Baroš bude řešit další angažmá, až stoprocentně doléčí koleno
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Baroš se po zranění cítí fit a brzy se chystá i hrát
09.10.2014, 17:48
Baroš je zpátky v Baníku, upsal se mu do konce sezony
24.09.2014, 14:10
Útočník Baroš se opět vrací do Baníku Ostrava
23.09.2014, 18:46
Útočník Baroš bude do měsíce připraven na plnou zátěž
21.08.2014, 18:28
Možný Barošův návrat do Ostravy je zatím v nedohlednu
20.06.2014, 21:20
Komentáře (106)
Přidat komentářhttps://www.youtube.com/watch?v=JQIxNlusIk0
Není někde napsaný seznam těch profíků bez smlouvy? Zajímalo by mě, kdo všechno se do takových tréninků zapojuje.
Jinak Milan se snad brzo vrátí, letos ještě ne, ať si jednu sezonu ještě vydělá nějaký ten peníz třeba v Kataru nebo někde. Pořád je ještě mladý a na návrat k nám má čas. Samozřejmě bych si to přál co nejdřív, ale on má pořád co ukázat ve světě. Tak snad za rok, maximálně za dva, Bary
Do Sparty s ním, v Ostravě mezi blbečkama nevynikne
čekal jsem, kdo napíše podobnej nesmysl....
Baník právě uzavřel novou tříletou smlouvu s Janem Baránkem!!!
"Myslím, že jsem dostal ten nejlepší dárek k dnešním narozeninám," řekl jedenadvacetiletý obránce.
Bary cos to zplodil
V Rýmařově sis tu nohu moc nehlídal teda večer
Co tam dělal?
Chlastal jak o dušu
Pro mě je tento "inteligent" největším zklamáním českého fotbalu. Na EURU 2004 jsem ho žral, ne proto, že hrál tak dobře, ale protože mi přišel jako skromný mladík. Bohužel teprve čas a zhoršená forma ukázaly, co se opravdu zač. Namachrovaný frajírek neschopný sebereflexe. Ano, můžete namítnout, že se vrátil do Baníku atd., že je to srdcař. Ale pro mě má prostě v hlavě nasráno a to, jak vyhrožoval novináři smrtí, aniž by byl na cokoliv tázán, to jenom potvrdilo. Holt Itálie má svého Balotelliho, Uruguay Suaréze a my máme Baroše. Jenomže pokud si je dám výkonostně mezi sebe, tak je ten rozdíl až k pláči a o to méně mi přijde jeho chování ospravedlnitelné
Milana znám osobně a můžu říct, že to rozhodně není žádný namachrovaný frajírek. Z médií to tak sice může vypadat, ale realita je trochu jiná. A s tím novinářem to myslíš vážně? Asi by sis měl zjistit něco o tom jejich "sporu". Já bych tomu novináři udělal víc než jen vyhrožování ...
s tím novinářem by mě celkem zajímalo.. jak to bylo
tak šlo hlavně o to, že o něm psali nehorázné kakance. Třeba že se popral v šatně s trenérem, spoluhráčem. Nebo to močení na veřejnosti. Jel taxíkem, nikde nebyla žádná benzinka, tak mu taxikář zastavil u nějaké uličky ... kolem někdo jel a vyfotil ho, protože to je Baroš ... média z toho udělaly nějaké kraviny, jako že je nevychovaný, že byl ožraný apod. Navíc s tím konkrétním novinářem tam byly prý i nějaké osobní spory, ale o těch se nechtěl nějak rozkecávat. A pak je tu ještě to, na co si stěžují všichni sportovci, že hned jak se něco nepovede, tak je mají za psance. Milan je v takové pozici, že novináři mu můžou maximálně líbat kopačky a on si může dovolit je poslat do pr... a jelikož je to normální kluk z Valašska, řekl to trochu ostřeji
Proboha jak z médií to tak může vypadat? Já nevyvozuji závěry z žádných přihlouplých článků a spekulací. Ale to, že se ožral jak hovado, roztrhal si obklek a celému světu ukazoval tanga, to je snad výplod novinářů? Radek Drulák nemá čuráka, to je taky výplod novinářů? Rasistická gesta? A k tomu výlevu s vraždou novináře je všude dostupný videozáznam, chceš snad tvrdit, že je to fake? Tohle prostě normální člověk nedělá.
roztrhaný oblek - to měli všichni, proč je ten hate jenom na Baryho? Navíc při oslavách se stanou často i horší věci ...
Drulák - opět celý tým, navíc po tom co řekl Drulák si to naprosto zasloužil, stejně jako si to na jaře zasloužil Pelta ...
rasistická gesta - jak víš že to byl rasizmus? protože to napsaly média? proč se nikdo nezeptal Milana, jak to bylo myšleno?
o sporu s novinářem jsem se už rozepsal ... jsi jen oběť médií a pokud mi nevěříš, tak tě přesvědčovat nebudu, protože to evidentně nemá cenu ...
Drulák se bavil s novinářem,který to pak uveřejnil, měl v řadě věcí pravdu, jen ta forma byla mimo. Stejně se ale reprezentanti nemůžou takto zachovat.
Drulák byl úplně mimo a hráči to postupem na ME a pak i postupem ze skupiny dokázali. Navíc ani on, jako bývalý reprezentant by se neměl takto vyjadřovat a měl by mít trochu úctu k ostatním. A opět se prám, proč za toto kritizujete jen u Baroše, když to tam řvala skoro celá repre?
Bo to je článek o něm, ale až bude článek o jiném, těžko si někdo vzpomene.
no právě, u článků o ostatních hráčích jsem o tom nikdy neviděl ani zmínku ... možná měsíc po tom, ale od té doby ne
Jaký jiný dlouhodobý reprezentant České republiky na sebe tolik upozorňoval podobnými excesy?? Ano ohledně Druláka jich u toho vylo víc, rozhodně tedy ne všichni jak tvrdíš. Absolutně není podstatné, jestli měl nebo neměl Drulák pravdu, takhle se prostě reprezentant na veřejnosti chovat NESMÍ! A kromě toho, že toho má Baroš na svědomí nohem víc než jiní reprezentanti, tak se koukám taky na to, jak ten člověk hraje. Například Balotelli - chová se jako guma, ale na hřišti od něho vidím víceméně velmi dobré výkony (nehovořím teď jen o nepříliš povedeném MS). Kdežto když jsem sledoval Baroše v reprezentaci, tak jsem viděl impotentního útočníka, co dá v repre gól jednou za rok z penalty a většinu času polehává po trávníku a hádá se z rozhodčím. Už chápeš? Kdyby hrál dobře, tak se dají ještě přivřít oči, ale takhle ne
Baroš hrál v repre ve všech soutěžních zápasech na 100%. Problém byl v tom, že taktika repre byla přizpůsobena jiným hráčům než jemu a on tam spíš makal na ostatní hráče (křídla). Celý ten hate na něj spustily právě média a dementní diváci (nejde to nazvat fanoušci) se na to navalily
No tak jestli jsi přesvědčen, že hrál Baroš poslední roky v reprezentaci na 100%, tak si opravdu nemáme co říct....
Už při rozcvičování Ti všichni nadávají, při doteku s míčem od 1. minuty pískají a spílají, i když dáš gól, šijou do tebe. Budeš mít chuť hrát?
1. Řeč byla o tom, jestli hrál nebo nehrál na 100%.
2. Nezaměňuj příčinu a následek, Ten pískot a spílání mělo nějaké opodstatnění.
1. Dovedu si představit, jak mě to znechutí, že i když se snažím, seč můžu, nezavděčím se, ba naopak
2. Dav si z něj udělal hromosvod, určitě mu nenadávali kvůli močení v Istanbulu, ta zášť neměla racionální vysvětlení, prostě jen zmagořený dav spílající jedinci, co se nemůže bránit.
nejspíš ne, s člověkem, který věří bulváru vše, co napíše si opravdu nemám co říct Vím, jaký byl Baryho vztah k reprezentaci a že vždycky dělal vše pro to, aby mohl reprezentovat. Několikrát dokonce přemlouval lékaře Galatu, aby ho tam pustil i když neměl doléčené zranění. To ho pak v zápase limitovalo a všichni ho kritizovali za jeho výkon. Ale žádné média nenapsaly, že před tím měsíc nehrál a i v tomto zápase hrál se zraněním. Byla spíš chyba realizačního týmu, že ho často nasazovali i když nebyl 100% fit. Během kvalifikace ma EURO 12 nebyl 100% fit skoro v žádném zápase, ale to neznamená, že to neodmakal
Ty vole, proč sem furt pleteš bulvár To už je nějaká úchylka ne? Bulvár nečtu a nikdy v životě sjem si ho nekoupil. Ohledně jeho excesů jsem se odvolával na veřejně známá fakta, videa a fotky, které snad ani nepotřebují komentář.
Pokud se necítil fit, tak neměl nastupovat, to je jeho věc. Pokud jsi někdy hrál fotbal, tak dobře víš, že doporučení realizačního týmu je jedna věc a rozhodnutí hráče druhá,
když ho trenér nenasadí, tak je rozhodnutí hráče úplně jedno on nastupoval, protože chtěl reprezentovat a byl hrdý na to, že je v reprezentaci. O bulváru se zmiňuji proto, že věci, které mu vyčítáš jsou úplně ty samé, které o něm píše bulvár ...
Mě je fuk co o něm píše bulvár, prostě se mi jeho chování mimo trávník extrémně nelíbí. Tyto věci si prostě reprezentant nesmí dovolit.
Co to pleteš o tom, že ho trenér nenasadí? Bílek ho naopak nasazoval neustále. Ale rozumný člověk by měl říct, hele trenére, má nedoléčené zranění, necítím se na to, myslím, že by měl hrát někdo jiný...
no právě, Bílek ho nasazoval i když nebyl fit. To je to rozhodnutí realizačního týmu o kterém jsem mluvil jak už jsem říkal, on miluje fotbal a prostě chce hrát za každou cenu, pokud taky miluješ fotbal, tak to pochopíš
Repre za Bílka hrála tak, že by tam byl ztracený i Pelé. S reakcí na Druláka souhlasím, ale k Barymu - co jsou jeho osobní excesy? Rychlá jízda? kdo nejezdí rychle? Močení na veřejnosti? Není sám. Tzv. rasismus ve Francii? luk, co hraje s černochy od dob Liverpolu bude rasista?
Milan Baroš - hráč na kterého se v česku tak trochu zapomíná, nemyslím tím, že by se o něm málo psalo, ale spíš tím co je to za fotbalistu a člověka. Jak napsal king23 myslím, že jeho ,,definice´´ je hodně výstižná a já se přidávám, taky jsem Baroše obdivoval. Byl to hráč který představoval něco co máte na fotbale rádi chladnokrevnost, rychlost a dravost. Při euru 2004 kdy vystoupala jeho forma z předchozích dvou let a na šampionátu nás prakticky dovedl do semifinále si pamatuji jak s ním byl rozhovor v televizi. Všichni čekali jak řekne něco ve smyslu, že je nejlepší a bude chovat jak ty maníci typu Šmicer a Nedvěd. On to ale neudělal, choval se naprosto normálně a proto si ho hodně lidí nejspíš oblíbilo. Přestože během svojí kariéru dokazuje, že opravdu normální je - viz třeba dar baníku ve výši milion korun - tak se bohužel také nedá nesouhlasit s tím, že si svojí kariéru zničil sám svým chováním. Kdyby během svojí kariéry pokračoval ve formě z let 2002 - 2004 mohli jsme ho opravdu sledovat třeba v Barceloně. Bohužel realita je dost krutá, proti jediné sezoné v Galatasrayi si prakticky neškrtl a angažmá jako Portsmouth nebo Antalyaspor jsou skoro až trapné. Ve 32 letech už to bohužel nezachrání...rychlost která byla jeho devízou by nabral možná při ročním návštěvě atletického trenéra ale stejně by mu vydržela jednu,max dvě sezony. Takže i za mě je to palec dolu a jak napsal uživatle výše s Balotellim ho opravdu srovnávat nemůžeme.
ty máš absolutně zkreslený informace.. ani se mi nechce tě přesvědčovat o opaku..
V čem je mám zkreslený? Nemusíš mě přesvědčovat, prostě to napiš.
já ho neznám osobně. určitě on není ukázkovým člověkem, ale to já taky ne. že ti hráči vydělávají miliony z nich ještě nedělá stroje a každý se jednou ožere a udělá bordel.. ale to nechci řešit..
koukni na nějaké rozhovory s ním, ale celé.. ne jen 15tivteřinové záběry ze zpráv... koukni jak fandí na tribuně.. On toho dokázal strašně moc, jen si to lidi začnou uvědomovat až za 5 10 let... a nikdy na mě nepůsobil namyšleně...
Ale já nepopírám, že je normální. Je to určitě dobrej chlap, ale zničil si kariéru tim, že se choval jak mentál. Když vyděláváš 50 milionů ročně tka prostě nemůžeš vzít svoje ferrari a jet s nim 271 km po veřejný dálnici. Pokud tohle nechápeš tak si idiot a nemůžeš se pak divit, že tě všichni lidi nemilujou.
Hold v tomhle hraje roli to mužské ego. Chtěl bych vidět chlapi, kteří kdyby měi Ferrari, tka by jeli jen 130. P.S: Já moc autům neholduji, mám před nimi docela respekt. Jezdím minimálně a pokud jo, tak ne rychle, ale znám hodně lidi, co jsou v pohodě, ale když mají možnost, tak se snaží z toho auta vytáhnout maximum.
Ježiši, podivej se na český dálnice a řekni mi, vyjma náklaďáků, kdo dodržuje nějakou rychlost? tak 10% lidí?
Na našich dálnicích jsi jednou nohou v hrobě a druhou v kriminále. Hlavně D1, to je žumpa Evropy. A to ani nemluvím o tom, jak nekvalitní ty naše dálnice jsou.
Přesně tak. Ten názor je jak opsaný bulvár a na to člověk ani nemá sílu reagovat.
V čem je to opsaný bulvár proboha? Co na tom nechápete vy dva? Kdyby ve svý kariéři nenosil tanga, nenechal se neustále nachytávat po barech, pořád nekritizoval rozhodčí, novináře, policii a nedostával červené karty, nejezdil rychle v autě, nedělal že MBia smrdí protože je černoch atd tak možná by se dalo říct, že těch pár bulvárních článků které byly zveličené jsou blbost. Ale Milan Baroš udělal HODNĚ věcí, kvuli kterým si zničil kariéru.
Jak říkám, nemám zájem na takové kdáky reagovat. Z Baroše lidi udělali namistrovaného blbce a simulanta, dávali mu za vinu výsledky repre a její ne příliš dobrou předváděnou hru, stal se takovým otloukánkem, někým, na koho se to všechno svedlo. A to hlavně díky bulváru, který si vždycky vybere toho populárního, kterého může shodit a ničit mu život, z toho bulvár žije a lidi mu to věří. Navíc Barošovi "nezničilo" kariéru jeho chování, i když pár blbostí udělal, třeba to gesto na Mbiu bylo rasistické jenom tou přehnanou reakcí, kterou to vyvolalo.
Barošovi hlavně kazila kariéru zranění a nedůvěra trenérů. V Liverpoolu ho začal přehlížet Benítez a i tam byl dlouho zraněný, ve Ville po zranění taky ztratil místo v základu. Nepovedené angažmá se dá považovat Lyon a Portsmouth, ale to už tak v kariéře někdy bývá, takový je fotbal. V Galatasaray hrál skvěle, když se podíváš na jeho statistiku, tak nějaký gól na zápas není zrovna špatné ne? Jenže pak přišla zase zranění, nakonec se ho snažili prodat atd. V Anatalyasporu zase zranění.
Vyhrál Ligu mistrů, ME do 21 let, nejlepší střelec ME 2004, druhý nejlepší střelec repre po Kollerovi. Pomáhá Baníku, vrátil se mu pomoct, jenže lidi si raději všímají, jak jede rychle po dálnici, ten slavný a bohatý Baroš a tak si na něm budeme léčit své mindráky ze svých vlastních ubohých životů.
A když se teď dívám, v tom Portsmouthu byl jen na hostování a ještě k tomu v době, kdy tam hrál Kanu. Těžko čekat, že tam bude hrát nějakou zásadní roli, i když i za tu krátkou dobu získal FA Cup a přispěl k jeho zisku...
v celé kariéře dostal 4 červené karty, to není nijak extrémní číslo ... jak víš, že to na Mbiu bylo rasistické, protože ti to napsal bulvár? A to že nosil tanga? Vážně tě tak zajímá, jaké spodní prádlo nosí? Na začátku ses zeptal, v čem je to opsaný bulvár a celý zbytek příspěvku byl opsaný bulvár Jestli mu něco zničilo (zkrátilo) kariéru, tak to byly zranění, které mu v posledních letech stále přibývaly ...
Je blbost řešit co píší novináři.Z toho si obrázek o člověku neuděláš.Každopádně u mě od Eura 2004 taky hodně klesl.Čekal jsem, že se v průběhu kariéry bude zlepšovat, ale opak byl pravdou.Jeho hra byla pořád stejná, nic nového se nenaučil, akorát ztratil dravost a sebevědomí.
Ty si neskutečný kokot. Ano, Bary byl kdysi divoký, ale čím je starší tím je rozumnější. Rozhodně to teď není žádný namachrovaný týpek jak uvádíš.
Prosímtě, nejdřív si o něm něco zjisti než napíšeš tohle hovno.
V osobním kontaktu dost příjemný kluk; jen u nás se furt musí řešit minulost, nevím, jestli nemají novináři co psát nebo v tom je potřeba furt vytahovat staré věci a kydat hnůj na někoho, kdo je dávno v pohodě.
Přesně tak
Jak vidíš, není to jen výsada novinářů. Oni by se tady tak dobře neměli, kdyby národ nebyl plných takových kingů23...
Víš co je zvláštní? Mě neznáš, nevíš o mě nic a přesto píšeš, že jsem neskutečný kokot... Zatímco barošovy excesy jsou veřejně známá fakta a přesto se ho zastáváš. Není to trochu ironie?
Možná máme každý jiný pohled na svět, ale pro mě je borec, co ukazuje tanga celýmu světu, ožere se a zpívá Radek Drulák nemá čuráka, vyhrožuje novinářu smrtí atd atd. prostě primitiv. Myslím, že o něm vím víc než dost. Dokonce i víc než potřebuji vědět.
A ještě takový dodatek. Chápu, že člověk, co zasvětí celý život fotbalu má třeba méně času na studia a rodiče mu nevěnují takovou pozornost co se slušného chování týče. Neočekávám od fotbalisty vybrané chování a IQ 150. Ale na druhou stranu tady máme fotbalisty jako je Petr Čech nebo Jiráček, kterých si prostě bude národ vždycky vážit. Když se nad tím zamyslíš tak pochopíš proč...
nech toho... běž do společnosti a uvidíš ... není jen černá a bílá..
O čem to mluvíš? Chceš snad vyvrátit, že Čech je úplně jiná liga vystupováním než Baroš???
Neskutečný možná ne, ale zaujatý určitě
Zaujatý? V čem? Prostě se mi nelíbí, když se někdo chová tak jako on.
Balotelli není o nic lepší než byl Baroš v jeho věku. To, co předvedl teď na MS, by zvládl levou zadní i Toni, který je o 15 let starší.
máš pravdu, Baroš je strašný lempl, fotbalově žil pouze z Eura2004, snad ho už na českých trávnících neuvidíme
vítěz LM, nejlepší střelec turecké ligy, mistr Turecka, mistr Francie ... jasně, jenom EURO
ty turecký vavříny ok, ale na vítězství v LM a mistru Francie měl pramalý podíl
v LM hrál kromě 2 zápasů ve skupině vždy v základu, takže na tom podíl určitě měl. V Lyonu sice tolik nehrál, ale titul má a to mu nikdo nevezme ... ale napsat o hráči, který toho tolik dokázal, že je lempl a že žil pouze z jednoho turnaje je neuvěřitelná hloupost. I když minulé jaro hrál v GL tak bylo vidět, že je pořád o třídu nad ostatními hráči. Celou slavnou Plzeň si vodil jak pán
To myslíš vážně? Vítěz Ligy mistrů byl v sezoně 2004/05, tedy přesně sezonu po tom, co se hrálo EURO 2004. takže to jasně potvrzuje doměnku diskutujícího nade mnou,že žil z EURA 2004. Turecko je kvalitativně úplně někde jinde než Španělsko, Anglie, Německo atd. a ty to dobře víš, jenom si to asi nechceš přiznat. Francii sem prosimtě vůbec nepleť, oba víme, že jeho tragické hostování v Lyonu nemělo na tento kolektivní úspěch naprosto žádný vliv.
kdyby nehrál dobře, tak odehraje naprostou většinu té LM v základní sestavě. Nebo si snad myslíš, že Benitez ho v dubnu nasazoval do zápasů jenom proto, že před rokem se mu povedly nějaké zápasy? Jenom proto, že získal titul v Turecku a ne ve Španělsku, tak je lempl nebo co? Kvality Turecké ligy dokazuje Galat každý rok v LM. A v Lyonu byl na přestup, ne na hostování
A proč se ho teda Benitez hned po zisku LM zbavil?? Proč teda ten hvězdný Baroš odešel do průměrné Aston Villy? Že by proto, že byl celou sezonu tak excelentní? Prostě Barošovi se povedl rok 2004, zbytek byl průměr, nechápu proč si to nejsi schopen přiznat. Jeden tým rozhodně nedokazuje kvality celé ligy A jestli to byl v Lyonu přestup nebo hostování rozhodně není podstatné, podstatné je, že tam hrál mizerně, tak se ho honem rychle zbavili...
Z Lyonu přišla nabídka - pro klub dobrá - tak šel. Byl nahraditelný, ale to neznamená, že byl slabý. Prodávali se i lepší hráči než on.
odešel proto, že Benitez chtěl sázet na jiné hráče. V LFC tehdy byl Morientes, Cisse, Crouch. Jak teda vysvětlíš, že celé play off LM hrál v základu, když teda podle tebe hrál špatně? Baroš je náš nejlepší útočník posledních desítek let, proč to prostě nepřiznáš?
Jeden z trojice nejlepších - Koller, Kuka.
Koller se mi nikdy moc nelíbil tím stylem hry, ale góly dával, to jo. Kuku jsem v jeho nejlepších letech příliš neviděl, takže jsem na něj zapomněl
Kuku chtěl Ajax v době krátce po zisku LM.
vím, že hrál dobře, jenom jsem v té době fotbal nesledoval, takže jsem si na něj prostě nevzpomněl
Protože je zaujatý
Kde jsem tvrdil, že hrál v LM špatně? Jenom šel od roku 2004 výkonostně hrozně dolů a proto se ho Benitez zbavil. Náš nejlepší útočník posledních desítek let není ani náhodou, nevím proč bych měl takovouto lež přznávat.
tak proč teda pořád hrál v základu, když šel tak strašně výkonostně dolů? Odešel proto, že do LFC přišel Morientes, který měl hrát jasný základ. Pak tam byl Cisse, který klub stál mnohem více než Bary, tudíž měl taky přednost. Milan chtěl hrát, proto se rozhodl odejít z LFC
Žádný trenér neposadí oporu týmu na lavičku po 2 nepovedených utkáních to je jasné. Prostě Baroš měl suprovej podzim 2004, po Vánocích už to bylo slabší, nicméně na zákald to stačilo. A ke konci sezony to bylo už vážně hodně slabé, ale jak říkám, nebudeš šachovat s vítěznou sestavou kvůli hráči, kterému se nedaří posledních pár utkání. Ale myslím, že to dobře chápeš, co tím chci říct a jak to myslím. Odešel tedy do mnohem horšího klubu, nikoliv do srovnatelného, což také o něčem svědčí. Kdyby tolik zářil na konci sezony, tak o něho asi bude v Evropě docela zájem, nemyslíš?
"po Vánocích už to bylo slabší, nicméně na zákald to stačilo. A ke konci sezony to bylo už vážně hodně slabé"
A tomu ty říkáš konstruktivní kritika jeho výkonů? Vždyť fotbal je plný příkladů, kdy se dobrý hráč musel po nedůvěře trenéra stěhovat pryč. Pokud si to dobře pamatuju, popisuje to i ve své knize. A bohužel, po roce stráveném mimo základní sestavu a jen se dvěma starty z lavičky se o tebe těžko poperou přední evropské kluby, které se dívají po hráčích, kteří za sebou mají úspěšnou sezónu a spoustu gólů. Máš na to velice jednoduchý pohled. Navíc on svoji kvalitu prokázal i v dalších angažmá, to turecké mu vycházelo parádně do zranění a to nehrál v nějakém druhořadém klubu bojujícím o desáté místo. Ale to jsou věci, které tady napsané už jsou, jenže tvá zaujatost proti Barošovi ti nedovoluje to pochopit. On Baroš udělal chybu spíš v tom, že se před novináři uzavřel, pak se mohlo naplno rozjet jeho přetváření v ignoranta a frajera, který pohrdá všemi a vším. Já si myslím, že hlavní je, že lidi, kteří chtějí chápat, chápou a ti ostatní budou plivat dál.
Turecko je Turecko, ale dokáže-li se našinec takto prosadit v klubu světové úrovně, to už je něco.
Takže čeká na lukrativní nabídky ze zahraničí, aby nemusel skončit doma.
Baroš.....já ho nemusím.....pro mě je to vůl z baníku a hotovo.... už nehraje dobře a nemá na Sl
Zajímavé
Zabanujte to hovado tupé už.
Dneska jedu do Žamberka tak doudfám že ružzomberok ten baník zpráská
doufám, že zpráskaj tebe
Keby nebol hnily, pohodlny, patril by este aj dnes medzi najlepsich utocnikov v Europe.
Zastřel se než to udělám já.
di do predele
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele