Buffon by prý pohádkovou nabídku z Manchesteru přijal
Nečekaně otevřeně se vyjádřil brankář Juventusu Turín Gianluigi Buffon k neuskutečněnému přestupu Brazilce Kaká z AC Milán do Manchesteru City. Třicetiletý gólman si na nic nehrál a jasně prohlásil, že kdyby takovou nabídku dostal on, neváhal by a do Anglie by odešel.
Citizens nakonec Kaká nezlákali ani na královský plat, ani na humanitární nadaci, kterou by mu založili. Buffon pro Gazettu dello Sport prohlásil, že u něj by šejkové z anglického klubu s podobnou nabídkou pravděpodobně uspěli.
"Pokud by přišla taková nabídka jako z nějaké počítačové hry, pak bych do Anglie odešel. I za cenu toho, že bych se pravděpodobně dočkal nepříjemných reakcí od fanoušků Juventusu, kterému toho hrozně moc dlužím," překvapil Buffon.
Podobné rozhodování jako Kaká, i když v menším měřítku, měl před sebou Buffon před dvěma lety po nuceném sestupu Juventusu do druhé ligy. Tehdy byl prý jednou nohou právě v AC Milán. "Nejsem si úplně jistý do jaké míry se Kaká nad nabídkou Manchesteru City opravdu zamýšlel. Celé mi to přišlo spíš jako divadlo pro noviny, protože kluby jako Milán nebo Juventus jsou schopné utajit před veřejností přestup tak dlouho, dokud není definitivně uzavřen," zapochyboval nad celou situací zkušený brankář.
Citizens nakonec Kaká nezlákali ani na královský plat, ani na humanitární nadaci, kterou by mu založili. Buffon pro Gazettu dello Sport prohlásil, že u něj by šejkové z anglického klubu s podobnou nabídkou pravděpodobně uspěli.
"Pokud by přišla taková nabídka jako z nějaké počítačové hry, pak bych do Anglie odešel. I za cenu toho, že bych se pravděpodobně dočkal nepříjemných reakcí od fanoušků Juventusu, kterému toho hrozně moc dlužím," překvapil Buffon.
Podobné rozhodování jako Kaká, i když v menším měřítku, měl před sebou Buffon před dvěma lety po nuceném sestupu Juventusu do druhé ligy. Tehdy byl prý jednou nohou právě v AC Milán. "Nejsem si úplně jistý do jaké míry se Kaká nad nabídkou Manchesteru City opravdu zamýšlel. Celé mi to přišlo spíš jako divadlo pro noviny, protože kluby jako Milán nebo Juventus jsou schopné utajit před veřejností přestup tak dlouho, dokud není definitivně uzavřen," zapochyboval nad celou situací zkušený brankář.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Kaká doufá, že Beckham zůstane. Je nepostradatelný, říká
18.02.2009, 11:52
Nepřišli Buffon, Henry ani Villa. Nebudeme za šašky, hlásí Citizens
23.01.2009, 08:56
Kaká se rozhodl zůstat v Miláně, protože AC je klub jeho srdce
21.01.2009, 10:47
Manchester City: Přestup Kaká zkazil jeho hamižný otec
20.01.2009, 22:18
Kaká i přes štědrou nabídku z Anglie zůstane v AC Milán
20.01.2009, 08:16
Kaká prý chce přesvědčit k přestupu do Anglie otec
19.01.2009, 15:24
Pro Milán to bude katastrofa, říká Maldini o přestupu Kaká
16.01.2009, 09:24
Milán podle své televizní stanice uvažuje o prodeji Kaká
15.01.2009, 21:34
Kaká odmítl nabídku na rekordní přestup do Manchester City
14.01.2009, 18:33
Komentáře (214)
Přidat komentářto co buffon dlzil juventusu mu splatil ked neopustil potapajucu sa lod pri preradeni do druhej ligy
spiz se divim ze kdyz neodesel kdyz sestupovali do druhe ligy tak proc by odchazel tedka
prachy, no nie?
mozna, protoze by tim juve finance pomoh..
a sobe samozrejme taky..:)
Tak svým způsobem by tím přestupem pomohl i Juve. Opět.
Hmm....tak Manninger nechytá zase tak špatně, i když ho moc rád nemám, takže by Juventus náhradu měl... Navíc, za peníze za přestup Buffona by si mohl pořídit kteréhokoliv golmana (kvalitního) z těch "průměrnějších" mančaftů...
A čtyři miliardy se hodí vždycky, ne?
Běž tam ať je sranda ale co na to řekne stará?
co by? nasla by si v italii nahradu
nevím jak kde by našla lepší partii
vzdycky se neco najde
samir handanovic o neho mali zaujem
Dit uz je mu 30 a chce si poradne namastit penezenku tak proc ne .Ale nechal bych si ve smlouve podminku ze pokud klub spadne do nizsi souteze muzu odejit .
Ale Manchester city opravdu nespadne
to by bylo pro city dost nevyhodne....
vis kolik by za nej dali a pak po roce spadli...
Nevěřím vlastním očím! Myslím, že každému je teď jasné, co se bude do konce ledna dít.
Teřko říct co je na tom pravdy, třeba to zas nějakej snaživej novinář překroutil....a pokud to Buffon vážně řekl, určitě pro to má dobré důvody i když se to asi fanouškům Juve moc nelíbí no...
Faktem je, že Juventus by byl s takovýmii čtyřmi miliardami nebezpečnější než Manchester City s dvaceti.
No ty nákupy Juventusu taky už nejsou co bývaly
a proto jsou druhy v lize...
ted nachvilku prvni
Já si myslím, že by tam nešel kvůli tomu, aby si "nahrabal"peníze, ale protože by za něj Juventus dostal obrovskou částku, za kterou by mohl kvalitně posílit tým.
Naivko.
Problem je v tom, ze ty goly, co dostava Hart, by Buffon proste nechytil take. Kdyz nejaky Dunne nahraje protihraci dobehu do vlastniho vapna, tak s tim tezko nekdo neco udela. Ja nerikam, ze by jim Buffon nepomohl, ale tohle by meli resit teprve tehdy, az budou pati nebo sesti a nebudou vedet, jak vys. Jenze oni proste nemaji obranu, az budou mit obranu, muzou premyslet nad hvezdnym brankarem. Bridge je reseni, Ivanovic take.
Tak nějak, Hart není sice nějaká světová extratřída, ale "komplex anglických brankářů" - časté chybování - nemá. Jeden z nejspolehlivějších na ostrovech. A teď si nejsem jistej, jestli mi něco neuniklo, ale Ivanović k City nepřestoupil.
No, ale spekulovalo se o tom:)) tak ja rikam, ze by to nebyl spatny krok.
A Ivanovič řekl, že radši Itálie než Citizens...
Buffon je rozhodne lepsi nez Hart
Tady ani tak nejde o to kdo je lepší...
Volni si hned dvakrát útočníci Manchestru United proti dvojce Richards - Dunne ani neškrtli
*Vloni
Ale tak utocnici Man Utd
pokud to vazne rekl tak nechapu jeho rozhodnuti...ze by mel nasetreno malo penez?
tak neni nejmladší už, že jo. chce si taky něco našetřit na důchod.
Jo prijd k nam buffy mi te potrebuejeme.....jsem fandou uz mnoho let a jsem rad ze ten sejk je u nas....jeste messiho.....lamaprda....pak jeste treba c.ronalda.....a teb buffy a titul je nas i liga mistru...a musi prijde new trener nebo hughes neni to prave orechove...mohl by prijit pep guardiola a snim treba xavi...i inesta......ja verim ze jse mi to vsechno splni.....!
tak vypada spravny fanousek
A nebo rovnou celou Barcelonu přestěhovat do Manchesteru i s Nou Campem, viď? Ty jseš mi teda fanoušek....
to sa mi snad len zda
jj souhlasim stebou manchester to bude nejlepsi klub do 5 let ma.utd muze se jit zahrabat tak jako farca anebo baletaci......a ty posily by byli dobre doufam ze se nam to davisi splni ty jmena ja to mu verim....!
Ach jo.
co mas neco proti..??
Já jo....podle mně by sem neměli přispívat lidé pod 18 let věku a 90 IQ....
Já si zas myslím, že je to jedna jediná postava, která to tu píše schválně.
I to je možné
Věkové omezení je směšné, ikereccovi je 13, božskýmu johnovi 15 a nedělají tu takový bordel. Tomuhle nepomůže už nic. Ale nemyslím si, že by to byl něčí false nick, vymýšlet takovéto hrubice a psací styl, to chce hodně nad 150 IQ
Mohl bys poznat, že to je fake nick.
Jak to víš? Jako některé znaky znaky to splŇuje, ale některé hrubice, překliky, atd, jsou zkrátka moc nahodilé, než aby to byl záměr.
Prostě nějaký hňup trapčí, je to okaté.
to že trapčí je jasné, ale že to nemyslí vážně už tak ne. Vem si rvp.11 nebo jak se jmenoval. Podobnej pošuk, neuměl napsat ani souvislou větu, taky vypadal an fake nick a pak jsme na fans stránkách Arsenalu četl, že byl a výletě na Emirates Stadium a udělal i fotky a byl to přitom nějakej 16 letej kluk. Že to byl on šlo poznat i z té krátké zprávy co napsal, tak dvě věty a stejně je nedokázal napsat bez chyb. Davis už sem chodí dlouho a nikdy nic inteligetního nenapsal, vždy jen něco vybleje, podle mě stejnej případ jako rvp.11, houmeles8 a podobná individua bez špetky rozumu.
Já to nemyslel vážně, že by se to mělo podle mně udělat....Asi neexistuje způsob jak se zbavit blbců
No, hele i to je možný. Davis je pro mě zajímavej exemplář... Na gympl se mnou chodili dva týpci - jeden dobrej na matiku, druhej před kompy. Jinak to byli totální vymleta, bohužel.
Nešlo ani o psaní a hrubky - v tom měli podobnej styl jako Davis a to prošli osmiletou češtinářskou drezúrou na gymplu... ale oni maj i směšně jedenoduchý názory, způsob mluvení - když něco řikaj, tak to nedokážou podat, nemá to děj, pointu, smysl, nic. Kdybych je bral jenom podle toho, jaký mají názory a jak se verbálně projevujou, tak bych je okamžitě odsoudil a dal bych je tak dvacet bodů pod Forresta Gumpa.
Ale ten matikář je teď ve třeťáku na Favce a docela to dává, sice to neni na stipko, ale bakaláře dá každopádně, o inženýrovi se dá taky uvažovat.
Ten druhej vymlet je na Strojárně a sice tam trpí jako zvíře, ale za pět let by toho bakaláře moh mít taky...
Proto je pro mě Davis jedna velká neznámá.
Něco na tom bude. Já zas chodil na průmku a tam tohle chování bylo velmi běžné. I já jsem bral češtinu z velmi pragmatického pohledu, jako komunikační prostředek a nechápal jsem, proč nás učí všechny ty větné stavby a podobné "blbosti". Někteří spolužáci byli blbí a přitom omezení, někteří chytří, ale také měli omezený pohled na mnoho věcí a takové ty schématické názory, se vším hned hotovy. Ale samozřejmě tam bylo i pár jedinců, kteří byli chytří i s nadlhledem nad situací a s určitým literárním talentem, co řekli mělo hlavu a patu, slovní humor na úrovni atd. já právě byl před pár lety taky mnohem omezenější, což jsme pořád, ale poslední dobou jsme změnil pohled na řadu věcí, už chápu, že slovní a písemný projev je vizitkou každého z nás a že nestačí jen něco chápat, ale umět to i podat a vysvětlit. Proto jsme rád, že tu najdu lidi mladší, kteří už ve svém věku mají velice dobré vyjadřování, o kterém se mi v jejich věku ani nesnilo(nebudu jmenovat, aby nezpychli ). Přitom co se fotbalu týče, tak já třeba ještě před dvěma lety uznával Pl jako nejlepší soutež světa, jižnaskými ligami jsme pohrdal, proto bych se nedivil, kdyby lidé jako Davis brali fotbal jako football manager. Spíše bych řekl, že je skutečný, než nějaký false nick.
Tak já o false nicku pochybuju taky. Ani bych Davise moc neodsuzoval - ve fotbale se nevyzná, pravděpodobně se pohybuje někde mezi 12-15ti lety a je to další děcko, které vyrůstá na football managerech. Ale i tak je to síla
No s tím že fandí ManCity už roky mě vážně dostal, když se tu neustále prezentuje jao fanda Chelsea
O tom že fandíš dlouho nepochybuji
Davis 06.07.2008 18:28
to by byla klicova posila chelsea jeste ktomu c.ronalda,viluu,torrese a chelsea neprohraje anio jeden zapas....!!!!!!!!§§
Článek o Kaká, že by měl posílit Chelsea, aby byl zcela jasný kontext
Lamaprda
I on měl jít přece do City...-Že by se bulvár seknul?
Však se tam píše o City...
nevím, nikdy nepoznal jinou než italskou ligu ... ve třiceti ho klidně může táhnout fakt, že pomůže týmu, on bude mít na kontě působení ve dvou ze tří nejlepších lig, bude finančně zajištěn i on, v mancity si zachytá (v týmu z nejužší špičky by se mluvilo především, když by zavinil gól - tak jak to dělají čeští fanoušci fotbalu u Čecha - zatímco v mancity by působil asi jako největší opora týmu a vyzdvihovaly by se především skvělé zákroky... a navíc ten pocit, že za vás někdo utratí takový peníze.... to jeho prohlášení bych řekl nijak nepřekvapuje...
Tak to že Juventusu pořád dluží podle mně není pravda, už to že zůstal když bylo klubu nejhůř z něj dělá legendu.....A Juventus by za ty peníze mohl opravdu hodně solidně posílit, navíc Manninger chytá dobře
Nevěřím že tohle Gigi řekl,jak sem nevěřil že kaka odejde tak teď říkám že tady bude za týden článek že by nikdy neodešel.
je možné,že je blud,ale nic špatného bych za tím neviděl.Jak už tu někdo napsal,Juve pomohl dost,když sestupovali..Za zlé by mu to snad nikdo neměl..
To snad ne,muj oblibenej hrac :( nesmi tam jit
Jestli se ti chce z Juve do Manshesteru tak te radi uvitame,ale v UNITED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Proboha k cemu???
K tomu, aby zabil odchovance Fostera...
:O .. foster neni odchovanec MU
Eh, spletl jsem si ho s Amosem.
KDO BY TAKY 8 MILIONU TYDNE NEBRAL ZE? SNAD JENOM KAKA
je dosť hračov ktorym by dali aj 6 m. a žiaden tam nechce isť. ani robinho by tam nešiel ak by mal na vyber. buffona by som pochopil, ma 30, možno aj to zranenie by ho ovlyvnilo a ostal v juve aj v 2. ligel
já čekal, že to kaká veme kvůli těm příspěvkum co odevzdává na nějakou tu organizaci...
je to moj najoblubenejsi futbalista v milovanom klube...takto ma sklamat nesmie. Juve peniaze nepotrebuje a myslim ze ani on. Tu sa z neho moze stat legenda, v city len dalsia superstar...dufam ze je to kacica
proč sklamat? já si myslím, že už toho pro Juve udělal dost a už by si zasloužil poznat i jinou ligu.
proč by si zasloužil poznat jinou ligu co to je za řeč?To si ju mohl zasloužit Maldini,Del Piero,Totti a další jako Gerrard,Lampard tak nemel takové kraviny,jak zasloužil,to ej pěkná zásluha jít chytat do průměrného klubu.
Tak furt lepší chytat za velký prachy v anglické lize než v Juventusu.
jj máš pravdu je lepší dát přednost před LM než před bojem o spodní příčky PL
A proč jako myslíš, že City se snaží nakupovat velké hráče? Aby hrály o spodní příčky?
nj zleptame dokopy kaku,buffona,messiho,ronalda,robinha,benzemu,etoa,villu a urcite sa niekam dostanu, ale je to urcite inde ako myslis ty, je tam tma a teplo
jo urcite lepsie chytat v klube kde si ho "vazia" ako 100M ako v juventuse kde je osobnost, ma tam fanusikov ktori ho miluju a o peniaze tiez urcite nema nudzu, jasne ze v city je nadstandart ale za aku cneu
juventusu uz splatil vsetko aj s urokmi, ale preco by ma nesklamal? Stale by to bol moj najoblubenejsi hrac, ale kde? V Anglicku-v city ...staci mi ked si spomeniem ako dopadol najoblubenejsi utocnik, zahrabany v chelsea, teraz hostujuci v AC, nedava goly, nehra najlepsie...
nesmí? někde řikal, že by si rád zachytal za Borussii Mönchengladbach protože je pro něj výzvou ten název klubu
potom mi povedz ked sa mam zacat smiat ...uz?
směj se kdy chceš, rozkazovat ti nebudu, ale toto jsem opravdu četl (jen už nevim kde)
v novom case(u vas tusim blesk)?
todle já nečtu
ok
je to kačica,určitě se vyjádřil jinak,třeba kdyby byl mladší a nebyl ikona Juve tak by tam šel,možná tohle řekl,ale nevěřím že teď ve 30 když je legenda v klubu.Potom by se legendou nikdy nestal a to co uděla pro Juve by dost fanoušku zapomělo kdyby přestoupil.Určitě nepřestoupí,odmítl už MU,když Juve šlo do Serie B.Je to kachna jak prase.
To si jen sám nalháváš proto že Juve fandíš ale přečti si článek není to podle mě žádná kachna a ani se Gidimu nedivím
Tady je 90% článků kachny i když vypadají věruhodně.tolik přestupu se tady píše a uskuteční se tak 5%.Nevím proč tomuhel článku tak věříš.Před nějakou dobou Gigi MC odmítl a teď rázem by tam šel ne.
jo ked sa hovorilo o prestupe kaku za 120-150M tak ste boli tiez vsetci nadrzani...neprisiel kaka, tak media nemaju o com pisat...nepride buffon, tak o chvilku budes citat akoby sa ibra hodil do ich systemu hry a ponukaju za neho dalsiu stovku
Už je odmítl dřív Buffon,Casillas,Kaka,Villa,Messi tak yprohlásil že by tam taky nikdy,já myslím že MC nikdy nebude mít ty top hvězdy.Hráče jako Kompany a de Jong,Bellamy je jejich maximum,lepší hráče tam nenalákají.Robinho mě trošku překvapil že tam šel,nevím co bylo v tom případě,ale je možné že ani nevěděl kde jde,dyť sám si při jednom rozhovoru spletl a říkal že je rád že bude hrát za MU
tie nakupy co porobili su sympatocke...team maju kompletny (vcetne dvojice brankarov), jedina slabina moze byt utok, kde sice kupili bellamiho ale hodil by sa tam zabijak typu trezeguet, etoo atdatd
Co to kecas, za zadnyho z tech hracu krome Kaka nikdy neprisla nabidka. Nedelej tu ze sebe zase pitomce.
Ty určitě víš všechno o zákulisních jednáních, a o té situaci máš stoprocentní přehled, viď? Blbečku
Tak vzhledem k tomu, ze doted zverejnili Hughes informace o neuspesnosti v jednani s Parkerem, Henrym, Kaka a Berbatovem, tak nevidim zadny duvod, proc si myslet, ze by se jejich pokusy o nakupy ututlavaly. Pochopte uz, ze hrace do Man City kupuje Mark Hughes a ne Arabove.
Oni vidí nadpis a jsou rádi.
tak chazychaz tady patří (podle mě) k největším odborníkům na PL a rozhodně má přehled a je naprosto zbytečný ho nazývat blbečkem
Diky
aspoň nedělej překvapenýho
Nikde se neobjevila nabídka, napsal to jeden deník, od kterého to okopírovalo pár listů... Kluby nikdy nic podobného, vyjma Ac, nepotvrdili.
Myslíš, že kdyby opravdu chtěli tyto hráče, že je nemají? V city to řekli jednoduše: ,,Prostě bychom přihodili dalších 100 milionů´´... To by šel i Messi.
Není to podle mně tak jednoznačné, ale možná máte nakonec pravdu, co já vím....
Kdo vi ale jak to bude vypadat, pokud Sparky skonci a prijde treba Rijkaard.
Jo, tak pak by se na Citizens házela špína právem. Sestava by splňovala zřejmě 0+11
Kakaho to byly spíš média tady to prohlásil sám Buffon tak co řešíš já bych sice řekl že ho Juventus nepustí ale nedivil bych se kdyby chtěl Buffon odejít
Buffon už několikrát prohlásil že neodejde už před měsícem když MC nabídku poslal tak nechápu proč je tady tento zbytečná článek který se nezákládá na pravdě.
bud si isty ze keby chcel buffon odist a bolo by to v lete, tak by mu klub problemy nerobil, podakovali by mu za odvedenu pracu a keby naozaj chcel tak ho nasilu drzat nebudu...o tom co naozaj povedal buffon a ako to mohlo byt vytrhnute z kontextu sa tu bavit nebudem, noviny vsetko domiesaju
Nemaám rád city ale Buffona bych tam uvítal aspoň by se konečně mohl na přímo srovnávat s Čechem a šlo by jasně vidět kdo je lepší protože Italskou a Anglickou ligu bych moc nesrovnával ale přiznám se jak jsem si přečetl nadpis myslel jsem že jde o United
nebud smiesny, mas odvahu zrovnavat buffona s nejakym cechom?
taky to nechápu,když vidíš jak nejistě chytá centry Čech a jak jistě ej chytá Gigi je do očí bijící a to není o soutěži ten centr je všude stejnej.Už to vystupování v brance,Buffon vypadá strašně seběvědomě a parádně diriguje obranu,už je z výrazu v tváři vidím že Buffon má strašný seběvědomí narozdíl od čecha.
Jo jasně hlavní brankářský předpoklad je výraz v ksichtě ty si ještě větší odborník než Milda Luhový
mne je sice pass aky ma kto vyraz v ksichte ale kludne ti poviem ze buffon je lepsi ako cech, aj casilas je lepsi, podla mna aj reina, mozno podcenovany abbiaty...viem ze cech hrava/hraval vyborne kopu zapasov ale ak potom vymysli nejaku zasranu chybu tak to nie je svetova extratrieda...lepsie je si drzat standart!
Abbiaty a Reina dělají daleko více chyb než Péťa a s Cassilasem a Buffonem je vyrovnaný
Taky musíš brát v úvahu věk a zkušenosti brankářů....Čech je sice taky hodně zkušený, ale rozhodně ne tak jako Gigi, a navíc je o dost mladší
preco chces brat ohlad na vek? Bavime sa o tom kto je momentalne lepsi a nie kto bude lepsi o 5 rokov. Ja nevylucujem ze cech sa zlepsi a prestane robit chyby ale momentalne na gigiho proste nema, tod konec!
Já jsem neřekl, že Buffon není lepší....Já jen říkám že musíš brát ohled na ty faktory okolo....
ok ale neviem ake faktory tam stale miesas...bud je lepsi alebo nie je lepsi...brankarov je asi najlachsie hodnotit z celej 11...bud robi chyby alebo nie, bud je spolahlivy alebo je to peta cech
jj
Čech by se při své aktuální formě měl srovnávat s druhořadými gólmany. Buffon je extratřída.
sice si to trosku prehnal ale konecne niekto
Teď ale kdo je pro Tebe druhořadý gólman?
S tím druhořadým jsem to přehnal, ale špička mezi světovými gólmany to není.
Je to jedenapůlřadý gólman S tímto problémem jsem se už taky setkal, jinak než opisem to člověk asi nevyjádří
V tom případě OK....Ale docela jsi mě vylekal tím druhořadým, to bychom zase Čechínovi křivdili
Jak se říká "na každém šprochu, pravdy trochu", tak tohle... není ani směšné
neviem preco city nemaju takuto obranu
zabaleta-----richards------kompany------bridge
de jong
Proč by ji neměli takovou mít?
Zabaleta je záložník, ne?
ne e. Obránce
sorry ten de jong pred richardse a kompanyho
Prý...
100 pro Milan.
No dosť prekvapivé vyhlásenie... tak ale ktovie ako to myslel, to može byť vytrhnuté z kontextu a tak....
nononononoojnnonononoon buffon bi mal ostat v juventuse ne
chytil to nebo ne je fakt nejlepší když používá hokejové zákroky
ANO, prosim ManCity kupte ho. Vidno, ze je to normalne zmyslajuci clovek, lakaju ho peniaze a dobrodruzstvo v novovznikajucom projekte. Ak ho teraz nekupia, tak su blaaaazni.
Vůbec se nedivím, že tohle řekl. Proč to neudělat? Za 100 mega pro klub a obří částku pro sebe... Navíc já jako fanoušek Juventusu bych to vzal normálně, nic bych mu nevyčítal. Pak už by záleželo na tom, jak by se s tou částkou popralo vedení. Za těch 100 mega by se dalo dělat věcí...
Samozrejme, všetko, čo si napísal, hlavne tá posledná veta je pravda, avšak bol by to rozdiel pustiť Gigiho od vas alebo Ronalda od nas... Peniaze su krasna vec ale neverím, že by ti to nebolo aspoň trochu ľuto... Veď je to jeden z mála, čo zostali aj napriek pádu do SB...
přesně každému fanouškovi Juve aspoň pravému by muselo být líto odchodu Gigiho dyť on,Alex a Nedvěd znamenají JUventus.
Líto by mi to samozřejmě bylo, ale kvůli tomu bych mu nebránil, ať si jde cestou, kterou si zvolí. A Juventusu by taková částka(rozumně vynaložená) rozhodně pomohla. Vždyť bychom mohli dát takových 25 za Freye(a to už dost přeháním) a 75 mega nám zbývá. Z toho by se daly udělat skvělé nákupy.
Frey by bol skutocne najlepsia mozna nahrada.
Kdby sme měli prachy tak nás budou ždímat zase jiné kluby pač by věděli a řekli,aha tak juve má peníze a má na rozdávání.Tak neprodáme jim Freye za 25 mega a dáme mu hodnotu 50 mega,za druhé si nemyslím že by mělo Juve potřebu nějak plnit pokladnici a nějak zvláštně posilovat.Myslím že peníze letos vyděláme slušný i z LM a stačí bohatě jedna špičková posila do zálohy,pač obran aje super počítej stím že máme skvělé mladíky jako Ariauda a Criscita kteří dokazují že Juve nemusí investovat do obrany,do utoku vůbec ne a stačí jedne záložník za Nedvěda a na to Juve peníze má.
Manchester City se neúspěšně pokusil koupit Davida Villu. Manažer Citizens Mark Hughes v rozhovoru pro Daily Mail uvedl, že Valencia za svého útočníka požadovala devadesát milionů liber.
Tak kluby si hráčov pekne nadhodnocujú odkedy šejk začal s tými báchorkami... Len nie je isté, či sa snažia z toho vytrieskať čo najviac alebo znechutiť Citizens....
To bylo jasné že tohle budou kluby MC dělat,podle mě by si Juve řeklo o takových 120 milionů liber.
Ty vole vy byste zaty prachy nešli jo???
ihned
Šli.
já ne
penize jsou az na prvnim miste
Šli, ale ty prachy by za nás nešly.
Ježiš já je tak nemám rád tyo.....Citizens..... Doufám že žádný z hvězdnejch fotbalistů o který usilujou nepřestoupí......tohle není klub z historií a s úspěchy....a nikdy nebude....je to zkrátka klub bez historie....a tu si už nekoupí
tak histori určitě mají, jde o to, že ne moc úspěšnou
Ale tak uz i tu PL vyhrali:))
respektive anglickou ligu
to sice jo, ale na to co ze sebe chtěji udělat hisotricky nemají, to znamená, že to není velkoklub
Jasne, ale bylo nekolik historickych useku, kdy nahoru patrili. Pokud vim, tak vyhrali PL 2x a asi 4x byli druzi, vyhrali PVP atp... Urcite nepatri tam, kde poslednich 10 let jsou.
no tak určitě to je z historického hlediska ang. klubů lepší průměr, na druhou stranu, aby teď za každou cenu budovali nějaký velkoklub nemají. Prostě se nemohou stát klubme jako třeba United nebo Liverpool, to si za peníze nejde koupit
Samozrejme ze ne, jen by nebylo dobry z nich delat druhou Chelsea z tohodle ohledu:))) Rikat, ze nemaji zadnou historii by bylo pomerne mimo... I kdyz samozrejme jejich pristupem k vedeni klubu, financovanim a plany druha Chelsea jsou.
Klidne se o tom hadejte, ale treba me je historie u pr.... Ja se bavim soucasnym fotbalem.
No jo, to je sice moc roztomily, ale myslis, ze treba za nejakych 10 let se bude nekdo ptat, kdo vyhral PL 04/05 a 05/06?? samozrejme ze ne, jen se clovek zepta "kdo ma nejvic titulu" a CFC bude nekde za Evertonem, Villou, Newcastlem atp... Historie je strasne podstatna:)). ja na ni zase davam hodne. Prece jen soucasnost taky jednou bude historii.
No jasne, ale ty si ten clovek co se na to ptat bude. Mne je to kdo a kolik titulu vyhral jedno. Ja fandim tem co jsou mi sympaticti a koho mam rad.
No to vis, specialne jako fanousek Wiganu je to presne otazka, ktera me bude vzdycky trapit nejvic:)... ja myslim jen pro porovnavani toho, jaky tym je nejlepsi atp... jinak je to samozrejme nepodstatny
Vzdycky kdyz se ti to hodi tak fandis MU a kdyz ne tak Wiganu Vis pro me je nejlepsi tym ten , ktery hraje momentalne nejlip. A pro zajimavost je dobry vedet kolik dko vyhral titulu. Ale posuzovat podle toho kluby? To ne.
historie je matkou dneška! Bez historie není nic, to je u těch klubů mnohem důležitější než současný kádr.Co z toho že si koupí nejelpší hráče, když pořád budou až třeba 7, nebo 8 klubem v lize z hlediska celkových úspěchů?
Ja bych chtel aby muj klub byl nejlepsi ted, a byl bych opravdu nastvanej kdyby byl na 8. miste, ale z historickyho hlediskja mel nejvic titulu. Klidne bych je nekomu venoval.
tak třeba já můžu říct za sebe, že právě v tom období kdy se Interu nedařilo a nesbíral takřka žádné trofeje mě nad vodou držýela jen ta láska k jeho historii, úspěchům a legendám
To bych opravdu nemohl. Je hrajeme hovno, ale ve vitrine mame toooooolik titulu Jsem proste uplne jinej nez ty.
tak z tohoto tvého přístupu lze vyčíst to, že klub ktreému fandíš pro tebe nezanmená tolik, abys mu obětoval pár neplodných let vůči třeba staleté slavné historii. Pro mě je vztah ke klubu (u mě konkrétně k Interu) natolik silný, že kvůli třeba 15 letům neúspěchu nezatratím celý můjh vztah k němu. A troufám si říci, že tady s takovým přístupem nejsem sám...
Ale ja taky, ja nenapsal ze mu prestanu fandit, fandit mu budu dal, ale kdyz se budeme trapit tak ja nebudu vzpominat na to kolik titulu mame. Budu jen doufat ze zacnem hrat zase dobre.
tak nic jiného než doufat ani nezbývá, o ztrátě fanouškovství tomu danému klubu nemůže být řeč
jasně, že říkat, že nemají historii je hloupost, to může říct jen hlupák
A navic to jako kdyz klub nema historii tak nema pravo na uspech?
to nikdo neříká. Nárok na úspěch má každý, jde o to, jak ho dosáhne. Já prostě nenávidím, když nějaký bohatý šejk nebo ropný magnát, který neví co s penězi vrazí zničehonic do průměrného klubu (sice s bohatou historií ale bez nejvyšší úrovně) mnoižství miliard a pak se z toho klubu začne dělat světový fotbalový gigant. Nemám nic proti Chelsea ano City, ale založit úspěch na bezhlavém přeplácení a ubohém "kradení" nejelpších hráčů nejelpším klubům jen proto, že na to momentálně mají je ubohé. Ať za ty peníze nakupují rozumně a racionálně, a ne ať popírají zásady etiky a fair play tím, že si někde se ziskuchtivým agentem nicnetušícího hráče domlouvají přestupy za miliardy a hráč o to ani nestojí
No v necem mas pravdu a s necim nesouhlasim, ale uz musim bezet na oslavu, mozna sem neco prihodim zejtra. Mej se.
Ciao, měj se a pořádně oslav zítřejší výhru Interu
Hlavne ze Arsenal, ten ma teda historii
Buffon
200. Forza Juve
pochybuju o tom,, když zůstal když Juve spadl do druhe ligy tak proč by teď odchazel...kvůli penězům-pochybuju
Nic nikomu nenalhává a to se mi líbí. Buffon
ide za peniazmi a je na to hrdy.. to sa ti lubi
Takovýdle "peníze nejsou důležité" idioty mám fakt rád.
Kdyby ti někdo nabídl majland, ty bys jaktěživ nevystrčil paty z domoviny a Kristova léta by ti ťukala na dveře, taky bys neodmít.
není to lepší než divadýlko okolo Kakáho?
Jako z principu se mi to nelibi, ale at si jde, kdyz si mysli, ze neni zabezpecenej.. podle me chce spis zkusit neco jinyho a kdyz si k tomu muze neco vydelat.. mozna i nejaka nabidka od City prijde, maninger dokazal, ze je jistota, tak se nebojim..
OT: Čech vychytal výhru Chelsea nad Ispwichem
Tyhle titulky me dostavaji
Čech musel chytat
Vyměnit slunnou Itálii za deštivou Anglii? Juventus za Manchester City? Serii A za Premier League? Snad Buffon zůstane, peněz už má i tak plnou prdel.
alena ho asi stojí víc než vydělává
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele