Češi to na Slováky umějí
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Experti neviní ze špatných výkonů Radu, ale samotné hráče
02.04.2009, 17:52
To nebyl apríl, Slováci dobyli Prahu, raduje se slovenský tisk
02.04.2009, 12:03
Vedení fotbalu bude řešit reprezentaci, změna trenéra je možná
02.04.2009, 11:08
Český tisk pochybuje o postupu na MS a trenéra vyzývá k odchodu
02.04.2009, 09:35
Slováci zažili skvělý večer, ale výhru nad Čechy nepřeceňují
02.04.2009, 00:33
Češi tuší, že první místo ve skupině je nyní hodně vzdálené
02.04.2009, 00:29
Rada: Po zápase jsem rezignaci měl v hlavě
01.04.2009, 22:47
Češi federální derby nezvládli a šampionát se vzdaluje
01.04.2009, 22:24
Podle Weisse Češi pod tlakem umí zahrát
31.03.2009, 20:26
Čech doufá v zopakování výkonu z Německa
31.03.2009, 18:58
Vítězi česko-slovenského derby se pootevřou dveře na MS
31.03.2009, 12:33
Hološko věří, že Sivoka na dálku zarmoutí vstřeleným gólem
30.03.2009, 21:21
Jankulovski: Musíme ukázat, že máme kvalitnější tým než Slováci
30.03.2009, 20:25
Podle Sionka se hra zlepší, jen když se zvýší pohyb
30.03.2009, 17:58
Slováci dorazili do Prahy nemluvní, ale odhodlaní napravit debakl
30.03.2009, 16:38
Ujfalušiho rozčílil rozhodčí a se Slováky bude trpět v hledišti
29.03.2009, 15:52
Komentáře (232)
Přidat komentářzdá se to jenom mě, že Češi stagnují a Slováci zaznamenávají progres?
Nesmysl. Slováci žádný extraprogres nezaznamenali, to jen my jsme šli hooodně dolů.
Mluví snad o "extraprogresu"?
Ono se to takhle někdy v češtině používá, víš?
Co?? To, že zaznamenali progres, může znamenat byť jen malinký, ty tu hovoříš o nákym extraprogresu - to je uplně z cesty samozřejmě.
Přeložím tedy svoji větu, aby jsi ji pochopil i ty:Progres Slováků nestojí za řeč...dál už tomu snad rozumíš i ty.
Což rázem z georgeovy věty dělá nesmysl? Že podle tebe jejich progres (kterej tam je) nestojí za řeč?
Vy dva nejlíp nepoužívejte to slovo a bavte se o fotbale
Z georgeovy věty dělá nesmysl hlavně hláška, že my stagnujeme, progres Slováků(jestli tam vůbec nějaký je) opravdu za moc nestojí...
My nestagnujeme?
Ne, nestagnujeme.
Horšíme se? Nebo snad vidíš od odchodu Brücknera nákej posun vpřed?
Napsal jsem to nahoře...
Vydržel jsi to s fantomasem dlouho
Ty seš teda hlava dubová
ja s tebou suhlasim, ale zachvilu sa do mna pustia ceski bratia s vasimi obrovskymi talentami
Já s nim taky souhlasim, ale s těma talentama to byla pravda, ale už to nebudu řešit..
s tymi talentami sme sa nakoniec dohodli
No tak Ale jinak musim říct, že teď se nám hráčema hodně vyrovnáváte, my můžeme jen doufat v ty talenty, že nás udržej tam, kde jsme.
Nebo trošku pozvednou
co z toho ked si Hamsik nema s kym prihrat (teda keby nahodou nastupil na svojom poste na SZ) a Skrtel musi branit sam. Nesmiem zabudnut spomenut na nas ultraproduktivny utok
tak jestli tohle vyhrajem, tak už je něco v nepořádku... Musíme dostat náklep, odvolat Radu, vykopat staříky typu Jankulovského, Grygery a Ujfalušiho a nechat hrát hráče, co jsou ve formě a maj nějakou perspektivu a bojovnost ( např. Černý, Kadlec, Suchý). Do útoku bych dal Necida, ukazuje už dlouho, že na to má a vzhledem k tomu, že není naše záloha vůbec schopná fungovat, takže pořád nakopáváme, tak by tam byl aspoň někdo, kdo se o ty míče popere...
Tak tohle je opravdu mazec. Vyházet to jediný, co ještě funguje. Jo a jestli si představuješ, že Necid by byl schopný se aspoň trošku přiblížit Kollerovi, tak to jsi úplně mimo.
funguje? Mno nevím, možná to funguje líp než záloha, ale pro zálohu nemáme možnost volby, pro obranu ano. Grygera dejme tomu, ale sere mě na něm, že v Juve se snaží tak 4x víc, to samý Jankulovski... Pokud to chtěj odchodit, tak je tam nechci, chci tam hráče, co budou makat a jezdit po prdeli a ne primadony ze Serie A... Slávista doopravdy jsem, ale to nic nemění na tom, že Suchý i Černý mají formu, to mi nikdo nevyvrátí a nasazení Necida je pořád lepší než nasadit 2 typově velmi podobný hráče, tedy rychlý a brejkový a pak se pokoušet na ně nakopávat svíce. Nemyslím si, že Necid nahradí Kollera, myslím, že má větší šanci tyhle balony posbírat než Svěrkoš a Baroš a to mi taky nevyvrátíte. Myslím, že celkově potřebujeme omladit a nechat hrát lidi, co si to zaslouží výkony a snahou a ne známým jménem...
Před týdnem jsem sledoval CSKA. Celý zápas se snažilo prosadit kombinačně, ale nevyšlo to. Pak přišel Necid, začali nakopávat a bylo to ještě mnohem horší, protože z 10(odhadem) soubojů nevyhrál ani jeden.
to já jsem nesledoval, ale pokud jsi ho sledoval na podzim, tak jemu taky víc vyhovuje kombinační fotbal s centry do vápna, je velmi schopnej i po zemi. Ale i kdybys měl pravdu a byl ve vzduchu k ničemu, tak i jen fyzickými parametry má větší šanci ty souboje vyhrávat než Svěrkoš s Barošem. Tim nechci snižovat jejich kvalitu, byli by dobří i spolu pokud by nám fungovala záloha a kombinovala by s nima po zemi, ale na nakopávaný míče má pořád větší šanci Necid než oni dva, nakonec ukázali to i v tom zápase se Slovinskem, ta jedna šance, která byla náhoda mluví ostatně na vše...
S nakopávanými míči, jako jsme předváděli va Slovinsku má Necid stejnou šanci, jako oni 2(nulovou). Jiná věc jsou samozřejmě centry ze stran, kde je výborný. Ale to se toho, co jsi prve napsal, netýká...
Nemohu souhlasit, to, že se mu nepoved jeden zápas v CSKA ho nedegraduje na neschopu v hlavičkových soubojích. V posledních 10 minutách zápasu se Slovincema lítal a snažil se, už jen to mu vyhraje víc soubojů než vyhraje Baroš, který při každým tvrdym souboji spadne (někdy je to dobře, kdy to písknou, ale často je to taky k ničemu, když je potřeba zabojovat).
"V posledních 10 minutách lítal a snažil se", ale kolikrát se dotkl míče?
Kolikrát Svěrkoš a Baroš za celý zápas? A pokud, tak kdy to něčemu vedlo?
"Slovincema lítal a snažil se, už jen to mu vyhraje víc soubojů než vyhraje Baroš" a já říkal, že mu to nevyhraje nic, stejně jako Barošovi...
no to já právě nesouhlasím. Beru tvůj názor, mám jiný a překvapivě jsou tu i lidi, co se mnou souhlasí
nieco podobne sme uz skusali u nas na Slovensku a Kocian si moc neposedel
Aha vubec nejsi slávista soudím podle těch jmen
Jo vyhodit jedinýho schopnýho beka Grygeru, ty jsi mazák
....a proc ne....ja bych tam zase rad vydel Trousila treba misto Grygery....trousil ma formu a mimoradne zkusenosti...
Neskutečné.
takhle jsem se dneska ještě nezasmál...kloubouk dolů
cemu se smejete panove....vam se Nezda Trousil dost dobry pro repre?....navic je to obrovsky srdcar a podle me lepsi Trousil ktery by na tom hristi pro tym umrel nez Rozehnal kterymu je vysledek uplne ukrasdeny a hraje na pul plynu...
A já myslel, že budeme omlazovat
vsak ja bych povolal i jine hrace nez Trousila....daleko mladsi....
Trousila opravdu ne...
Tak sem někdy rád, že jisté lidé nemají fotbalové volební právo
ještě zareaguju tady... Grygera nehrál nejhůř, ale nebojuje, nesnaží se, to mě na něm štve nejvíc... A takhle hraje celá obrana... Neříkám, že ti mladší jsou kvalitnější, ale jsou dravější a snaživější, navíc změna je jediná možnost, jak ty starý hráče donutit makat.
Myslím, že máme problém úplně někde jinde než v obraně. Do té bych nesahal, chce to hlavně nějak oživit hru záložní řady. Teď už jen to nejsložitější? Jak?
Já si právě myslim, že to chce změnit celej tým, i ta obrana je za posledních několik let zvyklá ty míče nakopávat dopředu, ale už nemáme žádnýho Kollera, takže je to k prdu... Dá se argumentovat tím, že nakopávají proto, že jim záloha nenabíhá, což je sice pravda, ale já jsem toho názoru, že i kdyby jim nabíhala, tak to budou nakopávat stejně, proto bych to přestavěl kompletně... Vím, že bude těžký se sehrát, ale pokud to budou mladý hráči, tak až se sehrajou, tak v tom složení můžou hrát stejnou dobu, jako hrála tato obrana. Je to risk, ale nevidím jiný východisko.
tak tebe si budu pamatovat, že vůbec nemám číst
to sice umíme,ale nemůžeme se dívat do minulosti.Současnost je taková,že budeme rádi za vydřenou výhru o jeden gól.
aspon to PVP mame na Slovensku
tak urcite ze cesi uz nie su to co boli v minulosti ale ja nasim neverim pretoze my nevieme davat goly..aspon ta remiza a potom u nas na spickovom travniku na tehelnom poli pokusit sa vyhrat
nj ukopat to v bahne je taky sposob
Já bych postavil sestavu z toho mála co máme takhle: Čech - Grygera, Suchý, Kováč, Kadlec - Fenin,Jarolím,Sionko, Jankulovski - Necid - Baroš
dobrej srandista
Fenin v záloze? Sionko ve středu pole? Necid jako podhrot? aspon si mohl prohodit Necida s Barošem, aby to dávalo smysl
Byl jsi trochu rychlejší
Já myslím že naše hra nedává smysl stejně, tak proč nezkusit něco novýho a překvapujícího
a co takhle sestava: Sionko - Baroš, Fenin - Jarolím, Necid, Matějovský - Suchý, Grygera, Čech, Drobný, Rozehnal
no mozna by to zkilidilo vice ovoce jak nase bezna sestava...
Prohod Drobnýho a Suchýho a může být.
Do brány bych postavil Radu
...Radu bych vystrelil na Mars....
Fenin zálohy, Sionko střed zálohy, Necid podhrot
vyborna sestava jednoznacne souhlas....ale doplnil bych ji o Patrika Jezka.... ...ten ma panecku rychli nohy
Co by prosímtebe dělal Fenin na pozici pravého záložníka? A tím Necidem na podhrotu si taky nejsem jistý.
Proč Fenina nezkusit na kraji zálohy? Máme snad přebytek kvalitních záložníků?
Kdyby na to aspoň měl parametry, pak možná jo, ale Fenin rozhodně nemá na krajního záložníka parametry.
Reakce na sestavu FansBarca.
...ja myslim ze proti Slovakum to zvladnem....zapas to bude na pohled atraktivni....slovaci se po uvodnim tlaku dostanou zasluhou Hamsikove strely ze stredni vzdalenosti do vedeni....ovsem jeste do polocasu se prosadi rychlik Baros 1:1. No a o vitezi rozhodne penalta po faulu na Necida a bude to 2:1.
No dali sme v 5ti zapasech 5 golu z toho 3 do site San Marina.Ja bych nemiril tak vysoko
tak co sa golov tyka tak to maju obe muzstva uzasne
doufam ze prohrajem. Ponevadz kdyby sme meli vyhrat po vykonu jako ve slovinsku tak bych se musel stydet :(
podle me bude mit dnesni zapas naprosto jiny scenar a bude okorenen o 3 goly...vsadil jsem si na to 15000 tak doufam ze nezklamou
na aký dnešný zápas si vsadil?
to se hraje ve středu
ajo ja myslel ze uz je streda....jak tady o tom vsici pisou uplne sem si to popletl....
Takhle výstižnej nick jsem tu ještě neviděl
no jasne, vsadil si na to 15 000 a ani poriadne nevieš kedy sa to hrá
jen se smej...me je to uplne jedno ale ja si pak pudu ve ctvrtek vyzvednou krasnou vyhru...
jasne...keby si vsadil 15 tácov, tak by si odčítaval minimálne hodiny do zápasu a nemohol sa tu tak strápniť
tak pokud takle vsadis jednou za zivot tak jo...
nj vsádzaš asi denne také sumy
....dene ne ale neni to nic neobvykleho....je to uchylka...
tak sem hoď odkaz na tiket
...a to ze jsem se prepsal....to zas za tak obrovskej trapas neberu...
-------------------------čech-----------------------------
--grygera-------rozehnal-----kováč--------kadlec---
-------------d.jarolím--------suchý----------------------
--sionko-------------marek.jarolím------------fenin----
---------------------------baroš--------------------------
Vždycky mě dokáže fascinovat, že někdo cpe do reprezentace hráče, kterým se povedly dohromady 2 zápasy.
třeba jako Plašil a Polák, že?
spis Cerny,Suchy,Necid
Plašilovi se povedl jen jeden zápas.
To zas ne, nebyl tak úpolně nejhorší.. Jenže dřív byl aspoň aktivní, teď se tam plouží jak lemra.
To sice nebyl, ale kromě setrvačnosti si nedokážu představit jiný důvod, proč tam pořád je.
Souhlasim, víc by se mi tam líbil i Jarolím ( David samozřejmě...), je běhavější i tvořivější.
Fenin,Jarolím, 4-5-1
chlapy neblbnete
s Markem Jarolímem ani jako slávista nemohu souhlasit... Má světlý momenty, ale je schopnej bejt celej zápas neviditelnej... Jedinej ze zálohy Slavie, kdo má vyrovnaný výkony na podzim i na jaře je Jarda Černý a toho už ste mi tu zkritizovali . Suchý na stopera místo Kováče, místo Rozehnala snad i ten Ujafluši, protože Rozehnal je opravdu ještě mnohem slabší. Do útoku Baroš, Necid, záloha Sionko, D. Jarolím, Kováč, Černý ( ). A můžeme doufat, že někdo něco vymyslí... Není to ideální, ale lepší možnost nevidim...
Černý je dobrý. Dokáže dát i dobrou finální nahrávku možná by se dal zkusit
Děkuji, poslední 2 zápasy vyhrál Slavii jedině on, jedna akce, jedna dokonalá finální přihrávka... A celej zápas výborně dokázal udržet míč. I kdyby hrál celej zápas úplný hovno, ale jednou tu finální přihrávku dal a my z toho ten gól dali, tak s enám tam vyplatí dát...
Ale asi to bude jako s Rudou Otepkou. Když měl formu tak se na něj kašlalo(přičítalo se to věku), ač nám chyběl playmaker a on předváděl perfektní výkony v Baníku. A teď když už nehraje v dobré formě tak není důvod ho povolat no. U Černého to bude asi to samé
jj vypadá to tak... Na trenéra je velkej tlak, tak se bojí zariskovat, ale jinak to prostě nejde... Když se nedaří, tak se musí riskovat.. Nesmutnější ale je, že Rada si myslí, že se daří
Podle jeho výroků to tak skutečně vypadá. A pokud hráče skutečně veřejně nezkritizuje tak oni do sebe prostě nepůjdou. Zdá se mi jako kdyby hráli vážně s nechutí, jako by jim bylo jedno jak utkání dopadne. A po zápase ještě ty alibistické Radovy kecy!
Přesně tak, proto jsem chtěl obměnit, je jim to jedno, serou na to... S timhle přístupem nás vyklepne úplně každej, na MS nemáme co dělat....
Chtělo by to Frantu Straku, já si nemůžu pomoct
Tak toho jsem fakt jako slávista vždycky nenáviděl, ale zase všechno lepší než Rada... Hlavně ať nám svaz nebere Karla Jarolíma
Nejsem Slávista ani Sparťan, ale Franta je hecíř, kterýho nároďák potřebuje.
to je pravda, to je jeho velký plus
Ujfaluši nemůže nastoupit kvuli kartám
jinak s Jardou Černým naprostej souhlas
Aha, tak to jsem v koncích, povolal bych Šimůnka
jabych se vratiljeste k tomu Trousiloj a panuTrotlovi
tenpan Trotl odhadl svuj nick protoze nasadit trousila za Jankulovsihoto je opravdu blbost
Navrhuju:Cech-Jankulovsky-Kováč-Ujfalusi-Grygera-David Jarolim-MarekJarolim-(Karel Jarolim :D neekecam)Sionko-Matějovsky-Fenin-Necid
4-4-2 BEZ BAROSE MELBY ZHUBNOUT A NEMEL BY BEJT TAKNEMOTORNEJ NAPROSTEJ OPAK NECIDA
To co sem dneska leze je normální?
Tady už není normální nic ani ta naše hra
Matějovský
ja bych povolal Marecka....ten by zahral vytecne....
A z Brna nejsi viď?
...nn ja vubec neziju v cesku...
...ale fotbal je moje nejvetsi vasen a myslim ze jsem opravdu odbornik na slovo vzaty....
...a nebo panove nezapominejme na Simakaaaa
Leda podat pero
Ještě na Lukáše Jarolíma si zapoměl
ne rikam me by stacil ten Patrik Jezek...a nebo Rudolf Skacel..
nAHRADNÍ BRANKAR vANIAK
....Vaniak?....
To už je fakt vrchol, když se někdo se zapnutym caps lockem snaží psát velký písmena...
no podla mna to bude viac prehecovane ako prijemne na pohlad....teda minimalne z nasej strany...ale vy "cesti kluci" sa bat nemusite...nech ste doteraz hrali akokolvek slabo tak na nas sa ako vzdy chytite a zahajite utok na celo tabulky...bodaj by som sa mylil
bodaj by ses mýlil... Já snad budu poprvé fandit Slovákům proti nám, pokud totiž neprohrajem, nic se nězmění...
ok...ja beriem ze chces zmenu..omladit kader a podobne...ale vzi sa do role trenera...predstav si ze spravi nejake radikalne tahy...vynecha hracov zvucnych mien z najlepsich lig a postavi tam mlade drave talenty...a ono...mu to nahodou nevide...tym by si Rada podrezal krk
jj, tohle já chápu, asi bych byl jeden z mála, co by mu to odpustil. Pokud by byla vidět snaha o novej koncept, bojovnost a vůbec změna ve hře repre, který hraje posledních 8 let pořád stejně, akorát už na to dávno nemá hráče...
myslim ze v Cesku nema trener prilis velku moznost dovolit si skusat nieco nove...vasa repre ma za sebou vela uspechov kvoli ktorym je na nu vyvijany velky tlak...vacsi ako napr u nas...lenze u nas toho trener moc nenaskusa pretoze nema na vyber az z takeho spektra hracov ako je tomu u vas....no cim vacsi tlak tym viac ma trener zviazane ruky...navyse ked ako hlavny trener u repre je vlastne novacik....este za sebou nema ziadne vysledky ktore by mu zaruclili aku taku "imunitu"....
jj, je to trochu utopie, ale sám musíš vidět, že se něco musí udělat, jinak už žádný úspěchy nebudou... Čas ještě nenazrál, ale až 2x nepostoupíme na žádnej šampionát, třeba pochopí všichni, že to chce dát šanci někomu, kdo se bude snažit to překopat a dát mu na to i dostatečný množství času...
v tomto mas pravdu....najlepsie sa odraza od dna...a vase dno by mohlo byt nepostupenie na velky turnaj...ale ja vam zelam aby ste sa chytili aj bez toho...kvalitu na to mate...len hraci musia prestat chodit na zrazy ako na dovolenku
souhlasím
100. pro Rada VEN!!!
slovensko uhra remizu 1:1
...ja mysli ze rachne...1:2
No a?
Rada VEN.. nevíte jak je natom Rosa? už by se docela hodil nebo jinej kreativní založník..
Prý se zapojil už do tréninku, ale přibrzdilo ho zranění třísla...
To snad není pravda, co to zas je za diskuzi.
To snad není pravda, co je to za konstruktivní příspěvek
skor dekonstruktivny
jj, právě
A největší zla diskuze se na mě začínají slítat.
tak řikej argumenty a můžeš bejt teda jediný normální... Takhle to vypadá, žes přišel akorát ostatní kritizovat, ale sám nejseš schopen napsat nic k tématu...
Samozřejmě, že jsem došel jen zkritizovat. Proč bych měl doplňovat něco normálního do tak zkažené diskuze?
A navíc, už jste 4 chytlí, výborně.
a teď bude předstírat, že nás chtěl chytit A řekl jsi opravdu argument
Ehm. Stačilo by, dobré.
Honíš si tu ego nebo co? Tomanatura pouze přesně vystihl to, co tady pod tím článkem vzniklo. Opravdu neuvěřitelné, co se tu slezlo dneska.
ano, přesně vystihl tím, že řekl všem zůčastněným jen tak mimochodem, že jsou idioti a kecaj sračky a sám nic neřekl. . Normálně jsme diskutovali o nároďáku, pokud se ti názor nelíbí, řekni to a nemusíš kvůli tomu lidi urážet... Víc k tomu nemam, co říct...
Nikoho jsem neurazil. Již jsem zjistil, že máš problémy s pochopením textu, jestli máš problém i se čtením, měl bys raději změnit zálibu, jelikož jsou při ní tyto dva faktory velmi důležité.
cítím se opravdu zničen . Pro příště se poučím a budu předvídat, že tu jsou i lidé, kteří nechtějí diskutovat. Jediného, čeho jsem se od tebe dočkal bylo, žes mi řekl, že neumim číst, tím jsi mi absolutně dokázal, že jsem "největší zlo" této diskuze a o sobě jsi prozradil, že buď argumenty nemáš nebo ti přijde tolik potupné je sem psát(viz řeči o "zkaženosti diskuze"), že se o to ani nepokusíš. Tak sem nepiš vůbec a máš vyřešeno Budu pozorně číst, jestli jsi aspoň někde schopen napsat něco konstruktivního, pro tvoje dobro v to doufám.. Přeji hezký zbytek života
a dávej si bacha na duo Tomanatura-honziss! To je neskutečné duo! Už sem to od nich taky dostal To jsou mi klucíí.....
A ted jsi me nadobro dostal. Nejenze lzes, ale i chces byt mym stalkerem. Je k smichu, ze na me reagujes, jelikoz mum prispevek byl urcen lidem, ktery jsou na tom inteligencne vyborne a maji zkusenosti se skazenou diskuzi. To Ty bohuzel nemas, cili mi opet chces oplacet nesmyslem.
A nejvetsi vrchol je, kdyz Ti na to reaguje pochvalne nekdo, komu se cely eurofotbal smeje. Ano, nova generace diskutujicich na eurofotbalu zacina nabyvat na sile. Je smulou, ze prichazi nekdo jako vy a odchazi rominho a spol.
Tak to tě musím uklidnit... Nejsem žádná nová generace, měl jsem jednu opravdu mocně nudnou přednášku, tak jsem si diskutoval, nemám čas tu vysedávat a diskutovat. Jen mě překvapilo, že když tu člověk řiká názory, tak se s ním nediskutuje. Nyní jsem chytřejší a tento omyl už nebudu opakovat. Definici výrazu "zkažená diskuze" opravdu neznám, nejsem na tom "inteligentně výborně" (btw zajímavej obrat) a to už se nejspíš nezmění. "Stalker" mě pobavil, lhaní nekomentuju a doufám, že příště už se nenechám vyprovokovat k žádné odpovědi, protože tohle opravdu nemám zapotřebí...
Výborně, konečně jsme dospěli k závěru.
Tak teraz si ju vylepsil..
Asi tak ako momentalne ja..
....Rada na hrad....
CAPS LOCK JSEM NEMEL ZAPLEJTY CHYTRULE FANTOMAS
To z tebe dělá o to většího trotla.
...bacha na toho trotla...
Já vim no...
Musím bohuzels Trotlem souhlasit Rada je asi 1000x lepsi nez nejakej posranej Bruckner
Mazej na trénink!
To nemyslíš vážně?
...podle me je Rada to stejny jak Bruckner...ti stejny hraci stejny styl hry....i kdyz zaciname hrat na 2 utoky takze mozna mensi pokrok....ale stejne je to spatny...
Rada nikdy nic nedokázal, Brückner má aspoň úspěchy, pokaždé se s náma probojoval na vrcholný šampionát, má úspěchy s reprezentační 21" ... Náš tým musí trénovat někdo kdo bude mít u hráčů respekt a bojím se že Rada ho nemá, hráči ví že mají jistý místo v základu ať mají formu jakoukoliv, není tam vidět žádná bojovnost, nemá je kdo vyburcovat...
Franz Straka by se k repre hodil
....tak na toto mam presne stejnej nazor...potrebuji trenera ktery se bude tesit jejich respektu...viz Ruzicka v hokeji...
podla mna vam nebude vyhovovat ziadny trener,po par zlych zapasoch odsudite kazdeho a popri tom mate stale lepsiu repre ako mi... vravite ze my sme sebavedomi,ale ja si skor myslim ze sa stale znovu pokusame uverit ze ti nasi to raz hadam dokazu
Slováky bychom měli dát i kdyby tam hrál Sivok nebo Kulič..o tom nepochybuju...
Tak to jsme si zapřeháněli...
co dokázel Franz Straka že je dobrý pro repre podle vás??...zachranit týmy v první lize?
Má vítěznýho ducha, dokáže tým povzbudit, namotivovat a to teď potřebujeme...kvalita hráčů je určitě na naší straně, nemůže být náhoda že naši hráči jsou v AC Milán, Chelsea, Atl. Madrid, Hamburk..atd..
Nadpis je Češi na Slováky umějí.Jen aby tam po středě nebylo uměli.Ono totiž nic netrvá věčně.Každá serie věčinou končí.A pokud budem opakovat výkon ze Slovinska nevyhrajem.S tím kurzem docela provokují.
Len buďte prehnane sebavedomí, Nám to len pomôže...
Vám to odjakživa ubližovalo.
Pochybujem, že vyhráme, ale myslím si že pre českú repre by mohlo byť lepšie keby prehrali a udiali by sa konečne zmeny ... Určite však je kvalita na českej strane, za nás hrajú len nafúknuté bubliny ako Hamšik a spol. jediný kvalitný je Škrtel, kt to dokazuje aj v Lpoole. Síce sklamal vo Wmbley, ale stane sa. Dúfam v kvalitný zápas, ale naši hráči budú z toho "českého komplexu" pokakaní ešte pred výkopom. nech vyhrá lepší...!
Slováci dostanú debakel, vidím to zasa na trojku. Však my, teda Slováci už hráme hrozne od čias baráže, vtedy, ked nás trénoval Galis a v tíme boli hráči ako Németh napríklad. A v súčastnosti?! Tie primadony typu Hamšík či Hološko sa chodia na reprezentačné zápasy len prechádzať a vôbec, nemám moc v láske Madarov, ale hráči ako Pinte či Németh reprezentovali našu krajinu x-krát lepšie ako tieto rádoby.
A Németh je Maďar ?
No vieš, Szilárd Németh je čisto slovanské meno, navyše ked sa narodil v Komárne...
On sa cíti ako Slovák,čo už spravíš keď tie ména su dávno asimilované,mohol to byť Német...
Tak v každom Madarovi je trochu Slovana...
mená*
Sziliho Nemetha mal nominovat aj teraz
Ještě aby ne
Ještě aby ne
Nejlepší je že když měli bratia plnou hubu keců tak dycky dostali na zadek..teď zas mektaj naši,tak asi vim jak to skončí
Rovnako.
Jak píše muhammadali, skončí to stejně jako vždycky, vyhrajou ti stejní.
přesně tak
Dáme jim i stím co máme. 2:1 ( Svěrkoš 2,Sapara)
Nám taky nic jiného nezbývá.
Ja si myslím že to skončí 0:0 my sme úplne tragickí v koncovke a vám sa tiež bohvieko nedarí ale náš najväčší problém je v tom že zase ideme do čiech ako majstri sveta a neuvedumujeme si že nad poliakmi sme vyhrali s veľkou dávkou šťastia ale musím priznať že som sa konečne mohol pozerať na našu hru, že bojovali, dreli jeden za druheho , tiežby tomu bolo tak aj v stredu preto sa pojdem na ten zápas pozrieť na letnú
Člen výkonného výboru Českomoravského fotbalového svazu Václav Chvála byl napaden dvěma neznámými útočníky a musel vyhledat lékařskou pomoc.
bozi mlyny melou pomalu ale jiste
keby tak u nas trafili laurinca nech sa mu rozjasní v hlave
Cesi nas rozbiju..Uz mam vsadene 140 euro
tak to jednoducho prehral lebo my vyhráme
gratulujem k výhre
paráda!!!!!!!!!!ted sem cetl clanek ve kterem se pise ze pokud nevyhrajeme nad slovaky rada poleni a misto neho by nejspise prisel franz straka jestli je to pravda tak bych byl rad kdyby slovaci uhrali aspon remizu franz do repre
Je fakt, že tihle hráči potřebujou motivaci, což jim asi motivátor Straka nabídne. Pokud z něj teda nebudou mít srandu..
to zas zitra bude traparna.....ani to nechci videt
kdyz ctu ty clanky,jak si slovaci verej... neprohrajeme,jedeme pro tri body...tak je to k smichu...zajimavy je ze tohle vykrikujou hraci kteri nic temer nedokazali...holosko---turecko je asi podle nej svetova trida ...zabavnik se neprosadil ani ve sparte....tohle vykrikuji kazdy rok a zitra jim opet zavrem hubu!!!! jsou proste nepoucitelni
jasne len aby si zajtra neplakal že prehrajete a celý svet sa proti vám spojil majstri výhovoriek
Má recht, je až k smíchu, že to děláte pořád a pořád dokola..
necka,barry 2 ....3:0
hamšík 2, vittek 0:3
Necid dá gól...když už bude hrát jednou v základu...dnes nás spasí, ale jestli Slováky porazíme...to teda neim...
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele