Bílek si cení výhry nad Izraelem, teď bude zvažovat nominaci
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
V nominaci na ME je i Rosický, brzy má začít s tréninkem
29.05.2012, 15:26
Pudil je z vyřazení před ME smutný, týmu bude fandit na dálku
28.05.2012, 10:58
Lafata půst v reprezentaci neřešil, gól po šesti letech jej ale těší
27.05.2012, 11:53
Češi v předposledním testu před ME porazili Izrael 2:1
26.05.2012, 22:17
Komentáře (169)
Přidat komentářJá jsem teda druhý poločas neviděl, ale ten první byl příšerný ne ?
Vem toho Daridu, hodně to tam rozhýbal. Umím si představit, že by se střídal s Rosou, který stejně ke konci zápasu odchází fyzicky.
kde si vzal, ze odchazi fyzicky?
Ze zápasů Arsenalu.
Rosický je jeden z těch bez kterých by jsme se na EURO vůbec nedostali, a vsadil bych se že pokud nebude mít nějaké zranění nebo nebude vyhrávat 3:0 tak střídat nebude..., na střídání je tu Petržela...
Jestli pojede Kolář místo Daridy, tak je to další smutné rozhodnutí Bílka
jestli nepojede Kolar, tak je to smutne rozhodnuti Bilka..
Nominace Koláře je asi největší omyl za existenci samostatné reprezentace ČR
aha. Dalsi expert :D:D:D
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
ChineSse tady ostatním vyčítá, že nesledují Plzeň, když kritizují Koláře, a přitom dle jeho názorů na Koláře Viktorku viděl naposledy tak dva roky zpátky
Viktorku jsem viděl možná jednou letos, ale reprezentaci pokaždé a tam Kolář nemá co dělat. Tolik zkažených přihrávek, ztracených balonů a ještě poziční hra "pštros v písku" .. fakt se děsím, jestli tenhle hráč má být v základu
já to beru jako takové varování, prostě jsme na tom s hráči do středu zálohy strašně mizerně, když dostává pozvánky do reprezentace takový hráč
aha
Aspoň jsi zase o něco chytřejší
souhlasím .. bílek je šašek !!
Nominace Koláře rozhodně není omyl, ale logická věc. Kolář sice není tak silný na míči jako jiní hráči, ale je výborný do kombinace. A vzhledem k tomu, že spoustu hráčů je tam z Plzně, tak to dává smysl, protože mají nějaké návyky.. Nicméně Darida je individuálně asi lepší než Kolář. Nominoval bych ale oba. Vyhodil bych asi Pudila, který je sice univerzál, ale levé beky tam máme dva a kvalitních záložníků mraky.. Je to těžké rozhodování..
Těch hráčů, místo kterých by měl Darida jet, je dost. Pudil, Kolář, Necid/Pekhart...
Souhlas, bezbarvého Koláře bych nebral.
ja asi taky ne
Vypadá to, že zálohu máme do budoucna pořešenou velmi dobře
taky si myslim .jeste nedavno jsem si rikal ''co bude az skonci rosa'' ale ted uz jsem v klidu...at uz je bilek dobrej ci spatnej, rozhodne se aspon snazi neco zmenit. Dava sanci dalsim hracum ,kteri maji dlouhodobe solidni formu a zaroven potencial do budoucna. narozdil od jeho predchudcu.
Bílek je celej takovej smutnej!
Je to taková Bledule, je sice nádherná na pohled, ale prázdná
pro Vláďu Daridu - na to, že hrál svůj první zápas, předvedl skvělý výkon a EURO by si zasloužil.
souhlas
Nevím proč, ale mě ten Bílek přijde hrozně komickej
Kdo podle vás nejpíš odejde?
nějakej stoper, isi se přesune kadlec na stopera, tak na toho druhýho sou tam tři (Suchý, sivok, Hubník) a to je zbytečnej luxus. Navíc v případě potřeby muže na stoperu naskočit i Hubschman
09:03 O Štajnera prý stojí Olomouc
No jistě, před dvěma třemi dny podepsal Štajner novou smlouvu v Libe tak proč by měl chodit jinam? Kdo tyhle zavádějící expres zprávy vymýšlí, fakt nechápu..
I jako Sigmák musím říct, že je to vtipné.
Ale kdyby odešel, už za něj máte náhradu. Během několika dní byste měli podepsat jednoho velmi talentovaného fotbalistu
myslíš Pavelku?
Ne-e.
a prozradíš mi koho?
Určitě ho neznáš Ještě bych to neměl říkat, ale prozradím, že přijde z klubu, odkud už několik mladých hráčů do Liberce přišlo.
řekni aspoň ročník
1994
Trávník?
jo hráč z klubu, odkud už do liberce několik přišlo, tak to vidim na nějakýho slávistu
Tipoval bych to spíš na Brno
Nene, Slávista to taky není. Jako, určitě ho nikdo neznáte, pokud nejste přímo z regionu nebo týmu, kde hraje. Nesmím to říkat, protože to zatím ani neví ten klub, ve kterém hraje, takže... Taky pochybuju, že se hned prosadí v áčku. Ale během tak dlouhé sezony...kdo ví. Kvalitu na to rozhodně má.
a hraje aspoň v reprezentaci?
Právě, že je z klubu, odkud je do reprezentace hodně daleko. Kvalitu na to podle mě určitě má (hlavně má neskutečnou techniku a přehled o hře).
Letos hrál dorosteneckou ligu (a jako 94 byl v týmu mezi 93 jednoznčně nejlepší) a párkrát nastoupil i za béčko a v zimě měl jít na přpravu do A-mužů, ale nakonec mu dali ještě půl rok v dorostu.
Sokolov ??? Brno ??? Bohemka???
Lutonský
Tak Brno, ale nevim proc to nereknes na plno hubu? A tim nemyslim jmeno hrace, ale jmeno klubu..
pokuď je to Brno, tak to by byla druhá čórka nadějného hráče, bez diskuse s našim vedením Začíná mi být kurevsky špatně z Olomóce
My sme přivedli někoho z Brna?
Jakub Yunis - útočník, ročník 96, v repre je to útočník číslo 3 - po Buchvaldkovi a Danisovi (oba dva taky z Olomouce); talentovanej hráč,na poměry gambáč ligy by to měl bejt do budoucna hodně slušnej útočník
Yunis... a před tou čórkou bylo naše vedení tak schovívavé, že vám vrátilo Tomečka z ročního hostování (i když tady byl jen půl roku...)... jo Kudela byl na vaše vedení pěkně nasranej
Nojo, Gottwald v tom umí chodit. Aby byl klub úspěšný, musí mít v zázemí vlivné lidi, kteří dokážou být svině. Tak to bohužel chodí všude...
bohužel no, ale tohle od nich bylo docela nefér... prvně ho chtějí vrátit z hostování, my jim vyhovíme a pak nám čórnou reprezentanta... promiň, ale tohle není fotbalová morálka
Vanďák? :)
Můj tip je někdo z Opavy
jesli z Opavy tak mě napadá jen Petr Uvira
Ten je 93.
Podle webu je na soupisce nějaký Daniel Dydowycz - ročník 94. Jestli je to on, tak jsi měl pravdu, toho vůbec neznám a to jsem si myslel, že mám v mládeži trochu přehled hm?
Jsi to ty?
Kéž by. Ale je to bratranec, takže je to v rodině
ročník 94, Štajnerův post, nejspíš slávista - těžko říct, jediný jméno co mě napadá je Nikolas Salašovič, nevim je to jen tip...
To je docela možný, sice nevím o kom je řeč, ale jinak u nás takových adeptů vidím celou řadu. Trochu rozšířit ten kádr o několik mladých hráčů nikdy není na škodu.
Jaké mladíky na Štajnerův post potenciálně máte?
I v tom nejvetsim scifi, si nedokazu predstavit, proc by mel Stajner odchazet z Liberce zrovna do Olomouce
Proč by k nám šel? S Libercem bude hrát o LM, je tam oblíbený, má nezastupitelnou roli v týmu, a navíc mu Sigma sotva může dát výrazně víc peněz než už má.
"Jsem rád, že mi Slovan nabídl roční kontrakt. Máme za sebou krásnou sezónu a já přiznávám, že mě láká Liga mistrů. To byla silná motivace, nikoli však jediná. Jsem ve Slovanu spokojený," řekl dnes odpoledne Jiří Štajner. Na jeho služby pomýšlelo hned několik klubů, jejichž jméno ale Jirka prozradit nechce. "To se nesluší, těch nabídek bylo víc, a dokonce už delší dobu. Ve chvíli, kdy mi ale novou smlouvu nabídl Slovan tak všechny ostatní nabídky skončily," vysvětluje Štajner
Doma by měl zůstat některý z útočníků. Je zbytečné brát 4, když stejně hrajeme jen na jednoho.
Navíc tam vždycky může nastoupit i Rezek nebo klidně i Pilař. A nebo na poslední minuty Hubník
Presne, Necida nebrat!
Místo Daridy bych doma nechal asi Pudila nebo Hubschmana. Přeci jen na levo můžeme dát Kadlece a Limberskýho. Po včerejšku by se nabízela varianta, že by se doma nechal i Necid, ale víme jak dopadlo MS 2006, kdy se nám zranili útočníci a pak to dopadlo, tak jak to dopadlo..
Jak byste posoudili dvojici Rajtoral - Theo? Kdo byl podle vás lepší?
Tak včera byl určitě lepší Theo, ale je blbost hodnotit po jednom zápase. Dlouhodobě jsem pro Rajtorala na křídlo a za něj na bekovi ať hraje Gebre.
to je blbost, bud at hraje na kraji - Rezek a Bubak, nebo Petrzela s Rajtoralem, protoze jsou sehrani a je to velka zbran..
Tak tak, tohle říkám pořád
Theo - lepší do defenzivy, větší přehled ve hře.
Rajtoral je lepsi globalne, ale vcera jsem to nevidel a podle ohlasu mu to moc nevyslo..
Theo jednoznačně pro mě jednička na postu pravyho beka...
presne!!!! to je bez debat. ale je dobry vedet ze mu kreje zada dalsi kvalitni pravej bek rajtoral
Theo!
Theo, Rajtoral nechával vzadu obrovské díry na to, že dopředu toho moc nepředvedl a to by bylo proti rychlým křídelníkům smrtelné. Samozřejě vím, že by se proti takovému týmu hrálo jinak, ale Theo byl včera lepší i dopředu.
Tak oni mají lidi obecně zažité že z těhle dvou je Rajtoral jasně lepší v útočení a Theo jasně lepší v obraně, ale ono to tak uplně není. Theo je lepší v obraně to je jasně viditelný, ale Theo je výbornej i dobředu, řekl bych že minimálně stejně dobrej jako Rajtoral, když si vezmu jejich statistiky z GL, tak Theo má 5 gólů a 5 asistencí, Rajtoral 2 góly a 2 asistence, což o něčem vypovídá.
tak maximalne o tom, ze ma Liberec problem s pravym kridlem, tak ho musi suplovat Theo..
Jasný, proto má Šural více asistencí než Petržela
repre nemá takovou ofenzivní sílu, aby přehrávala soupeře, bude se tak muset hrát z obrany a tam je jasně lepší volbou Gebre
Darida musí jet! ale problém je, že včera nezahrál vůbec špatně ani Kolář... takže asi Pudil out.
Jinak ještě mě napadlo, včera se mi vůbec nelíbilo jak hrál Jiráček, byl to hodně slabý odvar toho, jak hrál kvalifikaci a doufám, že se mu prostě jen nepovedl zápas a na Euru to bude značně lepší. Pilař toho taky moc nepředvedl, přišlo mi, že výrazněji ožil až s příchodem Daridy. Přestože tady hodně z vás vychvaluje Koláře, tak se mi včera až na pár přihrávek vůbec nelíbil. Místo Necida radši Pekhart, ten si ty své úkoly řekl bych plní lépe, no uvidíme jak to Bílek poskládá.
do posledniho puntiku s tebou souhlasim ! ...... hodne kvalitni komentar
Necka je daleko lepší než Pekhart. Klidně bychom mohli hrát na dva útočníky Baroš - Necid. Pekhart by měl bejt až čtvrtej útočník za Barošem, Necidem a Lafatou.
Po zranění je úplně mimo,včera tragickej,snad zůstane doma.
Jak Necid tak Pekhart mají stahovat vysoké balony, podržet balon a nahrát to na křídla nebo pod sebe a tohle prostě lépe plní Pekhart, který podle mě na sebe umí natáhnout i více hráčů. Což o to, z útoku se mi fakt nelíbí ani jeden hráč, ani Baroš, u Lafaty jsem viděl, že je při chuti a chce gól dát, ale to by proti silnějším soupeřům mohl být problém. Tak nějak si myslím, že letos náš nejlepší střelec, pokud nějakého budeme mít bude Rezek.
Ještě by mohl přizvat Kozáka, ten by jim všem ukázal, jak se mají sklepávat míče o míle lepší než Pekhart s Necidem dohromady..
Taky si myslím V tomhle je Kozák perfektní.
Neměl by tu někdo odkaz na nějaký sestřih? Předem děkuji.
Darida, tenhle hráč je fakt obrovským překvapením. Není moc vidět, ale v Plzni hraje výborně a teď se i celkem nenápadně dostal do reprezentace (spousta lidí to jméno ani nezná) a teď, jak to tak vypadá, možná pojede i na Euro (ale je otázka místo koho). Každopádně možná budoucí tahoun reprezentace a třeba ,,nový,, Rosický.
dejte pokoj s novym Rosickym; ano je šikovnej a repre si zaslouží, ale Rosickýho kvalit nikdy nedosáhne
Nejde o dosažení Rosického kvalit. Už jsem tu psal někdy dřív, že dalšího Rosického NIKDY už mít nebudeme. A za tím si stojím, snad jedině že bychom ho naklonovali.. Ale to neznamená, že se z Daridy nemůže stát velmi kvalitní hráč, však ten jeho výkonnostní vzestup je impozantní
no uvidíme... jestli ale umíš rozeznat talent a herní kvalitu, tak bys tohle nikdy nenapsal, že nikdy nedosáhne kvalit Rosického (tak jasně, že Rosický je jen jeden, každý hraje jinak, jen jsem chtěl napsat, že do budoucna by to mohl být hlavní stavební kámen reprezentace)
rekl bych ze je trosku zcestne ho porovnavat s rosou....kdyz uz chcete tady porovnavat, videl bych spis podobnost s nedvedem, ale co se tyce kvality tak meda byl trosku jinde ;-)
Přesně takhle si představuju EPIC FAIL. Nepatřím mezi ty, co na Bílka nadávají, ale Limberského na jaře povolal taky "jen tak z hecu" a jak zahrál..předtím rok přehlížel Rajtorala. Ted povolá jako náhradníka Daridu a on je pomalu nejlepším mužem na hřišti. Pane Bílku na těch nominacích byste ještě měl zapracovat .P Možná, že kluci jako Darida, Hušbauer, Kopic a spol by odvedli v tom týmu lepší práci než Rosický, Plašil atd..
Kopic
is his middle name
Napsat, že Kopic nebo Hušbauer by odvedli lepší práci než Rosický a Plašil, to je slušný
az toho kopice a na to podceneni rosickyho jsi to nenapsal zas tak spatne
No jsem si jistý, že minimálně Kozák, Krejčí a Hušbauer tam patří. A dál možná Kopic, Kovařík, Rabušic...všichni jsou na naše poměry dobří
Nad všema co si napsal je CHRAMOSTA, ten tam prostě měl být.
Všechny ty nominace a vůbec způsob výběru hráčů je fail a dokazuje že Bílek na to ani trochu nemá. Hráče vybírá náhodně podle toho jakou mají formu nebo jak se jejich jméno objevuje v médiích. Nemá žádný styl hry, do kterého by dosazoval hráče podle jejich typologie, on jen prostě povolá hráče, kteří podle něho hrají nejlíp, nějak poskládá základní sestavu a pak ať se děje vůle boží.
ty ho proste nemas rad vid?
Nemám, ale to je kvůli tomu že je tak neschopnej a přijde mi to jako takové mrhání času reprezentace, každý ví že na to nemá, a že je tu mnoho trenérů, kteří by to mohli vést lépe. Jenom se čeká až udělá nějakou velkou chybu, aby odůvodnili jeho vyhození, jenomže mezitím uběhli 2 roky a než aby tam byl někdo kdo by koncepčně budoval tým, který by časem mohl být v evropě konkurence schopný, protože talentovaných hráčů máme hafo, tak místo toho je tam on s jeho Lafatama, Rezkama, Kolářema a Petrželama, se kterýma sice dělá jakš takš výsledky a klidně se může stát že udělá i dobrej výsledek na euru, ale z koncepčního hlediska je to pro budoucnost repre prostě špatně.
myslim ,ze je to s tvy strany spise o emocich. ja taky nejsem clenem fanclubu michala bilka a radsi bych tam videl treba pavla vrbu (nejsem plzenak-jsem liberecak),ale co se tyce tebou zminovane koncepcni prace ,tak bilek na rozdil od jeho predchudcu haska,rady a brucknera urcitou koncepcni praci vykazuje. privedl do tymu hodne novych hracu a ti kvalitu a perspektivu urcite zlepsili (mozna ze ne vsichni zlepsili perspektivu ,ale kvalitu urcite jo). a je mi jedno,jestli mu to nekdo poradil,nebo jestli da na media . dulezity je ze tam ty kluky vzal a ze zapadli do tymu. ...... jenom doufam, ze na ukor jirky stajnera nepojede kolar,ale treba darida u kteryho bych pochopil, ze je s hlediska perspektivy pro tym zajimavejsi. protoze pokud by mela rozhodovat pouze aktualni forma, kvalita,reputace a zkusenosti hrace, tak tam mel byt stajner.
ježiši, další "odborník"
Hušbauer, Vácha, Krejčí, Kalas, Mazuch, Chramosta - hráči co by měl po ME vyzkoušet, ale pochybuju že to udělá, protože o mladších hráčích nemá přehled
Přesně tuhle šestku bych tam taky rád viděl Až se dají dokupy po zranění, tak i Hloušek, Hořava, Morávek...
taky pana Bílka nechápu... Krejčí,Hušbauer,Kopic... Měly bejt v širší nominaci... Podívejte se na Hušbauera jedinej z málo českejch hráčů co se nebojí z dálky vystřelit!
A co tam dělá ten tragéd Baroš??? Furt se ho musí někdo zastávat (např.pan Bílek v rozhovoru zhruba cca před 3 měsící) že je stále útočník číslo jedna . Je to tragéd co jen zakopává o balon!
Taky myslím, jen co tam přišel náš nejlepší útočník Necid, bylo to v pohodě. Neměl žádný problém s míčem, zpracovával ho úplně v pohodě, byl viditelný a přesný i v mezihře, holt Baryk to zpackal
http://cs.wikipedia.org/wiki/Ironie
Taky jsem nepoznal
Barymu už to nejde ale asi 4 roky
a pořád je to náš útočník číslo jedna
to je to co nechápu jako kdyby jsme tady neměly kvalitu jenže každej se Baryho zastává,proto tam furt bude!
my ale nemáme kvalitu, podle kvalit je Baroš náš útočník číslo jedna
EURO Fantasy Football
Eurofotbal liga - 70311-16499 (klasická liga), head-to-head liga má prezidenta fantomase
http://en.euro2012fantasy.uefa.com
Připoj se k nejmasivnější a nejkvalitněji obsazené lize i ty a ukaž, že rozumíš fotbalu.
Darida místo Koláře...Kolář ztrácel míče, střílel, když měl nahrávat apod...jeho laxní přístup mě zklamal...Darida přišel, vlětěl tam, zapojoval se do kombinace, ohrozil bránu a ještě přihrál na gól
Ale na druhou stranu, bylo to jen 26 minut no..taky záleží, jestli je schopen takto vydržet hrát déle
OT: Výkonný výbor se shodl na tom, že Ústí nad Labem výjimku pro první ligu nedostane...
v pořádku, program "Stadiony 2003" konečně nabírá reálné obrysy. Akorát případně bude legrace, když se do nejvyšší soutěže velmi sledovaného sportu dostane Brno, které stejně jako v hokeji postoupí nesportovní cestou
pěkně
A Sokolov licencu má? Nebo jenom na druhou ligu?
Jihlava, Brno a Zlín zlín mají licenci na 1. ligu... zítra by se mělo hlasovat jestli dají Sokolovu výjimku... Kudela věří, že ne
To by bylo fajn kdyby ten postup spadl Zbrojovce do klína. Na jaře předvedla impozantní zmrtvýchvstání, takže by možná neudělali v první lize ostudu. A GL by měla o pár zajímavých zápasů víc.
Čuhel složil parádní partu a ta by mělá mít na 11. nebo 12. místo v GL Jenom brankář nám chybí Doležal je dobrý brankář, ale v GL si moc nezachytal
Třeba by se nám splnili ti dva noví Moraváci v lize, to by bylo pěkné.
Paráda Sice je to nesportovní, ale raději tam uvidím Brno než Ústí. Času na to, aby něco udělali se stadionem měli až moc, jejich mínus.
jejich mínus je, že mohou hrát za pár měsíců klidně ČFL
Habanec do Brna trénovat s licencí pro Brno v kapse
Krejčí by mu taky zamotal hlavu, kdyby dostal šanci.
naštěstí ji nedostal a Bílek projevil poslední zbytky rozumu že nepodlehnul pivním expertům a nevzal ho
klidně by mohl hrát v základu. Je vidět že fotbalu moc nerozumíš. Ale říkám ti že Krejčí je největší český talent, který už ted má špičkovou výkonnost.
jistě přesně o tobě jsem v příspěvku psal a teď to jenom dokazuješ
Téma Krejčí mi připominá trochu jako to z Kadlecem co nejdřív dostat do repre i když zatím na to nemá a všichni víme jak je na tom Kadlec ted ta nominace (i zranění) ho vrátila tak rok zpátky.
I když musím uznat že včera jak jsem viděl Pilaře tak mně napadl že by tam mohl být i někdo jako Krejčí jako žolík na 15-20 min.
No Darida na to taky neměl mít... a hrál prý výborně. Todle mi příjde vůči Krejčímu docela nefér. Hrál výborně, tahal Spartu mnohdy sám a byl jedním z nejlepších hráčů Sparty. Přesto ho Bílek nemohl dát ani do širší nominace, kde by mohl zabojovat o sestavu, kde by si zatrénoval s lepšími hráči, kde by nasál atmosféru. Pak by ho možná tak nemrzelo, že by ho Bílek nevzal.
No Darida je pro mně taky velké překvapení ale víc než Krejčí tahal podle mého Spartu Hušbauer
No Darida je pro mně taky velké překvapení ale víc než Krejčí tahal podle mého Spartu Hušbauer
Hušbauer akorát těžil z práce Matějovskýho.. Krejčí byl jednoznačně lepší.
Mně po zápase z Libercem přišlo že Krejčího forma začala jít mírně dolu
Je to teď velice zamotané s tím, kdo tedy nakonec na EURO nepojede a bude asi velmi bolestivé, až se to ten dotyčný dozví. Nejméně bolestivé by to bylo sice pro Daridu, který s nominací počítat nemůže, ale nejen svým včerejším herním projevem, ale celé jaro ukazoval, že by tam asi taky v té nominaci býti měl.. Takže co teď Bílku, nechtěl bych být v tvé kůži.. Logicky by ale asi měl (pokud chce udělat místo pro Daridu), vyškrtnout někoho, kdo tolik chybět nebude.. A mě vychází asi nejvíc Pudil a Necid.. Pro Necida hovoří fakt, že formu opravdu nemá a je až čtvrtým útočníkem, nicméně když by formu chytl, byl by velmi platný.. Pro vyškrtnutí Pudila zase hovoří to, že na levém beku už máme alternativy v Rajtoralovi či Kadlecovi a krajních záložníků máme dost. Na druhou stranu je však jeho univerzalita i jeho výhodou oproti ostatním, takže těžko rozhodovat.. Navíc by Pudil přišel už o druhé EURO (před tím minulým si zlomil ruku), což by pro něho bylo dost kruté a i tento fakt bude nejspíše hrát v jeho prospěch.. Je tedy velkou otázkou kdo půjde nakonec z kola ven Osobně by mě ale mrzelo, kdyby vyšoupl někoho z Plzeňáků, což se snad nestane.. Rád bych je tam viděl všechny a to včetně Daridy.. Je to ale velmi (ne)příjemné rozhodování.. pro mě jsou ale jen dva hráči, kteří by logicky mohli Daridovi to místo udělat a to jsou právě již výše zmínění Pudil s Necidem.. Tak uvidíme..
s veskerou uctou a respektem k plzni ,ktera nam byla jako jedina letos v lize opravdovym souperem bych vzal daridu na ukor kolare nikoliv na ukor pudila nebo necida. ono totiz hrat na velkem prostoru (jak se nechal slyset majkl bii na adresu kolare) je hezka vec,ale pokud hrac operuje na velkem prostoru BEZUCELOVE, tak je to k nicemu a je lepsi vzit hrace kterej se mozna pohybuje na mensim prostoru,ale je vic kreativni a konstruktivni nez ten ''velkoplosnak'' navic darida bude podle me i lip zvladat tlak z dulezitych zapasu.
když je řeč o alternativách tak mě přijde že máme až zbytečně moc stoperů, když Bílek avizuje že Kadlece přesune na stopera, pak tam zbejvaj tři ryzí stopeři (Suchý, Sivok, Hubník) a na stoperu muže v případě potřeby zahrát Hubschman. A za týhle situace by dva z těch tří jmenovaných bnohatě stačili.
Naopak i ty 4. utočníci co tam sou ted sou v podstatě minimum, nemuže škrtnout dalšího
Tak jsem se trefil, je to Pudil..
Mě by zajímalo jestli česká repre taky umí dát gola jinak než s penalty
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele