Brabec nejen o ligových výsledcích: Nač stahovat kalhoty, když brod je ještě daleko

03.09., 23:40
Aktuality
Václav Brabec (© ČTK / Pryček Václav)

Baník nezažívá ideální vstup do sezony, komplikace se navíc kupí. Připustil to i majitel ostravského klubu Václav Brabec, který po odchodu Erika Prekopa v aplikaci Chachar Pass sáhodlouze hovořil o aktuální situaci a budoucnosti klubu. Příslibem pro fanoušky slezského celku může být fakt, že dle slov vedení od ambic ustoupeno nebylo.

Ostrava v minulé sezoně skončila v tabulce na třetím místě, což ji umožnilo bojovat o Evropskou ligu. Cíl postoupit do skupinové fáze se však rozplynul po bitvě s Legií Varšava. Náplastí měla být Konferenční liga, ale ani tam se Baník neprobojoval na úkor slovinského NK Celje. Klub musí řešit i bodové ztráty v Chance Lize a odchod několika klíčových opor.

"Nebudu na těch pět šest dnů vzpomínat v nejlepším, byly to strašně hektické dny, špatně z nich spím. Dolehl na mě pesimismus, kolem Baníku byla až hysterie vyvolána částí nervózních fanoušků. Možná i chybou nekomunikace klubu ven. Baník ale stojí na silných základech," nechal se slyšet Brabec ve videu.

Klub citelně poznamenaly odchody klíčových opor. Velkou ztrátou byl nejprve prodej brazilského útočníka Ewertona, následovali ho pak i záložníci Matěj Šín a Tomáš Rigo, posledním exodem pak byl přesun útočníka Erika Prekopa do pražské Slavie.

"Začnu Ewertonem, nikdy by nepřišel, kdybychom s ním nepodepsali výstupní klauzuli. Když se hráč rozhodne odejít jinam a daný klub je ochoten zaplatit částku, která byla zmíněna ve výstupní klauzuli, tak nemáme žádné páky na to, jak to zastavit. Pak přišla nabídka z Alkmaaru na Matěje Šína, který už když s námi před rokem a půl prodlužoval smlouvu, váhal. Říkal, že by se rád posunul. Slíbili jsme mu, že když přijde dobrá nabídka, tak mu vyhovíme. A ona přišla," přiznal Brabec.

"Deklarovali jsme, že bychom rádi pustili maximálně dva hráče, a Matěj byl ten druhý hráč. Jenže za tři týdny se ozvalo Stoke o Tomáše Riga. Věděl jsem, že tím sáhneme do osy týmu, ale Tomášovi jsme také dali ruku na to, že když přijde slušná nabídka, pustíme ho. Od Tomáše mi chodily SMS, prosil mě, abych ho pustil. Odešel do předního klubu druhé anglické ligy. Je to pro něj velká výzva," pokračoval majitel Baníku.

Poslední citelnou ztrátou je odchod Erika Prekopa do Edenu. I v tomto případě se jedná o transfer, na který bude muset Ostrava reagovat. "Myslel jsem, že tím triem přestupy skončily, ale druhý den se ozvala Slavia o Erika Prekopa. Mám dobrý vztah s Jaroslavem Tvrdíkem, kterému jsem řekl, že se nechci potkávat, bavit, protože znám jeho přesvědčovací argumenty. Po Celje ale byl tlak silnější. Erik dostal v téměř osmadvaceti letech možnost posunout se výš, zahrát si Ligu mistrů, zabezpečit se možná na zbytek života," připustil Brabec.

"Těžce jsem se smiřoval s tím, že bych ho měl pustit, protože ho mám jako hráče i člověka rád, ale řekli jsme si, že si tedy sedneme a nakonec jsme svolili, ale podmínkou byla adekvátní náhrada. Nemyslím post za post, ale chtěli jsme získat talentované hráče a to nám Slavia už několikrát umožnila. Kdybychom v minulosti neprodali Sora, nebo Tijaniho, nikdy bychom neměli Tomáše Riga a Kubu Markoviče. Řekli jsme, že to zkusíme," připustil Brabec, že tolik prodejů v plánu klubu nebylo.

Baník by měl za uvolnění Prekopa získat tři tváře ze Slavie. Tým by měl posílit defenzivní záložník Ondřej Kričfaluši, středopolař David Planka a od zimy pak i Filip Šancl. Ze slovenských Michalovců pak má dorazit talentovaný Artur Musák.

"Jsou tam dva zpětné odkupy, ale jsou na vysoké částky. Není to jako u Kuby Markoviče. Budu doufat, že se hráči vypracují, aby si je Slavia koupila zpět. Ceny říkat nemohu, jsou obchodním tajemstvím, ale cena je velmi dobrá. Získáme hráče, což pro nás bylo víc, než peníze. Kdybychom na to nepřistoupili, tak ty hráče nepřivedeme. Taková je situace," uvedl majitel Baníku skrze video na Chachar Pass.

Baník v létě své řady příliš neposílil, což mu mnozí fanoušci vyčítají. "Zaspali jsme, jelikož jsme nepřivedli adekvátní náhradu. Nechci říkat, že Christian Frýdek nebo Tiéhi nebudou náhradami, ale uvidíme, jak se popasují s tím hrát za Baník. Že je hráč po smlouvě rozhodně neznamená, že je špatný, ale to jiné, než hrát v Liberci. Souhlasím proto s tím, že za Tomáše Riga, Matěje Šína a Ewertona jsme náhradu nepřivedli, byť jsme se o to snažili," zmínil majitel Baníku.

"Jsem spokojen s přestupovým oknem, protože vím, co za hráče k nám míří. A to je moje cesta, která se nemění a měnit nebude. Chci mít mladý tým, deklaroval jsem posílení ještě před odchody Šína a Riga, ale trh v Česku je malý a přebraný, my nemáme tak dobrý skauting, abychom přiváděli hráče ze zahraničí. Stáli jsme o Michala Berana, Toma Slončíka, Filipa Zorvana i další. Tomáši Ladrovi jsem dokonce osobně volal, že bych ho chtěl přivést do Baníku. On i všichni ostatní ale nakonec skončili u konkurence," uvedl Brabec, jenž po nevydařeném úvodu neskládá zbraně.

Baník sice nemá nový ročník Chance Ligy rozehrán příliš dobře, ale k dobru má předčasně ukončené utkání s Teplicemi a zápas v Pardubicích. "Nevím, proč bych měl přehodnocovat cíle. Jsme teprve na začátku sezony. Ani loni nám začátek nevyšel, nakonec jsme skončili třetí. Já nevím, proč házíme flintu do žita nebo stahujeme kalhoty, když brod je ještě daleko. My se o to porveme, abychom nahoře byli. Proto přivádíme posily. Věřím, že to doženeme. Nejezdím na každý zápas áčka proto, abych prohrával nebo remizoval. Zklamání fanoušků rozumím, ale já jsem zklamaný, že máme poraženeckou náladu," dodal Brabec.

Autor: eFotbal.cz / Jakub Šafka

Komentáře (217)

Přidat komentář
wwwx

Lepší Brabec v hrsti... Druhou půlku přísloví na Slavii ani nepotřebujou.

Reagovat
Melda

Reagovat
kaapaa

Reagovat
HorajzmAmmann

Ser na všechny Venco, děláš to dobře

Nejlepší majitel široko daleko.

Reagovat
Tlustej Pedro

Reagovat
romeo351

Reagovat
Min Slon

Večer jsem si to pustil a mluvil mi z duše.. jsem rád, že ho máme.. frajer, srdcař..

Reagovat
didosh

Reagovat
frankiefcb

Reagovat
fcb+mufc

Reagovat
Pablos

Jako chápu Baníkovce, že je to uklidnilo trochu a že je vlastně sympatickej rozhovor.

Ale pro mě pro pohled zvenčí... jako aby mi majitel za 10 let u klubu řekl, že ambice se nemění a vedle toho, že nemají dobrý skauting. Tvl hodně špatný... i Dukla má lepší úroveň v tomhle koukám.

Jasný chápu cestu mladých a výchovu svých hráčů... to je naopak fajn, ale k tomu musíš být silnej tým, že si ty náhrady důležitých dokážeš nahradit ...což tam Baník není prostě, nedokáže. Zase jen v nějákém delším horizontu.

Nechce se účastnit nějákých dostihů za hráče ...ano to je fajn, ale opět by mě tedy zajímalo jak bez skautingu chce získávat tedy lepší hráče co půjdou jako posila, ale opravdu posila s tím, že něják ten tým posunou hned do základu ...no zase jen na náhodu co se upeče kdyžtak se Slávií nejspíš.

Nehrát s kvalitním Celje, tak se skoro nemusíme bavit, že někdo ještě by mohl přijít, nebýt zájmu Slavie o Prekopa, tak se nemusíme bavit, že někdo vůbec krom Musáka přišel. To je totálně prosranej přestupák... kde mu okolnosti nakonec pomohli nebo pomůžou k tomu, že to na to nikdo koukat nebude nakonec.

Asi bych byl rád, že to je v pohodě majitel to určitě bude, zní i rozumně a celkem sympaticky... ale že bych se nechal takhle úplně opít rohlíkem... to asi né tedy.

Reagovat
Badbravo

dobře jsi to vystihl, lépe jak já. Jenže tady jsi v Ostravě, takže nadále bude panovat spokojenost.

Že to tak úplně nedává celé smysl je věc druhá. Ti hráči se logicky chtějí posouvat, fakt není jejich cílem strávit celou kariéru v Baníku. Takže půjdou dřív než tu uhrají Evropu, opět.

U Kričfalušiho čekám jednu sezónu, maximálně dvě že tu zůstane. Budou z něj asi super peníze, ale co s nimi? Nákup dalších mladíků. A takhle to může jít dokola.

Jen chybí zmínit že takhle se silný tým nestihne vybudovat.

Reagovat
Pablos

Příjde mi že hlavní ambice je prostě jen vychovat prodat... což není špatný, ale není to tak úplně prezentováno. Prezentováno je, že ambice je sportovní a tohle prodávání je jakože nevyhnutelný. No to nevim teda, to je takové falešné pozlátko.

A možná i paradoxně na škodu, že Baník dokáže za zajímavé peníze pro něj prodávat ven i bez pohárů. Takhle to není takovej tlak, že chceš mít silný základní tým, který ty poháry dokáže uhrát, abys pak super prodával.

Reagovat
ratusek

Takhle se chová provinční regionální klub, kterým snad Baník být nechce

Planka zazáří, Slavia za něj dá teda těch 50 mega, což při nynějších cenách je už směšné a ano, sice se tím zhodnotí Prekop ještě víc. Ale zase bude díra v sestavě, kterou teda patrně zalepíme dalším prodejem do Slavie. Samozřejmě představa, že těch 6 jmen z béčka, které všude kolují a mělo by oprávněně dostat šanci a že se všichni prosadí, je sice krásná, ale asi nereálná. Navíc jak jsem psal tak takovej Bewene určitě bude následovat Uchennu hned po prvním půl roce

Reagovat
antiHavel

Reagovat
Transfermarkt

Překvapuje mě,co se tady z toho Kričfalusiho všeobecně dělá. Jasně,mohla si ho SKS nechat v kádru,odchovanec a horší než Chaloupek nebude. Ale myslím, že se z něho dělá více, než doopravdy je

Reagovat
Nuno čomes

Na základě čeho vlastně existuje ten názor, že je tak skvělý?

Reagovat
dtaire

Ty hráče získá přesně takhle - jednoho prodá do Slavie a dostane tři jiné. Vyšší ambice jak vychovávat hráče pro prodej Baník nemá. Když jim sezona náhodou sedne, tak samozřejmě to bude plus, ale když ne, počká se na lepší ročník

Reagovat
Min Slon

Opít rohlíkem ..ten klub převzal úplně v troskách tvl, nasypal do něj stovky mega, akademie, novej stadión na cestě..a tady se bude píčovat, že nekupuje berany za sedmdesát mega nebo nedá zorvanovi třičtvrtě měsíčně ... fakt jak u blbejch tady...

Reagovat
antiHavel

Tak si furt nehrajte na big four když na to absolutně nemáte, ale to hlavně ten vocas Novotňák,,,

Reagovat
Pablos

celej příspěvek o skautingu prakticky... ale píčuje se na to, že nekoupil Berana za 3 mega ...tak jo no

Reagovat
veikko

S tím skautingem to z pohledu fanouška vypadá blbě, ale v podstatě to, že ho vůbec plánujeme (ano, po tolika letech, lol...) vybudovat, z nás tu TOP 4 udělá, protože reálný skauting u nás mají tak eSka a možná Plzeň (ale tou si taky nejsem úplně jistý). Zbytek jede čistě na různá doporučení a známosti s agenty jako doteď Baník. Zní to možná jako by to tu bylo sto let za opicema, ale, no, ono je.

Reagovat
ratusek

ihned kontaktuj vedení, že za drobný obnos jim doporučíš okamžité posily do základu z Jižní Ameriky a bude u nás taky hrát budoucí Preciado, Mercado atd

Reagovat
veikko

No ono se do toho klubům moc nechce kvůli jazykové bariéře. Přímo z JA nebere hráče ani Sparta, Preciado šel přes Genk a Mercado přes AVS. Ale jako plánuju se tomu reálnému skautingu víc věnovat.

Reagovat
Pablos

Já ho ale považuji za alfu a omegu k tomu, aby mi pak ty jeho řeči dávali smysl ...že má sportovní ambice, ale nemůže pořádně nakupovat a nahrazovat hráče.

Reagovat
veikko

Však ano, přistupuje se k tomu strašně pozdě, ale evidentně se k němu konečně přistoupí. To je výhoda oproti Jablonci, Olomouci a podobným.

Reagovat
Puskas

Už předtím spolupracovali s nějakou tou agenturu na vyhledávání talentů, ne?

Reagovat
veikko

Jo, ale zaprvé to máš externisty a zadruhé Baník neměl žádného vlastního pořádného analytika, který by uměl zadat správné parametry na hráče. To teď zní možná hůř než to reálně bylo, ale 95 % českého prostředí pořád funguje na principu "chceme vysokého silného útočníka"

Reagovat
Puskas

to ano

Reagovat
kilobyte

"Znáte Fernanda Torrese? Tak někoho takového."

Reagovat
veikko

Reagovat
Nuno čomes

No hlavně jako se na to koukáš dost zjednodušeně. Brabec to buduje x let, zachránil je defakto, a tady během roku nakoupí kluby pár miliárdářů, co si ze srandy roztočí transferový kolotoč za desítky miliónů a najednou je špatně, že Baník tohle neakceptuje?

Rozumím, že abys byl top musíš teď do toho dávat velké love, ale neviděl bych to tak jednostranně.

Reagovat
Min Slon

Reagovat
Puskas

Na druhou stranu bude pár odložených a ne špatných hráčů v těch klubech, kam přijdou ti za velké peníze.

Reagovat
Pablos

Vždyť ale o tom já nepíšu... naopak tam píšu doslovně, že to je fajn, že se nechce pouštět do dostihů. Já myslel, že to je srozumitelný obsah ode mě... no asi není koukám.

Reagovat
Pablos

A když jsme u toho navíc, jaké dostihy že se to ale udály ? Sigma která má jasné poháry tak si šla pro toho koho chce, bez dostihů právě na konci přestupáku, vysolila, aby se s nikým nepřetahovala. A dál ? Zorvan, kterého si může dovolit díky prodeji Pelta… to je to nové miliardářské chování ? Ne to je prostě trh, Baník snad taky někoho prodal pokud vím. Ale nechce přeplácet… ok s tím i pochopení mám. Opět to ale nijak nesouvisí s miliardáři. Brna ve druhé ? Hmmm fakt tam mají zabijáky z první ligy. Dukla si jede svůj skauting. Teplice do toho nesypou, Pardubice zatím taky nic, Brno až po postupu kdyžtak. Tak já nevim no… Sigma si šla za svým a neprojebala love jako tehdá Zlín za plno průměráku či podprůměráku. Liberec si jede taky svoje přes Nezmara. Tak já nevim.

Reagovat
HorajzmAmmann

Reagovat
Min Slon

Protože to je furt dokola (neříkám, že s tebou).. vždyť když si odmyslim všechno ostatní, tak kolik hráčů za poslední roky za venci došlo, poskládal se novej tým, plno hráčů se povedlo (letáček, markovic, rigo, boula, Pojezný..)..tady se jednou sejdou odchody hráčů a je u spousty lidí za debila.. ale nic ve zlym proti tobě, píšeš slušně, spíš to na tebe tak vyšlo no..

Reagovat
Pablos

ok to beru Opravdu nevím co se jelo za bomby třeba na facebooku apod. ...takže chápu, že to může bejt jak píchnutí do vosího hnízda už

Reagovat
Min Slon

Tak mír

Reagovat
HorajzmAmmann

Reagovat
Irská 1922

Reagovat
HorajzmAmmann

Reagovat
HorajzmAmmann

Ne, nemám na to už, fakt nemám…

Reagovat
Pablos

tak si hlavně opalcujte něco mimo mísu o čem nebyla řeč ...

Reagovat
HorajzmAmmann

Vypadas jako fajn typek, sice nevim proč mate všichni pocit ze se vyznate v Baníku a proc mate potřebu Brabcovi něco vyčítat ale co už, lidi co fandí Baníku, znám je osobně a jsou to úplně normální lidi jako Ja, kteří jezdí na Banik a zijou Baníkem už 20 let stejně jako Ja (Trevor, Frankie,…) mají na všechno v podstatě stejný názor jako mám Ja.. asi to nebude náhoda.

Absolutně nechápeš v jaké situaci byl Banik pod Safarcikem. Vyčítat Brabcovi, ze nemá scouting oddělení je asi jako vyčítat manželovi, který behem 10 let vydělá a postaví barák, že nemá v garáži Mercedes, ale Fabii.

Vzhledem k tomu v jakých byl Banik srackach, byl fakt 1 den od toho, aby vůbec neexistoval. Mel 100 milionové dluhy (které z vlastní kapsy zaplatil Brabec) neměl 3 hřiště a areály pro mladé (které vybudoval a zaplatil z vlastní kapsy Brabec), spadnul do 2. ligy, fanoušci jezdili do Příbramí s tím, ze se prohrálo 4:0 ale co už, každý na to byl zvyklý…

Brabec se rozhodl, ze začne budovat Banik od začátku. Banik je ledovec, špička nad vodou je A-tým, ten je AKTUÁLNĚ odsunuty na vedlejší kolej (a i tak se dostal do Evropy) a proste se pracuje nad tím, co je pod vodou (akademie, marketing, oslavy 100 let nám zabralo hodně času a peněz, dával jsem sám nějaké artefakty na tu výstavu a mel jsem možnost bavit se s klukama z marketingu, dále tady máme scouting který je na radě, areály pro mládež, trenéři pro mládež atp atp. Brabec prý žije Baníkem 16 hodin a bohužel nestíhá všechno a ano, i po 10 letech se nedostala rada na poradny scouting)

Ohledne ambicí, zcela logicky až bude stadion, mládež v TOPU tak se veškerá pozornost upře na A tým a úspěch. Předpokládám, ze Brabec má plán, že to bude až na Bazalech. Ale nepůjde o posranou konferenční ligu, ale rovnou ligu mistrů. Asi tolik k ambicim klubu.

Prodeje hráčů - tvle Ja mám pocit, ze Banik je aktuálně jediný klub na světě který prodává svoje opory. Vy jste se úplně zbláznili v tomhle. Ano teď se to sešlo, víme proč. Ewerton a Rigo se jen tak tak udržel minuly prestupak…

Reagovat
kilobyte

Rovnou Ligu mistrů.

Reagovat
HorajzmAmmann

Tak kdyz není Banik ambiciózní tak se vysmejete, kdyz je Banik ambiciózní tak se taky vysmejete…

Proste mate potřebu jenom jebat, Chapu…

Reagovat
kilobyte

Když nemáte na KL a ani Brabec teď "nechce", tak fakt během 5 let nebudete útočit na LM. Je rozdíl být ambiciózní a něco pro to dělat a nebo jen plácat.

Reagovat
HorajzmAmmann

Banik pro to děla do budoucna dost, na úkor právě výsledků teď!!!

Ja mám pocit, ze se každý probudil a sleduje Banik týden…

Banik nikdy nebyl střelec, viz kdyz se postoupilo do 1. ligy tak taky nenakoupil 8 top hráčů do zakladu, ale budoval to postupně…

Reagovat
kilobyte

Sám to píšeš, že jdou postupně a pak střelíš, že půjdou rovnou na LM. To mi nějak nejde dohromady.

Reagovat
HorajzmAmmann

Co nechápeš na tom, že až bude postavena akademie a stadion dle přání Brabce, tak bude víc sypat do A týmu a bude víc pouštět žilou na přestupech do A týmu…?

Sám Brabec v rozhovoru přiznal, že je potřeba ještě jeden areal ještě vylepšit atd atd …

Ta ruční brzda A týmu je zatazena pouze dočasně, aby to nebrzdilo rozvoj základů, tedy vlastního stadionu a akademie, případně teď samozřejmě přijde na radu scouting. Kdyby Banik tenkrat po postupu koupil 3-4 TOP hráče. Tak teď není třeba areal na Vistě…

Že ti to nejde dohromady asi nebude možná můj problém Lépe to vysvětlit neumím.

Reagovat
kilobyte

A co ty nechápeš na tom, že i ten sportovní výkon se musí budovat postupně? Pokud do toho nenasype třeba miliardu, tak to nebude ve stylu "postavili jsme stadion, tak příští sezónu jdeme do LM". Budete muset jít postupně. Baníku budou chybět ty zkušenosti z pohárů a v lize bude těžko dohánět první trojku, když se mu pořád vzdaluje. Budovat dobrý tým je ještě těžší než budovat zázemí. Tam nestačí jen dělat to dobře, ale musíš využívat i vhodných příležitostí. Loni jste měli povedenou sezónu a mohli jste z toho vytěžit účast v ligové fázi pohárů, abyste získali prestiž a zkušenosti. Tuhle příležitost jste "promarnili" a teď to budete mít těžší.

Reagovat
HorajzmAmmann

Spis možná přecenujete tech 6 zápasu v konferenční lize…

Zásadně nesouhlasím s tím, že to je nějaká extrémní výhra se tam dostat treba z finančního hledistka. (prý ti dost peněz sežere cestování, nehledě náklady na ty zázračné posily, které by nás tam měli dostat)

možná to je skoda ze strany sponzorů, ale Brabec v první radě nechce udělat to co udělal Petera, což mělo za následek sestup.

Narval do týmu posily, narval jim smlouvy, nepostoupil do skupiny a to mělo za následek sestup Baníku, protože se zadlužil jako kráva.

Vy si můžete dovolit být každý rok ve ztrátě, Banik fakt ne.

Kdyby ta skupina byla jistá a Banik by vyhrál loni pohár, tak se zachovame jinak.

Reagovat
kilobyte

Lepší pozice u sponzorů a i hráčů. Baník má problém s tím, že se tam hráčům moc nechce, ale kdybyste hráli poháry, tak už by měli ti hráči větší zájem. Pak jim nemusíš dávat tak velké smlouvy v základu, ale dáš jim bonusy za Evropu a budou happy.

Reagovat
Puskas

Baníku budou chybět ty zkušenosti z pohárů...

V té době už může koupit pár kluků, co ty zkušenosti mít budou, nebude to tak, že by to vše hrál s odchovanci.

Reagovat
kilobyte

To můžou, ale nikdy to není takové, jako když to zažije celý klub. Nejde jen o zkušenosti hráčů, ale o to, že celý klub pak funguje jinak. Třeba jen zvyknutí na pohárový týdny. Pak musí být úplně jiná příprava napříč klubem.

Reagovat
Puskas

To ano, ale není to tak, že by všichni nováčci hned selhávali.

Reagovat
kilobyte

Ale málokdy se jim hned podaří úspěch. Pokud ano, tak je to často i okolnostmi. Třeba Plzeň se vyhoupla hlavně díky tomu, že Sparta to flákala, Slavia hrála o sestup a dost jejich hráčů nemělo takové ambice na zahraničí a vůči Spartě měli odpor. Dnes by to asi možné už nebylo. A kdyby tenkrát Plzeň nevyužila příznivé situace, tak by se postupným budováním na takovou úroveň nedostala.

Reagovat
Puskas

Plzni vyšla sázka na odložené hráče, kterým tam navíc bylo dobře a zůstávali, pokud to šlo. Nebyl o ně nějak přehnaný zájem ve větších klubech, dávali přednost jistotě.

Reagovat
kilobyte

Což už by dneska nešlo, protože aby měl tým na to vyhrát ligu, tak už tam je potřeba větší kvalita. A ty velké kluby by dnes nenechali někomu šanci si sehrát tým kvalitnějších hráčů. Dneska by po jedné sezóně ty lepší hned vykoupil někdo z ligy a nebo ze zahraničí

Reagovat
Bakary3

A ty si to zas moc bereš

Asi víc lidí čekalo, že bude Baník ambicióznější, přitom sám Brabec přiznal, že ty opory nenahradil.

Respekt, co všechno udělal, ale že za 10 let tedy řekne, že skauting na prd, opory nenahradil, a je to tu podrobeny nějaký normální slušný kritice, to snad zas není potřeba z toho dělat takovou kovbojku

Reagovat
fantomas10

kteří jezdí na Banik a zijou Baníkem už 20 let stejně jako Ja (Trevor, Frankie,…)

tyvole tohle je trochu zbytecny ne

Reagovat
HorajzmAmmann

Není… ty ostatní kluky vůbec neznám a vzhledem k tomu, co lidi jsou schopni psát třeba na Facebook fakt nevím jestli se jedna o nějaké trolly a podobně…

Proto, pro mě jako čtenáře, je ohromně důležité kdo ten názor píše a zda tomu člověku mohu věřit…

Reagovat
Irská 1922

Reagovat
Freedo

Aha, takže na scouting čas není, ale oslavy 100 let stály spoustu času a peněz

Reagovat
HorajzmAmmann

Oslavy 100 let stály dost peněz Brabce

Oslavy 100 let stály dost času marketingové oddělení

Brabec řeší jiné věci, samozřejmě …

Ale ano, tenkrat ty oslavy pojalo se to holt ve velkém, až mě to překvapilo co všechno co pro to muselo udělat…

100 let není jen tak, byl jsem rad ze na tom Banik zamakal.

Mimochodem Banik neřekl, ze scouting nemá vůbec, jenom ze na něm musí zamakat a vylepšit ho…

Reagovat
pajka-juve

Jenže ty oslavy přitáhly mraky lidí, peněz z toho a spoustu pozornosti. Tím se ti zvýší merchandising, propagace, marketing klubu a okolí jako takového. A právě z těch peněz se částečně živí klub, lidi a okolí. Čím větší příval peněz z merchandisingu, permanentek atd. bude , tím míň to bude dotovat Brabec a může živit skauty a celé oddělení vylepšit i s analytiky.

Reagovat
frankiefcb

Reagovat
HorajzmAmmann

Reagovat
kilobyte

Reagovat
Pablos

Tak já jsem fanoušek českého fotbalu, ligy hlavně a pohárů evropských. Pokud budete mít ty ambice hrát o tyto příčky, tak prostě budete i pod případnou kritikou v mých očích. Kritizuji tu i Slavii, Spartu, Plzeň. Plus je u vás to, že máte velkou základnu fanoušků i tady, takže samozřejmě se to i více rozvádí, než třeba u MB, kde se každý přišel prostě jen vysmát.

Plno lidí tady Baníku přeje, protože chce mít ten klub další fakt silnější u nás ...na kterého by se dalo v budoucnu upřít, že by hrával ty poháry. Chápu dá se říct, že to 2x nevyšlo "těsně" ...ok to se dá pochopit, ale absolutně z toho nejde cítit... po třetí to ale výjde. Není to tam... a ani to tam Baník mít nechce tedy, ale doteď jste se prezentovali, že to tam je ...o to jde... celou dobu tady ty ambice byly deklarovány a po největším úspěchu klubu za nynějšího majitele, na pohled zvenčí jsou těžko už uvěřitelné.

Já přeci chápu, že někdo kdo je fanoušek má k tomu klubu absolutně jiný vztah než já a že vidí hlavně to dobré co se událo a nemá potřebovat hned nasazovat nějákou negativní vlnu. Navíc o tom dění v klubu ví prostě daleko více, ale je tu plno lidí i od vás ...však vystoupil i s tím rozhovorem na vlnu až hysterie z jeho pohledu od fanoušků, natož lidí zvenčí. V tomhle pohledu absolutně nechápu pak vaší podrážděnost či dokonce někdy až nadřazenost, jak jsou ostatní debilové, vždyť ten podnět je jen z vašich vyřčených ambic a né jen od klubu, ale hodně právě i od fans.

Jinak píšu, že ten rozhovor je sympatický a že jako fanoušek klubu bych byl rád za takového majitele... ale jen mi některého jeho řeči nesedí do toho jak to chce prezentovat. Skauting bych mu nevyčítal, pokud by jediná teď momentálně cesta nebyla jestli příjde nebo nepříjde nabídka od Slavie. Protože jiné cesty sám vyloučil, přeplácení, kupování za hodně ...což já ale jinak píšu, že to fajn ...nikde nepíšu k tomu žádnou kritiku přímo na tohle, proto pak nechápu proč si to vybere někdo, že nechápu, že nechcete Berana za 3 mega euro. Zbyla ta výchova, to je ale dlouhodbý projekt, který nemůže produkovat rok co rok tahouny týmu....takže proto by mi tam vadil ten skauting, když není moc variant.

Reagovat
antiHavel

Reagovat
mistr129

Pro klub s ambicemi na klidný střed tabulky a jednou za pár let skupinu o titul určitě

Reagovat
!!!OCIP_KINAB

poslední 2 roky mu těžce ujíždí vlak bohužel ...

Reagovat
HorajzmAmmann

Napsat tohle po historicky nejvíce získaných bodech …

Co mu jako konkrétně ujíždí?

Reagovat
thewall

Reagovat
John Obi Mikel

Asi jezdí vlakem do práce

Reagovat
kaapaa

Reagovat
didosh

Reagovat
cr7sux

Reagovat
Puskas

Reagovat
ratusek

Pročistil se vzduch a snad se začne vyhrávat, protože kdyby ne, dostanou se ještě pod větší tlak a odnese to Hapal, který za tohle vůbec nemůže.

Jinak ten Matěj mě překvapil, že chtěl zdrhnout pryč už před rokem a půl

Reagovat
pajka-juve

Já bych ani neříkal zdrhnout. Prostě věděl/věřil, že kvalitativně má na víc než na naši ligu a řekl to na rovinu. Lepší než aby zadarmo šel zadarmo/za drobný někam do Sparty/Slavie. Brabec dělá dobře, že se s ním i s Rigem takhle dohodne, že za dobrý peníze je pustí a dodrží to. Takhle si Baník dokáže dost lákat mladý a může to u nich být silný argument při rozhodování jestli do Prahy nebo Ostravy

Reagovat
ratusek

no jako chtěl odejít po jedné sezoně, kde nijak extra nezářil. Naštěstí dostal rozum. Jinak souhlasím, že je dobře, že platí ustní dohody a podání ruky mezi majitelem a hráči

Reagovat
Y.N.W.A

Je to tak, kdy naposledy odešli hráči Baníku takto na západ bez pražské přestupní stanice? Baroš, Svěrkoš, Papadopulos? Ještě někdo? Letos dva najednou.

Reagovat
kilobyte

Loni Letáček a Kaloč.

Reagovat
frankiefcb

Reagovat
veikko

Letáček

Reagovat
Puskas

Greguš třeba ještě. Pak ten Bitri, co u nás ani nevybalil kufry. Předtím Heinz, Bolf, Laštůvka...

Reagovat
FruFru

Greguš to bral přes Jablonec ne?

Reagovat
Puskas

Potom, nejprve šel do Anglie na hostovačku, pak se vrátil.

Reagovat
HorajzmAmmann

To si pamatuji, to hostování mu pomohlo jako prase. Gregus se z Anglie vrátil jako úplně jiný hráč

Reagovat
Puskas

Reagovat
patas92

Lička, Mičola

Reagovat
Puskas

Reagovat
Tlustej Pedro

Reagovat
Irská 1922

Reagovat
FC Porto FC

Tak ten Šín velký zklamání, chtěl zdrhnout po druhý sezoně kde měl 2+2? A Rigo co píše majiteli SMS pust mě

Reagovat
Lovecour42

Tak nesmíš zapomínat že to jsou prostě pořád,,decka" kolem 20 let... Tou dobou to má v hlavě málo kdo srovnane.

Reagovat
antiHavel

Celkem hustý, nedokázali nic a už by zdrhali, asi velký srdíčko pro Baníček,,,

Reagovat
Witcher

Moc sme se zase nedozvěděli

Reagovat
thewall

Podrobnější info od Brabce po jednotlivých tématech (pro ty co nechtějí poslouchat více než hodinový záznam na YT)

https://moravskoslezsky.denik.cz/fotbal-prvni-liga/vaclav-brabec-majitel-banik-ostrava-dotazy-fanousci-prestupy-bazaly.html

Reagovat
ratusek

Tak snad ti dva borci z Cejle vyjdou

Reagovat
Spalovač šancí

Zajímavé, že i Baník má problém se Sportem

Reagovat
pajka-juve

Tak oni prý měli vydat nějaké "info", že Brabec má potíže finanční s nějakou firmou a mohlo by to ovlivnit financování Baníku a všeho okolo. Brabec to hned dementoval a nejspíš nebyl moc spokojený, spíš vytočený na ně za to.

Reagovat
frankiefcb

pozor tohle info nikde sport "nevydal", jenom si Kvasnice idiotsky zaspekuloval v Lize Naruby. A pak všechny prosil, aby to nikde nezveřejňovali, že to neměl ověřené.

Reagovat
Hlahart

protože to ej absolutní nesmysl a byznysově je to fakt no go. Tohle ho mohlo hodně poškodit a nedivím se, že se mu za to omlouval Křetínský osobně

Reagovat
pajka-juve

A Liga naruby je podcast Sportu. Takže to je skoro to samé, jako kdyby někdo firemním autem vykradl obchod nebo dal na veřejnost zprávu o někom z práce, že je vrah/tunelář/násilník a tím ho zdiskretitoval. Taky půjdou za majitelem/ředitelem, budou se ptát co o tom ví a jak to bude řešit. Kdyby dostal padáka, tak se nikdo nebude divit. Je jejich blbost, že to pustili do éteru a zveřejnili. Prostě si zahrávají, podcast má momentálně obrovský dosah a co tam blbě kvákneš se proti tobě může obrátit

Reagovat
frankiefcb

Tohle já nerozporuji. Oni to po dvou hodinách stáhli. Proto jsem napsal "nevydal" v uvozovkách. Jenom jsem chtěl napsat kontext.

Reagovat
pajka-juve

Já ti rozuměl. Chápal bych kdyby to měl na osobním účtu nebo to řekl někde live kde to už nevytřihneš, že s tím nic nenadělají. Prostě je totální blbost mít předtočený pořad a pustit tam něco takového od nich.

Reagovat
Nuno čomes

Kolik teď dává novému hráči Slavia na platy? Protože většina co tam teď jde, se zabezpečí do konce života..

Jinak Brabec, velmi rozumné názory. Plno lidí bude takhle zvenčí brblat, ale dělá to dobře.

Reagovat
dontcallmeandre

Počítám, že ve Slavii, je u hráčů, co jdou jako posily (třeba jako Prekop) minimum 500K měsíčně bez bonusů.

Reagovat
Nuno čomes

No tak málo to nebude.

Reagovat
arvncrtx

500k bez bonusů budou mít možná mladí hráči jako Mbodji z Jihlavy, pro kterého je to 20násobek toho, co bral předtím. Prekop je údajně "dlouhodobě vysněná posila", tam ten základ bude tak 1,5 mega.

Reagovat
dontcallmeandre

Já si nemyslím, že jsou ve Slavii až tak vysoké základní platy u celého kádru, takový budou mít ty největší hvězdy, a to Prekop určitě není. "Dlouhodobě vysněná posila" je marketingový newspeak. a ani si nemyslím, že má mbodji 500K základ.

Reagovat
pajka-juve

Nemyslím si, že z něj udělají nejlépe placeného hráče týmu, možná i ligy

Reagovat
arvncrtx

V lize nejlíp placený určitě nebude, ve Spartě mají někteří měsíčně 2+, ale ve Slavii, co vím, je 1,5 základ to, co mají aktuálně nejlíp placení hráči, a předpokládám, že tolik dostala i vysněná posila.

Reagovat
mayday

Nemyslím si, že to je ve smyslu zabezpečit se a nic nedělat, ale prostě vydělat nějaké prachy a třeba s tím rozjet podnikání nebo něco, co bude dál peníze generovat. A že nebude Prekop muset po konci kariéry rozvážet žrádlo na koloběžce nebo dělat podlahy.

Reagovat
Vinci

No nevim jestli bych jim doporučoval zrovna podnikání. U nich fakt ideální koupit pak par bytů a mít z toho důchod z nájemného

Reagovat
mayday

Ano, samozřejmě asi bych jim to taky nedoporučoval Ale že je to spíš prostě myšleno dostat se k nějakým penězům, než se zabezpečit ve smyslu nemusím dělat nic.

Reagovat
fantomas10

Reagovat
kilobyte

"třeba s tím rozjet podnikání nebo něco, co bude dál peníze generovat"

To bych většině hráčů nedoporučoval. Často to končí ztrátou většiny peněz. Protože na to potřebuješ zkušenosti, znalosti a peníze. Jenže ti hráči mají ve většině případů jen ty peníze, o které přijdou.

Reagovat
ratusek

Hloušek prý shání peníze na své investice

Reagovat
Nuno čomes

Reagovat
fantomas10

Pokud je ale na ty druhy strane byvaly hrac, tak to zustane v obehu u hracu...zdravime adama petrouse

Reagovat
kilobyte

U Petrouše to nezůstalo.

Reagovat
fantomas10

jo to je fakt

Reagovat
arvncrtx

Reagovat
fantomas10

Pockej to se fakt sa v ceskem klubu zabezpecit do konce zivota?

Reagovat
Nuno čomes

To nejsou moje slova. OK, ve většině případů to je přeháňka, ale s platem např. 700k * 12 měsíců * 3 roky je to moc pěkná jistota, které se většině smrtelníků může jen zdát za celý život

Reagovat
fantomas10

to je tak na duchod no, ale fotbal konci v 35, tak proto mi to moc nesedelo

Reagovat
dontcallmeandre

Jestli budou hrát všechny tři roky Ligu mistrů, tak se ta částka minimálně zdvojnásobí. A když to investuješ do nějakého indexu, tak tě taková částka uživí po zbytek života.

Myslím, že Slavia i Sparta tě dovedou zabezpečit, pokud nejsi blbec. (nejlepší platy jsou určitě přes 1M€ ročně)

A ono, kariéra končí v 35, ale pokud nejsou zdravotně úplně v háji, tak dalších deset let můžou hrát za desítky tisíc někde v divizi apod.

Reagovat
romeo351

Reagovat
fantomas10

no zkus nahodit nejaky cislo misto vysmechu radeji

Reagovat
romeo351

12*12*500k = 72 míčů. Pokud ti tohle nevystačí na život, je něco špatně

Reagovat
Lemond Laws

ano

Reagovat
zorz767

Baník neskautuje zahraničí kromě Slovenska a nyní Celje. Ale chce to změnit... to mě překvapilo. Na klub jako je Baník hodně amatérské.

Reagovat
erudovanyodbornik

Však co je na tom překvapivého? Prakticky všechny klíčové hráče jim vyskautovala nebo vychovala Slavie .

Reagovat
Odborný diskutér

V tom "rozhovoru" jsou neskutečný perly. Zdá se, že tenhle pán je čistej fotbalovej diletant.

Reagovat
thewall

Prosím rozvést. Vážně mě to zajímá. Díky

Reagovat
Odborný diskutér

Tvl, to bych musel citovat, tzn. hledat to v 80 minutovym videu.

Reagovat
Odborný diskutér

Ok, aspoň tohle:

Dotaz diváka: "Nepřemýšleli jste, že oslovítě některého z hráčů Celje?"

Odpověď: Přemýšleli. Když jsme se dívali na ty ceny hráčů.. ty ceny na transfermarketu myslím, které nemusí vždycky odpovídat teda, tak jsou podstatně níž, než jsou třeba ceny hráčů Baníku Ostrava."

Stačí? Já myslim, že jo...

Reagovat
!!!OCIP_KINAB

Taky mi přijde že je to plné oxymoronů, Banikovci zjevně poslouchají emoce víc než dedukují z faktů jinak fakt nevím jak tyhlety kecy mohly někoho uklidnit. Já jsem naopak velmi frustrován, že Baník opouští tak jednoduše přední pozice a rezignuje na ambice, na které se velmi dlouho dostával.

Reagovat
Odborný diskutér

Je tam příliš mnoho hovadin, ale majitel nemusí tomu fotbalu tak hovět, to je v pořádku. Pak ale nemá smysl, aby zveřejňoval takovýhle muhehe-odborný analýzy na videu. Stačí říct, chceme omlazovat, šetříme, zduř vuřt. Ale on se tam pouští do hloubky fotbalového dění a dělá tak ze sebe těžkého humoristu.

Reagovat
verv

Proč je tady vynechaná ta pasáž, že ho Tvrdík kontaktoval ohledně Prekopa a když s ním o něm odmítl jednat, tak slavie kontaktovala přímo hráče?

Reagovat
Mönchengladbach

Protože se nechce obdržet předžalobní výzva.

Reagovat
Badbravo

Jak může najednou panovat taková spokojenost? Však tímto jsme rezignovali na sportovní úspěchy.

Doslova řekl že nemá peníze na to aby Baník udržel v TOP4.

Kolikátá změna koncepce už to je? A jak dlouhou tentokrát vydrží?

9 let a nedošlo k žádné změně ve skautingu, to je docela diletantství. Kdyby sledoval fotbal, ví že tohle je cesta, když nejsou takové finanční možnosti.

Sponzoři a investoři, kde je asi chyba že nejsou. To vážně věří že se najde investor? Takové pokusy v lize už byli a nikdy nedopadly. Překvapivě nikdo nebude sypat peníze když nemůže o ničem rozhodovat.

Jeho představa o hráčích že nebudou, že jsou v lize miliardáři. Už se v nějakém sportu něco podobného stalo, ne. Vede to akorát ke zvýšení cen za hráče. Takže Planka a Šancl za dva roky za 50 budou drobné.

Akademie je super, ale ti mladí se musí mít kde předvést. A bez poháru tu nezůstanou dlouho, proč taky když budou mít na víc. (herně i finančně)

Připadá mi jak kdyby mu bylo pět a dokud se sám nepřesvědčí tak tomu nevěří. Viz přestupy, kolik let se ukazuje že když neposílíš každou řadu tak nemáš na poháry a ejhle, neprovedlo se.

Tvrzení o Jablonci, kdo tomu věří? Stačilo doslova poslat nabídku jak Olomouc.

Jsem zvědavý jestli někdo přijde z Celjle, loni se taky hrála EKL a nikdo ji neskautoval. Vážně dovedeme hráče jen když proti nám hrají? A bude i nějaký útočník?

Aneb jak prezentovat neúspěch přestupaku v úspěch. Kvalitní hráči sem nechtějí, překvapení. Tak budeme prodávat mladé a rozehrávat hráče Slavii, která je koupí před námi.

Reagovat
Pablos

konečně někdo střízlivej

Reagovat
dtaire

Reagovat
ratusek

Jen doplním, že budoucnost s mladíky může sice vypadat hezky, ale když jim nedáme tu nadstavbu v podobě skupiny EKL (minimálně), tak hned po roce zdrhnou hrát poháry. To je zkrátka realita, kterou si v klubu musí připustit a uvědomit si to. A kdyby třeba toho Berana fakt přivedli, stačilo dát adekvátní nabídku. Protože jak zdražují hráči ven, tak zdražují i dovnitř, takže na to se taky musí přistoupit. Baník by tím ukázal koule, že je pořád tady a že jedno předkolo s Legií nic nezměnilo. Možná se mělo vypadnout už tou Austrií, třeba by se něco hnulo, ale to už je teď jedno.

Zkrátka nehrát poháry, to je cesta do pekel. Přestane to bavit ty mladé, protože se nemají kam posunout, takže při první příležitosti zdrhnou a hlavně to přestane bavit lidi v hledišti.

Reagovat
Puskas

Kupovat se mělo už v červnu, ne teď, když se do toho fotbalu dostali pracháči a vyšroubovali ceny.

Reagovat
ratusek

Souhlas, akorát mám dojem, že tu Pavliceq nebo kdo psal, že Pelta stanovil cenu za Berana už dávno a stačilo ji akceptovat. Ale kdo ví, jeslti se v mezičase nezměnila.

Navíc je jasné, že tuzemští hráči budou zdražovat, protože jsou zvyklí na ligu, ihned zapadnou do týmu, do základu a nemusí se dělat pokusy ala Blažek, Kornezos, Látal atd. Jsou ihned aklimatizovaní a odpadne ti půl rok nebo rok zvykání si na odlišnou ligu

Reagovat
Puskas

Mně přijde, že riskli ta předkola, že to vyjde s tímto kádrem, a až pak nakupovat. Přišlo se o 80 milionů za postup, plus další peníze za uhrané body. Je to škoda. Hlavně chyběl nějaký stoper, anžto ta obrana byla zoufalá, plus nedobrá forma a znění záložníků se podepsaly na celkové tváři týmu, chyběla adekvátní náhrada. teď při těch vyšponovaných cenách se bude kupovat hůř a dráž, tu příležitost k posílení za relativně rozumné ceny jsme promrhali po skončení loňské sezóny. Jestliže mi tip č. 1 Ladra odmítne, měl bych mít v záloze varianty, když nechci někoho se zpětným odkupem.

Reagovat
pajka-juve

No řekl bych, že ta cena šla trochu nahoru po tom jak hrál od přípravy a začátku sezony

Reagovat
veikko

S tím mám taky problém. To se opakuje každý rok, že Baník kupuje na poslední chvíli. Tak snad opravdu začne fungovat profi skauting a ne ta staromódní parodie na něj jako u všech českých klubů mimo eSka.

Reagovat
mayday

No to si měli v klubu připustit a uvědomit letos, kdy k tomu byla ideální příležitost.

Reagovat
Puskas

Však přiznává, že zaspali. Ale to letošní zaspání bude citelnější než jiny vzhledem k těm novým finančním pořádkům.

Reagovat
Spalovač šancí

Na druhou stranu to, že nechce hráče přeplácet, aby neposlal klub do kytek, kdyby se mu něco stalo, říká od začátku. A že hlavní zdroj hráčů pro áčko má být akademie taky. Samozřejmě, že ve chvíli, kdy se ti v lize objeví více miliardářů ochotných peníze utrácet, automaticky taková strategie znamená, že půjdeš v tabulce dolů.

Reagovat
Sosi

Coz ale ja nevnimam negativne

Reagovat
HorajzmAmmann

Že jsou mimo fans Sparty a Slavie, která má za majitele Kretinskeho a Číňany a další jiné miliardáře, kteří jsou úplně jinde než Brabec bych asi chápal, ale ze i fans Baníku budou mimo, to už mě celkem mrzí…

Reagovat
HanzBP

Proč mimo? Jak píšeš noví majitelé v lize jsou financemi úplně jinde než pan Brabec. Jeho strategie je naprosto v pořádku, jen se musíme připravit na to, že například střed tabulky nebude nic výjimečného.

Reagovat
HorajzmAmmann

Nevím proč by mel Banik rezignovat na sportovní úspěchy, to v první radě nechápu.

Naopak, díky budováním všeho okolo dělá všechno proto, aby třeba za 5-6 let mel ty úspěchy co nejlepší. Na úkor třeba letošní sezóny.

Díky všem krokům které Brabec udelal historicky dovedl Banik k úspěchům, ale nejde na to cestou Olomouce, že rozhazuje nesmyslné částky nebo není každý rok ve ztrátě jako Sparta 300 mega …

Jde na to akorát jistější, ale pomalejší cestou. Nicméně ta jistota tech úspěchů až bude všechno okolo v topu a Banik bude hrát na vlastním stadionu je vysoká…

Reagovat
HorajzmAmmann

Místo toho, aby byl fanoušek Baníku hrdý na to, že má jednu z nejlepších alademií a Béčko vede 2. ligu, U19 2x po sobě vyhrála ligu tak díky jednomu prestupovemu období tohle všechno hodime do koše.

Přitom Banik pod Brabcem co do úspěchů A- týmu jde nahoru!

Najednou tady je hrozná panika, že Brabec děla všechno špatně, všechno na hovno, nechápu nerozumím…

Jestli budeme dlouho picovat tak to Brabec akorát pustí nějakému dalšímu Safarcikovi a budeme s láskou vzpomínat…

Reagovat
HanzBP

Není to žádné pičování. Já jsem za Brabce rád, ale jak sám přiznává, tak noví majitelé hrají finančně jinou ligu. Te´d zálží jak moc se jim do toho bude chtít sypat. To že se pravidelně dostávat do TOP 6, bude stále těžší je prostě holý fakt.

Reagovat
Sosi

Reagovat
kilobyte

K těm sponzorům. Sám řekne, že pro ně poháry nemají teď význam. Přitom právě to by mohlo ty sponzory přilákat.

Reagovat
KnoxXx

Reagovat
Kepy_FCB

Reagovat
zorz767

Sázet na akademii považuju za chybu. Kdo chce kvalitu, tak musí lovit ve velkém rybníce, tj. skautovat, ideálně Afriku a podobné destinace. Akademie je fajn jako doplněk, ale stavět se na ní nedá, protože to je lovení v akvárku a tam sumce nechytneš, ani když budeš mít nejlepší prut a výbavu. Akademie je malá základna a myslet si, že ti každej rok vyhodí Šína, je naivní. Skauting to ale dokázat může.

Reagovat
Largo

Reagovat
ratusek

Na jednu stranu souhlas, ale ti mlaďoši fakt mají kvalitu od béčka přes 2 kategorie níže. Samozřejmě prosadí se jich jen pár, ale z té polovny béčka, která snad letos dostane aspon částečně šanci se minimálně dva chytí do áčka a zbytek v rámci ligy a Baník na nich vydělá

Reagovat
frankiefcb

Athletic Bilbao nesouhlasí. Tam sází na akedemii a svůj malý rybníček celou dobu. A je to tým, který hraje předek La Ligy a LM. A když to dokáže tým v La Lize, tak klidně to podle mě dokáže tým v české lize.

Reagovat
Wanderlust

Tam má ale vplyv aj jedno neprenosné špecifikum, fakt, že si Bask a hráš za Athletic násobne väčší pozitívny vplyv na morálku, tréning, nasadenie a psychické vlastnosti hráča a toho prameniaca väčšia pravdepodobnosť, že aj priemerný hráč hrá dlhodobo nadštandardne a za klub položí aj dušu, než keď to isté prenesieš na Slezko a miestnych lokálpatriotov.

Reagovat
frankiefcb

ne všichni jsou Baskové, ale musí projít jejich akademií. Tam je myslím podmínka buď Bask (anebo máš kořeny v Baskicku) anebo projdeš jejich mládežnickou akademií. Já mluvím o tom, že klidně si umíš ze své mládeže a z menšího trhu vytvořit konkurenceschopné kádry.

Reagovat
Raffaello

Tam je otázkou ale početnost základny hráčů. V moravskoslezském kraji dost pravděpodobně neuděláš takový výtlak, jaký udělají v Bilbau. Máš násobně menší základnu potenciálních hráčů. V Česku z toho asi víc než klub pro střed ligy neuděláš tímhle směřováním a bude to běh na dlouho trať. A aktuálně tady není úplně čas na to se s něčím pomaloučku piplat, musíš dělat víc věcí najednou, protože české fotbalové prostředí v tuto chvíli zvyšuje tempo. Jako ideál skvělý, ale s realitou se to asi moc nepotká.

Reagovat
Wanderlust

Reagovat
frankiefcb

ano výtlak v Bilbau je větší, ale proč se nesnažit zkvalitnit infrastrukturu a mít solidní výtlak taky. Baskicko s Navarrou mají dohromady tak 3 mil. obyvatel a na tom malém prostoru ještě fungují Alaves, Sociedad (který shodou okolností taky produkuje plno svých hráčů) a Osasuna a i přesto to jde. Tak nevidím důvod proč by v menší míře nemohlo fungovat u nás, když se to vhodně doplní jinými hráčemi (viz Rigo, Boula, Prekop, Ewerton, Plavšič, Pojezný, Frýdek, Tiehi, Kričfaluši, Musak). Kdo zaručí, že dát 3 mega za Berana, astronomický plat Zorvanovi, kterému vyšla jedna sezóna, že to bude lepší a ambicióznější.

Reagovat
Raffaello

Super, ale v moravskoslezském kraji není jen fotbal. První věc, klesá porodnost, soustavně rok co rok. Druhá věc, obrovský výběr zájmových aktivit. V jižních zemích, zejména když se budeme bavit o Španělsku, Portugalsku, nebude ta roztříštěnost zájmových aktivit, zejména napříč sporty, v takové míře jako u nás. Teď budu jen fabulovat, neznám čísla, s jakými pracují v moravskoslezském kraji, resp. třeba přímo v Ostravě. Ale předjímám celorepublikový trend nižšího počtu dětí a základny potenciálních budoucích sportovců, kteří projdou celým procesem od věku prvního stupně základní školy až po juniorku. Stačí se podívat, jaké síto mají pražské kluby a jaká je "úmrtnost" sportovců, když se přehupuje věk na pomezí základního a středního vzdělání. A je to ve fotbale a i v hokeji, dvou největších sportech v republice. A fotbal a hokej hrají prim. V Ostravě toho máš spoustu dalšího.

Každopádně píšeš o menší míře a vhodném doplnění hráči z jiných koutů republiky/světa. To je to, co musíš dělat, jinak jsi bez šance. Ale pořád budeš mít základní sestavu právě na těchto hráčích postavenou. Potřebuješ staršího hráče, střední generaci a mladé hráče. A zabudovat do A týmu každý rok jednoho kluka, který ti projde akademií, by byl fenomenální úspěch. Každý rok jednoho. Úplně by to stačilo. Ale ne tím způsobem, že bude jen součástí 25členné soupisky, ale bude v užším výběru 13-15 hráčů, kteří pravidelně hrají. Pak to má smysl. Pokud tam budeš mít třetího brankáře, pátého stopera, sedmého záložníka nebo třetí volbu na hrot, tak to nic neřeší, protože to je jen výplň, kterou do budoucna nezobchoduješ. Hezký pro PR, ale to je tak všechno. Bez "žoldáků" ten tým nepostavíš, resp. kostru týmu z odchovanců tady nevybuduješ. Možná jsem velkým pesimistou, ale nevěřím, že je to v našich podmínkách možné.

Reagovat
frankiefcb

S druhým odstavcem souhlasí a jak chápu pana Brabce je to jeho cíl. Postupně zabudovávat odchovance. P.S: ale k nám hráči chodí (Boula, Rigo, Letáček, Holec, Ewerton, Kohút, Pojezný, Prekop, Sor, Tijani, Plavšič, Almasi, Markovič) hráči, co nejsou naši odchovanci a stali se nedílnou součástí kostry týmu. Teď přišli Frýdek, Plavšič, Musák, Kričfaluši, Planka, Tiehi, Šancl, jako proč by se třeba 4 z nich nemohli stát úspěšnou kostrou našeho týmu. Výše zvýšení až na Ewertona žádné hvězdy nebyli a dle mě měli stejnou startovací čáru jak ti, co přišli v létě.

Reagovat
Raffaello

Však to je to, oč tu běží. Nemůžeš tvořit kostru z domácích, ale z těch přespolních. Proto je to v rozporu s baskickou akademií. V našich podmínkách to není možné.

V roce 2018, aktuálnější zdroj jsem nedohledal, tvořilo v jejich regionu obsazení 20 skautů a 150 partnerských týmů. Do akademie přišlo v tom roce 1500 9letých dětí. Při klesající porodnosti i ve Španělsku, která byla v roce 2018 1,26 na ženu, dneska je to 1,12 na ženu, v Baskicku se můžeme bavit o hranici 1,0, ten pokles bude, ale ne tak rapidní. Bavíme se třeba o 1000 dětech ročně.

„V oblasti Biskajského zálivu máme 20 skautů a v regionu máme také 150 partnerských klubů, které sledují pokrok mladých lidí a posílají je do Lezamy, pokud cítí, že mají kvality hrát zde. Důvěřujeme našim trenérům a místním klubům, že děti natolik rozvíjejí, že s naším akademickým programem nezačínáme, dokud jim není méně než 10 let. Jen loni u nás trénovalo 1 500 devítiletých dětí. Není těžké najít hráče.“ (zdroj: https://www.theguardian.com/football/2018/oct/30/athletic-bilbao-players-la-liga)

Baník má při letmém pohledu na jejich web kolem 500 dětí v akademii celkem, ne ročně, ale v absolutním úhrnu. To je velký nepoměr. I když budeš akademii řešit z dlouhodobého hlediska a koukat na horizont 5-8-10 let od teď, tak při trendu klesající porodnosti ti děti budou ubývat. Výtlak nahoru lepší nebude.

Proto je nasnadě nebát se pustit peníze do hotových přespolních hráčů a opravdu jen vhodně doplňovat mladými z akademie. To, že teď máš silných ročník, U19 získala titul a hráči se pomalu ukazují v B týmu, je sice hezký, ale je to jen aktuální výkyv.

Na jednu stranu si pan Brabec klade důraz na akademii, a že nechce soupeřit o hráče za vysoké částky. Na stranu druhou, přesně jak píšeš, ti hráči, kteří přichází, kvalitu mají. A mladí hráči z akademie bez té konkurenční kvality neporostou. Bez konkurence není v soutěživém prostředí růstu. Ale nemůže říct, že nepřivede stopera z Jablonce, aby nezavřel cestu někomu z mladých. Od toho jsou lidé ve sportovním úseku, aby vyhodnotili, co je nejlepší pro tým směrem ke sportovnímu úspěchu. A "umetání cesty" (schválně to píšu v uvozovkách) cesty mladým hráčům do A týmu je nesmysl. Ale ve výsledku stejně přivede přespolního Křičfalušiho. Tam je aspoň varianta, že když se mu bude dařit, tak tam bude vysoká výkupní klauzule pro Slavii a případně může jít do zahraničí. Na něm určitě může udělat 4M+ Euro jak nic, když naplní svůj potenciál.

Ale stejně to jsou jen plky. Uvidíme v budoucnosti, jak se s tím popere tým, potažmo klub, a samozřejmě i hráči, kteří přišli, resp. v případě Planka příchozího v lednu. Ale bylo by samozřejmě skvělý, kdyby ti jednou za dva roky z akademie vylezl jeden hráčů typu Šína, kterého pak za další 2-3 střelíš do Prahy nebo za hranice. Tyhle ideály si umím taky představit.

Reagovat
Wanderlust

To máš pravdu, ale pointa môjho príspevku je hlavne v tom, že tých Baskov je tam podstatne viac ako podobne "fanatických" Baníkovcov, kde je to umocnené aj historickým a politickým rozmerom daného regiónu, ktorý v našich regiónoch proste chýba a má nezanedbateľný vplyv na kvalitu daných hráčov. Tvoja pohľad je samozrejme možný a mne osobne by to bolo veľmi sympatické, keby je takých klubov viac, ale príklad úspechu Athleticu je veľmi špecifický. Nie len pre spomínanú baskickú identitu (kde našťastie ešte stále väčšina hráčov a personálu sú Baskovia), ale aj to, že až na pár výnimiek Athletic udržal aj svoje hviezdy, nie len nadpriemerných hráčov. Okrem tej príslušnosti k regiónu aj vďaka tomu, že tým, že často nenakupuje (a ak, tak hlavne mladíkov z regiónu), tak si môže dovoliď dávať na platoch podobné dardy ako Barca či Real. Čo z pohľadu Baníku voči pražským S a hlavne voči zahraničiu nie je udržateľné.

Reagovat
patas92

Nesrovnatelné. Bilbao je Evropský velkoklub, pro většinu hráčů co tam vypiplají je to kvalitativní strop a ti nemají důvod odcházet. Baník bude vždycky jenom přestupní stanice, čímž těch kvalitních hráčů budeš muset vyprodukovat víc, ale zároveň z mnohem menší základny.

Reagovat
antiHavel

Takhle mluví ambicózní frajer, haha, bej chcchar tak je mi z toho smutno,,,

Reagovat
Nuno čomes

To je nejlepší, komentovat něco, do čeho ty své stamiliony nenasypeš

Reagovat
frankiefcb

ano miluji tady tyhle lopaty, co dávají rady borcům, do čeho mají dávat milióny, jako by to byly jejich peníze anebo rostly někde na stromě.

Reagovat
salami

Jako zajimavy, Banikovcum evidentne staci, ze jim majitel neco rekne. Ale co tqm konkretne je pozitivniho? Jak muze rict, ze je s prestupovym oknem spokojenej, kdyz mu odesli 4 nejlepsi hraci a jak sam priznava, nedorqzila v podstate nahrada? Privest Slavka do utoku Ferrariho misto Prekopa, tak vlastne neprijde nahrada zadna. A me by teda bylo lito, ze kdyz konecne po letech ten tym odehraje jednu povedenou sezonu, tak misto nejakyho navazani se nepostoupi do poharu a ten tym se uplne rozpadne.

Reagovat
Pablos

Reagovat
soukup

Reagovat
Puskas

Spokojený je s konkrétními hráči, kteří k nám jdou (samo sebou že nemůže říct opak), jinak přiznal, že zaspali. Jsou to dvě různé položky.

Reagovat
icemike

Reagovat
patas92

Reagovat
Raffaello

V mnoha ohledech pana Brabce chápu, ale jsou věci, které nedávají smysl.

Pokud chceš stavět primárně na svých hráčích a sázet na akademii, nemůžeš myslet na to, že budeš hrát v TOP 6. Sorry, to fakt nejde. Potřebuješ i hotové hráče, abys mohl konkurovat.

Jsi v klubu pomalu dekádu, mluvíš pořád o akademii, stěžuješ si na trh a říkáš, že tři čtyři roky zpátky ty ceny byly jiné. Přičemž teď tvrdíš, že i v současné chvíli bys přivedl klidně tři Berany, že peníze na to máš, ale nechceš se pouštět do dostihů. Tak proč jsi to neudělal před těmi dvěma třemi lety a neposílil? Skauting za dekádu působení v klubu je tragický, resp. není vidět žádný progres.

Nechápu prohlášení a údiv nad tím, že cenově česká liga v transferech už přeskočila Rakousko a Polsko. Opravdu se chceme srovnávat s těmito ligami? Sorry, máme být dávno před nimi. Rakousko a Polsko pro nás nemají být měřítkem. Český fotbal musí mířit daleko výše než tyhle dvě země. Je v pořádku, že ty částky rostou, přestože 500k+ na výplatě pro Berana v Olomouci je opravdu ústřel. Ale taková jsou teď pravidla hry. Narostly peníze z televizních a marketingových práv, plus peníze solidarity od UEFA. Buďte sakra rádi, že můžete točit peníze.

„Vím, kam Baník patří, a chci ho tam udržet“. Kam Baník patří? TOP4? TOP6? Jestli ano, tak nemůžeš stavět jen na akademii, musíš každé přestupní období přivést minimálně jednoho hotového hráče, v létě ideálně minimálně dva. A argument s mladými hráči, kteří pak neuvidí místo v sestavě, je zcestný. Ty musíš vytvářet konkurenci. Ti mladí kluci musí vidět ty lepší borce a učit se od nich. Musí makat a chtít je přeskočit, rvát se o to místo, ať už máš konkurenci jednoho, dva nebo tři před sebou.

Pokud tvrdím, že už od dubna vím, že minimálně dva hráči v létě odejdou, tak tu náhradu hledám intenzivně. Kdyby chtěli, mohli toho Berana mít v květnu v úhrnu do dvou milionů a možná ani to ne. Když i ten kvartet z KBZ o něm mluvil celou sezónu, celou sezónu v souvislosti s pražskými S nebo pak i s Plzní a bylo ticho po pěšině, proč Mikloško a jeho parta nebyli schopní si udělat domácí úkol? Zvlášť když ti odchází Ewerton a tušíš, že Šín prostě taky půjde, protože jsi mu to při podpisu slíbil.

Ale chápu na druhou stranu tu bolest v tom, že spoustě hráčům se do Ostravy prostě nechce, viz zmíněný Ladra. Hráč by o to i sportovně stál, ale rozhoduje rodina, ta je na prvním místě. Takže v momentě, kdy ti Ladra řekne „sorry, rodina chce zůstat v Čechách“, tak okamžitě jdeš a hledáš dál, a ne že přešlapuješ na místě. A to se zase vracíme ke skautingu. Pokud se ti líbí Ladra a máš ho jako „číslo jedna“, nebo se ti líbí Slončík a nechceš přistoupit na zpětný odkup, tak musíš mít seznam dalších 5-10 jmen, po kterých půjdeš.

Chceš stavět na mladých? Super, ale na to hraješ špatnou ligu. Česká liga je soubojová. Většina těch mladých kluků má parametry jako Višinský, Slončík a další. Nemáš tu týpky 190 cm a 85 kg, kteří se vyžívají v soubojích. Nehledě na to, že naivní fotbal postavený jen na mladých hráčích je non sense. Týmy jako Hradec nebo Zlín tě seřežou svou nepříjemnou hrou.

Reagovat
icemike

"Tak proč jsi to neudělal před těmi dvěma třemi lety a neposílil?" Vždyt doslova se 2 roky baník celý překopal a vznikl tým, který skončil 3.

Ve všech dalších odstavcích to vše vidíš jen black and white.

Brabec chce vybudovat soběstačný klub, uznal, že někde zaspali, ale celý fotbalový msk kraj se zvedl právě díky těm jeho investicím. Které byly obrovské. A reálně i samotná sparta dost často přivádí hráče z týmů, kteří proti nim hráli. Očividně skauting v zahraničí má tady snad jen Karviná...

Mluvil o několika přestupech, co nevyšli. Odkud bereš jistotu, že ten seznam nebyl delší?

Reagovat
Raffaello

Předjímám pouze to, co zaznělo v tom více než hodinovém rozhovoru. Nic nepíšu s jakoukoliv jistotou, pouze diskutuju, takže tvoje "odkud bereš jistotu" je zcela zcestné. Kdyby ten seznam byl delší, někoho by přivedl, protože ta bota klub tlačila a tlačí dál. Ladra tě odmítne, u Slončíka nechceš akceptovat podmínky, super, naprosto v pohodě. Kdo dál? Je skvělý, když mluví o tom, že by přivedl z Jablonce stopera, ale na druhou stranu kontruje tím, že chce dávat prostor mladým kluků z akademie. Pokud skončíš třetí, nemůžeš přemýšlet provinčně. Musíš myslet na to, že ten tým posílíš. To znamená, že když víš, že ti mají odejít dva důležití hráči, tak musíš mít nejen ty dvě náhrady, ale musíš přivést i další 2-3 posily do základu, abys v té pohárové Evropě mohl hrát.

Co mi nejde do hlavy, je skutečnost, kdy sám de facto mluví o tom, že nepřímo zasahuje trenérovi do práce. Protože když ti řekne, že chce, aby hráli mladí kluci a kdyby dal svolení k nákupům posil, že by jim tím zamezil cestu do A týmu, tak sorry, ale tohle není OK. Paráda, sypeš do toho peníze, za to si zasloužíš metál, ale pokud chceš jakkoliv, byť nepřímo, zasahovat do sportovního úseku, tak proč máš teda ten tým lidí pod sebou? Dělá na mě dojem, že mikromanagement bude jeho neduhem. Nevím, neznám ho, pouze to na mě dělá ten dojem z toho, jak mluví.

O příchodu řady novým majitelů se hovořilo měsíce. Bylo zcela evidentní, kudy se to bude ubírat. On sám říkal, že ten trend vidí, ale vůbec se na to nepřipravil, resp. nereagoval včas, tedy zaspal. A pokud ne on, tak jeho podřízení, kteří měli/mají kompetence směrem k přestupovému trhu.

V řadě věcí je mi sympatický, ale v mnoha ohledech je naivní. A to opravdu není černobílé vidění. Už jen to prohlášení, že nikdy nebyl v dluhu, že nemá rád úvěry a všechno "platí cash" zkrátka není pro sportovní klub dobré, protože neporosteš tak rychle. Před 5-10 lety bych s ním souhlasil, dneska už ne.

Soběstačný klub je hezká myšlenka, ale pak nikdo z fanoušků nemůže uvažovat nad tím, že klub bude hrát každý rok poháry. A opět se ptám, kam tedy ten Baník patří? Sám pan Brabec říká, že do hry vstupují další a další movití hráči, ať už zmiňoval Sigmu, Pardubice, nebo spekulace kolem Hradce a Plzně. Dřív nebo později na tu hru velké hry bude muset přistoupit.

Jedna věc je skauting v lize, druhá věc je skauting ven. On ale nemá ani ten skauting v lize zvládnutý. Na to jsem narážel. A promiň, ale jak můžeš říct "očividně skauting v zahraničí má tady snad jen Karviná", když je vidět, jakým způsobem skautuje venku Slavia, což i sama ukázala ven na sítě.

Je skvělý, co pan Brabec v Baníku dělá, ale drží se hodně při zemi. A jestli říká, že chce stavět na pevných základech, měl tu být perfektní domácí skauting už před 5 lety a minimálně 2-3 roky i ten zahraniční. Kdyby tam nebyl dekádu, neřeknu ani popel. I tak si vážím každého člověka, který koupí jakýkoliv sportovní klub a jde mu pomoct. Bez silných majitelů a silných investorů by byl český sport sto let za opicemi. Teď je na štěstí jen 50 let za opicemi, ale aspoň se něco děje.

Reagovat
icemike

Reagovat
pajka-juve

všechny kluby skautují své soupeře nebo berou info od konkurence i ve světě.

Zajištěný klub by mělo být prvořadé pravidlo všech majitelů, jen ty poháry by to dokázaly udělat asi na 1-2 roky dopředu, tak to teď šlo přes prodeje, ikdyž škoda, že byly 4 najednou a ne každý přestupák 1-2 hráči.

Jinak Karviná "má" základnu skautingu ve Slavii a jsou vysmátí . Spolupráce s ní jí dost pomáhá. Ale dobře taky vyzobává docela druhou ligu s tím, že vezme 2-3 lepší na které finančně dosáhne a posouvá je dál.

Reagovat
Freedo

Reagovat
Rustin Spencer Cohle

Reagovat
!!!OCIP_KINAB

Ladra že dá přednost Plzni ještě chápu, ale jak můžete mluvit, pane Brabec, o stejných ambicích jako loni a předčasném stahování kalhot, když hráči o které má Baník zájem dají přednost Hradci, Jablonci nebo Olomouci tvl! Letos budu rád za 10-7 místo, sezóna je v řiti už teď a jestli se nezbavíme Hapala s Kpozem budu tu grcat dál protože to jde vše do prdele!

Reagovat
Puskas

Slončík šel do Hradce, protože Brabcovi vadily podmínky, za nichž měl jít k nám. Nový majitel Sigmy dal více peněz Janoškovi, než byl ochoten Brabec, který nechtěl dávat takovou pálku ze Berana - do toho měli jít už v květnu.

Reagovat
Raffaello

Reagovat
!!!OCIP_KINAB

Mno takže to jen potvrzuje co píšu, že o ambicích jen kecá tuhle sezónu a v lize vidím 7-8 ambicioznejsich tymu nez jsme momentalne my!

Reagovat
Puskas

Ne, nepotvrzuje. Ambice ještě neznamenají nesmyslně rozhazovat. To si může dovolit Tykač a jiní.

Reagovat
!!!OCIP_KINAB

právě... a jiní....Sparta, Plzeň, Olomouc, Jablonec, Hradec, 2 Brna, a nejspíš i další jiní minimálně tenhle přestupák ukázali, že rozhazovat můžou zjevně víc než Baník. Takže mě štve ten Brabcův alibismus o ambicích ač si ho velmi cením a uznávám všechny jeho zásluhy pro Baník, místo aby přiznal, že v tom českém rybníce teď plavou větší ryby!

Reagovat
Puskas

Však to přiznal:

Nejsem v kategorii Dana Křetínského, Pavla Tykače, Pavla Hubáčka nebo Michala Strnada – ti jsou úplně jinde, ale neztrácím víru, že Baník bude konkurenceschopný. Pořád je to sport, ta cesta je. A jenom tohle přestupové období nás na příchodech nových hráčů stálo více než 100 milionů korun nejen za hráče áčka.“

Reagovat
frankiefcb

tak si grcej.

Reagovat
Irská 1922

Že na ně vůbec reagujes

Jebou a tradičně fnukaji jen ti, kteří nemají páru o Baníku či klasické lopaty...

A když jsou tací mistri světa a všemu rozumí, at zajedou na Bazaly a udělají majiteli svůj návrh, jak vést a dotovat klub.

Václav jako ekonom bude určitě zvědavý na jejich prednasky

Reagovat
frankiefcb

Reaguji, bo mě to sere. Smaozřejmě, že jsem si plno věcí taky představoval trochu jinak a jsem rozladěný z mnoha věci, ale chápu cestu jakou chce jít majitel a na nějakou hysterii za mě není prostor.

Reagovat
HorajzmAmmann

Ta hysterie me sere úplně nejvíc!

Hlavně fakt není důvod absolutně k žádné panice. Teoreticky kdyz zvládneme dohravky tak máme ztrátu pár bodů na 4. místo.

A sorry jako, až se uzdraví všichni hráči tak ten kádr vypadá hodně zajímavě:

Holec - Kričfaluši, Frydrych, Pojezny - Buchta, Planka, Boula, Kohút - Frýdek, Plavšič - Almasi

Budínský - Míček, Chaluš, Lischka - Bewene, Tiehi, Havran, Holzer - Musák, Kubala - Pira

A to se ti ani nikam nevejde celkem zajímavý Owusu s Munksgaardem, dále Rusnák, Zlatohlávek, Látal, Komljenovic, Kpozo, …

Na hrot by taky mel ještě někdo přijít.

Kádr je aktuálně na ligu dostatečně široký a je potřeba se jenom sehrát. Ten tým má větší potenciál než Banik 2 roky zpátky …

Reagovat
!!!OCIP_KINAB

Nemyslím, že bychom na tom s kádrem byli zle, ale mrzí mě, že byla dlouho šance jednat se Svědíkem nebo i Janotkou a nedotáhl se místo Hapala někdo kvalitnější. Kpozo je za mě horší Ndefe, ale a platově je prý násobně dražší snad . Po odchodu Prekopa teď není hrot na který by se dalo okamžitě spoléhat, Pira muze být dělo, ale pořád je mu teprve 17 a bez zkušeností s ligou. Almásimu zatím taky 100% nevěřím, ale doufám, že se stane zase takovým šutérem na kterého se už 3 roky jen vzpomíná.

Mě mrzí nejvíc, že jsme se za poslední 2 roky nedostali do skupin evropských pohárů, ta kvalita tam byla na to a za mě největší viník je Hapal, který v klíčových momentech utkání hráče dobře nepřipravil po psychické stránce hlavně a kolikrát to i prokaučoval! Teď se brečí jak odešli 4 nejlepší hráči, ale to je důsledek hlavně nezvládnutí těch klíčových zápasů v Evropě.

Reagovat
Irská 1922

Souhlasím.

Ale i po veškeré vysvětlení se na netu a i tady vyrojili frajeri, kterým i kdybys celý stream poustel dokola, oni si pojedou svoje.

Ale aby ty sva moudra tedy i za účelem zlepšení ekonomické sily (kdyz pojedu stejné sci-fi jako oni), to ne.

Nemá to cenu se s nima nejak dohadovat.

Nekteri budou brecet, jini jebat, ale pravda je taková, že Baník je zdravý, finančně stabilní klub s jednou s nejlepších akademií v Česku a holt, pojedeme si vlastní cestou.

Reagovat
HorajzmAmmann

Má to tady vlastně vůbec cenu?

Asi ne viď. Zrušit tohle, zrušit X a a uvidíme…

Pravda leží na hřišti a tam se uvidí, kdo z nás má pravdu!

Reagovat
Irská 1922

Co odvetu v juniorské LM, hecujes bájný Bělehrad?

Už se tesim! V Bělehradě nás vždy meli rádi. Srbové jsou fajn a vím, kam za zábavou a pisnickou

Reagovat
Zásadní Otázka

Tak hlavně měj slušné kalhoty...

Reagovat
Wazz Wazz

Baník v piči pičo

Reagovat
Jentotoakonec

Chtěl bych vidět Baník hrát každoročně skupiny pohárů. Tam bych viděl ideálně ambice klubu, tlačit se do Evropy pro prémie a hráče tlačit rovnou ven do Evropy, když už.

Na Baník chodím pravidelně od jara 2007. Za 18 let jsem DOMA na Bazalech navštívil v evropských pohárech zápasy s WIT Georgií a Mogilevem (Spartak jsem fakt musel vynechat ). Takže jen za poslední rok jsem viděl pohárech v nudných Vítkovicích 2x tolik zápasů a to vše nakonec v super atmosféře letos jsem si to maloval jinak, ale uvidíme jebat no. Pořád věřím, že do předkola dojdeme a že na tu Evropu budu chodit zase na Bazaly, kde to bude mít 10x větší grády.

Takže Vašku díky a Big Ludo hodně zdraví! Ne vše nám dává smysl, ne se vším souhlasíme, ale věříme a věřit budem!

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele