Byl dar sledovat tuhle podívanou, řekl o finále MS legendární Pelé
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Francouzská média: Argentina si třetí titul zasloužila. Messi vstoupil mezi legendy
19.12.2022, 11:02
V poslední minutě jsme měli mečbol, litoval po prohraném finále Deschamps
19.12.2022, 10:24
Argentinský tisk velebí Messiho. Není pochyb, je nejlepší na světě, zaznělo
19.12.2022, 09:41
Fanoušci Francie: Probudili jsme se pozdě
18.12.2022, 22:57
Individuální ocenění pro Messiho: Stal se nejlepším hráčem MS
18.12.2022, 21:19
V argentinských ulicích propukla radost
18.12.2022, 20:59
Vítězství na MS jsme si museli vytrpět, zní z tábora Argentiny
18.12.2022, 20:54
Messi potvrdil status legendy. V bitvě gigantů po penaltách předčil Mbappého
18.12.2022, 19:01
Komentáře (185)
Přidat komentář.. ale tohle proste chybelo
https://scontent.xx.fbcdn.net/v/t1.15752-9/319362241_688028289567128_1580938008459051888_n.jpg?stp=dst-jpg_p206x206&_nc_cat=111&ccb=1-7&_nc_sid=aee45a&_nc_ohc=4Iw6APZ_7O8AX8HwraD&_nc_ad=z-m&_nc_cid=0&_nc_ht=scontent.xx&oh=03_AdTmLNZjkASS8adHsdvSLR8ovpMpvI5E6xiHGL2llYG73Q&oe=63C7E75D
To jo To byl velkej mazlík
Hned jsem si na něj včera vzpomněl...
https://twitter.com/monty025/status/1604537677524639751
Kdyby existovalo nebe a Maradona se tam dostal, tak letos ani příští rok už by nikde nesněžilo.
Záměrně jsem napsal fotbalové nebe, kam i přes všechny svoje výstřelky patří.
Nechybělo, jeho přítomnost by týmu spíš uškodila.
A druhej zápas zase chrápal.
Hrozně mi je líto že Argentina vyhrála až když tu Diego není, je to škoda
taky prave no
Pelé se dožil toho, že někdo překonal jeho věhlas, to j zase dobrý
Mbappe je kouzelnik
A Messi ten, jež Pelého překonal, pro upřesnění
jakože jedním titulem překonal ty tři?
Nazdar dedo, tak jak se dnes vstavalo?
normálně, tak to konečně vyhrál pomalu v důchodu
Taky jsi včera zamáčkl slzu? V mých očích se tímto titulem definitivneě dostal na druhé místo něj hráčů všech dob. Vasconcelos je nedostižný.
Tak Vasconcelos je mimo zrovna jako ty.
Hele, a není to MS vlastně přeceňovaný? Vždyť je to pár zápasů ne?
Ale uz odpis? Chcem to detinsky cierne na bielom kto je lepsi Messi alebo Ronaldo?
Tímhle MS ho přeskočil. To je snad jasný hombre. Máš radost co? Tobě to přeju, ty jsi normální.
Dakujem uz mozem umriet ale nie beriem ze si dodrzal slovo tak ako si vzdy hovoril
Já vždycky držím slovo.
Je před ním samozřejmě celou dobu, akorát jsi teď přišel o poslední argument . Ač byl stejně vytaženej z prdele, protože CR na MS nepředvedl nikdy nic. Nebudeme se do toho pouštet zase znova, jenom jsem to chtěl upřesnit
Nikde nebyl. Hattrick na MS Messi snad nedal, takže to nic je celkem úsměvný. V LM je lepší CR zase, ale MS je výš, to je jasný. U mě to tak vždy bylo, ale vzpomínám si, že u toho vašeho tábora bylo MS jen pár zápasů...Samozřejmě doteď, to je jasný.
Stale si stojis za tym, ze na hraca bez titulu z MS sa zabudne ?
Tak nezapomene, ale legendy se tvoří na MS.
Jak ty rád používáš - hattrick ve skupině se v podstatě nepočítá, ne? Ok, tak se mu tam povedl jeden zápas, super. A to nevím co zkoušíš s tím "do teď". Že je, byl a bude Messi lepší tvrdíme celou dobu, takže já nepotřeboval Messiho vítězství na MS kvůli argumentaci, jenom to někomu vzalo ten poslední "argument". A znova opakuju, že ten argument byl mimo, když ani CR do teď MS nevyhrál, Messi tam byl aspoň ve finále. Vidíš ten nesmysl?
Ve finále byl, ale výkon nepředvedl. Za tím si stojím. Teď hrál jak se má hrát, abys mohl říct, že ten tým táhl. Tvrdíte to a my zas tvrdili že ne. Protože hattrick LM. A lepší čísla v playoff a to o dost. Na Messim mi vadilo a nejen mně, že nebyl vidět v těch důležitých zápasech.
Jenže vzhledem k hernímu stylu Messiho minimálně v posledních letech by bylo potřeba ho dle statistik srovnávat spíš s Ronaldem z United, než s Ronaldem z Realu
Tak srovnávám CR z Realu a Messiho z Barcelony. Tam je to v LM celkem jasný.
Pak to ale nemůžeš brát jen podle gólů, vzhledem k pozici, jakou na hřišti hráli
Srovnatelný kádry, v záloze ze začátku lepší Barcelona, pak Real. Útok vždycky lepší Barcelona o fous, když tam byl Neymar a Suarez, tak dokonce 3 ze 4 nejlepších útočníků světa. To nikdo v historii neměl. Goly a asistence v playoff srovnatelný snad jsou.
Real na konci 50. let měl tři útočníky z nejlepších
pravda, jinak mi nikdo moc nenapadá
Manchester v 68 třeba.
tak ten mi napadl možná
nebo ta Barca z konce 50. let - Kubala, Suarez, Kocsis, taky obrovská síla.
Já to nemyslel ohledně spoluhráčů. Každý měl v týmu jinou roli - Ronaldova byla primárně skórovat, Messiho primárně zapojovat se do tvorby hry. Je to jako říct, že Rooney dal v LM víc gólů, takže je lepší než Modrić nebo Iniesta.
Tak asistence v PO má CR srovnatelný a Messi měl ze začátku za zadkem Xaviho s Iniestou, tvořil až potom. Ale ok, jiná pozice.
Proto jsem výše psal v posledních letech.
To jo, do letošního MS mu ty turnaje moc nevycházeli, resp. MS, Copa jak kdy. Jak jsem tady někde psal, hrozně mu pomohlo to vítězství na Copě, protože letos, možná na sklonku kariéry, hrál konečně tak, jak ho známe. Bylo to vidět hlavně u těch penalt, protože s tím měl často docela problémy. A to teda maximálně obdivuju, že takhle zahrál na svém asi určitě posledním MS. Fakt mám za něj strašnou radost.
Messi má zase o 2 GB víc a to u individuálního měřítka je víc. Ale stejně každej argumentuje tím, co se mu hodí Každopádně CR definitivně vyndávám z týhle debaty, protože Leo u toho stolu sedí samozřejmě sám
Za mě LM je více jak MS. U LM se nemusíš dobře narodit. MS bez kvalitní repre nikdy nevyhrajes.
To je jasne, ale vysvetluj to valloirovi...
Proč by mi měl něco vysvětlovat. Má svůj názor, já taky.
To je dnes rizikové, normální diskuse jsou vzácností.
Viz twitter
V tomhle ano. V tom narození se. Jenže prostě je to tak, že MS sleduje doslova celej svět, je tam daleko větší tlak a není náhoda, že labil Messi zahrál jak by měl až teď, v 35. Když se naučil ten tlak zvládnout. No a vítěze PMEZ 1970 si málokdo pamatuje, ale vítěze MS 1970 přece jen daleko víc lidí.
Tak třeba Halland má na to smůlu ale nemůže mu být vyčítáno že nedal nic s repre, když ty podmínky má jiné, přičemž může být úplně nejlepší hráč všech dob
Best měl též smůlu.
nebo všichni Jihoameričané, když mají jako kontinentální šampionát Copu, která se podle mnohých vůbec nemůže měřit s ME
Pro Evropany je Copa skutečně něčím tak vzdáleným, že ji kladou níž. Je neoddiskutovatelné, že ta kvalita co do počtu týmů je na straně Evropy.
Presto bych si ale tipnul, ze Copa ma vetsi sledovanost nez Euro
what? proc by ji mela mit?
Protoze cela Amerika ma vic obyvatel nez Evropa.
USA (a cela severni amerika)tam nehraje a fotbal tam stejně většinu nezajímá, takže nevím, proč by sledovali horší turnaj než euro
Bez SA má Evropa skoro 2x víc než JA
ale no tak, to je jako hledisko kvality?
tak největší sledovanost bude mít pravděpodobně Asijký pohár, ale to neznamená, že má větší kvalitu přeci
to je jasný, technik zase přehání
LM neni vic proste .. to mas vetsinou kolem sebe super spoluhrace
LM je jediná spravedlivá. Pokud jsi dobrý, hraješ v dobrým týmu. Pokud jsi skvělý, ale máš špatnou repre, tak se budeš jen trápit a budeš za blbce
On má toho více než MS
tak aby ne
Četl jsi článek?
Hral dobre, snazil se, jen skoda, ze 80 minut na hristi nebyl. Holt tam vcera byli lepsi hraci.
Tohle jako hlavní zpráva
Tohle mi nedělejte jsem myslel, že už Pelé není.
To by ta fotka byla černobílá, ne?
Skoro je
V té TOP3 dějin se Messi odpoutal od Maradony, těžko však říct, jestli předstihl i samotného Pelého. Ono se to stejně nedá určit.
Akorát že Maradona>Pele
Jako nic profi Pelemu, neviděl jsem ho jako 99,99% tady.
Znám ho jen z vyprávění a videí a byl to bezesporu génius, Legenda.
Ale srovnávat jeho fotbal před 50-60 lety který byl prostě úplně jiný...nefyzický, netakticky propracovaný..hrálo se asi tak 10x otevřenější fotbal než teď.
Je extrémně MIMO. Pele má 3 World Cupy to mu nikdo nevezme.
Ale nikdy nehrál MIMO Brazílii v Evropě...
Nedá se to srovnávat s moderním celosvetove propojenym fotbalem a co vněm předváděl GOAT Leo Messi
ve všem vedle, gratulace
ježišmarjá, chápeš, že ten svět byl úplně ale úplně jinej? Messi v Pelého době a Pelé v Messiho by byli úplně jiní fotbalisté. Pak píšeš v rámci jednoho souvětí, že nejde srovnávat a že Messi je GOAT. Tak když to nejde srovnávat, proč píšeš GOAT? Mimochodem na GOAT už chytám naprostou averzi, to používají fakt jen puberťáci a tutani.
takže cules
Messi je goat protože to válcuje 15+ let na vrcholu, vyhrál vše...v ERE moderního fotbalu..takticky, fyzicky vyspelem fotbale kde soupeři proti NEJLEPSIM z celého světa v Evropě proti Africanum co hrají v Evropě prostě proti nejlepším z nejlepších..Pele hrál chasnický fotbal před 50ti lety a nikdy ani nebyl v Evropě..
Madrid, Cabron Salute al Campeon, Madrid Cabron Salut al Campeon
Goat je jen Lionel Messi
A co ze nebyl nikdy v Evrope? Co je to za dementni argument? Tenkrat to bylo uplne jiny, tak se neprestupovalo. Ale tobe to asi nema cenu vysvetlovat…
Nejde srovnávat, protože logicky Pelé nemohl ani být tak dobrý jako dnešní fotbalisti. Vždyť to vidíš prakticky v jakémkoliv sportu, kde je ten výkon měřitelný (běh, skok ať už do výšky nebo dálky, hod oštěpem), že ti sportovci jsou dneska mnohem lepší, než byli ti nejlepší před 50 lety.
Stejně tak je přirozené, že za 50 let, i když ten hráč nebude tolik vynikat, bude lepší než je dneska Messi.
Nic proti ale dost trapas uvést zrovna atleticke sporty kdy většina světových rekordů u disciplín co jsi vypsal je starších 25 let
Tak tenkrat se zobalo . Ale da se to obecne rict, kdyz nekdo drzi rekord 30 let, ze byl vyjimecnej. A Pele mel rekord v poctu golu jeste 2 roky zpet a dodnes je jedinym hracem, co vyhral MS 3x. Jasne, ze tenkrat tam bylo daleko min tymu, ale stejne je jedinej. Jasne, ze dneska jsou fotbsliste mnohem vice trenovani, ale da se proste rict, ze Pele byl vyjimecnej na svoji dobu a to same plati o Messim. Rict kdo byl lepsi to objektivne nejde.
Sorry, ale na tom není logiky ani trochu. Železný má rekord skoro 30 let a nikdo se mu ani nepřiblíží , přestože tvoje "logika" by napovidala, že při dnešních možnostech by měli být oštěpaři úplně jinde.
Opusťte prostě tuhle retardovanou myšlenku, že se dá objektivně srovnávat fotbalista, kterej měl vrchol před 60 lety, s někým, kdo hraje dnes.
Jsi si vědom že v oštěpu změnili parametry toho náčiní právě pro to, že to lítalo už moc daleko.
Dnešním oštěpem by Honza hodil cca to co top oštěpaři dneska.
Jako on byl výjmečný, ale ten rekord zůstane jen díky oštěpu.
No počkej, ty změny byly ale v 80.letech, kdy Němec hodil přes 100 a pak začaly nové modely, kterym posunuly těžište oštěpu dopředu. Železného rekord odpovídá současným parametrům, s těmi oštěpem se hází dodnes.
Teď jsem se na to pro jistotu ještě jednou podíval a je to přesně tak, jak píšu. Oštěp přenastavili v roce 1986 posunutím těžiště dopředu a dokončili v roce 1991, kdy utnuli pokusy pohrát si s "ocasem" oštěpu" a neuznali světový rekord Rättymu. Od té doby se hází se současným typem oštěpu, se kterým mj. vytvořil v roce 1996 Železný světový rekord. Takže ano, byl výjimečný, a ne, není to jen díky typu oštěpu. Ostatní mají doteď stejné možnosti jako on.
Tak máš pravdu. Já měl furt za to že to měnili právě po tom rekordu Železného.
Ale borcovi chybělo už jen 72 Cm.
Takže háže skoro podobně.
A teď pointa. Ti co byli výjimeční kdysi by byli asi i teď.
A nebo prostě ten skok kolem roku 2000 až do teď už není tak velký.
Já si myslím že takový R9 by rychlostně podělával beky i v této době.
Rozuměj kdyby byl přenesen v čase né s tím pupkem
V pohodě. Jinak to po pravdě překvapilo i mně, ten Vetterův velehod předloni mi úplně unikl, měl jsem za to, že ten nejlepší je pořád o 2 metry za ním. Tak jsi mi aspoň doplnil přehled, zaplaťpánbůh za tyhle diskuse
S pointou naprosto souhlasím, já právě to snižování výkonů velikánů minulosti nemám rád, je to úplně zbytečné.
A "originál" Ronaldo byl po Maldinim můj nejoblíbenější hráč
Mě by zajimalo jestli je někdo kdo neměl rád Maldiniho.
Kdyby se oštěpy změnily po Železného rekordu, tak by ten rekord neplatil, jako ho smazali tomu Frickovi, co hodil v roce 84 105 metrů.
Uwe Hohn? To vidím jak dneska.
To muselo letět až skoro na dráhu, ne?
https://www.youtube.com/watch?v=6YPjh_WwWas
To je ako povedat, ze Jessie Owens bol chasnik a trumpeta lebo jeho cas z Olympiady v Mnichove je smiesny oproti rekordu Bolta.
No tohle už jsem tu psal tolikrát...Pelé s dnešními možnostmi by byl zase nejlepší i teď. Zrovna tak já nevim Cruyff, Zico, Muller...Odhlídni od fyzičky a srovnej si fotbalový myšlení, techniku a talent s vůdcovskými schopnostmi. To se srovnat dá.
No, tady nesouhlasím. Fyzička je, obzvlášť v moderním fotbale, klíčovým faktorem. Když bys odhlédnul od toho co píšeš, tak je z Ronalda průměrný hráč. Na Messiho nebo Pelého asi nemá v myšlení, talentu nebo technice, ale dohání to zas jinýma věcma.
Tak jinak, představ si Pelého s dnešní fyzičkou, kterou by měl taky...
Chápu, jenže i to dnešní rozpětí fyzičky je široké. Někteří hráči z toho mají přednost, jiní slabinu.
Takový Ben Arfa byl/je vynikající driblér a technik a srovnej si jeho kariéru s takovým "dřevákem" jako Giroud.
Hergot ty nevidíš,jak Pelé dominoval? Po atletické stránce byl o 50 let před zbytkem, dělal věci s míčem,na které ostatní hleděli jak puci. Si myslíš,že by nenatrénoval na 9km za zápas? Jeho síla,dynamika jako Mbappého a fotbalové myšlení Messiho.A to mám Diega radši.
přesně, Maradona kombinovanej s Messim - to je Pelé
Nesouhlasim
To skôr je Pelé kombinácia pomalšieho Mbappého a Messiho s menšími režisérskymi futbalovými schopnosťami.
No tak zrovna ty režisérský schopnosti měl Pelé jedinečný a dodnes ho nikdo nepřekonal.
Prekonali ho v nich Cruyff, Maradona, Messi a možno aj Neymar.
tak to určitě ne
Dynamika jako Mbappé, to vážně? je fakt, že jsem Pelého nezažil, ale když jsem se díval na nějaký jeho zápasy na MS na youtube, tak to tempo zápasu bylo jako dnešní okresní přebor určo byl nadčasovej, a na tu dobu bez konkurence, ale srovnávat jeho rychlost s Mbappém? Když Pelé dostal balon, tak šel trochu rychlejším krokem, a stačilo to. Takže by mě zajímalo, jestli jsem vybral na youtube zrovna nějaký blbý zápasy, a nebo tohle byl standard, a říkáte tomu dynamika jako Mbappé Pokud mi sem pošlete nějaký odkazy, kde je ta dynamika alá Mbappé vidět, tak budu rád, že se něčemu přiučím
Fotbalový myšlení, a techniku na vysoký úrovni nevyvracím, ale tu dynamiku bych fakt chtěl vidět. Když mi sem někdo pošlete nějaký videa, tak budu jedině rád, a pak třeba i uznám, že jo, ale jak říkám, když jsem viděl ty jeho zápasy, tak něvěřím, že je to možný. Protože takovou výbušnost, rychlost, a dynamiku jsem snad neviděl ani u prime Messiho / Ronalda, a to říkám jako Messiho fanoušek.
Rychlostně převyšoval svoje soupeře jako Mbappé. Jeho první kroky jsou famózní.
Výbušnost a dynamiku měl vynikající např. Elkjaer-Larsen, ne nadarmo mu přezdívali Bizon. Dokonce jsem tu o něm psal článek a dával tehdy i odkaz.
Zrovna fyzicku Pelemu ja vycitat nebudem. Kvoli comu ale nikdy pre mna nebude realny kandidat na goata je za prve ta totalne chodiaca hra co sa vtedy predvadzala - doslova stacilo byt talentovany a clovek si robil co chcel. Nieco ako ked hraju chlapci futbal na ihrisku a je tam jeden ktory je oproti ostatnym proste inde a robi si s nimi co chce len kvoli tomu lebo ti chlapci proste nemaju hlavy a kvalitu na to aby ho zastavili alebo sa aspon pokusili. Ked si pusti clovek Peleho dnes tak to mnozstvo priestoru co dostaval taky Messi nikdy nedostal. Jasne aj na peleho boli likvidacne zakroky ale to nema nic spolocne s tym priestorom ktory mimo toho mal. Jemu stacilo obist jedneho hraca a mohol minutu stat nad loptou. Dnes by ho niekto zobral ani by nevedel ako. Vec cislo dva je (ci sa to vallovi bude pacit alebo nie) ze nebol po celu karieru proste preverovany svetovou spickou. Jasne vtedy bola brazilska liga kvalitnejsia ako dnes ale to je preto lebo futbalisti boli roztruseni po celom svete a teda ak mal nejaky stat dobru generaciu tak mal aj dobru ligu. Dnes je ale ta koncetracia najlepsich sustredena cisto na europu a preto ma Messi po celu dobu protivnikov ktorym mozno celil tak na MS pripadne pri obcasnych medzinarodnych zapasoch. Akoze za tuto poslednu vetu ma mozno bude vela ludi vysmievat ale pre mna je aj Neymar lepsi futbalista ako bol Pele. Pele bohuzial doplatil na to v akej dobe sa narodil ale to pre mna bohuzial nie je ospravedlnenie
Přesně jak říkáš, proč mě je taky to největší kritérium ten chodící fotbal, neexistující obrany, taktiky, offside už byl? I když za to nemůže, tak tohle jsou přesně ty kritéria, kvůli kterým ho nevidím jako goat, přesně jak píšeš. Ale 100 lidí, 100 názorů
Mně je teda víceméně jedno, kdo je nebo není považovaný za goata, obecně tohle srovnávání v rámci x desetiletí ani moc nedává smysl, ale napsat, že Pelé doplatil na dobu, do které se narodil, je hodně wtf. Doplatil na to tak moc, že je trojnásobný mistr světa... Nebo tyhle tituly taky neuznáváš, protože jsou z doby "chodeckého" fotbalu?
Pre mna bohuzial z hladiska porovnania so sucasnymi hracmi je to dovod preco sa do toho vobec nepustat. Uspechy mu urcite neberiem ale cisto z futbaloveho hladiska mi proste kvoli tomu aky sa hral vtedy futbal svedomie nedovoli ho vobec porovnavat lebo to nema zmysel
Ti nejlepší by díky současným možnostem vynikali zase.
Já už to rozepisoval dřív. No tak Gazdo...jde o to myšlení. Fotbalový myšlení hodný genia. To se dá porovnat. Napadlo někdy někoho přehodit na MS golmana z půlky? Jen tak...Napadlo někdy někoho nechat míč a oběhnout golmana, kterej byl naprosto zmatenej (Uruguay a Mazurkiewicz)? A je toho víc. Pořádný nůžky od Messiho neuvidíš a Pelé měl těch triků víc. Jde o to, že dřív ti hráči si fakt kopali s hadrákem a ne jako dnes, kdy mají ty nejlepší podmínky, který ti ale ty bojový naostro (hadrák) nemůžou nahradit. Proto taky ovládání míče nikdy nebude takový u dnešních hráčů jako měl Pelé, Garrincha či Maradona, kteří vyrostli na ulici. No akdyž to bylo dřív tak snadný obcházet obránce a dělat si z nich dobrý den...no kdepak máme ty stovky útočníků jako byl Pelé? No nikde, on byl jen jeden. Tak to je. narvi do něj fyzičku, trenink, vybavení, životosprávu, přenes ho do dnešní doby a pak se zeptej kdo je Messi. Přejel by ho jako nic a víš proč? No protože on byl Brazilec, joga bonito, samba a to Messi nikdy mít nemohl. Pelé je fotbal jakej byl a je ve svý dokonalosti.
Přenes Messiho do jeho éry, a úpálej ho, že je to čaroděj. Pelé by mu leštil kopačky. Tady ty teorie kdyby kdyby jsou super
Asi těžko, míč by neukopl.
Ale jasne futbalove triky boli vzdy na strane brazilcanov to nikto nepopiera. Ked chces porovnavat tieto zablesky tak porovnaj Peleho s Dinhom alebo Neymarom a Pele si moze ist lestit bambus. Co sa tyka cisto futbaloveho myslenia a prehladu ako takeho tak tam Messi proste nema konkurenciu. A jasne lopta je problem ale uz aj Pele ku koncu hraval s normalnou loptou a keby tak dribloval dnes ako vtedy tak mu tu loptu zoberie aj Roberto. Pozri si ako ma Leo tu micudu prilepenu na nohe alebo pripadne Maradona. Ja netvrdim ze Pele nebol vynimocny a urcite bol ale proste kvoli svojej dobe nemohol mat taku kvalitu aku maju dnesni futbalisti. A to ci by ju dosiahol je otazka na ktoru nikdy nezistime odpoved bohuzial. O Messim to vieme ze ju dosiahol a preto je pre mna proste cislo 1
Že by Pelé ten míč na noze neměl přilepený? Všechny triky dělal dávno předtím než ti, cos zmínil. Fotbalovej přehled a myšlení měl geniální. U Messiho jsem nikdy neviděl spoustu věcí, co dělal Pelé. Z půlky ho nikdy nenapadlo zkusit dát gol. Nůžky asi ani neumí. Jediný co mu jde, je že má nízký těžiště a balon u nohy. Je to spíš stroj než že by se tím bavil jako Brazilci.
Messi uz noznice myslim par krat dal. To ze nerobi triky je fakt ale on ich vie len ich tusim nerobi preto lebo su vacsinou vacsim rizikom ako naznacenie pohybu. Ale ked sa chceme rozpravat o tom kto sa futbalom viac bavi ci Brazilci alebo Argentinci tak tam celkom jasne ani nejdem rozporovat ja som tiez fan brazilie. A sorry ale argumentovat golom od poloviny je pre mna totalna blbost. Kolko brankarov si nechava taku dieru aby sa to oplatilo? Stegen, Neuer a Ederson mozno. Ale uz sme sa davno presvedcili ze tu sa nezhodneme takze navrhujem debatu ukoncit
Ten pokus z půlky byl geniální v tom okamžiku, kdy se rozhodl a vůbec nekoukal na bránu. To jsem u nikoho neviděl nikdy. A bylo to na MS.. Ale ok, máš názor.
https://www.youtube.com/watch?v=5wDb9Q5Bl-8
Musíš vidět to, že je těžší míč, trávník velmi nekvalitní a nepokropený. Pak je to co dělá geniální.
totalni nesmysl
Koza
Amen
A víš že brazilská liga v té době byla asi kvalitnějši jak evropské?
To on neví, je to ignorant, nedávno vyšel asi z puberty a cokoliv od já nevím 2010 neexistuje.
A Pele zas nemal to co mal v kariere Messi. Fyzioterapeutov a zdravotnikov dnesnej doby. Najmodernejsie treningove technologie, kopacky a vyzivove supplementy, supermoderne treningove centra. BTW..narodit sa Messi v dobe Peleho, dokazala by veda vtedy vobec vyriesit jeho rastovy problem, ktoreho liecbu mu zaplatila Barcelona a zachranila tak karieru? Netusim len sa pytam. Prestante uz s tym smiesnym provnavanim. Jednoducho sa neda rozsudit kto z tej trojka je najlepsi. Za 20,30 rokov budu chytrolini pri nejakej novej superstar vykrikovat, ze je GOAT a lepsi ako Messi, Maradona aj Pele, ale napriec generaciami to nerozsudis.
těžší míče, nekvalitní trávníky...
i taková zdánlivá prkotina jako dopravování se na zápasy
jasně, ono toho bude víc
pravidla kdy šlapák na koleno není faul a kdy se snad ještě nestřídalo.
+ nebyly většinu jeho kariéry žluté karty
jj asi nikdy nehrál proti 10 za vyloučení.Fakt tohle srovnávat můžou asi jen děti, každý kdo viděl více generací fotbalu tak to musí chápat.
Penalty za každou *ičovinku.
Nechal bych to na tom, že každá generace má svého hráče a pamatuje si někoho jiného..
Bože
Pele je až štvrtý najlepší
Že se nedostala dál Brazílie je jediný, co mě mrzí. Brazilie - Argentina by byl taky památnej zápas, to je fakt škoda
otázka pro odborníky: když v roce 1970 získala Brazílie potřetí "zlatou Niké " , dostala tuto trofej natrvalo. bude to tak i s Argentinou ? za čtyři roky se bude hrát o jinou trofej ? díky za odpověď, jestli to někdo ví
Je to putovní trofej na tři roky.
beru zpět, Německo získalo Světový pohár v roce 1974, 1990, 2014 a trofej se nezměnila. škoda, myslel jsem si, že se bude pokračovat v tradici
Niké byla tak nastavena, kdo ji získá 3x, má ji natrvalo. Teď to tak není.
ale Nemci získali túto trofej 3krát skôr ako Arg 74,90,14
Messimu jsem to přál i z důvodu, aby skončily debaty Messi x Ronaldo. Povedlo se na půl. Místo Ronalda dosadíme mrtvé (Diego) nebo polomrtvé (Pelé) a jedeme nanovo
To probíráme taky už dlouho, nic novýho. Akorát teď Messi aspoň něco předvedl, aby se jim dorovnal.
Nebolo dávno a po hattricku Realu v LM bolo definitívne rozhodnuté že CR je Goat teraz zas inak ja tam mám remízu a neriešim... Škoda len že z Ronalda je už len troska, ale čaká to aj Messiho...Takéto debaty nikdy neskončia ako AMD vs Intel Benzín vs Nafta atď...
Ta debata skoncila vcera.
Pre fan Messiho určite, pre fan Ronalda skončila už 26 Maja 2018... a taká otázka keby kolo muani včera dal gol tak to znamená že Messi by nebol GOAT či ako?
Ne. Vcera to skoncilo pro lidi jako jsi ty. Kazdy kdo rozumi fotbalu mel uz davno jasno, ze CR se s Messim muze merit jen poctem golum, ale fotbalove je mu na mile vzdalen. MS na tom nic nemeni, jen vzalo CR fans posledni berlicku a argument.
Koho si myslíš že ja som fanušik Ronalda? Ty ma asi nesleduješ...Môj názor je na Repre futbal asi taký že sa musíš dobre narodiť taký Halland bude možno najlepší hráč v histórii a na MS je reálne že hrať nikdy nebude nepopieram že by Messi nebol lepší hráč vec názoru ,ale určite nie za Repre kariéru...
Mas pravda, nesleduju te
Takže před výhrou na copak byl goat Ronaldo?
Nechapu na co se ptas
Dřív neměl copa ani ms. Tyto dva tituly měli tedy ukončit diskuse?
Titul z MS pro jeho hatery rozhodne. Jak jsem psal vyse, pro spoustu z nich to byl vicemene jediny padny argument, o ktery uz se dal nelze opirat.
Dokud má Ronaldo podobné statistiky a nějaké výhody (LM) debata neskončí. Bylo by to i naopak.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele