Brazilec Ronaldo podle médií koupí španělský klub Valladolid

28.08.2018, 15:40
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (204)

Přidat komentář
20DollarsInMyPocket
Reagovat
misinho7

Hmm mohli by sme si z nic spravit farmu posielat im hracov na hostovacku nech sa vyhraju

Reagovat
misinho7

z nich*

Reagovat
smazaný uživatel

Trávník na pořádnou farmu mají, proč ne.

Reagovat
technecium

Jde jim tam zafinancovat trávník jo?

Reagovat
Juan Román Riquelme

A Xavi jim ho bude sekat

Reagovat
Seydou Doumbia

A ty budeš prát dresy a já hrát.

Reagovat
Civers

Ví vůbec, že Valladolid není k jídlu?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Mrvinho

Reagovat
Kluivert9

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
RadekVonCZE

Reagovat
Chlupatá máma

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
TheTopFootbaler

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Han střelil první

Reagovat
didosh

Reagovat
irik

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
AjaxFans

Reagovat
fabec1222

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
JacksLFC

Reagovat
JessePinkman

Reagovat
IkerCasillas

Reagovat
Kenneth

Taky bych ti přál stejnou nemoci kterou má on debile.

Reagovat
valloire

Reagovat
didosh

Reagovat
raduinho

Reagovat
smazaný uživatel

30 milionů € .... hráč není víc jak klub! Ale v klidu může mít větší hodnotu

Reagovat
Jordi Alba

Unbelievable.

Reagovat
Uwe háže buly

No, taky mi to přijde hodně málo, na druhou stranu, jestli mají dluhy a majoritní podíl je třeba 60%, tak už to neni tak málo.

Reagovat
wyqinac

taky jsem koukal na tu castku jako blazen.. Dnesni nejlip placeny hraci ve fotbale si muzou klidne hned po konci kariery koupit treba dva kluby

Reagovat
smazaný uživatel

Lenze take kluby ako Valladolid budu sotva niekedy ziskove. Skor to bude len pracka na peniaze, alebo jasny stratovy podnik.

Reagovat
smetos

Hned me napadlo neco podobneho. Za 4-6 let tym v bankrotu a Ronaldo spolu s par lidmi je obvinen z prani spinavyc penez .... (dosad si sam) nechce se mi verit ze zrovna on je typ cloveka co chce delat byznys

Reagovat
smazaný uživatel

Me se stejne libi, jak vsichni vedeji jak se vypere spinavy prachy

Reagovat
smazaný uživatel

Například tak, že nahlásí třebas o pár tisíc vyšší návštěvnost... a rovnou může vyprat pár desítek tisíc €

Jen příklad... myslím, že když se tím někdo zabývá na plný úvazek, že prát miliony už pro něj problém není.

Reagovat
LAĎA_Z_MADRIDU

Kde vzal tolik love? Se mi nechce věřit, že zrovna on by to všechno nep*oje*al

Reagovat
Al Capone

Tak zrejme to neni Repa.

Reagovat
smazaný uživatel

Na jednu stranu som sa chcel s tebou začať hádať ale potom som sa pozrel na tú fotku u tohto článku, asi si to požičial

Reagovat
LAĎA_Z_MADRIDU

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
patas92

Vyhrál v pokeru

Reagovat
KnoxXx

Reagovat
smazaný uživatel

Poker není hazard.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
JacksLFC

v pokeru vyhrál jen 45k $. Ale je členem PokerStars kde může mít podobnou částku měsíčně za reprezentování PS. Každopádně...

Ronaldo net worth: Ronaldo is a retired Brazilian football player who has a net worth of $150 million.

Reagovat
smazaný uživatel

Vidíš vůbec co na sobě má kupříkladu za triko?

Co myslíš, že mu za to zaplatili?

Za a) dobrou klobásku

Za fň) hodně moc velký balík peněz

Reagovat
smazaný uživatel

Aha ono se to řeší hned nademnou. Cítím se zahanben

Reagovat
LAĎA_Z_MADRIDU

Ty jsi ztělesněná hanba ty vole

Reagovat
KingMaster13

Přece nepůjde do něčeho co neumí ani vyslovit

Reagovat
didosh

to jsou nějaky Talpy

Reagovat
Rip

il Fenomeno

Reagovat
didosh

Reagovat
Rip

Asi se už nikdy nedožiju útočníka, kterého bych obdivoval jako jeho.

Reagovat
technecium

Zajímavý, že něj se ty názory hodně různí. Jeden známý, padesátník, sleduje fotbal fakt dlouho, ho vždycky popisuje jako takového nemastného, neslaného v porovnání s těmi dalšími hvězdnými Brazilci jako byl Romário a spol

Reagovat
smazaný uživatel

Ten jeden známý, to je tvůj děda?

Reagovat
Anacron

Ne to je Vall..

Reagovat
smazaný uživatel

No vždyť to píšu...

Reagovat
misinho7

povie to tvoj stary znamy a zrazu sa uz nazory rozne moja babka povedala ze Messi je slaby...podme polemizovat ci je tak dobry, nazory su rozne

Reagovat
bayern987

Reagovat
technecium

Já jsem to zrovna teď nemyslel nijak útočně. Jen že mě zaráží, že se na "Fenoména" názory tak moc různí Já si toho pravého fenoména když hrál v Barce a Interu prostě nepamatuju

Reagovat
Atlético de Madrid

Ja taky ne. Ale mam za to, ze on je povazovanej za takovou legendu hlavne diky tomu, jak hral za reprezentaci. Casto se o nem mluvi jako o nejlepsi devitce, co kdy hrala, coz mi prijde dany tim, ze plno soucasnych novinaru i fanousku na nem vyrustalo. Nerikam, ze nebyl dobrej, byl naprosto skvelej, ale z lidi taky trochu mluvi nostalgie. A reprezentacni uspechy, ktere jsou pro radu lidi rozhodujici, ma Ronaldo fakt fenomenalni, je to podle me nejlepsi reprezentacni hrac v historii fotbalu. V podstate nejlepsi hrac na dvou MS v rade, k tomu vyhral dva tituly na Copa América, byl na obou nejlepsi strelec, navic ten jeho comeback na MS 2002. Jednou jsem si delal statistiku a myslim, ze je to hraf s nejvic goly na repre turnajich v historii, i hrac s nejvice goly ve finalovych repre zapasech... Takze ja bych se s tou nejlepsi devitkou v historii asi krotil, ale zas si myslim, ze v urcitych aspektech hry fakt nebylo lepsiho hrace, minimalne za myho zivota.

Reagovat
Diego2

Byl to bozan, ale vnimam ho jeste kdyz mi bylo malo let, jsem rocnik 1989 takze to byl pro me bozan porad nekdo .

Ale kurna Adriano to byl hrac ktereho jsem zral jeste vic a jak dopadl

Reagovat
Acquanni

Adriano na vrcholu, to byla paráda Nikdo z okolí nefandil Interu, ale jejich dres s Adrianem jsme měli skoro všichni

Reagovat
didosh

Kurnik komu to dal dvojité dělo pestma?

Reagovat
Acquanni

Tady a zaslouženě mu dal

https://youtu.be/lIb_SRqBzqw

Reagovat
didosh

já ano...a i když jsem dlouholety fanousek AC,Shevi a Maradony,troufnu si rict ze patri mezi pět nej.utocniku vsech dob....nebyt dlouhodobeho zraneni byl by nej

Reagovat
r3

Reagovat
smazaný uživatel

Tvůj známy je fotbalový analfabet, Ronaldo byl fantastický, i po těžkém zranění se dostal zpět na výsluní a ve své době byl podobnou megastar jako jsou dnes Messi, Neymar, Ronaldo. Romario byl taky fanrastický, nechci srovnávat, ale rozhodně nebyl Ronaldo nemastný, neslaný. Byl ukrutně rychlý, silný a i v té rychlosti měl fantastickou techniku.

Reagovat
smazaný uživatel

podle mě byl ještě větší megastar než Messi s Crisem. v té době nebyli sociální sítě, internet taky víceméně ještě k ničemu, ale on byl beztak úplně všude a naprosto každá ho znal. Když si vzpomenu třeba na dovolené ve španělsku a Itálii v té době, tam byl jeho dres snad v každým obchodě. Navíc když si člověk vezme, jakými rivalskými týmy prošel a stejně ho vždycky fanoušci zbožňovali..

Reagovat
smazaný uživatel

Ze začátku jsem byl alergický na Cristiana, že si dovolil nosit na dresu jméno Ronaldo. Říkal jsem, že Ronaldo je jen jeden.

Reagovat
smazaný uživatel

jo já jsem zezačátku (někdy kolem Eura04) také nevěřil, že by Cris mohl té jmenovce dostát. mýlil jsem se asi jako většina.

Reagovat
didosh

Reagovat
didosh

taky

Reagovat
ADM

Síce neboli sociálne siete a internet bol len na vzostupe, ale televízia mala oveľa väčšiu silu než dnes, však to bol jediný prostriedok zábavy.. a oveľa väčší dopad mal aj print, čiže čisto mediálna popularita sa ťažko porovnáva.

Reagovat
valloire

Jo, a Pelé neuměl driblovat. Nejlepší hráč v mým životě.

Reagovat
smazaný uživatel

souhlas s tim, ze Romario nebo Ronaldinho mohli bejt "zajimavejsi". ale Ronaldo byl proste nejefektivnejsi a pro tymovej fotbal nejvhodnejsi

Reagovat
RMCF

Tak to je snad poprvé co na něj něco takového slyším...

Reagovat
Magic player

Já při čtení jen kroutil hlavou a říkal si co za lidi může něco takového vypustit z klávesnice...

Reagovat
Hristo Stoichkov

Reagovat
valloire

Reagovat
Kenneth

technik jako vždy mimo.

Reagovat
valloire

Ještě něco. Ty si to určitě nepamatuješ, protože jsi nadzvedával holkám sukně na základce a přišlo ti to zajímavější, ale když nastupoval Ronaldo, tak jelikož to můžu porovnat, bylo to něco o minimálně 2 levely vejš než dneska Messi s CR. Bylo to jako když Bůh se snese z nebes a hraje fotbal. Absolutně jsem nikdy nepochyboval, že by Brazilci mohli remizovat nedejbože prohrát, protože hrál Ronaldo. Myslím, že podobnej stav se v historii fotbalu stal jenom u Pelého a Maradony. Sorry, ale když nastupoval Messi za Argentinu, takovej pocit neporazitelnosti kvůli jednomu hráči jsem nikdy neměl. A to se týká i Krále.

Reagovat
AC.Milan

přesně

Reagovat
smazaný uživatel

Tlsty Ronaldo je taky lenivy a nezazivny typ dobre pozicne postaveneho utocnika. Za mna Romario jasne lepsi a aj vseobecne variabilnejsi.

Reagovat
X-bano-X

No neviem, je vôbec nejaký futbalista, ktorý kúpil klub a ten bol úspešný? Beckham tuším len začína a nikto iný ma nenapadá.

Reagovat
smazaný uživatel

Pelta?

Reagovat
smazaný uživatel

on má tolik peněz ?

Reagovat
ADM

Vsak zarobil kopu penazi za karieru. Ak nemas v hlave nasrane tak z prveho miliona sa uz dalsie robia lahsie...

Reagovat
smazaný uživatel

jo, ale hráč aby měl vydělanou skoro miliardu...co doposud dělal ? kromě že někde v 2. ligovém severoamerickém klbu má minoritní podíl, což je nic

Reagovat
patas92

Třeba z reklamy..."Ronaldo has been sponsored by sportswear company Nike since the early part of his career. In 1996, Nike signed Ronaldo to a 10-year contract and to a lifetime endorsement deal worth over $180 million"

A moc bych se nedivil, kdyby podobnou částku dostal za to dělat ksicht PokerStars

Reagovat
smazaný uživatel

1996

Reagovat
janinho

ja viem, ze dnes su tie platy niekde inde, ale tu sa bavime o 2nasobnom majstrovi sveta s 2 zlatymi loptami... v jeho dobe bol jednou z najlepsich reklamnych znaciek. ved dnes ti 2 najlepsi zarobia rocne 100 mil. eur, tak toto snad nie je az take sokujuce, nie?

ked 1 zas*aty boxer dokaze zarobit za hodinovy zapas 150 mil. ci kolko to Mayweather bral proti Pacmanovi a minule proti Mcgregorovi, tak uz tie platy skoda vobec riesit.

Reagovat
smazaný uživatel

jo, ale doba dnes a za něj, je naprosto jinde...ale pravdou je, že pokud netrpí na hazardu, něco ušetřil a různé akce pořádá doposud také....OK? zas taková pecka to nebude

Reagovat
janinho

to ze robi reklamu poker stars podla mna neznamena ze musel vsetko pre**bat v kasine

dalsia vec, ako tu niektori spominali... ktovie ako je na tom ten Valladolid. je sice pekne ze za majoritny balik zaplatil menej nez by stal mozno taky Lobotka, ale pochybujem ze by ten klub bol v nejakych plusovych cislach... cudujem sa mu ze sa do niecoho takeho vobec pusta.

Reagovat
Acquanni

Ronaldo udělal na PokerStars velké dluhy, ale vězení se vyhnul dohodou že si to u nich odpracuje

Reagovat
smazaný uživatel

Aku miliardu? Preco to ratas v nejakych zaprdenych ceskych korunach?

Reagovat
smazaný uživatel

já jsem nic "nerátal"...je to v článku cca 770 miliónu = 3/4 miliardy v česku

Reagovat
smazaný uživatel

A preco ne?

Reagovat
smazaný uživatel

Protože tady čávo platí na vesnici eurama, tak se cítí být světový ...

Reagovat
valloire

Reagovat
smazaný uživatel

O to vobec nejde. Si len dalsi, ktory nechape suvislosti. Mne osobne je euro u prdele. Ale ide o to, ze rec je o hracovi, ktory nikdy neposobil v lige, kde by bol plateny ceskou korunou. Kedze je standard u zahranicnych hracoch uvadzat plat bud v eurach, v usd, alebo gbp, tak je hlupe si tie platy prevadzat do lokalnych mien. Je nieco ine, ked tu sumu v ceskych korunach uvedu v mediach v zatvorke. Ale takto mi to pride, ze to robia len preto, aby z toho bolo vysoke cislo, ktore citatela ma ohurit (30 mega EUR to nikoho nenadvihne, ale ked to napisu ze je to 700 miliard czk, tak uz to znie bombasticky). To uz si kludne nabuduce mozu uviest v madarskych forintoch. To budu hykat ked to bude v miliardach. Alebo si myslia pakovia v mediach, ze ludia si to nevedia preratat?

Reagovat
Atlético de Madrid

Byl 20 let jeden z nejlip placenych fotbalistu na svete, ma dozivotni smlouvu s Nike, vlastni nejakou firmu a par sportovnich klubu, asi neco usetril.

Reagovat
didosh

Reagovat
Acquanni

Navíc když si najde člověk dobreho člověka na investice apod. tak by klidně mohl být blbej jak štangle, ale pokud má kapitál, vydělá. Nejlépe se vydělává samotnými penězi.

Reagovat
Recoba Inter

Z reklamy na Snickersky bys měl taky

Reagovat
smazaný uživatel

kvuli tem jejich dresum, bych je taky koupil

Reagovat
smazaný uživatel

Až na to, že Fort Lauderdale Strikers už druhou sezónu v NASL nepůsobí...

Reagovat
havrys99

bude válcovat hřiště

Reagovat
icka

Nejlepsi utocnik co kdy byl. Radost pohledet na nej, mel vsechno. Skoda, tech jeho kolen..

Reagovat
ADM

Práve to zdravie nemal, čiže nemal všetko. Síce som väčšinu jeho kariery zažil len z videí, ale ohromný stroj, toho nešlo zastaviť, a pritom mal úplne najjemnejšiu techniku v nohách..

Reagovat
Kokesh

Kolik treba daval golu do prazdne i po udelani golmana. To uz se dnes moc nevidi...

Reagovat
didosh

presne

Reagovat
ADM

https://www.youtube.com/watch?v=BC-WGSeynp8

Takto ich netrolí ani Messi

Reagovat
valloire

jasná věc, taky byl lepší

Reagovat
ADM

Múdro hovoríš, ale nemáš pravdu

Reagovat
technecium
Reagovat
ADM

Ten lob je jeho trademark

Ja som narazal na to, ze Messi nechodi 1vs1 na brankarov, ale presne som mal v hlave ze ich nici lobikmi

Reagovat
Kokesh

Raul loboval lip.

Reagovat
ADM

Ale no tak šlo to aj jemu, ale to už sú subjektívne názory rozdielnych fanúšikovských základní. Messi už to síce až tak nerobí, ale okolo 2010-2012 tak zakončoval takmer neustále a žral som ako vždy čakal do úplne poslednej chvílky, niekoľkokrát naznačoval strelu .. aby potom brankár nemal žiadnu šancu... Navyše ten taký jeho "cheeky pohyb nohou", keď ten lob vyrobí takmer z ničoho v plnom šprinte.

Reagovat
icka

Mit to zdravi tak buhvi kolik by tech zlatych micu mel a co dokazal. Messi je treba nejlepsi fotbalista co tu asi behal, ale pro me osobne R9 je unikat co tu uz asi nebude. A kolik toho na tu dobu ustal

Reagovat
ADM

https://www.youtube.com/watch?v=13damNjxiPI

Pamatám si ako mi toto vtedy Ronalda pripomenulo, práve pre tú fyzickú silu v súbojoch ... Jeden z najlepších gólov, aké som videl.

Reagovat
smazaný uživatel

A umí to vůbec vyslovit?

Reagovat
teenz

Reagovat
Ross Geller

A ty to umíš?

Reagovat
smazaný uživatel

[vajadolid]

Reagovat
valloire

Legenda. Naprostá. Jeden z 5 nejlepších hráčů všech dob.

Reagovat
LeonardoUžoa

Reagovat
Mada

Reagovat
tunkic

Reagovat
technecium

Messi, Xavi, Iniesta, Pelé, Maradona

Reagovat
el Principito

Maradona, Messi, Ronaldo (BRA), Cruijff, Pelé

Reagovat
smazaný uživatel

Cristiano Ronaldo, Maradona, Pelé, Zidane, Ronaldinho

Reagovat
RMCF

Reagovat
Kenneth

CR, Ronaldo, Messi, Pelé, Maradona.

Reagovat
ADM

Len trošku pomeniť poradie

Reagovat
DrQQ

Asi takto: Messi, Maradona, Pelé, Ronaldo, Cristiano :-)

Reagovat
DrQQ

U mňa, ale ešte pred Ronaldom je Cruijff .

Reagovat
DrQQ

A pred druhým Ronaldom ešte di Stéfano a Eusébio.

Reagovat
valloire

takže seš úplně mimo, tos ale mohl napsat už předtím

Reagovat
DrQQ

U Teba som mimo ja a Ty si mimo u mňa s tým svojím Kráľom. ;-)

Reagovat
valloire

Jenže já tu nikdy Krále jako hráče do top 5 historie nezmínil.

Reagovat
DrQQ

Aj tak si u mňa mimo s tou adoráciou tzv. Kráľa.

Reagovat
valloire

Kdo dá tolik gólů za nejlepší klub historie, Král je.

Reagovat
smazaný uživatel

Romario, Ronaldinho, Zidane, Maradona, Pelé

Reagovat
valloire

a Busquets s Piquem....nevidíš si dál než na špičku nosu

Reagovat
technecium

Di Stefano, Bican... Ty rovnou nevidíš vůbec

Reagovat
valloire

Tak Di Stefano je zrovna považovanej za jednoho, ne-li vůbec nejlepšího hráče. Ty tvoje Iniesta Xavi...to je k smíchu. No a Bican měl pouze smůlu na válku.

Reagovat
ADM

Každopádne mi príde mimo robiť akýkoľvek rebríček TOP5 bez Ronalda a Messiho. Možno nemajú toľko repre úspechov, ale na klubovej a individuálnej úrovni totálne valcujú futbal obaja už viac ako 10rokov bez výpadkov formy či kvôli dlhodobým zraneniam, dá sa povedať že zmenili vnímanie všetkých ostatných hráčov - nikto nemá ani zdaleka na ich level, a všetko to podporujú trofejami a neuveriteľnými štatistikami. Koľko hráčov za posledných 30-40 rokov si dokázalo držať takú konzistenciu? Pre mňa osobne je tá konzistencia absolútne najväčším ukazovateľom ich veľkosti. U Bicana alebo Di Stefana môžme pochybovať o vtedajšej kvalite obrán a útočnom vs obrannom systéme hry, ale u tých dvoch moc neni o čom pochybovať. (aj keď to ovplyvňuje čas, ktorý to pravdepodobne tiež ukáže o 20-30 rokov)

Reagovat
valloire

Milý kolego ! Jelikož máme každej jinej parametr jak hodnotit hráče různejch dob, tak se asi neshodnem. Je teda těžký, kam přesně spravedlivě zařadit Messiho s CR, protože oba nesplňují moje hlavní kritérium, což je nadpozemskej výkon na MS, ač oba tu šanci na rozdíl od AdS a Bicana měli. Takže tenhle můj názor je v podstatě bez obou dnešních superhvězd. Podobnou konzistenci výkonů v historii předvedl pouze Pelé, Di Stefano a dá se říct i Maradona se Zicem. Dneska ale při koncentraci hvězd do pár klubů se to dá líp posoudit. Uvidíme za 10 -20 let.

Reagovat
ADM

(Ono inak tá prvá veta nebola mierená na teba, ale všebecne. Len aby sme mali jasno, kolego)

Reagovat
valloire

jo, v pohodě

Reagovat
misinho7

Reagovat
Pony Slaystation

Souhlas

Reagovat
didosh

Reagovat
valloire

Pelé, Maradona, Ronaldo, Di Stefano, Bican.

Reagovat
Zizou

Messi, R9, Zidane, Maradona, Pelé

Reagovat
blaugrana

Tak Paco sa pakuje do BvB. Snad sa chyti a uplatnia opciu. Vedenie odviedlo tento prrstupak fakt skvelu pracu. Skoda, ze Denis je taky tvrdohlavy a chce ostat, i ked ma nulove sance sa presadit.

Reagovat
smazaný uživatel

Ronaldo bol jeden z najlepších hráčov svojej generácie.

Nič viac, nič menej.

Reagovat
smazaný uživatel

a ako prve by mal spravit to ze im kupi novu travu.

Reagovat
smazaný uživatel

Jasně, každému zaměstnanci pár gramů a hned vše půjde lépe

Reagovat
smazaný uživatel

Alebo radšej hotový hašiš.

Reagovat
smazaný uživatel

za nadpis

Reagovat
didosh

Takové góly co dával on už se dnes bohužel moc nevidí...utéct obraně a ve velké rychlosti udělat preslapovacku gólmanovi a zavěsit do prázdné...

Reagovat
smazaný uživatel

tohle uz se dneska obecne moc nevidi..

Reagovat
smazaný uživatel

Mbappe je davato.

Reagovat
smazaný uživatel

Jeho prehnane obdivovanie a dalsie veci, ktore sa tj v diskusii docitate neni nic ine ako spomienkovy optimizmus. Ja to tiez vnimam caaom sam na sebe, ze niektore veci co boli ked som mlady si velmi nekriticky idealizujem.

Reagovat
Inter Eterno Amore

Reagovat
tunkic

Reagovat
technecium

Reagovat
valloire

ne

Reagovat
technecium

ty obzvlášť, dědku

Reagovat
valloire

já jsem velmi realistický a vidím....vidím dál než vy

Reagovat
Hristo Stoichkov

Kdo ho zažil před těmi mnohačetnými operacemi kolena by tohle nikdy nevyslovil. To byl úplně nadpozemský hráč, který se nedal ubránit žádnými prostředky.

Reagovat
el Principito

Reagovat
r3

Sice vo vseobecnosti to castokrat plati, ale o Ronaldovi vobec. Pre mna to bol herne hrac na urovni Ronalda a Messiho. Strasna skoda tych zraneni, kazdopadne absolutne uzasny hrac.

Reagovat
valloire

Ono jde o to, že sice kvůli zranění nebyl 10 sezon na vrcholu, ale to co předvedl když byl zdravej....je to mimo dosah LM a CR, za tím si stojím.

Reagovat
r3

Tazko to porovnavat, ale hadam sa urcite nebudem.

Pre mna je fascinujuce ako sa dokazal aj po dlsich zraneniach okamzite vratit do top formy. Teda bolo citit tie posledne roky pribudajuci vek, ale to by bolo aj bez zraneni. Pre mna jeden z najoblubenejsich hracov vobec.

Reagovat
technecium

Podle tohoto měřítka teda určitě Messi 2011/2012 > kdokoliv kdykoliv

Reagovat
valloire

co vyhrál?

Reagovat
technecium

Co vyhrál Ronaldo v těch svých "beast" sezónách?

Reagovat
valloire

fšechno....třeba LM?

Reagovat
technecium

Ale Fenomén nikdy nevyhrál LM

Reagovat
valloire

Aha já nějak přepnul na Crise....Tak co třeba MS?

Reagovat
technecium

"Ono jde o to, že sice kvůli zranění nebyl 10 sezon na vrcholu, ale to co předvedl když byl zdravej je mimo dosah LM a CR." A já se tě ptám, co vyhrál v sezóách, kdy byl zdravý - to beru do toho kolapsu před finálem, potom už nikdy nebyl tak dobrý jako předtím.

Messiho sezóna 2011/2012 je něco, čemu se žádný jiný fotbalista nikdy ani nepřiblížil.

Reagovat
valloire

"potom už nikdy nebyl tak dobrý jako předtím".....to jako vážně? koukal jsi na MS? máš pocit, že někdo předvedl na MS to samý kromě Pelého nebo Romária s Maradonou?

Reagovat
technecium

Byl to jinej fotbalista. Z nepřekonatelnýho technika a komplexního hráče se stal zabiják ve vápně. Každej viděl, že od toho kolapsu byl horší.

Reagovat
valloire

Byl horší a předvedl takový MS?

Reagovat
technecium

Dával góly. Ale hrál jinak, než ve svých nejlepších letech.

Reagovat
valloire

Hrál tak, aby se vyhrálo MS. Někdo by to měl říct taky Messimu.

Reagovat
technecium

Ronaldo měl u sebe nejnašlapanější Brazilský tým všech dob. To se to pak snadno dávají góly

Reagovat
valloire

furt slepej

Reagovat
Magic player

Jo, obecne mas pravdu, ale zrovna u nej to neplati. Mas plny internet materialu, tak si to nastuduj a uvidis, ze se pletes. Komplexnejsi hrotak tady nikdy nebyl a kdovi jestli bude.

Reagovat
fabec1222

Falešnej Ronaldo

Reagovat
smazaný uživatel

Ne.

Reagovat
smazaný uživatel

Snad to aspoň umí vyslovit...

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele