisticke vyvracanie narativov

Reagovat
Busby babes

ted ten Brighton to docela srovnal, mame 18 xg a 15 golu, to je v norme

Reagovat
VersaceChain

a stale podle tebe nemame sance nebo uz jo?

Reagovat
Busby babes

otazka za milion. Posledni zapasy vypadali lepe, Amorim udelal nejake zmeny, ktere pomahaji. uvidime. Je to podobna otazka jako u toho Arsenalu - je dlouhodobe u nas udrzitelne vytvaret sance primarne bojem o 2. mice po nakopu? mozna jo, ale zadny uspesny klub v Evrope tak nehraje. Ale tak pokud limit bude top 6, tak to bude porad ok. Ted mame snadnejsi los (aspon na papire), tak pokud udelame nejakou vetsi snuru dobrych vysledku, tak muzem byt pomerne pevne v top 4 za mesic nebo mesic a pul...

Reagovat
VersaceChain

Tak ale boj o 2.mic po nakopu jsme vyuzivali hlavne v poslednich dvou zapasech, kdy mame nejnizsi xG

Reagovat
Busby babes

hrajem tim stylem celou sezonu...

Reagovat
VersaceChain

Bayindir mel 15 dlouhych nakopu na zapas, Lammens jich ma 37... Opravdu tak nehrajeme celou sezonu.

Reagovat
J0EL

Reagovat
Busby babes

super no, Bayindir to posunul na Shawa nebo Maguire... kteri to nakopli. fakt obri rozdil.

Reagovat
Busby babes

https://x.com/FPLfrasier/status/1965436655625797959/photo/2

viz treba tohle

nebo https://x.com/chunhang7/status/1980608757785849901

https://x.com/tactixology/status/1975476990342840641

After 7 games this season (almost 20% of the league campaign), United are:

▪️1st in completed long passes

▪️1st in % of launches by GK

▪️18th in own 3rd touches

▪️17th in own box touches

▪️3rd in total tackles

▪️2nd in mid 3rd tackles

Reagovat
Busby babes

ale abych ti dal za pravdu, tak s Lammensem v brane uz preskakujeme tu cast kdy rozehrajem na beky a az pak prichazi nakop a je ten nakop rovnou. To je jeden z tech prizpusobeni se. Ale ten pristup: dostan balon dopredu, kde mame silne utocniky a tam to budem resit... ten mame od zacatku sezony. Jen jsme to driv zkouseli nejdriv skrz postupnou rozehravku, kde ale po 2 az 3 prihravkach nasledoval nakop tak jako tak. Ted tuhle mezihru preskakujem, coz je dobre.

Dalsi vec je, ze uz nenechavame takove diry mezi utokem a zalohou a zalohou a obranou. Casemiro najednou vypada skvele (skoda, ze uz neda vic jak hodinu), bez balonu jsme ted hrali casto i neco spis 4-4-2 nez na 5 beku. Stred hriste se vic zahustil a nebyl to takovej rpuchodak.

Takze za me super, ze tyhle zmeny konecne dela a nejak se snazi ten svuj pristup prizpusobit lize a hracum, co ma k dispozici. Skoda, ze to trvalo rok no.

Reagovat
VersaceChain

No dobre, vyhravame casteji balony, ale nase sance z toho primo neprameni. Neprimo samozrejme z toho pak vyplyva, ze je sanci vys, nez kdybychom ty mice prohravali.

Reagovat
Busby babes

podle me vyplyva. treba prvni gol proti Poolu byl presne takhle.

https://www.nytimes.com/athletic/6732598/2025/10/21/man-utd-second-balls-anfield/

tady to docela hezky ukazovaly i na prikladech dalsich akci. nakop do stredu, Mbeumo sebehl na stred a stahl s sebou Kerkeze a tim uvolnil prostor pro Amada a ve stredu hraci pripraveni na ty odrazene balony a hned hledali Amada, co mel prostor utocit..

Reagovat
VersaceChain

No ano, posledni dva zapasy takhle sance vypracovavame, coz je super. Ale drive se to nejak extra nedelo v tehle sezony, aspon teda co si vybavuju. A s Brightonem teda nejvice sanci bylo po chybach v rozehravce, to jsme presovali fakt super a rozhodlo to zapas.

Reagovat
bbbauch

Zaver pro me je ten, ze Athletic posledni dobou /samozrejme porad zalezi na autorovi/ podlehl dobe a uchyluje se k senzcechtivym “analyzam”.

Co se tyce hodnoceni hry, sance proste jsou, ale nedavaj se. Zas v zapasech s Liverpoolem a Brightonem bylo xG asi 2,5 a dalo se golu 6, tak se i tahle “anomalie” nejak srovna. Ale zas je nutny rict, ze tenhle problem s palenim sanci nepotapi jen Amorima, ale dojizdel na to i ETH. Akorat toho mel spasit Antony

Reagovat
Busby babes

ted bylo docela vtipny srovnani xG u Poolu.

Liverpool won 15 points from their first 5 games, when xG suggests they should’ve won 8.

Since then, they’ve won 0 points from 4 games, with xG suggesting they should’ve won 6.

ve vysledku jsou na tom tak, jak by teoreticky meli byt.

Reagovat
J0EL

To co sme im pisali od zaciatku. Proste ich to skor ci neskor muselo dobehnut. Ta hra nebola dobra.

Reagovat
VersaceChain

tohle je krasny, bylo jasne, ze to Poolu nebude vychazet stale. Naprostej opak je u Arsenalu, ktery i kdyz to nevidim rad, sve zapasy vyhrava jasne.

Reagovat
Busby babes

no ani ne, letos mate ten pomer zatim otocenej. 68 procent golu po standardkach, predchozi roky to bylo 26,31, 20 procent. A jasne, tohle je jedno z vyzvetleni, mate tlak, jste faulovani, mate standardky.

Kdyz jsme pod Olem kopali penalty, tak se to taky resilo, jestli to je dlouhodobe udrzitelny a nikdo neresil, ze jsme proste meli v ten cas dost sikovnych hracu.

Reagovat
Busby babes

vyzvetleni, to jak jsem vymyslel?

Reagovat
Miguel19

Zasraná T9

Reagovat
Busby babes

Reagovat
VersaceChain

Reagovat
Mastný Chobot

Jasné, že dlhodobo to je neudržateľné. Budem veriť, že je to len štatistická anomália na relatívne malej vzorke, ale je pravdou, že tá ofenzívna hra je v lige dosť bolestivá - včerajšok bol toho jasným príkladom.

Reagovat
Hlahart

Reagovat
VersaceChain

Vsechny statistiky krome tehle a hubenych vyher ukazuji, ze Arsenal hraje ofenzivni fotbal. Nebal bych se.

Reagovat
lofin9

vám sa o takom betóne môže akurát tak snívať

Reagovat
pesky passer-by

S rečami o titule opatrne. Ale dôvod na opatrný optimizmus tu je

Reagovat
sejber

Vyzdvihol by som aj Mosqueru. Keby v minulych sezonach striedal na polcas Saliba trnul by som od nervov. Tento nenapadny hrac ho ale dokaze viac ako obstojne nahradit. Citit z neho uplny klud.

Reagovat
J0EL

uplne v klidku som bol. To si uz ani nepamatam kedy bolo naposledy, pri takomto vaznom striedani

Reagovat
mistr129

Reagovat
Dontlookatme

Reagovat
Trand

Je super.

Reagovat
sejber

Tři celky tradiční TOP 6 padly

Poprvé od 15. kola ze sezony 2015/16 prohrály v jednom kole Premier League Chelsea, Liverpool i Manchester City. Tehdy se navíc ani jeden z těchto týmů nestal mistrem, neboť titul získal Leicester City. V probíhající sezoně rovněž není žádný z nich v čele, tabulku vede Arsenal.

Tak a je to jasné

Reagovat
Busby babes

Sunderland

Reagovat
Greaber

Takže chce to rychle vsadit na Sunderland a titul dokud je kurz vysoko, i když teď koukám, že to asi stáhli, přitom ještě před víkendovým zápasem s náma tam byl kurz 1:1000

Reagovat
Busby babes

Change in Premier League winner probability after Gameweek 9:

• Arsenal: 52% → 64%

• Man City: 23% → 18%

• Liverpool: 16% → 10%

• Man Utd: 3% → 4%

Reagovat
EZ

To je rozdiel pred a po 9 kole?

Reagovat
Busby babes

jj, prvni cislo po 8. kole a druhe po 9.kole, aspon tak to chapu

Reagovat
Bakary3

By mě zajímalo, kdo plodí tyhle nesmysly, že má city po 9. kole se 6b ztrátou jen 18%

Reagovat
Busby babes

nejakej matematickej model.

Reagovat
Bakary3

Jasný, jen mi ty čísla přijdou úplně mimo

Dle sebe bych dal třeba 45 Arsenal, 30 city, 20 Liverpool, 5 United nebo někdo jiný

Jako pocitově. Ale fakt bych nerekl, že city má šanci jen 18%

Reagovat
Busby babes

no, tak az pristi tyden prohrajete a City vyhrajou, tak vam to skoci dolu o 15 procent a jim to o 15 vyskoci nebo tak neco. nevim jak to pocitaji, byla to jen zajimavost.

Ale je to celkem bezne vyuzivany. i ve fotbale, v prubehu zapasu se objevuji pravdepodobnosti vyhry tymu a tak...

Reagovat
Bakary3

Jojo, v průběhu zápasu chápu, ale i jak píše PP níže, nedává mi to moc smysl

Reagovat
Busby babes

v cem to chapes v prubehu zapasu? bezne mas pred vykopem procenta typu 60% - 10 % - 30 %... ptal bych se uplne stejne jako ty tady: na zaklade ceho?

Reagovat
Bakary3

Tak na začátku je to určeno asi podobně jako kurzy sazkovek a pak se meni dle změn stavu - jen tedy jo, je to stejné, zajímalo by mě jestli tak divoce jako v tom, cos sdílel ty

Reagovat
Busby babes

ale ono se to meni i v prubehu zapasu i kdyz se nemeni stav... i kdyz asi bude hlavne rust sance remizy, tak to asi dava smysl.

Reagovat
VersaceChain

to je fakt huste, ze nas uz lidi realne pocitaj jako 4. nejvetsiho favorita na titul

Reagovat
Busby babes

imho to je spis jen v tenhle moment no. mas tam Sunderland a Bournemouth a kdyz tyhle dva kluby, co v te tradicni top 6 nejsou, tak jsme4. nejvyse postavenej tym vic bych v tom nehledal.

Reagovat
Bakary3

Dodal jsem nebo někdo jiný i směrem k tomu modelu, kde United byli

Jinak si to nemyslím reálně

Reagovat
PP

to teda.. Jako že by 3 body z 80ti možných udělalo 12%? To je slušný model teda..

Reagovat
Bakary3

Reagovat
Busby babes

takhle to ale nejde brat. proc z 80? to prvne. navic je to kombinace vic faktoru... ale bez detailu jak to funguje a jak to pocitaji je to stejne jen teoreticka debata, ktera nikam nepovede.

Reagovat
Wazza228

Nebo Cherries

Reagovat
r.mrazik

jestli neda arsenal ligu letos, tak snad uz nikdy...

Reagovat
Golasso

To slyším snad každej rok

Reagovat
r.mrazik

tak nedavno byla sance, ale city melo skvely konec

letos je liverpool nic moc, city taky...chelsea a MU klasicky nikde

a arsenal zas nakoupil za raketu a kadr ma ted slusne rozsireny

tak kdy jindy kdyz ne ted?

Reagovat
Golasso

Tak je 9. kolo. To znamená mj.:

- že City furt může mít skvělý konec

- že "letos" ve smyslu této sezony ještě nejde úplně posuzovat. Stačí 2-3 horší kola a máme je zase na krku.

Kádr rozšířený máme a za raketu jsme nakoupili no, ale tím jsme spíš dorovnali naše šance, než že bychom byli nějak extra ustřelení.

Reagovat
J0EL

presne

Reagovat
r.mrazik

ja nepisu ze jste ustreleny, ale ze ostatni maji svoje problemy a ze je letos velka sance

vsichni muzou mit skvely konec

samozrejme ze se da v klidu posuzovat, je ctvrtina souteze

Reagovat
Golasso

Velká šance souhlasím, ale to neznamená "teď nebo nikdy". Navíc my máme taky problémy, jen se nám s nimi daří zatím líp vypořádat. Uvidíme, co dál. Upřímně vzhledem k tomu, co musel v relaci ke zraněním kádru Arteta řešit, je např. Pepkova neschopnost aspoň rámcově nahradit Rodriho tak trochu vtipná.

Čtvrtina soutěže bez předpokladu lineárního trendu, přičemž ani jedno období, kdy se láme liga, zatím nenastalo ...

Reagovat
r.mrazik

no...kdyby vypadl Rice,tak...

Reagovat
J0EL

Tak co? Zubi bude vzadu a do stredu pojde Merino, pripadne MLS, alebo este Richy zahra DM, Timber... Strata by to bola, ale ux to nie je tak, ze by nas to zlozilo

Reagovat
r.mrazik

vypadek by mel podobny vliv jak kdyz vypadl rodri

Reagovat
aragorn

Reagovat
J0EL

Nemyslim. City za Rodriho nemalo koho proste. My by sme kvalitou sice isli dole, ale nie az tak citelne ako City vtedy. Kadzopadne snad to ostane v hypotetickej rovine

Reagovat
r.mrazik

rozhodne podobny vliv jak rodri...ktery mel jako nahradu Gundogana a Kovacice

Reagovat
J0EL

Ani Gundo ani Kovacic nemaju/nemali kvality Zubimendiho, ktory Riceovi poziciu zvladne uplne v pohode.

Reagovat
r.mrazik

oukej...

Reagovat
sejber

Tak takto nabity kader si za tych bezmala 20 rokov nepamatam. Hraci vyzeraju byt v optimalnej pohode, celkovo to zlozenie kadru je snad idealne namixovane. Vyzera to ze sme zoceleny tymi troma predchadzajucimi sezonami ked sme boli blizko ale koli detailom to nevychadzalo. Aj konkurencia ma zatial zjavne slabiny.

Tiez mi to pride ze sme sa dostali do pozicie" teraz alebo nikdy " . Predsalen aj po psychickej stranke by bola stvrta neuspesna sezona mozno zlomova. Plus ten kader sa nam nepodari v tomto stave udrzat dalsiu sezonu. Hraci s mensou minutazou budu vymyslat.

Skor by som to "teraz alebo nikdy" upravil na nieco v style - ak nie teraz tak ani za rok dva ...

Reagovat
J0EL

Ja zas absolutne nechapem preco by to malo byt teraz alebo nikdy. Ved nasi najlepsi hraci a cela osa timu je pod novymi dlhodobymi zmluvami, vsetci su vo veku kedy vedia hrat na vrcholu uplne v pohode 3-4 roky a 3 krat za sebou sme skoncili druhi + tuto sezonu tiez mame dobre nadbehnute a to sa nam ani zranenia nevyhybaju. Ta kvalita isla hore aj do sirky.

Tu neni absolutne ziadne racio toho, ze ked to nebdue TERAZ tak to nebude uz NIKDY. To su proste dementne "zelania" niektorych fans (hejterov/posmeskarov) bez absolutneho kontextu a vnimania reality.

Reagovat
Golasso

Problém je, že "teď nebo nikdy" se říkalo i o těch třech předchozích a hovno z toho. Prostě se dál zlepšujeme a posouváme, hráči podepisují smlouvy atd.

Letos poprvé máme realistickou šanci skutečně tu ligu vyhrát, protože jsme dosáhli skutečně konkurenceschopnosti kvalitou a šířkou kádru, ale to furt neznamená "teď nebo nikdy". Jen jako fans Arsenalu máme kvůli dlouhému období bez pořádné trofeje pokřivené vnímání a ostatní vůči nám částečně taky, případně toho zneužívají k budování tlaku. Realita je taková, že top kluby v tomhle konkurenceschopném stavu vydrží dlouhé roky a během toho soupeří s ostatními konkurenceschopnými kluby o trofeje, přičemž část let trofeje berou, část ne. Pak mají třeba slabší období, ale nemělo by trvat dlouho. Mít kádr na boj o trofeje nemá být nějaký výjimečný event, co se stane jednou za sto let. Má to být víceméně setrvalý stav, pokud se chceme vrátit na špici.

Reagovat
Busby babes

porad moc brzy, ale rozhodne jste jeden z favoritu. Kadr mate nabitej a utratili jste dost, mate ted naskok. ale urcite i na vas v prubehu sezony prijde nejaka krize/zraneni a pak se uvidi jak se s tim vyrovnate. Tipuju ze nejvic vas prozene City.

Reagovat
Golasso

Souhlas, ale to přece nijak neimplikuje "letos nebo nikdy"

Reagovat
Bozz

Tak ty zranění se nám zrovna nevybíhají od začátku sezony... Havertz dlouhodobě out, Odegaard, Madueke, White... i ten Saka už několik týdnů chyběl. Naštěstí máme tak kvalitní lavičku, že to dokážeme zalepit podobnou kvalitou.

Reagovat
PP

já se teda furt bojím Liverpoolu, protože s tím kádrem můžou dát šňuru 15 vítězných zápasů.. samozřejmě při optimálních podmínkách a bez zranění.

Reagovat
Busby babes

jo, u nich clovek nikdy nevi. ted vypadaji hodne bidne teda... hlavne jejich opory

Reagovat
J0EL

Toto tu este nebolo, tu mas bludistaka

Reagovat
r.mrazik

tak snad nebudete na konci sezony zase brecet

Reagovat
J0EL

staci, ze uz priebezne revu ostatni

Reagovat
r.mrazik

to jsem si nejak nevsiml

Reagovat
Mastný Chobot

pred mesiacom sme boli 5 bodov za Liverpoolom a podľa niektorých boli sme odpísaní... Tieto súdy majú asi takú relevanciu

Reagovat
Kiss Me Polka!

Reagovat
Trand

Tvl je devátý kolo

Reagovat
J0EL

Sice pravda, ale za poslednych 10 rokov sa stalo len raz aby vyhral PL tim, ktory mal 6 prehier a 2x tim s 5 prehrami. To by musela byt celkom pekna snura uz aby to zvladli a to bezohladu na to kto skonci prvy

Reagovat
Trand

Jasný, máme to rozjetý dobře, ale jsme ve čtvrtině sezóny Pokud nevypadneme z pohárů, tak nás čeká náročný program, můžou přijít další zranění, prostě může se stát cokoliv Máme skvělej začátek, ale liga se nevyhrává v říjnu.

Reagovat
r.mrazik

za schopnost cist tabulku

Reagovat
Trand

Díky

Reagovat
Jméno

Ruben Amorim on Casemiro: "He brings a lot of experience. He's an example for everyone. At the beginning, he was behind all the midfielders, even Toby [Collyer]. He fought, he worked, and he's back in the national team."

"He's so important for us. He worked very hard today. He pressed very high before dropping back down. I'm really, really happy with him. Other players have to take Casemiro as an example. Football can change very quickly. You just have to work. If you do what you have to do, you'll play."

Reagovat
Hachim Mastour

Na zápase bol aj George Graham, naša legenda, pod ktorým sme hrali špičkový defenzívny futbal a vznikol chant One Nil to the Arsenal.

Reagovat
Hachim Mastour

A samozrejme ikonický chant Boring Boring Arsenal!

Reagovat
cristiano.K.

Je ideální čas naložit City na titul?

Reagovat
Doomblade

Artetova práce je obdivuhodná. Začal jsem sledovat Arsenal 13/14, kdy byl předváděný fotbal o dost zábavnější. Ale zase pri každém střetu s lepším týmem to byl debakl, jak blázen.

Teď už si vlastně ani nepamutuju, kdy Arsenal prohrál třeba o tři góly. Přitom bych řekl, že sebelepšímu týmu se to alespoň jednou za sezónu stane.

Ale ze hry je třeba se zlepšit. A to výrazně. Vytvářet více šancí a proměňovat je. Ale asi je to dáno i množstvím zranění ofenzivních hráčů a nemožností větší rotace.

Reagovat
aaronramsey

Arsenal neinkasoval tři góly v jediném utkání už 100 soutěžních zápasů v řadě. Stejný počin v historii anglického fotbalu předtím dokázal jen Manchester United mezi lety 2016 a 2018.

Reagovat
Krleš2

Hm super rekord ! Šup s ním do poloprázdné vitríny

Reagovat
aaronramsey

poloprazdny vitriny? kolik ze to ma chelsea titulu?

Reagovat
Krleš2

Před rokem 2000 se to nepočítá synku.

To si nevěděl co Arsenal je

Reagovat
Front hell

Zbytečné, pro tohohle dementa začala PL až v roce 2000 kdy ji začal sledovat

Reagovat
aaronramsey

ten jeho argument zni hodne jako od dementa no

Reagovat
Krleš2

Ale no tak……

Ty si zažil nějaký ten titul s Arsenalem? ( že by výjimka )

Reagovat
Front hell

Tak Chelsea tady má hodně dementů, ale tenhle je z nich asi největší. Zbytečné na něho reagovat.

Reagovat
J0EL

Preteka sa s Greaberom

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele