Costacurta: Conte je nejlepší volbou pro Itálii
Italská reprezentace hledá nového kormidelníka, kterým by se mohl po krátké přestávce znovu stát Antonio Conte. Alespoň takové plány má místopředseda Italské federace Alessandro Costacurta...
Bývalý záložník a potom kouč Juventusu se na reprezentační lavičku Itálie posadil po mistrovství světa 2014 a následně ambiciózní tým dotáhl na Euro, kde s ním hrál čtvrtfinále.
Posléze se Conte vydal do Chelsea kde ve své první sezóně opanoval mistrovský primát a navrch se probojoval do finále FA Cupu, letos je to však s výsledky Blues úplně jiná písnička.
Také kvůli tomu je budoucnost Conteho častým terčem spekulací, které nyní přiživil i místopředseda Italské fotbalové federace Alessandro Costacurta, jenž si k reprezentačnímu týmu přeje návrat 48letého kouče. "Conte je pořád nejlepší volbou," prohlásil Costacurta.
"Určitě spolu budeme za pár měsíců mluvit," potvrdil bývalý reprezentační obránce preferovanou volbu na italskou lavičku, se kterou jsou spojováni také Carlo Ancelotti anebo Roberto Mancini. "Conte již ukázal, že si s úlohou reprezentačního trenéra dokáže poradit, zatímco ostatní ne," vysvětlil Costacurta, jenž dostal výběr reprezentačního kouče na starost.
Bývalý záložník a potom kouč Juventusu se na reprezentační lavičku Itálie posadil po mistrovství světa 2014 a následně ambiciózní tým dotáhl na Euro, kde s ním hrál čtvrtfinále.
Posléze se Conte vydal do Chelsea kde ve své první sezóně opanoval mistrovský primát a navrch se probojoval do finále FA Cupu, letos je to však s výsledky Blues úplně jiná písnička.
Také kvůli tomu je budoucnost Conteho častým terčem spekulací, které nyní přiživil i místopředseda Italské fotbalové federace Alessandro Costacurta, jenž si k reprezentačnímu týmu přeje návrat 48letého kouče. "Conte je pořád nejlepší volbou," prohlásil Costacurta.
"Určitě spolu budeme za pár měsíců mluvit," potvrdil bývalý reprezentační obránce preferovanou volbu na italskou lavičku, se kterou jsou spojováni také Carlo Ancelotti anebo Roberto Mancini. "Conte již ukázal, že si s úlohou reprezentačního trenéra dokáže poradit, zatímco ostatní ne," vysvětlil Costacurta, jenž dostal výběr reprezentačního kouče na starost.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Hazard popřel spory s Contem: Budu hrát tam, kde bude potřebovat
27.03.2018, 16:03
PSG přesunulo pozornost na Allegriho, Conteho láká jiné angažmá
24.03.2018, 19:49
"Tvrdě pracovat a nestěžovat si," Conte poradil Cahillovi s Moratou, jak se dostat na MS
17.03.2018, 11:32
Hazard: I kdybychom hráli ještě tři hodiny, balonu bych se stejně nedotkl
05.03.2018, 16:17
Chystá se bitva o Ancelottiho? Zájem mají mít Chelsea i Arsenal
04.03.2018, 10:19
Trenér Conte zpochybnil, zda má Chelsea stejné ambice jako on
03.03.2018, 16:17
Fotbalová katovna: Měl by Conte v Chelsea skončit?
07.02.2018, 15:01
Budeme bojovat, vyhlásil po ztrátách Azpilicueta
07.02.2018, 09:58
Conte zatím v Chelsea zůstává. Zodpovědní jsou hráči, míní Cahill
06.02.2018, 16:54
Možné je všechno, říká Conte o své budoucnosti v Chelsea
12.01.2018, 20:56
Komentáře (178)
Přidat komentář*Kostakurta
Kostaku*va
Koskenkorva
Costa Concordia
https://tinyurl.com/y8yklgwl
Costa je Kur*va
je, ale ne tahle
Costacurta
koukam, ze to leto bude pro Chelsea docela zajimave...
Costacurta Ve Fifě 07 zbytečnej hráč, kterej mi v AC akorát zvyšoval věkovej průměr
je cas sa posunut na aspon na Fifu 10 vlastne neviem, ci Costacurta nehral este aj tam
informace
ve Fifě 98 byl v pohodě
Fakt nechápu, jak se můžou oficiální zástupci svazu vyjadřovat k trenérům pod smlouvou. Já chápu, že musí ukázat aktivitu a směr, ale tohle mi přijde dost neprofesionální. Chápal bych to, kdyby měl půl roku do konce smlouvy a řekl, že ji neprodlouží.
Ale takhle? I kdyby vedení uvažovalo o změně, tak bych si ho nechal jen na truc spagetakum.
Důvody jsi uvedl vlastně sám. Jde o to, že taková jednání většinou nejsou ze dne na den hotová. Proto se už teď musí udělat nějaký užší výběr kandidátů, ikdyž jsou teď pod smlouvou. Vždyť je to totéž jako s hráči. Nejdřív si někoho vyhlédneš, pak začínáš jednat.
Důvody k tomu to vyřvávat do médií? O to se jedná. Spagetaci se posrali a mermomocí se snaží sehnat kvalitního kouče. A je z toho akorát bordel pro kluby.
A jednání s hráčem pod smlouvou bez souhlasu klubu může vést k postihu. U koučů to není? Kdyby mu končila smlouva a řekl, že neprodlouží, tak to chápu.
Tady se ale nikde nepíše o tom, že bez souhlasu Chelsea již svaz s Contem jedná. Tady se jen píše, koho si svaz případně pro jednání vybere/vybral. Předpokládám, že ve vší slušnosti budou Chelsea náležitě informovat podle pravidel.
Tam je to bohužel hodně o hráčích....Na výběr je spoustu dinosaurů a pak hráčů, co na to nemá. A kromě pár vyjímek nevypadá nastupující generace moc hvězdně
Tak když jsou italský kluby líný a netrpělivý zapracovávat svý odchovance a radši kupujou hotový cizince, především Argentince, tak to se dalo čekat, že se to italský repre jednou vymstí... A už je to pomalu tady. S výjimkou Verrattiho nemá aktuální italskej kádr jedinýho hráče, který by hrál na úplný TOP úrovni.
Ty vole jsem tě chtěl setřít a nějaký tu vyjmenovat, ale fakt aktuálně žádní nejsou.. Chiellini, Bonucci nepočítám.. ti na tom nejsou aktuálně s formou nejlíp a mělo by se pomalu začít pracovat na jejich náhradách..
Tak Chellini na TOP úrovni právě že hraje... Jenomže stejně jako Buffon a Barzagli ukončil repre kariéru.
Jedinej italskej klub, ktereý na TOP úrovni hraje, je Juventus, a jeho italský reprezentanti, jako Marchisio, Bernardeschi, De Sciglio, Sturaro a Rugani, nejsou v základní jedenátce. Žádný jiný italský klub na úplný světový špičce už nehraje. Ani italský hráči v zahraničních velkoklubech nemají důležitou roli - kromě výše zmíněnýho Verrattiho.
Jak by vlastně vypadala současná ideální základní 11?
To nevím... Ale zkusím to dát dohromady - za předpokladu, že budeme dávat jenom hráče, kteří jsou zdraví a zároveň ve svých klubech hrajou. Vychází mi to nějak takto:
Perin (Donnarumma) - Conti, Bonucci, Romagnoli (Caldara), Spinazzola - Florenzi (Cristante), Verratti, Bonaventura - Candreva (Bernardeschi), Immobile (Belotti), Insigne
+ se mi do sestavy nevejde Marchisio, kterej kdyby hrál v Juventusu pravidelně, tak by v základu Azzury určitě nechyběl.
Dík. Opravdu to není v porovnání s minulýma rokama žádná hitparáda. Ale těší mě, že tam má své místo tolik hráčů z AC.
Je to tak... Zatímco dosud italskou repre tahali hlavně hráči Juve, nyní to vypadá, že hlavní základnu budou mít Azzuri v AC.
No zrovna ten Conti, který je celou sezónu zraněny Calabria se za to dostal do úžasné formy
Nevím, v jakým vesmíru by Calabria posadil na lávku ve formě hrajícího Contiho. Conti je dělo...
I když docela k paradoxu tady přece jen dochází: pokud si Calabria udrží současnou výkonnost, tak Conti se přes něj nemusí dostat na trávník a tím pádem ani do formy! Každopádně jak tvrdím výš: Conti je podle mě mnohem kvalitnější než Calabria.
osobne si myslim ze toto leto bude jedno z najzaujmavejsich ohladom prestupov
To sa pise snad kazdy rok
A každý rok je to pravda.
Praveze ani ne
hm, spekuluje se, že by Brendan Rodgers mohl po sezoně převzít Arsenal... Byla by to docela zajímavá volba a docela bych věřil, že přinese zlepšení...
pre Rodgersa urcite
ale rekl bych, ze fans Arsenalu by nadseni nebyli, ne?
Ja by som bol zvedavy na Henryho keby sa dostal ku kormidlu ale prial by som si Giovanni van Bronckhorsta su to byvaly hraci mozno by to slo. Kazdopadne wengera treba vymenit a spolu snim aj minimalne 5-6 hracov
Artetu
Moc brzo imho
Tak je zvyklý na to, že má přecpaný útok, na hovno obranu a ještě horší střed zálohy, takže proč ne
Naprosta bomba, jakej status si postupne tvorime. Z klubu, kterej kupoval ty nejlepsi hrace a byl na prestupaku velkym pojmem jsme klub, kterej ke vecne spojovan s odchody hracu i treneru, jako je to v Arsenalu, Liverpoolu, ale i dalsich driv topkovych klubu v evrope. Nevzpominam si, snad s vyjimkou Aguera, ze by podobnym vecem museli celit v Manchesteru City. Skoda, ze si tuhle skutecnost nase neschopny hovada ve vedeni nedovedou uvedomit. Banda nekompetentnich pitomcu neschopnych prace, ktera neni schopna vydat aspon posrany prohlaseni k nekterym spekulacim.
Tak když padá cena ropy a Abramovič tak nevydělává zdaleka tolik, co dřív, tak to je jasný, že ani nechce zdaleka tolik utrácet co dřív. By mě zajímalo, jestli by si Chelsea bez Abramoviče dokázala na sebe vůbec vydělat.
Vydělávají na sebe na dresech
Achjo.. uz je to trochu unavujici to vysvetlovat. Chelsea na Abramovicovi zavisla neni uz docela dost dlouho, penez utraci furt skoro nejvic ze vsech klubu, zadny utazeni kohoutku tady neni a ani by nic nezmenilo....
Problem je v tom, ze klub utraci vsechno za samy prumeraky a ambice umi vyjadrit jen vyhazovanim treneru v done neuspechu. Tretim priblemem je naprosto silene slaba komunikace s okolnim svetem, ten klub je silenym zpusoben uzavrenej, coz je sice bezva v pripade, kdy chces nekomu ukrast hrace nebo vyjednat hrace na tajnaka pod cenou, ale jinak je vcelku protezi..
U nich je “trochu” problem kapacita stadionu, ale s pravidelnou ucasti v LM by nemeli problem ani pri vyssich nakupech. Uz nyni jsou v plusu. Ta spicka v PL je marketingove fakt uplne nekde jinde nez zbytek tymu.
pane boze Tohle to zase
tak toto absolutne potvrdzuje to čo tu píšeš
Rebríček klubov, ktoré utratili počas jednej sezóny najviac peňazí
1. FC Barcelona - 2017/2018 - 312,5 mil. (s bonusmi až 397,5 mil.) - Coutinho, Dembele, Paulinho, Nelson Semedo, Deulofeu, Marlon
2. Real Madrid - 2009/2010 - 257,4 mil. - Cristiano Ronaldo, Kaká, Xabi Alonso, Benzema, Albiol, Negredo, Granero, Arbeloa
3. Manchester City - 2017/2018 - 249,3 mil. - Mendy, Walker, Silva, Ederson, Danilo, Douglas, Luiz, Ilić, Kayode
4. PSG - 2017/2018 - 238 mil. (s Mbappém až 418 mil.) - Neymar, Yuri
5. Chelsea - 2017/2018 - 216,8 mil. -Morata, Bakayoko, Drinkwater, Rudiger, Zappacosta, Barkley
Ta Chelsea.
216 mega!!! Ok, tak to ten předchozí koment beru zpět... No ty vole. To i AC v době, kdy hráli pod Montellou, byli oproti Chelsea králové přestupáku.
A jinak když koukám na ten tvůj celkový přehled, to je fakt šílenost...
Klid, reálně utratili 50 mega.
https://imgur.com/Fj45HgG
Ne tvoříte, ale pomalu padáte na status, na něhož patříte - tj. takovej Everton.
OT: Co ta vražda novináře? Jede v tom SMER nebo nejede ?
To už by teda bylo over the top, jinak co se týče té samotné vraždy, tak je to samozřejmě zvěrstvo, ale jako, co kurva čekáš, že se stane, když se sereš 'Ndranghety
No jasne, hele ja to rozhodne neschvaluju, ale co tak mladyho cloveka tahne resit takovy sracky? Vim ze to delal dobre a ze jsou svinstva ktery by se dit nemely, ale co z toho nakonec ma.. i kdyby ho nezabili..
takze maj vsichni zavrit oci a delat, ze se nic nedeje?
Nebo co tim chces rict? Co z toho ma? treba nejakou sluzbu verejnosti...
Nevim sam, kdyz se na to zkusim divat z pohledu te holky nebo jeho rodicu, tak by dali cokoliv za to aby se na to vysral.. ale ano, psat se o takovych vecech musi.. jenom mozna znat nejakou miru a nenasrat italskou mafii.. nevim
tak italska mafie naposledy zabila novinare v roce 1994. Tohle je proste tak trochu nepsane pravidlo, ze se novinari nevrazdi. Pokud samozrejme nejsi v Rusku a nepises o Putinovi.
Mozna nekomu uz proste ruply nervy a vzal to na sebe
Nikdy nevíš, koho (ne)zabila italská mafie... pokud nejsi italská mafie.
myslis, ze italska mafie zabijela novinare v Kabulu nebo Bagdadu?
Já se můžu jenom domnívat.
Tohle je asi nejhloupější názor, jaký jsem tu za ty roky četl.
Demente
Nejspíš našel v tomhle smysl svého života. Proto ho to táhlo řešit takovéto sračky. Myslím, že to je super.
Tom M., neser.
Ticho, konfidente.
Ja nie .
Smer v tom nema priamo ucast to by si nedovolili ale vytvorili tu prostredie kde je taketo nieco mozne..
SMER podla mna nema podiel na vrazde. Kazdopadne ide tu i o korupciu, kedze niekto tie eurofondy talianskej mafii z vlady schvalovat musel...ak to dobre chapem.
Smeráci poslanci v tom majú (tým myslím kontakty a spoluprácu s Tal. mafiou) účasť= Smer nemá v tomto priamo účasť? Samozrejme, že má, ale nemyslím si, že sa v skorumpovanom Slovensku ukáže pravda (vyrieši sa tento prípad, respektíve potvrdí)...
Nejede, ale nechal si pustiť do citlivých pozícií štátu taliansku mafiu a už za to mal podať hranol dávno demisiu, to je skurvený škandál. Ja sa čudujem opozícii, že chcú len Gašpara a KaliňáKA, to je na vyslovenie nedôvery vlády.
Mne z toho vychádza, že taliani ostali nervózni a riešili to po taliansku, slovenský politik dokonca ani mafián by si nedovolil odpraviť novinára, ale to nič nemení, že krvavé paprče má aj SMER, lebo oni si ich pustili k sebe najprv cez regionálnych smeráckych papalášov im dovolili kradnúť eurofondy a potom si Fico pustil k sebe aj kurvičku. Toto je nonsens, v momente ako sa prevalili podozrenia o tom poslancovi a Troškovej tí mali bud podať okamžitú rezignáciu alebo ich mal Fico sfleku vyraziť. To, že sú stále na vo funkciách považujem za pľuvanec do tvárí pozostalých a špinenie pamiatky zavraždených. Je mi z toho kurva zle. a dúfam, že za to pojde smer rýchlo dole.
Mne to prijde uplne psycho, ze si z vas Fico fakt dela totalni prdel posledni dobou, dosadit si tohle na takovou pozici, ne jen proto ze vypada jak stetka (byt dobra) ale proto jakou ma minulost a soucasny propojeni.. + ted treba ta 1 mega EUR, to je jak kdyby on byl mafian a někdo mu zabil syna, tak si vytahne ze statniho mega ecek a hodi to na stul aby mu kazdej veril, kdyby to nevytahl tak mu jako nikdo neveri ze muze sehnat milion eur nebo proc to mel na tom stole? A za jaky info to mega nekomu da? Za to ze nekdo nekoho nekde videl? Uz kurva vidim jak nekdo neco hlasi
vzhľadom na to, že ich stále volí 1/3 voličov a opozičné strany sú guláš, tak oni môžu mať v riti nejaký vox populi z ulíc, čo kričí, aby Kaliňák a Gašpar odišli. Všeobecne si myslím, že každý, kto je tak dlho vo vláde u nás, by sa tak vždy začal správať, že to nie je len o Smere.
"Každý by kradol, aj ty, ak by si bol pri koryte."
Typická Slovač.
Neznášam to uvažovanie. Sorry ale momentálne napísať niečo ako, že toto nie je len o Smere je hrozná sračka.
ja to tiež neznášam, pritom to hovorí 95 % ľudí. Vláda je tiež len zrkadlom spoločnosti plnej korupcie, predsudkov, hlúposti, arogancie a sebeckosti.
ja ale nehovorím o súčasnej situácii ani o korupcii, ja hovorím o ich dlhodobom postoji k odvolávaniu Kaliňáka a ostatných. Šak čítajte, čo píšem...
Ale aj mimo najsúčasnejšej situácií neúhlasím. Smer vládne takmer neustále od roku 2006 a možno som naivný, ale proste nemyslím si a nechcem si myslieť, že keby mal také isté možnosti niekto úplne iný, že to skončí rovnako. Jasné, aj keď sa tomu dá ťažko momentálne uveriť, určite by mohlo za niekoho iného aj horšie, ale určite aj lepšie. Však to ide aj v iných krajinách a tým nemyslím len vyspelý západ.
Mimo toho, že ti úplne uletela pointa (dosť typicky pre teba) môjho príspevku, ktorá nemala nič s kradnutím, tak už starovekí grécki filozofi mali myslenie typickej slovače, hej?
Dom, tu nejde len o kradnutie, kradnutie len špička ľadovca. To, že ľudia zľahčujú správanie politikov a tým legitimizujú ich správanie, lebo oni sú podobní (alebo by boli, ak by boli na ich mieste), je veľký problém spoločnosti.
a ty uz pochop, ze v tejto debate mne nejde o kradnutie alebo spravanie politikov. tento svoj osvetarsky konicek si precvičuj inde.
nebuď taká netykavka, nemusíš to brať úplne osobne, trochu zovšebecňujem...
typicka slovac, len zovseobecnuvac...
Nefňukaj jak Dom...
Zabijes ma ?
Zatiaľ nie.
vela zabijakov sa do mna zamilovalo
presne
Objevily se někde spekulace s konkrétnímy jmény, které by mohli přijít po Contem?
Enrique, což je podle mě ještě horší... Chelsea jsem vždycky nesnášel, když se jí dařilo a byla silná, nesympatická ale s tváří.. prostě válec.. pod Mourinhem, Hiddinkem, Ancelotiim.. Enrique se hodí do Španělska nebo Itálie.. Chelsea by se neměla orientovat tímto směrem, měl by to být dobře fungující stroj, jako Bayern.. a ne experimentovat a točit v kádru Italy a Španěly, aby z toho byl nakonec Arsenal kterej neví jak z toho ven..
Za me hraci jako Essien, Drogba, Terry, Lampard, Ballack.. proste hovada.. ted jsou to samy chciply sracky.. Azpi, Morata, Zapacosta, Pedro.. fotbalove dobry, ale nehodi se do Chelsea
Chciply sracky a napíšeš Azpi. Za to by tě měl pes kousnout do koulí.
Azpi je overrated, do rotace na beka OK, ale aby delal kapitana? Terry s Lampardem se musi valet smichy kdyz to vidi..
Do piči
Vyserte si prdele
A kolikrát si ho viděl hrát, když tu mudruješ?
kvalitní argument
Přeji pevné zdraví.
Tak zrovna Azpi je jeden z mála v týmu u koho si troufnu říct, že si plně váží klubu. Logicky má pásku, jinak bych taky raději preferoval anglického hráče, který je delší dobu v klubu. Škoda, že Gary se nikdy nestal tím bezchybným stoperem jak sem doufal.
Ty jseš co za retarda?
ty jsi fakt v totálním hajzlu
Hokaido, myslím, že jsem našel stejně blbý příspěvek jak nahoře
Opomenul jsi Makeleleho. Nejlepsi stit jakeho pamatuju. To se pak pro Petanka z Cech sbiraji nuly, kdyz mel pred sebou takovou obranu a 3 zakroky za zapas. Ted ma taky 3 zakroky, ale dostane pri nich 2 goly
Jak dostane gólman gól, když udělá zákrok?
to, že udělá gólman zákrok neznamená, že úspěšný.
Ve skutečnosti znamená, protože takovéto sáhnutí si na míč, když je z toho stejnak gól, se do statistik započítává jako gól, ne jako zákrok.
ne, neznamená, že se jako zákrok překládá "shot stopped" je chyba překladu, zákrok je prostě úkon golmana pro zabránění střely na cestě do brány.
To co myslíš je možná pokus o zákrok. Ten může být neúspěšný (padne gól), nebo úspěšný (udělá zákrok).
nemáš pravdu, stejně jako máš operační zákrok, tak ta může dopadnout dobře, nebo špatně, ale není to o nějakém pokusu. Je to aktivní úkon k čemukoliv a je úplně fuk, jestli úspěšný, nebo ne.
Ale plést do toho chirurgii je dost scestné, tady se jedná o fotbalový termín. Zakročil proti střele, ergo střela neskončila v bráně. Když střela skončí gólem, tak jsi proti ní nezakročil, ergo tvůj pokus o zákrok nebyl úspěšný.
Špatné vyběhnutí, špatně vyboxovaný míč ... je toho spousta.
Snad mi nechceš tvrdit, že vyboxuješ míč a z té samé střely dostaneš gól?
A vyběhnutí samo o sobě není zákrok.
to jsme viděli, jak se Enrique hodí do Itálie
Jn ale podle mě stejně víc jak do Anglie..
Enrique by nic nevyresil, tym by se zvedl jen na jednu sezonu jak to po vymene kouce vzdycky byva. Navic Enrique ma jiny herni styl a tech zmen by bylo tolik, ze to tymu nemuze prospet. Conte vyzdima maximum i z prumernych a neznamych hracu. Enrique ma odlisny herni styl (coz nemusi byt nutne problem - Guardiola to ted valcuje) a pochybuju, ze mu vedeni poskytne takove finance jako ma k dispozici Guardiola. Conte stal o mnoho posil a vedeni mu privedlo prumerne hrace za kotel penez. Flustraci Conteho se nedivim. Tesi me, kdyz vidim, co Conte vymackal z Mosese. Nejakeho Alonsa nebo Zappacostu sem donedavna vubec neznal a Conte z nich udelal hrace pro zaklad. Pro me je Conte TOP manazer a je skoda, ze nema vetsi pravomoci. Jestli Conte odejde, tak pochybuju ze zpatky k repre - Bayern nebo Real je vetsi vyzva.
Jako Conte se mi libi.. dal bych mu o trochu vic penez a prostoru a dostal by Chelsea zase nahoru.. btw. Flustrace
Italská repre je brutální výzva.
Kromě Enriqueho ještě Tuchel a Sarri.
Pokud by Conte přeci jen musel odejít, přál bych si Simeoneho. Pokud ten by nechtěl, tak bych se na to vysral a dal pořádnou šanci buď Floresovi nebo Marcu Silvovi.
Problém je, že náš tým si staví Conte a pro každýho jinýho trenéra by bylo strašně složitý s ním pracovat = nejspíš by nás zase čekala nějaká přestavba.
Z těch možností je asi nejlepší Sarri, ale Simoeneho všemi deseti. Máš pravdu v tom, že už jen změnit formaci na 4 - člennou obranu by bylo hodně složité vzhledem k počtu stoperů a posunutím Azpiho na RB, což by znamenalo, že Moses je úplně out. Vznikl by zas problém, že máme málo křídel ani pořádnou desítku.
Tak bez desítky bychom se v případě SImeoneho asi obešli, nejspíš bychom hráli nějaký 442 s Edenem na postu Griezmann. Ale stejně by nám hodně hráčů chybělo.
Tvl Simeoneho nee. Trener vyborny, ale ten jeho styl hry.. To by byl krok zpatky. Pokud fakt nekdo novy, tak jedine Allegri. Ten na Conteho praci uspesne navazal uz v Juve.
Krok zpátky, to jako teď hrajete lepší fotbal než Atleti? Simeone by vás posunul úplně na jinej level.
Aktualne jsme na tom blbe, to uznavam, ale mam radeji Conteho styl hry, nez Simeoneho. A Simeone by nas rozhodne neposunul na jiny level, posunul by nas herne jinam, ale ne na jiny level. Jen at zustane u Atletu, navic by byl blazen, kdyby odchazel, delam tam skvelou praci.
Navic ten tvuj prispevek vyzniva, ze Simeone je min. o level jinde nez Conte, to jako vazne?
Objektivně říkám, že jo.
Nemuzu souhlasit. Conte taha z toho kadru mnohem vic, nez na co ma. Simeone by nejspis dokazal mnohem lip pracovat s mladyma, ale ten soucasnej tym by lepsi hned neudelal a to je dle vseho pro vedeni nejdulezitejsi.
Nedovedu si predstavit, jak by dokazal prizpusobit svoji hru, kdyz by misto Luise hral s Alonsem, misto Juanfrana se spokojil s Mosesem a Zappacostou, misto Griezmanna pri nejlepsim Hazarda ( tady je to snad s Azpim a Kantem jediny mirny upgrade nebo minimalne kvalitativne srovnanej post ) a u zbytku se spokojil s Drinkwaterama a Cahillama... o nejakym levelu dost pochybuju.
Sarriho nedotiahnete. To by ste mu museli zriadit fajciaren priamo na ihrisku
proc myslis? on ma nejakej super uzkej vztah k Neapoli?
to neviem, ale k cigaretam urcite. Potrebuje non-stop fajcit.
Conte zůstane
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele