Boj proti překupníkům lístků. Vstupenky se objevují, přestože ještě neexistují, zní ze Slavie

Pražskou Slavii čeká v úterý už pátý duel ligové fáze Ligy mistrů. Do Edenu přijede španělský Athletic a vedení sešívaných bude kromě fotbalové radosti řešit i řadu nepříjemných problémů, které s sebou milionářská soutěž přináší. Dnešní díl proto věnujeme tématu prodávání lístků na černém trhu a překupníků. Jak moc se liší fungování a chování překupníků při zápasech Chance Ligy a Ligy mistrů? Na jaké absurdní částky se vstupenky na zápasy proti velkým soupeřům dostávají? A dá se vůbec proti tomuto problému bojovat? To všechno jsme v dnešním vydání podcastu Livesport Daily probrali s ředitelem strategické komunikace pražské Slavie Jakubem Splavcem.
Obrovské finanční příjmy, zviditelnění pro hráče, zážitek pro fanoušky, ale také obrovská porce práce pro vedení klubu. To všechno je milionářská Liga mistrů. Například pražská Slavia vyrazila do boje proti překupníkům vstupenek na černém trhu, což je velký problém nejen ve světě evropského fotbalu, potažmo celého sportu.
"Ta nabídka je neuvěřitelná, protože jsme našli některé vstupenky na Barcelonu, které ještě ani neexistují, ale jsou nabízeny. Ten člověk je reálně nemůže držet, ale jsou na černém trhu nabízeny třeba za 280 až 320 tisíc korun. Průměrná cena třeba teď na Bilbao byla třináct tisíc korun na černém trhu, když je tržní hodnota nebo ta nákupní cena něco kolem dvou tisíc korun. U nás je to až absurdní, že se vstupenky na černém trhu objevují prakticky na každý zápas, ať už je to Zlín nebo Arsenal," říká ředitel strategické komunikace Slavie Jakub Splavec.
V pondělní epizodě podcastu Livesport Daily jsme také probírali:
Jaké techniky překupníci používají?
Jde proti černému trhu bojovat?
Za kolik se prodávají lístky na LM?
Všechny díly Livesport Daily najdete také na oblíbených podcastových platformách - Spotify a Apple Podcasts.
Komentáře (7)
Přidat komentář280 až 320 tisíc
To fakt někdo dá překupníkům?
Nedá.
Vždyť je to pičovina. Nabízené to může být i za milion.
Přesně tak. Pro překupníky je to vlastně skvělá reklama. Když se v médiích objeví, že se „nabízejí“ lístky třeba za 300 tisíc, spousta lidí si neuvědomí, že jde jen o nabídkovou, ne skutečnou prodejní cenu. Pak jim následně cena kolem 20 tisíc může připadat jako úplně v pohodě a relativně výhodná a skočí na to
Ne. Ani slávisti nejsou tak blbí.
Tak tohle reálně nekupují fanoušci ne? Často právě lidí, co to nesledují, ale vyfotit se na stadion na takovej zápas půjdou.
Však na hokejovém MS v Praze byly případy, kdy dali lidi třeba 50, 60K za lístek ne? Pak i lidi, co to tam kupují kamarádům třeba na Vánoce. Jako tohle je totální přepal ta cena, ale takhle před Vánoci mu beztak 50 někdo dá
Vklidu aby videli Zlin
Schrodingeruv listek
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele