Beckenbauer: Ribéry buď prodlouží, nebo odejde
Prezident Bayernu Mnichov Franz Beckenbauer by rád ukončil spekulace ohledně budoucnosti Francka Ribéryho. Francouzský záložník by měl brzy prodloužit smlouvu, nebo ho klub raději prodá.
O Ribéryho mají velký zájem špičkové kluby ze Španělska a Anglie. Píše se o Manchesteru United a Chelsea, nejvíce však o Realu Madrid s Barcelonou.
Prezident Bayernu Franz Beckenbauer se chce vyhnout zbytečným spekulacím, rád by proto Ribéryho budoucnost vyřešil. "Vidím jen dvě možná řešení. Ribéry buď prodlouží smlouvu a bude klid, nebo ho prodáme," prohlásil pro deník Bild.
Německá legenda ale neskrývá, že by o francouzského reprezentanta nerada přišla. "Ribéryho považuji spolu s Cristianem Ronaldem a Lionelem Messim za aktuálně nejlepšího fotbalistu světa. Kdyby odešel, byla by to po Diegovi pro Bundesligu další obrovská ztráta," neskrývá.
Ribéryho osud je zatím nejasný, zvlášť když si hráč opakovaně ponechal pootevřená vrátka k přestupu. 26letý záložník má nyní platnou smlouvu do léta 2011. "Když se rozhodne odejít, bude velmi těžké ho udržet," ví Beckenbauer.
Bayern by v tom případě obdržel tučné odstupné, údajně kolem padesáti milionů eur. Podle německých a španělských médií je nyní nejžhavější zájem Realu. Bílý balet může jako součást odstupného nabídnout Nizozemce van der Vaarta se Sneijderem, které by v Bayernu rád přivítal nový trenér a jejich krajan Louis van Gaal.
O Ribéryho mají velký zájem špičkové kluby ze Španělska a Anglie. Píše se o Manchesteru United a Chelsea, nejvíce však o Realu Madrid s Barcelonou.
Prezident Bayernu Franz Beckenbauer se chce vyhnout zbytečným spekulacím, rád by proto Ribéryho budoucnost vyřešil. "Vidím jen dvě možná řešení. Ribéry buď prodlouží smlouvu a bude klid, nebo ho prodáme," prohlásil pro deník Bild.
Německá legenda ale neskrývá, že by o francouzského reprezentanta nerada přišla. "Ribéryho považuji spolu s Cristianem Ronaldem a Lionelem Messim za aktuálně nejlepšího fotbalistu světa. Kdyby odešel, byla by to po Diegovi pro Bundesligu další obrovská ztráta," neskrývá.
Ribéryho osud je zatím nejasný, zvlášť když si hráč opakovaně ponechal pootevřená vrátka k přestupu. 26letý záložník má nyní platnou smlouvu do léta 2011. "Když se rozhodne odejít, bude velmi těžké ho udržet," ví Beckenbauer.
Bayern by v tom případě obdržel tučné odstupné, údajně kolem padesáti milionů eur. Podle německých a španělských médií je nyní nejžhavější zájem Realu. Bílý balet může jako součást odstupného nabídnout Nizozemce van der Vaarta se Sneijderem, které by v Bayernu rád přivítal nový trenér a jejich krajan Louis van Gaal.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Rummenigge je přesvědčen o Ribéryho setrvání
10.07.2009, 17:59
Real vzdává boj o Ribéryho. Získá ho Barcelona?
08.07.2009, 15:45
Ribéry chce svou situaci rychle vyřešit
06.07.2009, 10:13
Van Gaal chce divadlo kolem Ribéryho rychle vyřešit
05.07.2009, 18:51
Ribéry chce přestoupit do Realu Madrid
02.07.2009, 11:44
Chelsea plánuje příchod Ribéryho, nabízí 59 miliónů eur
28.06.2009, 10:58
Zidane láká Ribéryho do Realu Madrid
14.06.2009, 15:09
Hoeness: Ribéry zůstane v Bayernu
03.06.2009, 15:58
Manchester United prý nabízí za Ribéryho 1,9 miliardy korun
05.05.2009, 15:35
Bayern by ztrátu Ribéryho zacelil Diegem
04.05.2009, 13:49
Ribery pohrozil Bayernu možným odchodem
30.04.2009, 15:28
Komentáře (151)
Přidat komentářDo Španielska !!!
------------------------------ Xabi Alonso ----------------- Diarra ----------------------------------------
Robben ------------------------------------ Kaká ---------------------------------------------- Ribery
--------------------------------------- Higuain -------------------------------------------------------------
Zajímalo by mě jak by to vypadalo...
zaloha neni vubec spatna, ale chybi ti tam hrotak, kterym higuain myslim neni
Higuaín hroťák je, druhá věc je jak by se mu vedlo na hrotu samotnýmu.
higuain je utocnik, ale myslim, ze klasicky hrotak to neni. co jsem sledoval, tak hraje casto trochu vic zprava nebo zhlouby pole, klasicky hrotak je treba v realu rvn nebo kjh
Nemyslím si, že je Higuaín pohrot nebo křídlo, ale ani si ho neumím představit na hrotu samotnýho, je to prostě útočník do dvojice.
Gonzalo hrával v Argentině z křídla. Sám to hráč na hrot určitě není, ale Real má dva docela slušný hroty - RVN a Huntelaara.
Já se bavím o tom co hraje v Realu, v Argentině to bylo něco jinýho. Na hrotu s RvN nebo KJH by se mu vedlo asi nejlíp, a o to mi šlo.
To samozřejmě
ale i kdyz hraje v utoku s nekym, tak on ten hrot primo neni, treba by se to dalo prirovnat ke hre aguera v atleticu, kde on rozhodne taky neni hrotem, hrotem je forlan
higi je spíš podhrot ale na hrotu hrát může ale není to čistí hrot jako Huntelaar nebo RvN
Higuaín hroťák neni. Hrál prakticky vždy jako SS či ze strany. Jestli tedy odejde ten Ruud, tak by měl Real nějakého útočníka přeci jen koupit. Ale nejen v tomto případě, mel by ho koupit tak jako tak.
Pokudby přišel ještě jeden hrot, tak by Real musel rezignovat na klasická křídla. Raul, Hunter ani Higuain jimi nejsou a kdyby přišel ještě čtvrtý do party (a to nepočítám Ruuda), byla by to celkem solidní kaše na to rvát se o jedno místo v sestavě.
Místo Higuaina Villu nebo van Nistelrooye a vypadalo by to super ale aby to taky fungovalo...
presne, pro real by bylo nejlepsi privest na hrot villu, vypadalo by to opravdu skvele, ale doufam, ze by to moc nefungovalo
taky je otazka co s chudakem higuainem
toho se právě bojim že spolu s Huntelaarem by jenom seděli navíc prý v Pérezovích plánech nefiguruje Robben.......
mne je to docela sumak, fandim atleticu, ale nemyslim, ze robben je pro real natolik klicovy. hraje hrozne na sebe (az moc), sobecky, netymovy hrac, kvality bezpochyby ma, ale proste to neni to prave orechove. kjh je otazka, taky si nemyslim, ze pro real je to hrac do zakladni sestavy. pro real by ale jen dobre, kdyby zustal...
Tak v prvních zápase pod Ramosem byl takřka jediný, kdo dokázal něco vymyslet a Real doslova táhl, i když většinou jen táhl na branku...
No u Robbena je hlavně problém v tom, že se jednou dobře vyspí (nebo něco jinýho) a pak zahraje výborně, ale je klidně schopnej další tři zápasy de facto vynechat.
nevyrovnana vykonnost, solovani a tahani vseho na sebe hraji proti nemu
to je pravda ale tuhle sezonu vicemene nemel Real playmakera tak Robben střílel jak to šlo..... kdyby podlě mě přišel nějakej kvalitní playmaker tak by to mohlo fungovat....
no pokud by chtěl Real Villu, tak musí Perez sáhnout podstatně víc do kasičky ... prý nabízel 25 milionů a minimální požadavek je 40
Chelsea prý nabídla 45mil
to už je lepší částka, ale zas Villa by radši zůstal ve Španělsku ... a krom toho kdyby šel do CFC tak si ho nemůžeš dát jako hroťáka do té své sestavy místo Higuaina ... ale aspoň z toho porovnání nabídek vidíš kdo o něj má větší zájem
Byla by zase byla obrovská škoda Higuaína nevyužít.
Všechny tyto předpokládané sestavy vždy narazí ne jediný problém...a tím je, že Raul prostě bude hrát...
Tak jako osamocený hrot by možná byl lepší než Higuain, ale podle mě by byl nejlepší na ten post z Realu Negredo...
negreda si bohuzel real necha odejit, stejne jako treba soldada (ktereho ja povazuji za jednoho z nejlepsich hrotu pd).
Bohudík... ne bohužel. Do Valencie jako náhrada za Vilku by nebyl špatnej.
Raul by vůbec bnebyl dobrý hrot, ale byl by z něho dobrý tříděný odpad...
ale prosimte, v atleticu uz pro nej mame moc pekny dres i s cislem
myslíš, že má Forlánovu velikost?
presne jsi vystihl moje umysly
Tak Negredo je ještě lepší jak Soldado.
to je jednak tezky rict a jednak tady nikdo neporovnaval jejich kvality
Je to těžký říct toto je muj názor. Jinak Soldado nějaký možnosti v Realu dostal (netvrdím že jich bylo moc) a nikdy nepřesvědčil. Přijde mě na velkoklub takovej moc hodnej a neprůbojnej.
hodnej
uz jenom to, jak tahne getafe je obdivuhodny, jeho strelecky schopnosti taktez. v mnohem mi pripomina prave negreda, i s temi jejich hostovanimi a myslim, ze dpoadnou oba stejne
Soldado a hodnej? to je přesně ten typ, co v životě nechci potkat, ale možná Vojáček jenom tak vypadá...
mimochodem, o javimara se vam zajimaji citizens
Netvrdím že nedopadnou stejně ale alvaro má postatně větší šance
nemyslim, ale o tomhle tezko diskutovat. myslim, ze perez s nim pekne zamete
tak jasný, ale i Soldado šance dostal a Alvaro doufám taky dostane po letošních střeleckejch hodech. Ale obavu mám pokud ho nebude chtít Rafa bude souhlasit s prodejem Xabiho pokud do transakce bude zahrnutej Alvaro to by Perez určitě neodolal
navíc Liverpool na tom není nejlíp, co... ale na Javimara si může nechat zajít chuť!
uvidime, nedivil bych se, kdyby spanelskou kolonii v liverpoolu ochuzenou o xabiho rozsiril pro zmenu jiny bask
Já bych se docela divil... jednak pochybuju, že by Liverpool dal dohromady 30 mega... a za míň Javiho nepustíme, leda, že by přišel ten váš Navařan... a navíc opravdu pochybuju, že by Javimar chtěl zrovna teď odcházet a navíc na lavičku...
Pro něj je El s Athleticem mnohem víc, než Lm s Liverpoolem.
tak lakat by ho liverpool mohl s raulem garciou se rozluc, nechapu proc se ve spojeni s nim spekuluje s athleticem nebo osasunou, urcite by je vymenil za hru nahore a ligu mistru
To si taky myslím.
Pro Negreda, ale podle všeho tam bude David Villa.
no uvidíme............ s Kaká taky málo kdo počítal že bude takle blízko Realu.........
nějak podobně reagujeme, Sebyku...
pod ku nam Francku
To Pérez nedovolí
Perez zatím skoro nic nedokázal... může si třeba zuby vyskřípat a Laportu to moc trápit nebude
"Pérez? A kdo to je?" smál se Ribéry pri odpovedi na prestupove spekulacie ohladne Realu
francek pujde do barcy
o Xabim si nechaj leda tak snívať
s Alonsem nepočítej
kterej diarra je jich tam truchu vic
Místo Ribéryho Silva a místo Higuaina Negredo nebo Villa, to je podle mě pravděpodobnější varianta.
pro riberyho uz mate prichystany i misto v kabine co?
no Calderon naháněl Kákáče cca 2 roky Pérez je ve funkci týden a uš má SKORO podepsanou smlouvu......
a to si jako myslíš, že se to dá srovnávat? Loni by Perez Kaká nevytáhl, ale situace v Miláně se změnila.
Každopádně dát 65 milionů za hráče, kterej je rok vlastně bez formy, tomu říkám odvaha.
odvaha a predovsetkym risk..Kaka je velke futbalove meno, ktovie ako sa chyti, aka bude jeho motivacia, forma, ci sa mu vyhnu zranenia...atd..
kazdopadne prehnana suma
Tak odvaha to je určitě, ale počítá se s tím, že za 6 let se na něm díky nadšenému Adidasu, bwin, 50% ze zisků hráče a samozřejmě dresům a suvenýrům vydělá odhadem 240 mega.
240mega? tomu ani sam neveris
To asi jo, tohle Perezovi vždycky šlo, ale zatím především na úkor výsledků
no s tím že by byl bez formy nevím no ... dneska tu někdo dával odkaz na tabulku kde bylo hodnocení hráčů Série A v uplynulé sezóně a nejlepší ze středopolařů tam byl Kaká ... takže až tak špatně na tom asi nebude
No a proč ho neprodali za 100mil city když mohli?Já jenom řikám že Peréz je víc cílevědomější a de si zatim než Calderon kterej jenom furt kecal do novin a nic..........
Kaka v M.City? ak by sa AC topilo v dlhoch a predaj v zime by bol nevyhnutny z financneho hladiska Kaka by odisiel, ale taka situacia nenastala
Teraz bude mat AC na prestupy o 65 mega viac a ak budu sikovny privedu 2-3 velmi kvalitnych hracov ktori do muzstva zapadnu budu platnejsi ako jeden Kaka
Protože by tam Kaká nešel... a protože je situace opět jiná. kaká to evidentně zvažoval, AC na něm tudíž chce vydělat, dokud je čas.
Takle ale příjdou o top hráče kterej se bude těžko nahrazovat (teda pokud dinho nechytí druhej dech)
Nj, ale asi vědí, co dělají... mohou koupit tři nadějné hráče velmi vysoké úrovně.
A nebo Silvu...
španělům se moc v Serii A moc nelíbí to spíš do Prepier League
tak skoro 10 min po půlnoci tak přestoupil ?
Prej až ve dvě
---------------------Toure-------------------
---------Xavi-------------------Iniesta------
-----Messi---------------------Ribery-----
-----------------Eto´o--------------------
A Henry si jako za výbornou sezónu zaslouží lavičku?
to netvrdim, ale tazko ocakavat, ze ju zopakuje..to po co do Barci prisiel dosiahol a jeho odchod je taktiez dost pravdepodobny...ale uvidime
taky nevim proč chtějí riberyho když mají Henryho + Pep chce místo Etoa Ibrahimoviče.......
Tak nevím, co si o tomhle mám myslet... Pepa jsem považoval za rozumnýho trenéra...
S tym Ibrahimovicom to uzt nie je tak zhave ako to bolo. Zacali sa jednania ohladol predlzenia s Eto´om, takze ak predlzi, bud ta moznost padne, alebo pride Ibra za 70 mega( co ale Barca udrcite neda) + su dalsie alternativy v podobe Villu, Forlana a Benzemu(ale tam by ta suma bola tiez mastna).
hmm to by si druhej tým musel vzít nahradní míč aby si vůbec zahrál Messi,Iniesta,Rybery.Co bude s Henrym?
tak bohuzel tebou jmenovani hraci jsou az na jednu vyjimku doslova ze skla a i v takove lize jako je primera tech zraneni mohou posbirat za sezonu hodne
ale letos to zvládli.
Btw. kaká oficiálně obul balerínky...
můžeš dát link?
letos k memu prekvapeni ano, iniesta to odnesl az na konci a zase je mimo snad 8 tejdnu
zdroj? na strankach realu jeste nic neni
uš jo........... Kaká je v Madridu
http://www.realmadrid.com/cs/Satellite/es/1202773589862/noticia/ComunicadoOficial/COMUNICADO_OFICIAL_2009-06-08.htm
"U nás", ale ta tiskovkaa měla bejt až ve dvě ráno, no... každopádně je to už docela jasný, teď ještě Ronalda a třeba toho Joey Bartona by mohli dostat jako bonus
taky jsem se ted koukal
joey barton by neskodil, bojovnik co by zlamal "omylem" kaka obe hnaty na treninku se vzdycky hodi
jojo, bojovník a srdcař... by si rozuměl s Gutim...
No tak jedna přestupová sága je za náma,čeká další...........
A řekl bych že náročnější
Nechcelo by to radsej zapracovat do teamu zopar odchovancov ? Negredo, Granero a spol
jen je nech...
to pod perezem prave nehrozi, doufam, ze atletico aspon nejakeho klofne
mimochodem, granero uz je sezonu hracem getafe
Zajímavý může bejt například jak to bude dál s Garayem... ačkoliv Pellegrini je vlastně ten správnej trenér, kterej z Garaye udělá to, co z něj Real chce.
To je ale stejně jako Negredo muže být v letě vykoupen zpět
aha, vidis a ja si myslel, ze ze strany realu je to stale pouze hostovani
Tak u vás je to v tomto směru hotová katastrofa, ani ten náš Jurado vám k ničemu nebyl (a jak teď hraje).
Jinak na Granera máme práva.
No on jim třeba Jurado ještě na něco bude...
ja vim, ze na granera mate jednak predkupni pravo a jednak nejak nizkou cenu na zpetny odkoupeni. jurado odesel do mallorky POUZE na hostovani a po sezone se vraci k nam, pristi rok se s nim pocita, pomalu by mohl nahrazovat simaa. jinak je mi samozrejme lito prodeju jako braulio, gabi, ze castro (i kdyz to je vlastne traged, takze zas tak ne ), atd., taky me mrzi, ze se vic nazapracovava nacho camacho. ale myslim, ze abel jako pravy atlét se madrackovym srdcem tohle trochu zmeni
Jurado podle mě není hráč na Simaův post, potřebuje víc volnosti. V našem béčku i za Mallorcu hrál nejlíp na pozici staženýho útočníka.
to mas naprostou pravdu, ale v nasem rozestaveni bohuzel klasicke AMC neni. museli bychom rozestaveni zmenit (coz by se tedy mne osobne moc libilo), na AMC jurado/raul garcia a na DMC camacho/raul garcia. jurado vubec neni klasicky kridelnik (typu simaa) a musel by se hodne predelat a hodne si zvykat, uvidime, jak to abel vyresi
No on na tom není moc dobře fyzicky, takže jakákoliv práce u lajny, hlavně ta dozadu, ho dost vyčerpává. Vidím ho jako zdvojení Kuna, ale do útoku asi budete chtít nějakou posilu, takže si chlapec asi zase moc nekopne.
tak nasi kridelnici (maxi se simaem) uz ta jako tak dozadu vubec nepracuji, kvuli tomu taky hrajeme na dva stity, protoze by to jinak byl hroznej pruchodak. primo jako zdvojeni kuna nevim, kun preci jen hraje cisty utok (ne hrot) a jurado si myslim cisty utocnik neni a nikdy nebude, mohlo by se to ale aspon zkusit. bohuzel proste v momentalnim rozestaveni atletica neni pro jurado misto, kde by vyuzil svuj potencial (stit hrat vubec nemuze, levy kridlo to primo neni a utocnik uz vubec)
dokud bude Peréz Prezidentem tak se asi nedočkáš, ale jinak souhlas.......
Ribery buď prodlouží smlouvu, nebo odejde? A jaká je další alternativa?
Co takhle neprodlouží smlouvu a zůstane...
Pravděpodobnost,že neprodlouží smlouvu a zůstane je téměř nulová.Je to podobné jako u dítěte má-li se uhodnout pohlaví a jsou 2 pokusy.
I když je pravděpodobnost nízká, je to alternativa. U pohlaví dítěte je třetí alternativa s nulovou pravděpodobností, takže bych to nesrovnával...
že neprodlouží a za dva roky odejde v podstatě zadarmo...
Ten real už mě štve nejdřív Kaká teď Ribéry...Proč ho třeba nechce Liverpool?? Doufám že prodlouží v Bayernu
A muzes mi rict kde by na nej Liverpool vzal bohuzel dyt ma dluhy jako blazen
Ten Beckenbauer je chytrej on bud prodlouzi nebo odejde a jsou snad jeste nejaky jiny reseni
tam jde o to, že když by neprodloužil a oni ho letos neprodali, tak by v příští, resp. přespříští sezóně odešel zadarmo a tomu by se určitě vedení bayernu rádo vyhnulo
Pojd do Manutd náhrada za Giggse by to byla skvělá.
ja myslel, ze nahrada za giggse je budoucnost manchesteru nani
Jednoznačně do Barcy. Přestupovou částku bych viděl 30-35 mega+Hleb, což je pro mě pořád akceptovatelný... Ribéryho budeme potřebovat...
Barca by se ted hlavně měla zaměřit na levýho beka
Barca nikoho nepotřebuje, ten tým funguje skvěle
Ale co s Henrym?
Ale nééé, Ribery bych v Realu vítal ale né za cenu pustit Sneijdera :(
Tak to já bych Sneijdera klidně pustil
hned a klidně přibalit VdV
Frank musi zustat v bayernu byla by to velká ztráta pro bayern takoveho hrace by jen tak nesehnal
v Man.Utd. by mu to nešlo, to radši at jde do Realu Madrid
Vysvětli, proč by mu to v ManU nešlo??
Zdravím.
Mám na dnes velmi zajímavý zápas.
Naprostá 100% jistota. Dám ho dnes zdarma.
info zde:
http://weto.blog.cz/
Aspoň že slušně pozdravíš, když seš takovej šmelinářskej hajzl .
v Man.Utd. je C.Ronaldo a oboum to vyhovuje líp na pravý straně
No tak u CR se silně spekuluje o odchodu do Realu, a za druhé pokud se nepletu, Ribery hraje v Bayernu zleva..
Asi ideální scénář by byla koupě Ribéryho příští léto, ale jak se tak dívám na náš našlapaný program, tak jeho příchod vůbec nebude na škodu. Od Henryho se taky nedá očekávát, že bude tak výborný jako minulou sezonu, zvláště když svůj na svůj vrchol v Římě dosáhl...
Jinak příchod levého beka už je velmi blízko, Depor má finanční problémy a 10 mega + někdo z béčka jim příjde vhod.
tím levým bekem samozřejmě bude Felipe.
Filipe
Ked chce odist tak mu vtom nemožeme branit to jasne Ale nechapem prečo musi hned odist ked nepodpiše zmluvu..ved može aspon ešte totu sezonu dohrat..ale ma ešte na 2 roky zmuvu a beckenbauer vie že z tochto hrača bayern dostane vela penazi..Už tu ide asi len o peniaze......
Když bude mít smlouvu na rok,tak bude stát o to méně,než když má smlouvu na 2 roky.Takže bud prodlouzi,nebo necht jde.
jaaj.tak aaspon nech na nom zarobime..aj tak je moj nazor taky že v Reale sa len hviezdy kazia.a neverim že sa mu v reale darit jak u nas....Inak Trollo čital si o tej posile z Twente?
jj cetl,jsem zvedavy,co to je zac,protoze ho neznam
Take me home, United road.....
Naštastie Ribery ma cenu 50000000eur a to zanho nikto neda
Do Barcy s ním
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele