Česko do baráže nepovede Trpišovský, Slavia svého trenéra neuvolnila

13.12.2025, 23:47
Aktuality
Jindřich Trpišovský (© SK Slavia Praha)

Trenér Slavie Jindřich Trpišovský českou reprezentaci v březnovém play-off o mistrovství světa nepovede. Fotbalová asociace ČR oznámila, že pražský klub devětačtyřicetiletého kouče k národnímu mužstvu neuvolnil. Předseda FAČR David Trunda na sociální síti X uvedl, že vedení nyní bude hledat jinou variantu.

Reprezentace je bez hlavního trenéra po nečekané říjnové porážce 1:2 v kvalifikaci mistrovství světa na Faerských ostrovech, po níž byl odvolán Ivan Hašek i jeho spolupracovník Jaroslav Veselý. Druhý z asistentů Jaroslav Köstl zůstal jako dočasný kouč a mužstvo vedl při listopadovém srazu.

Trpišovský byl jednou z hlavních variant, FAČR však přes maximální snahu svolení Slavie uvolnit úspěšného kouče aspoň pro březnové play off nezískala. Podle spekulací médií je další možností angažování chorvatského trenéra Slavena Biliče. Reprezentace na konci března v semifinále baráže přivítá v Praze Irsko. V případě postupu by ve finále opět doma hostila Dánsko, nebo Severní Makedonii.

"Angažování Jindřicha Trpišovského byla jedna z avizovaných variant FAČR při otázce obsazení pozice trenéra národního týmu. Vyvinuli jsme maximální úsilí, aby došlo k jeho angažování na březnový sraz, ale klub se nakonec rozhodl svého hlavního trenéra neuvolnit," uvedl Trunda. "Toto konečné rozhodnutí respektujeme. Naším úkolem je nyní najít v co možná nejkratší době jinou variantu," doplnil šéf FAČR.

Trpišovský po dnešní výhře 4:3 nad Jabloncem v závěrečném kole podzimní části ligové sezony uvedl, že nemá ambici dlouhodobě vést národní mužstvo. Nevyloučil však, že by při angažmá ve Slavii současně asociaci vypomohl na březnovou baráž. Zvážil by to v případě velkého zájmu od hráčů a celého českého fotbalu. Zároveň uvedl, že bude mít schůzku s nejužším vedením klubu a majitelem Pavlem Tykačem. Jednání podle všeho nebylo dlouhé a Slavia rozhodla, že jej neuvolní.

"Jindřich Trpišovský by byl pro českou reprezentaci logickou a skvělou alternativou. Je to jeden z našich nejzkušenějších a nejúspěšnějších trenérů a jistě by měl u hráčů i veřejnosti nepopiratelnou autoritu," uvedl generální manažer reprezentací Pavel Nedvěd.

"Navíc velmi dobře zná české fotbalové prostředí a samozřejmě i jednotlivé hráče. Je škoda, že se tuto možnost nepodařilo realizovat. Naše práce na angažování nového trenéra českého národního týmu pokračuje dál a čekají nás další jednání," doplnil bývalý reprezentační kapitán a držitel Zlatého míče.

FAČR už po Haškově odvolání avizovala, že do budoucna by chtěla k reprezentaci zahraničního kouče. Spekulovalo se o zájmu o německou legendu Jürgena Klinsmanna, později se hovořilo o Biličovi.

Autor: ČTK

Komentáře (219)

Přidat komentář
Mönchengladbach

Tragikomedie pokračuje. Hanba!

Reagovat
Krleš2

Reagovat
$dolar$

Uff.

Ted se vyhnout Bilicovi a snad konečně vyjde ten Koubek.

Reagovat
Mönchengladbach

Pan trenér Koubek by tam dávno byl, ale Zoufal a jeho ratlík Timmy jej nechtějí. Takže těžko.

Reagovat
icka

Reagovat
fantomas10

Reagovat
Mr.Mike

Navrhuju vzit Koubka a nebrat Coufala

Reagovat
Sigma Olomouc

Reagovat
Čenda

Reagovat
Cotton

No a? Srát na hráče, mají ho tam dostat tak jako tak.

Reagovat
Y.Cabaye

Reagovat
Salfovic

Ten už tam měl být od listopadu. Ale to by tam nesměl být jeden debil vedle druhého.

Reagovat
Sosi

Reagovat
Čenda

Reagovat
fabec1222

Těžko. Nabídnou to zas Bílkovi, ten je pošle do háje, takže zůstane Kostl.

Reagovat
Chittak_LFC

to je komedie.

Nakonec to dostane Franz.

Reagovat
Krleš2

Reagovat
monty25

Za mě na baráž úplně ideální volba a zároveň nejdostupnější trenér, když ty nafrněný primadony nechtějí Koubka.

Reagovat
Witcher

Petr Rada

Reagovat
Firkraag

Reagovat
gocii

To jednou stačilo až až

Reagovat
arvncrtx

Trpišovského nepustí Slavia, Bilić chce moc peněz, Koubka nechtějí hráči. Bude se muset vzít někdo, kdo je volný. Napadá mě třeba například Ivan Hašek nebo Jaroslav Šilhavý.

Reagovat
wyqinac

Hasek s Silhavym jako asistenti Kostla

Reagovat
kilobyte

Já bych je Kostlovi dal jako asistenty Bílka a Haška. Sestavu a taktiku bude věštit z jejich pleší.

Reagovat
Kepy_FCB

s tím ustašou ať jdou do prdele

Reagovat
Mönchengladbach

To je úplná hovadina, stačí se podívat na jeho poslední angažmá.

2022 - vyhozen z Peking Čung-che Kuo-an

2023 - vyhozen z Watfordu (Champ) po pěti měsících

2024 - vyhozen z Al Fateh

A na tohle by se měli všichni trapně skládat. Ať tam radši nechají Kostla.

Reagovat
milan78

pokud se mi složíte na pořádnou výplatu, tak to vezmu a postoupíme do finále MS !!!

Reagovat
John Obi Mikel

23:43

Trpišovský trebérem Česka nebude

Jindřich Trpišovský v březnovém play-off o postup na MS v roce 2026 českou reprezentaci nepovede. Fotbalová asociace ČR oznámila, že Slavia svého devětačtyřicetiletého trenéra k národnímu týmu neuvolnila. Vedení svazu nyní podle předsedy Davida Trundy hledá jinou variantu, jak bylo uvedeno na sociální síti X.

x.com/FACR_Asociace

Buď tam máte překlep nebo rýmu

Reagovat
Pepesma

Reagovat
Firkraag

Tak to bude dobrá prdel. Já chci Martina Pulpita

Reagovat
Krleš2

ČR repre má, ale štěstí!

Takového egoistu

Reagovat
Neemand

Nikdo soudnej, kdo netrpí hladem to nevezme. Je tam naprosto přišerná a toxická atmosféra ať už "z hora" nebo v kabině. Mám to z první ruky. Nikdo to dělat nechce, ani tady všema omílaný Koubek

Reagovat
Coutinho10

střízlivě a správně vyhodnoceno

dostat se na MS sice je fajn, pokud by se to povedlo, ale ohrožovat cíle, jaké Slavia má, tak by za ten měsíční turnaj nestálo

a stejně by i tak bylo plno keců, že to trénuje trenér Slavie atd., bere si tam svoje hráče atd., takže lepší, ať tam jde někdo cizí ideálně z venku, kdo není ovlivněný českým fotbalem a poskládá to nejlíp, jak uzná za vhodný a nikdo ho nebude moct podezřívat z toho, že táhne káru tomuhle nebo tamtomu

a pokud ho nebudeme schopní zaplatit, pokud se týmy na to nesloží, tak nečekejme nic lepšího než jsme viděli v posledních zápasech, spíš naopak teď už bych se na to, aby Slavia něco repre dávala taky vykašlal, ale bude to na týmech, jak se ohledně toho dohodnou či nedohodnou, ale sami přispívat na trenéra za mě ne

Reagovat
fantomas10

ideálně z venku, kdo není ovlivněný českým fotbalem a poskládá to nejlíp, jak uzná za vhodný a nikdo ho nebude moct podezřívat z toho, že táhne káru tomuhle nebo tamtomu

…podle me tohle je presne ten duvod, proc nikdo ze zahranici neprijde, protoze by se taky mohlo stat, ze by verejne vytroubil, jak to tam vlastne funguje

Reagovat
Coutinho10

jako jo, ale to by se to muselo asi začít ještě víc srát, aby ten trenér byl ještě pod větším tlakem než je obvyklý, těžko říct, jestli třeba jako zahraniční trenér budeš víc chráněnej a oproštěnej od toho, že si k tobě lidi a média třeba tolik nedovolí jako např. k Priskemu, když mluví anglicky, tak by to nastat nemuselo, ale pokud se stane terčem problémů, tak se i tohle může stát

za mě ale stejně ta zahraniční cesta nevyjde spíš z finančních důvodů než aby spekulovali, že je to může odkrejt víc než chtějí

každopádně máme se na co v dalších dnech a týdnech těšit, protože pro FAČR nastává ten složitější úkol, když nevyšel Trpiš a to doručit zahraniční jméno, které slibují a lehký to nebude a čas se krátí, pokud to chtějí stihnout do Vánoc

Reagovat
John Obi Mikel

Záleží. Slováci mají taky trenéra z venku a stejně to skládá dost podezřele a některé velmi dobré hráče do repre nebere.

Reagovat
fantomas10

Muze byt, slovensko by zpracovalo i Dalajlamu

Reagovat
Profesor Ikebara

A jaké že ta Slavie má cíle?

Reagovat
Coutinho10

zkus si tipnout, není to tak složitý na trefení.....

Reagovat
Sosi

Hrát o poháry

Reagovat
Profesor Ikebara

Dostat se do LM, dostat penízky a pak tam být za trapáky? Jde Slavii o fotbal, nebo o peníze? Zatím vše nasvěxčuje tomu, že o fotbal určitě ne. Ty mi na to ale nedokážeš odpovědět, ptozože jsi snad Jardovo levá koule.

Reagovat
Coutinho10

tahle sezona se v LM zatím nepovedla, ještě není konec, takže na bilancování ještě bude čas, ale vypadá to, že ty úspěchy, které jsme v Evropě měli, tak zkrátka ty zkušenosti, které tam dokážeš prodat, tak si musíš znova vybudovat, protože teď máme jiný tým než před lety, takže pokud si to správně zhodnotíme, příští sezonu v případě titulu v lize budeme lepší

Reagovat
Sosi

Tak ta vitezna ci poharova mentalita by mela v tymu zustat, vsak jste nerozprodali celej tym, realizak mate stejny...

Reagovat
Coutinho10

jako jo, ale nezůstala do takového měřítka, aby to přineslo 3 body, něco tomu scházelo

Liverpool měl taky vítěznou mentalitu a podívej se na ně v posledních týdnech

Reagovat
Svandik68

Zatím nepovedla? Čekáš výhru s Barcou? Nebo co může tu hrůzu otočit, aby se povedla?

Reagovat
Coutinho10

nečekám, ale je to fotbal, budeme mít věřím kompletní sestavu bez absencí + plný soustředění jenom na ten zápas, protože liga je až následující víkend, ale otázka, jak do toho promluví zimní příprava, to do toho může zase hodit vidle + nějaká infekce jako loni v EL

jediný, co to může otočit, tak je 6 bodů ze zbývajících 2 zápasů, ale to moc reálný samozřejmě není no

Reagovat
Selänne

Moc ne, no. Skoro bych se nebál napsat jakože vůbec. Budete rádi za bod na Pafosu.

Reagovat
Coutinho10

je to možný, hned o víkendu je pak už liga a pravděpodobně nebudeme ani v teoretické naději na postup

Reagovat
kilobyte

Už si to chystáš.

Reagovat
Selänne

Paradox je, že o ten postup dost možná bude hrát Pafos.

Reagovat
Coutinho10

j, to asi nikdo nečekal no a to hráli vlastně LM od 1. předkola

takže i z toho pohledu bych se nebál mít tyto ambice u nás taky, ale bohužel asi ne v této sezoně

Reagovat
Uwe háže buly

Tvl, jako chápu, že je potřeba si dávat vyšší cíle, ale když porazite Pafos, tak si myslím, že máte splněno, bez nějaké výrazné ostudy. To je tak cca maximum pro naše týmy. My by jsme udělali loni taky tak o 2 body víc, nebýt trenérské změny, víc prostě nejde nebo jde ale musí tam být souhra náhod.

Reagovat
Coutinho10

když porazíme Pafos, tak si odškrtneme, že jsme uhráli víc bodů než vy loni v LM + že máme dlouho vyhlíženou výhru v LM zápase + teda, pokud nám nenaloží Barcelona 4 a víc gólů, tak budeme i bez debaklu, což je určitě nějakej dílčí úspěch, ale pořád i vzhledem k loňsku to je málo, ale aspoň něco by to bylo, to jo

to ukáže až delší vzorek českých týmů v LM, ale Slavia dokázala v minulosti velké výsledky v Evropě, i na jaře, takže zkrátka asi jsme namlsanější, ale i tak LM hrají dobře i týmy z podobných zemí, takže musíme se snažit to posouvat a v našem případě se dostat k výkonům, který nám úspěch přinášel

Reagovat
Transfermarkt

I na tebe slušnej žvást

Reagovat
arvncrtx

No, bez výrazné ostudy - možná se to zatím obešlo bez těžšího debaklu, ale 2 góly za 6 zápasů a šílená série bez výhry, to bych klidně výraznou ostudou nazval. A není nereálné, že to u 2 gólů zůstane, protože ofenziva Slavie v evropském měřítku je delší dobu bez jakékoli myšlenky.

Reagovat
kilobyte

Tuhle mantru, že ještě není čas na hodnocení, jedeš už přes rok. Minulou sezónu si pořád tvrdil, že nemůžeme hodnotit Slavii v EL, protože jedou na LM a tam tu sezónu vynahradí.

Že budete lepší už jsi taky tvrdil minulou sezónu.

Reagovat
Coutinho10

jo, to platí, po odehrání tý základní ligový fáze LM to určitě zhodnotím, ale platí, že zatím i pro mě to je výsledkový zklamání

Reagovat
kilobyte

Co by se v těch dvou zápasech muselo stát, abys ty 2 sezóny hodnotil kladně?

Reagovat
Coutinho10

plný bodový zisk

Reagovat
kilobyte

Tak to už můžeš zhodnotit teď.

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
Coutinho10

počkám si

můžu to hodnotit o trochu líp, ale pořád ne vyloženě kladně

Reagovat
Čenda

ou.

Reagovat
Transfermarkt

A není to také tím, že v pohárech se píská rovina ?

Reagovat
7kaka7

1 výhra v LM v Edenu ve skupinové fázi > účast na MS po 20 letech? No nevím no... titulů už má ze Slavií 4. Chápu, že se upíná na skalp Priskeho, ale upřímně si nemyslím, že by to účast v baráži měla nějak ovlivnit, náskok máte pohodlný a Sparta se pere spíš sama se sebou. Dlouhodobě je to samozřejmě blbost ale teď to za mě dávalo smysl, aby do tohoto šel

Reagovat
Coutinho10

možná, kdyby byl náskok větší....takhle to zkresluje, oni mají ještě dnešní zápas k dobru a 5 bodů jsou 2 zápasy, 2x hraje špička ještě spolu včetně nadstavby, takže tímhle gestem bys to trochu tu ligu bral na lehkou váhu a to tě může hned ztrestat, třeba včera s Jabloncem jsme klidně díky těm hrubkám mohli nevyhrát

jinak jako jo, do životopisu je super zapsat si MS účast, ale ta repre je jednou za čas a ten klubový fotbal je zkrátka pro většinu trenérů víc, obzvlášť, když trénuješ ty nejlepší týmy v zemi + jsi za to vděčnej a nechceš ani v nejmenším ten tým jakkoliv ohrožovat

na MS nás tedy bude muset dostat někdo jiný

Reagovat
Kixi Syhimour

Reagovat
Melda

Střízlivě a správně vyhodnoceno, chceme aby se na to dalo dívat a ne nákopy na kopyto.

Reagovat
Coutinho10

fotbal se hraje ale na výsledky, tak si vyber no

Reagovat
Melda

A že je Slávie v Evropě má To je totiž to zrcadlo.

Dokud se nenaučíme hrát fotbal nikdy se dál neposuneme.

Reagovat
Coutinho10

momentálně nemáme, ale budu věřit, že nabrané zkušenosti v příští sezoně zužitkujeme směrem k lepším výsledkům

Reagovat
Melda

Momentálně a ani loni...

Věř no ale lepší to nebude.

Reagovat
Coutinho10

jo, bohužel...k loňsku jsem měl vysvětlení, k letošku bohužel asi hraje i fakt, že nás to vytrestává, jak jsme k EL loni přistoupili, že ani to štěstí není na naší straně

jo, budou další přestupáky, tým zkušenější, tuhle novou fázi LM hrajeme poprvé, takže je potřeba to navnímat a zlepšit se do budoucna

Reagovat
kilobyte

Štěstí není na vaší straně?

Reagovat
Coutinho10

stačí si vzpomenout třeba na Bodo, nedáme 4-5 gólů, naopak nám dá gól hráč, co je necitlivě puštěnej na hřiště, trefí to o břevno...

Reagovat
Selänne

To myslíš ten zápas, kdy první velkou šanci mělo Bodo po chybě Mbodjiho a Staněk to zázračně chytil? Nemluvě taky o penaltě na začátku druhýho poločasu. Slavia měla vyhrát, ale ten zápas se mohl odvíjet úplně jiným směrem, pokud by tam Staněk dvakrát nečaroval.

Správně byste měli mít bilanci 1-0-5, protože dva další body jdou za brankaři. Nejsem si úplně jistej, zda je dobrý mluvit o štěstí, protože o tom to letos není ani trochu. Loni jo, ale letos je to trochu deluded a lhaní si do kapsy.

Reagovat
Coutinho10

jako mohlo to jít na obě strany, ale když už jsme se dostali do stavu 2:0, tak to mělo bejt za 3 body

nadstandardně chytající brankář je základ úspěchu...bez toho moc šance není, pokud nedáváš 3+ gólů na počkání

Reagovat
kilobyte

Na začátku zápasu s Bodo jste měli dost štěstí, že to Staněk vychytal a že Mbodji nešel do sprch. Mbodji pak místo 2 zaviněných gólů, 2 dá. Kdyby Bodo vedlo, tak by to pro vás byl hodně těžký zápas a možná byste nedali ani ten bod, když by se zatáhli ještě víc a hráli na brejky. V dalších zápasech vás pak až na 2 chyby drželi brankáři. Mluvit o tom, že vám chybělo štěstí je dost mimo.

Reagovat
Coutinho10

mohlo to při větší smůle jít daleko proti nám, ale nešlo, ale taky se to nesešlo, jak mohlo a mělo, jinak by to bylo za 3 body

dobrej brankář je základ úspěchu

Reagovat
kilobyte

Kdyby se to sešlo víc v prvním zápase, tak byste třeba pak neměli takové štěstí v dalších zápasech a měli byste stejně 3 body.

Reagovat
Coutinho10

taky možný

Reagovat
Transfermarkt

Ten má věci. Neskutečný

Reagovat
Wednesdayite

Skvělá strategie. Jetel Trunda s ještě větším jetelem Nedvědem přes měsíc tvrdí, že jednají, aby pak vyšlo najevo, že jediný, kohgo se skutečně zeptali, je tréňa Kšiltovka, který jim stejně od začátku dával jasně najevo, že ne? Na tom svazu sedí opravdu neskutečná parta debilů.

Reagovat
Sosi

Reagovat
Rizek

Ale my si musíme zmínit ty primární viníky současného stavu - ti, kteří instalovali do funkcí Pata a Mata, ehm Trundu a Nedvěda. Největší viníci jsou Tvrdík a Šádek. Oni si monopolizovali moc v našem fotbale, vysosali ho na kost a neumětelstvím a matláctvím ho tlačí k okraji strže.

A pozor - Tvrdík teď ještě navrhuje, že bude svazu přispívat na kouče. Přeložme si to - zjistil, že to s tunelováním přehnal a chce část napradených peněz vrátit, aby měl svaz na alespoň nejzákladnější potřeby jako je reprekouč. A Slávisté mu tleskají. Bravo.

Mimochodem - Tvrdík asi bude poslední přeživší z té socanské party okolo oranžového tsunami. Kdo by to po ČSA řekl?

Reagovat
h8_sfatto

teď přijde Boris Šťastný - odpůrce neziskovek, peníze na pokyn Kikiny půjdou konečně kam mají, na státem řízenou košíkovou

Reagovat
Pepe1911

Aspoň je to prdel. A máme v managementu ty největší debily, takže jsme aspoň v nejaký metrice nejlepší

Reagovat
h8_sfatto

to jo no, takhle konečně porazit Slováky, to tu dlouho nebylo

Reagovat
KingMaster13

Reagovat
zorz767

Přesně tvl, amatérismus FAČRu hledá zase nové dno.

Reagovat
Čenda

Reagovat
fantomas10

ja bych ale porad nezapominal na to, ze Nedved je tam od CERVNA, tj PŮL ROKU, a muselo mu byt jasne uz po euro, ze Hasek neni cesta, sileny

Reagovat
Sosi

fakt by me zajimalo,.co tam pul roku dela

Reagovat
Cotton

Reagovat
Y.Cabaye

Reagovat
fantomas10

Dobre tak Trpis pada, takze z tech dvou variant by se mela ohlasit ta druha, takze? Nebo na co se ceka ted? Zeby kluci na svazu meli fakt jmena Trpisovsky a Kostl?

Reagovat
BaggioRoberto

Zahraniční trenér Jerry Köstl

Reagovat
fsada

Hmm slušný bordel na tom vedení FAČR

Reagovat
Chittak_LFC

Damy a panove,

Dekuji, ze jste se tu dnes sesli. Nebudu to protahovat, novym zahranicnim trenerem ceske reprezentace jsem ja, Grande Paolo

Reagovat
oli9

je nekdo kdo tam fakt chtel Trpise? Ja myslim ze skoro nikdo

Reagovat
mayday

Takže radši nějaké Biliče a Terimy?

Reagovat
kilobyte

Tvrdík

Reagovat
mistr129

Koubka bych radši, když by se na to mohl naplno soustředit, ale jinak je Trpiš snad jediná rozumná volba, když vidím jaké tragédy tu střílí jako "zahraniční trenéry"

Reagovat
KingMaster13

Tam mě hrozně zklamal Nedvěd, člověk by čekal že vytáhne někoho třeba z akademie Juventusu o kom nikdo neví ale on sám ví, že je dobrej a tudíž by ten trenér ani tolik nemusel stát a on se zmůže na Terima kterej poslední roky trénoval jen v Arábii....to je pak těžký

Reagovat
zorz767

Je evidentní, že Nedvěd byl v Juventusu jenom loutka. Arabáči po něm asi chtěli skutečnou práci, tak se rychle zdekoval a vzal nabídku z FAČRu.

Reagovat
Freedo

Tak to bylo jasný, ne? Plus se říká, že je blbej jak tágo

Reagovat
kilobyte

Tak ale pořád tam mohl získat spoustu kontaktů. V jeho pozici by měl mít docela přehled o trenérech v Itálii. Navíc by na jeho jméno ti trenéři měli slyšet a jít třeba i s platem dolů.

On tam fakt asi jenom podepisoval papíry.

Reagovat
KingMaster13

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
Freedo

To máš pravdu. A v Itálii skutečně pořád má velké jméno, takže je to fakt diletantství

Reagovat
kilobyte

Je otázka, jestli se tam neproslavil i jako manažer a teď kvůli tomu s ním nikdo nechce spolupracovat. A to nemyslím jen kvůli tomu trestu, ale jestli tam náhodou neukázal svoji neschopnost.

Reagovat
r.mrazik

jeho nejvetsi starost v Juve byla, jestli ma prcat tu mladou holku,kdyz ostatni milenky maji taky

Reagovat
Melda

Fakt ne.

Reagovat
Csaplárova past

Galasek bude brzy volny

Reagovat
realm75

On ten Kostl nakonec fakt zůstane

Reagovat
Rizek

To je taková ostuda.

Reagovat
Sosi

Takze Trpisak byl onen velky masterplan, jak sehnat trenera do Vanoc? To uz je na okamzitou rezignaci Nedveda. A celkem bych si i pral, aby tyden pred barazi dolezli s prosikem za Koubkem a ten je posle.do prdele, ze s takovyma curakama delat nebude.

Reagovat
djiros

Reagovat
Rizek

Tak od Nedvěda se nějaká velká erudice nečekala, ne? Asi každýmu bylo jasný, že jeho úkolem bude dělat vějičku pro slávisticko-plzeňský rejdy T+Š.

Já jsem spíš šokovaný, že na svazu nezůstal nikdo, kdo by měl nějaké konexe a kdo by zvedl telefon a někoho normálního nasmlouval. To už je fakt totální rezignace a zhroucení systému. Zajímalo by mě, co na tohle říkají sponzoři. Tohle není normální. Tohle je ostuda a rezignace.

Reagovat
Sosi

Jako necekal jsem nic extra, ale stacilo to zakladni... nechci po nem koncepci reprezentaci... ale ze za pul roku ani nesezene trenera, to ne jeste vetsi vocas, nez jsem v nejhorsim snu pocital...

Reagovat
Melda

Reagovat
Bobřík1

Rezignace? A kdo to jinej bude dělat? Peníze nejsou, atmosféra hrozná a ta pozice má prestiž asi jako šlapka u D55. Pokud Nedvěd odejde, tak může rovnou zhasnout.

Reagovat
Sosi

Vsak nic nedela

Reagovat
Vinci

Jako co by někdo jinej dělal? Práci výkonného výboru? Vsak jeho misto absolutně neni potřeba

Reagovat
Melda

To je na rezignaci všech tam.

Reagovat
Sosi

Reagovat
Cotton

Reagovat
Čenda

Reagovat
andrew96

Reagovat
pobody's nerfect

Dělají vše tak, aby tam Köstl vydržel az do důchodu

Reagovat
fabec1222

Takže to FAČR zkušeně zahraje na to, že oni nějaké varianty měli, ale kluby jim hážou klacky pod nohy, takže musí zůstat Kostl

Reagovat
Pepe1911

Bude z toho zas super námět na divadelní hru, nebo jinej formát

Reagovat
h8_sfatto

Jaroušku, kdo tedy ? název hry

Reagovat
Salfovic

To byly peníze Jardy ?

Reagovat
h8_sfatto

jedině dobře, JT nemá nároďáku co předat, protože jeho styl je tam dávno zažraný, stejně jako hráči Slávie, takže by to nic nového nepřineslo. Jediné řešení je Miroslav Koubek, hráči zvlčeli, morálka Belmondo se návratem Coufala rozšířila i na ostatní reprezentanty a tam je potřeba včas udeřit, a pro to by to měl přijít nejlepší český trenér - za prvé je to stratég (narozdíl od Jindry), za druhé seřve ty sněhové vlačky tak, jak na to celý národ čeká, nagelovaný primadony budou zase makat nebo nebudou v nároďáku, a to garantuje pouze Koubek.

Reagovat
Nihilister

Absolutní dno korunovaný šaškem od Nedvědů. Celý rozpustit a zavest 100% transparentnost na jakýkoliv pohyb peněz, protože nevěřím, že jejich hospodářství je v pořádku a bez korupce/tunelování.

Reagovat
h8_sfatto

Reagovat
Melda

Reagovat
KingMaster13

Reagovat
Uwe háže buly

Matjaz Kek je volný. Nemusel by být výrazně drahý.

Reagovat
Sosi

Blby je, ze mezitim Koubek prisel o svuj realizak...

Reagovat
mistr129

Když mohl na dvou židlích oxidovat někdo jako Veselý, tak to Trousil taky zvládne

Reagovat
zorz767

Pardubice teď potřebujou makat a ne pomáhat repre. Ještě víc než Slavia. Pochybuju, že by ho pustily.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak Priske. Ten by to bral si myslim, kdyby tu nabidku dostal.

Reagovat
Uwe háže buly

To ale jedině, že by nepřišel o místo ve Spartě. Tam bere výrazně víc peněz, než bral Hašek.

Reagovat
Uwe háže buly

A myslím si, že on má teď dost problémů u nás, nebyla by v tom dobrá nálada.

Reagovat
Sigma Olomouc

Koubka prosím

Reagovat
Kincl

Nevadí, ten jeden zápas dokáže odtrénovat kdokoliv.

Reagovat
Sosi

Reagovat
esmuellert

Jarda Šilhavý!

Reagovat
Cotton

Kdyby ho tehdy mediální mrdky nevyštvaly, tak je tam doteď a repre je v daleko lepším stavu. Nejlepší trenér od Brücknera.

Reagovat
kilobyte

Už pod ním začala ta mdlost a průsery. Komunikace byla mizerná stejně jako teď. K tomu ten neřešený průser v Belmondu.

Reagovat
Salfovic

Navíc na konci kvalifikace vypadal, že si to půjde každou chvílí hodit.

Ale na ME ho mohli ještě nechat.

Reagovat
Cotton

Vždyť Belmondo vyřešil vyřazením hráčů z týmu. Den na to postoupil na Euro a rezignoval. Co víc měl dělat?

Reagovat
kilobyte

Vyřadil je jen na přátelák.

Reagovat
Cotton

Vyřadil je na poslední zápas kvalifikace, pak odstoupil a žádný přátelák už nestihl

Reagovat
kilobyte

Ok. Tak jsem si to spletl. Ale po tom průseru měli rovnou dostat trest minimálně do konce Eura.

Reagovat
Cotton

S tím souhlasím, ale za to nemůže Šilhavka, kterej den po průseru odstoupil. To chyběly koule Fouskovi.

Reagovat
kilobyte

A Šilhavému nechyběli, když radši utekl? Byl už prostě vyždímaný a repre by s ním šla dolů stejně.

Reagovat
Cotton

Ano, byl vyždímaný, částečně protože mu poslední rok nebo dva každé médium od Zajíce po Sport předhazovalo, kdy už skončí a kdo místo něj má přijít.

Reagovat
kilobyte

Zas nepřeháněj. Na Šilhavého nikdy nebyl takový tlak jako na ostatní repre trenéry po Bruckenrovi.

Reagovat
VP85

On to stabilizoval, ale tím to skončilo. Hodný "strejda", kterému se Venca Černý nestyděl nadávat do ču****.

Šilhavý už narazil na limity, neměl co víc nabídnout.

Reagovat
doshcz

to sou dycky dobry kecy :D dyt byl uz uplne hotovej, na tiskovkach skoro brecel, sem jen cekal kdy skoci pod vlak

Reagovat
Cotton

Já se nedivím, když mu ve všech médiích nadávali, jak nic vlastně nedokázal a že měl dávno skončit

Reagovat
Salfovic

To dost dramatizuješ. Naopak mu dost dlouho lezla do prdele, vypadnutí s trapným Švédskem bohorovně přešla, a začala do něj šít až když hrozil nepostup na ME.

Reagovat
KingMaster13

"trapným Švédskem" aha no

Reagovat
Salfovic

?

Reagovat
Cotton

Prohrál v prodloužení venku se Švédskem, které mělo tehdy lepší sestavu než my (za nás hráli třeba Jankto, Matějů a Havel). Hrůza.

Reagovat
Salfovic

Vzhledem k tomu, že pak vypadlo s Polskem, které jsme porazili i v největší krizi pod Francem, a k jeho tragickým výsledkům v posledních letech, to hrůza opravdu byla.

Reagovat
Cotton

Ta domácí výhoda udělá hodně. V jakékoliv kvalifikaci bychom remízu ve Švédsku brali jako úspěch.

Reagovat
Selänne

Poslední dva roky byly velký špatný.

Reagovat
Cotton

Třeba jak v LN porazil Švýcarsko a remizoval se Španělskem?

Reagovat
Selänne

Já budu Šilhavýho vždycky hodnotit vysoko. Prakticky všude, kde působil – od Liberce přes Jablonec, Slavii až po reprezentaci – byl úspěšný. První tři roky u národního týmu byly až na výjimky výborný, Euro se třeba povedlo nad očekávání.

Pak se to ale zlomilo. Začal být cítit tlak, ustoupil od svojí nátlakový hry, přešel na rozestavení na tři stopery, kde se inspiroval Spartou a Slavií, se kterým ale neuměl pracovat. K tomu se přidaly nominace, který často působily až bizarně.

Podle mě ho ten tlak semlel. Vytratila se odvaha a přirozenost, se kterou k reprezentaci přišel, a díky čemuž repre dokázala během jednoho roku přetransformovat na tým, který přehrál a porazil Anglii. Jakmile se ale trenér dostane do fáze, kdy uhýbá ze své filozofie, herního schéma a snaží se vlastně jenom "uhrát výsledek“ na úkor všeho ostatního, je to cesta do pekla. Ve výsledku to semele úplně každýho, protože takhle to dlouhodobě dělat nejde. Jednoho dne se to ucho prostě utrhne.

Změna byla potřeba, bylo to vyčpělý. Jen je škoda, že se udělala změna k horšímu...

Reagovat
Cotton

Souhlasím, že poslední roky nebyly ideální, ale změna potřeba nebyla. Chápal bych to, kdybychom měli domluvenou kvalitní náhradu, ale my měli jen Haška.

Reagovat
Sosi

Reagovat
Vinci

To se jako vážně Nedvěd po půl roce, co bere údajně 800 měsíčně, vytáhne s trpisakem? At jde do prdele nebo ať to děla zadarmo, což odpovídá úrovni jeho práci

Reagovat
Cotton

Reagovat
John Obi Mikel

Je pravda, že aby vymysleli na svazu Trpišáka, tak na to nepotřebujou Nedvěda.

Reagovat
Svandik68

Už to dáte tomu Koubkovi nebo kolik ostud si ještě chcete užít?

Reagovat
Cotton

JTmu se nedivím. Má rozdělanou práci ve Slavii a k repre může třeba za 10 let. Nechápu, jak je možné, že Slováci či Gruzínci na kvalitního zahraničního trenéra mají, ale my ne.

Reagovat
smazaný uživatel

Můžeme mít, pokud nebude Nedvěd línej. Já bych dal šanci klidně i ne tolik známýmu jménu, aspoň by byla o to větší motivace pro něj.

Reagovat
KingMaster13

Na to jsme právě spoléhali u Nedvěda a jediné na co se zmůže je předraženej dinosaur Terim......tak to ať jde někam

Reagovat
Cotton

jak Slováci Calzonovi

Reagovat
kilobyte

Za 10 let se toho hodně změní. Neviděl bych to jako jistotu, že dostane možnost i za 10 let.

Reagovat
Sosi

Neplati totiz Nedveda... z jeho platu bychom zaplatili kohokoli

Reagovat
PL28

Amatérismus hadra, všechno to jde z Tvrdíka a Šádka, i když Šádek evidentně cuknul když teď nesouhlasil s výběrem.

Reagovat
Y.Cabaye

Friis

Reagovat
Miguel19

Být Jindrou, tak to vezmu. Schválně bych na MS nepostoupil, abych měl všechny své hráče ready na přípravu. Jeste by za to dostal zaplaceno.

Reagovat
Freedo

To si určitě rád vezme na triko

Reagovat
kilobyte

Jasně. Protože když to nebude sabotovat, tak určitě postoupíme.

Reagovat
smazaný uživatel

Lepší by bylo vzít Řeháka.

Reagovat
Sosi

Reagovat
Neon

Reagovat
Cotton

Reagovat
r.mrazik

a kdo co ceka? krevety? zmrdikem a sadkem dosazeny figurky,ze by neco zlepsili a vymysleli? hah...

Reagovat
Joh4nek

Je reálný někdo z dvojice Marek Papszun (Rákos) nebo Albert Riera (Celje)?

Reagovat
Joh4nek

*Rakow

Reagovat
Sosi

to byla autokorekce? Udělat z něj rákosníka?

Reagovat
Uwe háže buly

tak bych přemýšlel, i ten Slovinec Kek udělal nějaký výsledky v rámci slovinské repre, předtím titul s Rijekou. Nebo klidně i ten Řek z fcsb, co ho tlačí Folprecht.

Reagovat
KingMaster13

i Folprecht má lepší alternativy než naše modla Pavel Nedvědů

Reagovat
Uwe háže buly

Jako jo no. On teda Terim by asi nebyl špatný, cca 7 let zpátky. Můj sen by byl Herve Renard

Reagovat
KingMaster13

No právě tak před 10 lety by byl top ale teď je to stejnej případ jak Hašek akorát dražší a s tím že mimo světový fotbal není 20 let ale jen 5

Reagovat
arvncrtx

Na Renarda je náš tým moc exotický.

Reagovat
Cotton

Reagovat
Cotton

Reagovat
Selänne

Není, bohužel.

Papszun se loni přímo nabízel, ale dement Fousek měl v kapse kamaráda Ivana. Velká škoda zpětně, že se o to aspoň nepokusili.

Reagovat
Salfovic

Vždyť to je polskej Trpiš, to podle mě není vhodný typ na repre trenéra.

Reagovat
Sosi

Trpiszowski?

Reagovat
Selänne

Jak poznáš vhodnýho trenéra pro reprezentaci?

Reagovat
Salfovic

No určitě to není trenér, co potřebuje pořádný čas k tomu, aby hráče naučil co přesně po nich chce.

Reagovat
Selänne

A to víš jak, když repre nikdy nevedl?

Reagovat
kilobyte

Podle toho jak rychlý má v klubech progres.

Reagovat
_Franklin_

Vam co tu pisete Koubka asi uplne jeblo...

Reagovat
Sosi

Vladimíre?

Reagovat
kilobyte

Máš lepší volbu?

Reagovat
_Franklin_

Nemam, ale urcite ne Koubek, to neni trener na dlouhodobou praci a aby tam byl jen na tech par zapasu, aby nas dostzal na MS, to tam rovnou muze zustat Kostl.

Reagovat
kilobyte

Proč to není trenér na dlouhodobou práci? Proč by nestačilo, aby nás dostal na MS?

Pokud nechceme mít šanci na postup, tak ať Köstl zůstane.

Reagovat
_Franklin_

Oba víme, že pokud se tam dostaneme, bude to akorát fraška a ostuda...

Reagovat
kilobyte

Budou tam horší týmy.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele