Brückner naznačil, že na Portugalce chystá změny
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Sestava EuroFotbalu na Portugalsko
11.06.2008, 15:08
Ujfaluši: Portugalci, to není jen Ronaldo
11.06.2008, 09:46
Vyberte sestavu na Portugalsko!
11.06.2008, 01:09
Portugalci se bojí dlouhána Kollera a brankáře Čecha
10.06.2008, 20:43
Podle Brücknera jsou Portugalci dobře čitelní
10.06.2008, 18:24
Čech věří, že bude šťastnější než jeho portugalští kamarádi
10.06.2008, 13:36
Češi a Portugalci si mohou přiblížit postupovou jistotu
10.06.2008, 11:43
Češi hledají recept na zastavení obávaného Ronalda
09.06.2008, 22:08
Pokořitel Portugalců Poborský se těší, že jej někdo napodobí
09.06.2008, 20:22
S Portugalci toho musíme ukázat mnohem víc, ví Plašil
09.06.2008, 19:21
Brückner chystá nejméně jednu změnu v sestavě, ale ne v obraně
09.06.2008, 18:56
Komentáře (80)
Přidat komentářKájo tenhle turnaj nám vyhraj a pak děkujeme na shledanou
podivej se na nasi repre.. kdyt je ve stavu rozkladu kdyby brukner zustal tak to bude uz jenom horsi
kvoli honzovi budu musiet teraz prerabat lavicky
Hlavne stred zalohy,Polaka bych tam nedaval,ale koho misto neho ? hral bych takto : Cech - Grygera,Ujfalusi,Kovac,Jankulovsky - Sionko,Galasek,Jarolim,Plasil,Vlcek - Koller Musi hrat Vlcek,jinak tu jejich obranu ani nerozhybem,netoz ohrozit branu,Koller asi nebude mit moc prilezitosti,Pepe .... ale po stranach z rychlych protiutoku (Sionko,Vlcek) by to slo,Ferreira a Botsingwa jsou hodne utocni beci a tak by se mozna nekdy nestihli vratit ....
Myslím, že Svěrkoš by byl platnější, hraje přeci jenom víc po zemi... a místo Vlčka bych dal Baroše, a do středu Matějovského
Tak to s tebou nesouhlasim,na Matejdu jsem uplne zapomel takze oprava,ale Baros by mel vylozene deprese z portugalsky obrany ...
já prostě věřim, že Baroš střlet góly nezapoměl... ještě nám ukáže co dákáže...
Cech - Grygera,Ujfalusi,Kovac,Jankulovsky - Sionko,Galasek,Jarolim,Plasil,Vlcek - Koller
...a niekde namiesto jarolima/plasila/vlcka napchat matejovskeho. Mozno by vsak bolo dobre proti tak dobremu superovi nechat 3DM, ale to by sa muselo lave kriidlo viacej snazit a nenechavat vse na sionka. kazdopadne ak chce aby stred zalohy tvoril hru tak tam napchat matejovskeho!
To jo,Ferreira je superofenzivní bek Pravou stranu nemusíme ani obsazovat,přes Ferrieru se nikdo nedostane,stejně tak on útočit nebude.. Radši 2 křídla nalevo
Mohl by proti Portugalcum postavit Barose.Treba jim vypali rybnik.
za zkousku by to stalo
Za zkousku mozna tak v pripravnym zapase,ale v rozhodujicim zapase skupiny asi takhle nebude riskovat.
já myslím, že ho dá do základu....
Bodejt by ne.
No proc jo? ja bych to tak nechal,aspon bysme se mohli potom vymlouvat ...
Ted si teda pěkně nahrál forrestovi, jestli ještě přijde.
?
Viz poslední diskuze pod Platinim.
Skvelej napad...
Možná by nebylo špatný kdyby hrál Pospěch.....v tomhle zápase by se spolupráce Pospěch - Sionko mohla vyplatit
jo
Tak obrana docela šlapala, akorát Kováč za těch pár minut ukázal, že by v základu mohl být. Jestli bude už zdavej Pospěch, tak na PO bude taky víc možností. Kvůli přechodu do útoku bych nasadil Matějovského, a v průběho hry bych zkusil Baroše. Jinak přišlo mi, že Honza Polák často ztrácel míče.
---------------------------Čech------------------------------
Grygera(Pospěch)-Ujfi-Rozehnal(Kováč)-Jankulovski
--------Sionko-Matějovský-Galásek-Plašil-Baroš-------
-----------------------Svěrky(Koler)------------------------
Jinak Portugalci mají kvalitní stopery, takže Koler asi moc šancí mít nebude.
Tak nak,ale myslim si,ze Grygera hral vcera (jako jeden z mala) docela dobre a navic ma zkusenosti,kdyz na neho bude hrat Deco,Ronaldo pripadne Nani tak je lepsi,aby tam byl Grygera,nez Pospech.
Barose do zalohy ne-e to radsi do utoku....
Každopádně bych nestavěl na kraj zálohy Baroše, ale do sestavy bych ho každopádně zakombinoval, a to tak, že bych ho postavil na hrot ke Kollerovi. Jinak záloha se mě taky tedy nijak moc nelíbila, naprosto jsme v pěti hráčích nedokázali pokrýt švýcarskou zálohu. My prostě neumíme hrát na 5 záložníků, a když se nám povedl zápas se sestavou 4 - 5 - 1, tak to bylo spíše o štěstí, než o tom, že jsme soupeře na záloze přejeli.
Takže moje sestava - tak bych to postavil - lepší nemáme:
-------------------------ČECH-------------------------
GRYGERA - UJFALUŠI - ROZEHNAL - KADLEC
----------------------GALASEK----------------------
---POLAK - MATĚJOVSKÝ - JANKULOVSKI----
-----------------KOLLER - BAROŠ------------------
s piatimi ofenzivnymi hracmi by to bol riadny debakel
Mel by dostat sanci od zacatku Sverkos. Galaska bych nechal sedet. Do utoku by to mohl zkusit Baros - Sverkos nebo Koller - Sverkos.
Prosímtě ani nad tím nějak nepřemýšlej, stejně jsou to jenom píči které krají za národ píč....
Dobry
Pššt...nebo to uslyší PJ a smázne tě.
Já mu chtěl jenom názorně ukázat, tak zde asi působí se svým postojem on sám
To vim, ale stejně.
Ja jsem si myslel ze vcera vystrida Sverkose za galaska, takze ta varianta se mi libi.
Portugalci podle mě turnaj nevyhrajou,proti silným týmům jim chybí jedna podstatná věc a to je utok,jak jim někdo eliminuje zálohu,tak jsou v mindži,jedinej útočník je skvěle pohyblivej Nuno Gomes,ale taky je to palič šancí.Je zajímavé,že takovej stát má tak parádní záložníky furt nové a nové a utok furt nic.A tak jediné posty kde máme lepšího hráče jak Portugalci jsou utok,Jenda je lepší jak Nuno Gomes a brankář,Čech je lepší jak Ricardo.
Koller není lepší než Nuno Gomes...možná předtím ale teď už podle mě ne
Koller dělá pro tým víc jak Gomes
Koller by umel dat takovou narazecku jako vcera Nuno Pepemu?
Nesmis srovnavat Kollera s Gomesem,to proste nejde,jakoby si srovnaval brankare se zalohou ...
Já si myslím,že Francouzi,Italové a takové týmy dokážou Portugalce rozebrat,oni hrajou hurá fotbal všeci dopředu a proti kvalitnějším týmům než je Turecko to může být chyba :-)).Nám zbejvá hrát na brejky,protože každej si asi všiml,že Portugalci to otvíraj hodně
VSICHNI UZ POCHOPILI,ZE FOTBAL SE HRAJE HLAVNE PRO LIDI,MY TO SNAD NEPOCHOPIME NIKDY,SPARTA KDYSI PROHRALA S REALEM MADRID A VSICHNI JSME JI MOHLI ZATLESKAT,BYL TO NADHERNEJ FOTBAL,ALE TEN NARODAK SKORO SE MI CHCE ZVRACET,CLOVEK SI VYHRU PREJE,ALE TAKHLE,MYSLIM ZE TAM NEMAME CO DELAT,IKDYZ FANDIT BUDU DAL,AT UZ SE TEN KAREL FAKT NA TO VYKASLE
Drz hubu
Kdyby to napsal trochu vic inteligentne (coz by dokazalo i tydenni batole),tak by slo v necem mozna i souhlasit,ale takle ....
Presne.
doufám,že jedna ze změn nebude nasazení rodáka z Vigantic do základu
Pro lidi ze severu by bylo lepsi uvadet jmena a nesifrovat to ...
asi nemyslis Bolfa ze?
Bych řekl, že změny budou spíše taktické, v sestavě moc né. V obraně děda nerad něco mění, do zálohy lepší hráče typově nemáme. Dle mě je jediným otazníkem, jestli bude hrát od začátku Koller nebo Svěrkoš.
Do zalohy mame Matejdu a to je tipove lepsi hrac
Není. Málo pohyblivý a defenzíva nulová. Proti záloze Portugalců bude třeba, aby všichni dokázali s nimi běhat a plnit defenzivní úkoly, což on nezvládá.
Ale od toho tam jsou jini hraci,defenzivni.
jenže to nestačí, což se ukázalo i proti "slabším Švýcarům
Sakra,to by měl hrát i Sivok,když nestačí ostatní... Budeme hrát sestavu jako portugälci,pěkně 4-6-0 s tím,že 2 hráči ze zálohy budou nebezpečně dělat libera
To,že defenziva kulhala udělalo hlavně to,že mimo Sionka nebyl nikdo nebezpečný.¨Když bude hrát na středu Matějovský,střed soupeře se nebude moct soustředit jen na útok... Soupeř mohl hrát bez DM a rozdíl by nebyl,protože Jarolím,Galásek i Polák byli na středu naprosto jaloví...
Pokud bude hrát Matějovský, tak musí být na křídlech ofenzivní hráči (Sionko či Vlček + Baroš?, Skácel?,...) a jelikož počítám, že na křídle bude opět Plašil, tak to nedopadne.
Matějovský (když má zrovna den), by se proti Portugalcům hodil. Jeho defenzíva samozřejmě není nejlepší, ale když za ním bude operovat duo defenzivnějších hráčů, zas takový problém to nebude. Od něj si slibuju, že jeho přihrávka bude portugalskou obranu zlobit, a když k tomu přidá podporu ofenzívy, nebudeme tolik pod tlakem. S triem Galásek, Polák, Jarolím si jenom kopeme hrob.
Uvidíme ve středu, ale dle mě ta záloha bude stejná.
To teda s tebou nesouhlasím. Naše záloha nepředvedla vůbec nic. A určitě máme tipově lepší hráče. Např. Bez Matěje to nemá myšlenku (resp. Rosy), Jarolím je dříč, ale efektivita = 0 (v Hamburgu to hrajou na Van der Varta, takže s fotbalovou inteligencí si zrovna netyká), Sionko - taky makáč - ale co se týče fotbalovosti = 0 (jemu vyjde vždy max. 1 zápas za rok - a ten bohužel pro nás už nastal v kvalifikaci), Plašil je technik, ale výsledek = 0 (fotbalově je výborně vybavenej, ale co se týče důrazu v osobních soubojích, tak tam je to slabota), Galásek už má svoje nejlepší roky za sebou, ale podle mě to je stejně nepostardatelnej článek zálohy, ten co toho odběhá a hlavně čistě odebírá míče, což je důležitý (podle mě nejefektivnější a nejlepší záložník v utkání se Švýcarskem - i když mu spusta věcí nevyšla, bez něho bychom prohráli 5:0), a co se týče Poláka - to je tahoun, mladej blázen, kterej se rozeběhne a jede (sice není do kombinace, ale na pravý kraj čtyřčlené zálohy bych ho hodil, poněvadž je to jezdec a myslím si že by na Christiána mohl platit) - jinak to není naprosto hráč do pětičlené zálohy, což jsme se mohli všichni přesvědčit (lítal tam jak vítr v bedně).
A teď mi řekni, koho místo nich?
Podívej se na moji sestavu. M\slím, že by to tak šlo. Hlavně musíme pokrýt jejich rychlou zálohu rychlími a důraznými hráči. To Polák, Galásek a Jankulovski jsou. Ale Brückner Janka nedá na levýho halfa, i když by tím udělal tu nejlepší věc, kterou by mohl.
-------------------------ČECH-------------------------
GRYGERA - UJFALUŠI - ROZEHNAL - KADLEC
----------------------GALASEK----------------------
---POLAK - MATĚJOVSKÝ - JANKULOVSKI----
-----------------KOLLER - BAROŠ------------------
Šlo, nešlo, já vycházím z toho, co nejspíše udělá Bruckner a ten Jankulovskiho do zálohy nedá, určitě nebudeme hrát na dva útočníky a Plašil bude v základu, pač bude nahánět Ronalda.
Karla Brucknera mam rad, ale uz me posledni dobou zacina cimdal tim vic srat s tou hrou na Kollera a ze tam drzi hrace, kteri tam nemaji co delat! Ten vcerejsi zapas jsem celkove zuril proc, kdyz nejakych 60 minut vidi, ze se nam nedari dopredu (ani jedna strela na branu proti mnohem slabsimu souperi), tak proc nezareagoval? Myslim, ze nejlepsi by bylo, kdyby stahl houby platneho Jarolima (zaloha by tak ubrala na kvantite, ne na kvalite) a misto nej hodil do utoku vedle Kollera Vlcka, ale klidne i Sverkose,Barose, Fenina...Vsichni jsou momentalne natom podobne.....tak by meli na co hrat, mohli by si vybrat jeslti vzduchem na Kollera, nebo kombinacne popripadne brejkove na toho druheho...
Proti portugalsku bych to videl nasledovne:
---------------------------Čech----------------------------------
Grygera - Ujfaluši - Rozehnal - Jankulovski
Sionko - Polák - Galásek - Plašil
Vček (pozdeji Sverkos) - Koller
Neřikám, že si tuto sestavu přeju, ale myslím že bude vypadat takto:
Čech - Grygera, Ujfaluši, Rozehnal, Jankulovski - Sionko, Matějovský, Galásek, Jarolím, Plašil - Baroš s tím že Baroš a Sionko budu chodit na breaky, Plašil zdvojovat s Jankulovským levou stranu a útok bude podporovat Matějovský a vysílat kolmice na Sionka s Barošem. Jedinej otazník tak zůstává, zda bude hrát Jarolím nebo Polák, kdybych si měl vsadit, tak vsadím na Jarolíma, kterj umí podržet míč a zklidnit hru a dobře se drží soupeře, Polák je více aktivní a je rychlejš u hráčů, ale vůbec nemá cit pro hru ani kombinaci, bude týmu prospěšnější na lavičce
Baroš, to snad ne...
řikám ne to co si přeju, ale jak si myslím že to bude vypadat a protože budem hrát na breaky, tipuji že Baroše postaví do základu, toť vše
Jasně, ale nedokážu si to představit. Baroš mě prostě začíná srát, svoje přednosti nevyužívá. Nehraje přímočaře, nedovolí si. Dopadlo by to špatně...
Bez Kollera? Těžko.. To by mě Bruckner obrovsky překvapil... Jinak Plašila čekám bud na středu nebo na lavičce. Na křídlo ho znova nedá...
dá, uvidíš
na kridlo pojde vlcek, pripadne matejovsky...ale ten skor do stredu na tvorbu hry
nevím, nevím , brejky ... na rychlýho Pepeho a Carvalha to asi platit nebude, radši bych tam nechal Jendu, kterej by na sebe vázal jednoho nebo dokonce oba stopery a pak by mělo teda efektivitu, aby tam byl Baroš, Vlček, nebo Svěrkoš na brejky. Jinak nemá cenu hrát na brejky. A Koller je jedinej, kterej na sebe uváže nejmíň jednoho hráče a s toho můžeme něco vytěžit. A Kollerovi by se ani nemuselo nějak extra dařit. Pro tým by bylo nejvíc platný, že tam na tom hřišti bude... Ale každopádně to nemůžeme všechno zase hrát na Kollera - pochopitelně - to už je přežitý - to už nám zápasy nevyhrává, pač už ví, jak na nás, když zvolíme tuhletu taktiku!
-------------------čech----------------------
pospěch-ujfaluši-rozehnal-jankul-
-----------------galasek-----------
----sionko---matějovský---skácel--
--------baroš-----------svěrkoš---
střídat pak baroša za vlčka, jestli to nepujde skácelovi tak misto něj plašil, A kollera podle potřeby.....
newim proč si tam nedal Grygeru? vždyt včera hrál výborně....jinak Skácel mi tam nesedí... Plašil by byl platnější.... a ve předu každopádně Koller a Svěrky
Plašil na křídle? Vždyt je tam k ničemu. Pěkně na střed nebo na střídačku
Galásek kazil přihrávky.
Měl bys Karle, měl... A řekni klukům že turnaj už začal, jinak dopadnem jako turci (dva goly a tři tyčky)
jarolim ven,koller ven,plasil ven-ten tam nena vubec co delat.matejovsky,sverkos,a pro nekoho prekvapive skacel do hry
No změnit sestavu je třeba ahlavně hrát úplně jinak a net akhle zataženou obranu a zálohu deset metrů před vlastním vápnem. To byl hnus co předvedli naši v sobotu a musím vyjímečně souhlasit s Platinim, který naši hru podrobil tvrdé kritice. Samozřejmě pro nás jsou důležité body ale nezaujatý divák chce vidět fotbal. Nutno říct, že naši zatím k už tak zatím nízké herní kvalitě šampionátu nepřispěli vůbec a předvedli zatím vůbec nejhorší výkon ze všech účastníků kteří již zasáhli do bojů na EURU. Jediným čím se můžeme zatím chlácholit je že hůř snad se už ani hrát nedá a že to už bude jen lepší.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele