Čtvrtá letní posila pro Chelsea, Dewsbury-Hall se přesunul z Leicesteru za 30 miliónů liber

02.07., 17:36
Aktuality
Kiernan Dewsbury-Hall (© AFP)

Chelsea je na přestupovém trhu po několik týdnů velmi aktivní, ve změti odchodů přitom tentokráte představila fandům novou tvář, která podle médií vyšla londýnský celek na 30 miliónů liber. Kiernan Dewsbury-Hall, pětadvacetiletý záložník, v uplynulém ročníku dopomohl Leicesteru k návratu mezi anglickou elitu, v nové sezóně Premier League už ovšem bude hájit barvy klubu ze Stamford Bridge.

Až na dvě hostování v Blackpoolu a Lutonu Town rodák z Nottinghamu nepůsobil nikde jinde než u The Foxes. Leicesterský odchovanec tak potřetí ve své profesionální kariéře změní angažmá, s Chelsea podepsal kontrakt na šest let, tedy do roku 2030. "Je úžasné být tady jako hráč Chelsea," zářil po podpisu smlouvy. "Tohle je klub, se kterým rostete. Každý doufá, že za něj jednoho dne bude hrát. Pro mě je privilegiem být toho součástí.”

Velký vliv na hráčovo rozhodování měl zajisté fakt, že se znovu potká s trenérem Enzem Marescou. Právě pod jeho velením Lišky vybojovaly první místo v EFL Championship, následně byl čtyřiačtyřicetiletý Ital angažován na lavičku The Blues. Dewsbury-Hall ve 44 zápasech ve druhé anglické nejvyšší soutěži nastřílel 12 branek a zaznamenal stejný počet asistencí a byl vyhlášený hráčem sezóny. V hlavní anglické metropoli se stal už čtvrtou letní posilou, doposud Chelsea přivedla trojici hráčů ve složení Tosin Adarabioyo, Omari Kellyman a Marc Guiu.

Autor: Patrik Sandev / bbc.com

Související články

Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
El Khannouss si vydupal přestup do Leicesteru City, Genk může utržit až 25 milionů eur
29.08., 22:53
Lukaku vyklouzl z pout Chelsea, belgický útočník natrvalo přestoupil do Neapole
29.08., 16:25
Chelsea koupila dalšího brankáře, za rok dorazí mladíček Penders
27.08., 12:51
Lukaku má volnou cestu do Neapole, Chelsea odsouhlasila nabídku
24.08., 13:36
Návrat na Stamford Bridge: João Félix přestoupil z Atlética Madrid do Chelsea
21.08., 14:26
Gallagher se dočkal, Atlético potvrdilo přestup záložníka z Chelsea
21.08., 11:56
Zvrat v případě Hložka, Leicester asi ostrouhá. Hoffenheim má získat třetího českého hráče
15.08., 22:31
Přestup Gallaghera se zatím nekoná, záložník se vrátil do Londýna
14.08., 16:35
Neto míří z Wolverhamptonu do Chelsea za 54 milionů liber, pro Vlky je to rekordní prodej
11.08., 17:44
Přestup na spadnutí v Madridu, Gallagher už si byl prohlédnout nový domov
09.08., 18:51
Sedm brankářů na soupisce? Chelsea dotahuje přestup Penderse z Genku
09.08., 15:09
Chelsea opět investovala do talentovaného mládí. Anselmino z Boky podepsal na sedm let
08.08., 14:38
Chelsea nadále rozšiřuje soupisku, koupila brankáře Jörgensena
31.07., 08:44
Sarr se po nevydařeném angažmá v Chelsea vrací do vlasti. Hrát bude za Lens
26.07., 19:40
Lukaku je domluven s Neapolí, ta pracuje na dohodě s Chelsea
25.07., 08:43
Chelsea podepsala na šest let s Wileyem, okamžitě si ho zřejmě vypůjčí Štrasburk
23.07., 11:53
Chelsea zůstává na přestupovém trhu aktivní, pátou letní posilou se stal Veiga
12.07., 19:23
Guiu oficiálně přestoupil do Chelsea, Barcelona dostane šest milionů eur
01.07., 17:18
Ipswich překonal klubový rekord a natrvalo získal Hutchinsona z Chelsea
01.07., 09:02
Chelsea má další mladou naději, získala záložníka Kellymana
29.06., 11:16
Maatsen v Chelsea štěstí hledat nebude, po úspěšném angažmá v Borussii zvolil Aston Villu
28.06., 22:05
Konec zapomenuté marocké hvězdy v Chelsea. Galatasaray musel uplatnit opci na Ziyecha
28.06., 21:22
Chelsea myslí na budoucnost, dohodla příchod Estevãa z Palmeiras
22.06., 18:26
Lukaku se bál přestupu do Saúdské Arábie. Rád by hrál pod Contem
08.06., 13:15
Vardy v Leicesteru může překonávat další milníky, prodloužil smlouvu na další sezónu
07.06., 19:03
Chelsea hlásí první letní posilu, z Fulhamu přijde Adarabioyo
07.06., 11:20
Zkušený brazilský stoper Silva se po sezoně vrátí z Chelsea do Fluminense
07.05., 17:19

Komentáře (271)

Přidat komentář
vceradnesazitra

Tip kolik hráčů letos koupí? Bude to více než 10?

Reagovat
Csaplárova past

Bude zalezet na tom, kolik se proda hotelu

Reagovat
Talker

Tak z těch 5, co jsme letos koupili bude Estevao ještě rok v Brazílii, Kellyman a Guiu budou někde mezi A-týmem a rezervou nebo půjdou na hostování...

Reállně jsme přivedli 2 hráče pro Ačko, přičemž jeden je zadarmo a druhého si přivedl trenér z bývalého klubu za rozumné peníze.

Reagovat
icemike

Guiu myslím zůstane ve Španělsku hostovat

Reagovat
Talker

Bud rezerva nebo hostování, no.

Reagovat
Bakary3

Jako chápu, jak to myslíš, ale když se nepočítají hráči jako guiu za 6m a estevao za randal, ne?

Tak je to opravdu prdel

Reagovat
avicii

Drinkwater 2.0

Reagovat
FC Porto FC

Kante

Reagovat
Me2win

Reagovat
avicii

Reagovat
Mato178178

tiez mi to cely cas evakuuje(romana) ze to bude prepal ala drinkwater, ale tiez som si myslel, ze rashford bude welbeck 2.0 a kane neda vzivote gol ked zacinal za tottenham v PL.

Reagovat
Neutron

Teba by mali evakuovat.

Reagovat
Mato178178

dakujem, za lichotku

Reagovat
Hlahart

Stone i Romano reportují, že postupujeme docela rychle s de Ligtem a už jedná jenom s United. Trochu jsem si doteď myslel, že to pořád může být fabulace. Tak jsem na něj teda zvědav, budí to ve mně obavy, ale na druhou stranu za nás odehrál polovinu sezónu v základu Johnny Evans.

Reagovat
SunFells

Hráč moc dobrý, ale pokud bude ve dvojici se Shortinezem tak špaténka.

Reagovat
SunFells

+ plat nebude dobrý

Reagovat
Wazza228

Prý má jít s platem dolů. A furt bude mít míň než Varane

Reagovat
SunFells

Prý prý, kde psali?

Týpek má pěkný kontrakt na další tři roky.

Reagovat
Hlahart

Proč?

Reagovat
SunFells

Kvůli rychlosti dost zranitelní v přechodu, Erik se zas schová do ulity.

Reagovat
Hlahart

Jako že je de Ligt pomalý? Fakt nevím, ptal jsem se tady a je to všude docela zmiňovaný, ale nasledovanýho ho nemám. Jen teda proč to má být problém zrovna v kombinaci s Martinezem? Ten problém s rychlostí nemá. Nebo kvůli jeho vystupování, nebo..?

Reagovat
SunFells

Shortinez na větší vzdálenost rozhodně problém s rychlostí má, oba nejsou rychlí.

Reagovat
Hlahart

Ok, když je to tak samozřejmý teda Když už hráli s Varanem, tak to taky zvládali dobře, nutně z toho obavu nemám, pokud nebude hrát ETH před nimi to, co hrál letos.

Reagovat
SunFells

S Varanem? Tu 3 nejnižší lajnu v lize myslíš?

Reagovat
jk

Tak pokud ETH hraje 3 nejnižší obranu v lize tak to ten problém in transition aspoň trochu eliminuje ne?

Reagovat
J0EL

Ano a vola sa to pragmatizmus.

Reagovat
SunFells

To ano, ale přestal jsi přemýšlet moc brzo. Pokud bude hrát s nízkou lajnou, tak má stejný problém jak doposud - při pressu velké distance mezi liniemi a tak si soupeř přechody stále lehce vytvoří rovnou napříč, ten Hag special. To už je lepší zkusit své šance s průměrně rychlými stopery vysoko.

Reagovat
SunFells

Ve výsledku množství neeliminuje, naopak.

Eliminuje jen způsob.

Reagovat
jk

Množství čeho? Transition soupeře? to je trošku komplexnejsi problém než kdo bude na stoperu.

Reagovat
SunFells

Ne, je to primárně způsobené tím, že jsou moc roztahaní a špatně presují, obojí protože moc chrání stopery.

Reagovat
Hlahart

Nechápu, jak podle tebe moc chráníme stopery. Však největší slabinou loňský sezóny bylo, že jsme stopery vůbec nechránili.

Ono teda ten názor o tom, že moc chráníme stopery, ani nezapadá do tý roztahanosti linií. Největší propady a mezery byly v linii mezi Casemirem a stopery, ne mezi Casemirem a Brunem/Hojlundem.

Reagovat
SunFells

Jak jsem řekl, jednak je hrajete nízko a jednak nedostupujete v presu beky, bojíte se nechat stopery na větším prostoru samotné.

Jak to nezapadá?

Reagovat
SunFells

"Největší propady a mezery byly v linii mezi Casemirem a stopery, ne mezi Casemirem a Brunem/Hojlundem." O tomhle tu v chránění stoperů nebyla řeč, říkal jsem, že mezi liniemi máte míle.

Reagovat
jk

Jako měl jsem trochu pocit, že špatně chápeš transition a ten pocit se jen prohloubil.

Chápu proč by pro UTD byl lepší volbou nějaký rychlý stoper, který dokáže (in transition) hasit problém, jako třeba u nás Micky. Na to navazuje to zahuštění prostoru a zlepšení pressingu. Ale tohle není úplně problém obsazením stopera. Ta šířka formace je pro ETH hodně typická a podle mě to UTD dělá problém nejen po ztrátě míče (in transition) ale i v útočné fázi. A s tímhle problémem jim jeden stoper nepomůže bych řekl.

Reagovat
SunFells

Dojem člověka, u kterého jedné z řady minel bylo zaměnění si bránění přechodu s bráněním v bloku? Kvočno ...

S rychlými stopery a lepší kontrolou přechodů můžou hrát vysoko, být kompaktní a lépe counterpressovat, proto je to přirozeně klíčové.

Reagovat
jk

O žádným bránění přechodu s braněním v bloku jsem tu nic nepsal takže si to těžko můžu zaměnit.

Píšu celou dobu o tranzici UTD po ztrátě míče a přeskupení do def shape (což jsi očividně nepochopil). Takto bych pochopil proč píšeš o nekompatibilitě MdL s Martinézem, pokud podle tebe jejich nekompatibilita spočívá v tom, že jsou neschopní bránit soupeřův “přechod do útoku” tak to je hodně meh

Jinak ten atletický stoper ti pomůže u vysoké lajny hlavně v případě balónů za obranu nebo právě po ztrátě míče kdy vůbec nemusí dojít k zformování obrany, ale tohle není záležitost pouze jedné pozice.

Reagovat
SunFells

Tobě není pomoci

Reagovat
jk

No klidně se stav na hlavu. Mi tu definuj to tvoje bránění přechodu nebo si ty svy cryptic moudra strč do prdele

Reagovat
jk

Tak co si budem. Když jsem viděl United tak opticky měli problém s šířkou formace směrem dopředu, to není nic překvapivého.

Reagovat
Mato178178

Reagovat
Busby babes

neni to nejrychlesji stoper na svete ale imho se tohle dost zvelicuje. Je v tomhle ohledu proste prumer.

Reagovat
SunFells

Nezveličuje se nic, právě je průměr. A průměr je málo, je snadné vidět s jakou rychlostí stoperů redukuje hrozby případná konkurence, pokud má MU nahoře konkurovat.

Reagovat
SunFells

Laporte je úžasný hráč, ale tohle je důvod, proč už v Man City není.

Reagovat
Busby babes

duvod proc Laporte neni v City je ten, ze byl vecne zrakvenej. plus za nej Saudove nabidli raketu.

Reagovat
SunFells

Joj to vůbec. Ztratil místo kvůli své slabině.

Reagovat
Busby babes

to by me zajimalo na zaklade ceho tohle soudis? Pep to nekde rekl?

Reagovat
SunFells

Jojo, sám svolal tiskovku, aby povařil Laporteho.

Reagovat
Busby babes

tak na zaklade ceho to soudis? rict, ze ztratil misto protoze byl pomalej, kdyz v posledni sezone se na zacatku zranil, 2 mesice chybel kvuli kolenu a pak uz mel proste tezsi se prosadit, kdyz vyhravali. Sezonu predtim odehral skoro vsechno, v lize asi 2900 minut, tak mi prijde divny takovy vysvetleni, proto se ptam.

Reagovat
SunFells

Protože ztratil místo, protože hrají určitým způsobem a protože jejich další přídavky tuto slabinu řeší.

Reagovat
SunFells

*pomáhají řešit

Reagovat
LyEX

Má to nasledované a správne to vyhodnotil, Laporte jeho posledné 2 sezóny začal príliš veľa faulovať pri prechode do obrany, lebo nestíhal a do veľmi nezmyselne skoro vždy na žltú kartu a keď už ju mal, tak cez neho prechádzali ako prievan. Čo sa týka Diasa tak ten mi príde nejak skôr psychický, že sa niečo stalo, bol s VVD absolútnou špičkou v PL a aktuálne 2 sezóny je mimo pozične, okrem psychiky si to inač neviem vysvetliť.

Reagovat
Hlahart

Navíc teda Dias určitě není nijak závratně rychlejší než Laporte

Reagovat
SunFells

Rychlejší určitě je a hlavně byl, nicméně nyní je taky sám o sobě docela průstřelný v přechodech a celkově v proběhlé sezóně byl slabinou - během sezóny jsem poukazoval, jak je vtipné, že Dias má stále své květinky, zatímco Maguire si toho tolik užil.

Ale to riziko se dá slušně mazat tím, kým ho obklopíš. Proto označuju za problém De Ligt - Shortinez jako duo.

Reagovat
Sandstorm

Když spolu hráli v Ajaxu pod Ten Hagem tak to bylo přesně naopak

Reagovat
Hlahart

Však Martinez byl v Ajaxu náhradu za de Ligta

Reagovat
Busby babes

v Ajaxu se nepotkali.

Reagovat
Neutron

Tssssss

Reagovat
iamek

Jsem zvědav jak půjde s platem dolu, protože i Jim tenkrát v rozhovoru říkal, ze je konec velkým smlouvám.

Každopádně nadšený nejsem.

Reagovat
Wazza228

Tak podle zpráv jsme měli zájem o 3 stopery. Jeden preferuje Real, za dalšího chtějí nesmysl kvůli vlaječce a třetího zatrhla UEFA. Za mě to může být dobrá volba, ale chtěl jsem ho teda spíš v tom roce 2018 Každopádně ještě jeden stoper musí přijít.

Reagovat
KnoxXx

ja som chcel toho z Monaca, ten jediny dava zmysel

Reagovat
Seydou Doumbia

Leny Yoro hraje v Lille, nebo nevím koho z monaca bys chtěl

Reagovat
Seydou Doumbia

a Todibo Nice

Reagovat
Busby babes

to je hned vedle Monaka.

Reagovat
Seydou Doumbia

třeba chtěl Maripana nebo Salisu co byl v PL

Reagovat
Wazza228

Kehrera

Reagovat
Seydou Doumbia

Reagovat
Busby babes

jj, minimalne jeden jeste prijit musi. Uvidime co ten z Nice, jak to vysoudime.

Reagovat
Wazza228

snad se to nějak podaří. Jinak by teda měli zakázat i přestupy mezi RB kluby.

Reagovat
r.mrazik

Za 40 Mega je to skoro půlka jak za toho týpka z evertonu. Plat bude vyšší, ale zase nehraje jen sezónu.

Snad přijde ještě jeden stoper, protože jestli tam bude pořád Larry a Linde, tak se poseru

Reagovat
Busby babes

ja ho chtel uz tenkrat z Ajaxu. Jasne, tenkrat mel povest, ze bude budouci superstar na CB a jeden z nejlepsich v Evrope. To se nestalo. ale ma za sebou ok angazma v Juve i Bayernu, Tuchel ho asi nechce, ale pod Nagelsmanem patril k nejlepsi v lize.

A pokud by cena byla okolo tech 40 mega a plat nekde okolo 200K (coz je na urovni Maguire), tak by to bylo imho velmi dobry nakup. Vyjit to nemusi, to je jasne. PL je rychlejsi soutez, pokud budem dal horet smerem dozadu a povali se to na tu obranu porad, tak bud emit problemy... ale to asi kazdej stoper. Podle me by to byl takovej kalkulovanej risk.

Plus je to lidr, coz se hodi a potrebujem, s ETH se zna...

Reagovat
r.mrazik

"s ETH se zna"...to neni obcas zadna vyhra

Reagovat
Csaplárova past

Ctvrta letni posila a 41 hrac A tymu

Reagovat
Talker

Vrátili se hráči z hostovaček, k tomu se tam počítají ti, kteří jsou na pomezí rezervy a A-týmu a je tam třeba 6 golmanů.

Reagovat
Shevchenko

tak to potom jo

Reagovat
Csaplárova past

Kdyz se kouknes na ostatni kluby, standard je okolo 25 hracu. Jestli budou na tribune nebo hostovat je asi jedno, v A tymu je jich proste pres 40

Tady ti hraci, co stali patnact dvacet mega si nikdy v A tymu nekopnou. Bylo to tak vzdycky v Chelsea.

Reagovat
Talker

Jenže ty bereš Moreiru, Guiu, Kellymana, Angela, Washingtona, Sloninu, Santose, Casadeie, Gilchrista, Bergstroma, DDF (a určitě jsem někoho ještě zapomněl) jako pevnou část A-týmu. Přičemž to jsou hráči spíš na pomezí rezervy a hostování než A-týmu.

Pak tam máš hráče jako Kepa, Lukaku a Sarr, kteří s Ačkem příští sezonu nebudou. Pak tam jsou další, kteří budou na odchodu (Broja, možná Chuc, Chalo/Gallagher,...).

Reálně to Ačko má nějakých 25-27 hráčů včetně těch, co přišli.

Reagovat
Me2win

vždyť tě trollí

Reagovat
fenixLFC

na tom prvom odstavci je najfascinujucejsie ze hraci co stali dokopy viac ako 100 mega su hraci na pomedzi rezervy a hostovania

Reagovat
Me2win

Půjdou ven za víc/pomůžou k trofeji/pomůžou Štrasburku

Reagovat
Csaplárova past

Jak pujdou ven za vic, vzdyt minuly rok prisli

Reagovat
Me2win

Nevim, třeba v budoucnu?

Reagovat
Talker

Jsou to hráči, kterým je 18-20...

A ano, reálně počítám s tím, že se z té skupiny prosadí 1-2 do áčka.

Reagovat
Hlahart

To je chyba systému

Reagovat
Talker

Jinak ono se to bere trošku jinak, když jsme měli letos na hostování Lukaka, Kepu a Ziyecha, kteří stáli 200 mega.

Reagovat
Csaplárova past

A tebe to nesere?

CFC mela vzdy na hostovani dalsi kadr, ale ti hraci nikdy poradne neprorazili. Novy vedeni, ale stary zvyky

Reagovat
Talker

Hele je mi to tak nějak jedno. Většina těch hráčů se do Ačka nikdy neprosadí, někteří možná ano, uvidíme. Třeba z toho bude generace jako za Emenala, akorát nepřivedeme Mourinha, aby to dokurvil.

Zpětně mi přijde zbytečné, že přišli Angelo a Moreira například, protože jsme koupili talentovanější Estevaa a Paeze. Taky mi přijde hloupé, že Hutchinson udělal velký výkonnostní skok a vyměníme ho za Kellymana za stejné prachy, jen o 2 roky později ve vývoji.

Každopádně drtivou většinu těch hráčů neznám, nemám je nasledované.

Reagovat
Mato178178

preco nechcete toho lukaka vsak urcite by nebol horsi ako jackson a este ked ste za neho zaplatili taku palku

Reagovat
Talker

Kdyby chtěl zůstat a posypal si hlavu popelem, tak možná by šanci dostal, jenže ta vůle z jeho strany není a fans ho nechtějí taky.

Reagovat
Kapřík

Reagovat
Zaschrona

Jak moc široký kádr Chelsea potřebuje?

Reagovat
Front hell

Stejně zase bude větší polovina zraněná

Reagovat
eder

Catch them all...

Reagovat
Talker

Vždyť odešlo více hráčů, než přišlo

Reagovat
Zaschrona

Jako já i docela chápu, že s těmi mladíky moc nepočítáte, ale vzhledem k těm částkám je to fakt šílenství. Dřív jste ty mladé aspoň brali levně.

Reagovat
Svatej

Ano

Reagovat
Gazdo

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
icemike

Reagovat
avicii

Reagovat
Zaschrona

Reagovat
Lojzík

Reagovat
Neon

Reagovat
J0EL

Reagovat
Freedo

Reagovat
Nizzie

Reagovat
Busby babes

Reagovat
HalaMadrid_Flx

Reagovat
TopinB

Reagovat
Vsadim gule

Budou potřebovat dost lidi na vyklizení, až to tam zavrou

Reagovat
Jordi Alba

Čím víc hráčů máme, tím víc bodů dáme.

Reagovat
Figurehead

Reagovat
VTID94

AC Milan are continuing talks with Chelsea over the signings of Carney Chukwuemeka and Romelu Lukaku.

(Source: @DiMarzio)

Reagovat
Error

Proc tady vsichni delaji, ze dnes konci prestupak a se 40 hraci jdeme do sezony?

Reagovat
Talker

Hlavně když se na to podíváš, tak tam je:

- 6 golmanů (včetně jednoho z juniorky, který tam je zapsaný hlavně kvůli zranění), kdy minimálně 2-3 půjdou na hostování/přestup pryč - Kepa pryč, Slonina hostování.

- 8 stoperů včetně Sarra, který se drží platu jako klíště, Fofany, který si letos nekopl a Gilchrista, který šel do Ačka díky zraněním.

- 9 záložníků, kdy Lavia si nekopl kvůli zranění a Santos s Casadeiem půjdou nejspíš na hostování, uvidíme, co Chuc.

- 8 podhrotových hráčů, kdy Kellyman půjde nejspíš do rezervy/na hostování, stejně tak Angelo a Moreira.

- 6 útočníků, kdy reálně čekám, že max 2 budou v A-týmu (Jackson+1?) a zbytek buď přestup(Lukaku, Broja, DDF), hostovačky nebo rezerva (Washington, Guiu)

Reagovat
Godwinson

Chtelo by do toho poradne riznout. Skoda, ze ty veci budou asi vetsinou resit konce smlouvy a cas I kdyz Chelsea prodavat umi.

Reagovat
Talker

Vždyť se to rozřezalo kompletně.

20 z těch zminovaných 41 hráčů je ve věku 22 a mladších. Naopak hráčů 27+ má jen 5 hráčů a z toho tam je třetí golman, Lukaku s Kepou, u kterých je to na hovno situace a pak Chilwell se Sterlingem.

Ten kádr se brutálně pročistil.

Reagovat
Talker

Jo, jsou tam hráči, kterých by se bylo třeba zbavit (Lukaku, Kepa, Sarr, ideálně Sterling a pak mladíci, kteří nepřesvědčili třeba), ale drtivá většina hráčů přišla za poslední rok a půl a ve věku, kdy ještě nevíš, jak daleko se dostanou.

Reagovat
Godwinson

Za me nic moc. Brankaru je tam spousta a jednicka zadna, v utoku vlastne to same.

Reagovat
Godwinson

Resit kadr na zacatku cervence je obecne uplna debilita.

Reagovat
lofin9

Len trenujeme na koniec prestupaku

Reagovat
Wazza228

Máš pravdu. Času na nákup dalších je ještě dost.

Reagovat
Me2win

retardi

Reagovat
fenixLFC

pritom je jasne ze este nejakych hracov privediete

Reagovat
Amon

Reagovat
avicii

Reagovat
Zaschrona

Reagovat
Freedo

Reagovat
mistr129

Reagovat
FC Porto FC

Těším se na něj, borec co se nebojí vystřelit z dálky se vždy hodí

Reagovat
Me2win

Pukněte závistí

Reagovat
Colossus_AFC

Nebuď furt hořkej

Reagovat
Miguel19

To je pak těžký, když k nám každý chce...

Reagovat
mr.Silver

[Máximo Ramírez] What was said now only needs to specify the transfer clause. Everything indicates that it will be a loan with an OBLIGATION to purchase. Sevilla FC does not want to go over 8M. Arteta remains at 12M. We will have to be attentive in the coming days.

Borec odkope více než solidní hostování v Lutonu a my za něj dostaneme 12 (v horším případě 8) mega za rok

Reagovat
SunFells

Snad kokotina. Pokud tam Sambi chce a nechtějí platit serióznější peníze teď, tak ať ho donutí o rok prodloužit a nechají ho jen na hostování.

Reagovat
mr.Silver

[Jose Manuel Rodriguez] Arsenal are no longer insisting on a mandatory purchase option and all sides are optimistic on reaching a deal. Clubs negotiating buy option fee.

Reagovat
mr.Silver

Reagovat
Mastný Chobot

sme parádni biznismeni

Reagovat
Luc-Luc

Co má ten Boehly za lubem?

Reagovat
Zaschrona

Ukrást vám Calafioriho.

Reagovat
jk

Tak NUFC tu počáteční cenu za Isaka napálila prej na 115m takže my samozřejmě nic. Neto by mohl být zas o něco blíž (50-60m). A nabídli sme Delemu, že s námi může trénovat (stejně tak i Everton).

Reagovat
FUnk

dele #WC2026

Reagovat
jk

Yes!

Ještě taková zajímavost. Ben Davies v nějakým rozhovoru říkal, že pokud by byl manažer, tak Dele hraje šestku, prej by na té pozici mohl hrát se zavřenými ocima

Reagovat
FUnk

dopredu ok, ale dozadu?

Reagovat
jk

Taky tomu moc nerozumím. Ale tak Davies je jednoznačně materiál pro budoucího manažera, tak na tom možná něco bude.

Reagovat
jk

A ještě k Netovi a Wolves

Wolves have verbally agreed on €30m package fee with Celta Vigo for Jørgen Strand Larsen.

Talks continue over personal terms in order to get the deal done.

Reagovat
Mato178178

ako chce NUFC dobehnut top kluby ked budu predavat najlepsich hracov

Reagovat
kissak

Právě proto ty nejlepší hráče neprodává.

Reagovat
Mato178178

tak hovorilo sa ze mate problemy s FFP a budete musiet predat aspon jedneho klucoveho hraca

Reagovat
SunFells

Ten termín už padl a vyhnuli se tomu prodejem talenta a shady dealem s Řekem.

Reagovat
kissak

“shody” dobrá terminologie

Reagovat
kissak

“shady”

Reagovat
kissak

Ano o tom se psalo, ale udělalo se vše pro to, aby k tomu nedošlo. Snad se i povedlo a jsme z toho venku.

Reagovat
kissak

Oni ho napálili z důvodů odrazení potenciálních zájemců.

Nehledě na to, že patří k nejlepším útočníkům EPL a v dnešní přemrštěné době by to mohla být i objektivní suma.

Reagovat
EZ

Reagovat
r.mrazik
Reagovat
Hlahart

to ani nechci otvírat

Reagovat
Busby babes

jako me to tak desny neprislo. To, ze jsme se obcas rozhodovali pomalu se vedelo dlouho. Nektere dealy byly komplikovany a tak se od nich odstoupilo (Caicedo). strasidelny mi prisel ten pripad Sesko a Hannibal. Ale jinak... tak uvidime jestli se tohle ted zmeni.

To stezovani skautu, co tam je popsane... to se deje vsude, kdyz is klub vybere jine hrace a tak.

Reagovat
r.mrazik

mi to prijde teda mimozni...a prave kvuli tomu,ze se rozhovali dlouho a jeste navic spatne

vsak ty priklady jsou uplne strasidelny,jak nekompetentni lidi tam sedeli

Reagovat
Grahf

mňa by zaujímalo na základe čoho vzali takého beeka

Reagovat
r.mrazik

nad tim kroutim hlavou od zacatku

stejne jako s mountem...

Reagovat
Neutron

Reagovat
vrabejka

PL TIPOVAČKA 2024/25

- Tipujeme každé kolo

- Budou i dlouhodobé tipy jako TOP4, nejlepší střelec, nejlepší posila léta atd.

- Finanční odměny pro spoustu hráčů

- PŘIDEJ SE

https://discord.com/invite/nJNeg7UQ

Reagovat
smazaný uživatel

#mufc are set to make almost a quarter of its workforce redundant.

At a series of meetings early on Wednesday, staff were given the bombshell news that up to 250 of the club’s 1,100 employees will be losing their jobs. [@MikeKeegan_DM]

Reagovat
iamek

City jen kolem 520. Šílený

Reagovat
Grahf

tak to už možno budeme mať menej ľudí, než je v kádri chelsea

Reagovat
martin.b

@tancredipalmeri

BOOM!

Arsenal close to sign Italy wonderkid centreback Calafiori

Reagovat
martin.b

@NicoSchira

Arsenal have reached an agreement in principle with Riccardo #Calafiori for a contract until 2029 (€3,5M/year).

Takže Kiwior už pouze LB nebo adios ?

Reagovat
SunFells

Vzhledem k zdrojům čekám až to do tria doplní vrabejka Ale bylo by to parádní.

Reagovat
martin.b

Schira je docela v pohodě ne ?

Reagovat
SunFells

Strašný spekulant

Reagovat
Me2win

Arteta bude onanovat nad ním a Havertzem.

Reagovat
Golasso

Míváš často takové představy?

Reagovat
Me2win

Arteta má rád pěkný kluky, to je známá věc .

Reagovat
Golasso

Já to třeba nevěděl, ale ty máš koukám v téhle oblasti docela přehled.

Reagovat
Front hell

Gayové takové věci poznají

Reagovat
Front hell

Me2win

02.07.2024

14:04

Nezvládáš .

Reagovat
Me2win

To budou hrátky v kabině. Chudáci vy fans, tohle sledovat...

Reagovat
Front hell

No když jsme tady četl komentáře fanoušků Chelsea minulou sezónu tak nevím kdo je chudák při sledování vlastního týmu...

Reagovat
Pozor skluz!!!

Uvidíme no. On je výborný a do toho herního stylu zapadne lépe než Kiwior, ale ta Anglie Talošům nesedí.

Reagovat
icka

Já bych to rovnou hrál jak v hokeji na 4 lajny. 4x11, už nám na to moc hráčů nechybí.

Reagovat
Busby babes

Palinha do Bayernu. Zajem vydrzel i pres zmenu treneru

Reagovat
Grahf

v bayerne vyberá hráčov vedenie, nie trener

Reagovat
Bayern +

Reagovat
Zaschrona

Manchester United today told staff that the club is intending to cut 250 jobs as new co-owner Sir Jim Ratcliffe continues his bid to slash costs at Old Trafford.

At an average salary of £35k, making a quarter of the staff at Manchester United redundant will pay for Mason Mount’s salary for 8 months. This is the same club who wants the tax payers to pay for a new stadium.

No, když k tomu připočtu ty kecy Ratcliffa, jak má mít big 6 větší práva než zbytek ligy, kecy nového sponzora United, jak by bylo skvělé hrát PL zápasy na jiných kontinentech, velmi bídné chování vůči nám ohledně Branthwaita a nulové úspěchy ve snaze najít náhradu ETH, skutečně se United daří. Zlatí Glazerové.

Reagovat
avicii

Reagovat
Hlahart

ugh... když pominu všechno ostatní - co bylo s Branthwaitem?

Reagovat
Grahf

že sme im ponúkli polovicu z toho, čo chceli za neho. Už ale skončili doby preplácania

Reagovat
Zaschrona

No, jen aby to nebylo zpátky období Moyese, co se ztrapňoval směšnými nabídkami na Bainese s Fellainim, aby pak zaplatil víc jen za samotného Fellainiho poté, kdy jeho výkupka vypršela, jakmile přišla panika.

Podobné skvosty od vašich fandů taky nemají chybu: https://x.com/UtdDistrict/status/1807803851405426984

Reagovat
J0EL

Reagovat
Herbmeister

Zlatí Glazerové prý. Všem bych přál mít majitele jako Glazery

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Zaschrona

Hele, můj klub vlastnil Moshiri a málem 777 Partners. Glazeři nevypadají zas tak špatně, myslím.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak váš majitel postavil nový stadion, Glazeri nechali ten náš skoro zchátrat

Reagovat
Zaschrona

Ale Moshiri nás nechal skoro spadnout, což by klidně mohlo znamenat krach klubu.

Tbf bych ale majitele jako rodinu Glazerů samozřejmě taky nechtěl. Nebudu kecat, tahle poslední poznámka byla zbytečná.

Reagovat
Herbmeister

Co si budem, oba kluby trpěli snad se blízká na lepší časy u obou

Reagovat
Zaschrona

Reagovat
Herbmeister

*Blýská

Reagovat
iamek

Co je špatného na tom, ze budeme propouštět? Máme 2x tolik zaměstnanců než city. Čekal jsem, že vyhodí víc lidi. I když poletí 250 lidi, tak pořád budeme mít skoro nejvíce lidi na výplatní pásce.

+ teda vložil do klubu kolem 250 mega liber. Možná víc. Zlatý Glazer!

Reagovat
Hlahart

Reagovat
Zaschrona

Přijde namyšlenej miliardář do nové firmy, co by si nechal raději vrtat koleno, aby náhodou nemusel platit nějakou daň, a jen tak vyrazí stovky lidí. Představa, že 250 lidí je v klubu úplně k ničemu, je velmi zábavná, když dosud v klubu byli další lidi, co by si raději nechali vrtat kolena než náhodou zbytečně vyhazovat prachy.

Reagovat
Busby babes

miluju kdyz nas poucujes o tom, jak to v klubu, kteremu fandime chodi... jj, doted se u nas zbytecne prachy nevyhazovaly... akorat ze vubec no

zlati Glazerove no. roky ten klub ridi debilne, vytahnou z nej miliardu a i kuli tomu ted ty lidi prijdou o praci. Zatimco Glazerove dal budou inkasovat prachy za akcie a podobny a do klubu nedaj ani libru.

Reagovat
Zaschrona

Lidi přijdou o práci kvůli tomu, že Glazerové z klubu tahají peníze? Tam je nějaká přímá souvislost? Není to reálně prostě tím, že kam Ratcliffe přijde, tam se běžní lidi odírají jen jak můžou?

https://morningstaronline.co.uk/a-0d89-ineos-betray-workers-again-by-axing-200-jobs

https://www.theguardian.com/society/2020/dec/31/home-grown-hotels-one-of-138-rogue-employers-fined-over-minimum-wage

Reagovat
Busby babes

i kvuli tomu, jak roky ten klub spatne ridi, kym ho nechali ridit a tak. rozhodne tvoje zlati Glazerove vubec neplati a je to uplna blbost.

A ano, SJR je v tomhle klasickej miliardaskej zmrd, o tom neni pochyb, kdyz vidis jak ridi jiny byznysy. U nas si jeste pokcam na vic detailu, protoze znova, o tom, ze se u nas vyhazujou penize celkem vsude se pise roky. to je bohuzel realita, ktera nas asi ted dohnala.

Reagovat
Zaschrona

Ok, bylo to záměrně provokativní.

Reagovat
Grahf

Môžte si Branthwaita nechať a hurá do champu

Reagovat
Zaschrona

Můžeme

Reagovat
Busby babes

ty prachy danovych poplatniku meli jit na okoli stadionu, ktery se taky ma pripadne predelavat a patri mestu, ne?

Ad zamestnanci. je to napicu, ale zas na druhou stranu mame v porovnani s ostatnima klubama fakt o dost vic lidi. a tusim ze i ted budeme mit dal.

A zbytek jsou uz jen ublizene kecy teda jake chovani vuci vam? poslali jsme nabidku, vy ji odmitli. Chapu, ze chces abychoma vam nasypali 80 mega. ale to, ze vy to pozadujete taky neoznacujem za nejake neuctive chovani.

Snapdragona mel blby kecy, pres fanousky by to u nas nikdy neproslo. Ten napad je debilni. nulove uspechy najit nahradu... lol. a zakoncit to zlati Glazerove, tak urcite no. sice Ratcliffe do klubu nasypal uz asi pul miliardy liber, coz je neco, co Glazerove nikdy neudelali ale jasne, zlati Glazerove. ses fakt mimo

Reagovat
iamek

Reagovat
Zaschrona

Mluvil o tom, jak by chtěl peníze od vlády na výstavbu Wembley of the North: https://www.skysports.com/football/news/11095/13139188/manchester-united-sir-jim-ratcliffe-says-there-is-a-very-good-case-for-new-stadium-to-be-publicly-funded

Budete mít méně lidí než LFC, což úplně neodpovídá situaci, kdy jste dle příjmů nejbohatší klub v lize. Kromě toho mi osobně prostě přijde bránění majitele za vyhazování největších chudáků mezi zaměstnanci jako přesně to, o čem klub nemá být. Bizár. Argument je, že to má pomoct byznsu... byznysu pomůže i zvýšení cen vstupenek a to už chválit nebudete, ne?

Za mě si můžete nabízet co chcete, ale pak vás podle toho budou fandové ostatních klubů brát. Za mě imho buď nabídněte něco, co aspoň trochu respektuje naše požadavky nebo si kupte někoho jiného, tohle je neuctivý vůči všem. Když se nám pak budete jako fandové smát, že jsme úplní kreténi, tak to těm vztahům moc nepomůže.

Do nás taky Moshiri nasypal hromadu peněz a jediné pozitivum může být, a snad teda bude, jen ten stadion... Jenže za ty prachy se umění to dělat a být člověk na úrovni, koupit nedá. Ratcliffe je prvotřídní hajzlík, co z vás udělá nejvíc nenáviděný klub v zemi. A že ta konkurence je veliká...

Reagovat
Busby babes

nejvetsich chudaku? hele athletic pise ze to jde napric celym klubem, tj kazde oddeleni. Co je tohle za logiku? Vy taky mate 20 mega liber kdy budete chtit, tak je utratte za platy 300 lidi na beznem platu. muze to udelat kazdej klub v PL, penize na to ma.

Again. pokud s tema lidma vymrdame, tak pak bude kritika na miste. zatim se psalo o tom, ze jim bylo nabidnuto nejaky odstupny a tak.

Nebo jako nejbohatsi klub musime zamestnavat nejvic lidi? divny, ne? Navic o tom, ze mame nejvic lidi nez jine kluby se u nas mluvi dlouho, ja o tom ctu roky, mozna i proto to pro me neni tak prekvapive. Takze znova, pokud se s tema lidma bude zachazet slusne, dostanou odstupne, doporuceni a tak...

Jinak klub se posledni dobou vuci svemu okoli chova vyborne. behem covidu je nevihodil a ani nesel za statem pro penize na platy, na rozdil od jinych klubu. Zaroven hodne podporuje charity jako food banky, behem covidu se varilo jidlo pro potrebne a podobny, takze v tomhle posledni dobou mame dobre veci.

"Za mě imho buď nabídněte něco, co aspoň trochu respektuje naše požadavky nebo si kupte někoho jiného, tohle je neuctivý vůči všem"

lol, tvl jaky neuctivy. Dali jsme prvni nabidku, vy ji odmitli. tak to funguje bezne. my si hrace cenime nejak, vy jinak. bud se nekde shodnem nebo ten obchod neprobehne, uplne normalni situace, tak nechapu co z toho delas... neuctivej tvl. Kdo se vam jako smeje, ze jste kreteni?

" Ratcliffe je prvotřídní hajzlík, co z vás udělá nejvíc nenáviděný klub v zemi" jo no, zatimco ted nas vsichni milujou. uz chybi jen tradicni respekt z drivejska.

Reagovat
Zaschrona

Víš jak to ale je, někdy není zas tak důležité jaké to je, ale jak to vypadá. Začít vyhazovem lidí, když Ratcliffe zjevně je brexiťáckej toryovskej hajzlík, to v současný atmosféře Británie nevypadá nejlíp. Dohromady reálně víme houby, jestli ti lidi fakt jsou nepotřební, že jo, těžko to ale podporovat.

Dali jste nám nabídku, kterou jste zjevně nechali vypustit do médií, ani ne v polovině toho, co máme chtít. Je to tak na úrovni toho, že bychom vám nabídli 25 milionů za Rashforda, taky by ti to přišlo vtipný. Narazil jsem třeba ta tyhle blbečky: https://x.com/UtdDistrict/status/1807803851405426984

Glazerové se aspoň tu svojí nadutost snažili ukrývat. Jestli Ratcliffe začne tlačit superligový móresy otevřeně, bude za úplného kreténa a vy jeho největší hračka. Ani nemluvě o tom, jak se vyhýbá daním v Británii a jeho firma je jedním z největších znečišťovatelů planety v Evropě.

Reagovat
Busby babes

SJR je brexitovskej toryovskej hajzlik, to vime dlouho a nasi fans na to taky celkem pravidelne poukazuji. Preci jen, Manchester je basta levicaku takze se ceka, ze bude nove vedeni pod velkym dohledem fanousku. uz ted se nelibi treba pristup k zenskemu tymu a na zaklade toho tlaku ted asi zkoumame, jestli docesne nepouzit St. Georges park nez se Carrington dodela.

Propousteni nikdo nevnima jako neco snadneho, pro ty konkretni lidi to samozrejme bude na hovno a blby, ale na druhou stranu i fanziny pisou roky o tom, ze klub vyhazuje penize z okna prakticky vsude, nejsou to jen prestupy. takze z tohodle pohledu to neni pro nikoho zas velky prekvapeni.

Rash ma cenu 150 mega, tak by to nebylo obdobny vy chcete 70, my dali prvni nabidku 35. cekal bych, ze se pripadne sejdem nekde uprostred. Uplne bezny. jen ty z toho delas urazeny reci, coz mi prijde smesny. anebo si budete stat za tech 70 a to pak cekam, ze proste pujdem o dum dal a vsichni budou uplne v pohode...

no ok, ten clanek je hloupej.

Jestli Ratcliffe zacne tlacit superligovy moresy nebo zapasy v zahranici, tak ver tomu, ze fans budou protestovat stejne jako naposledy.

Reagovat
Zaschrona

Chantum Tory Tory Man United se ale stejně nevyhnete. Jinak tbf samozřejmě za většinu těch věcí fandové nemůžou, ta kritika fandů, jak se pořád kašle na ženský tým, co jsem dneska zahlédl i tady, je fajn: https://inews.co.uk/sport/football/manchester-united-women-falling-apart-jim-ratcliffe-3146377

Athletic nebo Bobble potvrdili, že chceme podobné peníze jako jste zaplatili za Maguira nebo vloni City za Gvardiola, takže nečekám, že by se to mělo měnit tak zásadně, že vám přijmeme 50 s bonusy. Uražená kdysi byla Chelsea, že jsme jim levně neprodali Stonese, holt si teď tím stejným projdete i vy.

Reagovat
Busby babes

argument Maguirem je debilni, to byla strasna kravina, kterou uz nechcem zopakovat. Again, stujte si za tim, je to v poradku, pro vas ma cenu 70 mega, pro nas by ji mit nemel.

Nemyslim si, ze bychom byli urazeni. proste privedem jineho stopera. De Ligt zni fajn, chce to jeste nekoho. Pokud by se vyhadal ten Todibo, tak asi dobry. kazdopadne nejsou to jedini 2 slusni stoperi na svete.

Reagovat
Zaschrona

Tak není to z mojí hlavy, ale psal to tak Athletic, že tak se u nás uvažuje = prostě chceme víc než zjevně chcete dát. Jestli to pro vás vyjde tak, že si dobře nakoupíte, tak to je fajn, já budu rád, že se budete držet od JB.

Reagovat
Busby babes

vsak tak to myslim, ze pro vas ma cenu 70+ a my ho cenime treba na 45-50 no. Tak to se nedohodnem a pujde se dal. mozna jeste chvili budem jednat a uvidi se jestli je sance k nejake dohode dojit nebo ne. Nevidim na tom nic nestandardniho, co by se nedelo kazdej prestupak mezi vsema kluby na svete.

Reagovat
Busby babes

jinak srovnani:

Liverpool’s accounts for the year ended June 30, 2023 say they have 1,008 employees, which is up by three on 2022. Of those, 701 are categorised as working in ‘administration, commercial and other’, with another 238 being players, managers and coaches.

Arsenal’s filing for the year ended May 31, 2023 details that the monthly average number of people they employed was 689, with 163 of those being noted as playing and training staff. This average monthly figure is up from 595 in 2022.

Manchester City, the now four-times-in-a-row Premier League winners, had an average of 520 employees — including players and football staff (201) — in the year ended June 30, 2023, which is less than half of United’s 1,112 and is down from 549 in the previous year.

Reagovat
iamek

Představa, že 238 lidí je v klubu úplně k ničemu, je velmi zábavná.

Reagovat
Zaschrona

Reagovat
Mastný Chobot

V mojej praci je nas 260 a mam pocit, ze tam je to cislo este vyssie

Reagovat
Busby babes

Reagovat
Zaschrona

Reagovat
iamek

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
8lampard8

Reagovat
Neutron

Reagovat
r.mrazik

to mas pravdu, Glazerove by vam posledni den prestupaku dali za Branta klidne 90 mega liber.

Prej bidny chovani...

jinak prepocitavat platy uklizecek a dalsich lidi na plat masona...kdyby to bylo aspon na Fabie

Reagovat
Busby babes

ten Mount nebo jakykoliv jiny hrac je fakt vtipnej.

Realne bude hlavne zalezet jak je klub pusti, jestli dostanou kompenzace, doporuceni a tak. Nebo jestli se klub zachova jako zmrdi no.

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
Svatej

Nesouhlasim.

Ode dneška vsechno prepocitavame na Mounty jako oficiální jednotku.

Reagovat
Busby babes

Reagovat
iamek

Proč se to neprepocitalo třeba na plat Mainaa?

Reagovat
Zaschrona

Maník na Twitteru to napsal takto, já za to nemůžu.

Reagovat
Busby babes

tvoje volba, zes to pouzil. ja ten Maguiruv tweet taky videl (ne Harry, ale Kieran pro ostatni. ) a i fans, co nijak nadseni z toho propousteni nejsou ho za to docela kritizuji

Reagovat
r.mrazik

No. Třeba.

Evidentně oproti konkurenci je ten klub přebujelý a potřebuje ocesat.

Zas z toho dělat nějaký halo mi přijde úsměvný.

Reagovat
Svatej

to bude asi vsude podobny s tema platama zaměstnanců vs hráčů, ale to je šílenost

Reagovat
Busby babes

Bayern Munich are willing to accept a deal for Matthijs de Ligt worth around £34m plus add-ons. #MUFC [@PeteHall86, @iPaperSport]

zajimavy, to by byla hodne dobra cena, pokud se ukaze zprava jako pravdiva. Toho konkretniho novinare neznam, ale isport co jsem zatim cetl nepsla uplne blbosti, ale znam tam hlavne Daniela Storeyho.

Reagovat
Bayern +

Z našej strany asi tiež zosekávanie výdajov na platy, inak si to neviem vysvetliť. Už sme sa tešili, že budeme mať aspoň na papieri celkom fajn dvojicu Tah - De Ligt do základu, jeden z dvojice Kim, Upa sa predá a ten čo zostane pôjde na lavičku s Dierom ako 3. a 4. voľba. A my radšej predáme De Ligta...

Reagovat
Busby babes

jo, nejspis jo, ale taky mi to prijde zvlastni. tak jen doufam, ze to jeho koleno je uz ok + samo ta cena je hrozne optimisticka, tak uvidime jaka bude pak realita. ale zda se teda, ze to je realny, ze prijde.

Reagovat
Pozor skluz!!!

Tah bude marný.

Byl marný doteď a bude dál. Jedna heroická sezona nic neznamená.

Reagovat
Nickname 9

Reagovat
Zaschrona

Zpátky k nákupům hráčů, které ETH osobně zná?

Tak snad si koupíte tohohle a dáte nám pokoj.

Reagovat
Wazza228

Tak původně jsme měli chtít jiný hráče, ale De Ligt za 40 mega? To je fajn deal.

Reagovat
Zaschrona

To jo, navzdory platu a těmto vtípkům se mi to pro vás líbí, jakkoliv potřebujete spíš někoho doleva.

Reagovat
Wazza228

Na LB posilu určitě potřebujeme, tam otázka, co Shaw a Malacia. Na stopera potřebujeme primárně RCB, protože nalevo je hlavně Licha. Každopádně budeme i tak potřebovat ještě někoho, protože Evans by měl být jen naše rezerva a u Viktora s Harrym se mluví o přestupu.

Reagovat
Busby babes

vidis, lepsi hrac s vice zkusenostma a cena 40 mega. tak prestante neuctive chtit 70 mega.

Reagovat
Zaschrona

Tak si říkám, jestli vlastně není lepší zkoušet kupovat třeba hráče, kterých se chce druhý klub zbavit. Ale je to jen taková myšlenka.

Reagovat
Wazza228

Chtít někoho, koho se chce i klub jako Everton zbavit, asi není úplně ideálka.

Reagovat
Zaschrona

My se Branthwaita fakt nechceme zbavit, pointa byla, že bude lehčí koupit de Ligta, když Bayern ho zjevně už nechce.

Reagovat
Wazza228

Jo takhle jsi to myslel.

Reagovat
smazaný uživatel

Ashworth ho chce taky, prý ho chtěl do Newcastlu

Reagovat
Svatej

Jakoze je tak levnej?

Reagovat
Mimalu

Neil Bath, člověk co stojí za vzestupem akademie a dost možná nejcennější člověk v klubu končí. Další fantastická práce Amíku, jeden krok vpřed, tři další vzad

Reagovat
Talker

Odchází s ním i Fraser.

Z pozice jedné z nejlepších akademií na světě, která chrlí 2-3 hráče pro PL kluby každý rok to bude nejspíš dost slušný sešup.

Reagovat
Deywid

A new management team, expected to be led by Joe Shields and Sam Jewell, will be announced in the coming weeks.

Zasa by som nepanikáril, Shield niečo podobné viedol už v Man City.

Bath ma 58, aj tak by raz skončil.

Reagovat
Neutron

Reagovat
VTID94

Ronnie Edwards do Sotonu. Škoda toho som chcel u nás

Reagovat
Hlahart

AC Milan's Theo Hernández is closing in on a £51m move to Manchester City.

(Source: @ManCityMEN)

No, uf. Hustej přestup. Mají nějaký tier list spolehlivosti zdrojů?

Reagovat
Wazza228

jen za 51? Přitom koukám, že smlouva ještě do 2026.

Reagovat
Mastný Chobot

A vraj Ederson do Arábie? Či som len naletel nejakým twitter vtipálkom?

Reagovat
Grahf

na milánskej strane o tom ani slovo

Reagovat
Wazza228

Flamengo board delegation, in England to held face to face talks with West Ham about Lucas Paquetá.

Flamengo are trying for loan move but expected to be difficult, permanent transfer more likely; clubs in contact.

Negotiations to follow with player's camp also informed.

Reagovat
Mastný Chobot

pred rokom City, teraz Flamengo? Pekné vyhliadky

Reagovat
tuny

Ten očividně spoléhá na to, že Brazílie své občany nevydává

Reagovat
Wazza228

Reagovat
Svatej

Reagovat
iamek

Erik ofiko. A teď pls nějaké odchody/prichody. Slusna nuda.

Reagovat
Wazza228

Po Euru to začne

Reagovat
iamek

To skoro začíná už příprava

Reagovat
Herbmeister

EURO a COPA příchody dost brzdí, bohužel. Holandsko by mohlo vypadnout

Reagovat
Busby babes

jen jsme aktivovali opci. neni to nova smlouva btw

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele