Brückner se i přes dílčí neúspěchy zařadil mezi trenérské legendy

13.11.2009, 08:33
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (127)

Přidat komentář
smazaný uživatel

Vynikajuci trener.Škoda,že Slovensko nemá takého

Reagovat
smazaný uživatel

si chory? Weiss je ten pravy podla mna, s muzstvom urobil to co by sa inym nepodarilo...takze sa ukludni. Ale suhlasim ze Bruckner je vynikajuci.

Reagovat
Swarley

třeba co se týče úspěchů, nemůžeš Weisse s Brucknerem srovnávat ani ze srandy...

Reagovat
smazaný uživatel

Na to aby měl tolik uspěchu je ještě mladý ale má dobře našláplý třeba bude ještě uspěšnější to ukáže čas

Reagovat
Swarley

tak to je jasná věc, ještě nějaký roky bude trénovat...ale zatím se Weiss nemůže s Brucknerem porovnávat...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to je bez debat

Reagovat
smazaný uživatel

ale ved ja som ho ani neporovnaval, len som reagoval na komentar "Škoda,že Slovensko nemá takého"...myslim si ze lepsieho ako Weissa uz nemozeme mat...vysledkami a uspechmi jasne ze Weiss sa nemoze porovnavat s Karelom o tom niet pochyb

Reagovat
Swarley

tak označil si hakana9 za chorého, když napsal, že slováci takového trenéra nemají a začal si mluvit o Waissovi...tak my to vyznělo jako srovnávání...

jen nechci, aby z mých příspěvků vyznělo, že nějak shazuji Weisse...to v žádném případě, je to kvalitní trenér...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak mnoho štěstí a zdraví do dalších let a dik to co dokázal

Reagovat
Andis

No s hráčema Nedvěd, Poborský, Šmicer atd. by to dokázal každej trenér... a co se dělo pak

Reagovat
smazaný uživatel

No v tom máš pravdu jak skončili ti zři tam začínal náš pozvolný pád

Reagovat
Arbiter

Reagovat
10

koukni se, jaký hráče mělo vždycky Spanělsko, Anglie atd.

Reagovat
clinger

dá se řict že největší úspěch měl na Euru v Portugalsku.mimo posledního zápasu s Řeckem,který v závěr prokaučoval.od té doby to šlo jen z kopce

Reagovat
smazaný uživatel

třeba vyhrat 0/3 v německu to je vyloženě propadak, ...

Reagovat
smazaný uživatel

Vyhrát 0:3, co to je za formulaci?

Reagovat
centos

Třeba jak hrál Baník v pohárech venku, tak taky dvakrát 0:5 vyhrál.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

to je jako že se vyhralo venku, ... kdybych napsal 3/0 tak bys asi taky répal, ...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak že hráli venku, to asi plyne z toho, že napíšeš v Německu. Mě to přijde jako pěst na oko, jako prohrát doma nad Slovenskem...

Reagovat
clinger

jeden zápas to vyvrátit nemůže.to byla taky od Eura v Portugalsku jeho jediná výhra nad silným soupeřem

Reagovat
smazaný uživatel

Nebyl to náhodou ten zápas z kvalifikace? Jak měli Němci postup v kapse a nastoupili s Béčkem bez Balacka, Kloseho atd?

Reagovat
fantomas

Jo, s těmi hráči, kteří veskrze hráli prd v klubech a za repre váleli...

Reagovat
Arbiter

vše nejlepší Karle

Reagovat
Arbiter

nejvíc se mi na něm líbilo, jak s*al na novináře a taky jeho finty při standardkách, co on nevymyslí

Reagovat
r.mrazik

urcita sebestrednost a arogance...na druhou stranu skvele precteni soupere,vymysleni taktiky,napadite standartky a umeni prace s hvezdami...Karel byl / je dobrej

Reagovat
j_mrazik

Často krizová taktika kopni to na Kollera vycházela sakra dlouho. Ale jinak jako skaut je výbornej. Jenom škoda, že nedával do repre i mladší. A nikdy mu nezapomenu Týceho.

Reagovat
10

jak mohl Týce v repre odkopat 25 zápasů asi nechápe ani on sám

Reagovat
j_mrazik

já ho vybavuju jenom jednou za Spartu, když hráli proti AC, jak tahal balon tak vehementně, až zbořil takovej ten reklamní panel, co je položenej na zemi. Diváci se zasmáli, Weah dal 2 goly a hotovo.

Reagovat
r.mrazik

to jo,tenkrat karel hledal poradnyho DM a nemohl ho nikde najit...on byl vlastne k jeho hre strasne potrebny...ale je fakt,ze objevit-zapracovat Galaska mu trvalo strasne dlouho

Reagovat
smazaný uživatel

Nejhorší byla taktika Rady...hrát nakopávané balóny na Kollera, kterej už tam ani nehrál...

Reagovat
Arbiter

strašný charizmatik Navíc se strašně podobá na Heinze (nebo Heinz se nesmírně opdobá Brücknerovi? )...

Reagovat
Bennhy

nemal som ho rad kym bol vasim trenerom lebo ste nas vzdy porazali ale ako trenerovi mu musim jedine dat palec hore

Reagovat
smazaný uživatel

A jak bol na tom s hracskou karierou ? co vlastne hral utok ci zaloha ja ani newm

Reagovat
smazaný uživatel

hrál tuším útok dokonce fotbal i hokej zaroven na solidní úrovni

Reagovat
smazaný uživatel

jj, to byly ještě ty časy, kdy člověk třeba reprezentoval československo v Hokeji a fotbale zároveň a myslím, že hrál zálohu, v hokeji obranu...

Reagovat
smazaný uživatel

Karel Bruckner si zaslouzi uznani.. Jeho obraz mohl byt jeste lepsi, kdyby odesel od reprezentace drive nebo neprosazoval taktiku, ktera uz nefungovala.. Ale reprezentace byla za jeho casu jedna z nejlepsich v Evrope

Reagovat
smazaný uživatel

jednu dobu jsme byli dokonce podle toho žebříčku co vydává FIFA na druhým fleku (první byla tuším Francie)...Asi tak

Reagovat
centos

Brazílie, pokud si pamatuju.

Reagovat
smazaný uživatel

je to PAN trenér

Reagovat
smazaný uživatel

Nezapomenu.. Pro mě je to nejlepší český trenér v historii.

Reagovat
r.mrazik

jen...stejne mel stesti na jednu z nejlepsich generaci u nas co kdy byla...hraci v nejlepsich letech plus velmi nadejni mladici...rict to blbe...to by odtrenoval skoro kazdy

Reagovat
smazaný uživatel

No to si řekl teda opravdu blbě...

Reagovat
r.mrazik

myslis?Repka,Galasek,Smicer,Nedved,Poborsky,Rosicky,Baros,Koller,Jankul,Ujfa,Grygera...vsichni v nejlepsich letech...takovy tym dlouho mit nebudeme,zda vubec nekdy...

Reagovat
smazaný uživatel

řepku tuším do repre nikdy nevzal, taky za to má můj obdiv

Reagovat
r.mrazik

mas recht,Repku po barazi totalne odstrihli...

Reagovat
smazaný uživatel

Do té zlaté generace počítej akorát Šmicera, Nedvěda a Poborského. Jinak všechny začal povolávat až Bruckner. Chovanec měl ten tým na stejný, možná ještě lepší úrovni.. Jenže až Bruckner dal týmu herní tvář, začal povolávat hráče jako Koller, Galásek apod. :

Reagovat
r.mrazik

Neni pravda...Jankul mel jen na Euro 2000 ale tusim,ze se zranil, Rosa uz tam byl, Kollera taky zacal povolavat Chovanec...Ujfu mel v uzsim kadru taky uz Jozo...

Reagovat
smazaný uživatel

Nezranil

Reagovat
r.mrazik

tak mel pred prestupem? nebo ho proste jen nevzal?

Reagovat
smazaný uživatel

Jankul byl na EURU 2000

Reagovat
r.mrazik

ahaa,diky...toz dalsi hrac,co ho vzal Jozo

Reagovat
smazaný uživatel

A víš proč ho vzal? Protože mu Bruckner tehdy dělal asistenta, přičemž zároveň trénoval U21 a Joži ho vzal na jeho popud.

Reagovat
smazaný uživatel

A leváci nebyli na skladě a taky prý jel taky proto, aby se dobře prodal.

Reagovat
smazaný uživatel

Rosa? Tomu v roce 2000, když se přímo hrálo ME bylo 20 let, Chovanec ho sice povolával, ale na hřiště se moc nedostával.. (prej si překáželi s Nedvědem) Jankulovskiho začal stavět taky až Bruckner, Ujfalušiho to samé.. Koller taky nebyl první volba do útoku.

Reagovat
r.mrazik

a o tom mluvim ...ze mel Karel hrace v nejlepsich letech...plus navic mladiky jako rosa,ujfa,jankul...Koller prvni volba do utoku byla,vzdy zacinal v zakladni 11

Reagovat
smazaný uživatel

Po euru 2004 uz to slo jenom do sr*cek.

Reagovat
smazaný uživatel

Nesouhlasím.Další kvaldu opět zvládl (i když s problémy) Měl to položit po tom Mundialu

Reagovat
smazaný uživatel

myslím že vyznam tohoto trenéra oceníme až tak za 20 let po spoustě neúspěšných pokusů kvalifikovat se na MS nebo ME

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
r.mrazik

a vyznam tech hracu ne?se staci podivat,jak se hraje bez Rosy...

Reagovat
smazaný uživatel

ja si ho vážím, a ty naše primadony mu poděkovaly na hotelu

Reagovat
smazaný uživatel

Do eura 2004 předváděli výbornej fotbal, po euru už převažovala bída, ikdyž jednou začas dali vzpomenout na zašlou slávu. Každopádně ty čtyři roky po euru nedošlo k žádnýmu vývoji, nedokázal to oživit a nastartovat, jen to uvadalo. Na MS i na euru v2008 patřilo Česko po herní stránce k nejhorším účastníkům, nedokázalo potvrdit papírový předpoklady, hrálo pod možnosti. Brückner byl v tý době fixní panák, co tvrdohlavě nasazuje stejný hráče, ostatní fotbalisty nemá zapotřebí sledovat a ještě z něj na tiskovkách sála jeho arogance, že novináři nejsou partneři pro diskuzi o fotbale. To že se reprezentace dostala do krize, to se dostala už za jeho působení, jen teď se to o něco prohloubilo.

Reagovat
r.mrazik

mas pravdu,ale na jeho obranu...tenkrat proste jiny,lepsi hraci nebyli...da se rict,ze poradnou generaci hracu mame az posledni dobou,kdy hrali slusne na MS20 ve finale,ale i tak se cekalo,ze se prosadi lepe...proste tenkrat nemel z ceho poradne brat...ale jinak mas pravdu,ze tam byl citelny utlum

Reagovat
smazaný uživatel

Nemůžeš říct, že na to hráč nemá když jsi ho nevyzkoušel. Pusť si zápasy doma přátelák s Dánskem, snad zima 06, kvalifikaci na MS 06 v Constantě nebo nedvědovu rozlučku se Srbskem. V těchto zápasech všichni předvedli, že nemají u nás konkurenci a odfláknout zápas umí jedinečně. To co předváděl Poborský na MS bych snad zvládl i já nadranej jak doga ( fotbal jsem nikdy závodně nehrál ale jak říkáš, nikdo jiný z našich profesionálů by tto nezvládl. Stejnětak úžasnou pracovitost Jardy Plašila neměl z našich hráčů nikdo jiný spolu s neskutečným množstvím dojebaných zápasů.

Ale nechť aj ať žije Karel Bruckner a dodnes mu děkuju za jeho velkolepé rozhodnutí odejít od repre v roce 2008 v nejlepším. Posledních 15 minut poti Turkům byl ofenzivní koncert a super fotbal.

Reagovat
smazaný uživatel

Poborský měl mít sám soudnost a uznat že na to nebude mít.

Reagovat
smazaný uživatel

To dědka neomlouvá. jeho nominace byla chyba a muže za ni jediná osoba.

Reagovat
smazaný uživatel

Kdyby byl třeba na lávce a občas střídal aby si přičichl k atmosféře tak nějak za odměnu,tak to bych překousl.

Reagovat
clinger

no MS hodně nezvládl.vzít tam jen za zásluhy Poborskýho,který hrál v té době druhou ligu.nebo nedoléčené útočníky a těch chyb by se dalo najít více.tuším že po Euru 04 porazil jen jednoho silnýho soupeře (Německo)

Reagovat
smazaný uživatel

za období 2002-2005 slávu na jeho hlavu počínaje Mundialem se však křivka stočila trošku někam jinam....

Reagovat
smazaný uživatel

I když klekí petra v podstatě prokoučoval MS 06 a ME 08, stále bude patřit mezi nej trenery v ČR a proto "všechno nejlepší"

Reagovat
Špilmachr

Jeho prohlašeni před MS že hraje v podstatě 13 hráču a tudiž vzal zraněneho Baroše , mimo formu hrajiciho Lokvence (bez ohledu nato že nam vystřilel postup) a další(co karty a dalši zraněni, v případě postupu do finále kdo by hrál). Vím že je těžke roztrhat partu která ten postup vybojovala ale na to same dojeli Poláci v Korei a Bruckner udělal stejnou chybu. Ještě teď v této kvalifikaci byly vidět dozvuky ke konci už je nezvládal ani Bruckner natož někdo jiny . Už neporoučel realizačni tým ale parta - Ujfi a spol. vlastně trenéra nepotřebovali. Pardon potřebovali Rada napsal nominaci a pak to musel konzultovat se ,,zdravym ´´ jádrem koho vyškrtnout a zda se do party hodí

Reagovat
smazaný uživatel

Top coach!

Reagovat
Swarley

každopádně mu máme za co děkovat...je fakt, že měl to štěstí trénovat tu naši "silnou generaci", ale to nemění nic na tom, že dosáhl obrovských úspěchů...jednou na Brucknerovu dobu budeme vzpomínat...

Reagovat
smazaný uživatel

a které mladé hráče měl podle vás kritiků před MS 2006 zapracovávat do mužstva ? Snad ne 16 leteho Necida a 17 leteho Fenina , ...

Reagovat
smazaný uživatel

zatim jako jedinej nas dotahl na MS- doufam ze se to brzo zmeni. ale byl to vynikajici trener. hlavne to euro 2004

Reagovat
Tsigi

Nejlepší trenér reprezentace

Rada, Bílek hrozně jsme klesli

Reagovat
fantomas

To jo, teď už pro reprezentaci stačí hrát chvíli se svym klubem na čele tabulky a seš adeptem na reprezentaci. Úspěchy neúspěchy, charakter necharakter.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
fantomas

Teda napsal sem to dost krkolomně, ale snad to chápete. Prostě, aby ses mohl ucházet o repre kormidlo, stačí ti chvíli hrát se svym klubem na čele tabulky nebo aspon poblíž něho..

Reagovat
smazaný uživatel

To jsme dopadli, když tu kritizujem Bílka, a to ještě reprezentace neodehrála jediný zápas pod ním....Kritiku si nechte na potom

Reagovat
smazaný uživatel

Ale on nekritizuje Bílka, jenom kritizuje jak málo stačí, aby se kouč stal trenérem reprezentace..

Reagovat
smazaný uživatel

na ME 2004 mu nikdy nezapomenu, ale jinak sem dycky nesnášel a byl sem rád že odešel

Reagovat
Jajinek

Nejlepší středoevropský trenér, který trénoval za mého života...

Reagovat
smazaný uživatel

Pamatuji si daleko více neúspěchů: vyhozen Brno, Ostrava, úplně se zapomnělo na fiasko OH Sydney s vynikající 21nepostoupil ze skupiny, v Portugalsku na ME nás svou taktikou s nejlepším mužstvem historie připravil o finále, MS v Německu fiasko. Úspěchy Olomouc střídavě, kvalifikace ME a MS. Víc mě nenapadá ? Samolibý a nekritický !

Reagovat
centos

On fakt hrál za Baník, to jsem nevěděl.

Reagovat
smazaný uživatel

Ne. trénoval Vítkovice.

Reagovat
centos

Pche, Ostrava je Baník :)

Dle wikipedie hrál za Baník v sezoně 1972/1973.

Reagovat
Tomanatura

taky si myslím, že z nejlepší generace historie měl vydolovat daleko víc.

Reagovat
smazaný uživatel

Bronz z EURA 2004 je málo?

Reagovat
smazaný uživatel

S jídlem roste chuť.

Reagovat
Tomanatura

Je krásné, že se tam získla bronz. Ale docela se zapomíná, že jsme v tu dobu měli jeden z nejlepších týmů na světě a dokázali jsme "pouze" jeden bronz na ME. S tím týmem se mělo minimálně postoupit do čtvrtfinále v Německu...

Reagovat
Jajinek

Jako s Vráťou na hrotu jo? Vždyť neměl útočníka....

Reagovat
Tomanatura

Nevím, co tam tenkrát měl v týmu, ale určitě běhali po Evropě lepší čeští útočníci, než Vráťa.

Reagovat
smazaný uživatel

Žádná extratřída..

Reagovat
Tomanatura

A? I tak se to MS dalo urhát několikanásobně lépe. No hlavně, je škoda MS 2002, tam by Bruckner uhrál asi vynikající výsledky...

Reagovat
smazaný uživatel

Ani to nepřipomínej..

Reagovat
smazaný uživatel

Počkat. Tam byl trenérem ještě Chovanec.

Reagovat
Tomanatura

No však.

Reagovat
smazaný uživatel

Jj špatně jsem to pochopil

Reagovat
Jajinek

Tak ještě jednou, jako mohl něco uhrát v Německu s útokem Vráťa - nikdo??..

Reagovat
Tomanatura

Mohl si povolat i jiné hráče. Nemusel se spoléhat na Kollera...

Reagovat
Jajinek

A koho měl povolat? Když se mu zranil Koller a Baroš tak byl prostě v knedli....

Reagovat
Tomanatura

Je pravda, že si dost dobře nepamatuju, kdo tam tehdy ještě mohl být, no

Reagovat
Jajinek

Šmíca zraněnej, Štajner s Lokvencem tam byli...Sionko taky, ale tehdy byl opravdu tragický. Heinz naprosto z formy kdesi v Galatasaray....takže další variantou byl v podstatě Jun...

Reagovat
smazaný uživatel

na MS 2006 už ten tým takovou kvalitu jako dva roky před tím neměl. Akorát se hloupě uvádělo, že ČR je v žebříčku fifa 2. přitom už v kvalifikaci se tak úžasně nehrálo. Půlka hráčů jela na šampionát za zenitem, hlavně kvůli zásluhám a ne zrovna pro aktuální formu a k tomuspoustu zraněných. Navíc ve skupině pokud se nepletu Italové, kteří to nakonec vyhráli, a ve velmi dobré formě hrající Ghana.

Reagovat
smazaný uživatel

ale přeci jen, dvě medaile z evropských šampionátů mluví za vše. Je plno trenérů co by to ani s tak kvalitními hráči nedokázalo. To, že měl ukončit trénování nároďáku hned po fiasku na MS 2006 je věc druhá.

Reagovat
smazaný uživatel

Vše nej, mistře . Chybíš mi.

Reagovat
smazaný uživatel

Karle, díky....

Reagovat
smazaný uživatel

čaute lidi je tu někdo kdo by mi dal nake tipy na zitřek chci vsazet za velky penize tak potřebuju nake tutovky dik moc.

Reagovat
smazaný uživatel

zkus tip,že zítra vyjde slunce-tutovka

Reagovat
smazaný uživatel

čaute lidi je tu někdo kdo by mi dal nake tipy na zitřek chci vsazet za velky penize tak potřebuju nake tutovky dik moc.

Reagovat
Shevchenko

Portugal-Bosna 2

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Shevchenko

Homeles8?

Reagovat
Arbiter

homeles to není...

Reagovat
smazaný uživatel

Nejlepší trenér, co kdy vedl českou reprezentaci a ještě dlouho bude. Ne všechno se povedlo, ale i tak jeho působení v repre hodnotím velmi kladně.

Reagovat
smazaný uživatel

Asi ani nelze hodnotit jinak

Reagovat
smazaný uživatel

Pokud hodnotíme samostatnou Českou repre tak snad. Ale když to člověk srovná s dvojicí Ježek - Vengloš, ME zlato 1976 a bronz 1980, MS 1990 čtvrtfinále , tak k tomu má hodně daleko a na rozdíl od těch dvou , kteří byli úspěšní i v zahraničních klubech on skončil v Rakousku fiaskem.

Reagovat
smazaný uživatel

no jarolím byl taky úspěšný v zahr klubu, takže je lepší než bruckner, ne ?

Reagovat
smazaný uživatel

Škoda jen, že neskončil trochu dřív, takhle se mu nepovedlo MS06 a ME08 a u hodně lidí, kteří nechápou, že dobrý časy nemůžou být v tak malém státě pořád, ztratil respekt a obdiv.

Reagovat
irik

Co d otoho sakra pořád pletete malý stát? To je přece blbost, stačí systematická práce s mládeží - viz Nizozemí.

Reagovat
smazaný uživatel

Viz Švýcaři.

Reagovat
Liquid

Kvalifikace s takovým kádrem co měl byla povinnost, to jako úspěch neberu, úspěch nesporně je semifinále Eura 04, ale následně 2x selhal, kdy jsme v roli favorita vypadli po právu na úkor Ghany a Turecka. V roce 2004 by odešel jako hrdina, místo toho u něj převládla stejně jako například u politiků touha po penězích, korytech a držel se a držel se svého místa, přestože si mlel stále stejnou písničku a nasazoval stále stejnou 11, případně maximálně 15 či 16 hráčů točil a sázel na svoje koně ze své jednadvacítky. Ikdyž se mnou drtivá většina souhlasit nebude, zárodek nynějšího špatného stavu repre se zrodil již vedením Brücknera a Košťála.

Reagovat
smazaný uživatel

souhlas

Reagovat
smazaný uživatel

nezbyva nez souhlasit

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele