Chelsea může po zmírnění sankcí prodávat omezený počet lístků

24.03.2022, 11:07
Aktuality
Stamford Bridge (© AFP)

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (292)

Přidat komentář
REPLIKATOR

Reagovat
Svatej

Arnold x James x Walker x Trippier na Atlethicu z hlediska obrany

https://ibb.co/1Mw06vF

Nicméně padl článku i dobrý point od Kloppova asistenta, že špičková obrana (ne obránci) se problémům vyhýbá, neřeší je.

Zdaleka to nemění skutečnost, že Trent ve srovnání s ostatními individuálně brání hrozně, ale vnáší to další pohled na věc, kterej je třeba respektovat.

Reagovat
Svatej

V češtině to neřešení koukám zní naprosto příšerně. Měl jsem si s tím rychlo-překladem trochu pohrát, ať to nevypadá, že řešíme Maguira.

Reagovat
Busby babes

to je prave ten problem u obrancu, ze se hrozne spatne zachycuje statisticky co delaji dobre. Kdyz svym pohybem zabranis tomu, ze na utocnika dojde prihavka uz jen tim, ze mu vubec neprihrajou, tak to nikde nezachytis. A na druhou stranu, kdyz mas spousty obrannych zakroku, tak pak casto mas i vic chyb, proste proto, ze se to na tebe vali porad a porad...

Vtipne to nekde taky dokazovali na nejake statistice dribbled by, kde VVD ma sileny cisla, prakticky nikdo pres nej neprejde... ale on ma takovou povest, ze uz to prakticky nikdo ani nezkousi.

Rio nebo Maldini rikali, ze kdyz jdou do skluzu, tak uz to znamena, ze tam byli pozde.

Reagovat
Svatej

Jop, naprosto přesně.

Podobnou myšlenku jsem sem asi před půl rokem posílal taky, když jsem viděl VVD i Harryho skvělý osobní statistiky a došlo mi, že Silva se k takovým číslům ani vlastně dostávat nemůže, protože kvantě situací předejde o dvě vteřiny předtím, než vůbec přijdou.

Xg, jak píšeš, je podobně zavádějící statistika. Vlastně v ideálním případě by ten tým měl vyloženě vyčnívat jen číslama vepředu, protože ty čísla vzadu vždycky znamenají něco dobrýho a špatnýho zároveň.

Svým způsobem jde o krásný zjištění, že všechno ve fotbale spočítat nemůžem, ale z druhý strany... My všichni máme to porovnávání rádi, tohle nám to ztěžuje!

Reagovat
Busby babes

ad ten posledni odstavec, to je prave pak o te interpretaci, kterou spousta lidi pak dela blbe. Ale za to uz ta cisla nemuzou no.

Reagovat
Eichel

Eric Dier napríklad vyniká v štatistikách zablokovaných striel a jednu dobu sa to prezentovalo dosť pozitívne, ale keď sa človek pozrie na konkurenciu na CB tak tí top stoperi nemusia žiadne strely blokovať pretože im dokážu predísť.

Reagovat
Busby babes

tady bych rekl, ze to je spis ukol zalohy tem strelam predchazet. CB samo muze taky, ale neni to jen na nem. minimalne 50:50, rekl bych. ale jinak to neni moc dobra statistika. tusim, ze kazdorocne byva v tomhle nahore Tarkowski.

Reagovat
Busby babes

kdyz to vztahnu treba k nam, typicky DDG, spousty zakroku, letos bude mit asi i dobry xGA, ale ve vysledku to neni dobra statistika. ukazuje to, ze branime blbe jako tym.

nebo AWB a jeho skluzy... je super, ze to dokaze, ale zaroven to znamena, ze je casto pozicne uplne mimo ale je rychlej a dokaze to zachranit pozdeji (to same btw treba dokaze Varane, zatimco Maguire jak je pomalej, tak moc ne.)

Reagovat
r.mrazik

skluz neznamena automaticky,ze jsi pozicne mimo

Reagovat
Busby babes

u AWB casto jo. propada, jen je rychlej a dokaze to pak tim skluzem zachranit. samozrejme ne pokazde.

Reagovat
r.mrazik

pozicne propada spis takovy Shaw, akorat to nezachrani ani skluzem

Reagovat
Dawon

No to ja bych rekl, ze pozicne AWB propada jeste casteji, jen to prave hodne casto zvladne zachranit, takze to ve finale nepusobi tak blbe a spis clovek obdivuje, jake ma uzasne skluzy

Reagovat
O.Giroud

mozno to robi naschval aby potom mohol tie sklzy robit lebo evidentne si ten sklz vie nacasovat

Reagovat
r.mrazik

v pohode

me prijde,ze pozicne spis propada shaw/dalot nez AWB

samozrejme neberu situace,kdyz bek utoci,ztrati se mic a on se musi vracet

ale takovy shaw s tim jeho prdelnim behem jak vyklusava za tim utocicim hracem...no uff obcas

skluz je pro beka normalni vec,preci jen ta jeho hra je odlisna od stoperu

Reagovat
Svatej

Ještě výtažek z redditu i směrem vpřed, snad si to ověřili, ja jsem linej.

Trent Minutes played: **2300 mins**

Reece minutes played: **1180 mins**

Trent G+A = 13

Reece G+A= 11

Reagovat
SunFells

Wow, Trent je úžasný.

Reagovat
smazaný uživatel

Ne, že bych chtěl ty statistiky na obrázku nějak rozporovat, ale nemáš k tomu víc info? Jak se to počítalo a tak? Díky.

Reagovat
Svatej

Ted z mobilu nemůžu najít primejnclaneknz Athleticu, ale pamatuju si, ze bral pisatel v úvahu nějakou zjevně subjektivní míru toho, proti jakymu soupeři mluvi (sam zminoval " je neco jinyho jit do souboje 1v1 s Mbappem a neco jinyho s Pukkim")

Konkrétní vzorec neposkytnul.

Reagovat
smazaný uživatel

Bejt Romanem, tak se na ne vyseru a necham klidne prazdny tribuny a klidne poslu Chelsea zkrachovat.

Reagovat
Mastný Chobot

Som kompletne za a v tomto Romana maximálne podporujem, len nech im ukáže!

Reagovat
Cobra

Reagovat
SunFells

Bojuj Romane.

Reagovat
Whitemedia

Nechce se mi.

Reagovat
Salfovic

Stamford Bridge zbourat a na jeho místě postavit obytnou čtvrť s názvem Malá Ukrajina.

Reagovat
Infernoqt

Reagovat
Swarley

Reagovat
smazaný uživatel

Tak ses magor? Pro Romana je Chelsea srdcovka, tohle by nikdy neudelal

Reagovat
smazaný uživatel

Kdybys mel svoje milovane, vysnene ferrari a nekdo ti ho naboural, ale nebyla by to totálka, taky bys ho poslal do srotu? Ne, samozrejme bys ho nechal opravit...

Reagovat
kvasha16

Reagovat
avicii

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
Whitemedia

Jak zvládáš sledovat všechny oblíbené kluby?

Reagovat
icemike

On se na fotbal nedívá. Kdyby ano, tak ten seznam vypadá jinak

Reagovat
smazaný uživatel

jsem rentiér, takže mám dostatek času

Reagovat
kissak

V oblíbených týmech Ti ještě chybí Atlético a bude to komplet.

Reagovat
FUnk

Reagovat
niflheim

Reagovat
Fairplay

To už si v Ryanairu budeme moc dovolit sedačky pohromadě

Reagovat
Kinky7

poletíte do madridu s nama

Reagovat
Kuba408

Tak ať ten výdělek s prodeje vstupenek pošlou na Ukrajinu a budou moct jít všichni a Roman z toho taky nebude mít nic :D

Reagovat
Mastný Chobot

Former Arsenal midfielder Mesut Özil has been 'excluded' from the Fenerbahce squad.

https://twitter.com/Fenerbahce/status/1506966237401780232

Sympaťák asi no

Reagovat
Trand

Klasik

Reagovat
smazaný uživatel

zase byl odstaven, kvuli jeho poukazovani na cinske praktiky s ujgury?

Reagovat
nani92

návrat do Arsenalu

Reagovat
Nikikrew

Reagovat
SunFells

Xavi by si ho vzal, kdyby se mu hodil do krámu ...takhle je to zase na archeologickém oddílu skautské základny MU.

Reagovat
Salfovic

Ideální náhrada za Matu

Reagovat
Golasso

Takže to pravděpodobně u nás nakonec nebyla chyba Emeryho a Artety?

No, kdo by to byl řekl ....

Reagovat
merlick

Niekedy tu chcete mineralne vzorky mesiaca aby ste uverili ze existuje, niekedy staci aj toto. Za konzistenciu

Reagovat
Mastný Chobot

https://www.fourfourtwo.com/news/arsenal-exclusive-mesut-ozils-problem-is-that-he-had-problems-with-everyone-says-nacho-monreal

“Ozil’s problem is that he had problems with everyone,” said Monreal

Čo toto, kamarát?

Reagovat
SunFells

A přečetl sis to taky?

Reagovat
Mastný Chobot

Čo ako? Ozilov problém nikdy neboli zranenia, ako sa to snaží Nacho nakoniec zjemniť. Jeho problém bol prístup.

Reagovat
SunFells

Nejde mi o zranění. Přístup jo, v ohledu připravenosti tzn. tréninku ...osobní problém s nikým podle Nacha neměl. Když z toho vyjmeš větu, že měl problém s každým, je tím myšleno jen to, že každý ho nakonec posadil (z fotbalových důvodů ...což u Mikela furt nemusí být pravda, tam už to mohlo být i o tlaku z vedení vzhledem k tomu, že by Mikelovi vyřešil obrovský problém s kreativitou, který tehdy měl).

Reagovat
SunFells

Tím neříkám, že to u Mikela tak taky nebylo, víme že disciplína v tréninku je pro něj dost významná a on sám uváděl "fotbalové důvody", jen není vyloučeno, že to měl kvůli politice nakázané.

Reagovat
merlick

zase to iste, nemaka na treningu tak tam napchame nejake nemehlo co to odmaka. Tak sme aj dopadli ked sa to zacalo rucat pod Emerym a Artetom. Nastastie Artetu teraz zachranuju mladi co aj makaju aj maju kvalitu.

Stale cakam na ten clanok ze Ozil rozostvaval kabinu, tweetoval sracky alebo verejne ohovoral.

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

#Arsenal have started a 'charm offensive' to convince Darwin Nunez over joining the club in the summer, reports @Record_Portugal.

Gurjit

@GurjitAFC

Following the rejections to the Newcastle & West Ham offers in January, it’s now said that #Arsenal, who could be in the Champions League next season, are ‘a few steps above’ those clubs & could ‘seduce’ the player.

co vy na to? nemam ho az tak nasledovaneho ale paci sa mi jeho zabijacky drive, mne pripada ako jedna z uplne najzaujimavejsich moznosti

Reagovat
Mastný Chobot

Netusim, kto to je, ale meno 10/10, beriem

Reagovat
Mato178178

Reagovat
SunFells

Kdyby přišel jako alternativa za dalšího útočníka, řekněme Toneyho a každý z nich by byl za takových 40, tak si řeknu že nádhera, nabízel by něco jiného a zároveň by pokryl i Martinelliho flek.

Ale Benfica asi bude mít větší oči a on není na ten hrot náš ideál, nabízí skvělý workrate a dravost ve vápně, Cavaniho typ v podstatě, ale náš přechod do útoku by s ním utrpěl.

Reagovat
J0EL

Vsimol som si, ze Toneyho dost tlacis. Videl som sice len jeho par zapasov ale nemal som pocit, ze je to hrac, ktory by mal na to byt nasa 1tka na hrot. Ak sa teda chceme posuvat. Urcite by nam aktualne pomohol pri tej biede v nasom utoku ale ma na to davat 20+ golov za sezonu?

V com vlastne vynika? Ak ho mas nasledovaneho, tak skus aspon v skratke

Reagovat
SunFells

Ve všem právě Není to technicky čistý typ jak Lacazette, ale i tak prvním dotekem zapojuje spoluhráče s přehledem 360 stupňů kolem sebe, řekl bych že má i trochu lepší rozhodování. Na rozdíl od Lacy je ale fyzicky silný, jak na zemi tak ve vzduchu a hlavně jeho přítomnost ve vápně je cítit.

Nečekal bych od něj 20+ gólů, možná ve všech soutěžích k té dvacítce či max lehce víc (kdyby byl zřejmá jednička v útoku), ale my takového útočníka ani nepotřebujeme a Toney splňuje mnoho požadavků na velmi dobré úrovni, s okamžitým efektem by vyjma Abrahama a Osimhena předčil kohokoliv s námi spojeného. Abraham nám za skvělou cenu loni vyklouzl mezi prsty, nyní v létě nebude dle mě snadno dostupný a Osimhen šel za neskutečnou raketu jako méně osvědčený už Neapole, proto je pro mě Toney nejvíce pragmatická volba, mohl by nám dát prostor na pořízení druhého útočníka, který může mít ten strop do budoucna vyšší (Nunez, Isak pokud by byli jejich kluby střízlivé).

Reagovat
J0EL

Ok, to by davalo zmysel celkom ak by sme sa snazili o dvoch utocnikov, ale to nepredpokladam. Skoda toho Vlahovica, toto je presne typ hraca, ktory by nas okamzite posunul. Toney mi pride presne ako taka "zaplata" - lepsie ako nic kazdopadne som zvedavy, z tych mien ma poriadne nikto neoslovil. Mozno Osimhen by bol este zaujimava volba. Vela toho na vyber ale nie je no

Reagovat
SunFells

Vlahovic byl i má první volba, ale hlavně do budoucna. Je teď dost vyhypeovaný, ale v link upu je zatím dost raw, krátkodobě bych vsadil i tak spíš na ty tři.

Pokud nepřijdou dva hráči, tak můžeme mít velký problém, pokud bychom hráli LM. Nejsem momentálně moc fanoušek Martinelliho na hrotu, to bych raději experimentoval s Emilem na F9, což je taky jen rezervní řešení.

Reagovat
smazaný uživatel

mne by prisiel ako skvela dvojka, ale na to asi drahy, ako jednicka risk

Reagovat
J0EL

ved prave.

Reagovat
SunFells

To je dle mě jen tím, že nemá hvězdnou nálepku jako mladí hráči s WC potenciálem, nemá sexy renomé. To se ale dostaví hned, jakmile bude dobře v tom velkém klubu fungovat. A na to má v dohledné době u nás lepší předpoklady než Nunez a Isak. A pokud by stál těch 40, vůbec by mi nevadilo mít dva útočníky okolo takové ceny.

Reagovat
Hachim Mastour

Reagovat
Eichel

OT. Ahoj ľudia, vopred sa ospravedlňujem za Spam, ale riešim diplomovku a pomohlo by mi keby ste vyplnili tento dotazník.

https://www.survio.com/survey/d/S5A1U1O6B0R4I2A2R

Mala by to byť skutočne chvílka. Ďakujem moc.

Reagovat
merlick

Reagovat
Eichel

Vďaka

Reagovat
TopinB

potvrzuju, že je to chvilka

Reagovat
Eichel

ďakujem moc :)

Reagovat
SunFells

Bukayo Saka has left the England squad after testing positive for COVID-19

Reagovat
Hachim Mastour

pohoda. norsky messi pôjde na krídlo

Reagovat
VasAFC

Lepší než aby se na tom srazu zranil.

Reagovat
SunFells

To jsem si taky říkal, že ho tam nějaký kkt Kane nebo Maguire klidně na tréninku zařeže, ale někteří se i týdny po covidu necítí fit.

Reagovat
r.mrazik

"že ho tam nějaký kkt Kane nebo Maguire klidně na tréninku zařeže"

notyvoe...

Reagovat
SunFells

Reagovat
Whitemedia

No tak zrovna Maguire..

Harry Maguire injured Mason Mount yesterday with a late tackle in England National Team practice game. Nothing too serious, but Mount will miss Switzerland game on Saturday & might be available for Ivory Coast game next week.

Reagovat
SunFells

lol

Reagovat
Svatej

Reagovat
Whitemedia

Mount hraje i proti Švýcarsku, takže nakonec žádná tragédie.

A hraje i Conor Gallagher

Reagovat
Svatej

Hele zrovna jsem přemýšlel, že se nato mrknu, ale ta sestava vyloženě křičí béčkovostí, takže z toho nemám tak dobrej pocit, jako kdyby šlo o Áčkovou sestavu, kam se ti dva prodrali

Reagovat
John Obi Mikel

Nakonec nic vážnýho.

Reagovat
Svatej

Díkybohu Každopádně trenéři se dobře doplňují v tý snaze o uvaření Mounta v co nejryhclejším termínu

Reagovat
VasAFC

Reagovat
blade115

Tak největší dva kandidáti na koupi Chelsea jsou prý Boehlyho konsorcium a majitelé NJ Devils. O těch druhých jsem ani doteď neslyšel, že by měli zájem. Znáte je tu někdo, kdo sledujete NHL? Ne že bych si u Amíků dělal naděje, ale nemuseli by to zas být vyloženě druhý Glazerové...

Reagovat
Svatej

v mých očích to nemůže dobře dopadnout tak jako tak. I u toho Boehlyho prý existují pochybnosti, jaký má zásluhy na úspěších svýho týmu..

Reagovat
blade115

Ještě tam jsou Ricketts, kteří na mě zatím suverénně působí nejhůř, a ten majitel Atalanty, všechno Amíci, pokud jsem to pochytil správně. To je teda výběr...

Reagovat
smazaný uživatel

matty cash hra za polsko

Reagovat
O.Giroud

tak vedel, ze v Anglicku nema sancu no

Reagovat
jk

Adama Traoré se dostal do hledáčku Tottenhamu. Křídelník patří Wolverhamptonu, ve druhé polovině sezony hostuje v Barceloně.

Damiao vol. 2 fakt tohle…

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
Busby babes

uvidime, v minulosti mival dobry info, tak snad to tak je.

Reagovat
Wazza228

Doufejme.

Reagovat
Whitemedia

Raine’s 4 Man Shortlist revealed.

Todd Boehly’s consortium

The Ricketts Family

Sir Martin Broughton Consortium

Stephen Pagliuca

@TheAthleticUK

Hlavně ne Ricketts..

Reagovat
blade115

A víme, koho z těch ostatních tří chceme nejvíc / nechceme nejmíň? Jak jsou všichni schovaný za nějaká konsorcia, tak je to stejně spíš takovej blackbox ...

Reagovat
Whitemedia

Ze začátku jsem se chytal, ale postupem času těch spekulací a vyjádření bylo tolik, že jsem to vzdal. Nejlépe z toho asi vycházelo to konsorcium Boehlyho, ale kdo ví.. Vím jen, že ti Rickettsové by byli průšvih.

Reagovat
Arbiter

a proč?

Reagovat
Whitemedia

Protože by to fanoušci nepřežili, jsou kvůli nim rozjetí snad ještě víc než tenkrát proti té superlize. Holt se nevyplácí označit muslimy za nepřítele.

Reagovat
blade115

Člověk by čekal, že v dnešní hyper PC době je to retardovaný vyhlášení války muslimům od jejich pantáty automaticky diskvalifikuje.

Reagovat
Busby babes

https://twitter.com/muhammadbutt/status/1507455957294452738

there was a four year period, between 98 and 2002, where David Beckham was undeniably god mode.

he gets more remembered for his late period, where he was more anarchic and less incisive (and obviously much more popular) but he was a serial big game performer for club AND country.

kdyz se tu obcas pise o Beckhamovi jako overrated modelce v kopackach.

Reagovat
r.mrazik

měl tehdy vyhrát zlatý míč místo Rivalda...

Reagovat
Busby babes

Reagovat
Wazza228

Já v době, kdy byl v United, fotbal tolik neregistroval, ale později jsem slýchával, jak nikdy nebyl úplně dobrej, ale spíš známej. Pak člověk ale vidí nějaký sestřihy nebo starý zápasy a říká si: "Cože, jak někdo může říct, že nebyl dobrej?"

On je zrovna hráč, u kterého velká sláva zapříčinila, že lidi zapomněli, jak dobrej vlastně byl.

Reagovat
Busby babes

Reagovat
Swarley

Ono to je těžký, on byl slavný i mimo fotbal, znal ho na světě každý... Kdo fotbal nesledoval, měl ho za nejlepšího hráče vůbec, protože byl prostě ze všech nejznámější... A proti tomu se pak právě vyčlenila dost velká skupina těch, kteří i kvůli tomuhle začali jeho výkony shazovat a dělat z něj prumeraka, co měl jen xicht, známou ženu a uměl kopnout sem tam nějaký ten přímák... Klasicky jak u všeho z extrému do extrému a pravda je někde mrzi... Nějaké období opravdu patřil mezi to úplně nejužší TOP na světě...

Reagovat
Wazza228

Reagovat
Coutinho10

btw. kdo by chtel, tak dnes od 16:00 zapas legend LFC vs Barça

snad bude nejaky dobry stream

https://twitter.com/Coutinho10CZ/status/1507687247142866947?t=xO2uLHvT3f06r9MqMCRSPg&s=19

Reagovat
Coutinho10

český trojlístek začíná na lavičce:

LFC Legends: Westerveld, Carragher, Hyypia, Agger, Johnson, Aurelio, Kvarme, Diao, Gerrard, Garcia, Kuyt.

Substitutes: Dudek, Enrique, McAteer, Baros, Babb, McManaman, Smicer, Berger, Rodriguez, Downing.

Reagovat
Coutinho10

Kick-off is delayed until 3.15PM due to severe traffic disruption in the North West area.

Reagovat
PanAu

Muzou napsat nějaký největší fanoušci Chelsea jako Vitaspr, svatej, whitemedia atd. Svůj názor na tu finální čtyřku, co chtějí koupit Chelsea? Každý si přál Candyho nebo Saudy, ale pokud o tom rozhodují lidi jako Marina a Buck, tak přece musí vybírat to největší dobro pro klub ne? Takže pokud je vyřadili, tak museli mít dobrý důvod. Nebo v tom je něco jiného, co nikdo nevidi? fakt mě to zajímá, ale moc se dle těch dostupných informaci nechytam. Díky

Reagovat
smazaný uživatel

Marina má prý jít do piče spolu s Romanem, tak jí to může být jedno.

Reagovat
Svatej

úplně se to neví jistě pořád..

Reagovat
Svatej

Hele pokud bych měl vyjádřit svůj pohled, tak se v podstatě rozhoduje mezi 1 akceptovatelnou volbou, 2 poměrně chaotickýma neznámýma volbama a 1 naprosto katastrofickou volbou.

1 akceptovatelná - Boehly.

Konzorcium, který se dost aktivně snaží prodat jako sportovně nejuspěšnější a nejschopnější. Boehly už má vliv v USA a v současný době se dost mluví o tom, že ty jeho kluby v LA jsou v současnosti velmi dobře vedený.

Problém je, stejně jako u většiny ostatních není známo, jak moc velkou zásluhu na tom má právě on + je samotnej koncept několika subjektů nejen u něj, ale i u ostatních zájemců, často dost komplikovanej při jakýmkoliv rozhodování. Mít jen jednoho člověka je v určitých ohledech lepší a nám se to dvě dekády osvědčovalo.

2 neznámé

- Broughton (z mě neznámýho důvodu dneska čtu o tom, že nabídka nejde přímo přes něj, ale jiný dvě jména, přitom má jít o fakticky stejnou skupinu)

- o nich se v podstatě nic neví. O Broughtonovi se ví, že je fanda Chelsea a účastnil se (resp dohlížel na) změny majitelů v Liverpoolu, což se pokládá za jeho víceméně největší úspěch.

Problém je, že minimálně v mých očích majitelé Poolu žádnou speciální práci nedělá a jejich současná situace je z nesmyslně velký části ovlivněná schopností Kloppa jeho týmu a majitelé na tom mají minimální podíl. Jejich investice dovnitř jsou vyloženě trapný a značka jim vyrostla až sportovně, ne jako u United marketingově a ekonomicky. Pokud tohle má být jeho nejzajímavější počin, tak není tolik moc co chválit.

- anonymní kupec (mluví se o Pagliucovi )

o tom vím naprostý kulový. Obecně se bere jako druhá nejlepší varianta, protože jím vedený kluby jsou Atalanta a Boston Celtics ( ti si jejich vedení a majitele obecně brutálně chválí ) + je vedení firmy Bain Capital, která má kapitál jako prase. Za mě osobně možná i srovnatelný jak Boehlym, těžko říct, nemám o něm skoro nic načteno...

Ricketts

- Rodinka, která nejenže vlastní naprosto mizerně vedenej klub, kterej mají na kšeft, ale zároveň i spojená s rasistickýma výrokama proti Islámu a LGBT (v klubu máme hned několik hráčů, kteří s tímhle budou mít vážnej problm a ve světě jich běhá spousta dalších). Ve srovnání s nima bychom jako fandovská skupina žebrali o výměnu za Glazery a hashtgag #NoToRicketts trendoval mezi první trojkou poslední dva týdny. Absolutně nepřijatelný ekonomicky, sportovně a dneska i morálně.

Reagovat
Svatej

ještě doplním, že Buck má vazby na Rickettovic rodinku a dle různých zpráv není úplně objektivní při výběru, protože jsou oni jeho cesta k udržení místa. Což je dost velkej průser a vysvětluje to skutečnost, že i navzdory dost obrovský nevoli fandů jsou furt v užším výběru...

Reagovat
Svatej

Jinak u Candyho byl dost možná problém ve financování. Měl zápal, jakej bych si přál u každýho budoucího majitele, ale myslím si, že by to finančně neutáhnul ani s dalšíma pákama.

Saudové prý chtěli klub vést na dluh, což je vcelku zarážející. Marina tam zjevně věděla, co dělá..

Reagovat
PanAu

Super, díky moc, takže hlavně ne rodinku Ricketovych, jinak nám odejde půlka hráčů. Já mám špatný pocit tak nějak ze všech, ale za to muže asi Roman, který byl proste skvělý.

Reagovat
fenixLFC

btw s tym poolom sa hodne mylis. u nich sa pinda ze davaju malo na posily (s cim suhlasim), ale zaroven netreba ignorovat co spravili. podobne ako v red sox vybrali spravnych ludi- nielen trenera, ale aj cele vedenie, ktore sa stara o tie klucove zalezitosti. dvakrat rozsirujeme stadion, postavili komplexne nove treningove centrum, prisli s novymi metodami co sa tyka napriklad prichodu posil. jasne, moneyball pri dalglishovi uplne nevysiel, ale tie prvky tam vidis aj teraz- ked sa niekto draho preda tak sa nehlada autmaticky nahrada za jeho postu, ale na zaklade dat sa pracuje na potencialnych nahradach pre system. samozrejme, klopp spravil obrovsky kus prace a nikto mu neberie zasluhy, ale majitelia ten klub posunuli do 21. storocia co sa tyka prace s datami atd atd.co zo situacie kedy sme boli tyzden od krachu a administrativy. uz len to, ze tomu zabranil je nieco, za co by si mu kredit mal dat, najma ked je u vas otazka, jak dlho to vydrzite v sucasnom nastaveni

Reagovat
Kowe

naprostá hloupost co napsal. Už jen sponzorský smlouvy a hodnota klubu vyletěla šíleně vzhůru dřív, než se cokoliv vůbec vyhrálo.

Reagovat
John Obi Mikel

Hlavně ne Rikeťáky.

Reagovat
Coutinho10

Gerrard si zkusene dosel pro penaltu, kterou promenuje

Reagovat
Gunner14

To je ten nesympatickej pokrytec?

Reagovat
Coutinho10

Smica po 15 minutach dolu

a Baris zazdil dalsi tutovku

Reagovat
Minister

OT: Hamilton

Reagovat
Minister

Mick fuj, to bolo drsné... ktorý dement povolil tento okruh

Reagovat
smazaný uživatel

09:58 Mancini spojován s PSG a Man United

Konečně rozumná možnost pro United

Reagovat
eder

Pochybuji, že se mu bude chtít po těch čtyřech letech u repre vstávat každý den do rachoty...

Reagovat
Remt

Tým jako je MU se trénuje sám ne?

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
smazaný uživatel

My už máme domluveného Erika

Reagovat
John Obi Mikel
Reagovat
r.mrazik

Sice poslední dny všechny weby jsou ten Haga, ale menší anketa ohledně MU neuškodí..stejně se nic neděje.

1. Příští manažer MU

2. Kolik hráčů přijde (případně jména)

3. Kolik hráčů odejde (jména)

4. Kde skončí Pogba, Lingard, Cavani?

5. Zůstane Ronaldo?

6. Ideální (ne)reálná posila.

7. Přijde někdo z trojice Haaland, Rice, Kane?

Reagovat
John Obi Mikel

1. Strammacioni

2. Bonucci, Cristante, Emerson, Zahustel

3. Rashford, Sancho, McTominay, Pogba, Lingaard, Cavani

4. Liverpool, West Ham, New York Red Bulls

5. Ano

6. Fellaini

7. Ne

Reagovat
kiwwi

1. ETH

2. 4 (hrotak, DM, CB, kridlo)

3. Pogba, Lingard, Cavani, Mata, mozno este Henderson a tipol by som si aj Baillyho

4. Pogb - PSG, Lingard - anglicko, nieco ako Brighton, popripade novacik, Cavani - taliansko

5. ano

6. Haaland/Rice

7. Rice

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
Wazza228

1. Ten Hag (doufejme)

2. 3, ale doufám v 5 (DM, RW, CB do rotace, RB, ST)

3. Mata, Lingard, Jones, VDB/Pogba, Cavani, Bailly, Henderson, možná Rashford, ale ten spíš ne.

4. Pogba buď Real (zadarmo by ho podle mě vzali) nebo PSG, v závěsu to pak možná zkusí Juve/Barca

5. Zůstane. V Evropě by o něj v jeho věku a s jeho platem mohlo mít zájem snad jen PSG a do USA se zatím imho nechystá.

6. Ideální posílá by byl asi Rice, kterej by nám podle mě vyřešil problémy na DM, ale budu asi raději za posily na více postů, kdy by se na DM sehnal někdo levnější, kdo by tu roli taky zvládl.

7. Spíš asi ne. Nejvíc bych asi věřil Ricemu, pokud by o něj novej trenér fakt stál, ale útočník světový třídy nepřijde, dokud máme Ronalda (to by musela být nějaká příležitost, která se neodmítá)

Reagovat
Remt

1. Nějakej další šmoula

2. Všichni jen ne DM

3. Kdo by chtěl v tom cirkusu vlastně zůstávat?

4. Pogba - PSG/Juve, Lingard - Newcastle, Cavani - Juve/Barča/USA

5. Zůstane a bude tak skvostnou ukázkou progresivní a koncepční práce managementu MU

6. Rice - ten jedinej, kterej nepřijde

7. Ne

8. Pokud jsi to dočetl až sem, tak se omlouvám, že jsem tě obral o čas, jen už mi chybí konfrontace v PL, ta repre pauza mi leze na mozek

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
Čenda

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

1. Hag

2. 3

3. Pogba, Lingard, Cavani, Mata, Henderson, Bailly, Martial

4. Pogba - PSG, Lingard - PL, Cavani - Atletico

5. ano

6. Haaland, Tchouameni

7. Rice

Reagovat
Grahf

1. dúfam, že Hag

2. Ideálne 10, potrebujeme prakticky kompletne nové mužstvo, na to súčasné som už alergický, nechal by som možno 2-3 hráčov. Minim by mali prísť aspoň piati. Mená zbytočne dávať, keď nemáme ani trenera.

3. dúfam, že hodne, aspoň 10. Určite idídu tí, ktorým končí kontrakt (lingard, pogba, mata), dalej cavani, snad už konečne aj jones, bailly by mohol ísť tiež, matič, greenwood by mal ísť tiež, ak sa už z toho pruseru nemože dostať. No a potom dalších 5-6 hráčov, ktorých by som osobne poslal preč, ale asi ostanú.

4. nezájem

5. nechýbal by

6. asi ten haaland, ktorý určite nepríde. Ale stejne jeden hráč to nespasí.

7. ne, prvý nerealny, druhý predražený jak sfiňa a tretí podobne, len už pojde pomaly dolu.

Reagovat
Remt

K bodu 2) které hráče by jsi nechal a dosahují výkonností/výkonností plus vyrovnaností na MU? Hádám De Gea, Varane, Sancho, Bruno, Shaw? A to ten Shaw měl teď slabší měsíce tuším

Reagovat
Grahf

sancho, bruno, varane? DDG by som už predal, moderný brankár vypadá inak, okrem toho má šílený plat. Shaw je nekonzistentný a lenivý.

Reagovat
Remt

U otázky brankáře to je složitý, protože Henderson měl DDG nahradit ale.. on si letos prakticky moc neskrtnul nebo se pletu? Nebo dostal šanci a neukazal se? Máte dva skvělý gólmany, jeden zkušený, starší s mega platem a druhý mladý nadějný ale nehraje vůbec a tuším se spekuluje že půjde pryč ze? Což je pro MU dost špatně, ale třeba se podaří Hendersona prodat výhodně a získat tak peníze na vhodnějšího gólmana. Plus DDG nevím do kdy má smlouvu ale nemyslím si že je to prodejný hráč. Takový plat mu nikde nedají a on už ukázal že se mu ani nikam nechce

Reagovat
r.mrazik

ty bys to bral koukam hodne extremne

Reagovat
Hlahart

1. ETH

2. 4 - DM, CM, RB, ST. Jeden z nich by mohl být Gravenberch

3. 8 - Martial, Mata, Bailly, Jones, Lingard, Cavani, Henderson, Pogba

4. Pogba - PSG, Lingard - nezájem, Cavani - Barcelona/USA

5. Spíše ano

6. Haaland/Rice

7. Ne

Reagovat
Busby babes

1) doufam v ten Haga. Ma za sebou dobre pusobeni u Ajaxu, plus si myslim, ze by mohl prinest i jejich know how ohledne modernich treninkovych metod.

2. CM 2x, ST - jmena... budem zkouset Rice a Bellinghama dal nevim

3. Mata, Cavani, Pogba, Lingard, Jones, mozna Bailly, Matic, AWB?

4. Pogba PSG, Lingard Newcastle, Cavani nekde v JA

5. nezustane

6. Mbappe

7. spis ne, mozna Rice

Reagovat
Infernoqt

1. ten Hag

2. Čtyři: CB (Akanji), RW (Antony), CDM a ST

3. Cavani, Lingard, Pereira, Jones, Mata, Pogba, Henderson + očekávám nějaké překvapení v podobě Bissaky/Martiala

4. Pogba PSG, Lingard WHU, Cavani Boca Juniors

5. Ano

6. Haaland

7. Spíš ne.

Reagovat
r.mrazik

Díky všem za účast

Reagovat
Busby babes

https://twitter.com/sportingintel/status/1507856401732886542

Nejhorsi majitele v PL podle ankety asi 10 tisic fanousku jsou... Glazerove.

Reagovat
r.mrazik

kdyz si vezmes,kolik jsme utratili penez,tak je to usmevna anktera

Reagovat
Busby babes

jak to myslis? tak penez jsme utratili hodne, ale Glazerove se na tom nepodileli nijak a vysledky nejsou no. plus silenej stav Old Trafford a tak...

Reagovat
r.mrazik

beru to tak,ze takovy Ashley od Strak byl mnohem horsi

od konce alexe jsme dali prestupy 1,2 miliardy liber (jestli se nepletu)

samozrejme kaslou na stadion, na akademii a i na klub

jen jsem tim chtel rict,ze jsou i horsi majitele,nez ti nasi zrzci

Reagovat
Busby babes

me teda vzdycky dost prislo, ze Ashley proste vedl klub tak, ze utracel jen to, co si mohli dovolit. Samozrejme, svoje penize do toho necpal, proto nepopularni. Ale to jen takove postreh z venku... nakonec to prodal Saudum, takze spousta fans happy.

Ale osobne bych taky hlasoval pro Glazery. protoze to, jak vedou 20 let klub je strasny, dlouho to kryl SAF, v te dobe jsme i jeli dost na uspornej rezim, pak po jeho odchodu jim aspon doslo, ze bez vetsich investic to nepujde.. ale bohuzel to nechali rozhodovat nekompetentni lidi no. Navic porad klub financne vysavaj.

Ted, po odchodu Woodwarda to trochu vypada, ze se to zlepsi, tak jsem zvedavy, jestli se to stane nebo ne...

Reagovat
r.mrazik

ok,

me tedy prijde,ze jak na to kaslou,tak maji hlavne tragicky vyber lidi,kteri jsou ve vedeni

kdyz si vezmes,tak liverpool mel stesti na kloppa,protoze majitele na ten klub taky srali

arsenal postavil tedy stadion,ale majitele jsou taky takovi...marni?

chelsea a city jsou tezce dotovany ropaci...ale i takova chelsea prerusila vystavbu stadionu

z tech vetsich klubu jsou na tom vlastne idealne City...dobri lide ve vedeni a ropny majitele s mraky penez

mne treba ty nase utraceny nesktutecny prachy hrozne serou, ze to neni nikde videt..jak na stadionu/mladezi,tak na hlavnim tymu...peklo

Reagovat
Busby babes

jo, celkem souhlasim, jen bych nerekl, ze Klopp byl stesti pro Pool. Proste to delaji dobre, dosadili spravne lidi na spravne pozice a vysledkem byl Klopp.

Reagovat
r.mrazik

z meho pohledu to je stesti

vyhodili Rodgerse a zrovna byl volny Klopp. Tedy pokud si dobre pamatuju

kdyby byl porad BVB,tak ho nemeli...

my po konci alexe bychom taky meli uplne nekoho jineho nez moyese,kdyby dotycni byli volni

Reagovat
Dawon

Hele pokud 10 let nejsi schopny trefit kvalitniho manazera v tymu tehle velikosti, tak to proste neni jen smula/stesti, to je neschopnost.

Samozrejme to kdo je v danou chvili volny hraje roli, ale nejde to hazet jen na to. Chelsea vyhazuje manazery taky jako na bezicim pase, ale zaroven taky naprosto pravidelne sbiraji velke trofeje a tezko je to jen o nejakem stesti, ze je zrovna vzdycky volny nejaky skvely kandidat. Holt to delaji ve vsech smerech mnohem lepe.

Reagovat
r.mrazik

jasny,ale tak si vem...Moyes byl ulet a v te dobe nikdo lepsi k dispozici nebyl a on byl snad az 6 volba...samozrejme chyba vedeni,ale kdyz nikoho jineho nebyla moznost privezt?

pak se vzala želva,ktera kvalitu mela...mourek je taky spickovy manazer...

Ole prekvapil a kdyby nedostal smlouvu,tak by fanousci extremne nadavali po tom jeho povedenym jaru

mas pravdu,ze vedeni je marny...ale je taky treba to videt i v souvislostech a moznostech v te dobe

chelsea mela "stesti" ze byl volny Tuchel zrovna v dobe,kdy Lamparda vyhodili...kdyby volny nebyl,tak tam neni

Reagovat
Dawon

Hele my ted treba meli volneho Conteho a nechteli ho...je nejaky zasadni rozdil mezi nim a Tuchelem? Fakt neverim tomu, ze to je jen o absenci volnych treneru v danou dobu. Z hlavy ti samozrejme nereknu, kdo byl kdy volny, ale kdyz se to stane 4x za 9 let, tak uz to nemuze byt jen smula. navic krome volnych velkych jmen mas vzdycky nekoho jako je ted treba Ten Hag, kdo trenuje v mensim tymu a ikdyz neni volny, tak by pro tym velikosti United nemel byt neresitelny problem ho pretahnout.

To ze byl Moyes az 6. volba beres odkud? Samozrejme kdyby byl tehdy volny treba Guardiola, tak se asi neni o cem bavit, ale to ze Moyes dostal hned zfleku 6letou smlouvu mi teda moc nenaznacuje, ze by byl nejake nouzove reseni, o ktere vedeni nestalo. Vsak i SAF ho tehdy hrozne propagoval.

A pak se teda nabizi jeste ta o dost vetsi otazka - bylo to vzdycky opravdu ciste selhani tech manazeru, nebo ten tym svoji otresnou strukturou a organizaci na nejvyssich mistech proste predurcuje k neuspechu prakticky kohokoliv? Ja teda doufam, ze to tak neni, ale zaroven se dost obavam, ze spise bohuzel je.

Reagovat
r.mrazik

tak treba Tuchel s MU byl spojovany,ze se jim libi,jak fotbal dela

Conte by byl stejny (mozna i horsi) pripad jako mourek a je logicky,ze tudy jsme jit nechteli

ale tak si to vem,ze želva i mourek byly dost logicky volby,protoze kvalitu maji obrovskou...ono beres i trenery,kteri v te dobou jsou k dispozici...a deje se to tak temer vsude

ano,pokud chceme Haga,tak pro nej musime jit za kazdou cenu

Moyes byl 6 volba dle autobiografie Alexe

Reagovat
Dawon

No Mourek prisel tak o 5 let pozdeji, nez by bylo zdravo...v momentu kdy sel k nam, uz sem ho teda osobne za top trenera nepovazoval, navic to i typologicky byla naprosto bizarni volba pro ten klub v tom tehdejsim stavu. LVG v podstate to same. Bylo to jen takove slepe nahaneni velkych jmen bez nejake kloudne myslenky za tim

U toho Moyese otazka, jak je to myslene...jestli jako tak, ze na svete bylo v tu dobu 5 jinych manazeru, ktere by podepsali radsi, tak to asi neni zas tak divne zejo Taky bysme ted radsi Guardiolu nebo Kloppa nez Ten Haga, ale to asi nema moc smysl resit. Realne Ten Hag bude treba volba cislo 1, to ale automaticky neznamena ze ho vnimame jako nejlepsiho manazera sveta

Moyes tehdy proste dostal 6lety kontrakt, coz je vyjadreni obrovske duvery od vedeni, tady tohle mi prijde jen jako takove trochu alibisticke kecy od SAFa, protoze jeho doporuceni v podpisu Moyese podle vseho hralo velkou roli.

Reagovat
r.mrazik

protoze nikoho jineho tehdy nesehnali...precti si ten zivotopis, popisuje to tam pekne

Reagovat
Dawon

No jasne, ale to je to co rikam...jestli navrchu jejich wishlistu byli nedostupni treneri, tak to je docela nesmyslny wishlist zejo...taky si letos na wishlist nenapisem Guardiolu, proste mi to prijde jen takove kryti si vlastni prdele po spatnem rozhodnuti.

Kdyby byl Moyes nouzovka, kterou moc nechcou, tak mu myslim nedaji 6letou smlouvu ale treba 3 roky, tak jak se celkem standardne dava v takove situaci. A ja osobne v takove situaci asi budu vetsi vahu davat takovym hmatatelnym krokum, nez vypraveni cloveka, ktery v tom byl zapojeny. Ja verim, ze to tam popisuje hezky, ale je to jeho vlastni kniha, asi tam ma jistou motivaci stavet se do lepsiho svetla.

A ve ktere knize to btw bylo? Jeho autobigrafii (https://www.amazon.com/Alex-Ferguson-My-Autobiography/dp/0340919396) sem cetl, a sem si celkem jisty, ze tam o tomhle nic nebylo.

Reagovat
r.mrazik

byl to nouzovka,ktera dostala smlouvu na 6 let,aby hraci a verejnost brala tak,ze to bude novy alex a aby mel silnou pozici

precti si tu knizku

bud Muj pribeh, nebo Leader...v jedne z nich to bylo

Reagovat
Dawon

Hele ja nezpochybnuju, co tam je napsane, ja rikam, ze tomu moc neverim Nebo minimalne neverim tomu, ze to neni znacne zabarvene tak, aby vypadal SAF po tom fiasku lepe. Je to taky clovek s obrovskym egem, co si budem povidat.

Takze to ze si to prectu muj pohled na tohle nejak zasadne nezmeni. A jestli to je pravda a opravdu mu dali 6letou smlouvu jen tak pro lepsi optiku, ackoliv mu neverili...no tak to je do prdele snad jeste horsi nez ta moje verze a jeste vetsi bizarnost od vedeni Nevim v jakem vesmiru 3-4leta smlouva evokuje nejakou neduveru nebo slabou pozici, to je fakt podivna myslenka.

Reagovat
r.mrazik

precti a uveris

proste byl az 6 volba

Reagovat
Dawon

Ja nevim, ty mas nejake problemy s chapanim toho co pisu? Jestli byl 6. volba za manazery, kteri nebyli nijak realisticky dostupni, tak je to jen alibisticky zvast...prislo by ti jakkoliv logicke, kdybysme letos rekli, ze je Ten Hag/Poche nase 5. volba za Guardiolou, Kloppem, Ancelottim, Tuchelem? Dyt to je naprosty nesmysl

Reagovat
r.mrazik

s pepkem jednal v NY, mourek mel smlouva u modraku, klopp v BVB...zelva byl taky pod smlouvou

se vsemi se operovalo,bohuzel ani jeden nevysel/neslo aby prisli

proc alibismus? mas nejaky vyber a podle toho pracujes, postupem casu...kdyby nektery z nich byl vyhozeny,tak by prisel misto Moyese

a ano...kdyby byl ted volny Pepek,tak bychom ho vzali misto Ten Haga...nebo Klopp...nebo Tuchel...bohuzel nejsou a nic alibistickeho na pripadne 4lete smlouve pro Ten Haga nevidim

Reagovat
Dawon

Jenze pepek ani tuchel ani klopp volni nejsou...stejne jako nebyli tehdy, to je snad moje pointa...proc mas na nejakem wishlistu lidi, ktere nelze ziskat? Je snad logicke, ze nepretahnes top trenera z jineho top tymu, to se fakt nedeje prakticky vubec nikdy. Jestlize si sestavis wishlist, kde mas 5 nerealistickych variant, tak je to otresny wishlist a jen to podtrhuje neschopnost tech lidi

Alibismus proto, protoze se tim snazi zbavit zodpovednosti za spatne rozhodnuti - nevim jakou to ma spojitost s pripadnou smlouvou pro Ten haga? Ja nerikam ze byl alibismus podepsat Moyese Alibismus je tvrdit zpetne az kdyz to nevyslo, ze byl az 6. volba. Myslis, ze kdyby byl Moyes uspech, tak by neco takoveho v te knize napsal? Silne o tom pochybuju.

Takhle se jen snazi rict "my za nic nemohli, chteli sme vsechny tyhle manazerske superstar, jen bohuzel zrovna zadny z nich nebyl volny"...Moyes tehdy nebyl jediny dostupny manazer ve vesmiru, ale vybrali ho a byl to kolosalni fail a za to je treba prijmout nejakou zodpovednost.

Reagovat
r.mrazik

Tak ještě jinak...byl list, moyes byl šestý, ti před ním nebyli volní

Stejně tak měli list Liverpool a Chelsea.

Měli štěstí, že zrovna v tu dobu byli klopp a tuchel bez smlouvy.

Jinak by přišli jiní, kteří by byli na seznamu níže.

Stejně jako máš na seznamu mraky hráčů a koupíš pak ty, kteří jsou v tu chvíli k prodeji..a jsou to taky až Xte volby.

Moyes byla špatná volba, to ví volní. Ale to nemění nic na tom, že až 6.

A proto říkám, že to je i o štěstí, kdo je v danou chvíli volný.

Reagovat
aragorn

U Liverpoolu tě opravím, protože to říkáš špatně. Vůbec to nebylo o štěstí. Rodgers měl letět uz v létě, jenže Klopp tehdy zrovna končil v BVB a odmítl nabídku, protože si chtěl odpočinout. Brendan dostal druhou šanci která nevyšla a FSG se obrátilo opet na Kloppa a nakonex ho přesvědčili.

Pak se akorát využilo blížící repre pauzy a Brendan dostal padáka a obratem přišel Klopp. Vše bylo dojednáno dopředu a plánované.

Kdyby Klopp odmítl i v říjnu, Rodgers by pokračoval. Klopp byl pro FSG číslo jedna a počkali si na něj. Žádné štěstí ale plánovaná věc.

Reagovat
r.mrazik

Kdyby Rogerse nevyhodili, tak mohl být v listopadu klopp...já nevím...v MU, Chelsea, Arsenalu, Itálii...nebo vlastně kdekoli, kde by ho přesvědčili. Ani manažeři nečekají, jestli náhodou někoho nevyhodi.

Reagovat
Busby babes

no Moyes byl ta varianat: solidni trener v mensim klubu, ktereho United dokazou pretahnout.

Reagovat
Busby babes

jinak pred Moyesem jsme chteli Pepka, ten uz se ale domluvil v City, Klopp poslal Woodwarda do prdele s jeho Disneylandem pro dospele, Mourinho uz kejvnul Chelsea a pak tusim jeste Ancelotti. Takze byl minimalne 4. volbou.

Reagovat
r.mrazik

*pepek sel tehdy do bayernu

plus tam byl jeste zelva,ale ten byl tusim u repre

Reagovat
Busby babes

jasne, do Bayernu.

Reagovat
Dawon

+ to teda samozrejme neni jen o tom manazerovi, ale o tom cloveku/lidech nad nim (absence DoF, neschopny Woodward jako vladce vsehomira)

Reagovat
Busby babes

ne, Klopp byl porad v BVB a v te dobe meli tu silenou sezonu, kdy byli po podzimu na padaka. Jinak mel smlouvu az do 2018, ale v prubehu te spatne sezony rekl, ze po ni odejde. ale jinak jasne, chapu tvuj pohled.

Reagovat
r.mrazik

klopp v BVB skoncil na konci sezony 2014/2015

po vyhozeni Rodgerse v 10/2015 tedy byl volny

Reagovat
Nizzie

Jak píše mrazik, Klopp byl už chvilku volný. Dokonce se celé léto spekulovalo kam půjde, ale on pořád, že si chce trochu odpočinout, jestli si dobře vzpomínám, právě po té hrůzostrašné sezóně s BVB.

Reagovat
avicii

Celkom sranda koľko ľudí si myslí že to je len šťastie ze sme zobrali Kloppa

Reagovat
r.mrazik

stesti v danou chvili,ze byl volny...

Reagovat
avicii

To určite áno ale stavias to do pozície ze naši majitelia na to seru a ešteže mame Kloppa.. Jasne ma na tom obrovský podiel, ale prehliadať robotu druhých, napríklad Edwardsa, ktorý končí, ale v lete ho nahrádza tiež vysoko hodnotený Ward, celkovo okolo prestupov sme spravili obrovský posun a na tom až taky podiel Klopp nemá (napr. si pamätám ako sam tvrdil ze Salaha nechcel ale dôveroval scatingovemu tímu). A majitelia sú kritizovaný za to ze do toho nedávajú svoje prachy, že klub minie to co si zarobí sam, tým sa ale netajil od začiatku.. Postavilo sa nové tréningové centrum v Kirkby (inšpirovane tým v Salzburgu), rozšíril sa, a ešte sa bude rozširovať Anfield... Atď atď

Reagovat
r.mrazik

to spatne berete...nerikam,ze to delate spatne,ale ze manazer je hodne casto vec stesti,jestli je dotycny v danou chvili volny

ja si pamatuju,jak tu fanousci liverpoolu na majitele dost pindali tehdy

Reagovat
avicii

Niektorý áno a presne ti píšem že prečo.. Nesúhlasím ze na to seru, to co si napísal tak snáď si už pochopil..

Reagovat
r.mrazik

Tak vždy je fajn, že dobře vybrali lidi pro chod klubu

Reagovat
avicii

A k tým podmienkam okolo trénera ktoré potrebuješ vytvoriť by si tiež mohol chápať, keďže zrovna vaši fans tu kecali ako sa u nás nepresadi, čo by sa aj stalo keby bol na to sám

Reagovat
r.mrazik

Podmínky jsou takové, že musel Liverpool prodat za 200 Mega Coutinha, aby Klopp dostal pořádnou posilu.

Zas bych z toho nedělal růžovou zahradu a jak jsou majitele úžasní...

Reagovat
avicii

Úžasní nie... Ale ze na to seru je šialene prehnane.. V tej dobe áno, ale od vtedy kupujeme dosť dobre aj za viac peňazí

Reagovat
r.mrazik

to jo...ucasti v LM a hrani nahore PL generuje vice penez

https://www.transfermarkt.com/fc-liverpool/alletransfers/verein/31

ale finacni "ulet" vlastne byla az sezona 2018/19,kdy ten rozdil byl nejvetsi mezi nakupy a prodeji...jinak se drzite docela jete relativne zkratka

Reagovat
avicii

Áno, a je to niečo čím sa majitelia netajili hneď na začiatku, čo vadí viacerím fans.. Ale o tom to nebolo, tvrdil si ze na to seru, a ak to tvrdí a niekto z našich fans tak sú potom slepý lebo to neni pravda, o tom bola moja reakcia

Reagovat
r.mrazik

jojo,ja to chapu, jak to myslis

zalezi jak to vezmes...oni jsou v americe a delegovali na to lidi. penize ze sveho na to nedavaji a berou dividendy..

jinak jim je to celkem u zadku ne?

glazerovci to maji asi podobne,jenom s velkym rozdilem,ze v delegovani lidi jsou naprosto sileni po Alexovi

Reagovat
avicii

Už len vzhladom na komunikáciu s fans, sú s prehľadom lepší ako vaši ale do toho ty už logicky nevidíš lebo ťa to nemá prečo zaujímať

Reagovat
r.mrazik

je to dost mozne

nakonec,majitele jsou posuzovani podle vysledku klubu..takze je jasny,ze na ty nase se bude prskat mnohem vic

Reagovat
O.Giroud

Tak to bolo uz davno kedy sa tak majitelia hejtili, ale teraz uz snad nehejti majitelov skoro nikto. Lebo uz vacsina pochopila ako to robia. Maximalne ked sa Abramovich alebo sejci rozsupli tak si mozno par ludi len tak povzdychlo, ze LFC nema niekoho podobneho.

Reagovat
avicii

Sem tam to tu ešte vidím, ze su to zgrliaci a podobne..

Reagovat
O.Giroud

Lebo ja uz som to dlho nevidel ani na tom trapnom LFC1892 kde som zabanovany ani neviem preco ale ako hovorim, moze niekedy niekoho zamrziet akurat ze tak nerozhadzuju

Reagovat
Dawon

Reagovat
Hlahart

Tak to ale mrazik neříká. Tam jde o to, že správně vedený klub má vytipovaný třeba 3 kandidáty do nějakýho profilu. A u vás byl zrovna dostupný Klopp (což klidně mohl/nemusel být největší favorit z těch tří), ale stejně tak to mohla dopadnout blbě s ostatníma dvěma.

Tu přípravou fázi pro ten výběr jste si odpracovali na jedničku. To že se z Kloppa mohla u vás stát superstar, trochu o štěstí a správným načasovaná samozřejmě bylo. Nebo to nemusí být nazváno jako štěstí, ale do jistý míry faktor náhody, no.

Reagovat
avicii

Pozri si moju ďalšiu reakciu na mrazika, on tam tvrdí že majitelia na to seru a stým ja hrubo nesúhlasím.. Áno Klopp a jeho dostupnosť bol dôležitý faktor, ale dôležité bolo ze aj pred tým sa spomínalo ako sú majitelia jeho veľkými obdivovateľmi

Reagovat
Hlahart

Ok díky za doplnění, já komentoval jen to štěstí. Já upřímně ani nemám tušení, kdo z těch lidí, co vyjmenováváš výše, je majitelem nebo součástí nějakého vlastnického konglomerátu.

Reagovat
avicii

Edwards a teraz jeho náhrada Ward majú na starosť prestupy... Druhý menovaný sa už vraj podieľal na prestupe Diaza..

Reagovat
Dawon

Tak ono nejde jen o ten vyber vhodeno kandidata, ale taky potom o vytvoreni idealnich podminek pro jeho praci...jestli by se mu dostalo toho druheho u nas, o tom mam silne pochyby. Fakt si nedokazu predstavit, ze kdyby sel tehdy k nam, tak z by z nas udelal 100bodovy tym.

Reagovat
Hlahart

No však to, že máme tragický manažery v té struktuře je naprosto jasný

Reagovat
fenixLFC

Tam jde o to, že správně vedený klub má vytipovaný třeba 3 kandidáty do nějakýho profilu. A u vás byl zrovna dostupný Klopp

tiez sme mali vytipovanych viacerych manazerov, jednym bol urcite howe ale tretie meno teraz z hlavy neviem

Reagovat
kissak

Přesně tak. Za vytvoření velkého prostoru pro legální investice je asi tak jediné za co mu mohou fanoušci děkovat

Reagovat
Busby babes

jasne no, ale kdyz jsem vzdycky videl srovnani Swiss ramble, jak na tom kluby jsou, zvlast v prubehu covidu, tak Newcastle vzdycky patril k tem s nejzdravejsima financema. Coz v dobe, kdy kluby realne krachujou neni uplne malo.

Reagovat
kissak

Ano to je pravda, na jednu stranu ten Cashley vlastně nevedl klub špatně

Doufám, že když se zachráníme naopak nenastanou časy zbytečnýho rozhazování, ale rozumných nákupů.

Ten Neymar by mě vyloženě nasral.

Reagovat
kissak

Cashley je tvrdý byznysmen, vedl klub tak, aby pokud možno nebyl ve ztrátě. Většinou kupoval levnější hráče do 25 let a nějakých 60 k/týdně byl strop. Profity z prodeje hráčů si samozřejmě nechával pro sebe.

Na druhou stranu je to to jediné za co mu mohou fanoušci Magpies poděkovat neboť tím tak vytvořil možnost velkých investic pro Arabáše.

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
Hlahart

Tak taky proč by se na tom měli majitelé podílet...

Reagovat
Busby babes

tak to ani nerikam, ale problem je, ze oni spis skodi. jak tim, ze z klubu vytahli uz asi miliardu liber tak i svoji neschopnosti.

Reagovat
Hlahart

Tak peníze z toho vytahují ve prospěch všech akcionářů, tebe, mě i Glazerů. Prostě mají dividendový akcie, teď nevyplácet by znamenalo propad a třeba potenciálně problémy v bankách.

Já bych fakt zůstal u toho, že jsou prostě neschopní manažeři v tom klubu, kteří jsou z části glazurové a z části jimi dosazení lidi. Ekonomicky to podle mě řídí dost obstojně.

Reagovat
Busby babes

tohle ve prospech vsech akcionaru je dost alibisticke a druha vec je, ze dividendy nejsou jedinej zpusob jak z United tahaji penize. Obsluha dluhu a prodeje akcii jsou vetsi castky.

Reagovat
Dawon

Tak podilet by se meli asi hlavne na vyberu kvalitnich lidi, kteri to povedou...roky byl jejich prava ruka a v podstate sef celeho klubu Woodward, ktery byl po fotbalove strance zcela neschopny a presto tam byla nulova snaha od vedeni neco zmenit.

Ze je ten tym tam kde je s tema prostredkama, ktere se za poslednich +- 9 let vynalozily, je naprosto absurdni...navic jako americanum, kteri mimo jine vlastni tym v NFL, by jim nemelo byt nijak cizi, ze je jeji ukol najit kvalitniho GM a ten pak spolu s trenerem prijima tu plnou zodpovednost za vsechno. Uplne stejne by to melo fungovat i tady. Neni primo jejich vina, ze ten tym hraje spatne, ale rozhodne je jejich vina, ze tam nejsou schopni dosadit spravne lidi, kteri by to zmenili.

Reagovat
Dawon

Navic ja proste vubec nechapu jejich byznys model...pro ne je ten tym proste prostredek na vydelani penez, nic vic, to vsichni vime...ale snad i male dite si zvladne spocitat/domyslet, ze kdyz ten tym bude uspesnejsi, tak jim bude vydelavat vic penez, o to mi ten jejich totalni nezajem prijde bizarnejsi

Reagovat
Busby babes

tohle je prave ta otazka... bude? skoncis 4. nebo 3. a ted pro ne to rozhodnuti muze byt: utratime o 100 milionu vic abychom urvali titul. ale dostaneme z toho o tolik vic penez? Dlouha leta to tak mozna nebylo, protoze ti sponzori stejne vidi obri fanouskovskou zakladnu a tak...

Reagovat
Dawon

no jenze ony se ty penize utratily tak jako tak, jen tam neni zadna navratnost te investice, protoze se vesmes utratily hrozne spatne a to sme zase zpatky u toho jadra problemu - neschopnych lidi na nejvyssich pozicich. A ten komercni zajem ted uz zacina proste uvadat, to je videt na tech ruznych novych smlouvach. Ten tym nebude komercne lakavy navzdy, pokud se nezlepsi ty vysledky.

Jestli skoncis 3. nebo 4. je jedno...ale jestli skoncis 5. nebo 4. je obrovsky rozdil a pevne verim tomu ze i skoncit 3. nebo 1. je obrovsky rozdil. (ne nutne primo v nejakych prize money, ale urcite v komercni zajimavosti toho tymu)

Nemluve o vykonech v LM, kde za kazdy postup dal inkasujes obri penize. Pokud stabilne hrajes treba ctvrt/semi finale LM nebo vypadnes kazdy rok ve skupine/v 1. kole, to se taky casem poradne nascita.

Reagovat
Busby babes

jo, ted uz se to mozna zacina trochu projevovat, ale poslednich 10 let proste ten komercni zajem byl bez ohledu na vysledku, takze pro Glazery to bylo: whats the point... Mourinho skoncil druhej, chtel stopera, ale nedostal... OGS skoncil druhej, potrebovali jsme hlavne DM, ale zase neprisel. Diky tomu, ze prisel Ronaldo pak i tak ta investice byla obri, ale Ronaldo byl proste hodne specifickej pripad.

jinak souhalsim s tim, ze tam proste dlouho drzeli Woodwarda i kdyz byl, co se fotbalove stranky tyka neschopnej. Bohuzel komercne schopnej byl no.

Reagovat
Dawon

Jasne, ale to mi prijde jako takovy hrozne omezeny a kratkozraky pohled na vec - sou to docela uspesni byznysmeni, kteri se pohybujou ve sportu, tak snad i jim musi dochazet, ze ty uspechy alespon v nejake primerene mire potrebujes, jinak ten tym bude driv nebo pozdeji ztracet na hodnote...u takhle giganticke svetove znacky se to nestane ze dne na den, ani z roku na rok, ale driv nebo pozdeji se to stane i tady. Nemluve teda o tom, ze kdyby jednoho dne chteli united precejen prodat, tak je zase v jejich nejlepsim zajmu, aby ten tym byl kvalitni a tim padem mnohem hodnotnejsi.

Reagovat
Remt

V téhle vaší diskuzi souhlasím asi spíš s tebou než s Busbym. Ty peníze se minuly obrovský tak jako tak - něco jiného by bylo ekonomicky kdyby se nevyhodilo tolik peněz a výsledky by byly takové jake jsou. A v tom že to nebude donekonečna komerčně mega úspěšná značka pokud se nezačnou dělat úspěchy s tím taky souhlasím. Nelze donekonečna žít z minulosti

Reagovat
Busby babes

jasne, ja bych to taky cekal. nicmene jejich ciny imho naznacuji to, ze jedou na tu udrzitelnost a hlavne byt v top 4 ale pak uz nikdy ten dalsi krok, kdy zautocis na titul, neudelali. Takovej Arsenal na konci Wengera na steroidech. Kdyz se vyhraje pohar nebo da titul nejakou shodou nahod, super, ale jinak... muj dojem z chovani Glazeru poslednich 10-15 let. Ted se to mozna meni, prave proto, ze nas mozna zacina dohanet to, ze nejsme uspesni i v te komercni sfere...

Jinak s tebou souhlasim, taky bych od nich cekal jinej pristup i kdyby chteli proste jen co nejvic penez vytahnout z klubu...

Reagovat
Dawon

on hlavni problem je v tom, ze ta liga je tak nabita, ze tam nejde hrat v pohodicce top 4 a zaroven nebyt contender, protoze pokud nejsi contender a patris vykonnostne spis do te skupiny tymu na +- 3.-6. miste, tak holt tu LM pravidelne davat nebudes. Samozrejme jestli oni tohle nejsou schopni videt/nemaji nekoho, kdo je schopny jim to vysvetlit, tak to je smutne a pro ten tym velmi problematicke.

Reagovat
Busby babes

Reagovat
Dawon

4% approval rating

Reagovat
Busby babes

jako kdo jsou ty 4 procenta????

Reagovat
Zaschrona

Moshiri má těch 14 procent jen díky tomu stadionu. Jinak by to musela být nula.

Reagovat
Busby babes

#mufc want Harry Kane, regardless of who is in charge next season #mulive [

@lauriewhitwell

]

hmm, to jsem zvedavy. Doufani v RVP efekt. Problem je, ze RVP prisel do fungujiciho tymu a byl tou pomyslnou tresnickou na vrcholu. Tohle rozhodne neni soucasnej tym.

Jako nevim, byt Kanem, tak pokud chce vyhrat nejakou trofej, asi bych si nevybral nas.

Reagovat
Dawon

Boha prosim jen to ne Ten tym potrebuje totalni rebuild, ne zase vypalit obri castku za jednoho hrace, ktery se blizi k tricitce a ktery sam stejne nic nezmuze v nefunkcnim celku.

+ teda good point s tim, ze ani moc nevim, v cem by si takovym prestupem Kane pomohl...ano, prachy, dejme tomu...ale ty by dostal i v City nebo v jakemkoliv jine velkoklubu, ktery by mel zajem + by tam k tomu neco asi i vyhral

Reagovat
Busby babes

Reagovat
smazaný uživatel

super, můžete si jít stoupnout do fronty

Reagovat
r.mrazik

tipuju,ze pokud City koupi Haalanda,tak by byl Kane snad i realna volba...jestli Haaland pujde smer spanelsko,tak pujde Kane do City

Reagovat
Busby babes

taky myslim. byl by blazen kdyby k nam ted sel.

Reagovat
r.mrazik

ja to takhle moc neberu,ze by byl blazen...ale jasny,ze v city by mel uspech zaruceny hned

spatna sezona se muze stat pristi sezonu komukoli (snad krome city )

si vem liverpool loni,ze se do LM dostali jen tak tak...

jinak koukal jsem na videa na Overlap a jsou super...i ty rozhovory, treba s Shearerem,kde rika,jak podepsal Strakam,kdyz uz byl v MU...

Reagovat
Busby babes

tak jasne, blazen je mozna silne slovo, ale asi by musel hodne verit novemu managerovi, ze nas rychle pozvedne o dost vyse.

ale byt v jeho pozici, tak bych si asi vybral jinej klub. ale samozrejme, pokud bude mit volbu United nebo zustat v Spurs, tak to muze byt pro nej lepsi. Ale pokud chce vyhrat trofej, tak bych asi doufal, ze dostane nabidku od jinud no.

Reagovat
r.mrazik

jj,jestli tam je i city,tak nemame sanci

Reagovat
Cobra

A koho jiného by si měl vybrat, když ne MU? Krize nekrize, United je furt značka a spojení United s anglickým kapitánem jde prostě k sobě. Za mě by to byla z obou stran nejlepší volba v případě, že by chtěl opět odejít. Hlavně ne City, Newcastle nebo Chelsea.

Reagovat
Busby babes

viz vejs. pokud bude mit rozhodovani United vs zustat ve Spurs, tak bych asi risknul United. Protoze ty moznosti mame porad vetsi nez vy. Je otazka, jestli ty moznosti dokazeme pretavit v realitu lepe nez vy.

Reagovat
Eichel

Kacírska myšlienka ale za dobrú čiastku by som ho predal a skúsil by som stiahnuť pre Conteho Lukakua, ktorý po tom, čo dovádza by mal byť k dostaniu a za menej. Plus by mohli ostať nejaké peniaze na CB/CM/RB.

Reagovat
Dawon

Wayne Rooney tells The Sun: “I got offered the interview for the Everton job, but I want to be Manchester United manager”. #MUFC

“I know I am not ready now but I have to plan everything I do to make sure one day it will happen”, he added via @utdreport

Reagovat
smazaný uživatel

Wayne Rooney: "To get the record and be #mufc's highest goal scorer is f***ing massive. What I hope is that Marcus Rashford f***ing gets his head out of his a*** and goes and breaks that record. He is a Manchester lad." #mulive [sun]

Reagovat
Busby babes

Reagovat
vodka

Reagovat
Swarley

Reagovat
Wazza228

Reagovat
wild

Dufam, ze sa to jednoho dna stane. Momentalne este nie je ready, ako sam povedal. Ale kludne po dalsom manazerovi (zrejme Ten Haag), ktory vydrzi snad aspon 3 roky by to mohol prebrat

Reagovat
Dawon

No ja bych teda preferoval, aby byl Ten Hag trefa a zdrzel se u nas trochu dyl

Reagovat
Busby babes

jo, to me celkem neprekvapuje. Jsem na nej zvedavej, jak se mu bude dal darit.

Reagovat
vladis271

Nevziat Everton lebo si myslim, ze nie som ready na PL by bolo rozumne. Nevziat to lebo chcem MU job je sialene. si ako mysli, ze bude na wishliste v blizkej buducnosti, ci co?

Reagovat
Busby babes

me to dava smysl z pohledu reputace. Everton je proste v totalnim rozkladu a asi si rekl, ze i kdyz Derby je na tom vlastne jeste hur, tak se mu tam dari s tim tymem neco delat a reputaci si vylepsuje. Zatimco tam by prisel jako zachrance a treba by se mu to rozpadlo pod rukama a tim si zabil jakoukoliv dalsi sanci na job v PL...?

Reagovat
Hlahart

Reagovat
Dawon

chapu to stejne

Reagovat
Swarley

Reagovat
Zaschrona

nikdy jsem ho nechtěl

Reagovat
Busby babes

Reagovat
Swarley

Reagovat
Hlahart

Tak je to putinem zvolenej mediátor. To jen potvrzuje tu silnou vazbu mezi nimi.

Reagovat
Remt

tak tak - pokud se posledni dobou snazil o to aby s Putinem nebyl moc spojovany a nemel s nim nic spolecneho, tak mu tato funkce k tomu moc nepomuze

Reagovat
Mimalu

Tak jedna věc je, že toto spíš potvrzuje to, že má pořád k Putinovi cestu. Druhá věc je ta, že s tím jak se v současnosti věci okolo Chelsea mají, tak než Abramovič je spíš trestán budoucí majitel Chelsea, kterému potenciálně hrozí částečné znehodnocení jeho investice. On to teda Tuchel s týmem zatím dává na pána a věřím že to zvládne, ale za jiných okolností bych byl jako budoucí vlastník pěkně naštvaný některými opatřeními....

Reagovat
Hlahart

Teď jdou zprávy, že ho možná otrávili. Tak už má tu cestu třeba přivřenou

Reagovat
M0rb1D4S

Je to zpráva o tom, že začátkem března vykazoval on a 2 ukrajinští vyjednavači symptomy otrávení.

Reagovat
M0rb1D4S

Teda víc konkrétně.

Roman Abramovich and at least two senior members of the Ukrainian negotiation team developed symptoms that included red eyes, constant and painful tearing, and peeling skin on their faces and hands, their condition has improved and their lives aren’t in danger.

Reagovat
Hlahart

Však jo

Reagovat
Busby babes

FSB to zase posrala no.

Reagovat
Hlahart

Podle Bellingcatu to mohla být záměrně život neohrožující dávka, aby jim dali najevo, že na ně mohou.

Reagovat
SunFells

Arsenal on ‘pole position’ to buy PSV attacker Cody Gakpo.

Reagovat
Liveral

Chceme ho? byl by dobrej do ty varinaty kde kopíme dva útočníky za +-40 mega a on bude ten mladší z nich? Např. koupíme Toneyho a jeho místo jednoho Isaka...

A neni vlastně víc levý křídlo než útočník?

Reagovat
SunFells

Viděl jsem ho hrát jen tak dvakrát, takže ho moc neznám. Četl jsem o něm že je LW a občas zaskakoval na hrotu. Osobně mi navíc dost připomínal Isaka a když uvážím, že Nizozemci vždy ty nejvíc fotbalové hráče budovali jako křídla a na hrot spíš dávali fyzicky dominantní "ohniskové" hráče, tak myslím že by mohl být pro nás projektovým hráčem, u nějž by byla snaha jej přeučit na hrot jako u RvP a Henryho. Což mě vede přesně k té domněnce, že by to byl pro toto léto doplněk k investici již zaběhlého forwarda a Gakpo by tak alternoval na LW i CF. Jsou ale trochu obavy ohledně jeho zdraví, prý často trpí na kotník.

Reagovat
Liveral

Ok, díky za info :)

Reagovat
Whitemedia

EXCL: Referees are set to train with Premier League clubs from next season in a bid to improve relationships with players | @MikeKeegan_DM

Reagovat
Nizzie

však Dean už trénuje se Spurs léta

Reagovat
Busby babes

prej to navrhl Rangnick a kluby se toho hodne chytli.

Reagovat
Nizzie

Reagovat
Whitemedia

Ale tak jo, ať se Taylor klidně staví.

Reagovat
r.mrazik

to je dobry ulet...

Reagovat
Nikikrew

to je teda pekna hovadina

Reagovat
SunFells

Reagovat
Busby babes

LVG on #mufc manager’s job:

Erik ten Hag is a great coach and that is always good for Manchester United. But Manchester United are a commercial club, so it's a difficult choice for a coach. He'd better go to a football club.

Zelva nam zase docela naklada. ale ma pravdu no.

Reagovat
Remt

toto resili nekde na jednom podcastu, ze od doby kdy SAF odesel, tak MU nakoupilo hrace s asi nejvetsima cislama na instáči ze všech týmů, zkrátka že jdou dost po marketingově zajímavých hráčích

Reagovat
Busby babes

tak ono to bude podobny u vsech velkych klubu. Kupujes dobre hrace, ti maji hodne fanousku... zrovna na tomhle (pocet followeru) bych to uplne nestavel.

Reagovat
Remt

No.. nevím. Jen jsem to slyšel

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele