Bílek: Chtěli jsme se prát o finále, ale i tak jsme uspěli
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Experti: Portugalsko bylo lepší, ale národní tým nezklamal
22.06.2012, 21:41
Baroš po vyřazení z ME oznámil konec v reprezentaci
22.06.2012, 16:28
Bento: Kontrolovali jsme hru, postup si zasloužíme
22.06.2012, 11:19
Podle Čechů chybělo více štěstí, aby se opakoval rok 1996
22.06.2012, 10:21
Ronaldo: Jen já o postupu nerozhodl, celý tým byl fantastický
22.06.2012, 09:27
Darida si premiéru užil, litoval vyřazení
22.06.2012, 09:25
Portugalsko zásluhou Ronalda postupuje přes Česko do semifinále
21.06.2012, 22:41
Komentáře (83)
Přidat komentářCo nám EURO dalo?
Rozhodně už nemusíme řešit obranu, to máme myslím si nadprůměrnou ve složení:
Selassie, Sivok, Kadlec, Limberský
Navíc Selassie z 80% přestoupí, takže pořád herně poroste (Pokud přestoupí dobře) o Limberským se mluvilo v souvislosti s přestupem a Sivok čeká na smlouvu, co jsem včera slyšel a po výkonu, který podal nejen včera se po něm někdo určitě poptá.
Na příští kvalifikaci bych dal šanci Kalasovi a prozkoušet Čelůstky.
V záloze máme na řadu let opory v hráčích: Jiráček, Pilař, Darida.
Tihle plzeňáci po neuvěřitelným výkonostním progresu čeká podle mě ještě světlejší budoucnost. Ideální by bylo, kdyby oba dva válčili v základní sestavě Wolfsburku. Jiráček mi připomíná Nedvěda - potí krev, je prostě všude.
Darida ať hraje v Plzni, to mu dá hodně a bude to pro něj v tento moment nejlepší.
Základní stavební kámen zálohy bude i v příštích letech Rosický, i přes jeho skleněnost. + je, že už víme, koho stavět za něj - Darida.
Šanci na další šampionát by si podle mě zasloužili hráči: Hušbauer, Vácha, Morávek, Krejčí.
A útok. Pokud budeme hrát systémem 4231 (budeme), a pokud Baroš skončí (skončí), určitě bude útočník číslo jedna mladej a perspektivní hráč, a těch máme hodně. A jestli se o šanci budou prát Pekhart, Necid, Chramosta... bude to pro nsá jen dobře :)
Hodne optimistickej nazor
A jakej máš názor ty? kam by podle tebe měla směřovat repre, potažmo jak bys to stavěl a jakej bys hrál styl???
máš pravdu, ale tohle vše musí sednout jak prdel na hrnec a s Mlíčňákem v čele se tak nestane...
on prostě nemůže trénovat a dokazuje to celou kvaldu a taky na EURU, není schopný reagovat na vývoj zápasu, vystřídat kdy má a hlavně vystřídat tak jak by bylo potřeba....
A včera to bylo krásně vidět... krystýna dal gól a Bílek čuměl 15min do blba jak opařený než ho to napadlo
Střídání Rezka za Daridu bylo logický. Darida začínal zmatkovat a kazit, měl toho taky v nonách nejvíc. Šel na hřiště Rezek, protože jsme potřebovali dopředu.
My vůbec nevíme podrobnosti, jestli si třeba sám neřekl o střídání a podobně nebo třeba jen zmíněná reakce na vývoj na hřišti, stejný to je s tím proč tam nedal Rosu, řeči celej den mohly být jen kus nějakej pozitivní psychologie a podpory pro tým...
zrovna tohle střídaní by se dalo pochopit, ale spíš bych tam viděl toho rosu. Navíc OKAMŽITĚ po gólu tam měli naklusat 1-2 čerství hráči a Mlíčňák něměl čekat na posledních 5minut. Tohle bylo fakt zralé na facku
sivok ? vubec ne...
Proč ne? Byl to celou dobu náš nejlepší stoper.
Sivok byl skvělej!!!
Za co Morávek?
Myslím, že na to má :) Jen to nemá šanci ukázat.
já myslím, že to byl rychlokvaška z bohemky. Ale tak uvidíme, třeba s mýlím, musím přiznat, že jsem jeho osudy v německu moc nesledoval
nevím, moc "českej" příspěvek. Nebudu se tady hádat, ale věčně zraněnej Rosa nemůže bejt kvůli své fyzické stránce stavebním kamenem! A to je to nejmenší...
Plzni se to povedlo. Ted je řada na Spartě, ty talenty tam nesmí dosrat.
Uvědomuješ si, že Plzeň táhnou dosraný talenti Sparty?
A Liberec dosraný talenti Slavie
prej dosraný taklenti Sparty. Jedinej Sparťan v Plzni je Kolář tak si nech kecy na koledu...
pro mě to bylo abych řekl pravdu překvapení.. po prvním zápase jsem nečekal že se vůbec dostaneme ze skupiny (natož z prvního fleku), a když jsme chytili Portugalsko tak jsem si řekl že končíme.. první poločas naši hráli excelentně (akorát mi Gebre přišel až moc "odrzlý"), Darida hrál perfektně a vše klapalo.. sice jsme se ke koncovkám moc nedostali ale i tak se na to dívalo krásně.. o poločase nevím co se stalo, jestli Bílek zase vyzkoušel nějakou svoji rádoby taktiku nebo cosi.. Každopádně za repre za mě (očekávání)
i když jsme prakticky ani nevystřelili na bránu tak výsledek skvělý
jak někdo muže myslet na boj o finále když ještě ani není v semifinale proboha.. to je fakt teda dalekozrakost.. ale výkon se mi až na tu sekvenci, kdy nas pořadně zašroubovali, líbil. na víc momentálně nemame. z videa by bílek měl vyčíst to, že rychlé nahravky do prostoru, do křídel nám jdou protože na to mame typově dobré hrače, gebre musí zesílit, získat větší nadhled, jistotu a klid do finální přihravky (tam jak se dostal do vapna a centroval tak klidně mohl palit na kasu), baroš se mi v posledních dvou zapasech libil. není žadne tintitko proboha tak at nepada a jde hrat tělem ne ? jiraček mě zklamal, byl moc vyhukaný, i pilař zkurvil dost jednoduchoučkych one-twos. (ted se bavím jenom o portugalsku). jsem rád že jsem se mýli, tipoval jsem 0-3. náš výkon snesl nějaké měřítka v nějakých intervalech. náznak optimismu se dostavil, stejně ale pořád budu mlít tu svou a chci změnu trenéra ikdyž utopie samozřejmě.
"měli jsme jsme před sebou vidinu boje o finále" to znamená semifinále kámo ...
ale jo.. ale ja se bavím o tom prostě že se baví o věci, která vubec není aktuální.. a z českého týmu šli i řeči o finále
Chtěli jsme se prát o finále = chtěli jsme postoupit do semifinále. A bylo to vidět i na hřišti.
A co měli říkat? jsme sráči a dostaneme bůra, takže už si pomalu balíme kufry?
ne.. "jdeme od zapasu k zápasu"
A tady se zas pak bude psát, že neřeknou nic jinýho, než otřepaný fráze:)
Po tomhle turnaji nepovolávat Rezka, Petrželu + ty co ukončí (bohužel) kariéru. A zkusit univerzálního Čelůstku, nevím jak je na tom Mazuch a zda vůbec na Ukrajině hraje. Do zálohy Vácha, Dočkal a na nějaký přátelák vyzkoušet třeba i Hušbauera a Krejčího. Kalas má podle mě ještě čas. Máme mladý a nadějný hráče na stopery a taky zkušenější. (Suchý a Mazuch). Do útoku holt vyzkoušet "šáh na mě" Chramostu. Když budou pravidelně hrát základ ve svém týmu, tak i Morávka s Vackem.
Podle mě je Chramosta též typ útočníka který se do systému 4-2-3-1 nehodí, dyť i proti Barošovi to je tintítko, myslím, že si musíme přát aby se dal do kupy co nejdřív Necka...a hlavně aby pravidelně hrál
Pořád si myslím, že je to o doplňování útočníka a to nám jaksi pořád nejde.
Tohle je jediná pravda o naší repre http://www.zonalmarking.net/2012/06/21/portugal-1-0-czech-republic-ronaldo-tactics/
já vám nevim, ale včera naši nezklamali, jedinej kdo je fakt jalovej a to od počátku svého působení je Bílek. jeho cit pro fotbal je opravdu hrůzostrašnej, nebál bych se říct, že má žena od televize tu hru chápe víc. Nechat tam celej druhej poločas utavenýho jiráčka, neviditelnýho plašila to je zlost. Pak vyndat Daridu, kterej opravdu vůbez nezahrál zle a dát tam rezka, kterej nepotká balon to je zlé. Rajtoral, petržela oba měli dostat šanci na poslední půlhodinu a nebál bych se říct, že těch šancí bylo mnohem víc. a co je ještě horší, te´d ho budem všichni opěvovat, jak nás dostal do čtvrtfinále. škoda, že mu to finále nevyšlo
Tvoje žena od televize, ví kdo si řekne o střídání, že už třeba nemůže, nebo že ho něco táhne?
určitě Darida s Hubschmanem :D ... a moc tam chtěl Rezek :D ..
fory v podstatě vše co jsi napsal jsem chtěl dnes ráno napsat já. Česši vždy vyhrávali taktikou (českou vynalézavostí) nikoiv bezprostředně umem myslím technikou. Bílek je špatnej taktik, Baroš měl jít dolů již po poločase a měl tam jít vyskokej hráč co vyhraje hlavu a podrží nákopy a dojde si pro faul a pomůže otupit tlak.Baroš včera všechny balóny ztratil, navíc se bál jít jeden na jednoho, jednoduše že je za zenite, což vidí celej národ a i Baroš sám proto se rozhodnul skončit. Jakmile nás začali od 60 minuty válcovat měl tam jít Rajtoral a hlavně Petržela, co by jím tam frknul a bylo by po tlaku. Namísto tam nechal hráče co nemohli a vystřídal výborného Daridu. To, že tam po 0:1 nedal hned čerstvou krev třeba i Lafatu s Necidem dohromady a nehrál vabank je taky hodně špatně. Prostě nám včera chybělo nezasloužené štěstí /česká haluz/ a lepší trenér.
balóny pořád vraceli
on Baroš to nemá jednoduchý, neni to hráč do kombinace, neni schopnej hrát na hrotu sám, to si můžou dovolit týmu s Ibrahimovičem nebo týmy, kde maj 1-2 záložníky, typu neskleněného Rosickýho, Ribéryho, Schneidera apod. ale ne my. jenže od toho tam přece je ten vocas na lavičce, aby to zhodnotil. Ta čerstvá síla tam včera opravdu hodně chyběla, mělo přijít oživení kolem 60 minuty a určitě by to nebyla taková exibice druhej poločas.
Bohužel u nás je to fakt jen vocas
Ano BAroš byl dobrej s Kollerem, kterej vyhrál nákup a posunoval mu to do volnýho prostoru, kde se už nemusel trápit s více jak jedním většinou pomalejším bekem. Poborák to navíc uměl dát geniálně a to už stačilo. Kdyby hrál Baroš s Necidem určitě by to vypadalo jinak, to věděli všichni už po Maďarsku. S ohledem na budoucnost je škoda, že jsme přečkali ten první half s POlskem, takto nám zůstane Míša další 2 roky.
zase s nim máme jistotu, že na MS neuděláme ostudu, když tam nebudeme :D
Myslím, že EURO skončilo úspěchem, ale zase nesmíme ten úspěch přecenit. Skupina byla papírově vyrovnaná a oproti jiným skupinám se slušnou šancí na postup , kde akorát Rusko výrazněji vyčnívalo.
Když nepočítám zápas s Ruskem, tak bych naše mužstvo popsal jako tým jednoho poločasu(nevím jak to líp vyjádřit). Proti všem ostaním soupeřům jsme dokázali odehrát jeden poločas skvěle, ale druhý byl víceméně čekání na to, až dostaneme gól. Pochválil bych je hlavně za to že se po zápase s Ruskem nesesypali a dokázali dál bojovat.
Za naše tři nejlepší hráče na turnaji bych považoval Thea, Hübschmana a Jiráčka. Zvažoval jsem tam Pilaře, ale ten by podle mě napnil tu charakterizaci týmu jednoho poločasu, jeden poločas skvělý, druhý už trochu neviditelný.
Kdo nezklamali byli určitě Čech, zbytek obrany, Pilař a Darida potvrdil, že má na to být v budoucnu jedním z tahounů repre.
Plašil bohužel nebyl moc v dobré formě během turnaje a kondičně odpadal v druhém poločase. Rezek je sice bojovník ale podle mne je to na reprezentaci trochu málo, jako náhradník budiž, ale v základu ne. Asi nejdiskutovanějšími hráči byli Tomáš Rosický a Milan Baroš. U Rosického se bohužel projevila jeho skleněnost a obávám se, aby neukončil reprezentační kariéru. Milan Baroš odehrál pode mne průměr. Dokáže sklepnout a narazit balón, ale někdy byl dost nedůsledný v napadání, kdy nedokázal presovat hráče, který byl od něho pár kroků a pouze čekal co soupeř udělá.
Co k trenérovi? Ocenil bych nasazení Daridy a dobrou taktiku v prvním poločase proti Portugalsku. Co bych vytkl je taktika proti Rusku a neschopnost reagovat na průběh utkání, kdy nedokáže střídáním oživit hru.
Jinak hoši díky a mnoho úspěchů do kvalifikace.
Je to jednoduché. Pokud se nezlepšíme na MS se nepodíváme. V kvalifikaci máme dva týmy, které jsou určitě lepší než Rusko a Polsko.
Protože jsem se dověděl, že všichni hráli dobře, nastává otázka. Kdo je ten rozdílový(hráč, trenér, kustod, fanoušek), který náš národní tým táhne dolů?
Chtělo by to se pak s takovým člověkem s díky rozloučit.
trenér !
Cicero, my jsme spíš na EURA, MS až na veliký vyjímky sledujeme doma.Takže zase až za 4 roky ve Francii.
No a to se musí změnit. Ten tým se musí vyvíjet.
Kdyby trener Holandska řekl,že všicini hrali dobře,tak je to na výměnv trenéra. Nebo podle vás je realná síla našeho nároďku na finale ME? musíme to brát jako realitu, hráli jsme dobře,ale vypadli jsme,protože soupeř byl někde jinde než my
Ale je to máš pravdu, ale i tak to může být vždycky lepší, když už se dostaneš tak daleko. Navíc u nás nikdy nebudeme mít hráče, kteří se budou fotbalově měřit se Španěly, Italy či Portugalci. A viděl-li Bílek jak nás melou a gól už byl ve vzduchu, už v prvním halvu, měl to řešit a nečekat až to tam spadne.
Tak každý má nějaký slabiny....jen bych si chtěl někdy přečíst, že by někdo napsal, že je rád, že Bílek nastartoval, nějakou přestavbu týmu, že začal hrát systémem který mají hráči zažitý z vlastních klubů, že dal příležitost hráčům z ligy a nespolehá pouze na staré struktury....nemůžeš říct, že za poslední rok a půl tým neprodělal nějaký vývoj....nikdy jsem z Bílka nebyl zrovna nadšenej, ale ne vše co udělal je mimo mísu...a někdo by to měl taky někdo říct, ne jen kritzovat
Pelta mu to tvrdí pořád
Ked budeme objektivni tak bol Bílek spravnou volbou, je to najlepsi krizovy manager akeho ste mohli mat. S hracmi, co v Europe prilis nehravaju a Plzenakmi, co su zatial iba novacikovia vo velkom futbale (v LM ani EL neprenikni dalej) urobil osmicku Eura, porazil Gre, Pol, co su timy obsadene kvalitnejsimi hracmi s vacsou ulohou v Europe.
Ked sa pozriete, ceski kamarati, za akych okolnosti, v akom stave Bílda prevzal tim a nemozete byt nespokojni s vysledkom, ze prehrali v osmicke s Por. Co ste ocakavali pri nastupe Bilka, ze o par rokov cesky tim bude hrat vyrovnanu partiu so superhviezdami...?
A ked vam vadia niektore Bilkove rozhodnutia, tak sa vas pytam, tisicok odbornikov a svetovych trenerov, ci by ste aspon na Euro postupili, nieto este boli v osmicke.
Z vyssieuvedeneho mam za to, ze na kritiku Bilka nemate mandat ani realny dovod... Budte za neho radi a podakujte mu, z hovna urobil bic...
My Slovaci teraz takeho Bilka potrebujeme ale nemame
Peace.
Opravdu si myslíš, že nákopy na Baroše obrostlýho třema a více obráncema, navíc s jeho "citem" pro balón je něco co sklidí taktický respekt?
1. Moja reakcia bola na Bilkove posobenie a najma na tych haterov, co by Bilka vyhodili uz davno
2. Ano, vzdy sa da polemizovat, ci hento alebo ono bolo urobene dobre. Mozno mas pravdu a mozno vas odkopy uchranili od strat v obrane a trojkou. Tazko sa vyberaju jednotlive momenty a preto treba hodnotit hru ako celok a vysledky ako celok. Hra o moc lepsia byt s tym materialom nemohla (bez zhorsenia vysledkov) a vysledky boli vyborne.
3. Som zvedavy, co by si s timom uhral za tie roky Ty. Bilek vam velmi pomohol, tak ho nekritizujte za niektore jeho otazne rozhodnutia, pretoze vsetko co urobil viedlo ku osmicke Eura a s tym bud happy...
3. - Toto je hrozný argument - co bys uhrál Ty.
2.- Hráči jsou to dobří a i s horšími lze hrát solidní fotbal.
1. - "hateři" jsou všichni, co ho nemají rádi?
1. Haterom ukazal, ze jeho praca bola celkovo uspesna a preto si zasluzi respekt a uctu.
2. Urcite ide hrat pekny futbal aj s aktualnym timom a Bilek to skusil proti Rusom. Vtedy som tomu nerozumel, co robil za prvy polcas, pretoze pekny ofenzivny system s tymito hracmi nefunguje...
3. Myslim si, ze kritizovat by mal ten, kto ma na to postavenie. V Cesku aj na Slovensku su desattisice ludi, co su najlepsi treneri na svete a nevedia, ake to je tam stat. Radsej si uznajte, ze Bilek urobil vyborne vysledky. Co by sme Slovaci za takeho trenera dali, co nas dostane z kvaldy aj zo skupiny...
Kritizovat kdo má postavení? To pak nemůžu kritizovat ani politiky, špatný film atd. A nemám problém uznat, že bylo Euro výsledkově úspěšné, ale opravdu nejsem tzv. hater když napíšu, že Bílka moc nemusím.
Nekompetentna kritika: Bilek neschopny, mal hrat bez Barosa, Bilek von, prilis defenzivne, neda sa na to pozerat, radsej utocit atd...
Ok kritika: Gebre nezvladol branit Ronalda v pokutovom uzemi, mozno to mal byt iny hrac; mozno sme mali striedat skor, hraci boli unaveni... Mozno Jiracek na stred a typicke kridlo vpravo...
A vsimni si rozdiel, kedy sa kto hra na Boha, ze vie ako to malo byt a pritom je to otazne; a naopak kedy sa niekto snazi vecne a konstruktivne poukazat pri ucte ku trenerovi na veci, ktore by urobil inak a dali sa urobit inak... Clovek by si mal zachovat objektivitu a smazit sa trenera pochopit... Hlavne z akych sraciek vas Bilek vytiahol...
Dal bych tam Petrželu a hlavně bych nehrál na jednoho, když už tak na Kozáka, co se prosadil v Laziu a to málo kdy hrál od začátku, vzal bych i Chramostu, když už nechám hrát Daridu, i ty Plzeňáky tam zařadil až poté, co to viděl celej národ, sám by na to nepřišel et cetera et cetera
Ok a postupil by si z kvaldy a zo skupiny zo svojim systemom? Mozno Ti to pride ako blba otazka ale treba Bilkovu pracu brat ako celok, lebo ked sa zameriame na cze-por tak samozrejme ze akykolvek iny system je lepsi ako ten, o ktorom uz po zapase vies, ze nefunguje. Po prehratom zapase by kazdy poskladal tim inak a ver tomu ze aj Bilek
Len takto to nefunguje...
A kde máš jistotu, že přesně tohle trenér ordinoval? Řekl bych, že úkoly byly přesně takové, jako se je nám dařilo plnit přibližně 35 minut. Bylo to koukatelné a efekt to přinášelo. Bohužel se jedná o velmi náročné herní pojetí, síly docházeli a navenek se projevila větší sportovní kvalita u soupeře. Je to tragédie? Nemyslím si.
Vzkaz Michalu Bílkovi: Jste neštěstím Českého fotbalu.Bohužel namyšlenost a absolutní nesoudnost Vám nedovolí si to přiznat.Hodnocení týmu na ME=žádný mimořádný úspěch-průměr=3-
Tak to se holanďani co se týče kvality kádru a výsledků ani nevejdou do stupnice.
Musím se přiznat, že včera v Riegrových sadech úplně každej viděl (i fanoušci Portugalska), že Plašil šlape vodu od cca 50. minuty.. tak proč proboha Bílek něco neudělal? A pak ještě, proč tam proboha místo Rajtorala poslal Rezka? Vždyť ty střídání nedávaly vůbec smysl. A korunoval to po gólu, kdy mu trvalo 5 minute, než tam vůbec poslal druhýho útočníka, ale ne, ne místo Plašila, kterej už udělal od tý 50. minuty tři dvoumetrový popoběhy, ale místo Hübschmanna! ... No a třetí střídání pro jistotu nepřišlo vůbec, aby nemusel zdržovat čas posledních 5 minut.. to střídání, který mohlo přinýst ještě alespoň jednu šanci, kdyby přišlo taky ihned po gólu. Bílek to strašně prokaučoval a našim to včera ztížil o 200%.
Jak souhlasím, že Bílkova slabina jestřídání, tak včera by tam mohl poslat kohokoli, ale včera jsme na ně prostě neměli.
tomu nevěřím, fyzicky sice několik hráčů odpadlo, ale rozhodně jich nebylo tolik, aby to nebylo řešitelné dobrým střídáním.. a nešlo mi o to otočit zápas, jen ho zdramatizovat..
Stačilo vydržet do konce utkání, pak by odpadali hlavně psychicky i Portugalci a naše šance by vzrostly.
Čtvrtfinále bylo opravdu náš strop. Žádná tragédie to nebyla takže ted můžeme zapracovat do týmu mladší hráče a postupně se zvedat.(jestli teda nebude pořád stavět na jednotlivcích). Baroš odchází v pravou chvíli. Zkusil bych jak bychom hráli na 2 hroty nebo nějakou jinou sestavu. Pekhart, Necid, Chramosta, Kozák je dobrej základ pro útok, škoda třeba Vydry. Záloha je dobrá akorát bych dal šanci Krejčímu, Hušbauerovi, Váchovi i klidně Skácelovi, uvidíme kdo se dále objeví. Prostě zapracovat do týmu hráče z 21. U obrany bych zkusil Suchého, protože to je opravdu talent a dobrej stoper + třeba Kalase, kterej v Nizozemsku odváděl dobré výkony.....
Podotýkám, že QF bude vždy náš strop, tady vždy rozhoduje už jen náhoda a schopnost rychlé improvizace.
na ší repre za letošní vystoupení na EURU
no ja si myslim že co jsme předvedli měly by jsme se stydět 2 poločasy hrat za poločasy je dost malo plločas z řeky a polocaš s polaky ubohost a koncit v repre by měly : Rosa, Plašil Baroš a Hübschman.Lafata a kdo tam nema co dělat :Kolař Rezek a Petržela a Hubník kdo by měl přijít Morávek Čelůstka Vaclik či Radek Kalas so utoku Chramosta Hloušek a Krejčí
z jakýho důvodu by měl v repre skončit Hubshman ?
že vůbec reaguješ na takovej blábol :D:D větší blábol jsem tady snad ještě nečet a to že na EF už sem viděl hodně
nemá tam co dělat a je moc starej na to aby uspěly na MS ten tym se musí budovat od základu a ne jen z půlky
bohužel, čtvrtfinále úspěch je, když porovnáme, že tam nejsou týmu typu Holandska, Chorvatska, Švédska, Turecka ... o tom, že všechno hrálo pro nás již mluvil Šíp, ale na to se nikdo ptám nebude, stejně jako, že Bílek několikrát selhal, klíčový okamžik byl ten neuznaný regulérní gól Řecka
Šíp taky mluvil o tom, že Barcelona má Xaviho a Iniestu, kteří jsou po serii příhrávek schopni dát 30m pas na útočníka do vápna....víte jak daleko od brány je hranice vápna?a kde se pak na hřišti nacházíte když budete 25 - 30 m od vápna?takový pasy jsem u barcy nikdy neviděl, a jiný bláboly... toliko ke způsobilosti pana Šípa
a Lafata je u Šípů prespektivní útočník
jo to bylo jedna z několika blbostí co tam řekl, stejně jako, že Kadlec nic nezkazil, přitom hořel, ale aspoň nebyl připosraný, jak všichni tihlec "experti"
náš výkon na letošním Euru se mi líbil a dali jsme nejrychlejší gol
finale
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele