Český národní tým v srpnu opravdu přebere Karel Jarolím
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Jarolím se naplno ujal reprezentace a chce se spojit s Rosickým
12.08.2016, 17:28
Jarolím by rád už příští týden přešel k národnímu týmu
07.08.2016, 23:00
Pelta jednal o uvolnění Jarolíma, dohoda má být v pátek
11.07.2016, 13:52
Novým trenérem české reprezentace se asi stane Jarolím
08.07.2016, 21:14
Komentáře (266)
Přidat komentářKJVCD!
Karel jarolím ví co dělá?
Nejlepší volba z českých luhů a hájů
I. Hašek je lepší trenér, ale na Jarolíma jsem zvědavý.
neřekl bych lepší, ale byla by to taky dobrá volba
Hašek už jednou zradil nebrat...
A ani bych teda neřek, že je lepší. Resp. na základě čeho?
Už jen proto, že si ho Hašek přivedl do Štrasburku jako asistenta
S Uhrinem starším má u českých ligových týmů nejlepší výsledky na klubové a pohárové úrovni po roce 1990 (Sparta 1999-2001). A jako téměř jediný český trenér se prosadil v zahraničí. Krom Štrasburku i Saint-Étienne
No, ale všechno udělal strašně dávno, a už i na tom Blízkym východě je jen za žoldáka on je pro mě takovej ekvivalent Glenna Hoddlea, kterej se teď zase spojoval s Anglií - dobrej, třeba i pokrokovej kouč na přelomu tisíciletí, ale v tuhle chvíli už těžko krok vpřed.
Jasně, nabízí se to. Ale to si právě o Haškovi nemyslím. A Jarolím taky od LM se Slavií v podstatě stagnuje. Neposunul se někam dál (angážmá v západní Evropě apod.).
Tak kdo z českých koučů se na západ v poslední dekádě vypravil? To necháváš znít jako nějakou normu.
Právě, že to není norma, ale unikát. A povedl se jen Haškovi
A když už sme u toho, tak tam taky žádnou díru do světa neudělal
Reagoval jsem na to, že jsi napsal, že Hašek x let nemá relevantní trenérské úspěchy. Vydělává si bez většího tlaku na svoji osobu na Blízkém východě. To přece ale nezanemná, že by nemohl trénovat tým na SVK nebo průměrný tým u nás...
Ale už jen to, že dostal šanci něco naznačuje. Zvláště když šel Vrba do Dagestánu
Tak Jarolim byl na Blizkym vychode ctvrtinu Haskova casu a zanechal tam mozna hmatatelnejsi stopu. Porad se klonim spis k tomu, ze Hasek byl lepsi trener max na prelomu tisicilet. Jak se vratili ze Strasburku, byla to uz jinaci pisnicka.
To se těžko posuzuje, když už od té doby netrénoval v Evropě. Jediné co se dá napsat s určitostí je to, že zřejmě nemá ambice, byť nedávno říkal, že by nad trénováním repre uvažoval, ale nemyslí si, že je vhodny kvůli svému útěku od svazu a také právě proto, že neměl dlouhou dobu trenérský úspěch.
Jarolím se taky ale angažuje téměř výhradně kvůli povedené první části slávistického angažmá. V tomhle by to moc jiné nebylo.
Ale tak se Slovanem má titul, s Bolkou domácí pohár a stabilně je drží nahoře... Slavii se nic nepřiblíží, ale to neznamená, že by byl od tý doby špatnej, pořád je to pohodlnej nadprůměr mezi českýma trenérama.
A já píšu, že není? Pro mě je prostě Hašek momentálně nejlepší český trenér
Taky že Hašek opravdu už x let úspěchy nemá však i v těch Emirátech byl Jarolím úspěšnější, a především to není dávná historie
Pro porovnání - to je jako argumentovat pro Zemana s tím, že byl na konci tisíciletí úspěšnej s Římanama
Hašek je pořád asi o 7 let mladší než Jarolím. A stále si stojím za tím, že je lepší trenér.
http://1gr.cz/fotky/idnes/08/111/gal/ROU26e1c6_scasny.jpg
Ten se nevejde do těch posledních 10 let. Ale jasně, že i on je v těch pár vyjímkách.
...navíc to Řecko se moc jako západní Evropa počítat nedá.
Jako jediný český trenér dokázal skloubit výrazný úspěch v Lize mistrů s ligovým titulem. Vytvořil tehdy se Spartou rekord v počtu nastřílených gólů i nasbíraných bodů. Vyhrál skupinu Ligy mistrů a statečně se rval i v tý osmifinálový. Rok na to postoupil se Spartou do LM a sehrál v ní dnešní optikou relativně důstojnou roli (tehdy jsme byli všichni zmlsaní, tak se to bralo jako velký neúspěch) a obhájil suverénně titul. Ještě bych mu připočetl k dobru zatraktivnění naší hry, zapracování Rosickýho do áčka a celkově skvělou práci s kádrem, který byl nejsilnější a nejkompaktnější, co jsme od vzniku samostatný český ligy měli. Docela se mu povedlo i angažmá v Racingu, se kterým postoupil do první ligy a následně se v ní udržel. Já si taky myslím, že je lepší trenér než Jarolím...ale má to jeden háček. Od angažmá v Racingu a krátký epizodě v ASSE netrénoval nějaký silnější klub a podle mě mu už ujel vlak. Jarolím je víc vytrénovanej za poslední dobu a asi bude i řekněme modernější trenér než Hašek. Takže v současnosti je Jarolím vhodnější trenér než Hašek. Ale za lepšího jako celkově bych označil Haška.
No, tak to to vidis zhruba ja. Akorat ze ja bych to proste zformuloval tak, ze Hasek byl nejlepsi trener do roku 2003 a pak nastoupil Jarolim. Zaroven bych taky byl opatrnej s tim pripisovanim uspechu ve Strasburku vyhradne Ivanovi, oni tam hadam byli na dost podobny urovni - oba od prazskych S, Jarolim starsi, nedokazu si moc prekvapit, ze by jen pricmrndaval.
Jasně, že přicmrndával. Sparta tehdy vypráskala Slavii 5:1 (myslím, že bez Jarolíma) a získal tím titul. To setřelo věkový rozdíly . No a teď vážně...nevím jak to měli rozdělený, ale když Hašek odcházel, tak v Racingu plakali, protože ho měli rádi a byli s ním velmi spokojení. O Jarolímovi jsem tohle nečetl. Ale nevím..je to dávno a francouzskou ligu jsem tehdy neměl jak sledovat, než výsledkově v novinách.
Tradiční rozdělení rolí: jeden hodnej, jeden zlej. Takže vyrovnaný.
Hasek by o to mel zajem?
Ve studiu ČT při ME říkal, že jo, ale že už dlouho nemá trenérský úspěch a hodně lidí mu asi ještě neodpustilo úprk od svazu, takže si momntálně nemyslí, že by ho FAČR oslovil.
To bych neřekl. Hašek byl dobrý v minulosti, ale dnes už také jen stagnuje. Jarolím sice taky nijak výrazně nepostoupil, ale s Bolkou hrál ofenzivní pohledný fotbal a hlavně je tu naděje, že zkrotí ty naše primadony.
pořád jsem doufal, že zkusí toho Zemana...udělal si jméno v Itálii a většinou hrál s neznámýma mladíkama útočný fotbal....
*pred 10 rokama...
od tý doby tak 20 angažmá a tak 2 povedený..
Zeman je klaun a hra by podle toho taky vypadala..
Zeman hype aneb chceme remízy 3:3 se San Marinem
Jarolím, no to je hrůza. Tenhle trenér v roce 2005 ve Slávii neurvale zlikvidoval talentovaného hráče Kolouška, který se právě tehdy vyléčil z leukémie. Fotbalu rozumí, ale je to nelidský arogant. Palec dolů.
Pelta nemal gule na cudzieho trenera? Sak Jabulim je kvalita rovnaka ako Bilek, ot ste si prilis nepomohli.
Jarolím byl cca 9 let zpátky dobrý trenér, ten postup Slavie do LM a dva tituly nejsou zas tak málo. Takže Bílek je dle mého o trochu horší trenér.
Minulost ktora nikoho nezaujima. Aj Felix Magath bol kedysi dobry trener. Bude prdel, ak v polke kvalifikacie bude ten tim stracat trebars aj na tu baraz styti ci pät bodov.
Naopak Jarolím je momentálně asi nejlepší volba. Rozhodně lepší jak ten váš. Ještě všem vytře zrak. Dej na má slova
za pol roka budete kricat jarolim ven
Což nemění nic na tom, že je lepší trenér než Kozák.
V čem je Kozák lepší trenér, než Jarolím?
Je blbost ich porovnavat. Obaja su to stare skoly s ktorymi nebudeme ani my ani vy hrat nejaky okulahodiaci futbal :)
tak to je blbost. pod Jarolimem Slavia hrala pekny fotbal a v MB pod nim taky nehraje skaredy fotbal.
v com je lepsi jarolim??? zeby mal vacsie uspechy sa mi nezda, a ako futbalista uz vobec ne
Rozhodně větší úspěchy trenérské...
napriklad?? titul zo slavkou, slovanm, alebo al ahli?
Dva tituly s tím vršovickým klubem + LM, double se Slovanem, a poměrně úspěšné působení v Al-Ahli (Kings Cup, finále asijské ChL a druhé místo v lize). Co má Kozák?
Jako Sparťan jsem jeden z posledních, co by chtěl Jarolíma oslavovat, ale úspěchy mu upřít prostě nelze.
vsak ja mu uspechy neberem, ale ze by kvoli nim bol ovela lepsi trener ako Kozak, ako tu niektory pisu?? tituly a LM aj aj Kozak....
Nikdo nepíše ovela, napiš proč není lepší Jarolím...
Odpověz na mojí otázku
navrat magora bez argumentu...marnaku, uz to tady zabal...
az za pul roku milanko? neblazni, to bude driv
mozno ze ne, ale vrbovi som veril ovela viac
To je hrůza tenhle arogant trenérem reprezentace.
právě že podstatně horší než bílek..z bílka se až přehnaně dělá hroznej tragéd
Bílek byl ten největší tragéd
patří mezi českých top 5, Vrba, Jarolím, Hašek, Bílek a Lavička.
Ale Mariane...
Co je, Tomasi? Idealna doba na to, zobrat cudzinca. Dost mozno by nepostupil na mundial ako Jarolim. Postup na euro je povinnost, to by zvladli obaja. Nemam problem priznat chybu a ospravedlnit sa. Cakas od neho ze bude hrat viac utocne? Ja ho mam v skatulke defenzivni trener..takze sa podla mna herny prejav od eura prilis nezmeni.
Jarolím určitě nijak extra na defenzívu nespolíhá, nepopsal bych ho jako ani to, ani tamto. Na cizince pořádnýho nemáme peníze a lepší kvalitní Čech než nějaký nýmandi s cizim pasem.
raději Fatih Terim
Uprchlíky tady NECHCEME!
i want to see the front, not the back... but something happens, thats the football, always something happens
Posere kvalifikaci a bude se hledat zas někdo jiný
to spíš překvapí pokud se postoupí...zázraky bych nečekal
teď jde o to, co se vlastně čeká...
realne? Boj o baraz bude uspech dle meho.
asi jo, záleží ale co potom řekne Pelta..
to by jako mel zustat kdyz to posere nebo co ?
Myslím že Dočkal bude mít pod Jarolímem v repre celkem problém
nemají se rádi?
nebo Jarolím nesnáší plivání?
Spis to bude jeho Pitak
Potenciálně vynikající repre kouč, nic moc mu nechybí. Měl to vzít už místo Bílka a bylo by líp Slavii i nároďáku, ale tak snad do toho ještě bude mít chuť.
Taky jsem si říkal, že to neměl tehdy odmítat. Mohl ze Slavie elegantně odejít. U repre jsem zvědavý na jaké hráče bude sázet. Může to dopadnout všelijak. Na klubové kariéře to neměl zdaleka jen tak, že by preferoval vždy mladíky. Někdy se choval dost nevypočitatelně.
Ale na mladší hráče bude muset více než Vrba sázet po odchodu zkušených hráčů i z donucení. Ale potenciál opravdu má. Může to být trefa do černého, stejně tak se může přiblížit Radovi...
Choval se nevypočitatelně, sklouzával k brutální rotaci a překopávání fungujících kádrů, jo - ale tohle podle mě ten pouze občasnej kontakt s nároďákem tak nějak vymýtí a zbudou vesměs jen klady.
Možná si to moc maluju, ale třeba i ten skauting on měl všude vymakanej, a dost se v tomhle ohledu těšim na to, na kom to postaví a komu dá hnedka v září šanci z dosud neokoukaných tváří (Čermák se vyloženě nabízí).
Pokud byl potřeba svěží vítr, Jarolím je ho relativní zárukou. Může to skončit i průserem, ale nezapomínal bych na to, že v podstatě každej tým, kam šel, tak pozdvihl a dřív nebo později dovedl k úspěchu - Slavie je jasná, Slovanu taky okamžitě vrátil titul, teď trofej s Boleslaví, s Al Ahli v Saúdský Arábii postoupil do prvního finále LM od 80. let, atp... u něj byl vždycky problém hlavně v přesluhování.
tak má na 2 roky s možností prodloužení, v momentální situace repre se bojím spíš o nedosluhování
Nechápu moc.
Ale u něj vidím jako velké plus každodení práci, důraz na fyzickou připravenost hráčů a to u repre odpadne. Naopak máš pravdu s tím skautingem, to by mohla být výhoda a hlavně změna oproti Vrbovi. A taky čekám, že na prvním srazu budou Schick,Černý atd.
Ale tak ta fyzická příprava se zas bude hodit před turnajem, když budem počítat s tim, že se minimálně na to Euro dostanem. :)) A ty jeho dietky se hráčum taky celkem přejídaly, ve Slavii se na to pak nadávalo, mám pocit. Pedanti jako Jarolím maj v tomhle sílu, ale zároveň i slabinu no.
Taky bude záležet na zbytku realizačního týmu.
Cermak asi ne, ten bude rad kdyz bude hrat ve Sparte zaklad
nebylo to nahodou tak, ze on k repre chtel, ale nepustil ho klub?
idealizuješ si ho.. klasicky
Bez argumentu... klasicky
tak tohle snad ani nevyžaduje argumenty. ani já je po tobě nechci. vlastně celkově čím bys chtěl argumentovat?
já jsem názoru, že Vrba k repre po Plzni neměl chodit. vlastně jsem v tomto trošku zastaralej a myslím si, že by trenér k repre měl "dozrát"..
Jarolíma jsem si přál hned tenkrát po Haškovi.. a celkově pořád patřil k mojim prvním volbám. nicméně nyní si nejsem jistej, jestli i on trošku nevyčpěl a nezačíná mu ujíždět vlak, jak je trošku typické k nynější strašně "rychlé" době. alespoň co se týče fotbalu.
Vrba určitě nebyl slabinou repre. naopak. zejména díky a hlavně díky němu jsme se na euro dostali. postup na MS je dle mého utopie. máme těžkou skupinu. hráčský materiál prostě není..
Jarolím to bude mít sakra těžké a stačí chybný nešťastný krok a movináři po něm půjdou a zvykl jsem si, že Češi na novináře dají stůj co stůj i kdyby mleli věci komplet z cesty a že to v poslední době nebývá vyjimkou. viz Limba za volantem a spojení s repre..
Očekávám ohledně Jarolíma a jeho cíle především sázku na jistotu. byl bych rád za nominaci mladších hráčů (a teď nemyslím jen třeba Černýho, kterej podle mě má fakt asi ještě čas).. ale do žádných husarsých kousků Jarolím nepůjde. dle mého. navíc on se snad tímto ani nikdy nevyznačoval. prostě klasicej kouč, kterej hraje na jistotu a jde po kvalitě.
Je to tvrďák, což se v nynější situaci jen a jen hodí. ale počkejte až seřve novináře, až se ho Kalous zeptá, jak se cítí když jsme hukli o gól s daleko kvalitnější Německem .
nicméně jsem napsal možná spíše něco na způsob, že ti něco vytýkám a pak v podstatě napíšu to stejné..
ale myslel jsem to tak, že prostě Jarolím pro nás žádná zářná spása nebude... trenér tým neudělá. ty hráče prostě nemáme. Rosa s Čechem - poslední světoví hráči skončili a máme prostě průměrnej světovej tým. kvalda na ms hodně těžká skupina. nečekám kdovíjaký výsledky.
Jono, moc mi neodporuješ já totiž přece nenapsal, že je to nějaká spása, jen že je to zpomezí českých koučů (v rámci možností) vynikající volba, a za tim si prostě stojim. I z toho pohledu, že už dřív právě dokázal z hovna udělat dost, a team-builder je to obecně špičkovej v našich končinách - to ukázala Slavia a nemyslim si, že by to nějak zpochybňovala i jeho štace u Boleslavi. Proto si i myslim, že do týmu klidně natahá nový tváře a dá mu identitu. Vrba byl celou dobu podivně rozpolcenej, co se herního stylu týče, a měl svý oblíbence. Jarolim má předpoklady se minimálně v tomhle ohledu přece jen odlišovat imo.
Ale jo, nemusi to byt spatna volba. 100% lepsi nez Dovalil nebo Zeman, mozna i nez Lavicka.
Tipoval jsem Krejčího když si dělal takové naděje že riskoval odchod z Plzně, holt jim to z Vrbisem neklapalo.
to sem zvědavý co se s ním stane teď...jestli zůstane asistent? Karel si určitě vezme svoje koně...takto mohl být Krejčí u Plzně (kvalda LM) a nemá nic
jak myslel to, ze kdyby se angazoval zahranicni kouc tak by se odpiskala kvalda na MS? jakoze u karla je naka jistota ze se tam dostanem? haha. ted je prave idealni cas na zahra kouce, kdyz skoncilo par hracu a par je mimo na to postavit novej team
Z těch českých variant, co se nabízely, asi nejlepší volba.
No, jsem zvědav
Ale jo, tragéd k tragédům, to dává smysl.
Komedie alá Pelta pokračuje
Je úplně lhostejné,kdo to povede,protože na MS se na 99% nepostoupí.Stejně si na ty krachy už fanoušci až na jednu jedinou vyjímku za těch 26 zvykli.Klidně by to mohl vést pan Hnátek za honorář 20 000,-a huř by to nedopadlo.Ušetřené peníze použít na fotbalovou mládež.Možná,že by to bylo lepší.
to by ale byly jen nakopávaný balony....ale zase pokud by trefovali zařízení?!?
A není to ve finále jedno?MS1994.1998,2002,2010,2014 at už to vedl kdokoliv se nepostoupilo.Pouze 2006 asi díky generaci kolem Nedvěda se to výjímečně povedlo.Ovšem tam jsem v zápase s Ghanou viděl něco co už asi nikdy neuvidím.Tehdy chodili i ve třech osamoceni na bránkáře Čecha a to několikrát za zápas.Pouze za přispění zvláštní shody náhod náš tým neatakoval rekordní prohru MS.Takže je úplně lhostejné,kdo to povede.Vím,ale určitě že za 20 000,-Kč, jako by to bral pan Hnátek to ti hošani nedělají
Hlavni Jarolimuv prinos je ten, ze hrace umi vytrenovat, zlepsit je. Pro reprezentaci z vice duvodu nevhodny trener a posun nikam. Snad bude odvazny a bude nominovat mlade hrace, to momentalne potrebujeme jako sul, s momentalnim muzstvem je postup na MS stejne utopie.
Zase ono... Nominovat mladé hráče jenom proto, že jsou mladí, je taky pěkně na hovno.
Jasně pane Hartigu
Hartigu?
Přesně tohle slovo od slova řekl Hartig, redaktor iSportu.
tak to zas neni tak genialni myslenka. v historii to reklo urcite hodne lidi :D mistr 2:0vpolocasejenahovno urcite
Tak mistr Čaplár toho napovídal tolik, že netrefit se do toho, co už řekl, dá celkem zabrat.
iSport nečtu, takže nevím, kdo to ten Hartig je, otázka je, jak to mínil.
Isport ✔
A ještě jsi mu zprznil jméno
Aby to vypadalo, jakože to nečtě
Kdyby alespoň ti staříci co jsou věčně nominovaní na úkor mladíků měli nějakou kvalitu. Plná repre třícátníků a nikdo s vyjimkou Čecha tam výkonostně nepatří.
Ale nic takového jsem nenapsal. Souhlasím s tím, že na EURO měl nějaký ten mladý hráč jet, Černý, Schick by byli i vhodnější do toho našeho stylu. Jen jsem proti tomu, aby se za každou cenu povolával někdo, jen proto, že je mladý, nebo i naopak, za zásluhy, etc. ač třeba nemá formu etc.
...což se třeba za předchozích trenérů dělo hodně často.
A to jako kdy? Jediný Bruckner si vzal mladé hráče z U21, ale pak už v tom nepokračoval.
Repre fakt nemůžou hrát jenom borci U21. Zvlášť u nás, kde většinou nehrajou pořádně ani ligu. Jako omladit to je potřeba, tuším, že jsme měli jeden z nejstarších týmů na euru. Ale je potřeba to namixovat. Nejde brát jenom mladý, protože jsou mladí, zrovna tak nejde brát jenom starší, protože jsou zkušení. Je potřeba oboje s mírou.
Jenom
Z U21 není v reprezentaci jediný hráč! Což jsme asi jediní. Ale třicátníků se nacpe většina základní setstavy Tohle má být ten tvůj mix?
Přemýšlel jsi aspoň chviličku, než jsi to napsal ?
A s čím konkrétně nesouhlasíš?
Nikdo tu nemluví o tom, že má hrát jen U21. I když součastní hráči U21 mají větší kvalitu než třicátníci v repre. Problém je, že se u nás ignoruje i ta střední generace. Třicátníci prostě mají přednost, i když právě dnešní generace třicátníků je ta nejhorší v historii českého fotbalu.
Tak přemýšlej. Když napíšu, že je potřeba vyváženej mix a Ty na to odpovíš se a , že tam je většina třicátníku, přičemž žáídnej z U21... Tak ne, urbis, to fakt není asi ten můj mix, ne ?
Děkuji za odpověď
Problém je, že dnešní třicátníci nemají pro reprezentaci dostatečnou kvalitu. Navíc je třeba si uvědomit, že se tým staví pro turnaj a ten je až za dva roky. Obměna prostě musí přijít zcela zásadní.
Obměna samozřejmě musí přijít. Už jen kvůli tomu, že dost důležitých hráčů s repre skončilo. To, co jsem ale chtěl říct je, že je potřeba, aby se Ti hráči vyhráli napřed v klubech. Nejde hodit devatenáctiletýho kluka, co má v lize sotva 1000 minut jenom tak hned z fleku do repre áčka, resp. občas někoho sem tam zkusit, dát mu čuchnout, ale nelze z nich mít celej tým a čekat, že nás dotáhnou na MS. Prvně ta práce musí přijít v klubech. Tam je ten problém.
A ne, že bych teda kvaldu na MS vypustil, to rozhodně ne, ale z mýho pohledu by bylo asi lepší tu tvorbu týmu směřovat až k dalšímu Euru. Ale na tom se musí podílet i ty kluby...
má tam potenciál, který Vrba nakonec nevzal - Černý, Juliš, Schick, Kalas, Kliment (i když ten myslim moc nehraje), Matějů...Kadlec...
Každopádně. Myslím, že vezme i třeba Čermáka, pokud bude hrát ve Spartě slušně, tomu se pod ním v MB dařilo, Frýdek s Brabcem taky dostanou šanci, uvidí se.
Kliment to tam napiš už pomalu kohokoliv, komu je kolem 20 a hraje aspoň nepravidelně ligu.
proc tam teda nesel cizinec s tim ze se mu da prostor. nez krast MB jarolima
Ja nejsem predseda svazu..
čobolové
Vás ovládnu a spravíme si z vás naše děvky
dobre nezvladas
Protektorátna štetka
Krejčí vlastně skončil jako asistent nebo má ještě oficiálně smlouvu, takže by mohl teoreticky pokračovat...?
Z blata do louze
A aby to nezapadlo, tak Šeterle
Snad všichni legendární funkcionáři z 90. let se vrátili na scénu a ještě snad všichni na lepší pozice...
silnejsi pes porad mrda
Docela mu verim
čas ukáže....
vždyt je to jedno kdo je bude trénovat, stejně nemáme dobrý hráče....
Každopádně je to jeden z nejlepších trenérů v čechách v součastnosti...
Zrovna v tomhle by měl/mohl být vidět rozdíl oproti Vrbovi už na prvním repre srazu...
jakoze z nich dobry hrace udela, predsedo svazu?
Jakože je lepší vzít Schicka a Černého, než Lafatu a Šurala...
o tom zadna
už se těšim jak bude každej nadávat že bere furt stejný hráče
zas tak velkej vyber veru nema.. hlavne doufam v mladyho frydka
Tak Plašila už vzít nemůže, tím tady dost kritiků odpadá
On ho ještě ukecá
O to víc sad záleží na tom, kdo to bude trénovat, né?
Právě proto je tam potřeba mít nejlepšího taktika ne?
Nejlepší možná volba.
je cizinec.
Který například? Mám dojem, že polovina lidí tady žije v přesvědčení, že za hranicemi jsou útulky plné kvalitních trenérů, kteří jen čekají na zavolanou od FAČRu.
Gerard Houlier
ja nevim, neznam vsechny cizince. od toho mame nafouklej byrokratickej facr
Chovanec
kterého ústavu ?
Jednooký mezi slepými, no...
hatefree nalepku na kazdy kamion.....
Ja ji tam měl a někdo mi ji přelepil nálepkou IVČRN
Berte Wilmotse
Koubek, Vaclík, Bičík
Matějů, Kadeřábek, Brabec, Simič (než nám ho někdo vezme), Baránek, Kalas, Gebre (C), Hloušek
Pospíšil, Souček, Pavelka, Mareček, Vácha, Vaněk, Petrák
Jankto, Černý, Darida, Krejčí, Dočkal, Skalák, oba Frýdci, Šural, Macek
Pulkrab, Necid, Vydra, Kadlec, Schick, Juliš
Vykašlat se na kvalifikaci a připravovat se na MS 2022.
Zrušit juniorskou ligu, zavést opět B týmy. V druhé lize povinnost 2 hráčů pod 18 let v základu.
Plus Čermák
ad1. darida (C)!. ad2. dobrej plan. ad3. to by neproslo
Na stopera bych vzal mladýho Řepku.
tak určitě. A co tam třeba rovnou vzít U-17 připravovat se na MS 2030 a do druhý ligy nechat nastupovat jen hráče pod 15 let?
Omg. Bavíme se o reprezentaci, která má představovat to nejlepší z našeho fotbalu. Ne mateřskou školku. plus ty dva hráči do 18 v základu jsou taky super - profesionálím týmům (což jsou de facto firmy) nakážeme strkat mladý hráče do základu, protože ti hráči jsou tak špatní, že se tam sami prosadit nedokážou. Bomba
Tak tady nešlo o to, aby se striktně vzali jen nejmladší hráči do repre. Situace je však taková, že tato generace je to opravdu nejsilnější, co nyní repre má.
Juliš = Lafata
Brabec = Hubník
Limberský = Matějů
Kovařík = Černý
Kolář = Čermák.
Nebo myslíš, že to tak není? Po Euru se najednou zjistilo, že nějaký Lafatové, Kolářové, Kadlecové vůbec nemuseli jezdit. Jediní, kdo nebyl v posledních 3 letech v jednadvacítce a jsou trošku kvalitní (čti nesrovnatelně lepší než právě z jedenadvacítky) jsou Sivok, Čech, Gebre a Rosický. Zbytek mohl mít věkový průměr pod 24 let.
To je fakt.
A co se týče té povinnosti, nemusí to být offiko - jen domluva mezi majiteli klubů, že to budou takto praktikovat. Stejně v těch týmech se sem tam objeví taková hvězdička, tak proč by nemohli být dvě. A druhá liga je druhá liga. Nevěřím, že starší hráči jsou o tolik několikanásobně lépe placeni než mladí.
Jako já tě chápu. Ale zároveň si musíš položit otázku, proč ti naši mladíci nejsou líp začleňovaní? Půl problému tvoří obavy trenérů, ale tou druhou, podstatnou polovinou je neprogresivní systém a trenéři mládeže, kteří nedokážou hráče připravit ať už fyzicky, tak technicky, pouze systémově, takticky. Vezmi si, že spousta herních situací včetně individuálního driblingu, se v západní Evropě trénuje "divadlem", to znamená živým scénařem, který řídí několik lidí od hlavního kouče po asistenty. (Viděl jsem naživo trénink Benficy). U nás jsou to stále ty stejný kužely a maximálně přihrávky "na třetího", střelba a standartní situace...
Dokud nebudeme produkovat sebevědomý hráče (je jedno na jakej post), tak tam můžeš narvat klidně 11 mladých, ale výsledek bude stejnej. Jestli se to tady nezmění a to mi věř že ještě dlouho nezmění, tak jediná šance jak vychovat dobrýho fotbalistu je poslat ho co nejdřív ven do cizí juniorky, kde si ho vezmou na paškál profíci. Úpně stejnej případ jako mladá hvězda ELH vs. jeden z mnoha na farmě klubu NHL...
Oba Frýdci, Simič (Mouscron), Pospíšil, Vácha, Petrák (přeučenej stoper), Macek, Pulkrab, Juliš...
Ale souhlasím s obětováním kvalifikace MS 2018 a zavedením B týmů.
no tak to nie je velmi dobry vyber podla mna aj ked mozno prekvapia
gotze len za 28 mil? nejak malo nie ja som cakal aspon za 40 mil
A Boleslav bude koučovat kdo?
A co teda bude s tím Krejčím?
Proč mají český fotbalový kluby tak amatérsky dělané webovky?
Kozel
Ten za webovky nemůže.
Bílek.
Nic.
Řídí je lidi, který pořád žijou v devadesátkách a ráno koukaj na teletext.
Ale teletext je náhodou pořád užitečnej.
Látal
Krejčí půjde na stáž a hairstyling do Itálie.
Pičo vole takhle se ten fotbal u nás nikam neposune. Bude tam zase srát dědky bez budoucnosti za zenitem, mladý nikde, hra na výsledky ne na skills. Místo aby je radši naučili konečně běhat to bude zase JAROlímof beton jak ve Slovaně. Hnusné
Kdo byl 1.?
Těžko říct, jestli je zrovna on nejlepší volba, ale je tam, tak nebuďme zaprdění, přejme jemu a naší reprezentaci úspěch...hráče máme pořád dostatečně kvalitní na to, aby na MS postoupili, tak snad Jarolím najde správnej recept ohledně nominací, případně zapracování nových hráčů...
Yoda ať se daří
Do MB půjde Látal, dnes skončil v Polsku
Ten se v EL moc nevytáhl.
tak ještě, aby jo potom co mu udělali s kadrem
Já to vůbec nesleduju, až teď jsem zjistil, že Vacek nemá angažmá a trénuje s Vlašimí.
Co se tam stalo? Byl tu článek vůbec?
Kauza "Vacek" je strašně divná. Nejdřív se objevily zprávy, že na něj využili opci, pak že má namířeno z Piastu do Lechu... Potom se zničehonic vynořily zprávy, že trénuje s Vlašimí a Poláci opci nevyužili, tudíž patří stále Spartě.
http://www.piast-gliwice.eu/aktualnosci/klub-skorzystal-z-opcji-pierwokupu-kamila-vacka.html
http://benesovsky.denik.cz/fotbal_region/paty-nejlepsi-hrac-polske-ligy-vacek-trenuje-ve-vlasimi-20160707.html
Môžeš presnejšie, ak vieš priblížiť čo sa stalo?
Odešel mu Vacek, Nešpor dva v podstatě klíčový hráči, teď by měl mít v kádru jen 1 utocnika, a chtěl nejaky posily a nikoho mu neprivedli
?
ted na to koukam: http://www.rp.pl/Pilka-nozna/160719487-Latal-pozegnal-sie-z-Piastem-Gliwice.html
jen to ne
To ze Pelta nepodepsal zahranicniho trenera je jasne. Ten by se mu vyjebal na nejake noticky svazu. Uz by nehrali kluci aby se pak prodali i kdyz jsou tragictejsi nez vcerejsi noc v Nice (Prochazka, Lafata..)
Co tam jako bude Jarolím dělat? Další plešatej trenér, co si neumí nechat ani narůst vlasy, a bude trénovat národní výběr? Asi Pelta hledá trenéry sobě rovné..
Krátký vlasy, krátkej rozum, to ví přece každej.
Kastrol je základ
Momentální nominace by podle mně měla vypadat takto:
Tomáš Vaclík (Basilej)
Tomáš Koubek (Sparta)
Martin Berkovec (Slavia)
Daniel Pudil (Watford)
Marek Suchý (Basilej)
Tomáš Kalas (Fulham)
Pavel Kadeřábek (Hoffenheim)
Adam Hloušek (Legia)
Jan Baránek (Plzeň)
Theodor Gebre Selassie (Brémy)
Jiří Skalák (Brighton)
Vladimír Darida (Hertha)
Lukáš Vácha (Sparta)
Tomáš Hořava (Plzeň)
Josef Šural (Sparta)
Jan Kovařík (Plzeň)
Bořek Dočkal (Sparta)
David Pavelka (Kasimpasa)
Jan Kopic (Plzeň)
Tomáš Necid (Bursaspor)
Matěj Vydra (Watford)
MIlan Škoda (Slavia)
Patrik Schick (Sampdoria)
Základní XI:
Vaclík - Kadeřábek, Kalas, Suchý,Pudil - Vácha - Šural, Hořava, Darida, Skalák - Necid
Samozřejmě, že do týmu by postupem času měli být zapracováváni hráči z U21 jako Černý, Čermák, Jankto nebo třeba Matějů a záleží samozřejmě na jejich vytížení v klubech.
A co se týče U Krejčího, tak ten by měl být nominován pokud bude mít formu jako měl před 2-3 rokama, ne jakou má poslední rok a půl.
Jinak u těch brankářů je jasná jednička Vaclík a kdo by měl být jako třetí brankář je dá se říct jedno, ale momentálně jako nejvhodnější mně momentálně přijde Berkovec, dále potom třeba Hruška.
Vácha - Hořava - Darida
Tak Vácha mi přijde jako jeden z nejlepších štítů a Hořava mi přijde hrozně opomíjenej A proč ne ho dát do základu na úkor Pavelky apod.?
Vácha hrál vždycky v repre strašně, podobně jako Hušbauer, Kolář a jim podobní.
Kvůli Hořavovi vůbec nefunguje v Plzni střed hřiště, většinou to vypadá tak, že Hrošovský rozehrává někde mezi stopery, Kolář běhá těsně pod Ďurišem a Hořava je úplně někde mimo a v podstatě všechny útoky jdou po křídlech.
Tak ono co si budeme povídat, v Plzni od dob co skončil Horváth se hraje hlavně na křídla. A co se týče středu hřiště, ještě když Horváth hrál, tak to bylo hlavě o něm a Kolář to je hráč na zakončení, nechápu proč ho všichni přirovnávají k tomu, že to je typologicky podobný hráč Rosickýmu, on gólový Kolář je to ano, ale není to hráč, který by měl tvořit akce nebo tvořit hru vůbec a Hořava doplácí na to, že hraje post, který mu nesedí, on je to spíš ofenzivně laděný hráč než třeba Hrošovský..
Vácha hral prave v repre vyborne, krom jednoho zapasu. Lip jak v klubu.
Berkovec, Kalas, Vácha, Kovařík, Kopic
Tak u toho 3.brankáře jsem to psal, to je celkem fuk, jestli Hruška nebo Berkovec apod. a u těch zbylých jsem to odůvodnil, ale jak říkám každý na to máme názor, ať se to někomu líbí nebo ne a stejně to bude všechno jinak, takže to je jedno
Nerozumíš tomu, smaž ten profil pls
Neber si to tak osobně.
Cim si Kalas s Baránkem zaslouzili nominaci peed Brabcem, Pokornym a poead jeste Sivokem ?
Hlouseka s Kovariekm uz doufam nikdo brat nebude.
Kalas odehrál celkem dost poslední sezónu ve 2.anglický a proč by neměl být v repre Baránek? Jako Brabec by taky mohl proč ne, Brabec by si to také zasloužil, ale vhodnější mi přijde ten Baránek a Sivoka už bych nebral, už mi přijde pomalý a nejistý, na EURU to ukázal a repre by se měla omladit, Sivok už by v průběhu kvaldy mohl přestat hrát v klubu, natož aby potom hrál v repre. Co se týče Pokornýho, tak se přiznám že jsem ho pořádně hrát neviděl, takže nemohu soudit.
A proč ne Kovařík? V Plzni je to opora, dokáže připravit branky, také je umí i dát a Hloušek v Legii hraje stabilně a daří se mu tam momentálně (aspoň tedy poslední sezónu) a Legia je určitě tým na úrovni Plzně.
Čim ti přijde Baránek vhodnější? chybí tam lídr obrany a to je buď Sivok nebo Brabec a nebo pak ještě Pokorný, Baránek se na tuhle roli tolik nehodí a o ustrašenym Suchym s Kalasem ani nemluvim.
Kovařík je takovej o level horší Dočkal, kterej sám je tak na hraně nominace, kdy trenér váhá, jestli je lepší mít v týmu jednoho slušnýho fotbalistu nebo radši hráče, co to tam odmaká. Tak asi z toho důvodu
Sivok je náš nej stoper, v kvalifikaci o MS je podle mě první volbou na stopera on se Suchým
Berkovec, Pudil, Kovarik, Kopic, Skoda... uz dost!
Pořád lepší než Krejčí, Limberský a Lafata (naštěstí už skončil v repre).
Limberský je kripl, ale Pudila si v obraný činnosti prostě namaže na chleba, i když už na to totálně chčije.
Řezníček
Pudil? toho nebral ani čurák Bílek
Pudil by tu repre "kariéru" už měl taky ukončit.
Kovaříka fakt NE! Berkovec bude rád, když bude chytat v lize.
Ot: kolik internetu žerou pokemoni? Mam strach, ze kdyz budu chodit po městě bez wifi, tak mi to rychle vyčerpá balíček od o2
prej to zere data jak kreten.. ale jenom sem to slysel, nehraju to
Přibližně 20mb za hodinu připojení
Moc sympatický mi není a jeho tahy v klubu byly zrůdné, třeba jak nestavěl ve Slávii Šmicra, i když výsledky měl dobré a naopak bez něj hráli špatně.
Nic moc trenér pro reprezentaci. Raději bych viděl Itala Zemana.
já nechápu proč tu je tolik slováků v diskuzi nemáte svůj fotbalovej web ?
OT: http://www.rouming.cz/upload/omg-queen-elis.jpg
moje aktuální základní sestava repre:
Vaclík
Gebre, Sivok, Suchý, Frýdek
Darida, Pavelka
Kadeřábek, Dočkal, Černý
Necid
Lavička: Koubek, M. Kadlec, Pudil, Baránek, Skalák, Krejčí, Škoda
Kadeř na křídle NE!
Jarolím určitě momentálně nejlepší volba. Kdo ho v Bolce nahradí? Podle mě to bude po konci v Gliwicích Látal. Nebo možná Krejčí?
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele