Baník opouští trenér Hapal. Tým potřebuje nový impuls, vysvětloval Mikloško

11.10., 15:27
Aktuality
Pavel Hapal (© ČTK / Ožana Jaroslav)

Pavel Hapal skončil na lavičce Baníku Ostrava. Klub v sobotu oznámil, že se s trenérem dohodl na předčasném ukončení spolupráce. Podle spekulací médií by měl zkušený kouč zamířit do Sigmy Olomouc, kde má nahradit Ladislava Mináře ve vedení sportovního úseku.

"Zabývali jsme se situací opravdu intenzivně od utkání ve Zlíně. Nechtěli jsme udělat unáhlený krok a i s Pavlem jsme to probírali ze všech stran. Po několika dnech jednání jsme dospěli k závěru, že bude lepší, když se naše cesty rozejdou a dáme týmu nový impuls," uvedl šéf sportovního úseku Baníku Luděk Mikloško.

Hapal vedl Baník od října 2022, kdy nahradil Pavla Vrbu. Ostravany dovedl k čtvrtému a poté i třetímu místu v lize a po 14 letech tedy i do předkol evropských pohárů. V tomto ročníku se ale jeho výběru, který v létě citelně oslabil o klíčové hráče, nedařilo - po 11 kolech má jen 10 bodů a je až na 11. místě.

Podle informací Deníku a webu inFotbal.cz nyní probíhají jednání o Hapalově přesunu do Sigmy Olomouc, kde by měl nahradit dosavadního sportovního manažera Mináře.

Baník zároveň řeší otázku jeho nástupce. Jedním z kandidátů je podle Deníku trenér rezervního týmu Josef Dvorník, který nedávno odmítl nabídku z Košic.

Autor: Livesport.cz / Vladislav Frk

Komentáře (228)

Přidat komentář
HorajzmAmmann

Nejlepší období s Baníkem co pamatuji.

Děkujeme za všechno

Reagovat
patas92

Reagovat
Y.N.W.A

Za posledních 20 let jo Já jsem si užil i tu vaši mistrovskou 2004, tam to bylo ještě víc. Škoda jen, že tehdy, ani teď, nevyšla pořádně Evropa. To Baníku chybí!

Reagovat
HorajzmAmmann

Tak to mi bylo 11, takže si to moc nepamatuji

Reagovat
!!!OCIP_KINAB

tak už mi ten komentář dává smysl, zažil jsi jen bídu....

Reagovat
Nezávislý nefanoušek

Lesk a bídu kurtizán

Reagovat
ACSeRw!n

to bylo sileny, to byla slyset furt hymna Baniku i v Praze

Reagovat
Krleš2

Reagovat
Y.N.W.A

Upřímně, v tý jarní odvetě na Letný nás tam z Moravy bylo víc než Sparťanů (myslím mimo hostující sektor)

Reagovat
ACSeRw!n

vsichni proti Sparte to bylo fakt vtipny, kolik fanousku jinych tymu se na ne tehdy nabalilo.. bohuzel pro ne z ty sezony nedokazali nic vytezit a historie se opakuje po tyhle sezone.. byla sance klub posunout, ale opet se nepodarilo

Reagovat
Y.N.W.A

Jj, byl to prostě fenomén, který tehdy přerostl fotbal... A ano, přesně, tehdy ani teď to neposunula dál... V této souvislostí si vzpomenu na Plzeň, která tehdy, nějaké 2010? jela tu neskutečnou sezónu a od tý doby... Je nahoře a v Evropě je nejlepší z českých klubů, neskutečný

Reagovat
Tromas

Reagovat
Krleš2

Vsak jsme hráli doma

Reagovat
Nadržený šimpanz

Podzim byl v Praze a bylo to epický...ač sparťan, tak sem na stadionu Baníku fakt přál

Reagovat
ACSeRw!n

dalsi

Reagovat
Y.N.W.A

Jo, tak možná podzim, já si jen pamatuju, že jsem tam mrznul jak psí hovno

Reagovat
Pablos

Nejlepší období Baníku co jsem zažil Heinz největší borec

Reagovat
PP

s tím se potkávám každý druhý týden tady v Olomouci na obědě a pár měsíců zpět jsme proti němu hráli malou kopanou..

Reagovat
Pablos

Reagovat
Odborný diskutér

Jak se chtěl pochlubit, že si každý druhý týden může dovolit oběd v nádražce.

Reagovat
fantomas10

byl v zivote nejeden mesic, kdy bych tohle i zavidel

Reagovat
meno

Reagovat
Kucka

Až tak?

Reagovat
Salfovic

Sázkař tvrdý chleba má.

Reagovat
kilobyte

Reagovat
arvncrtx

Někdy to jde tak špatně, že není ani ten tvrdý chleba.

Reagovat
Sosi

Reagovat
Kucka

výplata na jedničku v kurzu 1,1

Reagovat
PP

Reagovat
Sigma Olomouc

Reagovat
Albe90

Optej se ho zda tedy je levoboček Brucknera,at konecne vime

Reagovat
patas92

Do konce života budu tvrdit, že kdyby tam tehdy proti Řekům šel za zraněného Nedvěda on, a ne Šmicer, tak jsem šli do finále.

Reagovat
Pablos

Tenhle zápas neexistuje... ten se nikdy nestal, takže nedokážu posoudit

Reagovat
Y.N.W.A

U české repre jsem brečel v životě dvakrát. Když jsme vypadli v baráží s Belgií a pak tady u tohoto řeckého rohu A pak ještě desetkrát pod Jarolímem, ale to byly jiný slzy..

Reagovat
Pablos

Ani nevim jestli jsem vyloženě brečel... to nejspíš ve finále 96 ...to mi bylo 11. Ale Řecko jsem se prostě zboural s kámošema v hospodě no u toho, na slzy vlastně nebyl úplně čas Belgie to byl průser no, ale slzy si taky nevybavím. A Turecko 2008 jsem taky zrovna nenesl nejlépe

Reagovat
mayday

Euro 04 skvělé zápasy a skvělé chlastačky u toho, plná hospoda

Reagovat
Pablos

Chytlo mě to v těch nejlepších letech no... to byla jízda

Reagovat
mayday

Taky Po Nizozemsku jsem se vzbudil nad ránem u sousedů v zahradě v posezení u grilu Řecko byl samozřejmě šok, ale pak jsme se stejně setli jako po každém zápase až do rána

Reagovat
Pablos

Nejlepší no... žádnej jinej turnaj už jsem takhle neprožil

Reagovat
Pablos

Teda ještě byli předtím hokeje a zlatý hattricky ...to jsem taky dokázal prožít

Reagovat
Krleš2

Nagano uz asi nepamatuješ co?

Reagovat
Pablos

To mi bylo 13... nebyl jsem sice beránek... ale né fakt jsem hospody nevymetal ještě. V 15 už to bylo něco jiného

Reagovat
Albe90

Turecko 08 jsem slavil už panáky v hospodě,že postupujem ze skupiny...došel jsem z hajzlu a ukazovali Čechovu minelu,říkám a tož je debil? Než jsem se vzpamatoval tak hned 3:2...Já vzal kabát a šel domů..

Reagovat
Grupma

Fanoušek úspěchu.

Reagovat
Albe90

ale hovno,jen jsem radeji odesel,jinak by pulka hospody minimalne byla srovnana se zemi a ja bych se na druhy den nedoplatil

Reagovat
Grupma

Chápu.

Reagovat
FUnk

my jsme tehda prohrali zapas venku v okresnim preboru 3:2 kdyz jsme vedli a diky tomu nepostoupili do kraje a vecer se odehral zapas s tureckem, to byl den...

Reagovat
Nadržený šimpanz

Jj, jsme na tom stejně plus ještě vypadnutí s Ruskem na ZOH 2002 v hokeji....třikrát jsem brečel kvůli sportu

Reagovat
Salfovic

To mě taky neuvěřitelně nasralo. Náš nejsilnější tým v historii a nebyl schopnej dát gól posranejm rusàkům.

Reagovat
Nadržený šimpanz

Jj, tehdy jsme byli na vrcholu, byli jsme asi nejlepší tým na světě.....

Reagovat
rufus

V jeho tehdejší formě je to dost možné.

Reagovat
Salfovic

Reagovat
Puskas

Může za to Beránek.

Reagovat
Albe90

Taky Koller a Baroš měly golové šance,které měli dát a byl by klid

Reagovat
Pablos

A hlavně mladého Baroše jsem úplně hltal. Se vší úctou se ten fotbal Hapala s tím fotbalem tehdá nedá srovnat... ale možná ze mě mluví nostalgie.

Reagovat
Kornovec

Tady v tom tymu nebyli zadni top hrsci jako Bolfik a Heinz, i Matusovic byl na vysoke urovni. Tady s nimi jde srivnat jen Ewe, jinak spis takovi bojovnici. Jen si vem, ze Heinz prisel tusum z Nemecka a ted Prekop z Bohemky

Reagovat
Zásadní Otázka

Mladý Baroš hrál s Baníkem věčně spodek ligy, to nevím jaký fotbal srovnáváš...

Reagovat
Pablos

Ten Baroš k tomu nepatří... to je jen takovej přídavek k tomu předešlému příspěvku, dva nejoblíbenější hráči Baníku za celou éru co sleduji fotbal, Baroš a Heinz. Fotbal myslím ten titulovej o kterém je jeho příspěvek.

Reagovat
Kepy_FCB

Reagovat
Puskas

Pod Večeřou a Koubkem to bylo lepší.

Reagovat
Krleš2

Reagovat
!!!OCIP_KINAB

Mě teda sezona 2009/2010 bavila asi vic treba nez fotbal pod Hapalem.

Pro pripomenuti sestava z posledniho mače v Příbrami (1:1) kdy jsme mohli byt 2. tusim pod Koubkem:

Vit Baranek - Michal Frydrych, Fernando Neves, Daniel Tchur, Radim Reznik - Tomas Marek, Ján Greguš, Tomas Micola, Martin Lukes - Vydra, Varadi

Reagovat
Salfovic

Tehdy jste hlavně měli mít titul, nebýt toho vyrovnání MB snad v 90' minutě v předpodledním kole.

Reagovat
!!!OCIP_KINAB

je to tak, ten titul jsme si nechali hodne blbe utect ale prave proto jsme si ho nezasluzili a takovych tymu v te sezone byla spousta a hrali jako by ten titul nikdo nechtel.

Reagovat
HorajzmAmmann

I ta remíza doma se Spartou byla na hovno…

Reagovat
Mönchengladbach

Na den přesně tři roky, co přebral tým po Vrbovi. Čtvrté a třetí místo, rekordní bodový zisk, dvakrát Evropa, z několika hráčů udělal děla, co se prodala za velké peníze. Klobouček.

Nyní bohužel Baník čekají hubenější roky.

Pro Sigmu obrovská posila, ten klub se usídlí v odskočené TOP4.

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
HorajzmAmmann

Začal jsi hezky, ale pak jsi ti úplně posral

Reagovat
Krleš2

Přesně. Taky si to říkám

Reagovat
Igner Farnsworth

Ta první věta pak to šlo dolů

Reagovat
Nezávislý nefanoušek

Reagovat
ratusek

Jestli má rozhodovat o posilách, tak nevím nevím. Blažek, Kornezos přišli hlavně kvůli němu

Reagovat
Moshe Dajan

Kornezos bude jednou nejlepší stoper ligy

Reagovat
HorajzmAmmann

MSFL?

Reagovat
Nuno čomes

On je ještě v kádru?

Reagovat
Kepy_FCB

Sanmarinský ligy

Reagovat
Y.N.W.A

Až na poslední větu souhlas.

Reagovat
Kornovec

Sparta, Slavia, Brno, Plzen a Sigma? Liberec tak vysoko nevidim, ti chtej maximalne Konferencku a prodavat hrace

Reagovat
Mönchengladbach

Píšu čtyři, takže Sparta, Slavia, Plzeň a Sigma, která ukázala, že do toho hodlá rvát milióny eur.

Reagovat
Kornovec

Fakt jsem zvedavy, kolik do toho bude cpat Zbrojovka pristi leto. A Artis? Ti love maji taky, ale zatim nikoho nezajimaji. M9zna to bude i top 6, ale porad si myslim, ze prazska S budou porad odskocena, tak jako letos pokud to tam nedokurvi na sezonu nekdo jako Friis nebo se Slavie nezblazni a nevymeni Trpise za Hyskeho nebo tak neco. At uz jde proste o to, ze to jsou kluby z Prahy a nebo financne, i kdyz ti lidi z Brna, Plzne a Olomouce jsou urco taky bohati

Reagovat
Tromas

Tak Strnad (současný majitel Plzně) je bohatší než Křetínský s Tykáčem akorát se to nemohlo projevit když Plzeň ještě nevlastnil ani v jednom přestupovém období. Jinak u Artisu a Zbrojovky bude záležet na tom jestli postoupí do první ligy, kde jsem si celkem jistý že jeden z nich (nejspíš Zbrojovka) postoupí přímo ale přes baráž těm druholigovým týmům vzhledem k jejich úspěšnosti v baráži moc nevěřím a když v té 2. lize zůstanou tak nadále nebudou zajímavý. Navíc postupující z 2. ligy musí vhodně posílit a připravit se na úplně jinou kvalitu ligy takže Brňákům není moc důvod ve fotbale věřit dokud to neuvidíme na vlastní oči.

Reagovat
Kornovec

Penize je jedna vec, ale zalezi i jestli je bude chtit pouzit v takove mire jako S a taky treba skautske oddeleni nema Plzen na takove urovni apod. Ja si myslim, ze uz v zime do to Brnaci nasypou dost penez, aby do te ligy proste sli. Kdyz vidis mozne soupere v barazi jako je Dukla, Pardubky, Slovacko ci Teplice tak to pro posilnene Brnaky nemusi byt tak nepravdepodobne

Reagovat
meno

Ale mají Říčku, dej mu zázemí a frajer udělá za 3 přestupáky základ na dalších 7 sezon

Reagovat
Transfermarkt

Reagovat
Sigma Olomouc

To máš od nás velka očekávání

Reagovat
Nezávislý nefanoušek

Pro Sigmu obrovská posila, no nevím nevím, školy nemám, ale nějak nevím, jakou erudici má Hapal pro pozici sportovního ředitele, což by měl být mozek celé organizace. V něm vidím spíš mozek celé operace

Reagovat
Pablos

Páník na plac

Reagovat
Y.N.W.A

Kdo vlastně připadá v úvahu? Nějaká místní jména? Aby z toho nebyla zase nějaká smetana

Reagovat
meno

Dvorník Anebo si půjde zavzpomínat Koubek na sezonu 09/10

Reagovat
Kornovec

Urcite to bude Dvornik, kdyz ho Banik nepustil do tech Kosic. Neporidis si znameho trenera, ten by chtel posily

Reagovat
Transfermarkt

Taky myslím, že Dvorník je jasná volba. Šmarda končí taky, nebo to bude dělat s Dvorníkem?

Reagovat
Nezávislý nefanoušek

Bridge coach

Reagovat
Pablos

Ratusku uz si to odspuntoval ?

Reagovat
Revizor

A trefil se do rypáku.

Reagovat
Irská 1922

Reagovat
ratusek

Tak já jsem nebyl jeho extra fanoušek, ale nějak to fungovalo. Ted mu vedení nasralo přímo do huby, totálně se zajebal přestupák a tím i sezona. Po 10 kolech je sezona v prdeli. A nedivím se mu, že byl rezignovaný a smutný. Ale takový trenér prostě nemůže působit u áčka. Vypadal jak v posledním taženi. Každopádně jestli ho fakt nahradí Dvorník, tak nevím co čekat. Předně půjde do hajzlu béčko, které se ještě bude strachovat podle posledních výsledků i o záchranu. A druhak jestli to pro něj není moc velké sousto. Na druhou stranu nikdo už top6 nečeká, jen se "v klidu" zachránit .

Každopádně trenér měl přijít už před tou předchozí repre pauzou, ale vedení opět zaspalo, stejně jako v přestupáku. A ještě se Brabec může divit nevoli fanoušků

Reagovat
ACSeRw!n

skoda, jeste sanci dostat mohl, ale hlavne, ze vydrzel na zapas s nama

Reagovat
Mönchengladbach

On už nechtěl. Rozprodali mu kádr, náhrady nepřivedli, luxusní nabídka od Sigmy... Bylo hodně vidět, že už tam nechce být.

Reagovat
Kornovec

Presne tak. On si jen polepsi, tohle vubec nebyl vyhazov

Reagovat
Transfermarkt

Souhlas

Reagovat
Aldeano

Reagovat
ACSeRw!n

a Janotka teda asi Plzen a Hysky Slavie, ktera do toho asi hodila vidle

Reagovat
Pablos

Jako že první co by Hapal udělal na pozici sportovního ředitele v Sigmě by bylo vyhození Janotky ?

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
Pablos

?

Reagovat
ACSeRw!n

tsk samozrejme sem predpokladal, ze tam jde trenovat

Reagovat
Remt

To si předpokládal blbě

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
rufus

Reagovat
Y.N.W.A

šmarija, tento komentář je tak komplexně mimo, že by pro tebe měli na EF v hlášce roku založit zvláštní kategorií

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
HorajzmAmmann

Plzeň Hysky

Banik Dvornik

Olomouc Janotka

Reagovat
rufus

Bude pro vás Dvorník dobrá varianta?

Reagovat
HorajzmAmmann

Pokud nebudou chtít fans výsledky ihned a budou chápat, že Dvornik a mladí potřebuji čas tak pravděpodobně ano, nejlepší varianta… předpokládám, ze je to větší šance pro Míčka a Beweneho a zbytek B-týmu.

Pokud to bude hrát s klukama z B- týmu (což bude) a fans budou po pár prohrách (což přijde) na Dvornika pískat (což budou) tak bude zase pod tlakem a za půl roku ho vyhodí.

Reagovat
rufus

V současné době je snad většině fans jasné, že výsledky nebudou hned, toho bych se tolik nebál. A přesně, byla by to super volba pro vaše mladé kluky z béčka.

Akorát si nejsem jistý, jestli by to nebyl pro Dvorníka velký skok. Přeci jenom je to pořád Baník a velké jméno, a už to u vás semlelo i zkušenější trenéry.

Reagovat
meno

Janotka to taky dal a myslím si, že tehdy šel do toxičtějšího prostředí. Tím rozhodně neříkám, že to bude mít Dvorník lehký, pořád to je 4. nejsledovanější klub za S+S a Plzní

Reagovat
HanzBP

Mínimálně střídání má ještě tragičtější, než Hapal. To se někteří zblázní. Jinak béčko pod ním letost hraje pěkný fotbal, ale přesvědčený o něm nejsem ani trochu. Přeci jenom je to stále víceméně mládežnický fotbal.

Reagovat
HorajzmAmmann

Jo asi mas pravdu, ale další varianty moc nejsou …

Skuhravý nevím nevím, Koubek nedává vůbec žádný smysl, nevím co třeba Červenka ze Zlína.. ?

Reagovat
HanzBP

Strašně těžký. Asi bych tu šanci Dvorníkovi dal a pak by se vidělo. Doufám že Mikloško má jeho tréninky a přípravy nasledované a rozhodne dobře

Reagovat
HorajzmAmmann

taky bych mu dal šanci, ale fakt nečekam zázraky ihned.

Reagovat
rufus

Co ještě zkusit ukrást Hyskýho Plzni. U vás ho momentálně Tvrdík uvidí radši než v Plzni. Ale už je asi pozdě, Hyský už se asi dávno rozhodl.

Reagovat
Figi

Hysky do Baniku podle posledniho rozhovoru nechce. Nechece ani do Pardubic. Rikal, ze pokud mu padne Plzen, tak zustava v Karvine. Ze by mu to nedavalo smysl jit momentalne do horsiho Baniku.

Reagovat
Transfermarkt

Jít z Karviné do Baníku dává přeci smysl vždycky

Reagovat
Figi

Hyskemu bohuzel asi ne

Reagovat
Mikyruv Knir

Chtěl bys abychom hráli tu zlínskou parodii na fotbal?

Reagovat
HorajzmAmmann

Nemám je následované úplně do detailu, ale letos hrajou celkem fajn fotbal ne? S tím kadrem co má…

Reagovat
frankiefcb

No hrají destrukci (totální pragmatismus), která vychází. Vůbec se to nehodí do týmu, který má ambice a vychovat kvalitní fotbalisty.

Jinak nehaním Červenku, dělá to nejlepší pro Zlín, ale já tyhle typy trenéru u nás nechci.

Reagovat
HorajzmAmmann

ok

Reagovat
John Obi Mikel

Střihavka je volný a Baníkovskou minulost

Reagovat
arvncrtx

Navíc titul s Baníkem mu chybí do sbírky.

Reagovat
Mikyruv Knir

A kdo do Karviné? Koubek?

Reagovat
mistr129

Střihavka ne?

Reagovat
Mikyruv Knir

Tvl, tak kdo do Pardubek?

Reagovat
HorajzmAmmann

??

Reagovat
Pablos

ten už tam ale není v Pardubicích

Reagovat
Mikyruv Knir

A no jo, to mi úplně uteklo. A přitom bych měl mít naše soupeře o 12. flek nastudované

Reagovat
Pablos

Ale zase dobrá sebereflexe

Reagovat
Transfermarkt

Marek Jarolím nebo zůstane Krejčí

Reagovat
Figi

Tam mel Hyskeho nahradit Marek Jarolim

Reagovat
Figi

Slavie nikam vidle nehodila. Vsichni jsou domluveni. Jedine kde to delsi dobu vazne je na trase Karvina x Plzen. Tam se zatim nedokazou spolu vubec domluvit. Proto je Hysky stale i nas vedl dnesni trenink. Plzen uz se zacina divat i po nahradni variante.

Reagovat
Salfovic

By mě zajímalo, kolik za něj chcete.

Reagovat
Figi

Ja slysel ze to vykoupeni ma Plzen stat 2 mil Euro, ale nejak se to zaseklo..

Reagovat
Salfovic

Tolik dostala Sparta za Priskeho, ne? Tak to se divím, že už nehledají jinde.

Reagovat
Pepe1911

Reagovat
Transfermarkt

Nevěřím, že Janotka je pro Šadka varianta

Reagovat
Salfovic

Teda Zdendu Ščasného jsem v Baníku nečekal

Reagovat
Nezávislý nefanoušek

Ho unesli nebo co?

Reagovat
Mikyruv Knir

Bylo to nevyhnutelné, ale je to nejlepší řešení pro všechny strany. Hapal byl už někdy v minulé sezoně podrážděný, když taky chvíli nebyly výsledky a jakmile mu fans dali najevo, že jsou nespokojení, tak se urazil jako malé dítě a už to nikdy nebylo jako předtím. Tak asi nezbývá než poděkovat za pár fajn zápasů v předkolech Evropy, za domácí výhru nad Spartou a spoustu zábavných zápasů.

Snad to vezme Dvorník a pomalu začlení další mladíky, posílí se to nějakou kvalitou a za pár sezon zase na špičce.

Reagovat
HorajzmAmmann

To si asi pleteš jeste s tou předchozí sezonou.

Reagovat
Mikyruv Knir

Je to možné. Ale působil od té doby směrem k fans fakt negativně.

Reagovat
HorajzmAmmann

Nemyslím si, naopak s kotlem ty vztahy mel vysoce nadstandardní.

Reagovat
Igner Farnsworth

Ale velký úspěchy, par fajn zapasu v Evropě a vyhra proti Spartě

Reagovat
Bohemak12

Až čase některým nespokojeným fanouškům Baníku dojde, co pro ně Hapal udělal

Reagovat
Rohlik se šunkou

Až se příště nebude dařit a budem zpětně listovat trenéry, bude za posledních 15 let jediný, který měl výsledky a skončil, protože mu rozprodali hráče. Teď to člověk vidí jinýma očima, pak se na to špatné zapomene. Jinak to ale udělat nešlo, tenhle "strukturální debakl" nemohl přežít. Udělal svůj díl v cestě klubu a jde se dál.

Reagovat
Krleš2

To muselo přijít

Reagovat
!!!OCIP_KINAB

lepší pozdě než vůbec

Reagovat
PP

Logický krok. Baník vytáhl tam, kde nebyl desítky let, po vybrakování kádru šla hra a logicky i výsledky dolů. K tomu si ještě jako sportovní ředitel polepší a Baník třeba nakopne nový trenér, byť na podobné umístění jako loni můžou zapomenout.. win-win pro všechny.

Reagovat
Krleš2

Tak kdyby mu vedení nevybrakovalo všechny lídry tak je tam doteď a v lize je 3 a hraje poháry v KL a všichni by byli Happy!

A euforie pokračuje BP !

Jenže………..

Až je mi lito toho kdo to převezme a co s tim kádrem dokáže

Reagovat
!!!OCIP_KINAB

Hapal Baník fakt nikam nevytáhl, maximálně stáhl do průměru vždy, když se mu sem tam zadařilo!

Reagovat
Kepy_FCB

Reagovat
PP

To je blbé i na tebe.. Já vím, že se články nečtou, ale:

Hapal vedl Baník od října 2022, kdy nahradil Pavla Vrbu. Ostravany dovedl k čtvrtému a poté i třetímu místu v lize a po 14 letech tedy i do předkol evropských pohárů.

Reagovat
HorajzmAmmann

Reagovat
Krleš2

Hm to nebyl chytrý koment

Reagovat
frankiefcb

Reagovat
Irská 1922

Reagovat
Revizor

Ty si to taky odšpuntuj rovnou do rypáku.

Reagovat
kattos

Mě se vždycky líbí když nějakej tým udělá úspěch nad jejích možnosti díky super trenérovi, pak se nedaří a myslíš si že to je tím trenér ale pak se ukáže že změna trenéra nic neřeší

Reagovat
MichoC

Moyes a West Ham nejlepsi priklad.

Reagovat
kattos

Třeba

Reagovat
!!!OCIP_KINAB

.....až na to, že Hapal v Baníku za ty roky co tu byl žádný super úspěch na svědomí nemá! 3. místo z loňska je zásluhou hlavně Evertona a né tohohle šaška, který se super týmem ani do konferenční ligy nebyl schopný postoupit, debil!

Reagovat
HorajzmAmmann

Reagovat
Revizor

Jaký na 3. místo Baníku měl vliv Everton v PL negramote?

Reagovat
Kiwi-21

Ewertona ?

Bez něj odehráli vloni 11 zápasů a měli 10 vítězství tedy z 33/30 bodů

Reagovat
braveheart

Reagovat
HorajzmAmmann

Reagovat
FUnk

Reagovat
Jentotoakonec

Přeplaťte Celje a dotáhněte Rieru

Reagovat
ErikToPrekop

A s ním i Iosifova plus Kovačeviče.. haha, to bychom nesměli být socky

Reagovat
Salfovic

Po něm by měl jít Šádek

Reagovat
Tromas

Hyský je lepší a hlavně perspektivnější varianta. U Hapala si vůbec nejsem jistý jestli by byl schopný s Plzní uspět. Pro něj jsou ideálnější spíš ty kluby jako Baník a Sigma, kde když skončí za top 3 a kvalifikuje se do předkol tak je to bráno jako velký úspěch zatímco u současné Plzně je povinnost skončit alespoň třetí a z předkol se musí kvalifikovat minimálně do EKL ale očekávání by bylo spíš na úrovni EL.

Reagovat
Nuno čomes

Hapal z toho nakonec vyjde jako král. Docela i díky nekvalitě zbytku ligy 2x uhrál předkola Evropy, a to bych si spíš teda vzpomněl na víc horších zápasů než dobrých. Letos, když opory ani neměly pořádně formu + nakonec je prodaly, se to ukázalo v plném světle. K tomu ta ubrečenost a podrážděnost u rozhovorů/tiskovek.

No a nakonec půjdeš do Sigmy, nemusíš dojíždět, práce z kanclu a násobně lepší plat než v Baníku

Reagovat
Transfermarkt

Násobně lepší plat? No nevím

Reagovat
icemike

I x1.01 je násobek

Reagovat
Grupma

I x 0,01 je násobek. A vlastně i x -1.

Reagovat
Revizor

Připočti inflaci, hrůzovládu a jsi na 50 %!

Reagovat
!!!OCIP_KINAB

Yeeeeessss, uiiiiiiiii woooooooow nejvetsi rakovina týmu poražena!!! Teď už to může být jen lepší, v Olomouci mu dejte co největší moc hlavně ať vás zase stáhne tam kam patříte..... hluboko za Baník. Já jdu slavit tohle je nejlepší zpráva dne, už mě ani Trumpova nesmyslná cla ze včerejška na Čínu, kdy mě zase obral na akciích neserou tak moc!

Reagovat
patas92

To bude tvrdý reality check, až Baník bude hrát hovno i s novým trenérem

Reagovat
fantomas10

Impuls ne, spis jasne deklarovane smerovani klubu a k tomu vhodnejsiho trenera.

Za jeho praci , konec byl rezignovany, ale to by semlelo kde koho, pokud odchazi v dobrem, tak pro obe strany fajn

Reagovat
Kepy_FCB

No jestli to převezme Dvorník tak jsme provinční maloklub s držgrešle majitelem.... Nic proti Dvornikovi ale ambiciózní klub mají vést prověření kouči co už něco aspoň částečně dokázali.

Jinak Hapi díky,

Reagovat
Kepy_FCB

Vzpomeňte na Smetanu, žádný posun jen ztráta mnoha měsíců a kde je ten trenér teď taky něco vypovídá

Reagovat
patas92

Koubek tu šel jako druholigový kouč a uspěl, Kozel tu šel v podobné pozici v jaké je dneska Hyský a neuspěl, Pánik tu šel jako prověřený kouč a taky nevydržel...V česku mi to s trenérama přijde absolutně nepředvídatelné a za žádného trenéra v česku bych nedal ruku do ohně. Za mě je Dvorník aspoň jako interim zatím asi nejlepší řešení.

Reagovat
Kepy_FCB

Pan Pánik dostal z týmu maximum.

Jako na zisky pro majitele za prodeje hráčů bude Dvorník ideální ale nějakej úspěch nečekejme

Reagovat
fantomas10

Nemusi to byt na skodu, pokud chce jit Banik cestou vlastnich odchovancu, tak minimalne v becku a verim i mladsi kategorie ma pod palcem, mozna idealni asistent a pozdeji hlavni trener?

Reagovat
Transfermarkt

Snad tě vyslyší a angažují Střihavku. To by teprve bylo něco

Reagovat
Revizor

Se mu tam bude rok dařit a zmrdík pošle 6 mio € + tři hráče dle libovolného výběru.

Reagovat
Kincl

Kde se furt bere to, že by měl Baník být v té TOP 4. A hrát třeba nějak pravidelně poháry, vždyť od té doby co sleduji fotbal, tak byli vždycky marný.

Reagovat
fantomas10

Minimalne znacka je top4 pri vsi ucte k libercum, olomoucim atd

Reagovat
Grupma

Já to taky tak vnímám. Patřej mi nahoru o fous víc než třeba Plzeň. Ale to je pocitově, aby mě někdo nebral za slovo.

Reagovat
Tromas

Velká fanouškovská základna a úspěšné poslední 2 sezóny a navíc zbytek ligy mimo Pražská S a Plzeň je dlouhodobě marný a nekonzistentní a díky tomu se ten tým který skončí na 4. místě mění snad každou sezónu.

Reagovat
Sigma Olomouc

Banik dokázal hodně zvednout, teď už to nebylo ono, tak logicky skončil. Škoda, že nevyšla Evropa

Reagovat
ErikToPrekop

Za mě hrajeme už od jara tužku (od nadstavby). Ten tým byl vyčpělý, hrál pod svoje možnosti a teď už to bylo kolikrát na náhodu poslední zápasy. Taktika nula, ty výsledky nám dělaly individuality, kterým ale nejdřív odešla forma a pak odešly i oni. Tohle je výsledek. Je smutné když nás fotbalovosti přehraje i Zlín. Snad to Dvorník trochu pozvedne. Střední skupinu by uhrát měl na pohodu

Reagovat
Profesor Ikebara

Nemám ho rád, ať jde třeba do piče!

Reagovat
Krleš2

Tak proč Sparťan a ještě blbý komentuje tu piču?

Reagovat
Profesor Ikebara

To intelektuál z "USA" nemůže nikdy pochopit.

Reagovat
Krleš2

To ne. To je fakt.

Reagovat
Nezávislý nefanoušek

Mám rád když dospěje diskuze ke konsenzu účastníků

Reagovat
Krleš2

Chytřejší ustoupí

Reagovat
Grupma

Třeba si ho pamatuje ze Sparty?

Reagovat
Nadržený šimpanz

Nástupce Vrba???

Reagovat
Nezávislý nefanoušek

Na Vrbu moc sucho, Veba sežere moc vody.

Reagovat
Revizor

Tak Nový Bazaly se dle průzkumů propadají a jsou podmáčený, ne?

Reagovat
Nezávislý nefanoušek

Tak to pak jo Tak ideální pro Vrbu

Reagovat
fcb+mufc

Lička,Ruman.

Reagovat
smazaný uživatel

Prý Ruman

Reagovat
Transfermarkt

Líčka ať táhne na Sibiř

Reagovat
Mönchengladbach

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
Pozor skluz!!!

Nevim proc se neuznava varianta ze I s mladymi klukama a dravym fotbalem se da hrat vysokou, Slavka to drti jen na fyzicku, Sparta to i bez Krejciho a Vitika stejne muze prehrat.

Plzen ma nejakou setrvacnost, ale ten kadr proste uz neni takovy.

Jinak tam neni zadna extra kvalita. Rychly tvrdy fotbal bude delat body zvenku a snad i doma.

Jako to ceske premysleni, ze mladi musi hrat automaticky o zachranu, nas dovedlo presne tam, kde jsme i s repre. Banda kopacu bez invence. Jasne, jsou to kluci z becka, ale rok nejak dokopou a pristi rok muzou byt na Koji, navic navazou s Dvornikem na to, co znaji.

Reagovat
meno

Nejmladší kádr v lize má Karviná s průměrem 23,5 a to jim to kurví 41 letej Fleš a jak jim to jde!

Reagovat
Pozor skluz!!!

Reagovat
veikko

Díky za možná první krásnou sezonu po 15 letech Pořád tomu něco chybělo, ale minimálně vzorec výstavby hry Hapal tomu týmu vtiskl a nástupce má na co navazovat. Netřeba hned radikálně vše měnit. Zároveň obrannou hru nedokázal Hapalův štáb zpevnit nikdy a loni jsme těžili do značné míry i z fantastických výkonů brankářů (Holec a Reichl z Bohemky měli dost odskočené zachráněné xG), Markovič taky chytal výborně).

Co se týče těch odchodů a skladby kádru, tak pořád ten tým by měl podstatně na víc, máme dva nadstandardně konstruktivní defenzivní hráče (Pojezný, Kričfaluši), přinejhorším průměrné ligové stopery, fajn wingbeky a na ligu vynikající rozehrávače v záloze (Boula, Tiéhi, Planka, Frýdek). Zapomíná se při tom brečení na odchody, že ještě větší průšvih je největší marodka v celé lize. Dlouhodobě chybí Kohút a Kubala, což jsou extrémně důležití hráči pro předfinální fázi, a více či méně najednou chyběli buď Boula, Chaluš, Plavšič, Buchta, Rusnák a Chaluš. To ti pak v té ose týmu nezbude nikdo, no.

Reagovat
veikko

Chaluše mám dvakrát Frýdek a Almási ještě několikrát chyběli + trenéři odepsali Kpoza.

Reagovat
Irská 1922

Reagovat
Katepal

Vlastník Baníku tohle léto ukázal, že nebuduje silný klub, ale Béčko Slavie. Lituji fanoušky Baníku. Nikdy to nebude velký klub a letos spadnou. Takhle se velký klub nechová. A všechny ty řeči vedení předtím byly vlastně jenom kecy.

Reagovat
zorz767

Ale aspoň zarobil na permanentkách a chachar passech.

Reagovat
mayday

Baník udělal dvě krásné sezóny, 4. a 3. místo a mohl si upevnit pozici, možná i stabilně před Plzní a boj o to třetí místo. Místo toho se na všechno vysrali, nikoho neposílili, to nejlepší rozprodali a vrací se o pět kroků zpět na pozice někde na osmé desáté dvanácté místo. Tak snad zase se jim povede budovat kádr a někdy za šest let se do těch pohárů podívat. To všem s novým stadionem, kde pro některé je 18-20 tisíc málo.

Reagovat
ratusek

Reagovat
ratusek

Jen bych doplnil, že posílili až díky Tvrdíkovi a Prekopovi. No a zraněný skleněný Plavšič to je jen taková třešnička, ještě že ho klub neplatí

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele