Brückner bude trénovat rakouskou reprezentaci
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Brückner před svou premiérou Rakušany napínal
19.08.2008, 20:44
Asistenty Brücknera Kocian a Herzog
05.08.2008, 09:35
Brücknerovým asistentem v Rakousku bude nejspíš Kocian
30.07.2008, 11:20
Brückner vzal angažmá v Rakousku, aby nestárnul
28.07.2008, 15:48
Brückner bude dnes v Rakousku představen
28.07.2008, 08:12
Herzog: Brückner je špička, proti němu jsem neměl šanci
26.07.2008, 12:55
Odborníci: Brücknera si váží více v zahraničí než doma
25.07.2008, 13:58
Komentáře (299)
Přidat komentářTo je zajímavý
originalni komentar
to netvrdim
To jsou blázni ty rakušáci Neříkal náhodou Bruckner že si chce od fotbalu odpočinout a hned tohle Podle mě je to kachna a pokud ne tak je to velký překvapení
Těžká skupina ...
Tohle mě pobavilo...
Je to borec Takveho trenera mit
Nesnesitelná lehkost bytí, důchod, spolupráce s českou reprezentací... Musí bejt radost fungovat ve státě, kde každej, kdo má co do činění s velkým fotbalem, je takhle férovej a přímej.
Jak jde bude klid!A doveď je někam že se nestydíš,jestli je někam dovede tak to jsem teda zvědavej kam Tenhle trenér je na nic!!!!!!!Zachvíly si Rakousko na něho bude stěžovat uvidíte!!!!
On umí jazyk nebo se chce učit v 68letech novou řeč ? . Ta zpráva mě pobavila ...
na co.bude mít asistenty a překladatele.Nevim jestli se ostatní trenéři učej třeba čínsky nebo japonsky
někdo tady psal, že německy umí...
aha,jsem to nestihnul přečíst.Ale i kdyby neuměl tak to neni problém
Ja si myslim ze nemecky umi a navic ma nemecky prijmeni tak ma asi nejaky predky z Nemecka
To mají Rakušáci za to, co nám dělají juchůů .....Rakušáci se mají na co těšit ..
takže nakopávaná na rolanda linze
Spíš na Vastice.
to mají no
dalsi originalni komentář
toteda cumim
to jo
To bude BETON
Mohlo by to mít pozitivum, třeba si ještě odtáhne Radu jako asistenta.
Myslíte, že po něm taky budou chtít, aby se přestěhoval do Vídně? A že mu budou tolerovat ignorování fyzické připravenosti? A jak vlastně bude obsazovat základní jedednáctku a střídačku, když mu to Paska s Nehodou nenadiktujou?
Těch negativních komentářů je tu dost,pro ČR toho udělal dost a vy tohle je mi z vás na
Jo udělal dost, ale před několika roky....
tak by jste mu měli projevit trochu vděku,a ne tolik zesměšnování
Boha jeho!!!! Všichni mu jsou vděčný za to, jak vypadalo EURo2004, a kdo má trochu oči, tak se mu chce zvracet nad tím, co bÿlo na následujícím šampionátu, zvracet nad tím, že nominaci dělaj manažeři hráčů, zvracet nad tím, že dědek odmítá jakejkoliv moderní trend... To přeci nemá nic společnýho s dědkem, kterej okouzlil Evropu a svět moderním fotbalem pár let před tím!!! Je to jako bych po tobě chtěl, abys mě tu chválil za to, že jsem někde napsal pěknej komentář, když tady a teď píšu samý, po kterejch se ti otevírá kudla v kapse.
to sou dobre argumenty ale stary ho psa... atd... a navic věřim že tu praci pro repre nikdy neojebal... a nektere veci jako treba nas posledni zapas proti turkum nevymysli ani ferguson
No, já ti nevim, Turci chodili po levý straně naprosto programově od začátku poločasu, já ten zápas stáhnul a koukal na to ještě dostkrát, chtěli nás zničit přes Jankula, a taky se jim to povedlo (dva góly centry z jeho strany, třetí gól on ničí ofsajd). Tak si skoro myslím, že něco dělat mohl. O tom střídání do útoku se taky mluvilo... A že nikdy práci pro repre neojebal - když odmítáš poznatky, který můžou hru zlepšit (prej nešel ani na přednášku toho Klinsmannova emerickýho odborníka na kondici, která se konala u něj v Olomouci), skoro mi to přijde jako ojeb. Nehledě na ty manažerský tlačenky v podobě Baroše, Sivoka a Kadlece, to je prostě hnus.
Jn,když někdo v dnešní době soudí kondici hráčů "od oka",místo dle moderních technologií asi to nebude úplně v pořádku.
asi si myslel, ze kdyz to klabzubovi vychazelo...
To máš pravdu to nejde
o sivokovi, barošovi atd.. už se toho napsalo hodne to je pradva ale to vychazelo ze stylu hry kteremu ikdyž pozdeji už nebyla moc uspešna... ikdyž zase jak se na to podivaš na en postup ze skupiny to rozehrane bylo jak moc by sme byli konrurence schopní v pozdějších fázích to už je jendo... a navic (ted to neni krityka Čecha nikdo neni robot a byby se delaji) ale ten čech jak ho zname by 1 i 2 gol chytl ... a to nemluvim třeba např. o střele C Ronalda tu by taky chytal... nebyl vpohodě to se stane ale stim trener nic nenadela furt rikam trener muze vymyslet co chce de oto jak to hrači zahrajou a to co dědek vymyslel proste napostup vychazelo ten kolaps nakonci by nečekal nikdo... ale priznam se že sem ten zapas nestudoval tak moc jako ty...
Chirurg může dobře odoperovat patnáct lidí, ale když těm posledním třem vyndá játra místo prostaty, bude se víc myslet na ten jeho závěr.
Já vim,ale nadávat mi přijde dosti blbé
A kdo mu tu nadává,prosimtebe? Se uklidni.
Mně nepřijde, že bych mu nadával. Poukazuju třeba na to, že plácal něco o důchodu, citoval název jednoho Kundery (možná, kdyby do toho kouknul, tak by zjistil, že to s jeho situací nemá nic společnýho, je to něco podobnýho, jak když totálně zvracel při vysvětlování přirovnání hry jednotlivce k Baroku), kvůli tomu s ním papaláši nejednaj, a pár dní na to podepíše sousedům...
A pak samozřejmě mé oblíbené antibryknerismy, s kterými chápu, že nemusíě souhlasit. Teda vlastně nechápu, že s nima někdo nesouhlasí, ale už jsem si všiml, že je těch lidí dost.
jee, bracha antibryknerista
nemichej veci do kupy... sport je trochu neco jineho...
Děti si hrají...
co hned tak z ostra???
Zostra? To by vypadalo jinak.
ale strach stebe trošku de...
moje řeč
Souhlasim, ale po MS už měl skončit a euro nemuselo takhle dopadnout
Protože bychom se tam ani nedostali...
nebo bychom to vyhráli spekulace spekulace spekulace...
No právě . Já se spokojím s těma padesáti výhrama z pětasedmdesáti zápasů. Až se tomu někdy někdo v českém nároďáku přiblíží, tak to my už na tomto světě dávno nebudeme.
Nikdy nebudeš mít pořádný srovnání, protože nikdo už nidky nebude mít takovej kádr jako Brykner (nebo aspoň ne, co my budeme naživu).
Výmluvy, to samé tvrdili i odpůrci Chovance.
Chovanec ho měl možná lepší.
no dostat se na euru 04 "jenom" do semifinale s tak naslapanym tymem, jaky sme meli, mi prijde pod plan [navic bezmocnost, se kterou sledoval, jak rekove betonuji, take nesvedci o velkych vudcovskych schopnostech]. dalsi dva postupy na velke akce z relativne lehkych skupin mi taky neprijdou nijak extra. a to, ze sme pak na tech mistrovstvich nedokazali ani postoupit ze skupin... skoda komentovat taky se koukni, v jakym srabu je ted nase repre po tom, co od ni odesel. dyt on pro nas prakticky neudelal nic. celou dobu u reprezentace hral jednim a tim samym stylem, vyuzivajicim ty same hrace. prakticky tam za celou dobu nikoho poradne nezapracoval, a takovych negativ prevazujicich pozitiva by se dalo najit mraky
Jestli je to pravda, tak je to největší WTF roku...
http://www.teamkadan.com/wtf.gif
Radši se měl vrátit k Sigmě. Přes Francii a Rumunsko se do Afriky stejně nedostane
Přeji mu hodně štěstí stejně jako Rakousku! Francie je v krizi, takže Rakušané mohou překvapit!
francie není v krizi, akorát maj taky debilního trenéra...od MS to snima jde dolu, něco jako s náma od eura...
Raymond Domenech je sympatický kouč se zvláštními metodami, nicméně vinu na neúspěchu trenér vždy nese.
když tam nechá hrát takový střeva a riberyho dá napravo kde hraje hůř než nalevo a stejně byl nejlepšim francouzem....sagnol? co tam delal nechapu...thuram je uz starej....makelele? flamini by byl lepší volba....útok? stál za hovno....nechápu proč nevzal trezegueta, kterej zářil v serii A a místo toho vzal henryho kterej se trápil v barce takhle dobrej trener nevypada, kterej kvuli osobnim věcem neveme hráče...
A zase se potká s Rumunskem.....
vidim to na jeden z nejkomentovanějších článků
Doterajší kouč Rakúska tam odviedol dobrú prácu, hlavne dokázal zvýšiť morálku tímu a to o dosť! Bruckner bude mať teda tú prácu lahšiu ako keby tam prišiel cca. pred rokom.
Inak som zvedavý či sa do Rakúskej repre. vráti Scharner....
člověče, víš, žes možná uhodil hřebíček na hlavičku? Brykner odchází od české reprezentace v momentě, kdy je v totálně dezolátním stavu, za deset dvacet let se na něj furt bude myslet jako na nejskvělejšího trenéra Reprezentace, po něm přišla potopa (že stavidla zdvihal právě dědek, to už se v análech neuchová), a teď si jde ještě spravti chuť k týmu, kterej má potenciál se lepšit, čili on zase bude za toho dokonalýho...
Asi to tak bude
Tak tak, Rakúsko sa lepšiť aj bude, len ked sa pozerám na ten ich káder, kvalitu tam vidím, navyše tam je vela mladých talentovaných hráčov.....
panebože to jsou zase řeči! a jako česko nemá potenciál se lepšit ? 20 na MS stříbrná, 19 na ME v semifinále, ale českej fotbal je v troskách, za to Rakousko má potenciál se lepšit mnohem větší, co? prosim tě nech si ty blbosti pro sebe - a s tím že Brúckner u Rakouskýho týmu slízne smetanu a bude za dokonalýho si tomu nasadil korunu - to si jako myslíš, že ten tým má na to aby něco uhrál?
a ne snad? ten samej postyup uz bruckner pouzil i 21 a acka, kdy tam prisel jako velkej spasitel po zpackany kvalifikaci na MS
jako prostě rakouskej fotbal nedosahuje takových kvalit aby se na nějakej turnaj v blízké době podíval (pokud ho nepořádá) - to je prostě realita, tak tady všichni nepište, že jim to Brúckner posere, nebo že slizne smetanu - on se s nema na MS nedostane a nedostal by se tam ani nikdo jinej
Rozhodně se zlepší - jako ta rakouská. A až u nároďáku bude člověk, kterej hodlá ty kluky z dvacítky a devatenáctky stavět, místo aby přemlouval k návratu Galáska s Kollerem (snad si vzpomene i na Poboráka), tak pak plesej nad potenciálem naší repre.
opravdu si myslis, ze se tohle stane jeste za naseho zivota?
já právě pontenciál naší repre nikde do nebes nevynáším.
tak ale to ted mluvíš o Radovi(a beztak si myslim, že se nikdo z nich nevrátí - a na druhou stranu doufám že Rada z repre rychle vypadne) - ale proste Brúckner udelal kus dobré práce u naší repre(samozřejmě ke konci to už skřípalo) ale když vezmu jaký hráče máme my, a jaký Francie,Itálie,Španělsko atd. tak dostat se na tři turnaje po sobě a na jednom se dokonce dostat do semifinále je pro mě úspěch
ne, brykner právě nastolil trend vydojení sotva chodících hráčů a opomíjení hráčů v top formě (Jarošík, Skácel, Bednář, i Kuliče pozval až když se přecpal letenskejma hamburgerama). Brykner zničil to, co mohlo Evropu okouzlovat ještě dlouhé roky, kdyby se nerozhodl překopat herní styl kvůli jisté primadonce z druhé české ligy a neomylnému, leč stále pomalejšímu kompjůtru ve středu zálohy....
no a jak dlouhu si tu formu udrželi, nebo kde tu formu měli? a je taky obrovskej rozdíl hrát v repre a za klub, když v repre je uplně jiná taktika, a hráč musí plnit jiné úkoly, tak asi nejlíp trener pozná jestli by se mu ten hráč hodil či ne (na druhou stranu ozkoušet je v pár přátelácích mohl to zase jo)
Tak je fajn, že jezdili hlavně ty s tou stálejší formou. Baroš, Kulič, Vachoušek, Týce, Kadlec, Lokvenc, Štajner..............................
no a kolik toho kromě Baroše odehráli? dohromady vlastně nic (jako taky si myslim, že tam mohl vzít občas jiný, ale určitě to neznamenalo naše "neúspěchy")
že to neznamenalo neúspěchy? Kdy a kde jinde měli adepti na repre získat reprezentační ostruhy? Sakra, když pak ten blázen x let říká, že nemáme hráče ozkoušený, kde a kdy měli bejt vyzkoušený, než místo štajnerů, kuličů a barošů, resp. barosů na levý záloze (to už fakt může vymyslet jen magor)???
však říkám, že je mohl ozkoušet, ale i kdyby je zkusil tak pochybuju, že by se někdo z nich dostal až do základní sestavy (jinak s Barošem na levo to byl úlet, ale prostě Brúckner věřil, že to v sobě pořád má, jeho bilance v repre se jen tak přehlížet nedá)
Bože můj, to bys mohl zvát taky Panenku s Nehodou! Nejde o to, jak hrál hráč před lety, jde o to, jak hraje teď. Baroš navíc stabilně a dlouhodobě prokazuje, že nemá ani na solidní nejvyšší soutěž, tak co dělá v repre?
tak podle mě Brúckner ne jednou dokázal, že s hráči kterýmse v klubech nedaří dokáže udělat divy, před ME v Portugalsku to nebylo se všema taky uplně růžový. Holt poslední dobou se mu to moc nepovedlo, jako taky to beru jako hloupost pořád tam tlačit Baroše, ale ostatní hráče základu plně chápu - např. Galáska neměl kdo nahradit - jak Polák tak Jarolím ukázali na ME že na to nemají, v klubech dobrý ale repre je prostě neco uplne jinyho
no minimalne 12 [hadam "vod oka"] tech zapasu si nahrabal na fotbalovejch trpaslicich a ani s nima to nekdy nebylo tak ruzove viz. kypr
Nejvíc mě dostaly případy Svěrkoš,Lafata. Přišli jako střídající hráč,rozhodli zápas a pak už šanci nedostali...Ale např. Baroš měl dveře permanentně otevřený
Přesně... A proč berete do repre Baroše? - "No aby si to spravil chuť, vono se mu v klubu nedaří, já mu věřím, že se ten jeho střelecký instinkt (sic!!) zase probudí."
Dokonalej bryknerismus předvádí paradoxně Rada - čas na zkoušení není ani v prvním přáteláku po velký akci, musej se hendka pozvat osvědčený jména, aby byli připravený na kvaldu kluci... Nějaký nováčky, to nebrat!
jenze v ty obe, kdy sme se dostali do "jen" semifinale, sme mohli cely euro vyhrat. proste v tom tymu se sesla neuveritelne silna generace plna hracu na vrcholu a vudcu, ktera se uz asi dlouho opakovat nebude. navic v tom semifinale sme meli jen slabe reky, kteri neumeji nic nez jen betonovat. kdyby nas porazili se stestim,tak reknu, ze jo, se stane. jenze bruckner neudelal NIC pro to, aby ten nepriznivej stav 1:0 nejak zvratil
Jenže u toho už nebyl nejlepší hráč této generace Nedvěd. S ním bychom je vykoupali, než ho přejel Katsuranis, tak ani pořádně nepřelezli půlku. Taková porážka fakt bolela .
jinak jak by si to chtel zvratit ty? kdyz dostanes gol v 105. minute? jinak herni prevahu jsme meli, ale ztrata Nedveda byla citelna. a proste ceskej tym nema tak kvalitni stridacku aby takové hráče nahradil
Možná má kolega na mysli to, že s trochu odvážnějším koučem by nemuselo to prodloužení třeba ani nastat.
Ale ne, tam bych fakt nevyčítal nic. Tragedie přijde po tom - když už poborský s galáskem nestíhaj tenhle agreciní styl z portugalska, tak dědek zavelí, že se bude hrát hlubokej blok, aby jeho důchodci nemuseli běhat - to mě nebetyčně sejří. Ten styl byl nádhernej, účinnej, a hlavně těm klukům seděl! Styl z MS byl hnusnej, pos*ali jsme s ním co se dalo, a neseděl nikomu. Kodkoliv jinej by vyhodil dva hráče, který nestačej, nahradil je jinejma a herní projev by neměnil. Ale dědek udržel v kádru druholigistu poborskýho, pajdavýho baroše a sotva chodícího galáska, a o to přeci jde!
tak jako bylo to znát že na MS Poborský,Baroš či Galásek na to už moc neměli, ale prostě Brúckner je typ trenera, ktery nevyhodi přes palubu hráče se kterejma x let pracuje a počíta - jako je to jeho slabina, ale na druhé straně to je pro ty hráče obrovská psychická podpora, která se pak může projevit i na hřišti (i když na MS se bohužel vůbec neprojevila)
Jediný,co to těm hráčům dá je pocit uspokojení a zadostiučinění...Ale když už na to nemají fyzicky,tak se těžko můžou odvděčit maximálním výkonem.
Hlavně pocit nedotknutelnosti! U nás už není na hráče vyvíjenej žádnej tlak na výkon, oni maj repre předplacenou. Viz Hattrick: "Milane, necítil jste, že je vaše pozice ohrožena, když se trefil Svěrkoš?" "Ohrožená pozice? Tak se podívejte, kolik toho Venca odehrál, dva zápasy. A já přes padesát. Takže je to snad jasný... Ale já mu to přeju ty góly. Ať dává klidně tři za zápas. Já je budu dávat taky, když budu hrát v útoku"
Jo,to mě taky pobavilo.
tak podle mě je pro hráče hodně důležité a podepíše se to na výkonu jestli za tebou trener stoji nebo te hned po nepovedene kličce vystřídá - a fotbal je hodně o hlavě, ne jenom o fyzičce
To je hezký,jenže když je hráč sebevědomý,ale už na to nemá fyzicky a ještě k tomu se takových hráčů sejde v jednom týmu na hřišti víc,tak ti čistá hlava moc nepomůže...
tak samozřejmě když se to sejde tak je to špatný, beztak to ale Brúcknerovi nezazlívám, já osobně sem tam zas tak moc hráčů, kteří by ty zmiňované mohli nahradit neviděl
Když hráč neunese tlak, nemá na týhle úrovni co dělat. Takhle možná ještě funguje naše liga, ale vyspělý soutěže už jsou jinde, tam tě nenechaj hrát jen proto, aby ti zvedli sebevědomí...
jo presne, tlak a fyzicka nepripravenost z klubu. brucknerovo motto nekdy by si mozna mel precist starsi cisla the sun nebo guardiana, co tam treba psali o trenerech anglie. kam se hrabe blesk a jine nase platky...
ty seš chytrej jak radio proč se nesebereš a nejdeš komentovat do televize se Strakou???
Zrovna Straka by souhlasil s mým oponentem, se mi zdá
on tech klicek milan mel trochu vic. proboha, dyt ten kluk se prakticky nedostane k balonu, a kdyz jo, tak mu ho v pohode souper odebere nebo pokoni prihravku
Známej mu říká "šicí stroj" Jak dycky sklopí hlavu a kmitá nožičkama, bez toho, že by se podíval napravo nalevo, a jestli to má nějak smysl někam běžet...
Baroš... Vlastní fanoušci ho vypískávaj při finále poháru, Alan Shearer se mu o poločase směje, ale pro repre je furt dost dobrej. No kde jinde mu pofoukáme bolístky, kde jinde mu řekneme, že na to furt má, když už i vlastní masér by ho nejradši poslal do řytě...
v kazdy jiny fotbalove vyspely reprezentaci by takovym hracum rekli, ze uz s nima nepocitaj a nazdar zato my bychom jim meli poskytovat utechu, kdyz se jim ji nedostava v klubu popr. uz si uvedomuji sve stari?
tak to je všechno kdyby - s trochou odvážnějším koučem nemuselo nastat, ale třeba z důvodu, že by sme dostali gola už v 90. minutě - jinak prostě ani na ME 2004 sme neměli na střídačce takový hráče, který když tam pošleš vezmou odpovědnost na sebe a rozhodnout ti semifinále ME (takový hráči bud na hřišti byli, nebo byli zranění - ale jako říkam je to všechno kdyby, mohl tam zkusit nekoho hodit ale urcite bych mu nevyčital že to nezkusil, taky sem veril, že je dame s tim co bylo na hristi)
uršitě. Však taky píšu, že mu zazlívám hlavně to, co přišlo po tom. EURO2004 je spíše dobrá vzpomínka, než špatná.
to je kravina!!!! neveřim tomu
coze?ved mal koncit, nie?to sa mi nezda
ještě by si mohli vzít Košťála a Mokrýho, pak bych byl maximálně spokojenej
De videt ze i Bruckner je asi zlatokop.Podle mne ho museli rakusaci ukecat penezma.Ae stejne rika ze konci a pak vezme praci v rakousku hmm de videt ze to co rika nikdy nebrat vazne.
to je blazen,takhle si na stary kolena zkurvit jmeno
Jestli to je pravda,tak hlavne nechapu jak mlel o tom ze chce do duchodu a ted (mozna) pujde tam
mel skoncit po MS,ted uz je to krec,pripada mi ze to chce zase vsechno vratit a dohnat zpatky,ale s rakusakama to je utopie...
Aby si tu povest jeste vice nepospinil
Má to zapotřebí??
Brückner jim určitě pomůže s vývojem fotbalu, ale Rakouskou reprezentaci nedostane na MS 2010 ani omylem.To by byl zázrak!Bude to mít strašně těžké,protože tam nejsou takoví skvělí hráči jako máme my.Jinak přeji hodně štěstí
Taky bych vzal raději práci někde, kde si mě budou více vážit a každý druhý anonymní bezmozek se do mě na netu nebude navážet. Jen do nich, Karle a hlavně nezapomeň stavět Garicse .
Tady se hlásím, Karle, až si budete pročítat povzbuzování z Mallorcy, tady ten anonymní bezmozek, který má za to, že je lepší stavět útočníka, kterému na gól stačí deset minut, než útopčníka, kterému na něj nestačí tři roy. Jeden bezmozek, který má za to, že pan inženýr Mýša Kadleců v repre opravdu nemá co dělat, a hasit s ním problémy v nejklíčovějších minutách šampoinátu může jen troglodyt. Jeden bezmozek, který má za to, že když mužstvu implantujete skvělý herní styl, je lepší vyhodit hráče, kteří už ho nezvládají (Poborský, Galásek) a nahradit je novými, než kvůli udržení těchto jmen (již ne hráčů, ale pouze jmen) proměnit ódu na fotbal v hnusnou parodii na pokus o bránění vlastního vápna. Tolik za nás anonymní bezmozky. Teda bylo by toho ještě mnoho, ale špatně se to v těch ledvinách, kterými nahrazujeme ony složitější aparáty nervové soustavy, hledá.
Starej senilni komar potopi nadejne rakouske muzstvo.Su zvedavej estli bude pokracovat v trendu jakym vedl ceskou repre, nebo postavi mladej tym.Myslim ze bude jednat s Polstrem a Herzogem aby se vratili do repre
když mu vedení řekne, aby hrál prödl, tak prödl hrát bude
No tak pokud mu to prikazou, tak maji aspon schopny vedeni ve svazu.Ae su zvedavej na jeho nominaci, pokud povola mlade hrace.Tak at tahne v rakousku bude tvorit novy tym a ve sve rodne zemi se jenom obohacoval na stare generaci a nechal to tady zhniit.
nadejne rakouske mužstvo? odehrajou slusně 3 zapasy na domaci pude na ME (což je z velké části způsebeno právě tím domácim prostředím) a všichni děláte jako by měli vyhrát příští MS
Lol ja myslim jejich mlade hrace kteri hrali na MS v kanade, urcite maji na cem stavet jako my jenom su zvedavej jak se k tomu Bruckner postavi.
tak je jasný že mají na čem stavět, ale prostě nedělal bych z nich hned favority skupiny, s tím že jim to Brúckner pokazí
A kdo z nich dela favority skupiny??Urcite ma ted rakouskej fotbal tendenci vzestupu, tak su zvedavej etsli jim Bruckner pomuze nebo naopak.Ja osobne to vidim ze bruckner bude rad kdyz tam vydrzi do konce kalendarniho roku.
no mě to tak připadá, že tady všichni vynášejí rakouskej tým do nebe, a přitom nic ještě nepředvedl, potenciál má, ale to má skoro každej tým (většina dříve průměrných či podprůměrných týmů je hodně nahoru). jinak taky sem na Brúckner zvedavej - ale zadny zazraky bych od neho necekal, viděl bych to na 4.místo ve skupině
Ja je nevynasim do nebe, ae pokud se chcou rakusaci ve fotbale vratit tam kde byly v devadesatch letech tak ted maji sanci a angozavanim Brucknera by tu sanci mohli promrhat
tak to ted nikdo nemuze rict jestli jim to tu sanci promrha ci ne(ja osobne tam beztak tu sanci nevidim)
No tak aby ses nakonec nedivil.Kdyz vidim co se deje v ceskym fotbalu, tak neni nerealny aby byly rakusaci za 3-4 roky na stejne urovni treba i vyssi.
tak to možná jo (i když spíš ne), ale jedine to pujde tak, že češi půjdou dolů(což je pod Radou dost dobře možné) a rakousko mírně nahoru
Uvidime, jak to dopadne, vidim to jak sem napsal.Cas ukaze kdo z nas mel pravdu i kdzy to vubec neni podstatne.
v příprave myslim i porazili portugalsko (nebo holandsko? teď nevim...)
Do prčic , tak tahle informace mě normalně položila na prdel...hm, jak už tady bylo řečeno, deli se to jasně na dve skupiny, jako vždy, a bez ohledu na sympatizanty a antibrucknerovce je jasne, že timhle krokem donutil lidi přemyšlet o sve osobě spiše negativně :-) prostě hustéééé Karle
jak vidim tak tu zase par inteligenru jenom nadava na brucknera!!! ale kdyz bylo euro 04 tak pro vas byl ten nejlepsi!!! stydte se!!!
Však na ME 04 byl nejlepší,ale od tý doby to šlo z kopce a po MS 06 měl odstoupit...
jj s tym ms mas asi pravdu. ale kazdy ma i sve slabe chvilky!!! nebo tobe se vse jenom dari??
Ne,ale když vidím,že už týmu nemám co nabídnout,tak přiznám,že je čas skončit a odejdu. NE jako Brückner,který se držel zuby nehty kormidla a sváděl neúspěch na zranění,apod.
Určitě pro něho mluvil fakt, že umí plynule německy. Když byl před dvěma lety na obhlídce hotelů pro MS 2006, tak recepční ani nepoznala, že není Němec...
jj s tym ms mas asi pravdu. ale kazdy ma i sve slabe chvilky!!! nebo tobe se vse jenom dari??
4 roky mit slabou chvilku? to uz se asi neda nazyvat chvilkou, coz?
ty si myslis ze sme ty 4 roky hrali porad spatne?? pro tebe je spatne kdyz vyhrajes kval. skupinu?
ano vyhráli sme kval. skupinu a BEZ rosickýho, nechápu ted aproč na euru sme také bez rosickýho propadli
kazdy den se nedari!! to se proste stava
Vyhráli jsme skupinu, ale po jakých zápasech? Neberu ještě podzim 2006. tam hráli dobře, ale po zbytek kvalifikace se jim podařil jen jeden zápas a to v Německu. Jinak to byly remízy a vítězství proti slabounkým soupeřům
nebo lépe - že je cizinec
co zas mate vetsina keci - vsak jste chteli aby kostal s bryknerem vypadl.... kostal nejspis odchazi do soukromeho sektoru s realitama a brykner do rakouska a v tom pripade nemuze bejt v zadne funkci u na na svazu - nechapu tak nektere zdejsi negativni reakce od antibryknerovcu....
Bezpáteřní prolhanej haj*lík. Hlavně jak po Euru když opuštěl ČR brečel že se k trénování nevrátí, jak si chce odpočitnout od fotbalu, nezapojovat se do ničeho co je s trénováním spojenýho. A BUM je trenérem Rakušáků. Fůůůůůůůůůůůůj
Je to uz starej dedek co si bohuzel nepamatuje co rikal pred minutou natoz po euru.To si rakusaci pekne na*rali do bot kdyz angazovali takovou chodici mrtvolu
to ses teda pochlapil !!
Sry ae podle mne ma uz svy nejlepsi leta za sebou a posledni roky ho potkavaji jenom neuspechy.Jednoznacne precenovanej trener kterej mel uz davno plest papuce v domove duchodcu
tvuj nazor..........
WTF?
no, moh by aspoň pozvednout rakousko a ukázat našemu deb. svazu, že se vyplatí angažovat zahraničního trenéra, když se nevyplatí češi
Vám se jako nestalo, že jstě někdy v životě nezměnili názor nebo rozhodnutí? Tady se projevuje natur českého lidu. 10 mil. obyvatel - 10. mil. trenéru. Víte, ono není problém si udělat trenérskou licenci a pokusit se prorazit. Pak by jste na jeho práci pohlíželi jinak. Kritika ano, ta je na místě. Ovšem, to co to valíte vy, je kupa keců a ničím nepodloženýmch blábolů... Prostě laikové
Tobě připadá v pohodě,pokud někdo řekne,že s fotbalem natrvalo skončil a pak se zčistajasna objeví u repre cizí země?
takze nedved taky neni u tebe v poho??!!
Abych řekl pravdu,svými prohlášeními určitě ne.
Nedvěd je stejnej případ, ten se ale naštěstí už do repre nevrátil.
ale jednu prece ano na ms 2006
to bylo jasny ze na MS budou chtit hrat vsichni. O to vic me zarazi ze vsemi milovany uzasny pan Bruckner dokazal s tymem vyhral jen 1 zapas. Jaky to velky uspech s nejlepší sestavou za poslední roky.
musis vzit ze baros a koller byli zraneni!!
o to větší chyba Brucknera ze neměl připravenu žádnou záložní variantu.
to mas pravdu!!! jakmile tad nabehl ten lokvenc bylo vse v haji
A baroše ten pitomec stejně stavěl!!!!!!!!!!!!! Ten prcek tam vůbec neměl jet, pro Boha živého!!! To samé poborský!!
Tak to víš, v základu musel bejt vždycky aspoň jeden zraněnej a dva důchodový, protože se hezky jmenujou a Kájovi odehráli před lety jeden dva skvělý zápasy... Když jsme hráli v poli v sedmi, tak tam toho holt moc vyhrát nešlo.
PENIZE,PENIZE A PENIZE TAK STARY A ,PORAD MA MALO !!!! BRUCKNERE JE MI S TOHO ZLE TY RAKUSAKU
no jo zavist je blba vlastnost !!
Jaka Zavist..Ty blbe...Davam mu maximalne rok..A potom ho nebudou chtit,ani v GRUZII
tak proc tu pises neco o penezach ze jide jenom po nich!!!! a nenadavej me pls!!
ježiš marjá...
ban
Pitomečku.
Tak už i Rakousko má lepšího terenéra než my, bravo Karl.
Hodne stesti
Jeden z nejlepších trenérů, co jsme kdy měli... Když se rozhodovalo, jestli bude coach Rada , nebo Chovanec, tak jsem si zoufal, protože ani jeden nedosahuje Karlovo kvalit. Asi ještě nechce do důchodu, a to je jedině dobře. Ať se ti daří.
Kdepak, na tohle se připrav. Přestože ten člověk zničil, co mohl, tak se na něj bude vzpomínat. Protože se dostáváme do stejný situace, kterou Kubíček popisoval po Bryknerově působení v Olomouci - zlatí hoši odcházejí, a prašiví na to díky Bryknerově opomíjení prostě nemaj. Aprés moi le deluge!
hlavne, ze za celou karieru vyhral jen ME21 pritom at se nekdo koukne na capella, co on vsechno dokazal, ale stejne ho nekteri porad kritizovali. v realu ho vyhodili po, jak ja rikam, "renesancni" sezone jen za to, ze nehral libivej fotbal pritom u brucknera se najde porad dost lidi, kteri ho velebi do nebese. nechapu...
Tohle se mi nelíbí....
Rakušáci hráli na Euru hezkej fotbal, ale to se brzo změní.
myslim že by mohl přesvědčit Kollera aby změnil občanství a reprezentoval Rakousko
a baroše taky a měli bysme dva problémy z krku
tak Rakušani hráli doma dobrej turnaj, ale tak je jasný, že podali dobrý výkony kvůli vyblázněnim domácim fandům. Teď když bude trénovat Brückner může hrát Paul Scharner z Wiganu, kterej měl neschopy s Hicklesbergrem(nebo jak se to píše)
"vybláznění fandové" chtěli aby se rakousko vzdalo účasti na ME aby neudělali proslulému státu v lyžování ostudu
ale nakonec tam ta kulisa byla...nebo si se bál zesílit telku???
no to ne...
Rakušanům přeskočilo a Bruckner zradil svoji vlast.
A jak proboha...?
Rakušáky rád moc nemám, ale Karlovi budu fadnit, ať se mu tam daří. Teď se ukáže, jak moc dobrej trenér to je.
Karle, držím palce
No, Karle, nevim proč, ale hodně zdaru.
Skvela volba pro Rakusaky.Good luck Karle.
Ty lidi co sou proti Bruckneroj sou ubozaci......ted kdyz se EURO nepovedlo tak vsichni nadavaj...ale po EURO 2004 vsichni ze to je nejlepsi trener!!ale proc me to prekvapuje tohle je zku*vena ceska povaha
nadávám od MS, po Euru 2004 to pro mě nebyl nejlepší trenér, ale výbornej určitě jo. Máš přesně sjeho uvažování - Baroš dal jednou pět gólů, tak bude skvělej i za třicet let, i zraněnej, i se slepeckou holí by ho stavěl. A jemu se taky povedl jeden turnaj, a proto mu máme asi podle tebe lízat zadek furt. Když pilot doveze cestující v sobotu bez potíží, a v úterý a ve čtvrtek s každym letadlem kvůli svý blbosti spadne, budeš taky řikat, že je skvělej, protože jednou to dopilotoval do cíle? Prober se!
Chci jen říct, že do eura 2004 uměl vybírat hráče, od té doby, tam bral hráče, co nehrajou, nemají formu, a jiné jako Jarošíka přehlížel, jako by nebyl a takových bylo víc, pak podle toho vypadalo MS 2006 a ME 2008. Jinak jsem čekal, že už půjde do důchodu, už to není trenér, co býval, akorát si zkazí renomé, co ještě má.
To je zas jednou prdel, už to tady opět roztáčejí nějací rozumbradové, kteří mají zřejmě dojem, že by zvládli vymyslet koncepci nároďáku a zároveň měnit ideálně taktiku přímo při hře než trenér s celoživotní praxí. Ono pánové, ty vaše řeči jsou děsně chytré a vůbec nejsou od věci, to bych netvrdil, nicméně je třeba připomenout přísloví "po bitvě je každý generál". Ještě bych připomenul, že oba ty zpackané turnaje posrali individuální chyby a ne taktické. Tušil by nějaký ze zdejších prozřetelných taktiků, že proti Ghaně vyrobí náš nejstabilnější stoper už ve 2. minutě takovou minelu a rozesere tím veškerou stanovenou taktiku? Nebo snad že Čech pustí minutu před koncem soupeří přímo na kopačku? Těmto chybám se prostě předejít nedalo a můžete si plácat jak chcete. Všechny kvalifikační období zvládl na výbornou, že stavěl na svých osvědčených koních mu snad může vyčítat jen blázen, každý trenér má své koně na které sází i když jejich forma není právě ideální.....prostě já osobně nevidím důvod, proč bych mu měl nějak spílat, to je asi celé....
Opět Bryknerova mentalita, mně nemá kdo co nadávat, vždyť já to vím nejlíp. Popisuju jen to, co vidím: 2004 - moderní agresivní fotbal, 2006 - něco nikoli nepodobného tomu, co hráli Řekové o dva roky dříve. Ty individuální chyby pramení z toho, že se hraje fotbal, který individuální chyby na obranné polovině přímo vyvolává. Čechova minela je podle mého pouze potvrzení statistiky - když do vápna letí zleva sedmnáct centrů, jeden holt jednou propadnout musí, chyba je, že tam ty centry lítaj.
Prostě já osobně nevidím důvod, za co ho od roku 2004 pochválit, to je celé.
dle mě dokázal vždycky z každýho hráče dostat maximum a možná ještě něco navíc.
No, každopádně se tepráve teď ukáže, jak silnej je náš nároďák. Dle mě nás teď čeká vcelku sešup, ale uvidíme ....
že nás čeká sešup, o tom nepochybuju. Podle mě je ale taky jasný, že díl viny opě nese Brykner, nenechal hrát hráče, který na to maj, a i kvůůli tomu Rada první, co hodlá udělat, je překecat k návratu Kollera s Galáskem. S těmahle hráčema nás teda sešup čeká na beton, kluci jako Jarošík, Šírl nebo Skácel už měli bejt dávno stabilní členové kádru, Svěrkoš se neměl teprve rozkoukávat, ale měl na něm už dávno bejt postavenej celej herní styl, a další a další kluci. Jenže my neáma čas na zkoušení hráčů ani v prvním přáteláku po mistrovství, tudíž ten sešup je téměř betonovej.
svatá pravda..
A proč by ho měl někdo kritizovat za něco, za co prostě nemůže..?
- Píšeš tu neskutečné bludy, Ten styl se za ty 4 roky nějak moc nezměnil, to přirovnání s Řekama ja absolutně zcestné, hráli jsme s tím, co jsme měli a Bruckner z toho vydělal maximum. Za to, že hráči stárnou a že je není možnost nahradit něčím lepším taky nejde na jeho hlavu.
Ty individuální chyby že pramení ze stylu hry? Takže když stoper špatně odhadne balon letící přímo na něj z odražené standartky tak je to chyba stylu hry? A kde jsi proboha vymyslel to, že když na brankáře považovaného za světovou špičku letí 17 ( a kde jsi vlastně vzal že jich bylo tolik?) lehoučkých centrů, při kterých ho nikdo nenapadá, mu statisticky má jeden vypadnout? Takových centrů musí pochytat 50 za sebou a bez chyby, od toho tam ten brankář je. Opět kydáš na Brucknera něco, za co nemůže...to je taková česká specialita, házet všechno na trenéra, taková Sparta by mohla vyprávět....
Jestli nevidíš tu proměnu od ČR 2004 k ČR 2006, nevím, co děláš na stránkách o fotbale.
Rozhodně není tak markantní jak ty se tady snažíš naznačit, ty fotbalový vševěde. Je to všechno o hráčích a jak už jsem psal, pokud stárnou a není možnost nahradit je něčím lepším, protože je třeba se podřídit úspěchu, tak na tom trenér nenese sebemenší díl viny....A pokud nejseš s to reagovat na víc, než na jednu čtvrtinu příspěvku, tak by jsi nad svým působením zde měl zapolemizovat spíš ty...
Neboj, ono tě to brzy přejde...
já už jsem tu toho napsal dost výše.. I o tom stárnutí hráčů (bryknerova chyba, že nemá náhradu, hráči jsou), že je chyba stylu hry, že už nenapadá na soupeřově polovině, ale hodlá se zakopat u sebe, z čehož pramení i fauly v okolí šestnáctky, tak to ti klidně řeknu až teď, centry jsem myslím i počítal, ale až tak od pátýho, že těch centrů musí chytit padesát je možná pravda, ale že prostě jednou za čas nějakej vypadne, to je logický, statisticky se jednou chyba stát musí (Kasparov taky jednou za karieru přehlídl dvoutahovaj mat a jednou dokonce v blitzpartii rochoval dvakrát, považte!!), ale jde o to, aby k té chybě ani dojít nemuselo, a jinak není na co reagovat, protože to je jen vykřikování, že trenér za nic nemůže. Pokud za nic nemůže, není třeba ho platit, protože ani nic nezmůže. Pokud ale něco může, může to i udělat dobře i to pos*at. Ty bys ho nejradši dostal do pozice, do které se slovy Čecha staví Košťál - každej úspěch patří jemu, každej neúspěch udělal nekdo jinej.
Dokázal bys mi blíže specifikovat ty náhrady (myslím tím ty adekvádní)?
Jinak ten zápas s Turkama nebyl o tom, že by jsme se druhou půlku stáhli, ale že se Turci o přestávce vyhecovali (a sám víš, jaké jsou ty turecké povahy) a přestali být tak neskutečně pasivní a jednoduše nás začali přehrávat a jako že na to kádr měli, aby nás přehráli. Pak po tom snížení přišlo peklo, které se dalo čekat a potom to je právě už na zkušenostech a individuálních kvalitách a Čech to prostě nezvládl...
Jinak já se ho do žádné košťálovské pozice dostat nesnažím, jenom pouze nemám vlastnost hledat příčiny všeho neúspěchu pouze na trenérovi, jako to děláš ty. Chyba trenéra nároďáku je, když má tým s potenciálem a ten není schopen využít, za což můžou špatné taktické dovednosti, blbá koncepce apod., což nám v tomto kvalifikačním cyklu názorně předvedl takový McLaren - na něj Angličané ten neúspěch klidně svést mohou....
Jarošík,Rajnoch,Lafata,Svěrkoš,Šírl,Skácel...
Díky... Dodám že na MS se mohl hrát stejně agresivní fotbal, jaok o dva roky dříve, akorát by tam nesměl být Poborský (místo něj teda asi Sionko, že se klidně obětuje pro tým a naběháý kilometry při napadání dokazoval pod Hřebíkem ve Spartě víc, než skvěle), Galásek (tam asi měl být zapracovaný Jarošík, možná ten Polák) a zraněný (!!!) Baroš. Místo zraněného hráče můžeš vzít klidně i Doška, protože bude platnější než jednonohej kašpárek, kterej se naposledy trefil v roce 2005.
Asi teda ještě Bednář. Ač antisparťan, klidně bych se podíval na Huška, připadal mi slušnej. Možná se mohl zkusit Rajtoral, Magera (jako náhrada za Kollera, klidně mohli i zůstat u stejnýho herního projevu), Jakub Mareš, Střeštík... Asi jich je dost.
Uvědomujete si vůbec, že hráči, kteří hráli v reprezentaci doteď se všichni dokázali prosadit v zahraničních klubech, ve slušných ligách? Z těch tvých to kromě Jarošíka a Šírla nikdo nedokázal. A to se vůbec nebavím o Střeštíkovi a mu podobných.
Baroš začínal, když hrál za Baník, Kadlec se ještě ani ve Spartě neprosadil, Kulič šel s formou drsně dolů, když nastupoval do repre, tak co?
kulic mel zrovna v dobe MS zivotni formu. Spolecne s Matejovskym. Tak je diky tlaku verejnosti povolal o pul roku pozdeji do narodaku. Ale ty meli byt v repre na MS
však o tom mluvím, že šel do repre, až když šel s formou dolů...
Lafatu či Svěrkoše jsem zmínil proto,že rozhodli jako střídající hráči zápas a pak se už do repre nedostali,resp. nedostali šanci a místo nich hrál Kulič,který rozhodně nepředváděl nic zázračného. Místo Rajnocha byl upřednostňován Sivok,to je hráč,který má nějaké zkušenosti ze zahraničí? To by se dal zmínit i Svěrkoš či Papadopoulos jako bývalí účastníci Bundesligy...Skácel předváděl před pár lety ve Skotsku výborné výkony,v Evropě už působí několik let,tak proč nedostal téměř žádnou šanci...Jarošík je jeden z našich nejúspěšnějších hráčů v zahraničí,kvalitativně by Galáska trumfnul také v klidu. A Šírl má za sebou úspěšnou štaci v Zenitu a kolikrát hrál alepoň v přátelácích? 1x...A hlavně nevím,proč by mělo být 100 procent všech hráčů zkušených ze zahraničí. I v lize máme mnoho kvalitních hráčů,kteří by mohli být přínosem,jakožto střídající hráči. Střeštíka jsem nezmiňoval proto,že ho nepovažuji až za takového reprezentanta,v tomhle se shodnem...
Chápu. Rajnoch se může nominovat maximálně sám, prostě na to nemá, stejně jako Sivok, který se ale do 18-členné nominace taky nedostane. Jarošík si s Brücknerem nesedl, za zkoušku by stál, ale nahradit Galáska žádná sranda nebude. Šírl hraje v podceňované ruské lize, kdyby Zenit nevyhrál UEFU, nikdo si na něho nevzpomene, což je škoda. Ale těchto případů je víc, např. Hübschman. Jinak já se nebavil o účastnících Bundesligy, ale o hráčích, kteří se prosadili. A skotská liga? Nenech se vysmát. V naší lize je osobností zoufale málo, protože každý solidní hráč jde ven.
Třeba Larsson prožil svoje nejlepší léta v Celticu a je to hráč nejvyšší kvality...
Tím ho nechci porovnávat se Skácelem,ale on tehdy táhnul Hearts a málem uhráli titul před Old Firm. To o něčem svědčí.
o šírlovy se spekulovalo jenže měl něco z nohou, (jeslti mluvime o euru 08)
Souhlasím, nesnášel jsem tu jeho taktiku, vedeme, tak to tady v zadu zakopem, nějak to ubráníme, takovej fotbal nesnáším, začne tím narůstat sebevědomí a tlak soupeře a naši hráči, nejsou roboti a jednou tu minelu vyrobí, a to že to budou hrát na své půlce, tomu hodně přispěje. S tím centrem, který Petr pustil, se dalo očekávat, pod takovým tlakem, která jeho taktika bránit a bránit vyvolá, se chybuje hned častěji.
Co o to, my to občas hráli, i když jsme nevedli, to bylo nejlepší....
bezvýznamná událost
To jsou teda šoky Se divim,že už nejde do důchodu odpočívat!!Ale fotbal je holt silnější,tak přeju hodně štěstí a úspěchů
To je největší překvapení měsíce si myslim Tohle jsme nečekal.Tak at se mu tam daří ale bude to mít hodně těžký.Skupina je moc silná.
buzernt odelde od nas a jde trenovat rakousko
Naštěstí, že od nás odešel!
A co takhle: díky trenére a hodně štěstí. Trochu pokory vy odborníci by neuškodilo.
Já mu hodně štěstí popřál, ale už tu neměl pěknou řádku let co dělat!
to patřilo hlavně tomu nad tebou. Pořád si myslím, že toho dosáhl hodně a ještě na něho budeme vzpomínat. Odešel sám, věděl moc dobře že už mu odešla éra hráčů kolem Nedvěda, Poborského, Šmicera...Teď to chce nový impuls, i když v případě našeho vedení to vůbec nevidím dobře.
Aaaaaaaaarghhh!!! Prostě za to, zač se dalo děkovat, už mu bylo dáno díků víc než dost, a to nejen na webu, ale hlavně v podobě nezasloužené smlouvy. Zato pořádně vynadat mu nikdo z lidí, na nichž záleží, nedokázal, tak to holt musíme ve větší míře udělat za ně.
ja bych si docela rád přečetl tvuj komentář k tomu, kdyby tam hrali ty cos jmenoval a dopadlo to stejně. Ja si o Tobě myslim, že si nevidiš do huby
Tak i kdyby to dopadlo stejně, měli bychom na čem stavět budoucnost repre. Teď nemáme, a proto bude Rada obvolávat Galáska s Kollerem. A do huby si teď fakt nevidím, když čumim na klávesnici a do monitoru.
taky se mi určítý věci u něho nelíbili (Baroš, špatný nebo spíš žádný střídání proti řecku...), ale nadávat mu do buzerantů mi připadá fakt ubohý.
Ale jo, to je moc... Tak mládenec je nejspíš rozhořčenej, jak odmítl náš svaz s poukazem na chatrný zdraví, na nesnesitelnou lehkost bytí a kdesi cosi, a zacinkaj šilinky a najednou děda vyskočí ze smrtelný postele, naloží si těžkost nebytí a utíká do Minireichu...
Fak bych potřeboval vysvětlit, za co si ten člověk zaslouží bejt chválenej za poslední roky. Nikdo mu tu snad neupírá skvělej herní projev v roce 2004, ale co to pro Boha živého je, to, co přišlo potom??? Nebo ho budeme navěky zbožňovat za porážky Andorry a San Marina? A co maj řikat ty kluci, kterejm zazdil jejich nejlepší leta? Kluci, který se museli koukat na to, jak na MS hraje pajdavej Baroš? Co bu měl řikat Svěrky, kterej dá hned góla a pak se na hřiště ani nepodívá? Za tohle chválit Bryknera?????? Dokázal ze skvělýho materiálu jednou udělat skvěle fungující těleso, všechna čest. Nedokázal formu udržet, nedokázal přiznat svou neschopnost v tomto ohledu, nedokázal zabudovat ani jednoho hráče jakožto oporu, čili není vidět ani nějaká koncepční práce... Tak za co??? Furt jen za to EURO?
když už, tak mu můžeš poděkovat třeba za to, že nás dostal na MS a na ME - teď to berete všichni jako samozřejmost, ale až se tam nedostaneme (což se doufám nestane, ale ta možnost tam je ted o dost vetší) tak budete ještě vzpomínat jak to bylo pěkný když jsme byli na třech šampionátech po sobě
No jo, beru to jako samozřejmost, ten hráčskej materiál tady je. Když na šampionátech postupovalo do závěrečných bojů Maďarsko s Kocsisem, Puskasem, Hidegkutim, Csiborem Zakariasem, Lorantem... tak to taky byla samozřejmost. Že tam nepostupujou teďka je taky samozřejmost. Poborský, Rosický, Nedvěd, Čech, Ujfaluši, Jankulovski.... Nebyl skoro každej z nich aspoň jednou v tý padesátičlenný nominaci na Fotbalistu roku, nebo jak se to jmenuje? Ujfaluši asi ne, ale ty ostatní možná... Každopádně s těmahle hráčema mi to připadá jako samozřejmost. To je spíš zázrak, co udělal Rehhagel s Řekama.
Postup na MS samozřejmost není, to byl taky velký úspěch, ale možná nás už na MS měl vést někdo jiný a nedopadlo by to tak katastrofálně, jak to dopadlo.
co to je za mega sracky co tu porad pises felixi do pice, sem se sem kvuli tobe regnul, kurva, ty vubec nevis, nemas uctu, nevazis si lidi nebo co, on vyzdvïhl fotbal perfektnima myslenkama a dokazal spoustu krat vyhrat, a ty tady znej pomalu delas budizknicemu kterej nic nesvedl ze byla generace hracu a on ze je supak do pice je to pan kapacita a tecka. mega sracky si nech a kdyz sme u toho, nekde nahore to mas ten prispevek tak on tu uctu ma ktem hracum jako je galasek atd proto je neustale zval do narodaku vis , je to takzvana jistota vzit do mančaftu galaska nez buzicky jako kadlec atd ty kluky. a furt je lepsi tam dat jistotu barose bez formy, kterej aspon muze neco dokazat nez omylem bodlem nakoplej sverkosem gol kterej to chtel snad tu branu prestrelita omylem dal gol kurva, zapracovavat hrace muze tamdle na púratelakach a ve skupinach a ne v jeho zabehlim systemu jistot galaska kolera barose a celyho jeho standartniho kadru
Jsem nevěděl, že je Míša Kadlec čtyřprocentní!
Chlape, teď jsi mi to vysvětlil a já konečně pochopil, v jakým těžkým omylu jsem žil. Díky za prozření, kámo!
Dědku táhni už do pr****, seš lhář a ke všemu loutka.Vem si tam sebou i Košťála a bude klid.
misa kadlec je fantasticky hrac , ale v 1.A tride, a nezapominejte ze ted na sampionatu sme byli bez zalohy krome sjonka a bez ni se tezko da z realizovat nakej styl...
Myslím, že Míša je výborný obránce s budoucností před sebou! Bruckner ME i předchozí MS zkazil, jak se dalo, ale Kadlec za to nemohl ani žádný jiný hráč! Prostě Kája s tou svojí hloupou taktikou!
ja sem zjidavej co tady budou psat ty chtry hlavicky az bruckner to vyowni s rakouskem, a kecy tipu ze zase bude nakopavat na nakyho obra rakosuka jako tady na kolera sou hodne ubohy kecy, koler je mazanek perfektni zakoncovaci utocnik nejvic branek za narodak to snad mi tady nikdo nevyvrati ze to je excelentni utocnik, ale potrebuje se poodle nej uspusobit styl hry a brukner to udelal vyuzil perfektniho kolera zacal na nej hrat, a proc taky protoze to videl ze mame kvalitniho utocnika akorat barose ted uz ani jeho a utocnici tipu kulic sverkos a ja nevim kdo vsechni sou knicemu a on to vedel tak to zacal hrat takhle a ovoce to neslo jak dlouho, a od toho systemuz jit nechtel pac to vidi ze sverkos je knicemu a ze baros ted uz taky a okulicovi se nebavim tj vse , ted v rakousku zase uvidi na co hraci maj a jakej styl pro ne bude lepsi, jestli maj poradny utocniky bude hrat 4:4:2 a poprdeli nebude tam hledat zadnyho tipove stejnyho utocnika protoze jinej koler neni ten je jen jeden
zkuste si hrat s ubozakama v utoku jako sverkos kulic proti tymu spanelska kde je villa a toress :D se systemem 4:4:2, to byste asi plakali pri zapase, vubec se nedivim ze zacal stylovat taklhe, kvalitni obrana a perfektni hrot koller excelentni uvaha kterou z realizoval, jinak bysme se nemohli spanelsku v zivote vyrovnat , takhle ano a dokonce kazdymu tymu sveta
Úpřímně řečeno vidět to moc nebylo!
Jo dali mu hodne penez. Podle me nic jinyho by ho nezlakalo. Kdyz postoupi bude v Rakousku buh, ale kdyz ne tak bude jako ostatnich desitek treneru pred nim. Vydela si do MS a utece.
ja nechci bejt nakej buzerant ale proste ctes ty vubec co pises?:D rofl kamo co to je za hnuj ja nechci bejt drzej ale brukner je za vodou a fotbal ma jako konicek, o prachy tu nejde pro pana krale :(, nez aby sedel u pivka a televize v duchodu tak on rad zapremysli a zkusi nakou kulisarnu a ch jo
Tak Brucknerovi jde o prachy hodně, to si piš.
Jistě, taky proto se za těch 600 tisíc měsíčně držel křečovitě našeho nároďáku!
To víš no, potřebuje zaopatřit i svoji rodinu.
A stavěl domeček!
ja jen rikam ze proste kvality nasich hracu se ted nedali proste srovnat pocinaje jarolim sverkos a kadlec a tuty hrdlicky, a tezko si mohl cekat ze zacnem hrat system 4:4:2 proti reznikum jako je spanelsko treba ktery sme sice nepotkali ale ber to jako ukazku, by nas roznesli na kopytech a spanelsky obranci by se chechtali puyol by mel prazdniny proti nam kdyby sme hrali s s takovy utocnikama + na sampionatu bez rosickeho a nemohoucnou zalohou, takhle zabijak koller by mu to tam aspon vysvetloval puyolovi jak se veci maj a brukneruv system daval vice nez teoretickou sanci na uspech.
Odvážnému štěstí přeje, my jsme odvážným stylem nehráli!
nemuzes byt odvazny s hraci ktery nejsou ani s 50% tak dobry jako souperovi hraci>> narazim na nasi zalohu, bez zalohy nemuzes byt odvazny, s panem jarolimem tvurcem hry byt odvazny tys ty zapasy snad nevidel :D pan srdce lvi kral jarolim :D, to je dalsi adept ja ty kluky uznavam ale proste je to krizovka kdyz tydle pasaci hrajou za repre, a brukner proste jinej material sehnat nemohl , rosicky a pak dlouho,dlouho,dlouhooooooo nic a pak jarolim :D
My ale nemůžeme bránit, nemáme na to hráče, po 80 procent zápasu a myslet,l že vedení 2:0 udržíme! S Tureckem jsme měli být odvážnější, před dvěma lety s Ghanou i Itálií taky...!
ja to beru, je to tak ale on to nemyslel spatne ubranit stav 2:0 s cechem v brance a obranci ujfalusim jankulovsky stitem galaskem neni marny rekl bych ze to byla jistota, myslel to skvele ale jak rikam za to nemohla obrana, za to mohla zaloha koukni na ten zapas kriticky minuty jak nam dali goly, dyt sme tam snad zalohu m¨nemeli na ne se to valilo rovnou na obrance, a kazdy rika ze tam mel nahodit utocnika k barosovi a hrat na dva do otevreny obrany turecka- ANO ale zase dalsi vec koller tam byl proto aby to jistil v zadu a odhlavickoval to pac se chystal konec zapasu a brukner vedel ze co centr turku to obrovsky mega riziko oni to kopali skvele takze kolera tam nechal a spolehal jak sem rekl na jistotu cecha a obrance rozehnala a tak dal ktery sou obrovsky kvalitni bouzel to nevyslo smula + zavahani cecha
Nebyla záloha. A kdo ji špatně poskládal? Čech? Nebo Míša Kadlec?
hele, tj prave ono a koho tam mel dat do te zalohy, ja se ti snazim vysvetlit ze rposte on tam lepsi material dat nemohl a kdyz videl ze ta zaloha je tristni i kdyz tam dal nase best ceska tak se to neda srovnat s jinyma tymama ktery by nas prejeli jak lokomotiva tak co vycitas brucknerovi
vy tomu verite?
ja to beru, je to tak ale on to nemyslel spatne ubranit stav 2:0 s cechem v brance a obranci ujfalusim jankulovsky stitem galaskem neni marny rekl bych ze to byla jistota, myslel to skvele ale jak rikam za to nemohla obrana, za to mohla zaloha koukni na ten zapas kriticky minuty jak nam dali goly, dyt sme tam snad zalohu m¨nemeli na ne se to valilo rovnou na obrance, a kazdy rika ze tam mel nahodit utocnika k barosovi a hrat na dva do otevreny obrany turecka- ANO ale zase dalsi vec koller tam byl proto aby to jistil v zadu a odhlavickoval to pac se chystal konec zapasu a brukner vedel ze co centr turku to obrovsky mega riziko oni to kopali skvele takze kolera tam nechal a spolehal jak sem rekl na jistotu cecha a obrance rozehnala a tak dal ktery sou obrovsky kvalitni bouzel to nevyslo smula + zavahani cecha
vypadava mi wifina se to odeslalo 2x :(
Tak to preju rakusakum uprimnou soustrast s jejich tymem toho vycaruje tak akorat nic.V cesku mel stesti ze mu sesla dobra parta nedved,poborsky,galasek,rosicky,jakulovski,cech,ujfalusi atd rakusaci nemaji tak kvalitni hrace a bruckner vyhori jak papir jeho uspech nestal ne na jeho trenerskych dovednostech ale na hracich co tvorili tym.Sice mel u techto hracu respek ale co mu to bude platne u rakusaku.
lapine utikej si klikat tuto sem nepis =)
prajem mu vela stastia a uspechov
Panu Brucknerovi se nedivím, že odešel........Co by jste chtěli? Po tom, co mu tady v Česku nadává každý ožrala v hospodě u piva? Aby byl poradce? To můžou chtít ti šašci ve výboru. A že je nemoderní? Že nepostavil Svěrkoše? Blbost.......Napište mě hráče, kteří jsou schopni nahradit Poborského, Nedvěda, zraněného Rosického. Prostě momentálně nemáme a nic by s tím tady neudělal ani Mourinho. Viděli jsme jak dopadl třeba Jarolím.....Holt asi nás čekají chudší roky. Přeju panu Brucknerovi v Rakousku úspěch. Zaslouží si to!
je to zradce
Jasně Karlík do Rakouska a pan Arsene Wenger do Blšan... dobrý no...
Já se Karlovi nedivím , že na nás tady sehrál habaďuru, že si chce od fotbalu odpočinout. Poslouchat ty ocasy na svazu, to je tak na zorganizování útěku za Radovanem.
Asi tak,máš stopro pravdu, taky si myslím, že Karel zdrhnul, protože už ho sralo, jak mu do toho ti debilové ze svazu kdákají. Nerad používám vulgarismy, ale po přečtení dnešní diskuse mám vysokou hladinu adrenalinu. Jen si plivněte, blbouni, ona ta slina na příštích mistrovstvích možná dopadne na vás, až tam budou kopat Rakušáci a my ne. Ale já vím, Karel zničil manšaft, a teď ho jde zničit do Rakous. Ach jo, tolik kečupu místo mozku už jsem dlouho neviděl.
A nejvíc mě sere, že jsem zezačátku byl na něj taky hodně naštvaný, ale pak jsem toho pochytil víc a všechno se obrátilo. Dřív jsem se slučoval s naprostým názorem většiny , ale pak jsem si vklidu všechno prošel znovu a řekl si, že zas tolik viny nemá a připadá mi to, jako by tu někdo byl za EURA 2004 komunista a po převratu, tedy MS 2006 se z něj stal lidovec.
A dávat mu vinu za vyřazení z EURA (což bylo líto kvůli těm co se loučili s reprezentací), že tam postavil Kollera, je naprostá pivočina (každý si to domyslí). To je jako kdybych nadával, že okna špatně těsní, protože střechu nemám Bramac, ale Tondach. Tím sem chtěl říct, že je naprosto jedno, jestli by tam byl Svěrkoš a dal on ten gól, nebo Jeník. Prostě obrana špatně těsnila a mezi střechou tedy nebyl žádný rozdíl.
Nechám se rád překvapit
300.pro Rakouskej postup na MS
s tím "300 ..." si přišel trochu pozdě
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele