Berbr se Zlámalem byli znovu zvoleni za místopředsedy FAČR
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Tvrdík zkritizoval volby vedení FAČR, označil je za ostudu
13.12.2017, 12:54
Malík: Výsledek je vítězstvím celého českého fotbalu, ne mým
12.12.2017, 23:15
Fousek nechtěl spekulovat, jak moc Peltova řeč ovlivnila volby
12.12.2017, 20:44
Svoboda Malíkovu výhru čekal a litoval, že nebyly změněny stanovy
12.12.2017, 20:07
Novým předsedou Fotbalové asociace ČR se stal Malík
12.12.2017, 17:32
FIFA a UEFA hrozí převzetím kontroly nad Fotbalovou asociací ČR
12.12.2017, 16:45
Valná hromada FAČR neodsouhlasila změnu stanov ve volbě předsedy
12.12.2017, 14:38
Berbr chce většinu bez komor už v 1. kole volby předsedy
12.12.2017, 13:26
Začala valná hromada, která má zvolit nové vedení fotbalu
12.12.2017, 11:13
Bývalí fotbalisté by za předsedu FAČR chtěli spíše Fouska
11.12.2017, 18:59
Komentáře (110)
Přidat komentářTo je větší tragédie , než volba předsedy
Který kluby se zdržely víme?
A pak se někdo diví, jak někdo může bejt tak blbej a volit ANO, SPD nebo komouše.. Tohle je vlastně to stejný, akorát v jiném odvětví..
Pleteš jabka s hruškama. Tady je volí delegáti ze strachu. Ano, SPD a komouše nikdo ze strachu nevolí.
Ale volí. Sice z jinýho strachu, ale strach to pořád je.
Bohužel ODS, TOP 09, ČSSD a pod. už vytáhli tolik bubáků, že i toto může být ze strachu.
A proto volíš Okamuru ty hlavo
Já nikde nepsal, koho jsem volil (možná někoho z těch uvedených, možná někoho jiného, Okamuru určitě neee). Psal jsem osobní názor na to, proč to tak dopadlo.
Já tuhle logiku výdycky připovnávám z léčbě zlomený nohy střelbou do hlavy.
Neřešte tu špinavou politiku, pač co strana a člověk, to devět špín z deseti,,,
Jenom aby, jinak si to nedokážu vysvětlit
a koho volí inteligentní člověk jako ty?
TOP 09, ODS...
To mě nepřekvapuje... řekněme, že oni můžou být blbí, když je to ale v kombinaci s arogancí, tak je to ještě horší
A koho si teda volil ty? :) Jen se nám pochlub.
Sice to není podstatný, ale prosím, sociální demokraty. Jelikož trochu poznám Zaorálka a jejich program mi ze sobeckých důvodů, zejména v jednom konkrétním bodě, sedí. Jinak bych tu bandu korupčníků nemohl volit Ale přesně o to mi jde, lidé volí podle svých vlastních zájmů, ale ty je automaticky nazýváš hloupými. Například přesně na komunisty to sedí, to jako má dělník/důchodce najednou hodit lístek TOPce, ač z toho bude mít velký prd nebo se mu dokonce zhorší životní standard?
No to si to teda vyhrál.
Jestli jsi to hodil oběma, tak v pořádku.
to je výhra no
Hlavně by mě zajímalo co na to deník spart teď, když Křetinský evidentně podporoval Bebra. Žádná akce Bebr ven jak kdysi se asi opakovat nebude.
Hele, řešily se tu už někde prezidentský volby?
Napsal bych OT: ale vzhledem k tomu, že Topolánek je Křetínskýho kůň, tak to zas takový OT není...
Sledujete někdo ty debaty? Vyhraje podle vás Zeman? Jestli je tu k tomu nějaký článek, kde se o tom diskutujte, klidně mi přihrajte odkaz.
Nejlepší kandidát je Pavel Fisher. Má erudici jako nikdo jiný. A Zeman není neporazitelný.
Zkušenosti, znalost jazyků a i "vážnost" má ze všech kandidátů na nejlepší úrovni. Škoda akorát, že co se týče názorů na veřejný dění, neshodnu se s ním snad vůbec v ničem.
s čím konkrétně máš u Fischera problém?
Chce EURO, větší centralizaci EU, podporuje daňovou progresi, je proti manželství homosexuálů a proti legální marihuaně. Vím, že většina z toho nespadá pod pravomoci prezidenta, ale svým vystupováním může určitý názory vnášet do spolecnosti a ovlivňovat ji. A může třeba i určitý zákony vetovat.
zajímavý. Pro mě jako člověk je absolutně nejlepší kandidát. Názorově cítím, že je hodně pro unijní, což by mi zase až tak nevadilo, pokud u toho nechybí zdravej rozum. Jedinej otazník je přijetí EURA. Tam bychom se o tom mohli bavit hodiny. Já jsem taky prounijní, ale přiznám se, že to vnímám tak, že eurozóna by měl být prestižní klub s jasně danýma pravidlama. Ne, že tam bude kde kdo (Estonsko, Slovensko, Kypr, Malta a podobně, případně že tam budou státy, který absolutně kašlou na svoje veřejný finance (Řecko, a co je smutný, tak i zakládající členové Belgie, Itálie...). Myšlenka EURA mi imponuje, ale aktuálně je to přitažlivý jako týden nepraný ponožky.
Já jsem proti EU v součansý podobě (a obávám se, že ji nejde reformovat) a proti EU jsem už z principu.
Já se s ním taky neshodnu ve všem, ale po osobním setkání s ním jsem se to rozhodl přejít. Má obrovské charizma a přehled.
To měl i Dolfík.
Nechceš to srovnávat, že ne?
Samozřejmě že ne (to si ani jeden nezaslouží), ale argumentovat jen charizmatem a přehledem... já ti nevím.
Ok, no já už jsem skoro rozhodlej pro Topola. Ale je to volba menšího zla..
Topol je menší zlo oproti komu, probůh?
Oproti ostatním kandidátům.
Tak to jsi hodně velký optimista, možná jsi už zapomněl na dobu jeho vlády - naprosto nechutný klientelismus, jako člověk to teda taky rozhodně není nic moc morálního. Pro tebe je tohle pako vážně menší zlo než takový Drahoš?
Mimochodem člověk, kterej si jako premiér vyrobí nemanželské dítě (v době kdy byl
ženatej s jinou), a to jako předseda konzervativní strany hájící zájmy tradiční rodiny, to je taky vyloženě ideálka pro prezidentského kandidáta.
Jeho osobní život mě fakt celekm nezajímá. Co se týče klientelismus, s tím souhlasím, to je jeho velký mínu, stejně jako jeho hulvátské chování. Nicméně po Hynkovi má rozhodně nejlepší názory, má zkušenosti v politice a je to výborný rétor.
Co se týče Drahoše, tak ten se k politice veřejně za celý život vyjádřil snad jednou, ke kandidatuře ho přesvědčili ostatní, nerozhodl se tedy ani z vlastní vůle, nemá žádné politické zkušenosti,... Jak píču výše, ten Fischer mi třeba přijde mnohem lepší (a upřímně nevidím moc důvod takovýho všeobecnýho nadšaní za Drahoše, vždyť Fischer je snad ve všech možnejch parametrech lepší).
S tím Drahošem naprosto souhlasím. Je nevýraznej, k ničemu se pořádně nedokáže vyjádřit + ho evidentně budou tlačit některá média, což už mi při prezidentských volbách 2013 znechutilo jít volit Schwarzenberga. Naproti tomu Fischer je velmi dobrý kandidát, s jasnými názory a zkušenostmi v diplomacii. I když jeho eurohujerské názory také nesdílím, tady se spíš shodnu s Topolánkem, tak z toho názorově proevropského pólu mi přijde jasně nejlepší.
Zdá se jako nejlepší, ale bohužel se přidal až příliš pozdě. Sice jeho týmy jedou kampaň jak zběsilí, ale asi to nebude stačit.
Tohle mu možná srazí hřebínek ne?
https://volby.idnes.cz/fischer-kandidat-prezident-ustavni-soud-homosexual-fy6-/prezidentske-volby-2018.aspx?c=A171217_142755_prezidentske-volby-2018_hv
Něco prohlásí a pak to hned odvolá... to vlastně nasere obě strany, ne?
Vyhraje Zeman, volby z října to rozložení ukázali dost jasně a ostatní strany se z toho absolutně nepoučili, takže tak.
Lidi, co volili ANO, musí volit i Zemana, protože bez něj Andrej vládnout nebude. U voličů SPD a KSČM je asi zbytečný poukazovat na to, proč budou volit Miloše. Nějaký procento se najde určitě i u lidí, co volili socany. A taky je tu určitý procento lidí, kteří nepřišli k volbám do sněmovny, ale přijdou k volbám prezidentským, a mezi nimi bude těch jeho voličů taky dost.
Pokud neumře, tak to má vyhraný.
Podle mě vyhraje, i když umře.
to je pravděpodobný ... takovej Ovčáček je přesně ten typ co by inscenoval žijícího Zemana ještě tak půl roku po jeho smrti, než by se to provalilo
V Ústavě není nikde napsáno, že prezident musí být živý. Zeman prezidentem na další čtyři roky im memoriam.
*pět
*in
To je německy, víšco.
to by akorát byla poslední kapka v celém kavárenském spiknutí...
Hlavně ať tam je někdo, kdo bude mířit na západ a bude pro setrvání ČR v EU. Zeman má určitě největší šanci, ale ve druhém kole proti němu půjdou téměř všichni voliči, kteří ho v prvním kole nevolili..
Zeman to s tím jeho "nebudu vést kampaň" dělá dost chytře. Zaprvé se vyhne přímě konfrontaci s protivníky, kteří by vedle něho vypadali jako vysportovaní atleti, což má velkej psychologickej efekt, na který by se nemělo zapomínat (vizte poukazování na podřimování Schwarzenberga). Zadruhé ignoranti a zaslepenci nevidí, že jeho kampaň už jede naplno (Ovčáček a jeho neustále tweetování o Drahošovi, Billboardy od přátel Zemana, jeho návštěvy v krajích nebo jeho hlásná trouba Jarda Soukup). Vrcholem asi byl minulej tejden Ovčáček v Aréně Soukupa, tohle jestli nikdo nevidí, tak fakt už mu není pomoci.
Ovčáček byl top.
https://imgur.com/a/mLn2o
Napravo mi chybí Berbr s Peltou
Zeman suverénně vyhraje 1. kolo, v 2. to bude buď anebo, protože voliči všech ostatních kandidátů půjdou volit Zemanova protikandidáta (nebo zůstanou doma - otázka je, kterých bude víc).
Jestli vyhraje Zeman, tak jsme fakt totální banda kretenu. Vždyť ten borec je už úplně mimo. A hlavně nemůže dalších pět let vydržet.
jenže to je jeho voličům úplně jedno, je to prostě jejich miloušek
No nevím, vím o pár lidech co já něj nedali dopustit, ale říkají, že už ho volit nebudou. Tak doufám.
aha, tak já se s takovými zatím nesetkal. Ale je pravda že zase s tolika jeho podporovateli se pravidelně nestýkám, takže to není úplně relevantní vzorek
taky
Zeman vyhraje ale upřímně řečeno, by mě ani moc nepřekvapilo, kdyby to brzo po vítězství sám složil, podle mě si jen chce dokázat, že je schopný vyhrát dvakrát stejně jako Klaus, jinak i jemu musí být jasné, že dalších pět let prezidentského zápřahu prostě nedá, už teď sotva leze.
Ještě měsíc zpět mi přišlo znovuzvolení Zemana jako nemožné, nicméně do druhého kola se dostane téměř jistě a i znovuzvolení vypadá bohužel velmi pravděpodobně. Hodně bude záležet kdo s ním ve druhém kole bude, což vypadá na jednoho z trojice Topolánek, Drahoš, Horáček. A zrovna k Topolánkovi má odpor možná ještě víc lidí než k Zemanovi, takže tam moc úspěch nevidím . Nevěřím příliš ani Drahošovi, který se sice jevil nejlépe, ale z dosavadních debat si udělal spíš odpůrce. U Horáčka bych viděl případné druhé kolo úspěšně, ale v prvním kole mít tolik voličů asi nebude.
Z těch méně známých může překvapit Fisher a i on by nejspíš ve druhém kole uspěl, ale znovu je tu otázka prvního kola. Každopádně své příznivce si získává, takže by mě to tolik nepřekvapilo.
Osobně mi z těchto lidí sedí nejlépe jako prezident Drahoš, nicméně u něj mi přijde, že uplně nemá zájem republiku nějakým směrem vést, spíš být jakýmsi symbolem.
Topolánek by mi asi taky tolik nevadil, každopádně objektivně není vzhledem ke své ještě nedávné minulosti vhodný.
Sympaticky se mi jeví i Kulhánek, ale jeho volit moc nemá cenu.
Horáček bude rád, když bude v prvním kole alespoň čtvrtej.
Také si myslím. A ani si ho jako prezidenta vůbec představit neumím.
Kulhánka nebrat, je to bejvales StBák
Tohle se mi hodnotit nechce, tehdejší dobu sem nezažil.
Já sice taky ne, ale nechci prezidenta schopnýho ohnout záda, takový jsme tu už měli a nikdy to nedopadlo dobře. Pokud to teda nedělal z přesvědčení, to by bylo ještě horší.
Doufám, že Zemen nevyhraje. Budu volit Drahoše a snad to vyhraje. Fisher je zajímavý kandidát, ale něco mi u něj nesedí (najednou se tak objevit, zajímalo by mě kdo zatím stojí). Horáček, Zeman a Topol nevolitelní u mě.
Jak přepkapivé, hlavně u Romči...
Teplice a Dukla Tvrdíkovi jistě poděkují
Však hlasovali veřejně, takže i bez Tvrdíka všichni ví, kdo proti Berbrovi hlasoval...
http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2015-16/244752/cela-zpoved-sudiho-kovarika-jak-berbr-ridi-i-ponizuje-rozhodci.html
Krásné počteníčko
Toto taky (21.5. 2016)
http://www.blesk.cz/clanek/sport-formule-1/47102/kostal-ma-prima-kamose.html
2006* pardon...
Ot: Jablonsky ukoncil karieru. Diky za ten rok u nas, ale asi spravna volba jak pro nej tak pro nas
ten pocit, když končíš kariéru, a nikdo tě nepřemlouvá, abys pokračoval dál, by naopak to všichni vítají
Může mi někdo říct proč se všichni Berbra bijí? Dyt je ti neškodný starý curak, potkat ho dostane dvě facky a nebude vědět ani odkud to přišlo
Ty mas svaly on ma cary
Nemá nic, co si myslíš jak to funguje
věděl by, že to přišlo z Moravy... a to už je ti vlastně na stopě ...tak bacha
Protože neskodnost se neurčuje podle toho, kolik facek můžeš někomu zrovna ty dát.
výběr moravy pls
Kontinuita
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele