Brazilský zápisník IV. aneb Nic není zadarmo

16.06.2014, 10:20
Komentáře a souhrny
Obsahuje i podcast. Favorizované výběry Švýcarska, Francie i Argentiny to ve včerejších premiérách nakonec měly se svými soupeři těžší, než možná sami jejich příznivci čekali. Les Bleus sice vyhráli jasně, zato se museli vypořádávat s nejzákeřnější hrou na turnaji. Švýcaři s Argentinci potom své soky udolali se shodným a těsným skóre, leč po jiném průběhu...


Švýcarsko - Ekvádor 2:1 (0:1)

Tohle ani omylem nebyli ti Švýcaři, na jaké jsme v našem podcastovém preview pěli ódy. Reprezentanti Helvétského kříže se užuž zdáli být připraveni ochudit úvod tohoto mistrovství o rekordní šňůru bez remízy, až se s druhou asistencí vytasil zdaleka nejspolehlivější muž v červeném Ricardo Rodríguez a střídající Haris Seferović následně Švýcarům přeci jen vystřelil povinnou výhru.

Nicméně ačkoliv byli Švýcaři doopravdy nejméně na tři první pohledy mizerní a nezkoncentrovaní, těžko lze hovořit o tom, že by ztratili úplně všechny své výsostní atributy. Tolik propracovaný systém například v zásadě fungoval.

Behramiho defenzivní práce opět neměla výraznějších chyb, stoperská dvojice operovala na vysoké úrovni i při záměně Schara za Djouroua (exarsenalský stoper nakonec ve skutečnosti působil jistěji než kolega von Bergen) a koneckonců také Ottmar Hitzfeld dokázal prodat svůj nezpochybnitelný trenérský um...

Na co totiž v prvním poločase La Nati nejvíc dojížděla, to byla donebevolající těžkopádnost v přechodové fázi. Ekvádorci se zvláště po vstřelené brance zatáhli do vpravdě hlubokého obranného bloku a prostě čekali - což Švýcarům v podstatě ani nemohlo svědčit.

S Xhakou, jehož přednosti lze v reprezentaci identifikovat jen horko těžko, velmi natěsno stráženým Shaqirim, nevídaně statickým Stöckerem a dvěma defenzivními záložníky se rozehrávka Helvétům okamžitě znechutila. Švýcaři i vinou mizivého pohybu hráčů vepředu mimořádně pomalu přenášeli hru a v "hloubkové distribuci" až příliš spoléhali na Behramiho, jehož silné stránky v podpoře ofenzívy hledat nelze ani omylem.

V tomhle směru byl speciálním zklamáním příspěvek kapitána Gökhana Inlera. Pokud Hitzfeld hraje s double pivotem právě v tom (obvyklém) složení jako včera, je to primárně Inler, kdo má přebírat dispečerské povinnosti. Jenže to se mu včera nedařilo. Na přihrávce byl nezvykle nervózní a nezřídka své spoluhráče zaháněl (či vůbec nenacházel), což nakonec vedlo k tomu, že se záložník Neapole postupem času čím dál raději uchyloval k nesmyslným střeleckým pokusům z uctivé vzdálenosti.

Něco takového Hitzfeld pochopitelně musel řešit - a taky že řešil. Nedá se už sice říct vyřešil, protože ofenzivní fáze nadále intenzivně vázla - i se Shaqirim více uprostřed a přímočarým Mehmedim nalevo -, ale snaha se jistě cenila a nakonec vlastně i vyplatila. Byl to právě Mehmedi, kdo se po standardce prosadil, a později rovněž další koučův žolík.

Hitzfeldovy tahy se tedy beze zbytku vyplatily a právě za ně lze německého veterána chválit. Jinak ale nutno zkonstatovat, že jsme takhle zezačátku přihlíželi doopravdy notně "nehitzfeldovskému" Švýcarsku.

Zatímco třeba Ekvádorci ještě "nad cenou" prodávali svou rychlost a přímočarost po křídlech (zejména přes nikterak zodpovědného Lichtsteinera), na helvétských krajích zdánlivě působil akorát Ricardo Rodríguez - jeho kolegové na pravé straně jako by se železně stávali obětmi polymorfa, který z nich na počkání vysával veškerou energii. Především Shaqiri tam byl rozličnými soupeři deptán doopravdy nonstop a určitou nepohodu si odtamtud záhy přenesl také doprostřed.

Nicméně pokud si Švýcaři do příště z Ekvádorců - a hlavně tedy skvostně se pohybujícího Ennera Valencii - vezmou nějaký příklad, mohou samozřejmě úplně v klidu Francouze pozlobit, ne-li obrat o body. Základy tu zkrátka jsou a nesmírně kvalitní; nehledě na to, že takhle špatně se tolik opor naráz podruhé vyspat snad ani nemůže...

(td)


Francie - Honduras 3:0 (1:0)

Když před výkopem duelu s Hondurasem francouzský kouč Didier Deschamps prohlásil, že jeho soupeř je znám svou agresivní hrou (z kontextu bylo jasné, že to nemyslí jako kompliment), nepřijali to ve středoamerické zemi zrovna s nadšením; honduraský trenér Suárez kontoval slovy, že ano, jeho hráči mají bojovného ducha, rozhodně však prý nejsou žádnými fotbalovými násilníky. Na hřišti se však ukázalo, že v této mediální přestřelce měl pravdu Deschamps: jestli hru outsidera v jeho prvním zápase něco definovalo, bylo to právě "fotbalové násilnictví". Suárezem vzývaná týmovost a jednota sice vidět byla, ale na opačné straně hřiště - když se Deschamps se svými kolegy sešikovali na lavičce ve slušivých, perfektně sladěných oblecích, jako by šlo o symbolické vyjádření obrovského přerodu, jímž si Francie v posledních čtyřech letech prošla. Ani na vteřinu se nedalo pochybovat o tom, že Les Bleus toto střetnutí nakonec vyhrají, a že jej vyhrají jako tým.

O výchozích strategiích obou lodivodů bylo víceméně jasno už před zápasem - Deschamps zvolil své oblíbené 4-3-3, Suárez kontroval klasickým, "oldschoolovým" 4-4-2. Jediným otazníkem zůstávaly pozice pravého francouzského stopera a levého křídla; před Laurentem Koscielnym nakonec dostal přednost Raphaël Varane, vepředu pak prošedivělý kouč roztrhl útočné duo Giroud - Benzema posazením prvně jmenovaného na lavičku, zatímco Benzemu na hrotu doplnil zleva Antoine Griezmann. Na pravém křídle nastoupil samozřejmě Mathieu Valbuena.

Jak jsme však zmiňovali už před turnajem, i přes veškerý potenciál francouzských forvardů leží největší síla současného výběru jednoznačně v záloze. Dnes se to při první "ostré" zkoušce ukázalo dokonale - Yohan Cabaye je na pozici defenzivního štítu skvělý jak v načasování zákroků a odebírání míčů, tak v jejich rozdělování a celkovém řízení hry z hloubi pole (pamatujme, že během jeho působení v Ligue 1 míval pravidelně nejvíc úspěšných přihrávek z celé soutěže). Deschampsův tým se řadí jednoznačně k těm, které budou zápas co zápas diktovat tempo hry, a Cabayeho prezence je v tomto ohledu klíčová. Pohyblivost, fyzickou sílu a vítanou nepředvídatelnost pak středové řadi dodávají "pavouci" Blaise Matuidi a Paul Pogba, dva výteční box-to-box záložníci s nadlidskou výdrží a šíleně dlouhýma nohama.

Matuidiho zrychlení a náběhy do druhé vlny dodávají francouzské hře přímočarost, zejména však pomáhají držet protivníka v neustálém šachu - pokud musíte obětovat minimálně jednoho svého obránce na selektivní bránění soupeřova CM, není asi třeba dodávat, kolik prostoru tím vzniká pro hráče jako Mathieu Valbuena. Francie nejenže zvládá držet míč (včera místy až 72%, nakonec 63%), ale také (a především) umí překvapit ve finální třetině a dostat se do brankové šance - takto vysoké procento většinou evokuje neproduktivní "házenou", Les Bleus však svým pohybem a nečitelností představují permanentní hrozbu. Oproti Blancově výběru z dva roky starého Eura pak drží balon mnohem výše na hřišti, což jsou dobré zprávy pro Karima Benzemu.

Útočník Realu Madrid byl statisticky nejdůležitějším mužem na hřišti - dal jeden gól ze hry, jeden z penalty, jednou si jeho střelu srazil do sítě gólman Valladares. Na zmiňovaném Euru mu spílala celá země, že se nevěnuje svým povinnostem hrotového útočníka, chodí si pro míče až bůhví kam (třeba ke středovému kruhu) a Francii potom chybí ve vápně. Benzema je už zkušeným hráčem, který se novým kouskům nenaučí; jeho potřebu být v neustálém kontaktu s děním na hřišti však Deschampsova strategie plní velice obstojně. Stále není nějakým prototypem osamoceného hrota a zůstává otázkou, jestli by mu přece jen nebylo lépe na pozici falešného levého křídla, čísla však mluví jasně - dva góly, jeden "skoro"gól. Od toho útočník na hřišti je.

Velice dobrý výkon podal také Antoine Griezmann, jediné klasické křídlo Deschampsova výběru, my se však ještě zastavíme u jiného hráče - Mathieu Valbuena je trenérovým protežé, oblíbencem z jeho působení v Marseille, a v národním dresu jasně ukazuje, proč se bystrý taktik rozhodl svěřit stěžejní roli právě jemu. Ofenzivní fotbalista s portugalskými předky je v první řadě univerzální - v klubu hrává na centrální podhrotové pozici v systému 4-2-3-1, v reprezentaci se pak osvědčil jak v roli trequartisty (za Benzemou a Giroudem v generálce s Jamajkou), tak i na pravém křídle, kde nastoupil dnes. Samozřejmě se stahoval do středu, tedy na pozici, kde strávil drtivou většinu kariéry, i u lajny však podával překvapivě výborné výkony a byly pasáže, kdy téměř každá akce šla přes něj. Vlastně se tak dělo skoro po celý zápas. Situace z 15. minuty, kdy jeho centr našel v palebné pozici Matuidiho (a s pohotovým zákrokem se musel vytasit Valladares), jasně ukázala, kde leží jedna z největších předností této Francie.

Valbuena má jednu z nejlepších kopacích technik na světě a není přeháněním tvrdit, že včerejší zápas opanoval. Jím poháněná ofenziva je nesmírně variabilní; v podstatě se čekalo na to, kdy dá Francie gól. Nakonec to přišlo klasicky "do šatny". Ve druhé půli už pak šlo pouze o otázku skóre. Zde nejspíš leží jedna z mála slabin, které byly proti Hondurasu vidět - kdyby zápas skončil výsledkem 6:0, nemohl by se nikdo divit, a nebylo by to ani nezasloužené. Francie měla 20 střel, z toho 10 na bránu, přesto však o její výhře rozhodla penalta a kontroverzní hraniční situace. Včera to bylo nakonec jedno, proti silnějším soupeřům (třeba hned proti Švýcarsku) však bude zapotřebí větší suverenity před brankou.

A ještě jedna poznámka - kterou se vrátíme zpět k Benzemovi, respektive jeho pozici na osamoceném hrotu: Francie má opravdu neobvykle vysokou úspěšnost centrů. Může za to samozřejmě Valbuena, jehož schopnost doručit míč z bodu A do bodu B připomíná Beckhama v nejlepších letech, ale také oba krajní beci, Mathieu Debuchy i Patrice Evra. Nechceme Deschampsovi radit, ale vytáhlý Giroud se s těmito situacemi vyrovnává přece jen lépe než podsaditý forvard z Realu, spoléhající na své nízké těžiště.

Co se Hondurasu týče, není vlastně o čem mluvit. Zajímalo by mě, jestli měl Suárez vůbec nějaký taktický plán; zatímco Francie (s výjimkou Paula Pogby, který byl také zavčasu střídán) zůstávala po většinu zápasu v klidu, Hondurasané jako by se soustředili pouze na to, jak své soupeře co nejvíce pokopat. Je zvykem, že outsideři hrají v hlubokém defenzivním bloku a často prakticky rezignují na propracovanou útočnou činnost, která se tak smrskává na pár polovičatých brejků a standardních situací; odvážné to sice není, ale málokdo by měl Hondurasu něco podobného za zlé. Jenže Středoameričané útočit evidentně chtěli. Napovídalo tomu jak jejich výchozí rozestavení, tak i fakt, že okamžitě po zisku míče vyráželi dopředu, jen aby balon zase při první příležitosti ztratili. Francouzi se po celý zápas prakticky nehnuli z jejich poloviny a vypadalo to, že borci v bílém ani nemají zájem nějak kontrovat, tedy po sportovní stránce.

Po té nesportovní to naopak byl z jejich strany hotový karneval. Suárez jako stratég i motivátor naprosto selhal - jeho tým jednak obětoval neprostupnou obranu ve prospěch jedné propagační střely na bránu (a 0 rohů), jednak se prezentoval jako ďábelsky nesympatický spolek nefotbalových "kopáčů", jejichž cílem není až tak zasáhnout míč, jako spíše protivníkovy nohy. Takový Wilson Palacios může být rád, že vydržel na hřišti celých 43 minut; pokud bylo jeho propracovaně nekonečné buzerování Pogby vymyšleným taktickým tahem, měl by Suárez podat rezignaci a dát se na trénování hokeje. Nebo možná spíše rugby.

Jistě, Honduras hrál s největším favoritem skupiny, body se od něj nečekaly a rozhodovat se v jeho případě bude až v následujícím duelu s Ekvádorem. S tímto výkonem to však nevypadá, že by měl proti Jihoameričanům vůbec nějakou šanci. Bez taktiky, jakéhokoliv herního profilu, jakéhokoliv viditelného systému se uspět zkrátka nedá. Hondurasané byli extrémně přemotivovaní, jejich hra byla nekultivovaná a protkaná zbytečnými ztrátami. Obzvláště hořkou pilulkou bylo nasazení Óscara Bonieka do druhé půle; tento vysoce ceněný záložník přišel za Bengtsona (což je hrot) a měl za úkol lépe propojit jednotlivé řady na hřišti, poprvé jsme si ho však všimni o osm minut později, kdy ošklivě zkosil Evru a připojil se tak k honduraské párty.

Těšili jsme se na Andyho Najara, jeho šance jakkoliv na sebe upozornit však zapadla v amorfní hmotě honduraského antifotbalu; také byl po hodině hry střídán. Za defenzivního záložníka. Vypíchnout ještě zaslouží oba krajní beci, Beckeles a Izaguirre; druhý jmenovaný to měl s Valbuenou hodně těžké, zejména Beckeles však podal opravdu mimořádně špatný výkon. Stejně tak Noel Valladares, kterému je 37 let a do honduraské branky nikoho nepustil už dekádu, mezi tyčemi však působil hrozivě nejistým dojmem. Symbolickou tečkou za jeho roztěkaným představením byl vlastní gól, první v historii, o jehož správnosti rozhodla počítačem řízená branková technologie. Gól to byl, od toho tam ta technologie je, aby podobné situace rozsoudila přesným výpočtem. Pouze v České televizi o tom budou debatovat ještě týden.

(dz)


Argentina - Bosna a Hercegovina 2:1 (1:0)

Třetí minuta, vlastní gól, Argentina vede 1:0... a místo šlágru dvou ofenzivně laděných rivalů divák drtivou většinu zápasu prozíval.

Trenér Sabella postavil jedenáctku netradičně s pěti obránci, respektive třemi stopery a dvěma ofenzivně zdatnými krajními beky, kteří zároveň simulovali hru falešných křídel. Jenže tenhle nezcela zažitý systém Argentincům absolutně nevyhovoval.

Obranná fáze vypadala chaoticky, pět obránců dohromady spíše pletlo, a když už se krajníci zapomněli na výletě, střední záložník je nezajistil, tudíž se trojice stoperů pojímala s hbitými křídly Bosny s velkými obtížemi. Jak by to mělo správně vypadat, jsme mohli vidět třeba večer v utkání Francie - Honduras, kde aktivní Debuchy často zůstával vepředu, ale zpravidla Pogba se za něj vždy zatáhl a tvořil falešný cíp obranné čtveřice. V pětičlenné obraně to není tak důležité, ale střední zadáci Argentiny v čele se zmateným Campagnarem si rady nevěděli.

Ještě větší problémy měl tenhle tým v útočné fázi. Roja se Zabaletou úspěšně vyjeli v první půli všehovšudy asi třikrát a vzhledem k tomu, že Maxi Rodriguez s Di Máriou působili jako v Jiříkově vidění celých pětačtyřicet minut, celá ofenziva stála na Messim. No a ten v úvodním dějství předvedl jeden z nejhorších výkonů, který jsem od něho kdy viděl.

Barcelonský bůžek vypadal, jako kdyby chtěl porazit především sám sebe. Utápěl se v touze dostát své pověstné genialitě a prakticky každý útok pod jeho vedením skončil ziskem míče balkánských obranářů. Messi neudělal dobře vůbec nic, cca z deseti "tahů" míčem osmkrát ztratil a především kvůli tomu se jeden z hlavních favoritů turnaje dlouho trápil.

Rovněž bylo znát, že na La Albiceleste působí tzv. faktor Jágr. Na Messiho se upírala prakticky celá útočná fáze a díky tomu, že při zakládání útoku se vždy stahoval do středu pole - zakládal (neúspěšně) drtivou většinu útoků, tím odstřihl nejen osamoceného Agüera (jelikož v systému na dva hroty bez ryzích křídelníků neměl prakticky žádnou další podporu), ale zcela zadusil již zmíněného Di Máriu a patrně i defenzivněji laděného Maxiho.

Při vší úctě k Messimu, kdyby utkání skončilo po šedesáti minutách, nehledě na to, že by Argentina taktéž brala tři body, stál bych si za tím, že bez Messiho (a třeba s miláčkem davů Tévezem) by tým působil o sto procent méně chaoticky, jeho hra by měla lepší systém a hlavně by to nebyla taková nuda. Jsem si jistý, že na Tévez (nebo klidně Lavezzi, kdokoliv...) - Higuaín - Agüero by se koukalo o poznání lépe.

Poslední půlhodinu se nicméně Leo probral, předvedl jednu svou geniální akci zakončenou gólem, dalších čtyři, pět akcí mu rovněž vyšlo a především díky němu se Agüero se střídajícím (zaplaťpánbůh) Higuaínem dostali také do hry.

V souvislosti s Higuaínem je nutné zmínit i změnu rozestavení o poločase. Tragický výkon předvedený v prvním dějství byl způsoben hlavně nezvyklým rozestavením - a to bylo zase důsledkem zranění Gonzala Higuaína. Proč Sabella útočníka Neapole nenahradil "kus za kus" jiným útočníkem, nechme stranou a hlavám pomazanějším, čest však trenérovi náleží za to, že zahodil hrdost, o přestávce vystrčil hlavu ze zadku a vrátil Argentině svoji tvář založenou na rysech systému 4-3-3.

Ne snad, že by se hra okamžitě o třídu zlepšila, ale rozhodně se na to chvílemi dalo aspoň koukat. Nutno dodat, že to bylo taky zásluhou Bosňanů, kteří byli (když ne lepším) rozhodně vyrovnaným soupeřem favorita. Obrana v čele s kapitánem Spahićem až na výjimky nepouštěla Argentince k ničemu vážnějšímu a nebýt nešťastného vlastního gólu a příšernému bránění Bičakčiće před druhou trefou soupeře, dalo by se hovořit v superlativech.

Ofenzivní část nováčka mistrovství už takovou neznámou nebyla - paradoxně hlavní hvězda týmu Edin Džeko veskrze zklamal. Zády k brance sice často obstál, ale v závěrečné fázi nedostál svému jménu. Jednou z otočky vypálil nad a to bylo tak vše. Náhradník Ibišević jej zastínil během dvaceti minut. A přitom stačilo jediné - zlepšený pohyb a jeden povedený náběh.

Naopak se mi moc líbila práce bosenských křídel. Obzvláště Hajrović si na pravé straně proti Rojovi počínal obstojně a velké procento soubojů vyhrál. Z jeho lajny navíc často vzešlo nebezpečí i na druhé straně, kde dostával poměrně hodně prostoru i Lulić. Předpokládaným dirigentem hry Bosny byl středopolař Miralem Pjanić, jenž v první půli působil jako největší Argentinec na celé hrací ploše (a napodobil "největšího Brazilce" Zidana ze čtvrtfinále 2006).

Slovem je nutné zmínit se i o již tradiční zbrani všech týmů na turnaji, kterou jsou standardní situace. Hned z první dala Argentina gól a po další si Bosna a Hercegovina vytvořila největší šanci první půle. Dá se předpokládat, že tým, který si s bráněním přímých kopů, rohů atp. poradí nejlépe, právě jeho akcie na celkový triumf výrazně porostou.

Co se týče těch současných argentinských, mají naději jedině v rozestavení 4-3-3 a to ještě zřejmě výrazně podmíněné výkonem Lionela Messiho. Na druhou stranu je dost dobře možné, že jen jeho skvělá forma může dotáhnout modrobílé do bojů o medaile.

Bosna naopak favorita úspěšně eliminovala a nemusí se dalších soubojů s Nigérií a Íránem vůbec obávat, přestože jsou mezinárodně mnohem zkušenější. Bude-li výkon z prvního historického utkání na MS opakovat, s velkou pravděpodobností do kýžených vyřazovacích bojů postoupí.

(mu)


Podcast #4

• Potěšili... Patrice Evra (FRA), Walter Ayoví (ECU)
• Zklamali... Sergio Agüero (ARG), Wilson Palacios (HON)
• Preview GER - POR: Zvládnou Němci ubránit portugalská křídla?
• Preview IRN - NGA: Týmový duch nade vše
• Preview USA - GHN: Hledání nového Donovana startuje





A protože dnes pokračuje skupina F a "vykopává" skupina G, můžete si připomenout naše velké předturnajové preview:


Preview skupiny F by EuroFotbal.cz


Preview skupiny G by EuroFotbal.cz



Autor: Tomáš Daníček, Dominik Zezula, Marek Ustohal

Komentáře (249)

Přidat komentář
smazaný uživatel

Argentinu jsem teda rozhodně neprozíval, bavilo mě sledovat totální nemohoucnost party okolo nejlepšího hráče galaxie. Škoda jen toho vlastence, fakt pitomý gól a velká smůla.

Reagovat
j_mrazik

Já u toho usnul. Messimu se to pletlo často pod nohy jak Cavanimu, ale myslím, že se ještě nastartujou. Ale celkově mi ten jejich systém přijde zvláštní.

Reagovat
smazaný uživatel

Já usnul u Chille a u Francie, všechno ostatní mě zatím bavilo jako fotbal dlouho ne.

Reagovat
domingo

Chile?

Reagovat
smazaný uživatel

Tam to nebylo o hře, jsou mi bytostně nesympatičtí. Nevím proč

Reagovat
domingo

Tak mne taky, pusobi jako takovi zmrdecci v cele se Sanchezem, ktery neni sympaticky snad nikomu.. kdyz ale zapnou, tak je to uzasny fotbal.

Reagovat
fantomas

V průběhu druhýho poločasu bych to i celkem chápal

Reagovat
domingo

Porad to ale byl ohromne zabavny stret dvou diametralne odlisnych stylu. Me to bavilo celou dobu

Reagovat
fantomas

Víceméně no. Je fakt, že po pauze už aspon AUS byla konkurenceschopná a nedalo se bavit jen jednim týmem.

Reagovat
smazaný uživatel

AUSTRIA

Reagovat
fantomas

Reagovat
smazaný uživatel

Vzdyt to byla nebetycna nuda. Po 20 minutach bylo videt, ze Chile je nekde uplne jinde, nez Australie, ti pusobili jak nejakej vesnickej mancaft nekopu. Zajimavy bylo akorat to snizeni a pak hralo Chile dost hovno.

Reagovat
fantomas

Právěže po půlhodině hry se to vyrovnalo no a Australani tak už vůbec nepůsobili - a já se tehdy bavil teda víc, než když to bylo jednostranný.

Ale pro tebe tu byly "velenudný" už lecjaký fajn zápasy, takže nad tim se nebudu moc pozastavovat.

Reagovat
smazaný uživatel

Nepusobili jen proto, ze se na to Chile uplne vysralo.

Reagovat
fantomas

Nesmysl.

Reagovat
Arne

Souhlasím, že Chile bylo a je kvalitou dvě třídy nad Austrálií, ale bylo zajímavý sledovat, že když se na to po půlhodině vysereš, tak klidně můžeš i s takovou kvalitativní převahou o výhru přijít... Nuda by byla, kdyby to Chile za stavu 2:0 zavřelo, kontrolovalo pošpanělsku hru a nic se nedělo.

Reagovat
smazaný uživatel

Chile a zavriet sa ? Neviem si to vobec predstavit Ale vseobecne je slabina cilskych hracov v psychike, dokazu z jasneho zapasu urobit detektivku, co sa potvrdilo aj teraz. Prestanu behat, napadat, su nefektivni, kazia... Ziadna novinka u nich, byvalo to aj v minulosti.

Reagovat
Arne

Já vím, že to neumí, to bylo jen uvedení případu, kdy by zápas byl nudou... Já je teda moc nasledovaný nemám, ale na základně minulého MS a toho zápasu v Německu jsem se na ně těšil asi nejvíc a trochu mě zklamali. Snad teda se šetřili na Španěly...

Reagovat
-Carles-

Stačila zmena systému o polčase a ten rozdiel bol markantný. Hrať takto od začiatku, tak by mal ten zápas úplne iný náboj.

Reagovat
frankiefcb

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně. A Messi taky kazil, i když byli horší Argentinci. Jsem zvědavej na Ronaldíčka.

Reagovat
Bayernista18

Reagovat
fabec1222

Potěšili: Miralem Pjanič, Enner Valencia

Zklamání: Sergio Aguero, Josip Drmič

Reagovat
stas87

u Drmica neviem,on ku svojej hre potrebuje brejkove situacie,hru v pohybe a nabehy ostatnych spoluhracov,do zavretej obrany a ked timu nejde prechodova faza tak sa jeho prinos dost znizuje,skor by som oznacil za sklamanie herny prejav celeho Svajciarska prvych 45 minut..a ked uz si niekoo vybrat tak Lichsteinera

Reagovat
smazaný uživatel

Valenci určitě ne. A zklamání spíš Shaqiri než Drmič.

Reagovat
smazaný uživatel

udělej jejich kariéry...!

Reagovat
stas87

Misimovic velmi nestihal a bolo znat ze uz na taky zapas nema fyzicku?a Besic debut v takom zapase zvladol a do dalsich zapasov ma miesto iste?

Reagovat
fantomas

Zvládol... já nad nima s Pjanićem regulérně žasnul, z čeho všeho se s přehledem vymotali. Tenhle netradiční pivot musí mít základ jistej - stavět tam Medunjanina by byl krok zpět, ukázalo se, že tohle dozadu může fungovat i proti nejkvalitnějšímu týmu ve skupině.

Reagovat
smazaný uživatel

Matěj Valbuena byl včera skvělej

Reagovat
smazaný uživatel

Ahoj, dobré ráno, příjjemné dopoledne, zdravím!

Protože si nejsem jist, jestli všem mé smajlíkové vlaječky uplně sedí a nechci spamovat dalšími vlákny na toto téma. V následující anketě budete mít jedinečnou možnost se k vlaječkám vyjádřit a v případě hodně negativních ohlasů se zasloužit o jejich ukončení.

http://www.survio.com/survey/d/V1H3G0C1I6C8P9D5E

Díky za názory!

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Pinturicchio

Ty jsi ocas.

Reagovat
Arbiter

vyplněno

Reagovat
smazaný uživatel

Díky

Reagovat
smazaný uživatel

Kdy se dozvíme výsledek?

Reagovat
smazaný uživatel

O poločase dnešního zápasu Germánie.

Reagovat
fantomas

Událost dne

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
nani92

tie odpovede...ale vyplnené

Reagovat
PJ

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Arne

Reagovat
Bayernista18

Reagovat
Talker

U druhé otázky jsou dvě stejné odpovědi - ta druhá a třetí...

Reagovat
Ángel di María 22

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

vyplněno

Reagovat
Ángel di María 22

Reagovat
papos182

Reagovat
Mrvinho

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
Swarley

ty jsi démon

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
frankiefcb

Reagovat
Fairplay

Reagovat
Rarášek

Reagovat
wild

Reagovat
smazaný uživatel

To si děláte prdel, 174 respondentů?

Reagovat
smazaný uživatel

Přátelé, kamarádi, kiwwi, scouseři a culés.

Fotbal je prozatím nuda, tak mi dovolte, abych vás rozveselil výsledky průzkumu, který jsem tu během dneška anoncoval. Výsledky naleznete ke stažení na následující adrese. http://leteckaposta.cz/369209762

Děkuji všem za participaci a těším se na další spolupráci!

S přáním hezkého dne

Mgr. Ing. Polar Beer Masopust PhD.

polarbeernejsemmasopust@atlas.cz

Reagovat
Mrvinho

V 2. odpovědi bych řekl že někdo lhal

Reagovat
kiwwi

30 ludi: jsem kiwwi

Reagovat
DelPiero137

paci sa mi to, len keby si dal aspon jednu normalnu moznost na Ano pacia sa mi a nie vlhke kalhotky....

Reagovat
domingo

Jinak se odted budeme pod jednotlivy breakdowny podepisovat, aby v tom byl vetsi prehled. Doplnil jsem inicialy autoru i do vsech starsich Zapisniku

Reagovat
fantomas

Škoda že Usty nezmínil Bešiće, kterej byl právě zásadnim faktorem v Messiho trápení. Neustále na něm visel, ani jednou přitom nefauloval (!), i tomu gólu by mu nakonec možná skluzem zabránil, kdyby tam Bišakčić (mimochodem zdaleka nejslabší článek obrany včera) nenacvičoval náký ty svoje kraviny ze Sokola... fakt bezvadnej debut na tak mladýho hráče. Navíc v rozehrávce nepokazil jedinou přihrávku, 100% úspěšnost mu kazí akorát jedno blbý sklepnutí - a to tam na to s Pjanićem byli ve středu většinu času uplně, ale uplně sami.

Reagovat
domingo

Byl prekvapive suverenni, fakt slibny vykon.

Reagovat
smazaný uživatel

Bisakcic to fakt nedal

Reagovat
fantomas

Jako takový zákroky se jakž takž nosily u nás na plácku, ale jít takovym způsobem po MESSIM?!

Reagovat
domingo

Vsimni si, kdo dostal jedinou zlutou kartu.

Reagovat
fantomas

Jojo, vzpomněl sem si na tebe hned.. taky to nebyla ledajaká karta.

Reagovat
smazaný uživatel

Já na to koukal a řikam si, v klidu, to mu zablokujou ještě a pak jenom WTF co je to za zákrok na šestnáctce?...

Je nějaká šance, že Francie příště nastoupí s Giroudem nebo to zas bude solo Benzema ?

Reagovat
domingo

Francie uz hlavne do konce turnaje nebude mit slabsiho soupere, takze ocekavam vicemene totez s tim, ze Giroud bude chodit na hriste jako zolik.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Pinturicchio

Osobně se mi to teda líbilo mnohem víc s Grizem a Valbuenou, Giroud byl špatný i proti odevzdanému Hondurasu.

Reagovat
fantomas

Neni měřítko. On navíc neni nikdo, kdo by měl přicházet na hřiště až v průběhu. Na rozdíl od Griezmanna.

Reagovat
Pinturicchio

Měřítko to není pro dobrý výkon Griezmanna a Valbueny, pro Girouda bych teda řekl, že ano ... a přijde mi nelogický nasazovat horší sestavu jen z toho důvodu, aby měl v průběhu kým střídat.

Reagovat
fantomas

Neni to horší sestava, jen jiná sestava.

Reagovat
Pinturicchio

Tak určitě, už jen kvůli typologii těch hráčů, kteří se o ty místa perou. Možná jen moc lpím na tom klasickém rozestavení - křídla - čistý hrot. Ale ta sestava s útokem Grizz - Karim - Valbu se mi zamlouvala mnohem víc, navíc Giroudův individiuální výkon mě teda taky nijak neohromil, toť vše.

Reagovat
fantomas

Jako takle - Honduras nebyl fakt o nic lepší než Jamajka. A Jamajčanum s Benzemou na (falešnym!) křídle nasázeli furt o pět gólů víc.

Reagovat
domingo

Bylo by zajimavy, kdyby Deschamps zkusil ten diamant no. Ale tak on moc dobre vi co dela.

Reagovat
domingo

Cabaye - Matuidi, Pogba - Valbuena - Giroud, Benzema

Reagovat
fantomas

Reagovat
Pinturicchio

Já bych byl zvědavý i na tohle - dva z trojice Cabjka, Pogba, Matuidi - Grizz, Karim (který by nehrál typické AM, ale spíš podhrota), Valbu - Giroud.

Reagovat
fantomas

Roztrhnout ten střed by byla šílenost

Reagovat
Pinturicchio

Jj, to je jasné, spíš taková varianta, kdyby někdo stál za karty / zranil se. (Mavuba a Sissoko se mi moc nelíbili)

Reagovat
fantomas

Ta kvalitativní propast je tam evidentní no, ale taky vzhledem k bezvadnosti toho tria jednoduše nevyhnutelná. Na druhou stranu třeba Sissoko je (mínus kvalita) skoro dokonalá kopie Matuidiho, jen inklinující doprava namísto doleva.

Reagovat
Pinturicchio

Ono se není co divit, ten francouzský střed je brutální, to by měl problém nahradit kdokoliv, ... jinak Sissoko za mě z té dvojky určitě lepší, no.

Reagovat
domingo

Navic Mavuba - Cabaye - Balmont byl nejlepsi stred, ktery L1 do nastupu Blancova PSG zazila. Podle me, kdyby jeden z tech dlouhanu vypadl, bude Deschamps spolihat prave na tohle - ten druhej by proste vzal Balmontovu roli.

Reagovat
smazaný uživatel

ty to kombinuješ, jak se dá.. ale vždycky se bude vycházet z středu Matuidi, Cabaye, Pogba - troufám si tvrdit, že i kdyby se někdo zranil, tak ten systém megasilové trojky zůstane.

Reagovat
Pinturicchio

Jasně, ale to už nemusí být otázka systému, ale té střelecké suverenity, o které píše Domingo. Příští zápas můžou nastoupit stejně a pokud Švýcaři zahrajou stejně, jako proti Ekvádoru, a Francouzům to tam bude padat, tak můžou dostat klidně větší sadu, než včera Honduras.

Reagovat
fantomas

Švýcaři už hůr nezahrajou, o tom sem fakt přesvědčenej

Reagovat
Pinturicchio

No je fakt, že laťku si teda moc vysoko nenastavili.

Reagovat
fantomas

Resp. ani podobně. Tam to prostě vypadalo, jako by jim celou noc na hotelovym patře někdo dělal bordel.

Reagovat
Pinturicchio

Mě hodně zklamal Lichty, který ke konci sezony v Juve hrál výborně, pak Šakiri, který tu hru dost brzdil a určitě jsem teda nečekal, že Behrami zastíní Inlera.

Reagovat
fantomas

Jj, tos přesně vypsal ty tři borce, na kterých to má stát, a kde to ani jednom z nich vůbec nevyšlo. Z těch tradičních opor vlastně zahrál akorát Rodríguez a (dozadu) Behrami.

Reagovat
Pinturicchio

... mně to přišlo v rozporu s tím, co říkali komentátoři, že hráči před turnajem hlásali, jak chtějí Švýcarsku vrátit tu šanci, kterou od nich dostali a tak, přišlo mi, že jim nevyšel zápas nejen herně, ale že na to dlabali i co se přístupu týče.

Reagovat
fantomas

Je to možný. Uvidíme, jestli v tom bude nákej dlouhodobější vzorec.

Reagovat
domingo

Rodriguez byl vynikajici

Reagovat
Pinturicchio

... a ještě bych teda prohodil Cabayeho a Pogbu, protože mi přijde škoda omezovat Pogbovy ofenzívní výpady a navíc mi Cabaye přijde lepší směrem dozadu.

Reagovat
domingo

Vsak Cabaye hral defenzivneji nez Pogba, pisu to nahore v ty analyze. Koukni klidne na statistiky na FFT.

Reagovat
fantomas

Reagovat
Pinturicchio

Jj, chtěl jsem to tam dopsat, že je možný, že už to tak bylo včera.

Reagovat
fantomas

Hm, tys to teda moc pozorně nesledoval.

Reagovat
Pinturicchio

Jsem měl moc práce s onanování v diskusi nad Karimovýma bodama do Fanty.

Reagovat
fantomas

Reagovat
smazaný uživatel

Slabšího soupeře ne, ale může se dostat do situace, kdy třeba poslední group match vypustí, bo si to bude moci dovolit.

Reagovat
fantomas

Proti těžšim soupeřum by to měla bejt obvious varianta s Griezmannem jako supr žolíkem. Ale sám tomu nedokážu moc uvěřit no.

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel

Roy Hodgson has unbelievable tekkers!… http://vine.co/v/MjaB1dUY9AY

Reagovat
smazaný uživatel

paprda nacinkany

Reagovat
smazaný uživatel

#WorldCup - After 11 Games:

WC 2002: 31 Goals - 3 Draws

WC 2006: 27 Goals - 1 Draw

WC 2010: 18 Goals - 4 Draws

WC 2014: 37 Goals - 0 Draws

Reagovat
smazaný uživatel

teď přijde první hned na úvod

Reagovat
Pinturicchio

BŮH, to se jinak říct nedá.

Reagovat
smazaný uživatel

For giving us the best Panenka since Panenka

Reagovat
smazaný uživatel

žeru jeho styl oblíkání hlavně. neskutečnej elegant.

Reagovat
CubONE

Reagovat
Filip12

Sestava Francie ☺ ☻ ☻ ☻ ☺ - ☺ ☻ ☻ ☺ - ☺ ☺ subs ☻ ☻ ☻ ☻ ☻

Reagovat
domingo

Taky proto Deschamps uprednostnil Debuchyho pred Sagnou, aby nastolil rovnovahu spravne rasy v zakladni sestave.

Reagovat
smazaný uživatel

správné rasy

Reagovat
Filip12

Reagovat
teenz

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
Bayernista18

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Bayernista18

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Wat

Reagovat
smazaný uživatel

nekecej

Reagovat
Bayernista18

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel

Božee, z těch vlastních branek mě již opět bolí bříško!!!

Reagovat
smazaný uživatel

To jsou kecy yjak když má ženská krámy. Nic se jí samotný neděje a má kecy i když si dá člověk vlastňáka.

Reagovat
smazaný uživatel

Nejlepší sex je s ženskou co má krámy O tom nám ale víc poví ting tong Chong, největší kalič a namrdávač na eurofotbalu.

Reagovat
smazaný uživatel

Hm, ale je to z hlediska infekce pěkně nebezpečný pro ní i pro tebe.

Reagovat
smazaný uživatel

oznacit matuidiho za pavouka mi prijde trochu zvlastni, kdyz ma de facto stejne parametry jak ja tuplem v porovnani s pogbou

Reagovat
Pinturicchio

Pogba je chobotnice.

Reagovat
j_mrazik

A Messi je štírek.

Reagovat
smazaný uživatel

Pirlo je polní maršál.

Reagovat
Pinturicchio

Nejmíň 128 hvězdičkový generál, ... spíš ale Bůh.

Reagovat
patas92

A Di Maria je Krejčí

Reagovat
smazaný uživatel

skoda, ze ho tam vcera pomalu ojel ten blazen palacios, v mych ocich ostuda, ze podobne zkusenej a kvalitni hrac mel zapotrebi inklinovani k podobnym praktikam, nastesti rozhodci se s nim nesral

Reagovat
Pinturicchio

Palacio hodně klesnul, předvedl vlastně všechno negativní, co na fotbale je.

Reagovat
smazaný uživatel

*palacios, to neni ten sympatak z interu jinak souhlas, no, fakt me potesilo, ze s nim rozhodci nemel slitovani, i kdyz ani jeho vylouceni bohuzel radeni honduraskych moc nepribrzdilo

Reagovat
Pinturicchio

Jasně, "s" chybí neúmyslně. ... Honduras mi hodně připomínal letošní Livorno - simulace, beton, zdržování, přehnaně tvrdá (a občas zákeřná hra), ... aspon, že nikoho nezranili.

Reagovat
smazaný uživatel

nejdrsnejsi byl evra, jak ho tam prasili ale hodne me potesil, ze se dokazal kousnout a pokracoval v sympatickem vykonu

Reagovat
Pinturicchio

Evra super, výborný výkon a neválel se tam jak holka, ani když ho masili. , ... kdyby takové výkony podával konstantně, tak mi snad začne být i líto, že v MU podepsal tu novou smlouvu.

Reagovat
smazaný uživatel

tak Palacios mi nikdy nepripadal ako sympatický fair-play hráč...

Reagovat
domingo

Tom ho dneska v podcastu oznacil moc hezky

Reagovat
smazaný uživatel

už je? výborne, idem naň

Reagovat
domingo

Kdyz ale on ty hnaty strci fakt vsude :))

Reagovat
CubONE

Kde najdem nejake lepsie highlighty z MS? Alebo vcerajsie MOTD? lebo na reddite su vacsinou len cele zapasy.

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
Side

https://twitter.com/rfoothighlights

zkus se podívat tady, třeba tam něco najdeš

Reagovat
CubONE

Diky obom.

Reagovat
smazaný uživatel

Jestli ti nevadí český komentář - http://www.ceskatelevize.cz/msfotbal/

Reagovat
smazaný uživatel

hmm ale ten Matuidi včera sklamal, žiaden ľavý roh vápna...

Reagovat
fantomas

Reagovat
domingo

Sakra, spletl jsem si v jeden okamzik Spanelsko a Svycarsko Pardon.

Reagovat
smazaný uživatel

Enner Valencia si hold vodí i Španěly

Reagovat
fantomas

Naprosto pochopitelný.. paralela podobně vytříbená jako Aurier-Messi

Reagovat
Wat

Snad se Švýcaři proberou, tohle byl děs v jejich podání. Jinak Valbuena je fakt fantastickej hráč, toho bych mohl sledovat celý dny a furt bych neměl dost, neskutečný.

Reagovat
smazaný uživatel

poprve jsem si pustil podcast a musim pochvalit dominguv projev, super plynuly, na urovni a skvele pripraveny

Reagovat
smazaný uživatel

a chvalim samozrejme i jeho ostatni kolegy

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
smazaný uživatel

Nedá se někde stáhnout ''TUDUM AAALRIGHT''?

Reagovat
fantomas

Ne, máme na to přísnej copyright. Resp. tvůrčí duše domingo..

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Tak si to vytípni, ideálně z jednoho z prvních podcastů, kde to mělo hlasitost startujícího raketoplánu, tam se to v editoru pozná docela snadno.

Reagovat
smazaný uživatel

Audacity ideální na tohle.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

...mě dojal Hefyho přízvuk

Reagovat
fantomas

Reagovat
hefy

Sám jsem překvapenej, jak moc plzeňsky to zní.

Reagovat
fantomas

Reagovat
PP

Pěkné články borci! A tak nadšený a překvapený ze včerejšího dne jsem dlouho nebyl..

1. Francie - skvělý výkon, s tou zálohou mají určitě na semifinále a jednoznačný černý kůn tohoto MS.

2. Bosna a Hercegovina - neskutečné, dostávali do úzkých Argentinu, ale hlavně to odebírání balonu a následné rozehrání útoku VŽDY kombinačně po zemi?? Proti Argentině?? Klobouk dolů..

Reagovat
smazaný uživatel

OT: Kluci z Německa,dneska porazíme Portugalsko at ronaldo vidí kdo je mistr hajzl jeden! VIVA VIVA Deutschland!

Reagovat
smazaný uživatel

Jinak ty podcasty jsou moc kvalitní, informativně výborný, ale stejně mi tam trošičku chybí větší diskuze. Na druhou stranu by pak každý podcast měl asi víc než přes hodinu.

Reagovat
fantomas

Že zrovna po dnešku, kdy to byla zdaleka největší diskuze..

Reagovat
smazaný uživatel

Jako jo, to je pravda no Ale nebránil bych se ještě víc. Stejně jste nejlepší!

Reagovat
smazaný uživatel

no na včerajšiu diskuziu Vlášek-Táborský sa ešte nechytajú

Reagovat
fantomas

Tohle pro nás bude takovej vzor, podobně vedený by to mělo bejt už furt ideální by samozřejmě bylo, aby se diskutovalo o všech třech zápasech, ale holt zápas Nigérie-Írán takovou možnost uplně neposkytuje..

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Ahoj, jak se má Lenka (ladyarsenal) vlastně? Chodíte spolu ještě?

Reagovat
fantomas

Mhm

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
PP

ale ne k fotbalu nýbrž komentům ČT a jejich naprostému amaterismu, jaký snad nemá obdoby..

Reagovat
fantomas

? Ty sme tam snad ani nezmínili..

Reagovat
PP

aj... já že míníte včerejší diskuze k jednotlivým špílům.. moje chyba

Reagovat
smazaný uživatel

Německo - Portugalsko : tahák a natěšenost veliká. Snad Klose nedá gól.

Irán - Nigérie : tak tohle bude festival lacinejch ztrát.

Ghana - USA : očekávám spoustu gólů a vítězství Ghany 3:2.

Reagovat
smazaný uživatel

Wow, pustil jsem si po delsi dobe podcast a musim pochvalit Dominga, ze se neskutecne zlepsil a uz nedela vubec takovy to "eeee" apod. Super

Reagovat
smazaný uživatel

pekný podcast, na záver pobavil Klinsmen

Reagovat
smazaný uživatel

Pogba mal za oplácanie dostať červenú. Celkovo ten súboj vyhodnotil rozhodca podivne. Dal obom žltú, no zahrával to Honduras. Ak bol najprv faul Palaciosa, tak mali zahrávať Francúzi lebo oplácanie od Pogbu bolo až po faule. Nie som si istý, či vedel Palacios, že dostal za to žltú aj on. Potom to už nebolo o ničom, penalta a vylúčený hráč, k tomu podivný gól, ktorý podľa mňa ani nebol.

Tá technika nie je 100 %, na Roland Garrros ani nepoužívajú Jastrabie oko, pretože tam je vidno odtlačok a už som párkrát videl, že rozhodca na kurte rozhodol ináč po zhliadnutí odtlačku, ako to ukazovalo Jastrabie oko.

Reagovat
PP

kritizuješ možná vůbec nejlepší výkon rozhodčích na tomto MS. A vyhodnocení tohoto souboje bylo po shlédnutí opakovačky nejlepší možné a citlivé.. a on to měl bez ní! Někdo rozehrávat musel, protože rozkop by s těma Honduraskýma horníkama....

Reagovat
fantomas

Reagovat
smazaný uživatel

Ak bol faul Palaciosa tak mali mať loptu Francúzi, ak nebol faul tak mal zahrávať Honduras. Keďže kopal Honduras tak faul nebol a nemal za čo dostať žltú. V oboch prípadoch mal dostať Pogba červenú, za oplácanie sa dáva automaticky. Takže to rozhodli alibisticky a nesprávne, tým pádom, to nebol dobrý výkon rozhodcov. Korunu tomu nasadili, že 2 minúty sa nevedelo či gól platí alebo nie.

Reagovat
smazaný uživatel

rozhodci to vedel okamzite, co mic prekrocil brankovou caru, takze si nevymyslej, co tam maval treba trener hondurasu z lavicky je irelevantni, na posouzeni jsou jini

pokud mel jit ven pogba, mel jit i palacios, posouzeno spravne a citlive, aby to neposkodilo prubeh utkani, jedine stesti, ze to nepiskal nekdo tobe podobny

Reagovat
smazaný uživatel

Tak čo vlastne opískal v tom súboji, faul Palaciosa či oplácanie Pogbu? Z toho že zahrával Honduras, je mne jasné, že faul Pogbu, pretože pri faule Palaciosa by to mali Francúzi. Nemôže predsa mať loptu faulujúce mužstvo. To sú faktz, môj názor je nepodstatný.

Reagovat
smazaný uživatel

ano, francie zrejme mela rozehravat, protoze palacios fauloval prvni, ale byla to slozita situace na posouzeni, kde bylo v prvni rade zasadni, ze rozhodci spravne potrestal oba hrace stejne

Reagovat
fantomas

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
hefy

Reagovat
smazaný uživatel

Jediný, kdo to zdržoval, byl trenér Hondurasu.

Reagovat
PP

nesouhlasím... Nepískal faul na Pogbu, to podle mě neviděl, pískal až podkopnutí Pallaciose.. A podle mě byl v kontaktu s krajním, který to měl na podnose před sebou a znovu říkám - vyřešil to nejlíp možně.

Reagovat
Pinturicchio

Pogba byl v tomhle určitě menším viníkem než Palacios, byť to tak na první pohled nevypadlo.

Reagovat
smazaný uživatel

Kde jsi slyšel, že technika není 100%? Kdo to řekl?

Reagovat
smazaný uživatel

Videl som to na Roland Gaross, píšem to v príspevku. Roland Garros je tenisový turnaj pre tvoju informáciu. Napr. Federer to kritizoval od začiatku.

Reagovat
smazaný uživatel

Wtf? Jakou techniku na RG mas na mysli?

Reagovat
smazaný uživatel

Možná mikrofon, kterej používá rozhodčí.

Reagovat
patas92

Reagovat
smazaný uživatel

Vím, co je Rolland Gaross a vím, že tam jestřábí oko nepoužívají...

Reagovat
smazaný uživatel

Co je sakra Rolland Gaross?

Reagovat
smazaný uživatel

Tak já nevím, jak se to píše, tak jsem doufal, že aspoň tohle měl dobře

Reagovat
smazaný uživatel

Rolland Garros

Reagovat
smazaný uživatel

Až na to že je to Roland Garros tak OK...

Reagovat
smazaný uživatel

Jo, ja se prepsal, ale oni to meli spatne

Reagovat
fantomas

Reagovat
feministka

Reagovat
Rarášek

Reagovat
Bayernista18

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

To si mohol vygúliť aj rýchlejšie.

Reagovat
smazaný uživatel

no, běž se vygulit

Reagovat
smazaný uživatel

http://www.ceskatelevize.cz/msfotbal/videoarchiv/nejnovejsi/276888-gol-v-utkani-francie-honduras-valladares-vl-2-0-48-min/?page=3 Jako na svoji otázku neočekávám adekvátní odpověď, tak ti hned pošlu tohle video. Zastav si to ve 2:13 ve správném momentu a uvidíš, že to gól byl. Je to jediný záběr, kde to je vidět, takže je možné, že jsi to nepostřehl. Jinak Jestřábí oko má odchylku 3,6 milimetrů, takže rozhodčí má zřejmě dobré oči, ale možné to je. GoalContol je stoprocentní.

Reagovat
smazaný uživatel

http://cdn2.vox-cdn.com/assets/4619347/eyetvsnapshot_30_.jpg

Ja nevidím, že by bola lopta celým objemom za čiarou. Ty áno. V toto sa nedohodneme.

No môj príspevok bol hlavne o tom momente, keˇk mal dostať Pogba červenú. Ale to tiež vec názoru.

Mne ide hlavne o to, že sa ten výkon Francúzov preceňuje, hrali proti slabučkému Hondurasu, a všetky góly dali pri hre o 11 na 10.

Reagovat
Pinturicchio

Vždyť ten míč tam jde vidět naprosto jasně - i to zakulacení, respektiva "druhá půlka míče" jde vidět za čárou.

Reagovat
smazaný uživatel

Řekl jsi, že to nejspíš nebyl gól a že ta technologie není stoprocentní. Tak ti říkám, že nemáš pravdu a že i na televizních záběrech to vidět je, i na tom, co jsi poslal.

Reagovat
smazaný uživatel

ČT na Slovensku po nete neide, autorské práva.

Reagovat
smazaný uživatel

Na tom Roland Garros si ale rozhodčí může splést stopu míčku (stává se to) a navíc tam je lidský faktor, kdy se mu tam může zdát mezera mezi lajnou a dopadem míčku a přitom tam není.

Tady ve včerejším případě nebylo o čem. Jednoznačný gól.

Reagovat
smazaný uživatel

Ja som jednoznačne za techniku a bol by som aj za posudzovanie ofsadu po góle / chápem že ak sa odpíska ofsajd tak je to zbytočné/ aj posudzovanie faulov pri penalte. Práve tá dĺžka posudzovania bude hlavný argument proti videu a to ma štve.

Francúzi by to vyhrali tak či tak, Honduras nestíhal.

Reagovat
smazaný uživatel

no posúdenie gólu trvalo tak 1-2 sekundy

Reagovat
smazaný uživatel

To mlaskani je hrozny..

Reagovat
smazaný uživatel

Včerejší 1.použití techniky konečně odhalilo gól když je míč za čarou ale je jaksi nad zemí což v mnoha případech absolutně nešlo rozpoznat(a znám to z hádek z našich fotbálků) .

A po včerejším vítězném zápase Francie tu je tutovka na remízovej zápas, kupodivu ještě žádnej nebyl!

Galští Kohouti(nevzpomenuti v "ZOO*ćlánku) v. Helvétský kříž 0:0/1:1

Reagovat
smazaný uživatel

Dotaz pro experty statistiky? nepadl už nějakej rekord v počtu neremízovejch zápasů po sobě??

Reagovat
fantomas

Padl, ještě nikdy od zavedení skupinový fáze (mám pocit 1950) se takhle dlouho nečekalo na první remízu. Rozhodlo paradoxně zrovna to utkání (SUI-ECU), kde sme jí byli nejblíž.

Reagovat
smazaný uživatel

takže zatím 11 / 12.GER-POR taky nevypadä

Reagovat
fantomas

Jo, a rekord by to měl bejt i celkově - v jakymkoliv bodě skupinový fáze. Tam to snad drželo MS 1990 právě s devíti.

Reagovat
fabec1222

To že favorizujete Portugalce jsem fakt nepochopil, tak snad už vás to po dnešku přejde

Reagovat
fantomas

Nevim moc, proč by mělo. Bento dostal facku, stejně jako ji podle Arneho mohl dostat Löw. Mohlo to bejt buď to, nebo ono.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

nelze soudit podle jednoho zápasu, v případě Portugalců zatím jednoho(zkratovýho) poločasu

Reagovat
CubONE
Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele