Byla by pro mě čest hrát za Real nebo Barcelonu, říká Pastore
Javier Pastore je již delší dobu největším klenotem Palerma a jeho letní odchod by zřejmě nikoho nepřekvapil. O argentinského středopolaře se zajímají hlavně Real Madrid a Barcelona, a ačkoliv žádná nabídka zatím neexistuje, sám hráč připouští, že mu zájem španělských velikánů lichotí...
Jednadvacetiletý špílmachr poutá pozornost klubů největšího kalibru, podle vyjádření viceprezidenta Palerma Guglielma Miccichého ale sicilskému klubu zatím nikdo nabídku nepředložil, což potvzují i slova samotného Pastoreho.
”Stále zde není žádná oficiální nabídka a to ani od Realu Madrid, ani od Barcelony,” uvedl rodák z Córdoby. ”Byla by ovšem velká čest a splněný sen, vždyť jsou to nejlepší týmy světa. Nyní ale přemýšlím jen o Palermu,” řekl dále na svém webu.
”Oni o mne skutečně nebojují, to jen říkají média. Mně je v Palermu dobře, jsem zde šťastný. Určitě jednoho dne odejdu, ale v tuto chvíli to není to, o čem bych přemýšlel,” uzavřel Pastore, jenž se svým týmem dnes večer hraje odvetu semifinále Coppa Italia proti mistrovskému AC Milán a chce zúročit nadějnou remízu 2:2 ze San Sira.
Jednadvacetiletý špílmachr poutá pozornost klubů největšího kalibru, podle vyjádření viceprezidenta Palerma Guglielma Miccichého ale sicilskému klubu zatím nikdo nabídku nepředložil, což potvzují i slova samotného Pastoreho.
”Stále zde není žádná oficiální nabídka a to ani od Realu Madrid, ani od Barcelony,” uvedl rodák z Córdoby. ”Byla by ovšem velká čest a splněný sen, vždyť jsou to nejlepší týmy světa. Nyní ale přemýšlím jen o Palermu,” řekl dále na svém webu.
”Oni o mne skutečně nebojují, to jen říkají média. Mně je v Palermu dobře, jsem zde šťastný. Určitě jednoho dne odejdu, ale v tuto chvíli to není to, o čem bych přemýšlel,” uzavřel Pastore, jenž se svým týmem dnes večer hraje odvetu semifinále Coppa Italia proti mistrovskému AC Milán a chce zúročit nadějnou remízu 2:2 ze San Sira.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Posila PSG Pastore: V Chelsea bych si tolik nezahrál
06.08.2011, 11:59
Pastoreho přestup do PSG je podle Zampariniho prakticky hotov
30.07.2011, 13:34
PSG chce Pastoreho, v Palermu očekávají jeho brzký odchod
26.07.2011, 14:07
Zamparini očekává Pastoreho odchod, Miccoli naopak zůstává
29.06.2011, 21:14
Přišel čas odejít z Palerma, hlásí Pastore
10.06.2011, 15:02
Zamparini: Jestli bude Pastore chtít, může jít
14.04.2011, 19:59
Komentáře (218)
Přidat komentářMazej do Chelsea a nemel
Jen to ne, by se zakopal jako spousta dalších..
z tou jeho postavou a stylem je pro něj prospěšný jen odchod do španělska
Tak si tu svojí čest nech pro Barcelonu a nás vynech.
Pre koho nie, ale ako vravíš, ešte nie je čas na odchod, zatiaľna to asi nemáš.
OT: mohol by trochu pribrať, fuj, nechutne chudý je.
Skvělý hráč, ale v Barçe pro něho není místo a my nejsme klub, který by kupoval takové hráče na lavičku...
A jestli přijde Cesc letos tak ho dáte kam?
letos? fail...
To nevím, ja doufám, že nepřijde.
Hleb,Čyhrynskyj ,Keirrison... Není to sice elita, ale zadarmo nebyli.Krom toho Ibru nepovažuju taky za výhodný obchod...
Caceres,Milito..nebylo jich málo
A Cesc bude dalsi
Možný to je každopádně já bych řekl,že ještě rok až dva ještě zůstane v Arsenalu(bylo by to pro něj nejlepší)
Aký Milito? Co to meleš? Gaby hral v Barce základ a patril medzi najlepších, pokiaľ sa nezranil a nevypadol na rok. Od vtedy už je len zranený, vylieči sa, zahrá zápas a zas sa zraní. V jeho prípade sa o nejakom faile nedá hovoriť, proste mal smolu na ťažké zranenie.
To je divný,že Hagreaves atd který na to jsou podobně tak u nich to je kauf na prd a každý se tomu nákupu směje
Kdo se tomu směje ?
Porovnávaš hráča ktorý hral v Barce prím a v obrane bol tým lepším zo stopérskej dvojice s nejakým skleneným panákom? Podľa tvojej teórie ak by si teraz Ronaldo zlomil nohu a na rok vypadol tak to bol zlý kauf?Hagreaves svoju stabilnú vysokú výkonnosť nepreukázal. Gaby hral polku sezóny absolútne exceletne a nebyť toho zranenia, tak si dovolím tvrdiť že Piqué by šancu nedostal.
"Hagreaves svoju stabilnú vysokú výkonnosť nepreukázal."
Srsly?
malujte si to na růžovo, oranžovo, žluto, červeno nebo třeba fialovo, ale Hargreaves odehrál za MU za 4 sezony 2200 minut. Kdo se opováží tvrdit, že to byl dobrý přestup, toho bych poslal k Chocholouškovi. Ať je to kvůli formě, zranění nebo tomu, že se nepohodne s trenérem, je to jedno. Přínos pro tým má minimální. Pohádkáři ...
Aha a to se nejak vylucuje s tim, ze ''nikdy neukazal stabilne vysokou vykonnost''? Vzdyt to byl nejlepsi zaloznik MU, pomohl nam k titulu a k LM, nejlepsi zaloznik Anglie, v Bayernu stabilne jeden z nejlepsich. Co se vykonu tyce, nikdo nemuze rict ani slovo proti.
ono to bylo určitě myšleno, že to neukázal PO PŘESTUPU do United. Tak jako se kritizuje Ibra, Kaká atd. atd. atd. atd. Nehodnotíme hráče za to, co ukázali před přestupem.
Vždyť bez něj bysme nevyhráli ligu...
Boži, tihle přicmrndávači ...
Napsal si 3 hráče, kteří se Pastoremu absolutně nemůžou rovnat, Ibra mohl být nakup jakykoli, ale nebyl to hráč na lavičku, hral pravidlně v základu, až posledních pár zápasů ho nahradil Bojan , Pastore by se prostě přes Xaviho a Iniestu neměl šanci dostat...
Já,ale kritizoval přestupovou politiku Barcelony.Většina jejich fanoušků se pořád naivně vytahuje jak neutrácej za posily a jak nejsou zadlužení.Přitom to není pravda (viz ty přestupy, které jsem psal).A na ty jsem alergickej.Ty jsi koukám vyjímka teda...
Kritizuješ na špatným hrobě.
Dluhy máme, toho jsem si vědom a špatných přestupů taky, ale zase jich není tolik
Já myslel, že ty jsi takový ten typ fanouška Barcy, který si to nepřipouští.A těch zkaženejch přestupů oproti jiným klubům je ještě relativně málo to je pravda.
Srovnáváš naprosto nesrovnatelné. Chygrynskiy byl prostě nákup, který se hrubě nevyvedl. Keirrison nikdy na soupisce Barcelony nebyl, šel okamžitě na hostování. Cáceres přišel jako talent, a je mi záhadou, proč nikdy nedostal víc příležitostí, podle mně nic tolik nepos*al.
Jeden z hlavních důvodů, proč je Zlatanovo angažmá vnímáno jako selhání je to, že nedlouho po jeho přestupu zatoužil Messi po změně pozice a stěhoval se z pravýho křídla na falešnýho středovýho útočníka, což Zlatana poslalo buď na křídlo nebo ze základu na lavičku. A Zlatan se zkrátka nehodil ani na jedno a prý se navíc těžko vyrovnával s tím, že je v týmu větší hvězda, která může mít JEHO místo.
Což nemění nic na tom, že byl dost předražený (i když tady je také nutné dodat, že Etoo zkrátka byl se slevou protože už byl nechtěný a končila mu brzy smlouva). Každopádně bych jeho přestup jako propadák neviděl - prostě se sešly nečekaný okolnosti (Messiho přesun na jeho pozici) v kombinaci se Zlatanovým egem.
viz Mascherano
Proč vůbec reaguješ, když si napsal uplnou blbost, nejprve si zjisti jak často Masch hraje a až pak piš
no popravdě ty jsi začal psát blbosti, takže bych moc neblbnul
Jakého hráče Pastoreho kvalit jsme koupili na lavičku ?
Mascherano je světová špička a ve vaší nejsilnější 11 místo nemá, tím to pro mě hasne, první náhradník za 20 mega je potom úžasný kup... to, že přišly zranění a je rotace je jasné, ale není to hráč do nejsilnější sestavy
On se začíná pomalu prosazovat a daří se mu, v posledních zápasech patřil mezi nejlépe hodnocené hráče a to dokonce hrál i v obraně, kde mu to šlo výborně
Pak je otázkou jaké má podle tebe Pastore kvality?
Pak je otázkou jaké má podle tebe Pastore kvality?
tak třeba pan Mascherano jste kupovali jako hráče do základu??já beru, že toho odehrál dost, ale pokud se náhodou nepletu, tak to bylo z důvodů zranění některých hráčů ze základní 11tky...ale při samotném nákupu tohoto hráče se nepočítalo, že bude hrát základ...
Tak já tam vidím docela velký rozdíl, byl by hřích nekoupit kapitána argentínské repre, který za nás chtěl hrát, za 20 mega a který měl šanci se dostat do zakladu, ikdyž bylo jasné, že přes Guardiolova oblíbence to bude těžké...
Pastore by podle mě stál přes 30 mega a to je docela velký rozdíl...
Navíc přes Xaviho Iniestu nebo Messiho by se těžko do základu dostal a jinde pro něho místo nevidím, Masch může hrat DM, nalevo jako Keita v trojčlenné záloze a navíc na stoperu....
.Masch má tolik minut jenom protože se Puyol zranil. A ano,Masche jste kupovali na lavičku.
Masch bol kupovaný preto, pretože odišiel Yaya a Sergio by komplet sezónu neodohral. Rotácia je to slovo ktoré ti chýba v slovníku a na ktoré dopláca Real s tak ospevovaným Mouom v prípade Xabiho.
zareagujem tak,ako zvyknes reagovat ty namna-Co do toho tahas Real?Ostan pri Barcelone
Hmmm tak bez Mascherana by sme v tejto sezóne boli pravdepodobne bez šance na akúkoľvek z trofejí. Pri našej maródke nám pomohol viac ako ktokoľvek iný. Takže si choď tancovať na iný hrob.....
do barca néé do realu možná ale všude divně v Mnichově nejlíp Javiere
prečo každého cpeš do Bayernu ? ty si asi fakt nejaký chorý, všetko komentuješ a tváriš sa ako odborník, wiki je dobrá vec ale ty to s nou prehaňaš
No nevim m+ě tam prostě sedí nejvíc podobou ,národností , kvalitou + náhrada za Martina
ty seš stejně machr, jak to jen děláš že tu dokážeš dělat blbečky z půlky serveru, to se jen tak někomu nepovede
Jakyho Martina?
DEMICHELISE
Ok, moje blbost, ze jsem na tebe reagoval..
No aspoň že si se přiučil něčemu novému
ještě že už vím, jak jsi tu pod jiným jmenem, to až se dozvědí ostatní, tak se poserou
herbage?
mozna kily..
nn
Ne není to Superfrankie.
toho ani nemyslím
A proc to nereknes?
To ty musis zarucene vedet..
seš to ty co?
Přesně tak,Bayern nenávidím a ale budu se tu za někoho vydávat a psát jak tam každýho chci.
No mozna nejsi on, ale jste uplne stejni
To mi říká někdo kdo si myslí že by zastavil Messiho.
No a? Samozrejme, ze bych ho faulem zastavil...
. Zajímavý 3 hráči Realu s tím mají problém ale nějakej nýmand z Plzně by ho zastavil. Proč už nehraješ někde v top klubu?
Tak to je ostuda hracu Realu, nemyslis?
Vem kámoše a zastavte se v Madridu,sem si jistý že v Plzni jsou skrytí talenti od kterých by se hráči Realu mohli něco přiučit.
Jop vezmu vibrator a stavim se tam
typek fandil spartě?
jo
Filip12
10.05.2011 21:01
jo kdyby na něj naší fans nebučeli třeba by zostal a byl by zastínil Lea
u článku u sparty... pak je tam společná ignorace a jistá míra ignorace+ si z vás může dělat kašpary...
Ostuda Sparty.
mám svůj tajný tip
Ta křeč tam už je vidět,už se přiznej.
Nic mu neříkej,stejně tě bude ignorovat a bude si mlet svou
no to vidím, do diskusí sa tu moc nezapájam ale už to tu čítam tak polroka ak nie aj viac, ale filip je proste čislo 1 medzi debilmi na tomto webe
Ono těch debilů je tu mnohem víc,ale většinou se jedná o naplaveniny,které za pár dní vyšumí..Ale tenhle se tu i přes neustávající kritiku a posílání do p*dele drží a drží..A dělá si tu z nás srandu..
Až na to, že Filip to sice hraje, ale až , co sod té doby, co se smířil s tím, že se tady ničím jiným nezviditelní. Opravdu si myslíte, že by si někdo pracně vytvářel nějaké zvrácené alter ego? Je to možné, avšak připomínám, že Filip se zde poprvé objevil s myšlenkou tvorby svých webovských stránek o Bayernu, a co víc on nějaké fakt vytvořil (nebo se k tomu paskvilu hlasil). Prostě si myslím, že Filip není ničí fake, jen už si z nás začal dělat perdel a všechno přehrává do absurdního konce. P.S. Filipe, změň nick a chovej se normálně
mlč ty si odborník jak poleno
Výborný hráč.Doufám, že buď zůstane v Itálii,nebo půjde do PD
Když sešlo z Gansa tak jsem ho chtěl k nám do ACM jenže to je spíš sen než realita
Strasne preceneny hrac. S Balem si muze podat ruku.
cože? ty si nedoceněný tomu se fakt jen můžu smát
Má pravdu.
Všechny velkokluby světa toužící po dvojíci Pastore-Bale má vlastně mlhu před očima a neví, za jaké přeceněné idioty chtějí utratit ty miliony eur. Jdi na oficiální stránky všech těch klubů a napiš tam na mail nebo něco!!!!!
spíš bych řek, že je oba čeká ještě dlouhá cesta aby měli na to hrát za Barcu, resp. Real. A tím hrát myslím hrát, né být na soupisce a zahřívat lavičku
Spíš s Lennonem.
OT: Řepka se už rozvedl s tou svojí (když tak bývalou) ženou? Nebo je normální chodit do TV pořadu s milenkou, ať je sebevíc sexy?
Neposer si tu karieru a nechod tam!!!
V obou klubech je plno, takze asi smula
Hodil by se do Sparty hahahaahahah
Jistě zasměj se vlastnímu vtipu. Narcisto.
Ty smejde nacistickej
Narcista není nacista Pokud jsi to nemyslel ironicky
Proc neni?
No,on jak se to vezme,že..
No narcisti byly za Hitlera, ne? Arjijci, ne?
Nacisti byli za Hitlera..Narcista je sebezbožňující člověk..Árijská rasa byla ideální pro nacisty..Nevím,jestli by se jim dalo říkat narcisti..Ale možná melu z cesty
Si mimo
Si debil..
Sam SI debil
Trapné..
...tvuj tata a slipy..
Čí slipy?
Proboha.
vodí vás tady jak malý kluky a vy mu na to skáčete
Ha, nacista se ozval..
A stejne nechapu, jak si muze nekdo prat prestup jak do Realu, tak do Barcelony... Prijde mi to dost ujety
Se zeptej Zemana.
Nechapu
Zemana chtěl Real Madrid Castilla což je něco jako jejich béčko.Sparťě,ale nabízeli málo a tak ho nechťěli pustit.On si ten přestup tam přál.
Aha, to mi nejak uniklo, dik
vubec
Makej tam, kde jsi. Pak si tě třeba některej z těch klubů všimne.
Za sebe - tenhle hráč mě oslovil, kdykoliv jsem ho viděl. Ladnost, s jakou hraje ... bašta. Ve Španělsku nebo Itálii, je to jedno. Tak jako tak má budoucnost. Velkou budoucnost.
...na střídačce
Můj oblíbenec, ale do současný Barcy pro něj není cesta. On by spíš hrál něco jako hraje Messi; volný hráč pod dvěma křídly.
K přestupům; jak jsem tady kdysi několikrát prudil, že mi ty spekulace lezou krkem, tak mi to letos i chybí. Teda, abych to uvedl na pravou míru - ne telenovely ála Fabregas apod., to mi rozhodně nechybí, ale v souvislosti s námi se zatím nerojí ani spekulace ani zprávy o vážnějším zájmu. Buď to Rosell tutlá nebo na to teď neni čas a bude se to řešit po sezoně (což by bylo logický).
Každopádně - s Fabregasem už jsem trochu nahnutej. Sice ho pořád nechci už z principu, cena je neskutečně vysoká atp. ale on by se nám herně hodil, aby trochu ulevil Xavimu a občas i Andésovi. Na druhou stranu - koupit za cca 35 - 50 mega vlastního odchovance, s platem, kterej očekávam na úrovni Xaviho a Iniesty, tzn. 7 mega ročně, aby neměl jistý místo v základu (teď nemluvím o důležitosti, přínosu pro tým ani herní vytíženosti, prostě jen o skutečnosti, že "základ" hrát nebude)... to je docela hustý. Proto bych byl radši, aby se Thiago naučil trochu bránit, aby občas mohl zaskočit za Xaviho a jako náhrada do zálohy za Iniestu by se mi líbil Afellay, kterej ale nakonec zřejmě skončí na pravym křídle...
No, letos to bude fakt zajímavý.
Moje přání: Botía, možná Cáceres, jeden hráč světový extra třídy (tady mě Rosell určitě nezklame, to bych se vsadil), Maxwell s Militem odchod, hostovačky rozprodat. A budu spokojenej.
Ak si zoberieš horizont 3-4 rokov, tak máme 3 problémové miesta.
- stopér vedľa Piquého
- ľavý bek, keď skončí Abidal
- špílmacher, po Xavim
Vedľa Piquého by som si dokázal predstaviť Fontasa, ale zatiaľ nič ťažké neodohral a Pep mu to teda neuľahčuje.
Adriano je síce fajn, ale radšej by som na tej strane chcel nepriepustnú skalu ako poloútočníka.
No a Thiago mi príde skôr ako Iniesta a nie ako Xavi. Bude tam ešte veľa prace, ak sa Pepovi podarí obmeniť káder a udržať výkonnosť, tak ma presvedčí že je špičkový tréner.
Fontás je dobrá naděje, toho Pepek musí čím dál víc začleňovat. Klasického špílmachra jako je Xavi teď nenajdeš, co jsem slyšel, tak i Cesc začal hrát spíše takové AMF a na levo bych řekl, že pokud se s Abidalem nic vážnějšího nestane, tak rok až 2 tam vydrží a Adriano mu záda klidně krýt může. Mezitím by se vymyslela nějaká posila na ten post.
Fabregas hraje sice v Arsenalu podhrota, ale v Barceloně by to co hraje Xavi hrave zvládnul. Nejdýl do dvou let je u vás, ale to už nám snad doroste Ramsey
Neříkám že by nezvládl, ale je to zbytečný luxus jen jako náhrada za Xaviho.
Momentálně ano, ale já řikám za dva roky
Řekl bych že buď příjde teď a nebo vůbec. Pokud později, tak né jako náhrada za Xaviho, který už jí potřebuje teď. Né přímo náhradu, ale záskok bych řekl. Už mu je přes 30 a menší svalová zranění se jen hrnou a bude hůř. Navíc není v letech, kdy by mohl odehrát všechny zápasy od začátku a jen na Thiaga se spoléhat Barcelona nemůže.
Sorry, přeskočil jsem horizont 3-4 roků Tím část o Abidalovi padá.
Reakce na X-bana-x a né na mě, dpč.
Já bych jako problematické místo v naší sestavě viděl i křídlo, protože Villa i Pedro mají velice kolísavou formu, někdy hrajou parádně, pak zase nic
Takže bych se v létě zaměřil na tento post a věřím, že mně Rosell nezklame. Neymarem, Aguerem...who knows
Alves už nechce odcházet?
Botía návrat. Za 1,5 mega je to zadarmovej hráč. Vyrůstal tady, takže mu nebude dělat aklimatizace problémy, Caceresovi bych šanci taky dal, ale zrovna se zranil. Uvidíme, jestli se dá dokupy do začátku přípravy, ale to by stihnout měl. Nějakej nýmand mu ukopl kus ksichtu. Hnusnej faul
A ten světový hráč je pro mě jasný už nějakou dobu. Kuník
Kam s Kuníkem?
na lavičku..jak bývá v Barceloně zvykem
Jako 3. až 4. do útoku. Když jsem se podíval při clásicu na lavičku u nás a v Realu, tak jsem se musel zamyslet. Real tam měl Kaká, Higuaína, Bemzemu. Barca Jeffrena a Keitu.
Vůbec je zajímavý tenhle náhled na Barcu a na Real. Real má na 2 fleky střeďáků 6 hráčů, koupí sedmého a nikoho to nepřekvapí. Barca má 3 použitelné útočníky. Já chci koupit čtvrtého a všichni se diví. To samé s Mashem. Odehraje sice 3000 minut za sezonu, ale stejně lidi nepřestanou plácat, že není v základu, takže nemůže být spokojený ....
Kun by asi hlavně hrál základ, když se koukneš na tu formu Pedra..
spíš na formu Villu. Ta je od února na úrovni okresního přeboru. Já doufám, že je to únavou. A taky doufám, že se to bude v létě řešit. Letos to na titul nejspíš stačit bude. Málem to stačilo i na Copu a stačí to na finále LM, ale za rok už by to stačit nemuselo. Messi se stahuje čím dál víc (díky Maradonovi. Ten pro něj tenhle flek vymyslel . Pepek to pak implementoval ) a potřebujeme někoho, kdo bude dávat vepředu góly. Proto přišel Villa. Podzim střídavě oblačno a jasno. Jaro zatím zataženo, skoro bouřka.
Mně se Villa v mezihře líbí.. Akorát je to palič jak Nero. Ale toho se vy asi nezbavíte. Eto´o byl namlich stejnej.
obránce (Botía?), Cesc, Forlán
Barca by si měla vybírat hráče jako doposavaď (kteří se prosadili) tzn. hráče, kteří dokáží zahrát na více postech.. V tom případě by na LB/LW byl nejlepší Coentrao, do útoku/křídlo Neymar/Kun a ten Botía, který umí zahrát jak PO tak stopera, jestli se nemýlím..
sice nesleduju Serii A a co jsem slyšel tak je slabý vůbec ligu nepřevyšuje strašně nadcenovaný hráč
Vůbec mu nevěřím, nikdy mě nepřesvědčil.
Ani dnes?
Zprvu se mi hodně líbil, ale není nabírám dojmu, že na úplnou špičku se nikdy nevyšplhá, chybí mu podle mě víc odhodlání a schopnosti nenechat si otrávit zápas.
Jop Sparta mu to dost otrávila a byla na něm ta flustrace hodně vidět.
A nejenom Sparta, v podstatě od zápasu ze Spartou jsem od něj neviděl nějaký vyloženě podařený zápas, možná mám jen smůlu na zápasy.
*frustrace:)
Hlavně to otrávení zápasu, v tom máš pravdu.
Juhoamericania su taky, aj ked by som to viac cakal od Brazilcana ako Argentincana.
Radši bych viděl tohohle v Barceloně, než Cesca. Není to nějaký skleník jak Cesc a pochybuju že by přišel tak draho. Navíc je mladší a mohl by později jít do tandemu s Iniestou.
Proboha, to je jako Fabregas Pro Real i Barcu s jejich současným kádrem naprosto nepotřebnej hráč
Teoreticky je to i Sahin, a přestoupil.
To je pravda,až na to že Cesc je 4x dražší.
Tak tuším že řeč byla o Pastorem(nevím jak se to skloňuje). S Cescem souhlasím, jako zlobit se nebudu, stejně to chuja ovlivním jestli příjde nebo ne, ale je to zbytečný luxus.
Cesc je naprosto zbytečný hráč pro Barcelonu,tak jako Pastore pro Real i Barcelonu. Dá se o tom bavit až Xavi skončí.
Tak zase potřebuješ mít na lávce někoho, kdo ti toho Xaviho z větší části nahradí, když se třeba vykartuje, zraní nebo jen bude odpočívat. Klasického cmf který se ti bude vracet.
Tak či tak, skončí v Interi
Všichni jednou skončíme v Interi
hrozná budúcnosť ....
Všichni skončí v Interu, buenos dííías, já taky jdu ....
"http://www.eurofotbal.cz/clanky/odmitl-jsem-real-i-barcelonu-prozradil-pastore-136263/"
To mu beztak napsal Zamparini...
Mel by ale zacit zase poradne makat, to jeho jaro je az na vyjimky dost spatne. Talent na to urcite ma, ale hotovy hrac to neni.
pro koho ne
ale pojď do cfc
Já by tebou šel by do Barci do Realu se necpi
ještě jednou a česky
myslím,že je až moc přecenovanej
neni. Bezesporu obrovsky talent a budouci tahoun nejakeho velkoklubu
Hernim projevem jednoznacne Barca, ale tam neni kam. Real se neumi chovat k talentum, takze tam bych taky nelezl byt jim. Kazdopadne asi bude pro nej nejlepsi, kdyz pujde do tymu, co ma aspon trochu stabilni vysledky a co hraje LM.
OT:
lol ibrahimovič je fakt kkt
http://fotbal.sport.cz/clanek/186294-video-je-ibrahimovic-normalni-na-oslavu-titulu-v-serii-a-kopl-spoluhrace-do-hlavy.html
Sám si kkt, bylo to při oslavách, myslel to jako vtip a Cassano to pobral. Modlil sem se, aby to nezačali řešit podobní experti, bohužel...
reakce na mike.84
Takové vtipy, by si ale mohl odpustit, pak se toho chytnou média a pořádně to nafouknou ...
aha no.. dobrý no kdyby to aspon ten cassano třeba čekal že... to je oslava jak poď mě jebat s kalouskem
OT: Tak po tom zasedání našeho vedení bude kapitál navýšen o 100 - 120 milionů. Podstatná část půjde na přestupy, něco z toho půjde na pokrytí / snížení toho schodku.
( Doufám, že tentokrát je to přeloženo správně )
Korun předpokládám.
lir
Ale tak teoreticky by mohli zaplatit dluh Slávii.
No první posilu už máte skoro jistou - Pirla. A jinak jak hodláte zainvestovat? Předpokládám, že takových 40 mega půjde na koupi Aquillaniho, Matriho a Quagliarelly, pokud se vám povede získat všechny tři. A zbytek?
Jak píšeš, Pirlo už by měl být náš, prý s platem 4 mega. Těch jmen je strašná spousta, nejvíc čtu o Aguerovi, Tevezovi, Benzemovi, Diarrovi z Realu, pak je tam Bastos, Beck z Hoffe
Ta opce na Alberta momentálně vypadá, že spíš ne, ostatní těžko říct.
Hlavně zapomeňte na Sagnu a ještě zkuste popřemýšlet o tom Arshavinovi..
Na pravou obranu padají jiná jména. Arshavina fakt nechci ( ale to nezáleží na mě )
nechápem načo je Juventusu taký Quagliarela či Aquilani , ale aj Matri(zanho to je horzná páka) , za ktorých sa dá za minimálne rovnakú cenu získať lepšia kvalita , hlavne ten Quagliarela , je mu snad 30 , nehral od Vianoc , nikdy to enbol velky zakoncovatel a dat zanho hentake prachy je blbosť . Aquilani je mimo a hento je za Matriho vela ....
Souhlas. Hráči na úrovni mezi lavičkou a základem, spolehliví náhradníci. Ty peníze, zvlást za Matriho a Alberta v současné formě, jsou šílené.
To je pozitivna sprava. Som zvedavy na prestupy. Bude zaujimave to sledovat.
Pomaly sa zacinam tesit nato
Z Palerma pryč to každopádně, ale kam...
Juve , Villareal, Atl. Madrid alebo Aston Villa tu ma istotu hrať v základe
Líbí se mi ten Villareal nebo Atl. Madrid. Rozhodně at nejde do juve, jsem si jistý, že by se ztratil
200 pre REAL MADRID
Nemá na to. Zatím.
Myslím, že by mu pro začátek slušel dres AS Řím nebo třeba Juventusu. (Roma se prý o něj opravdu zajímá.)
jj, mohl by to do Realu/Barcelony střihnout přes Juve s profitem 75 mega pro Juventus jako v případě Zizoua
Prý máme opravdový zájem, nebránil bych se.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele