Česko se bude ucházet o spolupořádání ME 2020

03.09.2013, 15:01
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (253)

Přidat komentář
smazaný uživatel

Reagovat
valloire

Reagovat
Y.N.W.A

"uplatit zájem"

Reagovat
smazaný uživatel

Tohle mohl vymyslet jen naprostý retard. ME bude všude a zároveň nikde.

Reagovat
Messier

Reagovat
Error

Předpokládám, že ten stadion nezaplatí UEFA.

Reagovat
smazaný uživatel

predpokladam ze urcite ne a nevidim jedinej duvod proc by mela kdyz je po evrope plno vetsich a modernich stadionu.

Reagovat
smazaný uživatel

Co potom s tak velkým stadionem?

Reagovat
smazaný uživatel

a ten stadion pak bude na co?

Reagovat
smazaný uživatel

Co je to za ho*no? Tohle má pořádat jedna max 2 země..

Reagovat
smazaný uživatel

postavte kvůli pár zápasům stadion beztak ho za 6 let postavit nestihnete

Reagovat
C-M@ster

Proč ho nepostaví v Brně? Lidé by chodili a našel by využití. Na Srbské budeme živořit do smrti.

Reagovat
smazaný uživatel

to jsou argumenty jak blázen!

Reagovat
Joe.Cole

Tak si ho postavte, udelejte sbirku nebo neco.Nemuzete cekat, ze k vam nekdo prijde a postavi vam stadion.

Reagovat
smazaný uživatel

Aneb logiky "Pražáci jsou šmejdi, u nás nikdy nic nepostavěj."

Reagovat
Joe.Cole

Jako ja jsem z Moravy (konkretne ze Zlina), ale tu nenavist urcitych lidi tady vuci Praze jsem nikdy nechapal.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Hele já bydlim v Praze pár měsíců a nechápu to do dneška, narodil jsem se a žil od Prahy kolem 200km v kraji, kde z Prahy nikdo neměl komplex jako někteří Moravací a to jsme na tom úrovní jako kraj dost bídně.

Reagovat
smazaný uživatel

Heléééé a to jako vopravduu jooo?

Reagovat
smazaný uživatel

Ticho tam na vsi!

Reagovat
smazaný uživatel

?? když to asi píše tak vopravdu

Reagovat
C-M@ster

K první věci... v Praze je podle mě zbytečnost to stavět, je tam Eden a (toa)Letná taky není špatnej stadion. Na co by tam byl další? Pro klokany?

V Brně věřím tomu, že by pravidelně chodily velké návštěvy, kdyby ho postavili hned jak se slibovalo. I teď by tam podle mě chodilo hafo lidí. Pokud tu vyroste stadion až za 20 let, těžko říct, jak to bude vypadat.

A ohledně nenávisti k Pražákům. To je jak nenávist k Romům, Slovákům nebo třeba Židům.

Tady nešlo o barvu pleti, ale o náturu a vlastnosti. Každý ti řekne, že lidé na Moravě jsou takoví dobrosrdečnější a raději pomohou než v Praze, je to i místem, kde člověk vyroste.

Pokud se setkám s někým z Prahy, často sám sebe a svoje město považuje za víc, ví všechno nejlíp a má takovou pražskou náturu. Slováci mají zase slovenskou náturu.

Někdo nemá rád, když je někdo moc ukecaný, někdo nemá rád podrazáctví a někdo nemá rád pražskou náturu. Já bych to neodsuzoval. Netvrdím, že jsou všichni Pražáci špatní, to určitě ne, ale mnoho z nich má ty špatné vlastnosti, které jsou spoustě lidí z Moravy trnem v oku. Pražáci si to samozřejmě pak zamění za "Nemají nás rádi, protože jsme nejlepší", ale to už k nim zkrátka patří.

Reagovat
Joe.Cole

Ja to chapu.Ale pokud se nekdo takhle chova tak si ho zaradim do kolonky IDIOT a ne do kolonky PRAZAK.Taky nemam rad cikanskou naturu (takova ta emocionalni, agresivni nevzdelanost), ale nemuzu to oznacit za breclavskou nebo prostejovskou naturu jenom proto ze tam je tolik cikanu.

A kdyz slysis znameho, ktery ti rekne, ze Prazaci jsou neschopne hovada, protoze 1 Prazak, co tam s nimi pracoval byl nemehlo, tak se ptas co maji k***a za problem a jestli jim stoji za to se takhle rozcilovat.

Reagovat
j_mrazik

Víš, co je nejzajímavější?

Žiju v Praze cca 8 let a jakmile jsem potkal někoho rodilýho z Prahy, tak většinou byli vcelku fajn. A většina z těch blbečků, který jsem potkal za tu dobu, co tu jsem, tak bylo mimopražskejch. Oni určitě byli kreténi i u nich, ale až tady pod tou rouškou, že tě nikdo nezná, se projevil jejich kokotismus, který se naučili tam doma. Je to fakt kus od kusu. Ale je taky pravda, že se často potkávám s těma fajn, vzdělanýma, zajímavýma lidma a málokdy se objevím mezi tou troufnu si říct "většinou". Snad to nebude braný nějak povýšeněji.

Reagovat
smazaný uživatel

A co s tim má společnýho Eden a Letná, když to má být národní stadion? jestli by ho měla z drtivé většiny využívat Zbrojovka nebo jakýkoliv jiný klub, tak ať si zaplatí aspoň 60-70% nákladů na výstavbu..

Reagovat
joshua

Ty jsi normálně mistr generalizace a předsudků. Ještě že naprostá většina Moraváků je v pohodě. A s tou dobrosrdečností je to taky pěkný klišé, potkal jsem hovada Moraváky, hovada Pražáky (jak sakra poznáš, kdo je Pražák, když je to v Praze samá naplavenina?) a hovada Slováky.

Reagovat
Joe.Cole

Prave, na povahu cloveka ma vliv vic napr.jeho rodina nez misto kde bydli, staci se divat kolem sebe.A zmenit bydliste v ramci CR neni tak tezke, ale menit povahu nejde.

Reagovat
Joe.Cole

Prave, na povahu cloveka ma vliv vic napr.jeho rodina nez misto kde bydli, staci se divat kolem sebe.A zmenit bydliste v ramci CR neni tak tezke, ale menit povahu nejde.

Reagovat
smazaný uživatel

V úvahu připadá jedině Brno, kdekoliv jinde by byl stadion jako zbytečná investice bez využití. Leda že by se konečně zbourala Letná, která tam nemá co dělat.

Reagovat
Liquid

Brno v žádném případě, o fotbal tam dlouhodobě nejeví zájem, nový stadion si tam nezaslouží

Reagovat
Didier Drogba

Měli by tam postavit nějakou pěknou synagogu, aby tam mohli jezdit Slávisti.

Reagovat
C-M@ster

Reagovat
smazaný uživatel

Proč zase stadion v Praze? Co takhle konečně něco udělat s Lužánkami?

Reagovat
smazaný uživatel

a slyšela by UEFA na pořádání EURA v jiném městě? Já myslím, že z toho důvodu bude Praha jasná.

Reagovat
smazaný uživatel

Třeba proto, že Praha je to nejbáječnější místo v ČR?

Reagovat
smazaný uživatel

To je stejná blbost, jako když někdo řekne "USA jsou ta nejbáječnější země na světě."

Reagovat
madridfan

Což jsou. A to mi nevymluvíš

Reagovat
Joe.Cole

To ale nemuzes takhle obecne rict.Ja si vybrat jestli zit v Alabame nebo v Cesku tak volim jednoznacne Cesko.Ovsem treba Kalifornii bych bral :)

Reagovat
madridfan

Můžu protože americká nátura je úplně jinde než česká. Pokaždý když tam jsem tak jsem úplně unešenej. Je to něco neskutečnýho. Samozřejmě to nebudu nikomu nutit ale já to tak prostě mám

Reagovat
Joe.Cole

Jo, ale musis uznat, ze ty rozdily mezi jednotlivymi staty jsou velke.A ja bych treba v tech hlavne zemedelskych statech zit nemohl.Nebo treba v Utahu, kde je 70% Mormonu, to bych se posral.

Reagovat
madridfan

To jsou. Ale to i v česku. Navíc taková CA na tom taky není v určitých oblastech tak skvěle. Ale celkověe ekonomicky ano. Osobně bych chtěl někam do Nové Anglie nebo NY

Reagovat
Joe.Cole

Jo, mas pravdu, tady je taky hodne rozdilnych destinaci.A ta Kalifornie po Arnoldovi uz taky neni to mistecko prosperity v USA.

Reagovat
smazaný uživatel

Protože se tam může kouřit legálně tráva??

Reagovat
Joe.Cole

To se muze i tady.Pokud mas u sebe gram, dva, tak ti hrozi pokuta, v nejkrajnejsim a extremnim pripade podminka.A nase policie totalne kasle na to jit po lidech co si nekde daji brko nebo koupi sacek, jim to za to asi nestoji.A navic znam par prikladu, kdy si jezdili primo k dealerovi ve sluzebnim aute.

Zase ale staci zajet par kilometru na vychod k nasim slovenskym bratrum, tam te za brko ceka vyprask a par let na tvrdo

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
madridfan

Se poser

Reagovat
smazaný uživatel

neposeru....ale pobleju

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel

To je taky děs, takže vyhrává Ostrava http://www.youtube.com/watch?v=uSGjUGn8j3o ?

Reagovat
smazaný uživatel

Jo, vítěz teda Ostrava, ale když už tak aspoň za tohle http://www.youtube.com/watch?v=11cBG5Oo1lE

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to je jiný kalibr

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
C-M@ster
Reagovat
C-M@ster
Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel

tohle je snad jeste vetsi nesmysl nez MS v zime. bude to rozesety po cely evrope takze normalni fanousci budou omezeni na stadion v jejich okoli.atmosfera v miste poradani taky nebude a pak jak zacne playoff tak plno lidi nebude mit penize a cas na to aby se svym narodakem cestovala

Reagovat
exse

ZA LUŽÁNKY, jinak nasrat.

Reagovat
ouninpohja

ZA LUŽÁNKY? Nasrat!

Reagovat
smazaný uživatel

Myslím, že by se mohly zbourat bazaly, a postavit v Ostravě luxusnější stadion, dke by se hrálo. A souhlas, za Lužánkama to nemá cenu, stejně v brně nežijí většina brňáků fotbalem, ale hokejem.

Reagovat
Joe.Cole

Doufam ze to nevyhrajeme.Pochybuju ze ten stadion zaplati CMFS.

Reagovat
smazaný uživatel

Zrekonstrujte Generali Arenu

Reagovat
valloire

TUNEL

Reagovat
exse

Jinak ta idea ME 2020 se mi začíná líbit čím dál více a moc nechápu ovce, proč se jim to tak příčí, ale časem určitě změní názor.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
cubinho

Á, bača už zase jede tu svou o ovcích..

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Aldeano

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Shevchenko

Ovce

Reagovat
smazaný uživatel

je ovce, protože má jiný názor než je obecně přijmaný stádem?

Reagovat
smazaný uživatel

ale on se směje tomu označení ovce od exseho. Člověk který souhlasí s každou blbostí co Platini vymyslí by tak asi nikoho označovat neměl.

Reagovat
smazaný uživatel

aha, toho jsem si ani nevším

Reagovat
Puskas

To jako když mám jiný názor, shodou okolností s většinou, tak jsem ovce?

Reagovat
smazaný uživatel

To záleží na tom, na jakém základě sis názor vytvořil.

Reagovat
Puskas

to jo, jenže a priori do toho pytle házet všechny a znehodnotit tím opačný názor?

Reagovat
smazaný uživatel

To je samozřejmě nesmysl. Vždy musí existovat někdo, kdo si ten názor vytvořil sám :)

Reagovat
JozkokozleJ

Presne tak! Tu uz v podstate nejde o to, aky mas nazor, ale o to, aby si mal iny nazor, nez väcsina. Za akejkolvek situacie, pri akejkolvek teme. Iba tak nie si ovca a mozes pisat ostatnym, ze su ovce.

Reagovat
Joe.Cole

Ano!!Je treba byt za kazdou cenu originalni!!I kdyz to bude znamenat namazat si hlavu pomazankovym maslem a tvrdit ze jsi kedlubna.Ty ovce okolo stejne nikdy nic nepochopi.

Reagovat
Posledni Kovboj

prave jste se oba shodli....vy zasrany ovce!!

Reagovat
Joe.Cole

Reagovat
exse

Já to obecně používám na lidi, kteří buď svůj názor přejmou, ať už podvědomě, či vědomě od většiny, nebo od někoho jiného, nebo prostě na lidi, kteří si udělají názor, aniž by se nad problémem racionálně zamysleli a dají na svůj první instinkt, který je často iracionální.

Reagovat
Posledni Kovboj

a kdyz nepomaha racionalne se zamyslet, vzdycky pomuze vyhrozovat bejzbolkou

Reagovat
Joe.Cole

Tak ale ty nevis jak kdo ke svemu nazoru dosel.Ja to tady nechci proste z toho duvodu, ze by to financoval stat a vsichni vime jak statni investice dopadaji.Viz mistrovstvi v Liberci.

Reagovat
exse

To je pravda, ale tady šlo o celou tu ideu ME 2020 ve 13 státech, to jestli se má pořádat v ČR, je už zase jiná otázka.

Reagovat
Joe.Cole

Aha :).No podle me nema cenu se k tomu vyjadrovat.Zatim nic nevime, jak to bude organizovane, kde to vubec bude...atd.Vubec bych to predem neodsuzoval.

Reagovat
db18

Reagovat
smazaný uživatel

Souhlasím. Nevím, proč proti tomu všichni bojují. Důvody, proč se dřív pořádalo Euro v jedné zemi v Evropě už pominuly.

Reagovat
Puskas

Kouzlo závěrečného turnaje nepomine nikdy, co tak udělat olympiádu po celém světě?

Reagovat
smazaný uživatel

Evropa není svět a Olympiáda není Euro

Reagovat
Puskas

princip je stejný, jde o závěrečný turnaj

Reagovat
smazaný uživatel

To opravdu nejde srovnávat. Vždyť OH pořádá jedno město.

Reagovat
Puskas

Jistě, jde tu ale o to, že závěrečný turnaj v jednom státě, popř. dvou, má jedinečnou formu, a to i z fandovského života, která se takto rozplyne v něco, co turnaj bude připomínat jen podle jména, ztratí to kouzlo, půjde o Lm na úrovni států, ale turnaj zhuštěný do jednoho měsíce na jednom místě je nenahraditelný

Reagovat
Joe.Cole

Jo, ale duvod proc by to nemelo byt v CR jeste nepominul.Nejsou na to prachy a je to pro nas zbytecne.

Reagovat
smazaný uživatel

Nový stadion je potřeba, tak nevím proč tu všichni pindáte!

Reagovat
smazaný uživatel

proč?

Reagovat
smazaný uživatel

2 aspoň trochu ucházející stadiony na republiku ti přijdou dost?

Reagovat
smazaný uživatel

na potřeby reprezentace to stačí. Vždyt má kvůli té negativní atmosféře reprezentace problém vyprodat i ty dva.A to nemluvím o lize. Na co ten třetí, kdo ho využije mimo repre? A stavět ho kvůli jednomu nebo dvěma zápasům EURA?

Reagovat
smazaný uživatel

Jasně repre fotbal je to jedinný a fotbal vůbec, co se na takovém stadionu dá dělat...

Reagovat
smazaný uživatel

a kvůli koncertům a tomu ostatnímu nutně potřebujeme stadion jen o pár tisícovek míst větší? A ano pro repre fotbal by měl jediný smysl, pro jaký ligový tým z Prahy by měl jinak smysl.

Reagovat
smazaný uživatel

jenomze co pak s tim stadionem. odehrali by se na nem 3 zapasy po ME co. urcite by se postavil v praze, jinde by do toho nikdo nesel. urcite by nemohl bejt s atletickou drahou takze by byl jednoucelovej (s prestavbou moc nepocitam) a na koncerty atd jsou v praze dva stadiony a to staci.jedine ze by na nem pak hrala sparta ale tomu moc neverim a stejne by ho nevyprodava

Reagovat
smazaný uživatel

Jestli si chceme hrát na trochu na fotbalovější národ, tak jsou 2 stadiony na nějaký úrovni žalostně málo. Letná ukazuje, že je to investice třeba na 60 a víc let.

V Praze hraje 6 prvo a druholigových týmů, které to mohou využívat. A při postupu na Evropu i týmy odjinud z republiky, koná se tu desítky koncertů ročně s víc jak 5 tisicovou návštěvou, spousta mládežnickejch sportovních akcí ročně. Atletika má u nás poslední dobou velkou popularitu, proč tu neuspořádat třeba MS nebo ME? Ještě mě napadá, že když jsme za Brucknera vládli světovému žebříčku, tak k nám nechtěl na přátelák přijet nikdo zvučnější právě kvůli stadionu.

Hlavní národní stadion ČR má pro mě prostě jméno a zvuk. Pokud se to investičně udělá líp jak Sazka arena, tak to hrozně chci.

Reagovat
Joe.Cole

Jenze kdo bude dneska investovat do neceho, kde se mu ty penize vrati za nekolik desitek let?

Reagovat
smazaný uživatel

Zeptej se prakticky všech investorů, co staví po Praze, když vynechám takový extrémy jako Palladium. Žijeme holt v době, kdy se to kvůli úvěrům chová zdánlivě nelogicky.

Reagovat
Joe.Cole

No ja jenom vidim ze se neustale investuje do obchodnich center, tam jsou velke penize oproti treba tem stadionum.Ale mas pravdu, ze v dnesni dobe, kdy jdou urokove miry skoro k nule je to pravdepodobnejsi.Spis to ale vidim na nejake dotace ze statu, a to by se mi moc nelibilo...

Reagovat
smazaný uživatel

fačr

Reagovat
smazaný uživatel

prave ze na koncerty mas fantastickou sazku a kdyz chces venku tak eden.to je dostacujici a to jsou jenom velky akce.neco na atletiku by se urcite hodilo ale fotbalovej stadion s atletickou drahou je pro fotbalovou atmosferu snad to nejhorsi.v praze sice hraje nekolik muzstev ale slavia ma ''vlastni'' stadion a nevim jak by se sparta tvarila na stehovani a nikdo jinej nepripada v uvahu protoze by to bylo minimalne pro 30000 a to by nevyprodala pomalu ani sparta na ty nejlepsi utkani

Reagovat
smazaný uživatel

Národní stadiony se většinou staví s atletickou dráhou.

Reagovat
smazaný uživatel

tjn ale na takovyhle stadiony podle me nepatri vrcholovy fotbalovy akce.tam chybi atmosfera a kontakt s divaka kterej dela atmosferu

Reagovat
smazaný uživatel

s tou atletikou souhlas, ale v tom případě raději opravdu rekonstrukce Strahova

Reagovat
smazaný uživatel

Já bych taky šel do rekonstrukce, ale v době kdy vládnou prachy se to nestane.

Reagovat
Joe.Cole

Ono tech koncertu u kterych by se vyuzil stadion taky neni tolik.Ja nevim, vidim to spis jako ztratovou investici.Jestli je tu ale nejaky miliardar, ktery nevi co s penezi tak do toho :).

Reagovat
smazaný uživatel

vetsinou miliardar vi co s penezma a proto je miliardar.takze se neda ocekavat ze by to nekdo zafinancoval a kdyz to pude pres svaz a stat tak to bude tradicne tunel

Reagovat
Joe.Cole

Tak profit muze byt i neco jineho nez penize.Babis si taky nekupoval Mafru jenom kvuli jejich zisku.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

A co Strahov, kde hrála dřív Slavie? Dobra lokalita, obrovsky parkovací místo a stadion už tak ma skoro 20 000

Reagovat
smazaný uživatel

Pochop, že je tu tlak investorů jako prase postavit něco novýho.

Reagovat
exse

Investorů?

Reagovat
smazaný uživatel

svaz do toho hádám sám nepůjde a půjde o pěknej business pro spekulanty s pozemky, stavební firmy apod.

Reagovat
exse

Stavební lobby určitě, ale ne investoři, investor bude jeden a to svaz, popřípadě stát.

Reagovat
Aldeano

Tak, FAČR už koupilo Strahov od ČSTV. Pelta má dobré vztahy s Janstou (ČUS, dříve ČSTV). Pelta naznačoval, že ČR neměla mít národní stadion pouze pro fotbal, ale i atletiku, aby se mohlo uspořádat ME... Takže mi z toho vychází atletický stadion pro 30.000 na Strahově

Reagovat
smazaný uživatel

Těžko by UEFA povolila EURO na stadioně s atleticým oválem, spíš to bude mít i jinačí využití a bude to multifunkční objekt.

Reagovat
smazaný uživatel

MS i EURO už se na atletickém stadionu hrálo, dost nejslavnějších stadionů na světě jí má.

Reagovat
smazaný uživatel

ale pochybuju ze by uefa zvolila stadion s atletickou drahou(coz je to nejhorsi) kdyz by mela nekolik lepsich stadionu

Reagovat
Aldeano

No. Přidělení nějaké sportovní akce je více politická, než sportovní záležitost. Viz. nejbližší olympiády a MS ve fotbale. Takže by mohlo na ČR ukázat Platiniho plán, že velké akce mohou být i v amlých zemích. Podobně jako superpohár.

Reagovat
Aldeano

Ale samozřejmě jsem realista. Spíš to zatím vidím na typ projektu Praha Olympijská. Ani bych se nedivil, kdyby to zase vedl Petera...

Reagovat
smazaný uživatel

to je pravda ale kdyz nekdo ukaze stadion s atletickou drahou pro 30000 lidi a navic v praze ktera neni schopna vyresit infrastrukturu tak normalni clovek to odmitne kdyz jsou moderni stadiony vsude kolem.

Reagovat
smazaný uživatel

OT: je tu někdo tak hodnej kdo mi vysvětlí jak je to s aktualizací soupisek ve fifě? Myslel jsem že to aktualizujou po prestupech a ono prd..

Reagovat
smazaný uživatel

co já vim tak je to tak jenom v lednu. jinak například Neymar by byl už docela dlouho v Barceloně v Kariéře a furt nic, ale nevim jak je to s Online Sezónou, tam to je možná jinak, ale to netušim

Reagovat
smazaný uživatel

Mě jde právě o online sezonu.. vždycky se tym aktualizoval když odehrál zápas a teď během prestupovyho období a co začali ligy tak se nic neaktualizuje

Reagovat
smazaný uživatel

já bych řekl, že Kure má asi pravdu, ale furt tu je šance, protože sezóna se updatuje tušim ve čtvrtek, tak uvidíme

Reagovat
smazaný uživatel

max. Balea ještě pro fanoušky, ale i toho bych spíš viděl,že stihnou narvat na poslední chvíli do 14ky

Reagovat
smazaný uživatel

Letní přestupy budou aktualizovány až ve FIFĚ 14

Reagovat
smazaný uživatel

I online sezóna? Jestli jo tak to jsou fakt kreténi..

Reagovat
smazaný uživatel

aktualizuje se ULTIMATE TEAM,ale tam už poslední aktualizace proběhli, jinak na některý pozdní přestupy si počkáš i u Fifay 14, ze začátku tam taky nebudou viz. vloni Zenit Petrohrad - Hulk a Witsel

Reagovat
smazaný uživatel

to já ale nechápu proč.. než skončili ligy, tak se to aktualizovalo pravidelně když ten tým odehrál zápas..

Reagovat
JacoBee

OT:

Jak je na tom Kalas,měl chybět kolem měsíce ale na TM vidím konec listopadu

http://www.transfermarkt.de/de/tomas-kalas/profil/spieler_148657.html

Máte někdo nějaké bližší informace?Děkuju

Reagovat
smazaný uživatel

novej staďák ? novej tunel ! kterej klub či společnosti to odnese tentokrát? Sazka a Slavia nestačily ?

Reagovat
smazaný uživatel

já teda nejsem nakloněn stavbě nového stadionu, ale s takovým přístupem se tu nepostaví vůbec nic

Reagovat
smazaný uživatel

spíš požádat o vyjímku.... 30tisícovej stadion se tu neuživí, viz. Polsko a naše návštěvnost kolem 7tisíc,když hodně

Reagovat
Aldeano

O2 arena stála jako Wembley no...

Reagovat
božský John

stačí dostavět střelák

Reagovat
oli9

pár zápasu bych dal do Sydney, pár do Kapského města něco do Kábulu..bože to už nebude Euro ale cirkus

Reagovat
smazaný uživatel

a neco by se jeste hralo v zime a neco v lete, podle vhodnosti podnebi

Reagovat
smazaný uživatel

už to vidím. Sparta bude mít zadarmo nový stadion

Reagovat
smazaný uživatel

Jo přesně

Reagovat
smazaný uživatel

Snad nám ho jen zrekonstrujujou..

Reagovat
Aldeano

Přesně. Na Strahově. A bude tam hrát ještě s Admirou, kterou do ligy vykope Fenin

Reagovat
JacoBee

OT:

Jak je na tom Kalas,měl chybět kolem měsíce ale na TM vidím konec listopadu

http://www.transfermarkt.de/de/tomas-kalas/profil/spieler_148657.html

Máte někdo nějaké bližší informace?Děkuju

Reagovat
cepinzcegamy

2020 už bude fotbal jenom virtuální, tak na to serte

Reagovat
exse

Stavět národní stadion na zelené louce by v této době byla naprostá ekonomická sebevražda, návratnost by byla nereálná a využitelnost minimální, navíc by určitě byl v Praze, kde je zájem o fotbal velmi nízkej. Já bych viděl 2 možnosti, jak to udělat smysluplně. První je rekonstrukce Letné, o té Sparta mluví už delší dobu a finančně by to byla nejméně náročná možnost, problém je, že už nyní je ta kapacita nadbytečná a nevím jestli sama Sparta by chtěla stadion pro 30 tisíc lidí, protože jim by z toho pramenili jen větší náklady. Druhá možnos jsou Lužánky, tam je problém že Zbrojovka není zrovna stabilní klub a ta kapacita by taky samozřejmě byla nadbytečná.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Aldeano

Bez stálého klubu, to snad ani nejde. Postavit prostě jen národní stadion na pár zápasů ME...

Reagovat
smazaný uživatel

k té druhé možnosti. Tam je otázka jak to by to bylo směrem právě k EURU, jak by se UEFA postavila k tomu pořádat ho jinde než v Praze.

Reagovat
smazaný uživatel

podle me by to neproslo, tam musi byt i atraktivita mesta, dopravni dostupnost atd a tam nikdo jinej by pro takovouhle akci nemel narok

Reagovat
smazaný uživatel

ano to si myslím taky, že pokud se bavit o stadionu tak i v souvislosti s tímhle. Jiná možnost než Praha není.

Reagovat
smazaný uživatel

letná rozšířil nejde. a s tim zájmem o fotbal na tom praha neni nejlíp ale nikdo se k tomu ani neblíží.v brne pomalu nikdo nechodi a navic jsou na rozmezi prvni a druhy ligy.ostrava ma tochu vetsi navstevnost ale hlavne kdyz se dari a ta je ted taky rada za prvni ligu. takze by probehla rekonstrukce strahova i kdyz nevim jestli by to bylo financne o tolik vyhodnejsi nez kdyby se to postavilo na nejakym dobre dostupnym miste.

Reagovat
Aldeano

http://hn.ihned.cz/c1-22319490-novy-stadion-na-letne-proc-ne-rika-bem

http://aktualne.centrum.cz/domaci/fotogalerie/2007/10/21/nove-stavby-na-letne-oceanarium-stadion-knihovna/foto/110357/

Stadion by se tam vešel, ale to nevidím jako reálné. Zvlášť, když už FAČR koupila Stadion Evžena Rošického...

Reagovat
smazaný uživatel

kazdou chvili se rika neco jinyho.podle me tam neni poradne misto a modernizace a prestavba by byla moc draha. je to clanek z roku 2007 a jsou tam nazory Bema kterej neni psychicky uplne v poradku protoze chtel v praze napr olympiadu

Reagovat
Aldeano

Ten odkaz je jen kvůli vizualizaci. Tréninkové hřiště se přestane využivat, tak jako tak. To by samozřejmě nemohla být přestavba. Ale stavba uplně nová....

Reagovat
smazaný uživatel

ale to by pak vyslo draz nez stavba novyho a byla by to skoda protoze kdyby se letna trochu zmodernizovala tak je naprosto dostacujici stadion

Reagovat
Aldeano

Byl i plán, kde se postaví jen nová hlavní po celé délce hřiště a zbytek se komplet zastřeší. A kapacita by byla 25.000. A jiná než hlavní na Spartě rozšířit nejde.

Reagovat
smazaný uživatel

to jsem myslel ze nejde rozsirit kompletne, kvuli nedostatku prostoru. i kdyby se rozsirila hlavni tak to neni dostatecny a to by si sparta mela realizovat sama.

Reagovat
Aldeano

Vždyť to co píšu byl plán čistě Sparty, a platila by si to sama. Já píšu, že rekostrukcí kapacitu 30 tisíc prostě nenajdeš.

Reagovat
smazaný uživatel

Letná rozšířit jde, ikdyž teda ne na 30 000+

Reagovat
exse

Proč by nešla? Hlavní jde určitě, ikdyž by to byl rozsáhlá rekonstrukce a teoreticky i ta kde jsou kotle, tam by musela posunout komunikace. A minimálně o repre je zájem větší snad všude v ČR než v PRAZE, nepamatuju si zápas, že by repre hrála na moravě a nebylo vyprodáno. A konkrétně v Brně by na repre chodila více než v Praze snad vždy.

Reagovat
smazaný uživatel

Tenhle napad je picovina. Ale kdyz to uz bude, tak aspon at v Praze ten narodni stadion vyroste.

Reagovat
smazaný uživatel

fanoušek Barcelony a Realu se na něčem shodnou, dost dobrž

Reagovat
Shevchenko

Jasně, postavte v Praze další stadion

Reagovat
Aldeano

Já bych byl klidně pro Brno. Ale ty jsi vážně myslíš, že krom Prahy má jiné město vůbec šanci? Vždyť i kandidatura Prahy je skoro směšná... Do Ostravy nebo Brna by to UEFA nedala už vůbec.

Reagovat
Shevchenko

Celá ta kandidatura je směšná

Reagovat
Aldeano

To je

Reagovat
Joe.Cole

Me to pripomina jak chtel Bem v Praze usporadat olympiadu :DDD

Reagovat
Josifek

Tak to byla přeci jen ještě trošku vyšší liga

Reagovat
Aldeano

Reagovat
Joe.Cole

Tak on by sliboval i neco vetsiho, ale chybi mu fantazie

Reagovat
smazaný uživatel

ok,postavis v brne stadion pro 30000 lidi a na druhou ligu bude chodit 2000.tam neni sance aby se to poradne vyuzilo kdyby se v praze postavil ciste fotbalovej stadion pro minimalne 30000 tak jsem si skoro jistej ze by s kandidaturou uspela

Reagovat
Aldeano

Vždyť jo, z pohledu kandidatury nepřipadá jiné město v úvahu Jinak s tím využitím... To už je jedno, jestli tam bude chodit pravidelně 8.000 nebo 2.000...

Reagovat
Shevchenko

Co pak s ním? Bude tam hrát Střížkov?

Reagovat
smazaný uživatel

koncerty, khl exibice, ME v atletice, ms u20, fotbalová repre, finále poháru, týmy bez stadionu tam mužou hrát poháry

Reagovat
smazaný uživatel

na koncerty tu je sazka a eden, exibice khl tu nebude nebo max jednou za xx let, stadion s atletickou drahou je hnus ale byla by to asi jedina moznost ze by se to spojilo s atletikou ale tam by stejne nebylo dostatecny vyuziti, stadiony na mladeznicky repre tu jsou, finale poharu je jednou za rok a 30000 tam nepride a kazdej tym co ma na to hrat pohary ma svuj stadion

Reagovat
smazaný uživatel

mimochodem, já neřikam, že tohle stačí jako využítí, jen píšu co by se tam nejspíš dělo

Reagovat
smazaný uživatel

no prave ze nikdo a proto tvrdim ze i v praze je to nesmysl.jedina moznost ze by se tam presunula sparta ale to by asi vubec neproslo

Reagovat
smazaný uživatel

za mě jediná možnost je i zde zmiňovaná rekonstrukce Strahova a využití jako národní stadion atletický i fotbalový

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Losinho

Tak pokud by kandidovala Praha, tak by to asi dostala.

Reagovat
F.Torres

Bud v HK nebo v Brně, jinde bych ho nestavěl..

Reagovat
smazaný uživatel

HK

Reagovat
F.Torres

Stadion potřebují, dálnice ze všech stran, takže dostupnost dobrá. Do HK by mohli přijít investoři a mohli by se postavit pořádně na nohy zase..

Reagovat
F.Torres

nebo spíše dálnice z prahy, ale z dalších velkých měst to není až taková štreka..

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
F.Torres

existují i jinačí města než Praha, kde už je Eden a Letná..

Reagovat
adalbertus

přesně

Reagovat
adalbertus

HK

Reagovat
smazaný uživatel

Ostrava, Brno, Hradec. Nikde jinde není potřeba stavět úplně nový.

Reagovat
smazaný uživatel

to jako myslíš, že to stát postaví aby tam mohl hrát nějaký klub?

Reagovat
smazaný uživatel

50/50

Reagovat
smazaný uživatel

ten stadion se má stavět i kvůli EURU. Pochybuju, že by to UEFA přiklapla jinam než do Prahy.

Reagovat
smazaný uživatel

proč?

Reagovat
smazaný uživatel

infrastruktura, Praha je pro partnery a sponzory prestižní destinace. Bude v tom hrát i ta pověst města.

Reagovat
PBLead

Reagovat
smazaný uživatel

tak zrovna v Hradci snad ani neni mezinárodní letiště, hotelová kapacita, městská doprava by taky nestačila..

Reagovat
F.Torres

tak letiště máš v PCE takže to takový problém není

Reagovat
smazaný uživatel

tak pro tebe možná ne, ale uefa by euro do takovýho města v životě nedala

Reagovat
smazaný uživatel

ještě když má na výběr stovky lepších

Reagovat
smazaný uživatel

a opravdu to letiště zvládne takový nápor?

Reagovat
smazaný uživatel

Jsem zvědavej, která sázkovka zastřeší stavbu stadionu tentokrát, moc velkou životnost jí nedávám...

Reagovat
Aldeano

Jinak když se dostavěl Eden, tak někdo ze Slavie, říkal, že 21.000 má stadion proto, že je to stadion Slavie a kapacita stačí. Což je logické. Ale že v případě, kdyby se pořádala v ČR nějaká velká akce, jde stadion přestavět na 30.000. Ví o tom někdo něco?

Reagovat
Losinho

Kecalo se o tom, ale nevím, jestli je to možné. Vybavuju si, jak Šmicer říkal, že je škoda, že ta kapacita nedosáhla 30k.

Reagovat
db18

Těch 7 tisíc lidí by tam vypadalo líp, to je pravda

Reagovat
REPLIKATOR

Stavbu nového sídla FAČR bude realizovat firma Syner To musela být zase vtipná losovačka.

Reagovat
Aldeano

Tzv. Karlovarská

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Aldeano
Reagovat
smazaný uživatel

Proč stavět stadion? Jednoduché. Někdo z lidí kolem projektu vynese, kde by to údajně mohlo stát, pozemek se předem koupí (pokud už není vlastněn) a pak se odprodá za částku, která informovanému vynese slušné peníze. Stavba stadionu se pravděpodobně bude řešit přes veřejnou zakázku. Každý kdo zná zákon o veřejných zakázkách ví, že je to nádherné korupční prostředí a díky výběrovým kooficientům se dá krásně ušít na míru "vítězné" firmě předem. Takže na tom vydělá zase někdo balík. Potřebujeme tento stadion? Ne. Ale pár lidí si kolem toho velmi slušně přivydělá.

Reagovat
smazaný uživatel

Na co národní stadion? Pro náš nároďák v současnosti stejně stačí postavit jen nějaké větší šapitó. Výhodou je to, že po případném EURU by jsme to akorát sbalili a mohli to umístit do libovolného města. Mohl by pak na něm hrát vždy třeba poslední tým ligové tabulky.

Reagovat
smazaný uživatel

zido-vyzrane, cajzlovske hyeny uz chrchlaji nad korytkem, vysycha voda.....

Reagovat
smazaný uživatel

Je to teda můj dlouholetej pivní názor, ale Brno je asi jediný město v republice, který by bylo schopný za určitýho předpokladu 30 tisíc pravidelně naplňovat...za Lužánky na konci 90. let tolik lidí chodívalo, do Brna jezdila vzhledem k absenci prvoligovýho fotbalu ve zbytku jižní Moravy spousta lidí z celýho kraje, ale jezdívali autama, takže první předpoklad by bylo kvalitní parkování, který za Lužánkama bylo, a který je na Srbské naprostou tragédií, což podle mě mělo za následek obří úbytek lidí dojíždějících...druhým předpokladem je kvalitní fotbal, což je vždycky trochu hazard...

Reagovat
smazaný uživatel

první předpoklad sou peníze v klubu, teďka by neměli ani na provoz 1 sezony

Reagovat
smazaný uživatel

Jo je to naprosto bez šance, navíc nějaká využitelnost pro klub nebude v tomto případě nijak rozhodující, bylo to spíš jen zamyšlení nad těma 30 tisícama lidí...

Reagovat
Josifek

S ohledem na historii by se Brno jevilo jako nejvhodnější kandidát, s ohledem na současnost na to prostě nemají, ekonomicky, ani sportovně..

Reagovat
Josifek

Nejsem nakloněn tomu investovat do výstavby či přestavby stadionu tak, aby měl kapacitu přes 30 tisíc a vyhovoval všem regulím, když bychom pak po skončení krátkodobé akce smysluplně a zcela nebyli schopni takový stadion přinejlepším využít víc jak sotva párkát za rok. Tahle kandidatura, byť by to bylo pro reklamu a prestiž hezké, mi přijde jako rozmařilost, na kterou objektivně nemáme..

Reagovat
smazaný uživatel

Dávalo by to smysl v Brně, kde velký stadion není a navíc je tam velká základna lidí, která je tam schopná chodit. V Praze je to nesmysl, už tam několik velkých stadionů je a už tak zaháli.

Reagovat
Bosko

Že ta "základna" lidí nenaplní ani současnej stadion Brna.Loni měli průměr něco přes 4000 lidí na zápas, takže nevím jestli by se po ME ten stadion v Brně uplatnil.Na druhou stranu souhlasím s tím, že v Praze už jsou dva lepší stadiony, zatímco Brno nějakej pořádnej furt nemá takže by tam nějakej mohl vyrůst.I když stavět tam zrovna národní.....

Reagovat
Bosko

OT:

Do Slavie přichází na testy dvacetiletý obránce Sergio Uyi. 195 centimetrů vysoký defenzivní hráč původem z Nigérie působil v minulé sezoně v prvoligovém italském celku FC Turín.

Od roku 2011 působil v FC Torino. V sezoně 2012/2013 se stal členem A-týmu, za který nastoupil v několika přátelských zápasech. V minulých letech byl opakovaně povoláván do mládežnických reprezentací Nigerie

Celkem zajímavá zpráva, sice toho hráče neznám , ale všechno lepší než Hošek o kterým se mluvilo

Reagovat
KoryVCF

To bude ostuda

Reagovat
smazaný uživatel

ME2020 - klasika - fanoušek na posledním místě. Platini tu UEFU celou rozsesral, jedninej dobrej nápas je s těma předkolama pohárů, ale tohle. Takže pojedeme na první zápas do Londýna, pak do Kyjeva a nakonec do Madridu a to vše v rámci jedný skupiny? Díky, nechci. absolutně nechápu jak se to může někomu zamlouvat.

A u nás?

Reagovat
smazaný uživatel

skupina by vždy byla v 1. městě

Reagovat
smazaný uživatel

Ano, taky byly vždy jen 4 skupiny a hrálo se v jedný, max. dvou zemích. Alespoň posledních pár let.

Reagovat
smazaný uživatel

U nás to už ani nemá smysl a v Praze se to bohužel asi neuživí... nesmysl až na půdu tenhle nápad... ten kolos by se jim do 10 let rozpadl s naší náturó všecko vošulit, zvlášť když by se špatně udržoval... možná tak přestavěť ten stadión Sparty, ale 30.000 jim tam chodit asi nikdy nebudu...

Reagovat
smazaný uživatel

O tom už přemejšlel Košťál, ale teď se od toho upustilo.

Reagovat
Losinho

Reagovat
C-M@ster

Já bych to Brno neodepisoval.

Reagovat
smazaný uživatel

Ty argumenty proč to stavět na Moravě jsou opravdu úsměvné, ano Národní stadion bude mimo hlavní město.

Reagovat
FORZAMILAN

Takový stadion se hodí, to je jasný. A klidně ať ho zaplatí stát, lepší než ty peníze taky někde nesmyslně prošustrovat. A kde? Jiná rozumná lokalita než Praha nepřipadá v úvahu

Reagovat
Posledni Kovboj

stat to zacaluje, no problemo ...

Reagovat
C-M@ster

"Jiná rozumná lokalita než Praha nepřipadá v úvahu".

Prosil bych objasnit.

Reagovat
smazaný uživatel

Máme někde jinde v ČR hlavní město, které má přes milion obyvatel?

Reagovat
FORZAMILAN

Atraktivita a zvuky hlavního města ve světě, dostupnost ze zahraničí, infrastruktura, kulturní vyžití, historické památky...........je toho hodně

Reagovat
smazaný uživatel

tak když na to přijde, tak bych klidně ten Pražskej hrad na pár tejdnů přesunul do Brna

Reagovat
FORZAMILAN

Klidně, já proti Brnu nic nemám, určitě by si tam taky zasloužili nový stadion. Ale podle mě né národní

Reagovat
Losinho

Tak kdo by na ten megastadion v Brně chodil? Zbrojovka je jojo mezi první a druhou ligou, stadion pro 30k je úplně mimo. Tam by stačilo v pohodě těch cca 12 tisíc jako třeba v Plzni.

Reagovat
C-M@ster

12 tisíc je na Brno málo.

Reagovat
centos

Buď si můžete říkat tohle, nebo požadovat stadion pro 30 tisíc, který vám nikdy nikdo nepostaví.

Reagovat
Joe.Cole

A co si predstavujes pod pojmem `nesmyslne prosustrovat`?Co treba stavet fotbalovy stadion pro ME ve fotbale?Vzdyt to je jasne ztratova zalezitost, kdyby byla tak ziskova tak uz ten stadion nekde stoji.

Reagovat
smazaný uživatel

Jsem si ještě říkal, jestli jsem to jen špatně nepochopil. Že se nejdená o hostile, ale kandidáty. Jenže článek to říká jasně. Otázkou je, zda to nepopletl autor článku. Protože ME který bude pořádat 13 zemí si faaakt neumím představit.

Reagovat
smazaný uživatel

13 hostitelů 1 parazit 1 euro

Reagovat
centos

Místní Brňáci chcou stadion do Brna, ale ne proto, aby tam hrála repre, ale proto, že stadion nemají.. Každopádně pokud by ten stadion byl s atletickou dráhou, tak by se tam třeba hrály dva zápasy Eura, ale pak by byl na hovno a repre by stejně skončila na Letné, bo kdo se má dívat na fotbal na poloprázdném stadionu a ještě přes dráhu.

Reagovat
smazaný uživatel

Bože, proč do Brna, když více jak polovina brňáků chodí vic na Hokej než na fotbal ? A k čemu to bude když na jeden zápas dojde jen 3000 lidí ? A potom už jen 300 když budou v druhé lize.. ?

Nemá to cenu, stejně řeknou Česku NE.

Reagovat
rufus

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele