Bílek: Porážka s Ruskem je drtivá, teď se musí ukázat charakter
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Reprezentanti a fanoušci jsou po debaklu s Ruskem v tiché válce
09.06.2012, 17:34
Čech: Prohráli jsme bitvu, ale válku zdaleka ne
09.06.2012, 16:47
Dzagojev po výhře nad Českem varuje před zrádnou euforií
09.06.2012, 13:58
Gól mě vůbec netěší, prohlásil Pilař
09.06.2012, 12:35
Ruský tisk: Rozčísli jsme Čechy!
09.06.2012, 11:40
Rosický: Rusové trestali naše chyby, ale máme šanci na opravu
09.06.2012, 11:02
Jiráček: Po gólu Rusů jsme se zbláznili
09.06.2012, 09:27
Eurozápisník II. aneb Alenky v říši samozřejmostí
09.06.2012, 02:52
Češi na Rusy nestačili, dostali čtyřbrankový příděl
08.06.2012, 22:37
Komentáře (152)
Přidat komentářJednou jsem Kurva Čech !!!
Tak budu našim fandit a doufat k zlepšení i kdyby tam byla jen minimalní pravděpodobnost k tomu zlepšení,a navíc nevěřím že tak hrozně a naivně mužeme odehrát i ostatní utkaní náš tým už ve kvalifikaci ukázal že vždy jak jim teklo do bot tak uhrál co potřeboval i třeba silou vule což ukazuje určitý charakter týmu
bohužel charakter je to co českýmu tymu chybí
"Zvládli jsme první překážku, ale celkově jich tady před námi leží šest," naznačil s úsměvem Dzagojev, jaká cesta vede až k celkovému triumfu.
Tí rusí...
Sebevědomý Alan.
Spravny pristup
kdyby to řekl někdo z našich, tak bys to asi nepsal
to asi proto ze nikdo z nasich nevyhral prvni zapas s prehledem 4:1
Dzagojev to řekl dobře. Když půjdou zápas od zápasu, tak se jim může podařit projít přes 1/4 a v 1/2 už je to vabank, tam je každý silný. Neodepisoval bych je. Mají na to dojít daleko.
Nevím co je na tom k smíchu, lepší než naši, když tam přijedou s tím, že už samotný postup na EURO je úspěch, to je pak o ničem...
Nevím co je na tom k smíchu, lepší než naši, když tam přijedou s tím, že už samotný postup na EURO je úspěch, to je pak o ničem...
nikde není, že se musí dostat třeba přes 4. překážku
ses trapnej
nechci být za hnidopicha ale hodně lidí na věc pohlíželo realisticky (i když fandili našim) a psali že proti Rusům prostě nemáme šanci apod.. a sklízeli za to jen nadávky stylu "tak táhni" apod.. a včera se předvedlo že měli pravdu.. ale omluvy se asi nedočkají
Hele já jsem taky fanda, taky jsem si uvědomoval sílu Ruska, ale ani by mě nenapadlo napsat, že si myslím že prohrajem. To mi prostě nepřijde správné ze strany fanouška
Tak a to je podla mna rozdiel medzi naivnym fanuskom a fanuskom realistom. To ze si myslim ze nevyhra moj oblubeny tim ked hra proti silnejsiemu tak zo mna nerobi horsieho fanusika, svojmu timu budem fandit rovnako a dufat, mozno v maly zazrak je to lepsie ako nezumyselne prehlasovat ze moj tim vyhra aj ked pravdepodobnost vyhry je nizka a prehlasovat to len s toho dovodu, ze som fanusik
Podle me je horsi nez "naivni fans" a "realisticky fans" je "naivni trener a naivni hraci". Proboha ten Bilek je uplny magor, svoji taktikou a sestavou hracu, Rusum umoznil hrat jejich nejvetsi zbrane=breaky.
Vcera vas neporazila taktika, ale pristup hracov! Reprezentacia by mala byt pre hracou ctou a trener by rozhodne nemal mat za ulohu vysvetlovat reprezentantom ako maju bojovat. Vasi hraci nebojovali, oni tam postavali a prechadzali sa! Ak by som nevidel vysledok, ale len hru tak to vyzeralo tak ze ste vyhravali Vy minimalne rozdielom triedy a nie Rusi. Preto si myslim, ze nadavat na Bilka, ci Barosa a vynit ich z prehry je nefer! Vasi hraci ten zapas krute odflakli a vobec to nema docinenia s tym co Vam dovolili Rusi, alebo taktikou. Podla mna ani jeden z Vasich hracov nepodal co len priemerny vykon!
áno proto nejsou slovaci na ME
???
A proč by se měli omlouvat ťulpasům, kteří psali komentáře typu: "Rusko-ČR 4:0 "?
protože naši dali gól
Bílku, sbal si kufry a tahni k certu!! a Barose vem s sebou
Doufám, že Bílku po Euru ukážeš charakter ty a uděláš většině národu svým rozhodnutím radost.
Hodnotí to, jakoby to vše viděl už během utkání, anijak nereagoval, frut bylo vše stejné
Polsko a Řecko jsou o třídu horší než Rusové... Šanci máme pořád velkou!
když sem viděl včera v prvím poločase sílu Poláků a ve druhym odhodlanost Řeků, tak s timhle stylem skončíme poslední ve skupině
Budeme umět prorazit propracovanou obranu Řeků, když jsem měli problém s Litvou?Navíc kvalitu mají vysokou, skupinu udělali v pohodoě. A Poláci, jimž půjde v domácím prostředí o vše?
Vidím to že uhrajem maximálně jednu remízu, možná dvě.
správně Míšo...nezapomínejte, že na EURU 96 sme skončili druhý, se 2 porážkama, 1 remízou a zápornym skóre
s jedním bodem bychom asi těžko postoupili že?!
za celej šampionát samozřejmě myšleno...i tak celkem unikát
Včera rozhodla záloha oboch týmov, česi ju nemali a rusi naopak hrali perfektne, menili si miesta a boli stále v pohybe.
Bílku tahle prohra jde jen a jen na tvoji hlavu
Jediným štěstím je fakt, že včera skončil zápas Poláků s Řeckem remízou a ani jeden z nich nám neodskočil. Jinak by byl prakticky konec. Ale i fakt, že musíme v příštím zápase vyhrát, je hodně smutný. My totiž na výhru hrát neumíme, nemáme kvalitu, která by soupeře dostala pod trvalý tlak. Je to zmar a včera se to potvrdilo. Jsem zvědavý, jestli budeme hrát zase na jednoho útočníka. Bílek ven !!!
No ted jsem koukal na ČT4 a řikám že je docela škoda že nás netrénuje raději Karel Šíp
co říkal?
Viděl jsem jen konec, ale podle něj by měla sestava vypadat
Čech-Gebre,Suchý,Hubschman,Limberský-Darida,Jiráček-Rajtoral,Rosický,Pilař-Lafata
Ja bych to teda postavil tak: Cech-Rajtoral,Suchy,Sivok(Latka),Limbersky(Kadlec)-Hubschman,Jiracek-Petrzela,Rosicky,Krejci-Pekhart(Lafata)
+ za Petrzelu jako mozna nahrada Dockal
No hlavně kritizoval Bílka a Baroše i když ten byl včera odřiznutý a včera podle mého uplně za to nemohl,dále že by zapracoval více hraču z téhle a byvalé 21 + jeho sestava na další zápas nezněla nejhuře.
Čech
Gebre-Suchý-Hubschmann-Kadlec
Jiráček-Darida
Rajtoral-Rosický-Pilař
Pekhart (Necid)
Ted jsi jen nejsem jistý zda nechtěl za Kadlece Limberského
tak to má pěkně pitomou sestavu, přece nemůž dát novou obrannou dvojku, navíc kluka, co hraje spíš štítového halva, a mladíčka Daridu, aby tahal kaštany z ohně v době, kdy je tým ve srabu
Nahodou Darida už parkrát ukázal že má pevné nervy už proti Schalke,s Izraeli a taky tím nahradil Jiráčka v Plzni,nikdo neřiká že má tým zachranovat ale oživením by být mohl.
Suchý si podle mého tu šanci určitě zaslouží a do základu bych ho dal už dávno a co se týče Hubschmana tak o něm vím že občas i v klubu naskakuje jako stoper a dokonce i tak začínal ve Spartě a byl opravdu vybornej,v záloze je neviditelný dopředu ale v obraně svoje udělá.
Pak koneckoncu i když by postavil tuhle novou stoperskou dvojici horší než včera by to být asi už nemohlo
Ale toto je úplně něco jiného - jiný tlak, jiná atmosféra, to se na mne nezlob, ale to je o několik stupňů vyšší záležitost.Zvláště teď, když se valí kritika, to by neustál a jen by mu to uškodilo.
To souhlasím že je to o něčem jiném ale věřím že by se odzkoušet dal a kdyby to nezvládl opravdu myslíš že by byl o tolik horší než třeba Plášil ?
A pokud na to opravdu má tak se z tím dokáže poprat,to dělí velké hráče od pruměry viz. Rosický Euro 2000 a nebo Jankulovski
prostě každý nějak začít musí pokud na to má a když tu šanci nedostane tak se jen mužeme dohadovat zda by to bylo dobře a nebo ne
Jankul byl střídající hráč a Rosda měl vedle sebe Němce, Nedvěda, Poborského, Řepku. On by měl jen Rosu a Plašila.
Hele ber to tak, že ani takový borec, jako je Plašil, ten tlak včera očividně nezvládl...Naopak Pilař se rozehrál k dobrému výkonu, Gebre byl celý zápas vidět...Přitom jsou to kluci z naší ligy. Já si naopak myslím, že oni nemají co ztratit, zatímco hráči jako Rosa nebo Plašil, od nich se očekává, že ten tm potáhnou, že tam něco předvedou...já osobně bych tam dal Daridu místo Plašila a jsem přesvědčený o tom, že nějaké 3 změny v základní sestavě jsou víc než reálné...
Je třeba se na to podívat taky z toho pohledu, jaký nás čeká soupeř. Dá se očekávat, že řekové nastoupí v útoku se Salpingidisem a Samarasem, přičemž to bude vypadat podobně, jako naše repre s Kollerem s Barošem. Samaras bude pravděpodobně trochu zataženější a byde stahovat míče, přidržovat je, rozehrávat, ale pozor na něj, dokáže se i velmi dobře uvolnit 1na1. Určitě to chce osobku, ale otázka je koho. Bylo by riskantní vysouvat stopera, aby hrál osobku na Samarase a ze středních záložníků Plašil ani Rosický na to nemají parametry, ale Jiráček by ho podle mě mohl slušně pohlídat. Pokud si pohlídáme Samarase, zastavíme tím polovinu případných řeckých útoků už v jejich vzniku. Salpingidis bude pravděpodobně běhat tam a zpátky, různě si pobíhat kolem Samarase a čekat na kolmici nebo nějaký propadený míč. Na něj si musíme dát taky pozor. Nevím, jaké jsou kvality Suchého, ale pokud je rychlý a má dobrou fyzičku, tak by se mohl hodit
no jako ty změny, co by udělal, bych udělal taky, až na to, že na hrot bych dal Rezka a Hubschmana bych určitě nestavěl. Ale nasadit Daridu místo Plašila, to mě napadlo taky a v noci se mi o tom dokonce i zdálo
Šíp ukázal jakej to je dacan nic jinačího. Téměř vše co řikal byl nesmysl. Ty změny co by udělal, tak s tím bychom se nedostali ani na Euro, navíc ukázal úroven průměrnýho českýho fanouška, kterej když se nedaří tak umí jen a jen kecat a pomlouvat. Vsadím se, že při zápase vůbec nefandil a jediný co udělal, tak že se šel do českýho domu nažrat, protože na stadionu si nic nekoupil..
Rika se, kdyz je duvod k pomluve, tak se pomlouvat budet...
Vykon a takticke priprava v baraz byl hodne dobre. Proto zavrel to hubu vsem pomlouvaci a hateri. A tak to ma byt.
Bilek je od toho, aby narodak hral tak jak by mel a potom k pomluve a hate nedochazi. On nemuze za vykony hraci, ale muze za taktikou. Coz bylo vcera videt uplne jasne.
Naivita, nepripravenost, spatna sestava hracu=musel poupravit sestava=stridani Hubschman, protoze tam chybel DM, umozneni souperi hrat jejich nejvetsi zbrani=breaky.
Za tohle vse nemuze hraci a tyhle veci predem rozhoduji predem o vitezstvi.
A vcera ten zapas byl predem prohrane uz v kabine.
tak za prvé řeknu, že tam kluci nechali duši a odmakali to... Co my ale vadí spíš než podle Bílka hrubé chyby...hrubě nepovedená taktika(1. útočník - Baroš potřebuje vedle sebe kumpána)! Ale stále naším věřím...protože Bílek má jednu fajn vlastnost a to je sebereflexe... To prokázal už tím, s jakým týmem začal kvalifikaci a s jakým ji dokončil...
Sebereflexe? Ten chlap po každém zápase vyjádří spokojenost - po Norsku, Litvě doma, Skotsku, Chorvatsku... Dostanemem čočku a on je spokojen
přesně tak
Už sem to psal, ale Bílka bych chtěl mět za šéfa. Přišel bych si do práce kdy bych chtěl, seděl bych tam na židli a psal si do Eurofotbalu, a on by pořád viděl ty pozitiva a přísliby do budoucna.
"Musíme být vděční, že lidé jako prospero do práce přijdou," zakončil svou úvahu šéf Bílek
Čech-Gebre, Sivok, Suchý, Limba-Jiráček, Darida, Rosický-Rajtoral, Rezek, Pilař
Proč? Protože obrana v čele s Kadlecem hořela, na jeho vrub jdou jednoznačně oba první goly+ještě jedna šance. Hrát jen proto, že jsem z Leverkusenu, přestože nemám formu, mi nepřijde úplně košér. Jediný z obrany, který mě včera nezklamal, byl Gebre. Rajtorala bych dal do zálohy z jednoho důvodu - Rezka chci na hrotu. Je to jediný z našich útočníků, kterému věřím, že se tam bude prát, bít, bojovat a jak včera říkali ve studiu : "...kdyby se snažili, ale nešlo by to, tak neřeknu. Ale oni se ani nesnažili..."
včera byl i oživením Petržela,neřikám že ho stavět rovnou do základu ale poslat ho tam už okolo 60.minuty by podle mého mohlo pomoc svou rychlostí by mohl totiž platit
jednoznačně, ale Rajtoral je podle mě do základu vhodnější, má víc kvalit, oproti Petrželovi
souhlas proto bych dal Petrželu spíš jako střidajicího hráče a i když se mi hra Rajtorala libí tak zrovna proti Izraeli hrál špatně a nevím zda by byl větší přínos než Rezek i když ho nemusím je v repre kupodivu celkem produktivní
Co takhle Cech-Gebre,Suchy,Kadlec,Limbersky -Rajtoral(Plasil),Hubschman,Jiracek, Rosicky, Pilar - Baros(Rezek, je to uplne jedno). Hlavne taktika = nehrnout to do plny, na to nemame, nedopustit breaky, ktere je snad jedine zbrane Rusy.
Kdo videl zapas RUS vs ITA,musel tusit odzacatku co se stane pri zapase CR vs RUS, kdyz blbci snazili talcit do plny. Italum dostali 3 goly z breaku. A to same se stalo vcera.
To ten zapas nevidel ten deBilek nebo co? Uplne slepy, blby nebo jak? A klidne rekne novinare, ze videl vsechny zapasy Rusum a mel vsechno informace o nich. To je sasek ten hrabe de Bilka.
http://www.sport.cz/fotbal/me-2012/clanek/428022-pat-a-mat-aneb-kadlec-s-hubnikem-zasahuji.html#hp-sez
lepší maskoty si výběr FAČR vybrat nemohl
Na Baroša sa tu nejak moc nadáva, pritom on za tú prehru nemôže, keď som videl zápas, tak som nechápal zálohu česka, pozrite si reprízu a niektoré gólové momenty, rusáci jednoduchou prihrávkou za záložnú radu sa dostali do protiútokov, ale čo je šokujúce, záložníci neutekali šprintom dozadu, ale pomaličky si vykračovali či zľahka utekali. Rosického chápem, ale čo zvyšok ? všetko sú to ofenzívne hviezdy keď sa im nechcelo behať. Plujete tu na Baroša, ale nikto ho nevysunul dopredu, nikto mu poriadne nenahral, bol tam sám v útoku, taký Keržakov, koľko krát mu pomahali Aršavni, Dzagojev a spol, mali nábeh do útoku, to vám chýbalo po celý zápas, raz to predviedol Pilar, inak nič. Rozdiel bol jasne v pohybe a v aktivite hráčov, potom tá záloha česka, ako keby sa im ani nechcelo behať.
No jak jsem psal už včera - bráníme ve třech a útočíme ve dvou. Kde je ten zbytek hráčů? Nejsou nikde, ani v obraně, ani v útoku...ale u rusů se mi líbil Arshavin. Ten hráč dokáže z ničeho vymyslet stoprocentní šanci. Jednou jedinou geniální přihrávkou, která by třeba mě osobně nikdy nenapadla, vygumuje 5 našich hráčů a pošle někoho do stoprocentní šance...
Čech - Selassie, Sivok, Kadlec, Limberský - Rajtoral, Rosický, Plašil(Jiráček, Pilař - Baroš, Pekhart(Necid).
Tohle je vítězná sestava.
Podle mne přijdou max dvě změny, přece jen nejde překopat natráz celý tým.
No, ale stejně to překope na nic, páč proti Řekům budem zase potřebovat něco jiného než čistokrevného DM a jednoho útočníka. Tam se bude víc hodit ten Plašil který umí něco vymyslet a poslat překvapivou přihrávku.
Fandím naší reprezentaci,né tobě Bílku!Celou přípravu sehráváš obranu a pak tam dáš Hubníka,to si měl zase nějakou špatnou vizi ne?A každej vidí,že na to Baroš v útoku sám nestačí,ale néééé ty seš zaslepenej a necháš ho tam trpět pomale celej zápas.Po snížení už to volalo po Pekhartovi nebo Lafatovi,ale ty jsi zkušeně počkal na 2 smrtící goly a pak si tam dal Lafatu na 7 minut.Co může dokázat hráč za 7 minut?Jediné,co si včerá nepodělal,že si pochopil,že potřebujeme štíta a dal si tam Hubschmana,ten sice nezahrál nějakej dobrý poločas,ale konečně logické střídání,které sem u tebe viděl.Už sem nervozní,co vymyslíš na příště.Hlavně proti těm chasníkům z Řecka dej zase Baroše,ať se trápí a kydá se na něj ještě větší hnůj
To nechápu proč to volalo po Lafatovi, když do vápna sme se dostali jen při rozích.
Prostě po druhým útočníkovi.
No souhlasím že to Bílek prokoučoval,vubec jsem nechápal proč nevystřídal okolo 60-70 mintě Plášila který se sotva držel na nohou za dalšího utočníka.
S poslaním Hubschmana na hřiště,ale co jsem nepochopil proč dal Jiráčka na pravo to už mněl dát spíše toho Plašila který tam už něco odehrál i když v repre na křídle nic moc a nebo Jiráčka dát do leva a Pilaže jako praváka do prava
Já si jen říkám, kde je chyba. Máme tam Klíčovou postavu Chelsea, klíčovou postavu Arsenalu, tahouna Bordeaux, nejlepšího obránce Besiktase a Herthy, člena základní sestavy Leverkusenu, hráče pravidelně nastupující za Galatasaray, Wolfsburg + to nejlepší z naší ligy a stejně je to bída, hrajeme staticky, sme líní, nejsme v útoku ani v obraně, nedokážeme se uvolnit 1na1, neumíme to vykombinovat, přitom každej brejk zasklíme už v začátcích.... Já si furt myslím, že tým máme dobrý. Určitě ne tak, jak rusové, ale taky ne na to, abychom předváděli to, co předvádíme. Nechci vidět, co bude, až po euru ukončí hráči jako Baroš, Rosa nebo Plašil reprezentační karieru...to bude teprv epic fail
je tam hubnik,ktery s herthou spadl do druhe ligy a chybuje v kazdem ligovem zapase.je tam nejaky sellasie? kdo to je? nevsiml jsem si nejakych kvalit v lize.jiracek po zraneni nehraje. rezek je vysmech stoleti, baros je odriznuty. toto je chyb BILKA,to je sasek ne trener =)
Ale co,muj nazor tu pisi uz dlouho - JEBAT REPRE,jesoiu mi ukradeni.
Jiráček hrál dobře první poločas, Gebre vlastně celý zápas. A Gebre vlastně předvádí dobré výkony konstantně, tak proč tak hloupé hodnocení?
protoze je videt,ze i hrac,ktery patri mezi nejlepsi v gl nema na to,aby hral v repre.
A na čem jsi to poznal? Na tom jeho dobrém výkonu?
No Jiráček, Pilař + Rajtoral jsou jediní, kteří umí 1na1. a Gebre nehrál špatně .))
ale z lavičky to vede trenér na úrovni okresního přeboru
Advocaat si jednoduše s Bílkem vytřel prdel.
Ale neskutečně ...
Baroš. Baroš. Baroš. Pořád Baroš. Chudák. Je to náš nejlepší útočník, lepšího nemáme. On umí hrát, umí si pokrýt míč, umí zakončit. Ale potřebuje k tomu někoho, kdo mu sklepne míč, jako to dřív dělal Koller. Koller na prsa, posune Barošovi, Baroš zpracuje, vystřelí...gól. Tohle bylo to, co léta fungovalo. Je pravda, že hodně týmů hraje 4231, ale nikdy tam není na hrotu takovej útočník, jako je Baroš, bývá tam 2 metrový hovado, nebo je ten hroťák doplněnej křídly.
Proto jsem si naprosto jistej, že kdyby s Barošem hrál nejlíp Pekhart, nebo... vlastně kdokoliv, kdo by mu pomáhal, klidně by na turnaji 4 góly nasázel.. Ne-li víc.
konecne nekdo kdo tomu rozumi. baros je odriznuty,nema podporu. Proc mu to v Gala jde a v repre ne? bo bilek debilek.
Neřikám že by se mu tak dařilo ale je pravda že uplně odřiznutý byl a včera bylo videntní že mu chyběl někdo s kým by si pomohl
ses posral v kině Baroš tam už nemá 5 let bejt,ale jak maj Necid a spol. sbírat zkušenosti,když tam furt VYLOŽENĚ zaclání...je pomalej,neumí si naběhnout na míč,odpoutat se od obránce atd.
Ty ses koukal asi na jiný zápas???? Baroš potřebuje prostě podporu a zrovna proti zataženým rusům. Neumí se odpoutat ?? X krát se mu to povedlo a nikdy mu nikdo nepřišel na pomoc. Plus Webb je dobrý rozhodčí ale pár faulů tam prostě na něj bylo. Hráli do něj na hraně tvrdosti.
Nejlepší hráč včera: Baroš a Pilař
Chudá večera: Čech
Problém večera: Kadlec a první poločas Hubník
Ale totální průser: taktika Bílka po golu na 1-2
Ale ted hurá na řeky a na poláky, může je to nakopnout a můžeme je porazit
katastrofa,tohle má být jako připravený tým ČR na EURO,po fyzické stránce to byl děs a taktické aspoň úvod stál za něco,ale to jaksi nestačí,že ,tihle pojedou domů velmi ryche....
Po včerejšku začínám litovati svého nejlepšího kamaráda, který se jmenuje na chlup stejně jako náš trenér.
Trénovat reprezentaci na euru je velká frajeřina, tím bych se spíš chlubil.
To je fakt, ale mít na krku ambiciózní tým s velkými očekáváními (pravda, ne taková jako jsou teď v Rusku) a následně zbytečně a zaslouženě prohrát 4:1, to není pro zatím moc dobrá vizitka. Ale třeba se Bílkovi hoši ještě zvednou z té mizérie jako naposledy právě Rusko. To je zas pravda. Na druhou stranu, pokud budeme hrát stejně, tak nás i Poláci porazí. S takovou určitě.
cesi posobili ako ustrachani chlapci...
Cesi byli bezzubi jak ti Spartani na jare..
100. pro výhru nad Řeckem!!!
Tady je ta kritika Karla Šípa
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10431607219-me-ve-fotbalu-2012/212471290153005-euro-2012-studio-vratislav/
Šíp je idiot! Prej stáhnout Plašila a do obrany dát Suchýho s Hubschmanem.. Na hrot Pekharta, kterej v přípravě úplně vyhořel, navíc aby se zavděčil dalším dacanům, tak se navážel klasicky do Baroše... Navíc to jak se tam bavil s Dovalilem to byla opravdu ostuda..
Mně přijde, že všichni se naváží jen do Baroše, naprosto jako kdyby on mohl za tu včerejší skoro tragédii a že tam hořel střed zálohy, jak si na rusové přehazovali a pak levá obrana. Kadlec má být vypískaný a Hubník za první poločas. Pak to vlastně ještě všichni shodí na Čecha, který vlastně měl odněkud vytáhnout laso a chytat ty míče a zázraky tam vytvořit. Ale Plašil měl jít od 60. minuty dolů
Baroš hrál skvěle do tý doby, co si z něj Webb začal dělat prdel a od 55minuty Baroše odřízla záloha, z který se dopředu vydával jen Pilař. Plašilovi došli pak síly a střídanej měl bejt taky, do tý doby to ovšem byl náš nejlepší hráč, protože nezkazil žádnou přihrávku, ty rohy a standartky co kopal tak všechno naprosto parádně kopnul + nahrál na gol..
Ano s tím Barošem. Ne s tím Plašilem mohl za x přečísleních do naší obrany. Ano on tvoří, ale Bílkova chyba je z něj udělá defenzivního štíta a to on nedává plus ještě s ofenzivním Jiráčkem. Plašil pak už jen chodil ... ale rohy atd kopal dobře. Když si vykonstrujuješ ten jejich přechod k nám do obrany tak tam plašila prostě vyškolili a on pak vůbec nereagoval a pak to dodělal Kadlec, který vepředu chytal asi vrabce na poli.
dozadu mi přišlo že víc hořil Jiráček než Plašil, tam byl problém že i Kadlec i Gebre byli víc vysunutý.. Ale celkově obraná fáze byla totálně hrozná, ale rozhodně Plašil musí hrát, spíš potřebuje k sobě hráče, kterej bude více bránit a ne jiráčka, kterej nemá formu a nebrání stejně tak jako Plašil, kterej rozhodně neni klasickej DM...
Ano celkově hrozně útočila naše obrana. Nechápu, co měli za taktiku, ale my jsme měli nechat hrát rusy a čekat. Bránit klidně v 7 lidech. Ten Jiráček hořel více to máš pravdu. Hubschman to zlepšil, a proto ted vůbec netuším jak to ten chytrolín na Řeky postaví.
Vypadalo to, že Bílek podlehl mediím a chtěl reagovat na jejich řeči a chtěl hrát do offenzivy což byla chyba, příště udělat 1-2 změny v sestavě a hrát víc zezadu.. hlavně zahustit střed a náběhy hráčů za obranu a křížení v útoku a uvidíme, snad to dopadne v úterý za 3 body..
No uvidíme a můžeme jen doufat
říka trenér , který žádný charakter nemá ...
Teď se Bílku ukáže že ty opravdu nemáš na to aby si trénoval ligu, na tož repre. V tom zápase dělali hráči uplně triviální chyby a to jen z důvodu špatné taktiky, ti hráči hráli jako kdyby se nikdy předtím neviděli, nechápu jak se ve fotbale na takové úrovni může stát že 5 hráčů najednou vběhne na jednoho, ten se zbaví balónu a vytvoří obrovskou bublinu, do které si lehce naběhne další hráč a pohodlně skóruje, jako před tím 3. gólem. Nehorázně mě mrzí že ty 2 roky tam místo tebe mohl být trenér, který by to vedl koncepčně a teď už to mohlo nést ovoce, místo toho tam si ty a 2 roky jsou v prdeli a po EURU se bude muset začít zase uplně od začátku.
Já jen nechápu základní sestavu, Bílek tvrdí, že zná ruské mužstvo, které hraje přesně podle plánu, čeká čeká a pak udeří, to znamená, zhuštěný střed a kvalitní defenzivní štíty. On tam dá Jiráčka a Plašila, kteří jsou vlastně ofenzivní tvořiví záložníci. Plašil od 60. minuty nestíhá, každý to vidí a každý to říká, ale Bílek nic. K Barošovi měl přijít hlavně Necid a o poločase měl jít dolů Kadlec. Trest za ta jak to hrál. Hubschman to byl jediný dobrý tah. bílek to totálně prokaučoval a Advocaat musel zvednout telefon zavolat Brucknerovi a říct prosím tě, co to máte za profíka na střídačce.
Od Pelty to byl velmi prozíravý tah, že si pojistil ještě před začátkem ME na další kvalifikační cyklus největšího bezpáteřního debílka jako reprezentačního kouče! Aby nám ho náhodou pak někdo nevyfoukl, že?? I vajíčko by dokázalo připravit tým stejně! Hráči vůbec nevěděli co mají hrat, jak reagovat na vývoj v zápase, samé naivní centry, spousta bezvýznamných přihrávek mezi stopery, prostě hnus!
Kadlec včera tragedie. První dvě branky z jeho prostoru. Střed zálohy jen vyklusával. Baroš sám na hrotu neuhraje nic (kdy si toho Bílek všimne). Ty jeho náběhy jsou dost tristní. Otázka je kde je chyba. Jestli záložníci neumí dát Barošovi přihrávku do prostoru, nebo si Baroš neumí správně naběhnout. Celkově byl sám odříznutej od zbytku mužstva. Málo důrazu od všech hráčů. Proti Řecku bych postavil do branky Ćecha. Obrana zleva Limberský Kadlec Sivok Gebre. 3 členná záloha zleva Plašil (Jiráček) Hübschman Rosický. Křídla Rezek a Rajtoral na hrotu Necid. V případě, že bychom o poločase prohrávali stáhnout Plašila a poslat k Necidovi na hrot Baroše a hrát klasicky 4-4-2.
"K naší brance se Rusové dostávali lehce. Bylo to i v situacích, kdy jsme byli konsolidovaní."
Fakt Bilku ? Ja teda videl jak 90% jejich utoku byli rychly protiutoky treba 3 na 3 apod. coz je proste zapricineno hura taktikou , takhle otevirat hru proti souperi ktery je technicky o tridu lepsi je sebevrazda takze je jasny kdo na tom vysledku nese nejvetsi podil.
Vždyť je to pořád o jednom a tom samém... stále ty samé kecy... "pojďme teď ukázat charakter" to už je pomalu tak ohraná fráze, jako hláška "tak určitě"...
''Proč jste nasadil Romana Hubníka?'' - ''Protože se mi líbí...'' Tak už se nedivím, proč tam furt cpe Rezka s Barošem
AŤ TÁHNE CELEJ POSRANEJ BÍLÍK DO PÍ** !!
Jasny, po bitve je kazdej general a zejmena my cesi mame tendenci po obdrzenem naklepu jen kritizovat, ale copak tomu muze byt jinak? Vzdyt tohle byl predevsim totalne prokaucovanej zapas uz dopredu. Bylo nad slunce jasne, ze hlavni ruskou zbrani budou rychle brejky, stacilo se podivat na jejich pripravu s italii a bylo by to mozna i jasny tem na nasi lavicce, ale asi to nikdo i pri tak sirokem realizacnim tymu neudelal...kdyby ano, nemohla by zaloha vybehnout v takovemto slozeni...
nicmene stalo se a prvni polocas vlastne ani jinak dopadnout nemohl. Presto nam po prestavce svitla nadeje v procitnuti lavicky a spravnem stridani a posileni tragicke obrany. Dostali jsme darek v podobe snizeni a razem bylo mozne se zapasem neco delat. To byl ale na lavicce nemohl sedet takovy expert jaky tam bohuzel sedi a jeste asi dlouho sedet bude do oci bijici bylo, ze Plasil uz tahne nohy a stal se z neho jen chodec, ze kraje obrany, zejmena pak Kadlec je jednoduse receno naprosto tragicky a hlavne z jeho prostoru nam hrozi treti gol. a treti skutecnosti do party byl utopeny Baros. Tyhle tri zasadni veci se mely resit, pokud jsme chteli myslet na to ze jednak uz nebudeme inkasovat a jednak se treba pokusime vyrovnat. Bohuzel se neresila ani jedna z techto veci a nas trenersky mag posle do hry sveho oblibence Petrzelu za Jiracka, pro me naprosto nepochopitelna vec svete div se, velmi brzy jsme dostali dalsi dva goly a deBilek place nad necekane drtivou porazkou
Vsichni do jednoho se pak ohani jeste dvema zapasy k dobru a skutecnosti ze se s tim da neco delat a ja se ptam, co se s tim da jako delat?? v pristim zapase nas cekaji Rekove, cili dopredu je jasne ze nas ceka jeste pevnejsi obrana nez jaka nas vymazala vcera a opet hra pouze na brejky ktere jsme vcera absolutne nezvladali. Jake zazraky asi predvedeme? obavam se ze nasim maximem bude bod za remizu a to jeste musime mit stesti... a s Polskem nas uz bude cekat jen zapas pravdepodobne o nicem
Ja bych videl reseni a to postavit to takto: predevsim upravit to smesne rozestaveni, ktere je nam proste k nicemu, ale my ho hrajeme stejne porad dokola a dokola
--------------------------------------------Cech------------------------------------------------
Gebre-------------------------Sivok-------------------Suchy----------------Limbersky----
------------------------------------------Hubsmann--------------------------------------------
Rajtoral----------------------------------------------------------------------Pilar---------------
-------------------------------------------Rosicky----------------------------------------------
------------------------------Pekhart----------------------------Baros------------------------
Sice mám rád jiráčka, ale můžu jenom souhlasit s tímto rozestavením. Blbé je jedině to, že ted teprve budeme experimentovat
taky nic proti jirackovi nemam, jenze jestlize by on hral, musela by byt zaloha zase peticlena a to proste nejde, my s peticlenou zalohou nejsme pak dopredu nebezpecni
Asi tak .... a dozadu to taky neumíme viz Rusko.
a co takhle experiment s Kadlecem na LZ nebo levýho ofenzivního?
to si myslim ze Pilar je na levou zalohu lepsi
to právě že co s pilařem.na středu kdyby teoreticky, tak tam hraje rosicky
3-5-2
Čech - Sivok, Suchý (Hubník), Kadlec - Gebre, Hübschamn (Plašil), Rosický, Jiráček, Pilař - Baroš, Necid (Pekhart)
Hodně zajímavé, tak letos hrál Juventus, ale jestli mi to zmákneme??? Ale proti teěm řekům by to mohlo jít, protože potřebujeme dát gol a zároven, vyřadit jejich přechod ze středu zálohy na křídla.
Tímhle rozestavením eliminuješ to, že je Baroš sám, bude si to mít s kým dát. Vyztužíš obranu a Gebre, nebo klidně Rajtoral, jsou na pravé straně lítači. Na druhé straně je jediná chyba a tou je Pilař, kde je otázka jeho (ne)bránění. Ve středu zálohy pak není co řešit, hráči na to jsou.
No to je pravda, ten Baroš se musí vyřešit, nemůže být na to sám. Pokud nechceme hrát na náhodu či na penaltu. Gebre s Rajoralem spíše než Sivok. Možná i ten Kadlec dolů a Limberský, musí dostat facku za ten včerejšek. To jinak nejde. Pilař to je problém s tím bráněním.
Hodil jsem ti níže své varianty, tak si vyber
dobry, ale kdo se ti bude vracet na ty levy strane? vcera to Pilar nedelal a ty by si ocekaval ze to bdue delat kdyz je triclenna obrana?
To je jediná chybka. Pak muší počítat s tím, že Pilař by dostal volnost a Jiráček by měl více defensivních úkolů vykrýval by tu mezeru, která by tam vznikala.
Nebo můžeš posunout na levý kraj Kadlece, mít obranu Sivok, Suchý, Hubník, ale zase musíš buď Pilaře posadit nebo ho dát do útoku, nejlépe na místo Baroše, tím pádem duo Necid-Pilař.
3-5-2
Čech - Sivok, Suchý (Hubník), Kadlec - Gebre, Hübschamn (Plašil), Rosický, Jiráček, Pilař - Baroš, Necid (Pekhart)
Čech - Sivok, Suchý, Hubník - Gebre, Hübschamn (Plašil), Rosický, Jiráček, Kadlec - Baroš (Pilař), Necid (Pekhart)
Čech - Sivok, Suchý, Kadlec - Gebre, Hübschamn (Plašil), Rosický, Jiráček, Limberský - Baroš (Pilař), Necid (Pekhart)
Tak si vyberte...
Kompletne zmenit rozestaveni a uplne novou nesehranou taktiku uprostred turnaje? ...to by byla poradna demence.
Jako je volba mezi menším a větším zlem, tohle je volba mezi větší a menší demencí. Bílkovo ofensivní 4-2-3-1 nevyhovuje obraně a nevyhovuje Barošovi. Ale je to jen nápad, neříkám, že to tak mají hrát. Jen že typologicky ti tam hráči zapadají lépe a především by byla konečně šance vsítit gól.
To se mi líbí, ale tohle, jako ostatně mnohem víc věcí - hra na dva hroty aby se dostal Baroš do hry, vyzkoušet alternativy za Čecha pro případ zranění, nebo testování nadějných hráčů, se mělo vyzkoušet v přátelácích, nebo v lehčích kvalifikačních zápasech. Takhle honem se to tým nenaučí.
Bílku, charakter ukaž ty a odstup už konečně z funkce trenéra, ty jeden komediante.
Míšova ranní motivační řeč..http://www.youtube.com/watch?v=k2mGwNQnxqE&feature=BFa&list=HL1339248450
Tenhle motivační proslov bych dal naším fotbalistum jen aby byl zminěný v množném čísle
http://www.youtube.com/watch?v=buVta82W5p4&feature=related
Bílek už by toho měl nechat a zustat u playstationu..
Kdyby si na něm zahrál možná by zjistil nějaké nové věci které by mohl aplikovat
Kurva at už jde ten Bílek VEN !!!!
Charakter bys měl ukázat ty a odejít.
Hodnocení českého výběru okem MF DNES a autora Jana Paličky (1 - nejlepší, 5 - nejhorší):
Čech 2,5
Gebre Selassie 4
Hubník 2,5
Sivok 3,5
Kadlec 4,5
Plašil 3
Jiráček 3
Rezek 5
Rosický 2,5
Pilař 3
Baroš 4
Hübschman 2,5
Podle mě je to zábavné...
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele