Češi by před kvalifikací MS měli být ve 2. koši, vyhnou se Francii i Itálii
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Komentáře (170)
Přidat komentářRumunsko, Česko, Albánie, Faerské ostrovy, Moldavsko, San Marino
prečo taku lahkú skupinu? nie je fajn mať možnosť poraziť silnejšiu reprezentáciu? myslím si že poraziť Holandsko alebo Turecko je vzácnejšie ako nejaké Albánsko..
Jo teď se vám daří,co?
veď aj vám sa darí ak doma porazíte Turecko, tak verím že skupinu vyhráte
hlavne je postupit a potom na turnaji porazat silnejsie repre.
tak to máš pravdu
ber do uvahy ze kvalifikacie na MS sa nepostupuje ako z tejto na ME. tam ide priamo len vitaz a druhy do baraze. nie vzdy sa nam podari vyhrat na Ukrajine a doma so Spanielskom...
A k tomu Wales, Slovensko, Severne Irsko, Estonsko, Macedonsko a Andora
Na Andorru nemáme dobré spomienky
mam taky pocit, ze zlozenie tejto skupiny je vlhky sen asi vsetkych slovakov a drviva vacsina si hned "vygenerovala" rovnake zlozenie. vratane mna))) eventualne WAL, SVK, NIR, FAE, MOL, SMR
Dostat Wales, NIR, Faery a jsme na MS
To ne. Vždycky je potřeba si to uhrát na hřišti. Fotbal se hodně vyrovnává. Vždyt jsme skoro prohráli proti Lotyšům. Arsenal si asi taky po losu myslel, že už je konečně ve čtvrtfinále LM.
jak se mohlo Rumunsko a Wales dostat do 1. koše? něco mi uniká?
Též na to hledím...
Rozhodující jsou čtyři faktory: výsledek utkání, postavení utkání (přátelské, kvalifikační, mistrovství), síla soupeře a regionální síla (podle kontinentu vašeho soupeře). Do žebříčku FIFA se počítají zápasy za poslední čtyři roky. Čím čerstvější (aktuální), tím mají vyšší váhu. 2015: 100%, 2014: 50 %, 2013: 30%, 2012: 20%. Dobře zvolené přátelské utkání (které můžou být ztrátové, i když země neprohraje) a několik aktuálních dobrých výsledků a země můžou v tomto hodnocení hodně poskočit dopředu.
Což je případ Rumunska a Walesu. Skok předvedl také Island (při losu kvalifikace o EURO 2016, byl v pátém koši).
Paradox přátelských utkání: pokud by Slovensko nesehrálo alespoň jedno (?) z posledních tří přátelských utkání (Malta, Finsko, Česko), bylo by v prvním koši. Mimochodem všechny ty zmiňované zápasy Slovensko vyhrálo. Rumunsko se od listopadu 2014 „úspěšně“ vyhýbá přátelským zápasům a také tím (prozatímní kvalifikační bilance 4-2-0) si pojišťují první koš.
Také Rakousko bylo velmi blízko prvního koše. Mají našlápnuto na EURO 2016 (bilance v kvalifikaci 5-1-0). Dá se říct, že prestižní přátelský zápas proti Brazílii (listopad 2014 a prohra 1:2) je stál
první koš. A ještě dva příběhy o prvním koši. Itálie ho bodově měla jistý po zatím posledním zápase kvalifikace. Ovšem o několik dní později sehraný přátelský zápas (doma proti Portugalsku) a hlavně prohra v něm stála Itálii první koš a raduje se Chorvatsko. Česko by bylo bodově v prvním koši, kdyby vyhrálo na Islandu, nebo si nezahrálo poslední dva přátelské zápasy (USA, Slovensko).
ty vole o tom, že takhle rozhodujou přáteláky sem neměl ani páru
To je docela blbý. Protože třeba já to měl jako podpůrný argument proti Bílkovi a těm nesmyslům, které prováděl v přátelácích. Pořád stejná nakopávaná bez snahy o nějaký nácvik nového stylu, navíc s pořádnými kopyty. U Vrby sice kopyta zůstala, ale občas se snaží i o kombinaci, či dokonce o vniknutí na soupeřovu polovinu
Norsko si takhle nahonilo rating pár let zpět
preco tie priatelske stretnutia su stratove? Vyhrame 3 priatelske utkani a v dôsledku toho sa prepadneme nizsie v rebricku?
pretože sa tam odlišuje kvalita stretnutia (priateľský vs. MS napr.) a jednotlivé bodové zisky za zápasy sa v rámci roku priemerujú a priateľské tým pádom znižujú celkový priemer ...
Vedou své kvalifikační skupiny.
https://www.facebook.com/Troll.Football/photos/a.345973325442890.83467.345971365443086/1497695750270636/?type=1
Já bych se na ty kvalifikace vyprdl. Prostě by hrály všechny fotbalové asociace na světě rovnou playoff jako v tenise, ale na dva zápasy. Jeden zápas doma, druhý venku. Tak by se nemusel pořádat žádný předražený turnaj a stavět miliony stadionů v jedné zemi. A za ty 4 roky by se to všechno odehrálo (spíš dříve) a mohlo by se začít znovu.
A komu tím prospějete?
Já jsem tu jen jeden.
Kdy?
Vždy.
Nesouhlasím. Závěrečný turnaj má své kouzlo. Ale souhlasím s promixováním v kvalifikaci
...
Osobně bych to viděl, že by se udělala nejprve předkvalifikace vyřazovákem u horších týmů (od 61. místa níže), z nichž by se 30 zemí kvalifikovalo do další fáze. 90 týmů by bylo rozděleno do 15 skupin po 6, tak aby v každé skupině byly zástupci alespoň 2, ale spíše 3 federací. Z každé skupiny postup první dva na šampionát (+ pořadatel + obhájce).
napriklad skupina chile, uruguaj. jamaica, slovensko, mozambik, bhutan ?))))))
místo Chile Kanada... a míto bhutanu Nový Zéland...
Ten štvrtý kôš je možno ťažší než tretí, ale možno je to len môj subjektívny dojem.
tvl ten Wales tam
"Evropská unie UEFA požádala, aby velmoci Anglie, Francie, Německo, Itálie, Španělsko a Nizozemsko figurovaly v šestičlenných skupinách a odehrály tak více zápasů, čímž by se zvýšila hodnota televizních přenosů."
Ještě by je mohla požádat, aby tyto týmy postoupily, aby se zvýšila hodnota televizních přenosů i z turnaje.
Španělsko,Švédsko,Turecko,Fínsko,Gruzie a ČR a pak
ved Turecko dáte s prstom v nose teraz nemáte lahšiu skupinu a darí sa vám
Portuglasko, Taliansko, Polsko, Turecko, Kypr, Kazachstán by som chcel vidieť umiestnenia tímov
mocný Wales a jeho fotbaloví bozi. Kam se na ně hrabe taková Francie kdesi stěží ve 2. koši
keby spanieli prehrali o 1 zapas viac tak posledni traja europski majstri sveta mohli byt v 2.kosi...
ozajj kto zostavil tuto metodiku bodovania do rebricka videl futbalovu loptu len na obrazku. wales este ani raz na zaverecny turnaj nepostupil, ale je v 1.kosi... logika - error, not found!
Mýlíš se, Wales jednou na MS hrál - v roce 1958 a postoupil do čtvrtfinále
Bral bych anglie, cr, polsko, srbsko, finsko, malta
Proč můžou mít Maďaři dva týmy?
Nezávid.
Preco sa tvoja matka nenaucila fajcit kokoty?! Miliony spermii a uchytila sa ta najmenej inteligentna made in China Myslis si, ze si zabavny ked urazas Slovakov ty hlupy sandalar? Chod si liecit syndrom obezity k mamicke zmrde
Nechovaj sa ako debil.
Ja Cechom doprajem, aj moj jeden z oblubenych hracov je prave Rosicky, ale takychto uboziakov nemusim
Nejste s Placebem bratři-dvojčata?
Cože Placebo to si necháš líbit? Napiš mu taky něco o jeho mámě.....
Isiel vyplakavat, lebo ma 10 a sa urazil Co caka ked debil nadava do inych narodov, ze sa do neho nikto nepusti? Radsej tu ani klub nema uverejneny, ale i tak fandi urcite cukotke
A proč by měl mít kluby zveřejněny?
Ostatně Chelsea si nemá s Juventusem co vyčítat. S oběma kluby je spojena silná mafiansko-korupčnická linka
u Juve to neplati. Boli sme obvineny nepravom, ale to vysvetlovat fanusikom z eurofotbalu je zbytocne. Ludia blizky s Interom a AC nafukli, ze Juve robilo podvody. Jasne Juve vyhralo o xx bodov ligu a urcite by kupovalo zapasy v ktorich islo o h*vno fakt pointa coskoro bude Juve uznana strata vo vyske 444 milionov libier/eur. I to nevrati to aku hlupost na nas zvalili tie spiny z interu a AC. Fanusikom z eurofotbalu zbytocne toto vysvetlovat mas toho na internete dost citaj a dozvies sa...v podstate Juve obvinili z nicoho jedny si domyslia a trepnu ze zo stavkovania druhy ze z podplacania....moc chytre to bolo od Interu a AC tuto spinu hodit na Juve pred uzavierkou ligy na novu sezonu...ale AC a Inter pre mna ostanu i tak najväcsie spiny v Taliansku..fanusici z SA o tom svoje vedia..
Jasně Juve je čisté...
Juve nikdy nic neprovedlo
nemci dokonca tri
protektorá, Nemecko a?
Lichtenštejnsko, Rakousko a Švýcarsko, ikdyž Švýcarsko je spíš Kosovo, podobně jako Srbsko.
rakusko
Východná marka
Angličani 4
5 viď
Rumunsko je samostatný stát
Rumunsko ala Ciganska Republika ...coskoro to caka i Slovensko a Cesko
Ticho tam v Africe.
Rumunsko, Česko, Albánie, Estonsko, Ázerbajdžán, Kazachstán. Atraktivita jak lusk.
Místo Albánie Maďarsko, to je větší exotika
To by byl mazec výjezd.
Belgie, Skotsko, Irsko, Finsko, Andorra
my tak v odpadkovém koši... Bohužel...
Tak jsem nám nasimuloval los a pokud bychom dostali takovouhle skupinu i v realu, vůbec bychse nezlobil
Chorvatsko, ČR, Maďarsko, Bulharsko, Kypr a Lichtenštejnsko
Zreb bude velmi zradny, 3. a 4. kos su riadne nabite a k tomu sa da este chytit z piateho Finsko a zo siesteho Gruzinsko, to je na samovraždu uz to vidim: GER, SVK, SWE, TUR, FIN, GRU
Anglie, Slovensko, Maďarsko, Norsko,Arménie, Malta.
Belgie, ČR, Švédsko, Izrael, Kypr Gruzi.
Klikol som na madarský web a tam si diskutéri tiež prajú Slovensko, sme pre nich najslabší v druhom koši, ja si ich prajem tiež, to bude výprask
Ja by som ich teda nechcel, vyjazd by sa tam spravit zrejme nedal a doma by to bola policajna akcia za pol mega eur. Madarsko by malo hrat azijsku kvaldu, lebo mentálne tam patria
To je fakt. Vždycki skoro zapália Bucurest.
Ale takové derby by bylo opravdu mazec... a tuším, že bude i příští rok v hokeji.. tam si smlsnete
Ak bude bojkot reprezentacie trvat aj buduci rok a FRA a GER nemozu vypadnut, tak to bude existencny zapas
Prehráme a vypadneme....ale má to výhodu o rok na to budeme hrať o zlato
Derby?
Co se Ti nezdá?
Snad Tutofka zasáhne ...
hlavně si myslím,že by jste Angličany přehráli... nebo jinak, uhráli min. 4b.
ty voe já byl letos v Maďarsku a nerozuměl jsem ani dobrý den... jak sis to tam přečetl?
Ono z toho prvého koša by ani Holandsko nemuselo byť zlé.Stačí pokryť Robena a sú polovicní.
btw. Chorvátsko možno dostane ešte poriadny trest za vykosenú svastiku na trávniku počas zápasu s ITA, takže možno sa to bude ešte meniť..
Nejlepší by bylo Wales, Albánie, Faerské ostrovy, Moldavsko a Andorra.
Nejšílenější asi Německo, Švédsko, Turecko, Arménie a Kazachstán.
Dostaneme podle mě neco mezi tím...
Nejtěžší skupina: Německo, Česko, Švédsko, Slovinsko, Kypr, Kazachstán
Nejlehčí skupina: Rumunsko, Česko, Albánie (při momentální kvalitě možná Řecko ), F. ostrovy, Moldavsko, San Marino
Moje přání: Wales, Česko, S. Irsko, Irsko, Litva, Andorra
myslím, že pro nás jsou momentálně nejhorší severské státy... takže místo Slovinska asi Norsko... a nebo odvetka s Tureckem, už by si nenechali nasrat na turban
Těžko říct... zase si myslím, že v Norsku by to nebylo tak horké jako ve Slovinsku.
Nejtěžší: Německo, Švédsko, Turecko, Finsko, Kazachstán.
Nejlehčí: Wales, Albánie, Estonsko, Litva, San Marino
Přání: Anglie, Polsko, Norsko, Litva, San Marino.
Btw: http://www.fifa.com/fifa-world-ranking/ranking-table/men/
Proč jsou Rumuni 8. ?
tak zrovna to přání by bylo pro nás smrt... První tři týmy mají mnohem lepší kádr.
však jsem to bral podle oblíbenosti, postoupit by tam bylo těžký no
pretože nehrali priateľské
To jsou ale debilní koše!
Do*kurvia to ako kvaldu na ME 2012 tí naši potetovanci.... príde na moje slová
spíše zkurvili tu kvalifikaci na MS 2014, měli jste fakt luxusní skupinu oproti naší
Souhlasím, ale co teprve skupina o MS 2010 ... Severní Irsko, Slovensko, Polsko, Slovinsko, San Marino. Snad se konečně pod Vrbou podaří můj největší fotbalový sen- postup na MS.
2006 si nepamatuješ?
Nejtěžší - Německo, Česko, Švédsko, Turecko, Arménie, Kazachstán
Nejlehčí - Wales, Česko, Albánie, Faerské ostrovy, Makedonie, San Marino
Moje přání - Rumunsko, Česko, Srbsko, Estonsko, Bělorusko, Andorra
Tip na výsledek - Portugalsko, Česko, Řecko, Bulharsko, Litva, Lucembursko
To by snad bylo hratelné aspoň na baráž. Nevím jak na tom budou Řekové. Hlavně ne Ukrajinu, Polsko a Švédsko.
2.Koš ještě ujde, ale kde jsou ty časy, kdy jsme byli v pohov 1.koši
dúfam že česi dostanu najťažšiu skupinu aby sa mali vyplakat prečo nepostúpili na MS
np, my jsme na nepostoupení na MS celkem zvyklí... já zas doufám, že vám brzo někdo přistřihne křidélka, protože začínáte mít nosánky trochu moc nahoru... popravdě bych se moc nedivil, kdybyste na euru dopadli podobně, jako třeba my na ME 2000...
ale což, zatím užívejte euforii, vždyť to bude vaše první a postoupíte tam už na šestý pokus
naprosto souhlasím, bratia si přestávají vidět do papuly, jednou se jim daří a myslí si bůhvíco. Jejich kval. sk. o ME je snazší než naše - Španělsko totálka z formy, Ukrajina nalomená politickou situací, a zbytek jsou v každý kvalifikaci jen sparingpartneři. Chtěl bych je vidět v naší skupině. Nizozemsko je světová třída, Turci koušou vždycky, Island na mega vzestupu, urputně bránící Lotyšsko a umělka v Kazachstánu...
A koľkokrát hralo česko v osemfinále ms?
kolikrát hráli Slováci na ME?
Skupina A
Nizozemsko, Rakousko,Švédsko,Norsko,Litva,Andorra
Skupina B
Španělsko, Bosna,Ukrajina,Faerské Ostrovy, Finsko,Lucembursko
Skupina C
Wales,Česko,Srbsko,Turecko,Makedonie,Gruzie
Skupina D
Německo,Slovensko,Řecko,Irsko,Kypr,Malta
Skupina E
Anglie,Island,Polsko,Černá Hora,Arménie,San Marino
Skupina F
Chorvatsko,Francie,Maďarsko,Slovinsko,Moldavsko,Kazachstán
Skupina G
Belgie,Itálie,Severní Irsko,Estonsko,Ázedrbajdžán,Lichtenštejnsko
Skupina H
Rumunsko,Dánsko,Skotsko,Izrael,Lotyšsko,
Skupina I
Portugalsko,Švýcarsko,Albánie,Bulharsko,Bělorusko
a co ještě sestavičky? na to jsi přece "expert"
to jsem dělal tak před třemi lety
mně vyšlo tohle (když jsem bral v úvahu přání UEFY o nasazení týmů do 6tičlenných skupin)
Skupina A
Anglie, Itálie, Srbsko, Faerské ostrovy, Ázerbájdžán, Kazachstán
Skupina B
Portugalsko, Francie, Albánie, Bulharsko, Finsko, Malta
Skupina C
Wales, Švýcarsko, Polsko, Izrael, Bělorusko, Lucembursko
Skupina D
Rumunsko, Česko, Skotsko, Turecko, Lotyšsko, Gruzie
Skupina E
Německo, Bosna, Maďarsko, Slovinsko, Arménie, Andorra
Skupina F
Španělsko, Island, Ukrajina, Irsko, Kypr, Lichtenštejnsko
Skupina G
Nizozemsko, Dánsko, Švédsko, Estonsko, Litva, San Marino
Skupina H
Chorvatsko, Slovensko, Severní Irsko, Norsko, Moldavsko
Skupina I
Belgie, Rakousko, Řecko, Černá Hora, Makedonie
kdyby to dopadlo takhle - Slováci luxus, my při pořádný porci štěstí souboj s Rumunskem o 1. flek a současné odrážení ataku Skotů a Turků
Jinak nejtěžší možný los pro nás podle mně:
1.Rumunsko
2.Česko
3.Švédsko
4.Norsko
5.Bělorusko
6.Gruzie
Nejlepší možná skupina pro nás podle mého soudu:
1.Anglie
2.Česko
3.Řecko
4.Faerské ostrovy
5.Litva
6.San Marino
Jinak nejtěžší možný los pro nás podle mně:
1.Rumunsko
Nejtezsi pro nas budou asi Belgicani..
Zkuste se taky podívat, co všechno jsou za týmy v tom prvním koši.
Na Rumuny neumíme, tam to bylo vždycky daný ať na repre úrovni tak na klubový..
Nj, radši Španělsko, nebo Němce, že
Klidně..
blbej soud s tim Reckem
Šli strašně dolů za poslední rok...odešli jim srdcaři a bojovní hráči a taky to tak dopadá, viz. prohry s Faerskými ostrovy
nechápu tenhle národní koeficient, Španělsko vyhrálo tři tituly za sebou a jsou až někde v pr...
Pro nás bude těžká každá skupina.Pokud by ale ten los dopadl takto NSR,Česká rep.Polsko,Slovinsko,Bělorusko a Lichtenštejnsko neměli by to naši fanoušci alespoň daleko.
Anglicko, Škótsko, Izrael, Moldavsko, San Maríno
Rumunsko, Česko, Severní Irsko, Faerské ostrovy, Ázerbájdžán, San Marino
Německo, Slovensko, Srbsko, Turecko, Arménie, Kazachstán
A z prvej postup Rumumsko a NIR a z druhej Nemecko a Slovensko
tam okrem nemecka nemáme súpera
Uznanie sily
to bych bral, proč ne
nemecko ,ČR,švedsko,turecko,kypr,gruzie
Albanie je ve stejnym kosi se Srbskem ciste nahodne ze
No z rovnakého ako by v pripade postupu Gruzinska a mozno Ukrajiny tiez boli v kosi s Ruskom.
Hádam najlahšiu takúto Anglicko, Slovensko,Maďarsko, Faerské ostrovy,Moldavsko,Andorra.
2 nejhorší současný scénáře pro Řecko : 1, bankrot 2, dostat Faerské ostrovy
uz se muzu zacit smat?
A: Chorvatsko, BiH, Srbsko, Slovinsko, Makedonie...
B: Německo, Řecko, Turecko, Arménie...
Jen škoda, že Rusko to má jistý. Taková skupina s Ukrajinou, Estonskem, Lotyšskem a Gruzií...
poslední roky s Gruzií hrát nemohli, a pochybuju že by je dali s nima a s Ukrajinou do jedné skupiny... jinak ale souhlasím že by to bylo hoooodně zajímyvý
niektore skupiny mozu vylieste velmi zaujimave:
- chorvatsko, bosna, srbsko, cierna hora, macedonsko
- anglicko, island, polsko, irsko, litva (tzv. polska skupina)))....)
- portugalsko, island, ukrajina, estonsko, azerbajdzan, kazachstan (portugalcania sa nalietaju...)
- anglicko, taliansko, skotsko, irsko, cyprus
- nemecko, island, svedsko, norsko, finsko, lichtenstajnsko
atd, atd....
Rumunsko a Wales v 1.koši, Švédsko, Srbsko až ve 3.koši a Turecko, Slovinsko, Norsko až ve 4.koši, přitom Wales se za posledních minimálně 20 let nikam nekvalifikoval kdežto Turci, Norové a Slovinci bývají na MS či ME pravidelně....o Švédsku ani nemluvě... a 3.koš
Norové pouze o 7 příček před Faerskými ostrovy
by se mi líbila skupina Chorvatsko - Bosna - Srbsko - Černá Hora - Makedonie - Gruzie
a mohlo by to vyjít i tak, že Německo - Francie - Švédsko - Norsko - Finsko
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele