Beníteze by mohli na lavičce Liverpoolu nahradit Dalglish a Rush
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Benítez přispěl rodinám obětí
12.06.2010, 14:54
Eriksson by rád trénoval Liverpool. Je fanouškem Reds
05.06.2010, 11:44
Reina by nikdy neočekával, že Benítez z Liverpoolu odejde
04.06.2010, 11:02
Benítez už není trenérem Liverpoolu
03.06.2010, 17:48
Liverpool nabídl Benítezovi tři miliony liber za odchod
03.06.2010, 09:12
Benítez: Liverpool je schopen přitáhnout hráče světové kvality
18.05.2010, 19:07
Juventus usiluje o liverpoolského manažera Beníteze
16.04.2010, 10:46
Komentáře (254)
Přidat komentářBude to lepšie pre oboch
Zůstaň
Rafa ostan
z5 do VCF
Asi ideální řešení.
OT: Nejdražší aukce v historii: Picassův obraz vydražen za 106 milionů dolarů
A vy tu pořád řešíte nějakýho Ronalda... držgrešle
J ,ale ten Piccasův obraz nebude dostávat 300 milionů korun ročně jako Ronaldo v Realu ,že ? :D
Jsem zvědavej, kolik ten Picasso prodá dresů.
peniaze za ronalda sa už takmer vratili to je len koniec prvej sezony....podla mna dalši uspešny obchod...a hra dobre takže za tento prestup perezovi ...len dufam že nekupil di mariu
V expreskách to je. Jinak Ronaldo byl dobrej nákup, to asi jo. Navíc si část diváků bude pořád kupovat ty nový a nový dresy při dalších sezonách. Sice ne tolik jako na začátku, ale aspoň něco.
no dufam že je to kačica no ale aj s reklam sa to mnohonasobne vrati...takisto ako zarobil becks ... a vykony ma nadpriemerne...taha nas
Jen 79 milionů eur, Ronaldo stál 94
Mně šlo o to: zaměstnanec vs. ozdoba na zeď.
Capello to sice neni, ale je taky kvalitni trener. Preju si ho v Juve, Liverpoolu uz stejne nic neprinese. No a 70m na prestupy? To by slo, pokud dokaze jeste prodat par tragedu, teda hracu bez formy, tak by to na lehci resuscitaci Juve mohlo stacit..
PS: pribal do kufru Torrese
to byl byl jeho první a poslední nákup torres 70 mega
KING KENNY
paráda...
ak by mal snim odist aj Torres,tak nech radsej ostane,dufajme ze peniaze na posily budu,tak by mohol priniest 2-3 skvele posily,aj ked pri Raffovom nakupovani(lucas,Ngog....) tomu velmi neverim
Nejsem anglofil, ale tyhle návraty jsou vždy zajímavé. Liverpoolu by to dodalo šťávu
O Fernanda Torrese mají podle anglických médií zájem Chelsea a Manchester City. List Daily Mail píše, že kanonýra Liverpoolu chce sám majitel Chelsea Abramovič, který údajně zvažuje rekordní nabídku ve výši 70 milionů liber.
Kachny začínají lítat
chudák Fernando, nevím proč na něj bliješ
Fernando je v pohodě.. Bleju na ten tvůj příspěvek..
já bych to bral, nikdo nemá takovou cenu...
taky nikdo takovou cenu za Fernanda nenabídne
třeba jo
myslim, že maximálně City...
ani City není tak blbé...
je, to je tým blbů
zrovna od livrpulisty to sedí
V Live jsou blbové pouze dva - a klub se jejich hrůzovlády konečně letos zbaví.
asi tak
jak to můžeš vědět?
Hrozně bych se smál, kdyby Rafa zůstal a koupil Rafaela a Andersona z ManUtd.
Dirigentská dvojice Lucas-Anderson
Oficiálně dali klub k prodeji a o tom, že značka LFC se letos v létě prodá, vůbec nepochybuji.
přesně tak, když se prodal takovej šmejd jako MCFC, tak po LFC se jenom zapráší
Tak to si připrav lopátku a smetáček.
právě ronaldo ukázal že takovou cenu hráč mít může, a torres je bezpochyby jeden ze dvou nejlepších útočníků světa
mě prostě tyhle spekulace baví
mě taky
dyt ten kluk uz nejspis neodehraje celou kompletni sezonu mel by jit do spanelska...teplicko,plaze,balzam na klouby
španělsko by bylo pro něj idealni - Barca
nevim jestli primo do barcy,ale proste na jih...do italie ne,spis to spanelsko
zpět domu?
Výměnou za Koně, ať si to tady taky zkusí.
pokud myslíš Kuna, tak ten asi půjde k nám
Tak si ho užijte.
doufam že nakonec nepřijde
Já si myslím, že přijde, jen fakt nevím, kam s ním...Předělávat ho na křídlo by asi nemělo smysl...
na křídlo to už vubec ne to by skapal celej. nevim kuno do anglie mi přijde jako taková ta klasická honba za tím dotáhnou další jižanskou hvězdu do anglie nehledě na to zda na to má nebo nemá (ne vykonnostně ale na ten přechod do jine ligy). todle se mi libi na villovi, kterej otevřeně řekl že ho anglie nelaká ikdyž ji bere jako nej ligu. kuno se podle mě do anglicke hry nehodí, viděl jsem ho parkrat hrat proti anglickym tymum (ikdyž vim že to není směrodatné) a většinou byl vygumovaný. ale pořad lepší než utočník z italie nebo portugalska. třeba takovej lisandro by se mi libil. není zvučnej, nebyl by na něj tlak a přitom je to skvělej forvard s dobrým instinktem.třeba takovej pato .. bléééé
Tak ono je asi jasné, kam s ním... Buď diamant jako na podzim ( ), nebo 4-2-2-2 jako v Realu, což mi přijde jako menší zlo...
----------Drogba(Kalou/Anelka?)--------------Kun(Sturridge/Anelka?)-----------
Malouda(Zhirkov,Cole?,Kalou,Stoch?)---Lampard (Kakuta,Ballack?)---------------
----------Mikel(Ballack?,????)--------------------Essien(????,Matič)------------------------
S tím, že otatníky jsou kdo z nich odejde nebo přijde a kdo bude hrát roli toho 1. náhradníka...
Ale taky doufám, že to tak nedopadne, zůstane se u 4-3-3...
příští sezonu u nas už ballacka nechci. zbytečně drží místo mikelovi. nejsem sice ani fanoušek mikela, on ale neodejde tak by měl hrát. zaloha je jasná (aspon pro mě) lamps joe essien malouda (alternativy mikel a žirkov). nejraději bych byl kdyby se zbavily deca (to je snad jistota.., dále ballacka a anelky, protože anelka po bombasitckém startu vyšuměl a nesnaším to jeho zbrždovaní teměř každé akce. radši ho prodat tež než až bude po smlouvě. utočníka potřebujem jako sůl pač drogba nakopl třicítkitku a kalou ani sturridge u mě nejsou hráči pro základ a netipuju že se vyrazně zlepší. + kalou se n akřídlo absolutně nehodí (vyjimka ted proti poolu ale to spíš bylo díky nemohoucnosti toho zubateho idiota). mě by se naramně libil benzema nebo vučinič ale ani jeden z nich nepřijde tak smolík
jojo,klido domu...
Na Teplicku maji nejake plaze?
Tyto zprávy se objevují v podobných plátcích poslední dva roky s pravidelnou periodicitou. Jsem klidný.
Mě je jedno kdo ho nahradí. Hlavně, aby BYL NAHRAZEN
Pro každého scousera splněný sen. Rád bych, kdyby v pozici asistenta zůstal i Sammy Lee.
sammy lee
legendy se k nám vracejí, ted ještě aby si benitez nepostavil hlavu,že do Juve nechce...královskej plat,70mega na přestupy co chce víc?
Rád by som, keby odišiel, aspoň sa potvrdí, že problém Liverpoolu nie je v manažérovi. Dalglish? Kristova noh, kedy on naposledy trénoval? 10 rokv minimálne. Rush? Veď on prakticky nemá žiadne skúsenosti s manažovaním a trénovaním. Svatá prostato.
promiň, ale i zabitej Kenny je lepší než Benitez
vy parchanti
Zas z Beniteze nedělejme největšího tragéda na světě... Kdyby loni vyhrál titul (k čemuž neměl daleko), tak by se mu to povedlo po 20ti letech a byl by oslavován další roky (alespon ostrovními fans Liverpoolu)...
to je pravda,ale z minulosti se žít nedá,potřebuje změnu, v juve bych mohl všem dokázat,že je dobrý trenér a manažerem a zavřít všem huby. totéž by se dalo říct i v příštím ročníku PL,ale nevěřím mu
to jsou mi problémy......problém je samozřejmě ve financích......guardiola snad měl zkušenosti? to,že 10let netrénoval neznamená,že to zapomněl
Veď ja píšem v prvom odstavci, že problém Liverpoolu nie je len v manažérovi. A tebe sa zdá, že trenér, ktorý netrénoval žiaden klub mininálne 10 rokov a ktorý netrénoval žiaden klub na vrcholovej úrovni, taký tréner dostane z bahna Liverpool? Si naivný alebo iba zaslepený. Dal by som celý barák, že tento "záchranársky" projekt zhorí jak papier ako v zárodku. Rovnako ako zhorel aj Keegan v Newcastli, kde sa taktiež potvrdilo, že nie v manažérovi je problém.
všechno záleží na majitelích,pokud novým trenérům poskytnou finanční prostředky pak mohou ukázat,že na to mají trénovat,jestli po nákupech se live nezvedne,tak se prokáže,že na to nemají,ale to je ve hvězdách....keegan dostal prachy v newcastlu? nedostal,snažil se to zachránit s tím co bylo a nevyšlo to,ale na pověsti mu to určitě neuškodilo.
Veď píšem....Keegan...nie v manažérovi je problém. A ano dobre si to napísal, či bude natoľko silný manažér a mať tak silné slovo, že na tých hráčov prostriedky dostane.
proto v podstatě tito dva nemají co ztratit
Ale Liverpool ani získať. Netrpezlivosť je tam už velmi silná.
Ale nevidím teda žiadne riešenie dávať tým dvom tento post. Skúsil by som tam skôr aktuálnych napríklad MON (aj keď ho nemám v láske), či Coppell, taktiež Bruce, on je ako manažér na tom dokonca lepšie ako Benitez.
jsou to legendy klubu,budou mít velkou podporu, já tomu věřím,že by dokázali klub zvednout,když dostanou prachy......taky by se mi líbil oneil z aston villi,ale kvalitní trenéři moc nejsou na výběr
Legenda nelegenda, akú mal podporu král v Newcastli Keegan? Žiadnu. A pri vedení Poolu to nevidím ružovo ani s týmito dvoma.
že se zeptám. V čem je teda v Live ten zakopanej pes? A nepiš finance, protože těch Rafa měl a rozházel zhruba stejně, jako Sir Alex ...
Já bych řekl, že to je Zola ve větším.
Rafa, přestupová politika, letošní forma hráčů, poloviční Steven, papírový Torres, finance. V tomto pořadí.
Na Big4 sú práveže potrebné financie, čo Liverpool oproti Chelsea a Manchestru toľko nemá, preot tie Rafove WTF experimenty s gráčmi zadarmo, relatívne lacnými hráčmi, nepreverenými hráčmi. Skutočne obrovskú sumu dal len za Torresa a za nepochopiteľného Aquilaniho. Aspoň čo si pamätám. Problémom je aj komunikácia s diletatntskými majiteľmi, ktorí nechápu , že klub nbie je len biznis z ich strany , ale je to aj klub s tradíciou, ktorý chce napredovať. Pokiaľ si to tak spočítam, Liverpool dal furt za prestupy menej než napríklad Tottenham či teraz Citizens.
dlouhodobě je na tom s přestupama LFC podobně jako MUFC...jenže Rafa to neumi...
To jo, ako manažér nie je schopný, v tom sa nikdy nevyrovná SAFovi či aspoň Wengerovi, ktorí jednoducho už majú na to nos. Najideálnejšie by bolo zobrať Rafovi možnosť 100%ného slova pri prestupoch. To je však sen. On totiž práve prvé roky, čo nemal mančaft podľa seba, ale zdedený, vykazoval najlepší progres, a minulý rok to bola labutia pieseň.
Xabi a Torres se mu hodně povedli.
Xabi, Torres se podle mě nemohl nepovést...
mas kratku pamat Mascherano 18,Johnson 18,Babel 12...
Na Johnsona a Mascherana som zabudol, ale ja som však myslel tú astronomickú čiastku, 18 melónov je hodne, ale stále nie toľko ako v úplnej top. Mascherano sa relatívne vyplatil, Johnson by sa tiež mal zaplatiť. Myslel som 18 melónov, ako astronomickú sumu za večne zraneného hráča.
tak ja som reagoval hlavne nato,ze on tie peniaze proste mal,ale to,ze namiesto dvoch,troch top hracov radsej kupil 8,9 priemernych hracov narozdiel od Fergusona.
Tak, aj Ferguson má hodne nezdarených nákupov, ale v Liverpoole proste niečo iné nesedí, celková klíma. A Benitéz nemá natoľko silné slovo, aby to všetko zmenil.
Tak kazdemu trenerovi sa nejaky nakup nepodari,ale u Beniteza je tych prestupov viac zlych ako dobrych a ten rozdiel je obrovsky.
Nepopieram, a na to v blízkej budúcnosti doplatí aj SAF, ktorého posledné nákupy nestoja za starú belu a naozaj sa začínajú podobať tým Rafovým.
To je právě problém. Ono není to samé koupit 6 lidí za 10 m GBP nebo dva za 30. Dva hráči jsou dva posty, 6 hráčů je půlka sestavy, navíc těch 6 pokud nejsou z Anglie bude možná brát dohromady míň než ti dva. Kteří hráči v ceně kolem 30 mega by do Poolu šli je věc druhá.
Uznávám, že Rafa dost přestupů posral ale to dělají všichni. U Poolu je to vidět že i ty špatné posily musí hrát protože lepší nejsou.
To je právě problém. Ono není to samé koupit 6 lidí za 10 m GBP nebo dva za 30. Dva hráči jsou dva posty, 6 hráčů je půlka sestavy, navíc těch 6 pokud nejsou z Anglie bude možná brát dohromady míň než ti dva. Kteří hráči v ceně kolem 30 mega by do Poolu šli je věc druhá.
Uznávám, že Rafa dost přestupů posral ale to dělají všichni. U Poolu je to vidět že i ty špatné posily musí hrát protože lepší nejsou.
tak Johnson ešte dokopy skoro nič neodohral, takže s označením vydarený nákup, by som chvíľu počkal
Vsak to nikdo neoznacuje jako vydareny nakup To je spis usmevne, ze za prumerneho obrance nekdo vysoli 18 mega
http://www.liverweb.org.uk/benitez.asp
ale však ti píšu, že financí měl Rafa dost. Že s nima naložil, jak s nima naložil, to je jeho věc. Já neříkám, že je to nějaký supertragéd, ale prostě fakta stojí proti němu.
Jinak souhlas, že ti dva američtí machři ve vedení mu roli určitě neulehčují
live má kvalitní hráče jenomže těch kvalitních je 12-13 hráčů chybí konkurenceschopnost...+ smolná sezona na zranění a výsledkem je 7 místo nemyslím si,že je rafa rozházel,kdo je nepovedený nákup?kyrgiakos,lucas johnson bude dobrý do budoucna taky byl zraněnej,aqualini snad už se taky chytí.....
nepovedený nakup?Ja viem aspon o 20 hracoch,ktori sa fakt nepresadili.
mluvím o téhle sezoně.......jinak samozřejmě,crouch,keane se neprosadili.....nepochopitelné odchody riiseho i bellamyho nebo pennanta mě mrzí do dnes......
Soto jako nepovedený nákup?
přišel zadarmo,ale radši bych viděl,že zkouší mladýho ayalu
Jo, už vidim, jak 18-ti letý Ayala válí za Liverpool. Kyrgiakos byla dobrá volba. Byl levný, svojí práci odvádí dobře a tomu tvýmu Ayalovi nakonec překážet nebude, už je mu 30 let. Jako špatný nákup se to rozhodně označit nedá
nemůžu mu přijít na jméno od té doby co liverpool v LM kvůli němu přišel o výhru v 90minutě v Lyonu a tím prakticky vypadl z LM
Kyrgi za ten drobák byl dobrý kauf, spíš bych zmínil verbeš typu El Zhar, Plessis apod.
souhlas, sice moc nestáli,jsou vcelku mladí,ale tragičtí...tito hráči mají poslat na hostování
pokud vim, tak El Zhar už se nedá označit jako mladík... kolik má, 24?
23-24 nevím přesně....v tomhle věku by se sice měl prosazovat,což zatím nedokazuje,sbírá sotva minuty a když ho vidím není se co divit
Takoví hráči nemají v Live absolutně žádnou budoucnost, podle mě tady hostování nic neřeší, prodat co nejdřív. Narozdíl od Lucase, kterého si umím představit jako dlouhodobou náhradu za Masche.
jedna možnost je hostování,druhá možnost je prodat....obě varianty jsou správně
Držet je v kádru i formou hostování je z mýho pohledu nesmysl, tu kvalitu na 1. tým Live prostě nemají a silně pochybuji že někdy mít budou, takže za správnou považuju pouze jednu možnost.
Elzhar, toto je asi najnepochopiteľnejší hráč v zostave. Prepánakráľa. Lucas má aspoň záblesky a je vidieť, že sa môže vypracovať na slušnú náhradu za ElJaffa, ale Elzhar? Má 23 rokov, ničím nevyniká, čo tam preboha robí????
pokud je hráč na hostování a pravidelně hraje,jeho cena je automaticky vyšší než kdyby jen zahříval lavičku.....navíc live nikoho v této sezonně na hostování ani neposlala,když nepočítám nemetha
dovolím si nesouhasit, že by chyběla konkurence. Já si mylsím, že Live má v kádru spoustu dobrých hráčů, ale ti jsou tak nějak na podobné úrovni. Ale až na Reinu, Gerrarda, Mashe a Torrese nemaj opravdové TOP hvězdy.
a dodám, že když jeden z té "svaté čtveřice" je věčně zraněný a jednomu odejde forma (nedostatek motivace? ), tak je to průser
No veď práve na to som narážal, hráči nadpriemerní ale nie na top úrovni, okrem 4-5. Za takých nemôžem považovať Rieiru, Aurelia, Lucasa, Babela, Ngoga, Kuyta, a už ani Carraghera. Netvrdím, že niektorí z týchto hráčov nie sú prínosom pre mužstvo, ale nie sú top, čiže sú nahraditeľní.
všechny co jsi jmenoval jsou opravdu jen průměrní hráči....liverpoolu chybi ti "top" hráči hlavně na krajích zálohy benayoun,kuyt,maxi,babbel,riera ani jeden z nich není špičkový kraj....kuyt to odjezdí,ale tím to končí....z těch co jsi jmenoval bych ponechal ty mladší,ngog,lucas,babbela,carra by měl mít úlohu jako dříve Sami hypia
jestli si viděl lavičku proti atleticu Madrid, tak musíš se mnou souhlasit.....konkurenceschoponost chybí!!!!
přiznám se, že neviděl
na lavičce seděli hráči: degen,el zhar,pacheco,ayala,ngog(ještě k tomu zraněnej) v průběhu tam šli el zhar,pacheco,ayala, tihle hráči nasbírali za celou sezonu 90.minut a najednou měli oživit hru LIVE nemyslitelné
tak to je bída ...
a taky to tak dopadlo
liverpoolu přeju jen ty nejlepší kouče ale aby ztoho nebyla utopie. dalglish když vede tu juniorku tak by do toho možná šel ale rush nevim. těžko říct zda do toho kenny pujde ještě před prodejem klubu.
Benitez ven !
mne by nevadilo, ak by zostal
OT: Stéphane Ruffier letos září v barevném trikotu Monaka, což neušlo pozornosti několika předních klubů. 23letý gólman se prý ocitl v hledáčku Inter Milán, Arsenalu, Tottenhamu, Chelsea, Manchesteru City a Newcastlu.
Tak on je fakt dobrej..
Já vím, že je, ale ten výčet klubů je k zblití...
Inter - Toldo ještě tuším nekončí, ne? Takže bůhví jestli dvojka, nebo hostovačka bez možnosti prosazení.
Arsenal - jediná možná varianta..
Tottenham - dvojka.
Chelsea - dvojka.
Citizens - dvojka s tím, že mají na hostování Harta.
Newcastle - tam by se mi líbil, ale byla by to kudla do zad Harperovi...
Jemu by slušela právě ta Barcelona.. Valdés sice zatím jasná jednička, ale Ruffier ho do dvou let předstihne.. Navíc se naučí řeč, systém, bude znát spoluhráče..
Wenger ide po Buffonovi, http://www.metro.co.uk/sport/football/824479-arsenal-to-swoop-for-gianluigi-buffon-after-keepers-premier-league-wish
Do Arsenalu by se taky hodil.. navíc je to dobrá přestupní stanice do Barcelony..
Gigi si zaslouží lepší zakončení kariéry, než lavku v Barce
Blbě jsem to napsal.. Myslel jsem Ruffiera.
A vůbec.. Bral by jsi ho? (myslím Ruffiera)
tehle je asi to nejlepší, co jsem tuhle přestupovou sezonu četl. Zajímalo by mě, jak dobře jsou podobní pohádkáři v médiích placení, protože takovýchhle přestupů si každý fanda vycucá z prstu za minutu deset
Jn, chtěl bych to dělat taky...
Auxerre Manager Jean Fernandez Bid 70 mil.$ For Liverpool Ace Torres
"He is well capable to play in Ligue 1," Fernandez said. "He once told the media he would like to live in Burgundy one time. We are preparing the offer which includes also Dennis Oliech, Kevin Jeleune, Vincent Acapandie and Denis Petric."
ty jsi talent. Viděl bych to možná přímo na goal.com
Na goal.com čtu akorát Bairnerovy analýzy a toho musím ještě hodně dohánět
nevím, o koho jde, ale pokud je o tolik lepší, než ty, tak to musí být už pohádkářská kapacita
Nn, dělá tam L1 sekci, analýzy hráčů, žebříčky a tak. Je vážně dobrej, vyzná se jako málokdo. Pohádkáře nesleduju, to může dělat kdokoliv :P
Proboha proč Newcastlu? To jako, že jsme navrátivší do PL, tak najednou chceme všechny talenty z Francie? Post brankáře máme líp než skvěle obsazenej, včetně dvojky a trojky
Že tě vůbec tyhle spekulace vzrušují... Jestli někde není potřeba posilovat, tak je to právě u brankáře (jak píšeš).
Navíc, před Stevem mnoho gólmanů kvalitativně není, takže těžko říct, jestli by se vůbec jednalo o posilu
Je to tak. Asi přes léto odjedu na opuštěný srub v lesích vysoko v horách (dobře, tam moc lesy nejsou, ale co) a vrátim se po konci přestupního období.
Těžko bude lepší než Ruffier.. To by už byl adept na jedničku v reprezentaci
Možná to bude troufalé, ale dovolím si říct, že kdyby Steve Harper nebyl tak loajální vůči NUFC, dávno by jedničkou Albionu byl. I právě proto jej víceméně zbožňuju - za roky, kdy dělal Givenovi dvojku a přesto setrval. Málo takových můžeme na fotbalových trávnících spatřit.
Těžko bude "nějaký" Ruffier chytat v Newcastlu tak jako tam chytá Steven Harper
No dobře.. Jen si ho tam nechte, když je spokojenost, tak proč ho vyhazovat.. Ale Ruffier bude jednou jeden z nejlepších..
Věřím Ale jak píše Vojjan výše. Když to přeženu, tak i třeba Buffon by pro Geordies těžko znamenal víc než Harper.
Však jasně..
Stephane who?
Vemte si spíš toho Cabayeho.
to je CM ne? tam taky posílit nepotřebujem
Jo, ale jaký! Konstruktivní, výborně brání, v zakládání útoků je špička... nevím, koho tam máte vy...
máme Keva Nolana (v druhé lize nasázel 17gólů),Danny Guthrieho, Alana Smithe, po zranění se vrací Joey Barton, už teď 4 kvalitní hráči na 2 místa, momentálně si neumím představit, že by někdo přišel na tuhle pozici do základu.
Není Alan Smith náhodou bývalej útočník Leedsu a MU?
Jinak jasně, ty hráče znám podle jmen, ne podle hry. Těžko si umím představit manšaft, kterýmu by nepomohl Cabaye, ale těch týmů, kde pro něj není místo, protože prostě na téhle (celkem klíčové) pozici mají hráče sehraný s týmem, je samozřejmě hromada.
Je Ale Ferguson ho přeškolil na CM/DM. Guthrie - hráč, který bude aspirovat na muže s nejlepší pravačkou v PL. Barton - nebýt výstřelků a zranění, je to hráč do základu Albionu. Nolan - to bys musel vidět, umí všechno, je všude
Nechcete náhodou ještě jeden rok zůstat ve druhý lize? Aby vás pak nebolely oči, až zmizí ty růžový brejle.
Samozřejmě, že je potřeba posil, ale zrovna zde NUFC bota netlačí.
Už jsou nějaké plány, kde budete potřebovat posílit? Nějaké spekulace?
Zatím spíš takové ty spekulace bulváru - útočník Lens z AZ Alkmaar, záložník Bahambula ze Sochaux (ani jednoho neznám), včera jsem četl o Sigurdssonovi z Readingu. Já to vidím tak, že zatím nic nemá reálnější obrysy.
No ja co vim, tak Krul porad nema prodlouzene a vypada to na jeho odchod, proto se Hughton diva po golmanech. Ted padlo jmeno Smithiese, ktery je oporou Terriers, ale taky to muze byt jen spekulace. Jisty je uz odchod Pancrateho (dikybohu) a dalsim velkym ukolem je udrzet oba ucastniky nedavne sarvatky. Mluvilo se i o odchodu R. Taylora, ale dnes to nekdo z vedeni dementoval, coz me uklidnilo.
Takze co se tyce posil, privedl bych urcite 2-3 hrace do obrany a zameril bych se hlavne na kraje obrany a ani jeden vyborny stoper by neuskodil. Treba Caldwellovi u Clarets konci smlouva, ale to je jen muj napad, zadna souvislost s NU se neobjevila. Pak teda toho golmana v pripade odchodu Krula, 1-2 kridla a zbavit se Besta a privest poradneho utocnika - takhle si to maluju ja
Jeste doplnim, ze se mi nelibi, ze se furt mluvi o nejakych mladicich do utoku, pritom je potreba spise nejaky zkuseny utocnik. Mlady je Carroll i Ranger a Hughton slibil vice prostoru 17letemu Vukcicovi (hodne velky talent).
Jistojistě je potřeba posily v obraně. Skálopevná defenzíva Championship rozhodně nebude skálopevnou v PL (i když, jak už tu v nějaké diskuzi zaznělo - Colo i Jose se změnili k nepoznání). Carroll s Lovenkrandsem jsou sice v útoku fajn, ale zadní vrátka v podobě Ameobiho a Besta zrovna hrůzu nenahání...
Však já se docela bojim, ale když jsem viděl letošní West Ham, Wigan, Wolves ....horší nebudeme. Ale stejně to nic nemění na tom co jsem napsal, Guthrie má pravačku výbornou (to, že tempu PL nemusí stačit je jiná věc). Barton dokazoval své kvality už v Citizens. Nolan v PL tak vyčnívat nebude, ale 300 odehraných zápasů v PL a to že ho chce Arsenal mluví samo o sobě.
Je fakt, že zájem Arsenalu je vždycky důkazem nesmírné kvality. O tom se s tebou přít rozhodně nebudu. Já vás tipuju na klidnej střed. Jak to vypadá s Carollem? Bude stačit na PL? Můžeš mi sem hodit vaší nejčastějši základní sestavu? Rok jsem vás neviděl.
Harper - J.Enrique, Coloccini, S.Taylor, D.Simpson - Guttierez, Nolan, Smith, Guthrie - Carroll, Lovenkrands
Těžko říct, ale Carroll za ten rok nesmírně zesílil. A hlavně po psychické stránce je teď naprosto v pohodě, na podzim dal asi 4 góly, a na jaře 13 (celkove 39záp/17golu,8asistencí). Bude hodně záležet jak se chytne zezačátku, když mu vyjdou první zápasy bude nebezpečný.
Jinak ta základní sestava je proměnlivá - zimní příchod Routledge nahradil Guthrieho na RM a ten se posunul do středu. S.Taylor (kapitán) se zranil v zimě a jaro odehrál M.Williamson, nutno říct, že dobře, ale Taylor je pořád někde jinde. Plánuju větší rozbor, ale teď si musim jít uvařit a pak pracovat
Dík.
+ jestli se nudíš a kdyby tě zajímaly statistiky, tak tady -
http://soccernet.espn.go.com/team/squad?teamId=361&cat=starts&season=2009&leagueId=24&cc=5739
Ty děláš jak kdyby ty týmy neměli šanci se zlepšit. Wigan měl první rok s novým manažerem, který praktikoval uplně jiný styl fotbalu než ten předchozí idiot. Já NUFC přeju, ale kdyby skončil Wigan před nimi, tak bych nebyl překvapený.
Myslel jsem to předváděnou hrou a výsledkem - že NUFC by neměl hrát "jen" o udržení.
Tak si vemte aspoň někoho, ať mám důvod vás sledovat (i když to jsem si u Black Cats říkal taky...)
Black Cats bys nesledoval ani kdyby tam přestoupil Lloris, Cabaye a Benzema, to se nedá :-)
Ale jo, to snad už jo...
Tak to asi jo, ale zrovna Lorik je hráč, který by hrál naprosto stejným stylem při naprosto konstantních výkonech v Chelsea i v Maccabi Petah Tikve
Nech je.. Nechtěj ani Ruffiera
No... zas z něj nedělej poloboha, je to mladej gólman, kterýmu se povedla sezona a je nutno říct, že má před sebou Puygreniera, což je jedna ze dvou nejlepších věží v lize, neprohraje jedinej souboj a nepřejde přes něj ani myš. Já osobně si takovýho Ospiny nebo Audarda cením víc, ti mají v obraně cedník a svoje schopnosti dokazujou každej zápas...
Ale talentovanej je, o tom nemůže být pochyb. Jednou může být fakt extratřída.
Btw budeš dneska koukat?
Já z něj poloboha nedělám.. Puygreniera si zase tolik nevážím.. Občas dělá opravdu velikánský chyby a považuju za průměrného stopera.. I když letos má sezonu víceméně na jeho schopnosti výbornou.. Já nevím koho si vážím více, jestli Ospiny, nebo Ruffiera.. Ospina se mi ale zdá, že špatně vybíhá, ale za to má lepší skok a reflex.. Ruffier je zase kompletnější.. Audarda bych spíš dal až za tyhle dva.
Budu, dokoukám Spartu a pustím Bordeaux a mezitím kouknu i na Toulouse s Lille Jen škoda, že dnes za Nice nejspíš nebude Onyekwuchi
Puygrenier je letos skálopevnej, je pravda, že je to takový Cris-type, ale letos to fakt neskutečně drží, navíc je tam ještě Mongongu.
Tak Audard je imo z těchhle tří nejlepší, ale to je tím, že je o nějakých deset let starší a ty zkušenosti jsou prostě hrozně vidět. Ospinovou největší slabinou je, že neumí zavřít branku, občas připomíná ty gólmany San Marina, kteří předvedou pět neskutečných zákroků a pak dostanou sedmičku jasně, že za ty góly většinou vůbec nemůže, ale dostává jich prostě strašně moc. Takovej Hugo přesně tohle umí, když má den, vychytá nulu, i kdyby před ním stál pytel brambor...
Jestli koukneš na Toulouse, tak se mi pls zaměř na Fofanu jinak co bys řekl Casanovovi u vás?
Audard se mi prostě nelíbí více než tihle dva.. Puygrenier jak říkám, má celkem dobrou sezonu, ale občas si tu chybu neodpustí a ta obrana je hrozná.. Třeba s Lille to byla neskutečná tužka a myslím, že takhle špatně nezahraje vzadu ani Grenoble, nebo Boulougne..
Casanova v Bordeaux? To snad ani ne Bordeaux si zaslouží lepšího kouče
Že se ti nelíbí víc chápu, protože na rozdíl od gumídka Ospiny je velkej, stabilní a spíš včas a efektivně vyběhne, než by sebou plácal na čáře Dobří jsou všichni tři.
A Casanovu mám rád, je fakt, že je to ještě začátečník, ale třeba Carrassovi by neskutečně pomohl..
S tím, že jsou dobří všichni tři se shodneme
Casanova se ti líbí proč? zatím má s tím týmem, který má, celkem průměrný výsledky.
Od Baupa přebíral málem sestupující manšaft a hned v první sezoně skončil čtvrtej. Nakopl Fofanu, dostává hrozně málo branek. Letos mu odpadla hlavní útočná síla (Gignac), což je pro provinční klub vždycky těžko řešitelná ztráta, s tím by nic neudělal ani Mourinho. Hraje dobrej fotbal, kterej má systém. Trénuje teprve necelý dva roky a určitě půjde ještě nahoru..
Ať trénuje ještě pořád Toulouse.. To je pro něj tak akorát.. Jak říkám, na to jaký má tým si vede dost průměrně.. To 5.-6. místo by s tím měl uhrávat vlastně pořád..
Kuš, nováčkovská druhá sezona Navíc oni nehrajou špatně ani letos. Neříkám, že je nějaký zázrak, ale schopnosti prostě má. Navíc podle prohlášení je to hodně střízlivej člověk s dobrou reflexí. Líbí se mi prostě.
Ale ať zůstane v Toulouse, jsem pro
Ale jo, je to celkem (!!) mladej trenér.. Ale ještě je hodně brzo, aby přestoupil výš.. Zatím Toulouse ani omylem nepřerostl..
Je mu 48, to není žádnej věk
Já si už teď myslím, že bude v dohledné době lepší než Baup, který se plácá s Nantes kdesi ve spodní polovině L2. A to mají leccos společnýho - oba bývalí gólmani, +- stejně staří, jeden skončil s Toulouse třetí a rok na to málem spadl, druhej skončil s Toulouse čtvrtej a rok na to hraje klidnej střed (porovnej rozdíly). Rozdíl je v tom, že Baup má odtrénováno desetkrát víc a podobnou situaci jako zelenáč Casanova zvládl podstatně hůř.
No jo, tak ale o Baupovi se, myslím, nehovořilo o jeho povýšení do lepšího klubu Casanova má dobře našlápnuto, ale v Toulouse má práci ještě tak na 3 roky, minimálně..
Baup už v GdB byl a vyhrál s nima titul :)
Vidíš, když jsme ho naťukli, tak jsem si vzpomněl na Feindouna. Toho bych bral hned a okamžitě.
Baup měl kariéru srtrmou.. Ale dolů Feindouno už taky nebude co býval.. a ani předtím to nebylo nic lepšího, než má Bordeaux teď.. nebo si myslel do Auxerre?
Jasně ž ejo, hraje někde v Kataru, takže se přímo nabízí jedna výměna :)
Za Oliecha? Vždyť ten se vám teď rozehrál, ne?
Jako jo, ale kde není kvalita, tam forma nepomůže. On se hrozně moc snaží, ale nerozumí si s balonem, navíc na kraji zálohy je úplně na nic, protože i ve 4-4-2 hraje de facto jako křídlo... když se na pravou stranu zaměříš, zjistíš, že Cédric tam běhá od vápna k vápnu. Oliech se navíc často stahuje do středu, čímž mu uvolňuje prostor, a hraje jakési AM, kde je platný při napadání rozehrávky, presinku a přihrávkách nakrátko na Benoita nebo Irka, kteří už pochopili, že se mu musí nabídnout na pár metrů Já vlastně ani nevím, kde je jeho využití. U lajny asi ne, protože neumí vést balón, zadrbe každej protiútok, je jenom rychlej a hrozně vytrvalej (Keňan :P). Na AM taky ne, protože neumí dát pas, přihrává zásadně nakrátko, neumí přenést a roztáhnout hru, rozdělovat míče; navíc náš systém klasické AM vůbec nemá. Možná by se hodil na CF jako ten aktivní, buzerující útočník, který bude vytvářet místo Irkovi, případně se stahovat do hloubi pole, jenže tam máme Niculaeho. (Á propos, je docela pravděpodobný, že dneska bude hrát právě tam a Contout primárně na straně s tím, že si budou měnit pozice). Jediný, co mě napadá, je stáhnout ho dozadu do zálohy, protože je stejně zoufale nególovej, dokonce ani nestřílí, zato má troje plíce, snaží se a je hrozně agilní, je ho všude plno. Běhat kolem špílmachra
Benoita, dělat mu prostor a zároveň se podílet na postupných útocích - to by byla parketa pro něj. Jenže my nehrajem na postupný útoky, ale na brejky, který vůbec neumí.
Tak si to nějak přeber.
Takže Oliech prostě ne.. Ale k těm kvalitám co povídáš.. Možná by byl dobrou náhradou za Makouna v Lyonu.. Mohl by takhle lítat vedle Toulalana
Možná, jenže on tam nikdy nehrál. Ale dispozice by na to měl...
= Benoit zpátky na DM (á la Toulalan), Delvin jako bořič a držák uprostřed zálohy, Pascal jako tvůrce hry, na jednom křídle inteligentní útočník Ljuboja, na druhým mistr přihrávek Obraniak, vepředu Irek. Tým jako kráva.
Sorin - Hengbart, Coulibaly, Mignot, Grichting - N'Dinga, Pedretti - Ljuboja, Feindouno, Obraniak - Jeleń.
Ten Feindouno nee.. Raději se zaměřte na někoho lepšího..
Stačil by Birsa, sedělo by mu to tam víc než na straně.
Navíc je Feindouno myslím křídlo..
Stačil by třeba Feghouli.. Ten by k vám šel.. Nebo zkusit toho fracka Luana..
Je tam ještě Licata.. se kterým se uvidí, jak v přípravě.
Feghouliho bych bral taky...a Feindouno je, pokud vím, univerzál :)
Jj, jinak teď nevím, jestli vůbec dneska fotbal na netu stihnu.. Nejspíš se mi do toho vloží mladá a budu rád za Spartičku
Do některých klubů jsou tihle golmani zbyteční, na co je MU, Chelsea a dalším týmům golman, který je neustále zasypáván střelama... Je potřeba někdo, kdo je koncentrovaný 90minut i když se během té doby potká s míčem 10x, ne někdo, kdo je pod střelbou neustále.
V tomhle jsem pořád docela napjatý jak si poradí dlouhodobě Given v MC. 11 let byl zvyklý na děravou obranu a neustálou permanenci.
Když přišel Čech do Chelsea, tak to byl brankář, který do té doby v podstatě nepoznal dobrou obranu (nepočítám Spartu v lize, ale v LM)
Jak říká marty, Čechíno je slušnej argument :)
Ale je fakt, že v té době byl minimálně na úrovni dnešního Llorise. Minimálně. Ospina i Ruffier jsou zatím pod touhle úrovní, sice ne moc, ale jsou. A Ruffier je hrozně nezkušenej na velkoklub, může zazářit stejně jako vyhořet... jestli gólmana z Francie, kterej by bez mrknutí oka obstál ve velkoklubu, tak Mandanda, Landreau nebo Sorin. (Nebo Hugo).
100. pro Ruffiera
...v Arsenalu ?
Aj keď sú to legendy a treba im byť do smrti vďačný čo pre klub spravili, ja tomuto riešeniu neverím. Futbal sa od Kennyho posledného titulu v Anglicku strašne zmenil. Treba niekoho aktuálneho. Ja by som kľudne bral aj Joseho, ale radšej angličana, či Škóta.
myslim, že oba budou docela v obraze...
Rozumí tomu ti dva vůbec?Nebo je tam chcou protože jsou legendy?
ne, oni spadli z Marsu a nikdy ve fotbale netrénovali a ani se v něm neustále nepohybují...
Pro Liverpool ideální
to jim nevysvětlíš.....trénování přeci zapomeneš během dvou měsíců
nebolo by nič krajšie ako vyhrať titul pod Dalghlishom, ale neverím tomu. Je to dlhá doba
nahod lepšího trenéra,já bych bral oneila ale hned jako druhou variantu tihle dva
Číst tě v blázinci neučili?
kdo říká že sem ten článek četl?
Tak příště komentuj článek, který čteš. Kdo tady má ty tvoje blivance číst?
nikdo tě nenutí abys je četl
Tím, že je sem píšeš, nutíš normální lidi, kteří si chcou zadebatovat, aby to četli.
To je tak obtížné , když vidíš napsáné tučně ♥Cukroušek♥ nečíst co je pod tím?
Co ti Aero???
200. pro důstojnější Liverpool.
ale jenom o trošku
Díky Rafo za vše. Je čas na změnu, hodně štestí.
štěstí *
Za tuhle variantu bych byl strašně moc rád, zvedlo by to zájem i fanoušků, Dalglish už kdysi ukázal, že může být dobrým manažerem. Jen by mohl být problém v tom, že už dlouho nikde nepracoval a tehdy se hrál jiný fotbal. Ale přehled snad má a mohl by v LFC alespoň trošku oživit zasšlou skotskou slávu. Poslední Skot byl Gary McAllister. O tom se mimochodem mluví jako o možném kandidátovi na manažera v Coventry.
jesus, snad McAllister do Coventry nepůjde...
Nemyslím si, že by tam šel. Nemám přehled, jestli už někde někoho vedl, ale ten tým potřebuje někoho zkušenějšího. Podobně hrozivě vypadají i jména jako Southgate nebo Ince, které s Coventry spojují.
vedl leeds... po počátečním úspěchu to potom ale strašně kurvil... pokud si pamatuješ Ramose v druhé sezoně u spurs, tak to bylo úplně stejné...
Jasně, že pamatuju. Aha, jak říkám no, chce to někoho zkušenějšího, i než byl Coleman.
myslíš našeho liverpoolskýho zidana s odstatejma ušima
Néé, drž se, Rafo.
Nebuď škodolibej.
To by mohla bejt legrace Ale neveril jsem Keeganovi a rikal, jak mizerne pod nim bude NUFC hrat, nakonec hrali jeden z nejatraktvinejsich fotbalu v EPL za poslednich par let. Kazdopadne i tentokrat bych optimista nebyl, radsi at prijde Hughes. Umi hrat s prumernyma tymama na daleko vyssi urovni nez kam patri.
Abych to upřesnil, ta poslední věta je až nepříjemně realistická.
Co ti Aerosmith???
Večer ti napíšu, zatím to vypadá špatně, ale snad to vyřeším. Večer ti napíšu na fb.
Nový tréner by určite priniesol čerstvý vietor.
Ať si zůstane kde je a k nám ať se rychle obrátí zády. Ať už ty spekulace skončí, jeho spojování s námi mě znepokojuje a irituje.
sám nevím jestli by měl zůstat nebo ne ... je na něho velký tlak vedení i fans liverpoolu chcou konečně titul a ten se mu získat nedaří ... Rush a Dalglish se mi líbí jsou to legendy
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele