Bílek lituje, že nebyl otevřenější k médiím, chce dál trénovat
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Jsme mezi favority, měli by se nás bát, prohlásil Balotelli
12.09.2013, 10:53
Experti: Kvalifikace ukázala, že evropská špička je daleko
11.09.2013, 21:56
Šmicer neví, zda bude i v dalším cyklu manažerem reprezentace
11.09.2013, 15:59
Sivok: Zažili jsme velké emoce, v šatně byly slzy
11.09.2013, 11:59
Italský tisk: Dřív byli Češi silnější
11.09.2013, 10:10
Zklamaný Rosický: Zvážím, jestli v reprezentaci budu dál
11.09.2013, 08:56
Kouč reprezentace Bílek po prohře v Itálii rezignoval
10.09.2013, 23:41
Češi vydrželi jeden poločas, pak Itálie otočila a postupuje
10.09.2013, 22:40
Komentáře (145)
Přidat komentářv Krajským přeboru je mužstev dost
v lize by patřil mezi to lepší
taky si myslim
samozřejmě to byla nadsázka, je logické, že trenér reprezentace nepůjde do krajského přeboru...
deda hribek>> bez za roh...dej si facku a vrat se zpatky
Jakejkoliv tým kterj by ho angažoval by si to posral u fanoušků :D
u ,,fanoušků''
šup do Slávie
Trenérská práce u klubu by mu měla jít, dle mého, mnohem lépe, než práce u reprezentace, kterou, dle mého, vůbec nepochopil...
jo klubová trenéřina mu seděla více viz titul ve spartě
* double
Pokud je Míša chlap a zná slovo čest, tak je nyní na místě spáchat rituální seppuku.
A aby to mělo patřičnou váhu, tak by tak měl učinit přímo na hřišti během poločasu víkendového ligového zápasu Slavia Praha - FK Mladá Boleslav, jinak je u mě mrtvej Homolka.
Nic si z toho nedělej, tvého nástupce čeká po zápase na Maltě, který vyhrajeme jenom 0:8 stejné peklo. Lidi si vždycky něco najdou.
Furt ty stejné žvásty... od Brücknera jsme neměli pořádného trenéra, tak se těžko divit, že je pravidelně "šikanujeme"...
i na Brucknera se nadávalo...
Když končil a stálo to za píču, bo byl za zenitem stejně jako jeho taktiky
protože tehdy jsme byli fotbalově na trochu jiné úrovni a vypadnout ve čtvrtfinále byl důvod k blití..
vypadni
vidím to na Bolku
a už sa nevracaj!
sympatické vyjadrenia, ono tréner to nie je zas tak marný, jediné čo trochu nezvládal boli striedania a flexibilita zareagovať na vývoj zápasu.. česko zradila hlavne slabá koncovka a za to už moc tréner nemôže no....myslím že postupom času si ho ľudia začnú vážiť viac a pokiaľ nepríde Vrba tak je možné že trebárs štvrťfinále na euru, kde česko hralo velmi sympatičký futbal bude ťažko dosiahnuteľným cieľom...
tak tohle si nezasloužil
ještě ho litujte ty woe...lidi jsou fakt ovce
Ovce, Ty vole, já se z toho poseru, proč ovce?
spousta lidí ani nepochopila význam toho nazvat někoho ovcí. Berou to jako obyčejnou urážku tak to používají.
Hlavně někoho nazývat ovcí je nesmysl. Všichni čerpáme informace z médií, okruh toho, co bychom se sami dozvěděli bez těchto prostředků je tak malý, až tomu nevěříme. Vždycky říkám, že informace musí člověk brát VŽDYCKY s rezervou, protože skutečnou pravdu se jen těžko dozvíme, pokud u dané situace sami nejsme... nicméně nakonec člověk něčemu věřit musí... a jsou lidé, kteří věří první variantě a jsou lidé, kteří věří druhé variantě... a tyto dvě skupiny se pak navzájem nazývají ovcemi, protože samozřejmě zdroj informací skupiny v opozici je jen manipulátorská fraška a jejich čtenáři jsou pouhé slepé ovce, zatímco jejich vlastní zdroj informací je úžasný a pravdivý a všecko super... žádné vzájemné pochopení mezi lidmi
protože někdo řekne, jak byl geniální úspěch že postoupil ze skupiny na Euru ( ne které se dostal díky náhodnému megaštěstí proti Skotsku), tuhle kvalifikaci naprosto prosral a stejně se pořád najdou lidi kteří ho obhajují a je jich, zdá se mi, čím dál víc...jestli vám tohle stačí, tak prosím
a to vážně nebyl úspěch? Zjevně patříš do skupiny lidí, kteří Bílka nenávidí a neví proč
postup ze skupiny byla povinnost, žádný megaúspěch. nemluvě o tom, že samotné čtvrtfinále s Portugalskem bylo z naší strany otřesné
Povinnost? Když se podívám na nezaujaté hodnocení typu koeficientu, síly kádru, našich odhadovaných šancí... byli jsme ve všech údajích na třetím místě. Takže výhrou skupiny jsme jednoznačně překonaly předpoklady. O povinnosti se nedá hovořit.
hele, nepostup ze skupiny by byl velký neúspěch, s tím snad souhlasíš? úměrně k tomu nemůže být postup ze skupiny považovaný za skvělý úspěch, nemůžeš mít přece dva tak extrémní póly! mluvíš o kvalitě, koeficientu atd., ale my historicky patříme k jedněm z těch hodně lepších týmů podle úspěchů na Euru, postup ze skupiny tedy byl povinnost. myslíš, že kdyby třeba Itálii náhodou nedorostla dobrá generace a na Euru nepostoupili ze skupiny, tak že by si italská veřejnost v pohodě řekla "ok, nemáme hráče jako dřív, nepostup je v pořádku"? ne, očekáváali by postup, protože země je tím historicky povinována, nelze z generace na generaci neustále měnit požadavky na to, co je úspěch a co ne
Španělsko,Itálie,Německo. Ty týmy na Euru 2004 nepostoupily a my ano. na Euru v Polsku a na Ukrajině, taky nepostoupilo hodně týmů, které jsou lepší než my (Rusko,Nizozemsko,Chorvatsko)..
A dostat se mezi poslední týmy turnaje (Portugalsko,Německo,Řecko,Španělsko,Francie,Anglie,Itálie) a vypadnout s Portugalskem gólem v 80. minutě od nejlepšího hráče světa je neúspěch?
ach jo, nikdo neříká že je to neúspěch. pouze poukazuji na to, že se poslední dobou často ukazuje právě na to, že to bylo od Bílka něco úžasného. nikoli, je to pouze splněný cíl, žádná nadstavba, tudíž to není třeba vyzdvihovat. A proti Portugalsku jsme byli, navzdory výsledku, zcele bez šance. týmům, které jsou nad námi nedokážeme vzdorovat (resp. uhrát výsledek) a týmy, které jsou pod námi, nedokážeme porážet. za co potom Bílka chválit?
urbis
11.09.2013 17:10
a to vážně nebyl úspěch?
Klokanomet
11.09.2013 17:12
postup ze skupiny byla povinnost
A chválíš Brücknera za MS 2006? Kde se v prvním zápase zranil Koller, tím skončil systém vše na Kollera. Koller 2 (Vráťa) to nezvládl a po nádherných zápasech s Ghanou (díky Péťo ) a s Itálií se jelo domů? Nebo za Euro 2008? Vzpomeneš si na krásný zápas se Švýcarskem? Parádní prohru s Portugalskem 1:3 a konečně nezapomenutelnou prohru s Tureckem (díky Péťo )... Je to relativní... A to nepíšu o Euru 2004. To, že jsme tam hrály parádní fotbal si totiž myslí snad už každý... A krom zápasu s Dánskem to byl neskutečný haluz... A vzpomeň si na Euro 96....
Euro 04 nebyla haluz ani kdybys moc chtěl.
Já nechci. Ale trápení s Lotyškem nebylo? Nizozemsko nemělo více gólovek? Německo jsme přejely?
s Lotyši byl ten obrat zasloužený, u toho zápasu s Německem se sluší připomenout, že hráli náhradníci, kteří byli po hodně značnou část zápasu samozřejmě horším týmem
Tak mi ještě obhajte Euro 2008 a MS 2006, Prosím.
Je fakt, že když se člověk podívá na tu sestavu proti Němcům, tak žasně, jak se tohle mohlo vůbec vyhrát - samozřejmě s velkou dávkou štěstí.
Mareš,Vachoušek,Týce je dobrá trojka
S Lotyšskem bylo trápení první poločas, druhý jsme zahráli slušně. Holandsko nemělo víc gólovek, byl to vyrovnaný zápas, ve kterém jsme daleko lépe zvládli konec.. Německo hrálo otřesně, Dánsko jsme přejeli jak traktor a Řecko mělo neskutečný štěstí, takových gólovek.. To bylo jak když Chelsea vyhrála LM.
Myslím si,že na Bílka nadávate úplne scestne,je z toho Bilkofóbia podľa hesla,že za všetko môže tréner.Uvedomte si,že ste mali zlatú generáciu a už ju nemáte, v našich končinách (pri ekonomických podmienkach na šport) sa rodí taká úspešná generácia raz za 10 - 15 rokov.Teraz je v kurze Belgicko,ale už desaťročia neznamenalo nič,teraz mu vyskočila generácia skvelých hráčov.Ono nestačí,aby ste mali Čecha a Rosu,treba,aby ste mali takých aspoň troch a k ním potom poctivý priemer a musia sa zísť v tom istom období.Rosa odíde a niet zaň náhrady,ukazuje sa tam Kadlec,ak vyrastie v špičku,ale za ním nikoho nevidím.Máte dobrú 21-otku, možno odtiaľ niečo vyskočí.Máte dobrý priemer,ale to nestačí,treba mať k ním aspoň 3-4 špičkových a dobrý priemer.My máme na Slovensku Hamšíka,Weisa,Stocha, Škrteľa, ale zasa nemáme k ním dobrý priemer.
neměli jsme o nic lepší tým jak Polsko či Řecko a měli jsme horší hráče jak Rusko, tak jaká povinnost?
to jsou zase argumenty woe. Bulhaři mají podle jmen horší hráče než Dánsko, Arménie i ČR a stejně jsou v pohodě druzí. tak čím to asi bude? kdyby fotbal fungoval podle tvého klíče, tak nemusí existovat sázkovky a vždycky by vyhrál ten kdo má lepší hráče.
Já s nimi také nesouhlasím, ale to neznamená, že je jejich názor špatný! Jak můžeš být tak arogantní a předpokládat, že jen Tvůj názor je ok a ti zbylí jsou ovce nebo nevim co? NEEXISTUJE žádné objektivní zhodnocení, zda to byl úspěch, nebo to nebyl úspěch, ať u výsledkový, nebo herní, nebo obojí... prostě nejde! Já si také nemyslím, že to byl nějaký echt úspěch vzhledem k idio. tským soupeřům a předváděné hře, ale nazývat druhého ovcí nebo blbem, protože si myslí opak, na to fakt nemám právo ani já, ani Ty
tak já už nevím, subjektivní názor může být třeba na hudbu - něco se někomu líbí, jinému zase ne a považuje to za hnus. ale tady měl prostě trenér špatné výsledky a ještě horší hru (a kdyby se na euru na ty tři zápasy nevybičovali hráči, tak nebude mít ani ten postup ze skupiny) a pořád se najde někdo kdo ho obhajuje, což je pro mě nepochopitelné. v jakékoliv jiné zemi by s takovým fotbalem už dva roky nebyl trenérem reprezentace, jinde se s tím neserou jako tady.
Pro Tebe je to nepochopitelné, pro mě také, ale zkus pochopit ty, kteří smýšlejí jinak... a když ne, tak se je aspoň nesnaž shazovat, protože NEEXISTUJE jediný věcný důkaz, který by v tomto případě prokázal, kdo má vlastně pravdu
obhajoval ho i rosicky tak nevim co plkas
Jak ironické.
no právě, najednou je hrozně cool říkat, že bílek "nakonec nebyl zas tak špatný" - v tom je ta pověstná ovce
Nn, ovce jsou ti kreténi, kteří řvali Bílek ven v prvním poločase prvního zápasu Eura.
presne nekteri kreteni co chodili na domaci zapasy a rvali na bilka, by zaslouzili na drzku, neni nahoda ze sme hrali lip venku nez doma, kdo by taky mohl hrat dobre kdyz tam chodi na stadion curaci ( ne vsichni , vic je tech dobrych)
exse?
Rozhodl se sám.
měl tam zůstat, opravdu si myslíte že jiný trener bude mít s průměrným týmem lepší výsledky?
Jasně, jen říkám, že ho nikdo nevyhazoval. Aspoň zatím ne.
No nikdo ho nevyhazoval, kromě bulváru a jeho fanatické "veřejnosti" Bílek nesplnil cíl, takže je od něj správný krok, že nabídl svou rezignaci.
Povinnost? Když se podívám na nezaujaté hodnocení typu koeficientu, síly kádru, našich odhadovaných šancí... byli jsme ve všech údajích na třetím místě. Takže výhrou skupiny jsme jednoznačně překonaly předpoklady. O povinnosti se nedá hovořit.
sakra vedle...
Tak má sice pravdu, ale těžko ho za to kritizovat, když od první minuty jeho působení u repre na něj byl rozpoután mediální hon.
kterej si zasloužil
a čím pak?
to zas ne
Tak ono začít repre kariéru prohrou s Emirátama a Ázerbajdžánem není to pravý ořechový. Pak prohrál ve Skotsku, s Tureckem - a poté jeden z největších krachů v historii kvalifikace, domácí prohra s Litvou. Když k tomu přičteš to, jak na všechno tehdy reagoval, tak se není tomu honu co divit.
Double ve Spartě a doporučení Kucky do Sparty. Za to má plus
Proboha od čeho si chce ten Bílek odpočinout? Od toho jak takticky zkurvil 90% zápasů nebo od neschopnosti vybudit hráče na 100% ve všech zápasech od první minuty? Arménie byl snad jediný zápas, kde by repre neprochrápala 1. poločas
Jestli chceš vidět naši kvalitu, tak si pust Euro 96 a to tam byli hráči s kterými se dal hrát fotbal...
nesouhlasím. současný mančaft je kvalitní, jenom mu chyběla právě taktika a v mnoha zápasech nasazení
Mluvím o tom, že herně to bylo horší/stejné jako pod Bílkem a nyní si na to nikdo nevzpomene a kritizuje se jen Bílek. V tu dobu tam hráči na kvalitní hru byli spíše, než dnes. A přesto herně není velký rozdíl.
To možná je, ale taky se podívej, co tam bylo za soupeře - mimo Ruska byli všichni na daleko lepší úrovni než Češi - Italové, Němci, Portugalci, Francie. Nedvěd, Poborák, Šmíca - ti všichni se teprve potom dostali do světa a udělali si jména, známej v Evropě byl tehdy asi jen Berger, jinak to byli ligisté + pár z Bundesligy (Němej, Kadlec, Kuka, Látal)
To nepopírám. Ale hrál se strašný fotbal a dnes si na to nikdo nevzpomene. A Brückner se bere taky jako nedotknutelný...
Fotbal to byl otřesnej (mimo zápasu s Itálií a 1. poločasu s Ruskem), asi nejmarkantnější to bylo s Portugalci, kde to byla totální haluz. Ale na ty možnosti to bylo tehdy super a já si pamatuju i výbornej konec kvaldy s Hollandem a Norskem, to byla fakt paráda. Na remízu na Maltě a prohru v Lucembursku se už raději zapomnělo
Francii jsme přejely
pokud by se Bílek dostal s "otřesným" fotbalem do finále Eura, tak by měl být svatořečen. koneckonců, kdokoliv, kdo by to dokázal.
přesně, ten fotbal byl otřesný, bránění na svojí půlce a na brejky, ale udělalo se finále takže Uhrin byl v klidu (nic proti němu, já mu fandil a jeho jízda se Spartou v PMEZ to se nezapomíná)
K trenování repre se jen dostal svým vlezprdelstvím a kamaráčostvím z Haškem,tým pod ním nedokázal zahrát ani dva zápasy za sebou hodno reprezentace a to nemluvím o arogantním vystupovaní a nesnáším ten jeho uplakanej ksicht
skinhead zasranej
Škrtel?
Možná se mi tu někdo bude smát, ale v současné době si myslím není pro repre lepší trenér než Šilhavý nebo Komňacký.... oba je hodně respektuju a těmto dvěma bych to přál asi nejvíc... I když by to znamenalo velice citelné oslabení mojí milované Jihlavy, pořád jsem Čech víc než Jihlavák
U nich je plus, že u repre jako asistenti působili, takže znají prostředí
Šilhavýho by nepustili.
Po sezoně jo, pak by vzali Bílka.
šilhavého respektuje veřejnost, bohužel hráči ne
Nikdo po něm nechtěl aby porážel týmy jako je Italie,Španělsko,ale Armenie,Litva,Bulhaři měla být třibodová,minimalně doma
Přeju mu dobrý tým GL
Slavii,tam není co zkurvit
Mladá Boleslav. Bych mu i věřil..
Kluby v kapr lize se o něj jistě poperou. Míša
Ale tak co jsme si, to jsme si, ne? Výsledkově to až na pár failů v přípravě zase tak hrozné nebylo, Euro se povedlo nad rámec možností, zapracovalo se pár mladých hráčů, šanci dostali playeři z ligy. Na druhé straně prosraná kvalifikace na MS, zmiňované přáteláky, lpění na neotřesitelné pozici některých hráčů, kteří byli/jsou dlouhodobě mimo, a hlavně předváděná hra. A přiznejme si, není lehké, když má trenér proti sobě fanoušky a média. Still better than Rada.
Takže sbohem, Bílku, jsme rádi, že odcházíš, ale za těch pár věcí, které se ve Tvé éře povedly, děkujeme. Ať se daří na klubové úrovni.
Jo a viděl jsem teď kdesi ankety, kdy čtenáři Bílka hodnotili od 1 do 5 jako ve škole. Nemusím asi zmiňovat, že nejčastější známka byla 5. Za mě 3.
Resp. 3 minus.
90. pro Žita 44, jakožto nového trenéra reprezentace
to seš ty nebo kdo?
Hodně štěstí v dalším působení. Jinak, nevíte někdo, kolik bral?
250
ten káder je slabý. skupina vyrovnaná a Bílek priemerný tréner. neúspech je viac menej logický
tak tak a podle toho že vetšina hráču bude i nadále paběrkovat v evropě a zbytek se bude plácat v čs lize tak o přehrávání top týmů si můžem nechat zdát.Jinak sem mluvil s Peltou a prej jedná s Juppem
http://www.youtube.com/watch?v=UBo6qx5C7Uc
Tak hoši, už jste dozpívali.
http://www.youtube.com/watch?v=idsmiIXTsWY
Ten 1. koment
Ten je hodně solidní
Suma sumárum Michal Bílek odchází od reprezentace s pošramocenou pověstí, což je vlastně hodně smutný. Cokoliv se podařilo, tak bylo značnou částí veřejnosti zlehčováno, cokoliv se nepovedlo, to šlo naopak často téměř na Bílkovu hlavu. Má pravdu v tom, že od začátku nezachytil média (nebo aspoň jejich část) na svoji stranu. Tím že se mu nepodařil hned úvodní přátelskej turnaj se nastartovalo něco, co jelo až do konce angažmá. Podle mě je Bílek standardní ligový trenér, kterej může v lize patřit k tomu lepšímu. U repre se mu dost věcí nepovedlo, ale dělat z něj neumětela, kterej sotva stačí divizi, je podle mě úplně mimo.
Má pravdu i v tom, že ať už bude jeho nástupcem kdokoliv, bude to mít těžký. Vždy se vytvoří skupina lidí (jde jen o to jak velká), která půjde proti trenérovi. Stačí jedna prohra s týmem, kterej kdysi nebylo problém porážet a už to zase pojede.
Novej trenér bude pracovat s prakticky stejným materiálem jako jeho předchůdce. Útočníka, kterej je schopen pravidelně rozhodovat zápasy si asi na koleně nevyrobí, kreativní zálohu pravděpodobně taky ne. Pokud bude zdravej a bude chtít pokračovat, tak má Rosický před sebou poslední kvalifikační cyklus, protože vrcholově do 37 nebo 38 let asi hrát nebude.
Takže ať nude nástupcem kdokoliv, nezbývá než mu popřát hodně štěstí. Bude ho hodně potřebovat.
s nástupcem je to naprosto jednoduché - bohatě stačí, když to nebude takový ko*ot. nic víc v tom není
Jak tak čtu tu diskuzi, tak ty máš dveře zavřený...
a další sázařská aféra, bude sranda
ještě že s tím Ivan tehdy zatočil, jak slíbil, jinak si ani nechci představit, co všechno by se dneska dělo
Nejspíš pochopil, že s tímhle nemá šanci hnout, tak šel raději do klídku - tím ale skončil, jestli vůbec bude uvažovat o tom ještě mít cokoliv společnýho s repre nebo vedením ve svazu, tak má po jménu definitivně.
https://www.facebook.com/Fotbal.aktualne?ref=hl
Zemana jasně dosadit .....nejlepší volba v současnosti...trénoval AS Řím,Lazio a dovedl Pescaru do Serie A to už něco přeci musí znamenat....to že skončil naposledy u AS Řím bylo kvůli tomu že nedostal čas od vedení.Jenže Pelta ani neví že takovej trener vůbec je radši si tam dá nějakého svého kamaráda.A stejně Zeman by sem nešel je to velká škoda.Konečne by se na ten fotbal dal dívat.
ty musíš mít v hlavě veliký zmatek...
To má podle tebe každej, ale na sebe si zapomněl. To co říkal má logiku.
Když on je Miloš hrozně podobný Bílkovi. :-(
.....co?
Jsem rád, že dle Bílkových slov nepatřím do většiny fotbalového národa.
V lize bude patřit k nadprůměru.
Já jsem říkal že má stavět Pitáka a ne rosickýho škoda mohl býti slavný
neotravuj a už zmizni ,sežer si co sis nadrobil ,neumíš vybrat hráče ani sestavu,hrát na jednoho útočníka když se potřebují dát goly je na hovno ,dále když sou potřeba dát goly proč hrají furt to samý co takhle hrát na riziko to ti nic neříká ,už táhni o fotbale tady EF ví víc lidí než ty šašku,jdi trénovat divize tam možná uspěješ
Všechno nebylo dokonalé, ale za většinu působení zaslouží minimálně poděkování.
Dík, Míšo.
Tahle by vypadala naše reprezentace, kdyby jsme hráli se silnějším soupeřem, pokud by přišel Zeman.
http://www.youtube.com/watch?v=14hs8CSJS2s
Ještě doplním, že takové Německo nebo Nizozemsko si jistě od 20. minuty nebude hrát bago na vlastní půlce, jak tomu bylo v tomto zápase.
brrrr, takovéhle srandy mi stačí jednou ročně, když ve Valencii hraje Real
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele