Barcelona obdržela 222 milionů eur za Neymara
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Neymar se chce obvinění z porušení smlouvy bránit u soudu
23.08.2017, 15:50
PSG dotáhlo rekordní přestup Neymara. Barcelona dostala 222 milionů eur
03.08.2017, 22:23
Vedení španělské LaLigy odmítlo rekordní platbu za Neymara
03.08.2017, 17:36
Neymar oznámil barcelonským spoluhráčům, že odchází
02.08.2017, 16:54
Neymar zůstane, reaguje na poslední spekulace Barcelona
19.07.2017, 12:01
Neymar: Moje nejlepší sezóna v Barceloně
16.05.2017, 18:50
Komentáře (297)
Přidat komentářhttps://i.imgur.com/RIBVkJ2.gifv
xD
Skoro to vypadá, jako kdyby to tam složili v hotovosti
Tohle uz je fakt humus... ty penize
Díky že si napsal ,,ty peníze,,.. chvilku jsem myslel že píšeš pod článek Sparta-CZ Bělehrad... Ikdyz tam by ty prachy seděly taky
Tam by skôr sedelo "to je humus, za tie peniaze"
To tam skladali vidlema ne?
Vzali si sněžné dělo.
Z vedlejší diskuze:
http://uploads.fcbarca.com/uploads/new-news-large/78370_1501780188.jpg
Čo ti jebe hlavně to snad není legální
U nás snad ani ne, ani auto si dneska nemužeš koupit za hotovost
Na to neni co dodat
Je, je to humus.
je tom v ramci boja proti praniu spinavych penazi ...na SVK su limity 5000 € a 15000 € v závislosti ci idem o FO alebo PO...
nechce sa mi verit ze v ramci EU spanieli nemaju nieco podobne ale necham sa poucit...
a ta fotka je imho blbost
složit kauci získává novej rozměr.
Doba kešu
Ja radeji pistacie
Kydla to Tatra...
Do poslední chvíle jsem tomu nějak nevěřil, že se to uskuteční. Teď je jen otázkou, až Neymar toho přestupu bude litovat.
:D Ty jsi jak moji rodiče fakt. Ti mi taky furt říkají - "měl jsi nás poslechnout, však uvidíš, že se ti to vymstí" a ono hovno. Třeba toho litovat bude a třeba ne.
* otázkou času. PS: uvědomí si, že peníze nejsou všechno.
On toho nebude litovat.
Nebude. Lahko mu utru slzy peniazmi. Nechcem zniet jak ohrnuta pubertiacka, ale tymto prestupom ukazal, kde ma priority momentalne.
hele nechci si hrat na nejakyho skalniho fanouska psg ale vy vsichni vidite jenom petrodollary a trapnou ligu ale...
kolik ma neymar v barce skutecnejch pratel a hlavne brazilskejch pratel?
kdo veril ze trojzubec ze znepratelenejch zemi jizni ameriky bude fungovat po lidsky strance navzdy?
je barcelona lepsi misto pro zivot nez pariz?
bude mu chybet more kdyz na azurovy pobrezi to zmakne tgv za dve tri hodinky?
nema pravo chtit psat historii jednoho z nejepictejsich projektu vystoupit z messiho stinu a vyhrat zlatej mic?
nepremejsli ze v budoucnu z vydelanejch penez pomuze zlepsit zivot v sao paulu?
Jako ve většině souhlasim, ale Barca je určitě lepší místo pro žití než Paříž
Zatim to vypadá, ze život si pomohl zlepšit jeho fotr
nepremejsli ze v budoucnu z vydelanejch penez pomuze zlepsit zivot v sao paulu?
nepremýšľa, resp on je fakt jednoduchý.
ale prestup je logický, chcel vystúpiť a ťahať to sám, viac peňazí, a pri takom príjme je každé miesto na život úžasné či už paríž alebo barca
Ta posledna otazka akoze vazne?
Zbytok je omacka ako to cele obhajit. Chudacik Neymar, nikto ho nemal rad, podobne ako Alves (v com to asi bude...).V
Parizi sa formuje najepickejsie zoskupenie sympatakov, v tom mas pravdu
tak ja nemyslel zlepsit cely sao paulo ale treba uz ma v hlave nejaky projekty jako napriklad akademie skoly nebo fontanky. vomacka je to pro tebe ale nezapomen ze neymar je jenom clovek a rozhod se tak jak to cejti a na to ma pravo.
Myslim si ze bude, v L1 nie su tak retardovany rozhodcovia ako v PD.
idiot
Nechutná záležitost
V neoznačených 5 centových mincích
Shrábnout 222 miliónů eur a jít si stěžovat k EU, to je taky kvalitka
takze barca voddluzena?
No kdyby chtěli tak opravdu můžou,ale dluh se za poslední léta snížil dost
Dluh prý dělá 240mil, takže by mohla být, kdyby nikoho nekoupili.
Svět už jde vážně definitivně do sraček
Tak neymar dakujeme z krasne roky. Vela ta bude nenavidiet a mozes si za to sam pretoze sa to dalo vyriesit inak ako takto. Ale aj tak dakujeme bola mnohokrat radost sa pozerat co dokazes s loptou u nohy a za dolezite branky u nas ti taktiez dakujem. Chapem ze sa mu mozno chcelo byt jednotkou v time uz teraz takze z tohoto hladiska absolutne rozumiem a neodsudzujem, ale nemozem sa zbavit pocitu ze velku rolu hrali aj peniaze (s ktorymi uz teraz nema co robit) a fotrik. Ale tak rozhodnutie tvoje to ano ale dalo sa to povedat chlapsky normalne netahat na to taký humbuk a myslim ze tristvrte fans by ti priala nech sa ti dari.
Tyjo... to jsou keci... Sorry jako Tak mu nabidli vice penez... Kdo z vas by nesel ze sve fabriky do jine.. kdyz by mu nabidli o hodne vice penez? Ne jasne.. vy by ste zustali v te stare... protoze ste loajalni...
Ale jinak je hezke, ze mu dekujes
Co to meleš, je to o charakteru. Tadle sorta lidí, která má peně, že neví co s nimi chce více a více.
Neymar je prostě sráč a navíc simulant. Vysral bych se na posili. Teď máme z 1/3 finance na nový stadion. Vhodně bych doplnil z La masie, která popravde ted tak 5 let nedostvává moc prostoru
No jasne... ze chteji vice a vice... Ja vim.. ty urcite vice nechces.. samozrejme jsou vyjimky... na druhou stranu pro Neymara... proc ne... dostane vice penez... kazdy rok tituly + LM + v PSG se buduje poradnej tym (az na toho emeryho.. to je fail)... takze by i tu LM mohli dat. Ja bych Neymara radeji videl v United...
No, před pár lety jsem odmítl lepší pozici ve firmě z důvodu, že tam panoval chaos a vedoucí jak jsem zjistil byl idiot. ALE peníze jsou přece to nejdůležitější - hovno. Záleží jaké máš nastaveny priority v životě.
jj a ty priority mas nastaveny proc? protoze chces byt stastnej... a pro Neymara ocividne znamenaji penize stesti.. proc? asi to je vychovou a spolecnosti ve ktery se pohybuje.. to ze ty jsi jiny je fajn.. a pokud si stastny... tak ti to jen a jen preji
Rekl bych výchovou. A u Neymara tam může hrát roli i jeho dosti chamtivý otec
Tady to už je i jedno.. každej fotbalista má v okolí někoho chamtivýho, kterej chce toho využít a vyždímat co nejvíc.. a většinou to jsou právě rodiče nebo vymrdany agenti
+ tedy porad mi pride.. jako kdybys rikal ze Neymar je nemoralni.. co je na tom nemoralniho? To ze prejde z Barcy do PSG? To jako pak bude mene z rodinou? nebo nekoho okradl? Jo mohl si prestup vynutit.. ze by prestal trenovat a takovy ty kraviny.. a nebo ze by porusil nak jinak smlouvy... ale to neudelal.. proste PSG zaplatilo klauzuly a hotovo.. v Parizi bude "pracovat" stejne jako v Barce a bude za to dostavat vice penez.. ano nebude mit vedle sebe M + S... a bude hrat v L1 a ne v La Lize... ale to je opravdu jen jeho vec... Penize nekrade ani nikomu neublizuje...
Srovnávat peníze člověka ve fabrice a člověka, který má za 2 sezóny v Barce našetřené do konce života je trochu úlet, nemyslíš?
Každopádně je to jeho věc, já ho neodsuzuji, zkrátka nechtěl být ve stínu Messiho a chce být tím, na koho se bude v týmu ukazovat jako na jedničku a zároveň ho dle mého hodně ovlivnily i ty peníze.
To ano.. teoreticky stacili.. ale ne v tom zivotnim stylu co ma Neymar... Clovek je vzdy stastny (nebo si to alespon mysli) na zaklade toho co ma jeho okoli... jeho okoli jsou jsou Messi, CR a dalsi fotbalova smetanka... on se srovnava s nima a ne s vama...
to chápu, ale s platem v Barce by určitě vyžil do konce života, to mi věř....přinejhorším by mu ti dva z trojzubce půjčili
Vyzil urcite Jenze.. myslim ze tam je i velkej tlak jeho otce (a vubec rodiny) a pak proste pro Neymara to nakonec bylo vyhodnejsi odejit do PSG... Jako chapu vas... kdyz odchazel CR do Realu taky jsem byl hodne zklamanej
Já zklamaný nejsem, za ty peníze bych ho prodal také, prostě za ty peníze můžeš koupit dva TOP hráče typu Coutinha, Verattiho, případně Dybalu a ještě ti zbyde na třetího kvalitního hráče a když člověk vezme v potaz, že jsou to všechno mladí a perspektivní hráči, na kterých se dá postavit budoucnost na dqlších 5-6 let, tak do dle mého je fakt lepší, než jeden Neymar. Já říkám, že pokud se Barce podaří dva z té vypsané dvojice koupit, bude Barca ještě lepší, než s Neymarem a z mého osobního hlediska. Neymar je pán fotbalista, ale uznávám ho jako hráče, jako osobnost mi neskutečně pil krev, pro své manýry, simulace a mnohokrát jsem si říkal, že už se chová jak primadona, takže mi fakt chybět nebude.
Tak CR šel do 100 procentně lepšího klubu. Vždyť co je více než Real. Nejslavnější klub v historii fotbalu.
Tak to vypadá že letos budem mít přjmy větší jak 1 miliardu eur.
hmmm. Tak si s tím můžete vytapovat šatnu.
*vytapetovat
Cena samozřejmě, ale co ten plat? 15 milionů korun týdně? Copak to ten člověk potřebuje? Tohle je fakt na palici...
tak zase si vem ze mu zbejva nakejch padesat let zivota mozna i vic.
Výborně, to, co on má za týden, já nevydělám v práci za 30 let. To ti jeho plat jako přijde adekvátní jen proto, že mu po fotbale bude zbývat 50 let života? To snad ne.
vzhledem k momentalnimu trendu mi to prijde naprosto adekvatni. je to top 3 hrac a magnet na cokoliv vcetne stresu z povolani. dnesni doba je dobou reklamy a konzumu. kam az to muze rust? rek bych ze je fotbal blizko stropu protoze penize nerostou na stromech a co je podle me jeste dulezitejsi - driv nebo pozdejc zasahne fifa a upravi pravidla. neymar to podle me cejti v kostech a tak si chce urvat svuj kusanec dokud je to mozny.
25 korun za vteřinu
Na Sky je 3 libry za sekundu
780000000 milionů za rok děleno(365*24*60*60) je dle mě 25korun.
Ok to se dá usnat jako matematicka uloha za jedna ale chapej ze oni meli jinou i tu castku a vysled jinej
Z
No nic, bude nejbohatší člověk na hřbitově, kde bude jednou pohřbený.
Teď si představ ze třeba Alonso ,Vettel , Hamilton a Kimi (ten teda v roce 2007) berou dvojnásobek
Tak jako je mi jasné, že takhle placený není jen Neymar, že je víc takových "polobohů", co z nějakého důvodu mají peněz, že je neutratí ani v několika životech, ale nedokážu pochopit, proč tak moc a za co.
Tak to asi nebudeš moc inteligentní.
Aha, dobře
Ale má pravdu , jestli si nedokážeš spojit co všechno je na fotbal nalepený a z čeho pramení tolik příjmů,tak nebudeš moc inteligentní
Ježiši, mně je jasné, že je ve fotbale spousta peněz hlavně díky tomu, že ho sledujeme my, že se na něm zviditelňují firmy atd. atd., ale já narážím na tyhle extrémně vysoké platy, které dotyčný člověk vůbec nepotřebuje. 15 milionů korun za týden mi přijde moc, protože nejsem inteligentní, výborně, díky za diskuzi
Tak se koukni třeba luxusní soukromej tryskáč vyjde na miliardu a ted další picovinky jako sportaky být v Monaco jachta za miliardu
Ty pracuješ s hodnotou "potřeba" nebo "nárok na plat", to jsou však nesmyslné veličiny. Trh je nějak nastavený a někdo je ochotný za toho hráče ty peníze dát, nejspíš proto, že předpokládá, že se mu ty peníze nějak časem vrátí. Je to úplně primitivní fungování trhu a to je ta jediná věc, kterou má cenu řešit. Nějaká zásluha nebo nezásluha je úplně subjektivní pseudohodnota, která nemá v rozumné diskuzi místo.
A je někde k nahlédnutí seznam témat, která mají místo v rozumné diskuzi?
Nemyslis, ze spis celou dobu narazi na moralni stranku? Achjo..
Proc chapu, ale k cemu to potrebujou, to uz moc ne..
Blbej, kdo dává; blbější, kdo nebere.
A najblbsi, kto nechape preco
Samozrejme ze to nepotrebuje, ale zase si vem ze zaopatri svuj rod na takovejch tisic let
Nikdo nevi co bude za 10 let, natoz pak za tisic..
Tak myslel jsem to s nadsazkou nemusis me hned chytat za slovo
Ono zaopatřit své děti tak, že když nechtějí, nemusí v životě nic dělat, zrovna silné jedince a charaktery nedělá. Ale nad tím se určitě zrovna Neymar nějak nezamýšlí
Tak z deti neymara zadnej charakter ani vyrust nemuze co si budem ale kdyz to vezmu jaky jsou pomery v brazilii tak jeho rodina nikdy nebude muset v sao paulu zebrat o usmrkanej kapesnik
Jako určitě to jsou i příjemné starosti ale za svůj život jsem viděl tolik rozmazlenců a to jen od ,,ubohých milionářů'' že si ani nechci představit, jak musí vypadat takový rozmazlený frajer s tatínkem, co se mu jen tak válí půl miliardy eur na účtu
Tak ono je to hlavne o vychove ale bohuzel samotnej neymar mi prijde jako namistrovanej blb takze bohuzel asi ani jeho deti nebudou jiny.
To je ale uplne jedno jestli je potrebuje nebo ne... Tobe kdyby nabidli vice, tak bys nesel do jine prace? I kdyz penize co mas ted ti staci??
Jo, třeba obskakovat starý němce dělat jim dobře pusou za 100.000 EU to by jsi šel
No ty si dobrej borec srovnavas fotbal s kravinama.. Neymar nebude delat jinou praci nez delal do ted.. pokud ty uz obskakujes nemce jen za 50 000 tak nerikej ze bys za 100 000 nesel obskakovat jiny nemce
Otázka byla na jinou práci. Kdyby ses ptal na jiné místo tak to pak jo.
Jasne moje chyba... puvodne jsem tam psal do jine fabriky.. ale nechtel jsem nekoho urazet..
Ale samozřejmě, že bych bral víc peněz, tohle je to poslední, o čem tady mluvím... Já prostě mluvím o morální stránce věci, protože on takové množství peněz nepotřebuje. Mu bude stačit polovina a furt bude zaopatřený do konce života, tak k čemu takové peníze?
Barca zkušeně
Barcelona oslabí a s tolika penězi v hrsti bude horko těžko hledat náhradu.
Mezi tím prestoupil Ghanský fotbalista Mohammed Sumail do tureckýho Yörükalisporu za 10 litrů olivovýho oleje mesičně. Goal.com
Jaký to paradox mezi tímhle
Beztak je v tom také nějaký trik a bude dělat nějakého ambasadora v Africe v ZOO parku v Keni a dají mu to pak na ruku
Šejkovia nepochopili, že toto nie je cesta ako vyhrať a vyhrávať ... Neymar sa môže v druhom ligovom zápase zraniť a byť mimo pol roka... (nič neprivolávam, ani mu to neprajem, len konštatujem)... pri 60-70 súťažných zápasoch v sezóne je dôležité mať každý post zdvojený.. niekedy až strojený kvalitnou alternatívou... za 222 mega sa dá kúpiť 5 Modričov alebo traja Hazardovia... šialené, smutné... ale čas ukáže, že PSG sa mýli... som Madridista...
S daní bonusem pro tátu a platem je to vyje celkově na víc jak 600 mega eur.
Vedenie Barcelony pri sťažnosti na UEFA: http://gph.is/1sFklNQ
Nevím, pro PSG to může dopadnout dost špatně. Neymar má teď 100% práv na své reklamy atd. On a jeho papá na peníze slyší dost dobře. Smlouvu má na určité roky jistou, královské peníze za ní také. V Ligue1 bude králem i s menším nasazením v zápasech i trénincích než v Barce. Proč by čas, který v Barce věnoval regeneraci či individuálnímu tréninku nevzal a nedal jej nějaké reklamě? U něj nevěřím ani tak tomu, že chce jednou překonat Messiho, ale že chce překonat Beckhama.
Hlavně tolik Brazilců v jednom týmu nevim nevim-Alves,Silva,Marquinhos,Maxwell,Neymar,Lucas
V Barce tě udrží na uzdě, trochu se zapracovalo od Ronaldinha na tom. Tady si nemůže jen tak někdo vyskakovat, ale v PSG to vidím jinak. Za ty peníze dostane od všeho klíče a omluví se mu ledacos. Jen ten Silva a Maxwell se mi tam nehodí. Připadají mi jako absolutní profesionálové!
Taky už tam dlouho hrát nebudou
Zrovna Silva šel taky jen za prachama.
To budou tance na instagramu
Díky za odvedené služby, Ney.
Ale toto si vůbec nezvládl, těžce jsi klesl. Mohl jsi odejít bez jakýchkoliv tahanic a bylo by to i v pohodě. Takto táhni. I když samozřejmě nehodlám tvrdit, že se bez něj obejdeme. Neobejdeme, za dva, tři roky to měl táhnout po Messim, takhle nás čeká velký problém.
Idiot.
Mas pravdu bude Vam chybět, me jako fanouškovi Realu ani ne
Za tři roky může mít i herní úpadek nebo bejt zraněnej.Messi ještě na Top úrovni nějakou dobu vydrží.
Zmrd
ako presne mohol odísť nbez ťahaníc ked Barca by ho bez triggernutej výkuúpky určite nepustila?
Tak pivka vychlazená a jde se číst
Myslím, že pro Barcu super obchod, žádný fotbalista nemá takovou cenu, i když tenhle přestup zase nastaví jiné ceny hráčům.
Neymar je prodejná kurvička, který nejde o úspěchy až tak jako o slávu.
Super PSG tímto podělali zase o něco víc přestupový trh. Teďka už si Bournemouth bude říkat za své hráče 40 milionu euro.
Opravdu fotbal jde do zádele a rychlým tempem!
Neprijemna situacia pre FCB a velmi.
Na druhu stranu, ak sa rozhodol odist, tak ahoj. Plakat za nim nebude hadam nikto, i ked sa mohol stat dalsiov klubovou legendou. Tak to zamrzi.
Ak by sa podarilo za tie love kupit zaloznikov bolo by to super.
Skvěle jsme to sehráli PSG chtělo původně jen postrašit ať dáme ruce pryč od Verrattiho, ale nakonec museli vysolit plnou výkupku za toho buzíka, jinak by vypadali jako srabíci co se podělali. Konečně jsem se dočkal odchodu tohoto šmejda a za takový peníz Opravdu cítím, že i hodně lidí v týmu jej mělo plný zuby a závěr loňský sezóny jsem jej definitivně odepsal. Jo teď jen bude hodně složitý najít nějakou náhradu za rozumnou cenu, no i kdybychom jeli jen z vlastních zdrojů, tak jsem spokojený Jinak Neymarovi nevyčítám odchod, ať už jsou důvody jakékoliv - nebýt ve stínu Messiho, nová výzva, přeci jen vše vyhrál, a nebo prostě chamtivost. To je jeho rozhodnutí, který dokážu pochopit. O jeho charakteru jsem ale ztratil iluze už dávno. Tak sbohem, jdu slavit
A kurva
PSG koupilo budoucího nejlepšího hráče světa za směšné peníze v poměru současné ceny hráčů. Velký den pro PSG, obrovská facka pro Barcu.
Jde vidět, že Barca je prostě dost levelů pod Realem, z tama se prostě neodchází. Evidentně to tam trénuje spíše Messi než kdokoliv jiný, takže se ani nedivím, že Neymar pláchnul. Barca měla projevit trošku respektu i Neymarovi. Oni záplačou...
Co to meleš?
Troll
Současné ceny hráčů = nejdražší fotbalista Pogba 105 milionů euro. Neymar jde za 222.
Vždyť to říkám, Pogba je xkrát horší než Neymar, takže PSG ho koupilo za hubičko.
Ty troubo, za ty penize by se dala postavit nova jedenactka. Hodnota klubu FC Sevilla je podle Transfermarkt 223 mega (tj. tymu, ktery hral loni play-off LM)
dáváš paleček, přitom si sereš do huby, protože tvůj klub bude vyhazovat nehorázné prachy za posily, které nedosáhnou ani z poloviny kvalit Neymara.
Na začátku věty se píše velký písmeno.
Ačkoliv bych byl rád majitelem Barcelony, tak jím nejsem. Nejspíš myslíš tvůj OBLÍBENÝ klub.
I kdyby mi sralo do huby bambilion lidí, tak tobě do toho nic není. To samý se vztahuje na nákupy.
Palec jsem dam, protože se s názorem ztotožňuju.
KOKOTE.
peace out
Aha smesne penize...
Tzv. "kiwwiho bargain"
Neboj, Suareza o rok predaju za 5-7
5-7 sudů Kokeše
5-7 forintov
Jako ze by ho koupil Slovan?
Slavia by ho kupila. Ale tam by len sedel na lavicke...
PSG's Payment of Neymar's release clause '222 million' from Barcelona is a pure politcal statement from Qatar, who actually paid the amount
zkapej
xD
To je zatial krasa. Neymar odchadza bez antiMadrid zmluvy
Dembele a Mbappe na ceste a Gareth odchadza
Dembele 90 milionů, Mbappe 180, prodej Balea 50... krása no
Odkdy je Bale na odchodu? Mi přišlo, že fans Realu byli jediní, kdo si jeho odchod přál...
Marca dnes píše, že i Zizou.
Zatial to pise iba Marca ale ma to pod Confidencial
http://www.marca.com/futbol/real-madrid/2017/08/03/59830c78ca47418b488b4628.html
Nehovoriac o tom ze ZZ na tlacovke povedal ze si neni isty ci BBC ostane. Kedze Karim predlzi, CR zostava tak vychadza to na Garetha
Za 5 mega na hostování s opcí na 20-30 mega bych ho k nám i uvítal..
Neviem ci si ho videl hral pripravu ale to co si napisal aj to je vela
I kdybychom dali 50, 60 mega, tak by to bylo v pohodě. V Anglii by se určitě zas chytnul, o tom nepochybuju.
Já si to myslím taky. Proto mi přijde škoda, že se pořád drží v PD ... Taková výměna Hazard - Bale by nebyla špatná
No tak to je humus, to by si museli ještě tak 100 mega doplatit...
To je pravda, ale najprv musi opat najst Speed force, pretoze momentalne ho predbehne aj Demichelis.
Marca už nám letos málem prodala Danila, tak bych s tou jejich důvěryhodností na to šel radši opatrně. Ale každopádně je to zajímavý, tohle je asi první náznak, že by vůbec mohl odejít. Vždycky mi přišlo, že on chce za každou cenu zůstat v Madridu a Pérez že ho chce taky udržet. Navíc Mbappé bych skoro tipoval, že bude náhrada za Moratu, ne za něj. Ale pokud by měl odejít, je to celkem jasný, že do MU, o tom žádná. Snad zůstane, v PL by se ještě chytnul a oni by tu ligu třeba i vyhráli...
Ale Danilo měl namířeno k vám, dokud se neozval Guardiola. Z prstu si to určitě nevycucali.
To jo, ale psali o tom, že už tam byla nějaká dohoda s Realem. Což zřejmě nikdy nebyla.
Ale to je fuk, i kdyby. Každý někdy ulítne. Tak či tak je tohle info o Garethovi pořád jen ve fázi "je tu možnost, že odejde", než že by se už nějaké kroky ohledně toho podnikaly.
Ale bola, Danilo to sam povedal na prvej tlacovke po prestupe. Chelsea uz bola prakticky istota, dokial sa z cista jasna nezjavil Pep.
Vzhledem k té smlouvě prostě musí chtít zůstat v Madridu, tolik peněz mu nedají ani v Číně, on má snad podobný prachy co teď vybrečel Neymar. To byl a je hlavní kámen úrazu a jeho neprodejnosti. Kdyby bral třeba 7 mega ročně, všechno by bylo jinak.
http://www.abc.es/real-madrid/abci-real-madrid-nunca-sufrira-caso-neymar-201708030831_noticia.html
Len priklad vykupiek v RM.
Casemiro 200, Kroos a Modric 500 mega . Isco 150 ale obnova mu to zdvihne. Carvajal 350
Cristiano 2 miliardy , Gareth 1 miliarda
PSG za cenu Neymara mohli mať Casemira
Gareth
A k čemu to jako je?
K tomu aby nedoslo k tomu co u Neymara Co je to 200M pre nejakeho ropaka obchodujuceho s teroristami
Real, jde vidět že Barca jsou cirkusáci, ani pojistit hráče si neumí...
Vždyť za něj dostali 222 miliónů
Logicky, kdyz se vykoupil ze smlouvy...
Na ceste mozna, ale kam? Maximalne jeden.
Dembele jde do Arsenalu.
Kéž by ta druhá poznámka byla pravda. Po první sezoně je GB pro RM s nulovým přínosem a v minulé sezoně jeho přítomnost spíš tým oslabovala/rozhádala. Problém je, že je to oblíbenec Peréz, čili stejně jako Karim je takřka nedotknutelný. (rád bych se mýlil) + má stále ohromnou marketingovou hodnotu, a to jak v VB tak i v Asii.
Dembele spíš považuju jen za šponování ceny pro Barcu a zamotání hlavy samotnýho hráče, který pokud se nepletu spíš sympatizuje s Barcou. Mbappé snad nezlomí.
Každopádně ta náhrada za Neymar by mohl být oříšek. Coutinho? Pravděpodobně za velký balík, jestli vůbec. Dybala? Trochu jiný typ hráče, ne? Alexis? Někdo jiný? + Dembele viz výše.
Je to výsmech nám všetkým, ale keďže nemáme nič lepšie na práci, tak ten futbal budeme naďalej pozerať..
Asi tak, ale jednou prijde den kdy se na to vyjebu...
Takže za chvílido Realu jako volnej hráč
Do teď není vyjasněn ten jeho přestup k ochotníkům a on už opět přestupuje za divných okolností... To, že on sám je pěkný čůráček, to se ví...ale ta jeho famílie, to bude jinej level
Aj ked sa to bude zdat zcestne, tak najlepsie zapasy sme hrali paradoxne, ked MSN spolu neboli, ci uz to bol Neymar Suarez, alebo Suarez Messi ...Neymar by nebol nikdy taka hviezda v Barce ked je tam Messi...on mal v podvedomi vzdy to, ze na rozhodnutie je tam Messi...Messi hral tiez lepsie zapasy(El Clasico) ked Neymar chybal ..tiez mal podla mna v podvedomi, ze ved je tu aj Neymar ..Neymar ked prisiel do Barcy, tak jeho najblizsi priatel bol Messi. ...potom ked prisiel Suarez sa od seba vzdialili ..predsa len Messi si je so Suarezom blizsi, oni uz maju deti, poznaju sa rodiny, su spolu na dovolenkach... aj toto podla mna Neymara rozhodilo, ze sa citil z tej trojice ako keby na vedlajsej kolaji..k tomu mu este odisiel Dani, tak sa necudujem ze v Barce sa uz necitil dobre ...on je ten tvorca, on musi byt v time hviezda ...
teraz je otazka, ci tych 222m minieme ...za 222m sa daju kupit dve superhviezdy ... obrana je podla mna vyriesena...Semedo Viedal Umtiti Masch Pique Alba Digne ...to je ok ...utok je tiez ok ..tam Messi so Suarezom BOHATE stacia ...najlepsie zapasy sme hrali ked sme mali 4roch zalozikov v hre ... pri vsetkej ucte k Iniestovi, jeho cas dozrel a na najtazsie zapasy uz nema ...v zalohe by mal hrat hlavne Bus, SERGI ...Rakitic by mal byt hrac z lavicky, tento rok este aj Iniesta, ako bol Xavi v jeho poslednej sezone ... treba kupit Coutinha,Verrattiho,Alliho..niekoho z nich ..Gomes,Turan out
A este ked dovolis aku hru alebo aky sport to vlastne hrajete?
ten prvni odstavec
Co se týče obrany, tak boční obránci ano. Stoper určitě ne. Máme Piqueho, Umtitiho a to je vše. Mascherano je už dávno za zenitem, nestačí. Určitě bych se zaměřil na J.Gimenéze z Atletika. Příští rok mu končí smlouva tak zatlačit a za 30 M je u nás. Dále potřebujeme DZS. Busquets má již 29 let a letos 30. Bral byl toho mladého Weighla z Dortmundu to bude tak 50 M.
Určitě nějakého TOP playmakera - Alli, Eriksen, Veratti a pokud ne, tak proboha nekupovat nějakého Paulinha nebo podobného. Navíc bych dal více příležitosti Aleňovi, to bude hodně dobrý hráč.
Moje přání místo Neymara je Hazard, ale to je utopie.
Možná Messi půjde na playmakera a bude to rozhazovat na strany. Dal bych příležitost tomu korejci, prý jeden z 5 nej talentů své generace, tak proč ho nezkusit
https://twitter.com/PSG_inside/status/893191318104670208?s=07
z toho ze tento smrad mi bude zrat nervy v mojej oblubenej lige
Neymar lahky clovek strasne, nie len hmotnostne ale este je z neho aj zlatokopka...
Ale aspon sa Gaycelona oslabi
Poradim ti, kvantita neznamena kvalitu.
https://media.giphy.com/media/94EQmVHkveNck/giphy.gif
OT: Ruzenka proti Everonu zatial stale 0:0, no dat im tie dva banany a postupit
https://en.psg.fr/pro/article/neymar-jr-signs-with-paris-saint-germain?utm_source=t.co&utm_medium=referral
Ja si myslím, že tento prestup bude ešte ľutovať. Človek môže mať peňazí koľko chce, ale ide hlavne o tú športovú stránku. Pokiaľ sa Parížu nebude dariť, hlavne v LM, tak šťastný nebude. Ja len dúfam v to, že opäť narazia v LM na Paríš a znovu ich vyradia. Vtedy si uvedmí, o čo prišiel. Neúspech bolí každého športovca a je jedno, o aký šport ide a kto koľko zarába. V Barcelone mal všetko, bol súčasťou najlepšieho útočného tria na svete, možno aj histórie... ak mu išlo o peniaze, tak to radšej komentovať nebudem. Ak kvôli tomu, aby mal viac voľnosti, tak prosím... ale aj tak mi vždy prišiel ako rozmachlený fracek, ktorého vždy museli uzemňovať starší, či už Xavi alebo Luis... v Barcelone sa netočilo všetko okolo neho a to mu vadilo, v Paríži bude... ale je to jeho vec. Neželám mu nič zlé, PSG mi je sympatické, ale tie peniaze, čo sa v súčastnosti vyhadzujú za hráčov...je to celé choré, ale myslím si, že týmto prestupom tá bublina praskne. Platový strop je to, čo by futbalu pomohlo, aby sa nedávali také nezmyselné sumy za hráčov, ktorí stoja viac ako lietadlo a aby nebola taká anarchia v prestupové obdobia ako teraz. PEACE
tohle hrani na city je vazne super.
Jen vyjádřil názor, to snad může.
Muze.
a trefil to
Dakujeme za vyjadrenie.
Isto to tam doniesli v igelitke
Toto by mohla byt nahrada
https://www.transfermarkt.com/seung-woo-lee/profil/spieler/280239
Len ci ho valverde aspon skusi
Slyšel jsem, že v sobě má velkej potenciál, ale má na to to prodat v áčku?
Talent má velký. Koukni na Asencia z realu, to je player na svůj věk.
Jak tě napadlo srovnávat Asensia s nakym šikmookým
Zidane se nebál mu dát příležitost, tak proč by korejec nemohl dopadnou podobně, talent má.
Jo u Asensia to byl dobrej tah toho Asiata ale neznám, ten snad ani není v rezervě ne?
Letos povíšil právě do B teamu. myslím, že věk 19 let. Na youtube mnoho videi
Ja osobne si myslim ze keby na sebe makal tak je lepsi ako neymar... ale to je cisto osobny nazor. Ma prakticky identicky styl s messim akurat ze je pravak a to presne potrebujeme. Jeho strasne zdrzalo to ked sa musel vratit kamsi do korei lebo barca mala vtedy tie zakazy
Vyřadit PSG z UEFY a přeradit je do rite, kde si můžou užívat ty prachy od podporovatelů terorismu
UEFA podporuje terorizmus.
Neymar to pripraveny video od agenta.
Coutinho už pomalu báli kufry. Ted je jasné, ze na koho si Barca ukáže, tak jeho klub bude požadovat hodně těžké peníze, když je ted plna pokladna..
Tak s rozpadlo se nejlepší trio v historii v fotbalu myslím že lepší už nikdy nebude...
Pouč me
Chytat sa za hlavu je pri niektorych tvoroch zbytocne
To určitě ne. Di Stefano+Pusckas+Gento+Kopa
Psal jsem trio cetto..
Já vím akorát by to byla urážka kdybych uvedl jen 3
Každej má na to jinej nazor. Já mam takovej že před několika lety kdy byli Pelé Maradona Puskas Cruiyf Van Basten Di Stefano atd. Tak to byla prostě jina kvalita toho fotbalu. Je to vidět například v v atletice kde dřív ty výkony co byli na bednu teď snad nestačí ani na to se tam dostat a vidím to stejný i ve fotbale hokeji atd.. Tím chci říct že třeba za 50let tu může bejt každej druhej Ronaldo nebo Messi a můžou klidně hrát za průměrnéj tým. Zkrátka v tejhle době to je strašne těžký oproti tehdejsku. Ještě k tomu chci napsat že nemám ponětí jak hráli ti zmínění kromě pár záznamů co jsem videl, ale takový Pelé co je pořád vychvalovanej jako nejlepší hráč historie tak mě ó tom z těch záznamů nepřesvědčil neboť ty obránci nic nedělali, stáli a koukali na nejlepšího fotbalistu světa z VIP pozice... Nevím no prostě něco takovýho jako že fotbalisti před 30 lety byli lepsi než fotbalisti dneska nemůžu prostě pochopit a stojím si za tim.
Ale otázka byla na trio. Ano jinak souhlasím, Messi je určitě nej fotbalista historie a CR do první pětky také patří.
1. Messi
2.Pelé
3.Maradona
4.Cruiff
5. CR
6.Di Stefano
7. Pusckas
8. Benckenbauer
9. Eusebio
10.Zidane
1. Messi
2. Cruiyf
3. CR7
4. Maradona
5. Puskas
*Pelé
Messi
Maradona
Cruijff
Ronaldo
Zidane
Puškáš
Di Stefáno
Beckenbauer
Eusébio
....
Casillas
Ako to? BBC predsa stale existuje...
BBC fakt není lepší jak MSN
MSN uz neexistuje
Jenže já psal nejlepší trio v historii..
Vzhledem k tomu ze ti je 13,tak pro tebe rozhodne
Myslíte, že se to zaplatí na dresech?
Jako co? Ten přestup Neymara do PSG? Neblázni! To v žádném případě.
Higuaína nechcú?
Dybalu.
Dybala by neodchadzal, kedze s Juve ma zhruba rovnaku sancu vyhrat LM ako s Barcelonou
Aha.
I když proti Barce nic nemám, myslím, že v Juve má tu šanci dokonce větší. Po odchodu Neymara hodně Barcelona oslabila.
Tak s Neymarom by možno mal väčšiu šancu vyhrať LM, akurát by si skoro nezahral.
Tak toho môžete fakt len chcieť.
Ak by neodišiel Bonucci, tak by som jeho odchodu k vám veril, ale nechcem si pripustiť, že by sme v jednom prestupáku pustili preč dvoch top hráčov zo základu.
Vsak ok.
https://www.youtube.com/watch?v=SgZJY8fkQHI
Prej novou výzvu
Sice je to klišé, ale nová výzva to přeci jen je, v Barceloně byl jen ten druhý, teď jde na pozici jedničky, nehledně na to, že s Barcelonou vyhrál vše, co se dalo...
To je pravda, skoro všechna špína se tím pádem házela na Messiho.
Teď ci ten tetovanej cigánskej spratek zažije co anormní tlak. Možná větší než na MS ve fotbale v Brazílii.
Bolo by to pekné videjko .. keby odišiel ako chlap
Na idnesu už mají jasno...
Viktor Krus
Nechápu ty kydy o "nenormálnosti": PSG ty prachy získá zpátky už jenom za prodej dresů s Neymarovým jménem. Fotbal je byznys, a pokud se jim to oplatí, ať za hráče dávají klidně 1 bambilion...
Tak pokud těch dresů prodají 3 miliardy tak možná to zaplatí
To nezaplatí prodejem dresů
zaplatí
Hele nevim jestli prodaj 2-3 miliardy dresů
Spolu se vsema vecma okolo neymara si myslim ze jo. Pocitam do toho i ruzne tymove obleceni, saly a podobne.
Pravda,akorat by si ty dresy musel koupit ten pyžamák
Vedení Barcelony by se mělo především soustředit na to, aby byli v příští sezóně stále konkurenceschopní a přivést nějakého TOP fotbalistu na své pozici (nejlépe přímou náhradu za Neymara).
Podávat žaloby na přestup by měl někdo jiný, ne Barcelona... ta má držet hubu a starat se o sebe a o posily.
Já bych zkusil doplnit z la masii a postavit stadion
Jake zaloby??
Víš jak to myslím nee? Barcelona chce napadnout přestup u UEFA, špatně jsem to napsal...
Tak tyhle dovolání a žaloby budou samozřejmě podávat právníci. O nákup hráčů se bude starat manager GM a jiní, takže to spolu moc nesouvisí
Ruzenka
Neymarovi ať už bude hrát kdekoliv... měli by ho koupit Čínani, aby konečně zmizel ze scény.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele