Bayern byl zkrátka lepší, shodli se hráči Juventusu

11.04.2013, 09:55
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (138)

Přidat komentář
rossoneri89

Juventus

Reagovat
smazaný uživatel

Kez by takhle reagovala vetsina tymu pri porazce.. Treba to vyjde za rok. Juve

Reagovat
FUnk

Reagovat
smazaný uživatel

Na druhou stranu - na co se chceš vymlouvat po dvou prohrách 0:2 ...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Copak to nevidis, co nektery tymy vymysli po jednoznacne prohre (prohrach)? Ja jsem jen rad, ze to Juve nedela a vytvari si tak dobry image klubu.

Reagovat
smazaný uživatel

Před Juve klobouček, že to vzali takhle. Na druhou stranu to fakt bylo docela jasné.

Reagovat
smazaný uživatel

Ne vždy je to tak dobré.

Reagovat
C-M@ster

Reagovat
rossoneri89

presne tak ... nie ako jeden nemenovany katalansky klub ktorym pri prehre vadi aj zle zoskupenie hviezd na zamracenej oblohe

Reagovat
smazaný uživatel

to jsem nečetl. Máš někde vyjádření?

Ne, vážně - hrálo se u vás na povrchu, že se za balonem prášilo. To není hodné LM.

Reagovat
Al Capone

prý a teď vážně a už začně brečet

Reagovat
smazaný uživatel

už končím

Reagovat
Al Capone

První tvůj normální příspěvek

Reagovat
rossoneri89

ale na tom istom povrchu sme hrali aj my...... podmienky boli rovnake a myslim ze aj po zapase s PSG mal Roura nejake blbe reci ...

Reagovat
j_mrazik

Ale vy jste na to pole zvyklí, to nejsou normální podmínky pro ligovej fotbal.

Reagovat
smazaný uživatel

ona celkově ta výmluva "máme prostě dlouhodobé problémy s trávou, tak se s tím smiřte" je docela mimo. Jakoby Málaga přišla na FIFU s tím, že prostě "má dlouhodobé problémy s financema, tak se s tím smiřte ..."

Reagovat
Al Capone

jiri - fcb11.04.2013 10:17

už končím

Reagovat
smazaný uživatel

Al Capone11.04.2013 10:19

První tvůj normální příspěvek

Reagovat
Al Capone

Klasicky zase meleš úplně z cesty

Reagovat
Mr.Jindros

Existují nějaká pravidla. Povrch odpovídá pravidlům. Situace Malágy ne (nebo to hrozilo nebo jak to vlastně bylo).

Já vím, velmi těžké pochopit.

Reagovat
smazaný uživatel

Ona ta blbá narážka na "házenou" byla nejspíš jen výmysl médií (blbým překladem, chceme-li ...).

Reagovat
smazaný uživatel

Vždy som tvrdil že v Banskej Bystrici by Barcelona nikdy nevyhrala Tam akurát kopať zemiaky.

Reagovat
smazaný uživatel

Nedať ani gol ? Hamba talianskemu futbalu A to je mi Juventus sympatický.

Reagovat
The Krupy

Hamba, no...

Reagovat
smazaný uživatel

aká hanba? sa pozri na všetky vzájomne zápasy Juve s Bayernom.......to že ich raz vyradili, pre koho je to hanba?

Reagovat
smazaný uživatel

Gratulace Bayernu.

Zápas vypadal jako vyrovnaný, do gólu jsme byli i mírně lepší. Ale nejdůležitější momenty jsme nezvládli. Ve finální fázi vždycky míč odskočil (Pogba snad třikrát!!!), což se hráčům Bayernu nestávalo. Každý odražený míč měl Bayern a to taky není náhoda. Na Bayern nám chybí kvalita a takticky jsme na tom nebyli tak dobře, aby to na ně stačilo.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
10

v čem vidíš hlavní problém toho fyzickýho úpadku oproti minulý sezóně? to není jen o Bayernu, trvá to celou sezonu...

Reagovat
smazaný uživatel

Liga Mistrů. Hráči to nezvládají fyzicky a i toho musí mít plné zuby po psychické stránce. Jsou přefotbalovaní a nemají tu chuť, díky níž dávali do zápasu všechno.

Reagovat
smazaný uživatel

Jinými slovy Conte a jeho "rotace".

Reagovat
10

hm, ne že bych přesně tuhle odpověď nečekal už jsem to tady psal, mám obavy, že na tohle Conte a Juve dojede, letos se to může schovat za silnější Bayern a slabší konkurenci v lize, ale ten efekt setrvačnosti nebude trvat věčně...

Reagovat
Melchior

zajímalo by mně, jestli Pirlo ještě může být tolik platný i v další sezoně, jako např. v té minulé, nebo jestli už to za něj bude muset vzít Marrone / Pogba..

Reagovat
10

uvidíme, věřím že pořád bude, přestože mu za měsíc bude 34...v Pogbovi a Marronem má Juve dobrý nástupce, ale Verrattiho asi teď nejen Marotta a spol. hodně litují

Reagovat
DelPiero137

Marca nemam moc nastudovaneho, videl som ho v par zapasoch, ale nie je on trochu vysunutejsi? Predsa Prilo, Marrone hraju hlbsie, Pogbic ma ofenzivne vypady, ale ani jeden z nich nehraje tak vysoko.

Reagovat
Mr.Jindros

Vůbec. S Pirlem bych určitě prodloužil, ten může hrát klidně ještě tři sezóny.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale on není debil, pochopí to.

Reagovat
DelPiero137

Ten fyzicky rozdiel bol vcera markantny, a to sme boli "odpocinuty" po Pescare. Svoj podiel ma aj nepritomnost Vidala, Litchy (nie ze by som sa nato vyhovaral).

Vytazenost uzkej skupiny hracov sa prejavi aj na psychike. Napr. stoperi ak mozu, hraju stale. Nie je tam absolutne ziadna rotacia, mozno v pohari par krat Marrone. Pirlo "musi" byt v kazdom zapase opora po psychickej a fyzickej stranke. Tolko zapasov za posledne 2 sezony je skratka vela.

Reagovat
smazaný uživatel

Juve ide pomaly hore....sympeticke vyjadrenia......Bayern je proste najlepsi momentalne......Juve im to za nejaky cas vrati

Reagovat
smazaný uživatel

čest poraženým

Reagovat
The Krupy

Tuším to písal Peti, a z jeho názorom sa plne stotožňujem. Nemrzí ma ani tak to vypadnutie keďže štvrťfinále je krásny výsledok, ale spôsob akým sme pristúpili ku zápasu. Tak či onak, gratulácia Bayernu. Ten tím síce rád nemám, ale získal si môj rešpekt. Futbalová mašina ktorá si ide za svojim cieľom, a fakt neviem kto ju zastaví. Úspech si zaslúžia asi najviac.

My sa nemáme za čo hanbiť, Conte urobil s tímom za dva roky obrovský kus práce, a od temných čias dvoch siedmych priečok v lige sme získali titul ako neporazený tím, dobre to máme rozbehnuté aj túto sezónu a v prvej účasti v LM po rokoch sme sa dostali do štvrťinále. Ešte máme pred sebou obrovský kus práce, a tak dúfam že toto vypadnutie, keď už nič, pomôže Conteho kariére. Ten top útočník je fakt nutný, uvidíme ako vedenie zareaguje v lete.

Výkony v oboch zápasoch mali od toho čo by som chcel vidieť ďaleko, ale čo sa dá robiť. Sláva víťazom, česť porazeným. Forza Juventus, rešpekt Bayernu.

Reagovat
Al Capone

Tak korupčníci konečně venku

Reagovat
The Krupy

Ale ako sa tak dívam na Bayern, tak pod Guardiolom môže len stratiť. Nezávidím mu, pretože na takúto sezónu sa mu bude nadväzovať len veľmi ťažko.

Reagovat
smazaný uživatel

První silnější soupeř a korupčníci jsou konečně venku.

Reagovat
The Krupy

Chelsea bola čo ? Doneck ? Niekedy treba pred napísaním príspevku použiť mozog. Bayern bol nad naše sily, ale dovolím si povedať že by s nimi rupli všetky tímy v súťaži, možno s výnimkou Barcelony.

Reagovat
smazaný uživatel

Chelsea byla na podzim ubohá. Nad tim si snad nechcete honit triko ne?

Reagovat
The Krupy

Bol to stále úradujúci šampión Ligy Majstrov, takže áno.

Reagovat
Talker

Letosni Chelsea byla nejslabsi za posledni dekadu. Hlavne co se tyce zkusenosti. Nemame kadr na urovni, aby souperil s top10 tymy na svete momentalne.

Reagovat
smazaný uživatel

ani top 20 , kdyby nevypadl smolně Inter ovcomrdama z Tottenhamau

Reagovat
clinger

byla ubohá.v tomhle to neukecáš

Reagovat
Biozdenda

nebyla úbohá. Jen se snažila hrát oproti minulému ročníku fotbal. A proti disciplinovanému Juventusu a překvapujícímu Šachtaru neměli šanci

Reagovat
Biozdenda

ubohá byla v loňském ročníku s řeckou taktikou

Reagovat
Biozdenda

a já si troufám tvrdit, že jediný tým, který by ještě mohl letos Bayern zastavit je Real. Barcelona pro ně nebude výraznější problém.

Reagovat
Il Architetto

Reagovat
Mr.Jindros

Čtvrtfinále je adekvátní. Zrovna dvakrát prohrát se nemuselo, ale co se dá dělat...

Škoda, že v tom prvním zápase byli všichni strašně překvapení, na jaké úrovni je soupeř. Připomínalo to první zápas s Doněckem, akorát s ještě kvalitnějším soupeřem a horším výsledkem. V tom druhém už se s tím za daných podmínek moc dělat nedalo.

Reagovat
herbage

no, adekvátní, měli jste štěstí na los, i když na druhou stranu jste si museli těžce vydřít postup z 1. místa ve skupině

Reagovat
Mr.Jindros

Štěstí na los byl jen Celtic, skupina i Bayern bylo skoro to nejtěžší, co bylo k mání. Jako celek bych to jako štěstí nehodnotil.

Reagovat
herbage

jo, v celku asi ne, i když skupina byla důsledkem toho, jak hrajete v Evropě v posledních letech, takže bych to ani nenazýval smůlou. Stačí si vzít, jaké skupiny měla poslední tři sezóny Borussia v LM a EL a taky se s tím musela poprat. Přitom stačilo málo a ve skupině jste byli druzí a to byste skončili nejspíš už v osmifinále. Ve čtvrtfinále si už člověk nevybírá a že jste dostali zrovna Bayern bych jako smůlu neviděl, když jste mohli dostat i Real nebo Barcu

Reagovat
Talker

Asi tak, na los v LM muzes mit bud stesti (slaby tym) nebo proste dostanes kvalitni tym. V osmifinale nejslabsi tym a v osmifinale uz mas vsechny silne - az na Gala. Jo, dostali jeden z kvalitnejsich, mozna ten nejsilnejsi, ale rikat, ze mas smulu, kdyz je tam 12% sance na to ziskat slabeho soupere, to je blbost.

Reagovat
herbage

Gala bych nepodceňoval, třeba Málagu, Borussii, PSG či Juve by dokázali pěkně potrápit

Reagovat
smazaný uživatel

Galatasaray je tým pár skvělých individualit, absolutně bez taktiky. Nepotrápili by nikoho. Na této úrovni už ne.

Reagovat
herbage

to jsem si říkal o Chelsea loni taky a kam až to dotáhla. Bayern je válcoval od 1. do 90. minuty a pak přišel jeden roh a byli v prdeli

Reagovat
Bayern +

Ale Chelsea, keď už nič iné, tak betón bol namiešaný asi najlepší na svete, Gala by nedokázalo ani to, neverím tomu.

Reagovat
smazaný uživatel

1. Haluz Chelsea se neopakuje každý rok.

2. Chelsea byla takticky tak o dva levely před Galatasarayem.

Reagovat
Mr.Jindros

Já jsem to smůlou nenazval.

Reagovat
Pettirosso

né, že bych nečekal, že tady ukřivděný fanoušek Arsenalu nepřileze brečet..

Reagovat
smazaný uživatel

Tak Arsenal koukam nebyl zas tak špatnej soupeř pro Bayern...3 goly z toho 2 venku, 1 čistý konto. Na postup to nebylo, ale jak se ukazuje proti Bayernu je to dobrá bilance

Reagovat
DieFohlenBMG

juve jedinej tym, co nedal gol skoda mela postoupit chelsea

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
10

Bayern hrál v obou zápasech jako stroj, za celou dobu jsme na ně nenašli recept, bylo to spíš na náhodu, což je mi líto nejvíc. Už zápas se Shakhtarem (pak s Interem a AC) u nás ukázal, jaký problémy tomuhle rozestavení a složení dělá 4-2-3-1 s vysokým presinkem, zvlášť když jsou pak ty klíčový pozice obsazený hráčema z formy, nebo bez větší kvality (Asa+Mirko a Padoin). To potom hrajeme hluboko zatažený 5-3-2, záložní trojka je pod tlakem, útok odříznutej, a jediný, na co se zmůžeme je nakopávání dlouhých míčů, což je spolu s absencí presinku úplně proti stylu fotbalu, kterým se Juve pod Contem prezentuje poslední dva roky, resp. s kterým dělalo úspěchy. Věřím, že pokud by byl zdravej Pepe a k dispozici Stephan, Conte by 4-3-3 zkusil. Můžeme jen spekulovat, jak by to vypadalo, ale tady jde spíš o poučení pro příští zápasy, protože tohle prostě takhle kvalitní týmy přečtou a Bayern se bude opakovat. Antonio i Juve jsou prostě pořád někde kousek za začátkem cesty, tohle snad poslouží pro oba jako dobrá zkušenost. Fino alla fine forza Juve!

Reagovat
smazaný uživatel

přesně, útok byl odříznutý a jedině nákopy to šlo. Nebo nějakou rychlou kombinací na jeden dotek. A pak taky proměnovat své šance, ale když Juve nedá z 15 střel gól Pescaře, pak jak chce dát gól z minima šancí Bayernu.

Reagovat
DelPiero137

Ako to myslis s tou mensou kvalitou Assa+Mirko?

Neviem ci som sam, ale v tazkych zapasoch ked super presuje si vytvorime lepsie sance, ak ideme postupnym utokom. Usadit sa na superovej polovici, pa krat si prihrat, preniest loptu a bud centrom alebo nabehom tam sanca vznikne.

Rychlymi odkopmi alebo kombinacne nemame sancu, akurat sa na nas vali dalsi utok.

Reagovat
10

forma byla k Mirkovi s Asou, kvalita k Padoinovi

Reagovat
smazaný uživatel

Klobouk dolů před juve.Žádné výmluvy,apod.Prostě uznali,že jsme hráli líp,docela si juventusu cením

Reagovat
kiwwi

a co ine mali povedat?

Reagovat
smazaný uživatel

no znáš ty reakce po utkání,rozhdčí pískal v jejich prospěch....

Reagovat
Bayern +

Reagovat
Bayern +

Momentálne asi nič, keď boli prejdení parnou lokomotívou. Ale poznám kluby, ktoré by dokázali vyplakávať aj keby prehrali dvakrát po 3:0.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
kiwwi

skus menovat...pretoze po takom jednoznacnom priebehu som asi nevidel nikoho vyhovarat sa

Reagovat
Bayern +

Práveže nechcem menovať, to bolo myslené tak trochu obrazne.

Reagovat
db18

tak třeba Klopp si doklázal stěžovat na to, že jim Bayern ukradl styl hry

Reagovat
kiwwi

Reagovat
10

to Mazzarri z Neapole taky

Reagovat
smazaný uživatel

nějaké prvky určitě. V Doppelpassu se na tom všichni zhodli

Reagovat
smazaný uživatel

*shodli

Reagovat
smazaný uživatel

Mohli si vymyslet nějaký fiktivní zářez rozhodčího, který dal dvojzápasu ráz. Přesně, jak to udělal Manchester.

Reagovat
kiwwi

chces povedat ze Real bol skratka lepsi?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

měli smůlu, že narazili na nejsilnějšího ...chtěl jsem Juve ve finále nebo aspoň v semi

Reagovat
smazaný uživatel

právě proti Bayernu

Reagovat
smazaný uživatel

Líbí se mi hlavně, že letošní LM nastavila tvář italskému fotbalu - jak Juve, tak i AC se na vlastní kůži přesvědčili, že dělat fotbal nízkorozpočtově je sice sympatické, ale z dlouhodobého hlediska obtížně udržitelné.

Reagovat
herbage

no, nízkorozpočtové AC potrápilo Barcelonu možná více, než vysokorozpočtové PSG

Reagovat
kiwwi

to myslis vazne?

Reagovat
herbage

pochopitelně. Herně bylo PSG sice lepší, ale blíž k postupu mělo dle mě AC. To dokázalo celý první zápas uhlídat Messiho a druhý zápas sice 2x selhalo a byly z toho dva góly, ale kdyby Niang místo tyčky trefil bránu, tak AC myslím postoupilo. PSG sice mělo šanci na postup, ale jen díky dvěma gólům z ofsajdu a díky tomu, že Messi za celý dvojzápas mohl odehrát jen 75 minut. Kdyby Messi hrál celý zápas, tak by doma Barca roztočila takový kolotoč, že PSG by dopadlo ještě hůř jak AC, které mnohem lépe bránilo

Reagovat
kiwwi

v odvete nemali proste narok, PSG pocas celeho zapas hrozilo a boli k postupu fakt blizsie

Reagovat
herbage

AC nemělo nárok možná na NC otočit nepříznivý stav utkání, ale mělo nárok na udržení postupového výsledku a vstřelení gól z breaku, který by jim přinesl postup. Kdyby Niang svojí šanci proměnil, tak Barcelona by musela dát tři góly a AC by tenhle náskok již udrželo, protože Barcelona by se složila psychicky jako proti Chelsea. To proti PSG se Barcelona na ten gól ani pomalu nezapotila

Reagovat
kiwwi

"To proti PSG se Barcelona na ten gól ani pomalu nezapotila"

ty ma cim dalej tym viac presviedcas o tom, ze si totalne mimo

Reagovat
smazaný uživatel

Pravdou je, že Barca krom Messiho má už relativně dlouhou dobu štěstěnu na své straně. Řekl bych kurva kliku.

Reagovat
herbage

no roztočili kolotoč a byla to jen otázka času, než tam ten gól padne. Je fakt, že mohlo na druhé straně udeřit i PSG, ale hráči Barcelony byli mnohem více nervóznější v zápase s AC než včera s PSG

Reagovat
smazaný uživatel

No, s tím úplně nesouhlasím, hlavně z toho důvodu, že AC je proti PSG stále vysokorozpočtové, ale chápu co tím chceš říct. I přesto bylo vidět, že dva světoví hráči obklopení nadprůměrem dokáží posunout výkon týmu o level jinak. Právě tito hráči v Itálii chybí.

Reagovat
Pettirosso

jasně no, vyhrát v jednom zápase a v druhým dostat nakládačku je lepší, než hrát oba zápasy vyrovnaně a oba remizovat

Reagovat
smazaný uživatel

Play off LM se hraje na dva zapasy.

Reagovat
Pettirosso

jinak Juventus nízkorozpočtový není řekl bych, ty peníze se točí ve velkým, jen to zatím není na první pohled vidět, protože se použili na ztráty z období předchozího vedení, plus nový stadión a pak jak by řekl shadow, nakoupila se "kupa průměrných hráčů" sice za malý peníze, ale ve výsledku to dá celkem sumu.

Reagovat
smazaný uživatel

Jenže Juventus je nucen kupovat průměrné či lehce nadprůměrné hráče právě díky tomu, že nemůže nabídnout takový plat, jaký nabízejí kluby ve Španělsku či Anglii. V tom tkví ta nízkorozpočtovost.

Reagovat
Mr.Jindros

Jj, ten plat je extrémně důležitý. Spousta zdejších "expertů" srovnává Juventus se šejky pouze z hlediska peněz utracených za přestupy.

Juventus může dát slušnou částku za přestup, ale plat potom musí být umírněný, takže takové ty úplně největší přestupy jsou mimo možnosti.

Reagovat
smazaný uživatel

Ne náhodou Calcio upustili Sneijder, Zlatan, Silva a Eto´o.Italské kluby jsou reálně schopné nabídnout plat někde kolem 2/3 toho, co je schopna Barcelona s Realem, případně Chelsea s Manchestery. Objektivně to sice nic nevypovídá o kvalitě, ale faktem je, že top hráči radši sedí na lavičce v PSG, než aby za méně peněz hráli o titul v SA.

Reagovat
Pettirosso

to je pravda, to je ta druhá stránka, co mnozí nevidí. Ale abych nebyl pokrytec, já do toho taky úplně nevidím, jestli opravdu díky ekonomice nemůžou přivést jednoho top hráče, kterýho zasypou zlatem, nebo jen nechtějí, kvůli harmonii v týmu a jakýmu si nastolenýmu režimu.

Reagovat
smazaný uživatel

Nemohou, právě kvůli té harmonii v týmu. Na příkladu Zlatana to můžeš vidět - ten hráč dělal zápasy sám a byl za to adekvátně ohodnocený. Ani to však nezabránilo tomu, že byl bez sebemenších rozpaků (v podstatě vzdor své vůli) prodán.

Reagovat
smazaný uživatel

Tyhle italské gentlemany mám rád. Zvláš't Buffona třeba. Je fajn že si dokáží přiznat, že Bayern byl prostě lepší. Ale rozhodně se nemají za co stydět. Vypadli s jedním z nejlepších týmu světa a bojovali, dělali co mohli.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Bayern byl lepší, navíc Juve tzn. hlavně Pirlo je z formy, proto rozhodla momentální forma. Naše záloha byla pomalá a slaboučka, bez šťávy, ta kompaktnost Marchisio-Pirlo-Vidal, před půl rokem jedna z nejlepších záloh světa je pryč. Samozřejmě nezapomínejme, že se hrálo ve středu proti Schweinimu a Martinézovi, to je ve středu pole supertřída.Zřejmě proto vypadli z role jediný co s tím mohli něco udělat tj. opět Pirlo a Marchisio. Za tohoto stavu měl Conte víc nakopávat, poněvadž po zemi jsme se nedostali prakticky k ničemu. Kdyby však využil Pirlo alespoň jednu standardku a bylo trochu víc štěstí, mohli jsme i když nezaslouženě postoupit. Ani můj veliký oblíbenec Fabio s tím nemohl nic udělat, prostě hra bez Pirlových přihrávek, je pro aktuální Juve o ničem.

Reagovat
Pettirosso

"Naše"? Nefandíš náhodou AS?

Reagovat
smazaný uživatel

1978-1982 Juventino (dětské vzory Bettega, Tardelli)

1983- ? Romanista (adolescence Di Bartolomei, Conti, Falcao)

1978- ? po vzoru Serafina (ten Ti asi nic neřekne), ITALIA ve všem, od aut po železnici, no a no rozdíl o Italů fandím v pohárech i "konkurenci"

Reagovat
10

Reagovat
Pettirosso

ok

Reagovat
smazaný uživatel

podle me, kdyby Juve zacal hrat rozestaveni 4-2-3-1, tak by meli vetsi sance, ti dva defenzivni zaloznici typu Martinez a Scweinsteiger te obrane vypomahaji vyborne a plno utocnych akci zabrzdi jeste pred sestnastkou, ale jsem jen blbej lajk a ne trener

Reagovat
Melchior

spis jde o to, ze dle myho 4-2-3-1 bylo pro Bayern proti nasemu 3-5-2 idealni. Kridla se pohybujou nekde mezi krajnima stoperama a zaloznikama Juve na adekvatnich stranach, cimz zamezujou rozehravku do strany, no tim je pak nucenej stoper hrat na Pirla, kterej kdyz zaroven nema svoje obdobi, aby neco v rychlosti vymyslel (je-li napadan Mullerem) a zaroven nemuze rozehrat na Marchisia s Vidalem, resp. Pogbou (ti jsou prykryti Schweinsteigerem a Javimarem), je uplne odriznutej od hry. Tim vlastne vznika situace, kdy ctyri beci soupere jsou na dva nase utocniky a ti jsou tim bez jakykoli moznosti neco zahrat i kdyby na ne nejakym zazrakem ten Pirlo balon dal

co se tyce 4-2-3-1 pro Juve, tak si myslim, ze to nebude idealni rozestaveni pro nej, neni tam kam postavit Pirla, oni by mohli bez Pirla hrat 4-3-3, zalozeny na "silu" a nebo potom 4-4-2, kdyby k Llorentemu prisel nejakej kreativni utocnik ala Del Piero, to Juventusu vzdycky celkem slo, tot muj subjektivni pocit

Reagovat
smazaný uživatel

podle me je taky rozestaveni 4,2,3,1 idealni, defenivni zaloznici, podporuji jak obranu tak zalohu, coz je plus, kdezto stou zahustenou zalohou co ma Juve, to podle me neni idealni, navic na Pirla uz bych se vykaslal, stavet na hraci v jeho letech je nesmysl, a kdyz uz, tak porad by mel misto ve stredu te potencialni zalohy o 3 hracich, navic me uz extra kvalitni rozhodne neprijde, ale to je jedno, sem zvedavej, koho privedou a jestli treba to rozestaveni nakonec opravdu nezmeni

Reagovat
smazaný uživatel

Určitě přínosnej subjektivní pocit, nicméně být Pirlo v alespoň průměrný formě a hrát Vidal, bylo by to hodně vyrovnaný. Zejména v LM, ne vždy vyhrává lepší. Pokud jde o Pirla, pořád je to hráč, kterej na svým postu nemá konkurenci a jenž může minimálně do 35 vyhrávat zápasy. A nezapomínejme, že je to hráč co NÁM vyhrál MS, i finále ME. Milánu 2x LM. Navíc tvrdím, že nebejt Pirlo zraněnej v JAR (hrál jen poločas proti Slovensku) došli bychom hodně daleko i v JAR.

Reagovat
smazaný uživatel

Pirlo, Pirlo, Pirlo nikdo nerika, ze je spatnej, nejaky uspechy tady nejsou na miste, uspechy maji i hraci v top klubech, kteri vysedavaji na lavce, o tom to prece neni kazdej ma nejakyho tvurce, nicmene souhlasim s prispevkem vyse, uz ma roky, rozhodne bych na nem nestavel, byt obcas predvede dobrej vykon, ale to predvede kdekdo

Reagovat
smazaný uživatel

Prostě vidíš to jinak, což naprosto respektuju. Nezapomeň, že u Pirla jeho věk nehraje takovou roli, navíc v celé Itálii není lepšího tvůrce hry. On běhat moc rychle nemusí, ale dostane-li prostor, dá jeden až dva balóny co rozhodnou zápasy, víc ani dělat nemusí. Problém je v tom, že srovnatelnej hráč v současné Itálii není. Je to smutný, ale je to tak.

Reagovat
smazaný uživatel

nevidim to jinak, jen sem realista, nerikam, ze jeste nejakou tu sezonu nemuze hrat dobre, ale proste stavet na hraci do budoucna kterymu je 33 je nemsmysl, chtelo by to kvalitne zapracovat nastupce a stavet na nem a to taky nejde ze dne na den a osobne si myslim, ze jeho vykony uz lepsi nebudou, jasne, zahraje dobre, ale jak sem psal, to zahraje kde kdo, proste dost mi to pripomina treba Arsenal, tam se fanousci taky stale dohaduji nad Rosickym, jenze ten je vecne zranenej a hrat na takove urovni bude jak dlouho? Dve tri sezony? Ale to je jedno, Pirlo Nepirlo, o to tu nejde, proste jde o system Juve, me osobne moc stastny nepripada, tot vse

Reagovat
prazakj

TOP! To je komentář, kdy uznám, že na něco nemám a nevymlouvám se na kluzký trávník nebo špatné kopačky. FORZA JUVE!!

Reagovat
smazaný uživatel

Za sparing

Reagovat
smazaný uživatel

...Chelsea ve skupině.

Reagovat
j_mrazik

Reagovat
smazaný uživatel

Tak my sme porazili FCB na její půdě a vyhráli LM,že? Juve nedal ani blbý gól a neměl sebemenší šanci. To je dané,že? A s Juve letos sme zahráli holt hodně špatný zápas a zaslouženě prohráli 3:0. To se stane.

Reagovat
smazaný uživatel

Ne, remizovali ste, pozor že Nicméně, rok neni včerejšek, to je dané že? holt tky nebyla forma. To se stane.

Reagovat
smazaný uživatel

Každý zápas je jiný a jde o to,že Juve ještě nemají na nějaký větší úspěch v LM,ale každý rok budou lepší a lepší. Tipuju,že za 2 roky budou patřit mezi favority LM. A jinak- hrát finále proti týmu co hraje doma a vyhrát (pentle) to je slušné.

Reagovat
smazaný uživatel

Je

Reagovat
The Krupy

Reagovat
smazaný uživatel

No jo no, Bayern není nějakej Celtic nebo Chelsea, tady už je opravdu kvalita

Reagovat
smazaný uživatel

Prosimtě kdyby mělo Juve trošku šěstí na los mohlo semifinále uhrát.Takovej Dortmund kdyby hrál z Bayernem tak tam taky není.Je to o štěstí.Já sem toho názoru že Juve by mělo větší šanci proti Realu i Barceloně nechci ale se ale někoho dotkout.Já jsme spokojen a kluci bojovali a pokud vhodně doplníme tým nic nám bránit nebude se vrátit mezi elitu a třeba z arok dva ... budeme slavit i v LM.Ja v to skálopevně věří.

Reagovat
smazaný uživatel

gratulace do Mnichova.Příští rok bude určitě lepší.

Reagovat
smazaný uživatel

určitě bude !

Reagovat
DelPiero137

Skoda ze sa forma nasich hracov nenacasovala lepsie a v odvede nam tam nepadlo aspon nieco (sance boli). Chcel som vidiet co by to spravilo s oboma muzstvami, keby sme vyhravali 1-0.

Z Bayernu ide reskept, bol by som zvedavy akoby to zvladli, ak by v semifinale dostali prvy gol oni. Asi im bude priat konecny uspech, aj ked R+R moc nemusim.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele