Baník musí za fanoušky zaplatit 300 tisíc korun a má podmínku
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Kvůli duelu Baníku se Slavií policie zadržela sedm lidí
31.05.2014, 21:33
FAČR má do konce roku vytvořit databázi problémových fanoušků
15.05.2014, 19:04
Policie: Zásah při derby byl v pořádku
12.05.2014, 12:56
Na konžském stadionu dav ušlapal nejméně 15 lidí
12.05.2014, 10:51
Policie zadržela střelce fanoušků
04.05.2014, 11:20
Asociace klubů chce, aby se kvůli vulgaritám nepřerušovaly zápasy
30.04.2014, 12:41
Vnitro vede správní řízení s Baníkem, klubu hrozí rok bez diváků
07.04.2014, 15:54
Kluby schválily návrh na přerušení duelu při výtržnostech
03.04.2014, 16:54
FAČR chce přerušovat zápasy v případě vulgarit fanoušků
01.04.2014, 17:00
Kluby podle ministra vnitra s chuligány nebojují
28.03.2014, 18:58
Chovanec chce, aby fotbal lépe využíval stávající legislativu
26.03.2014, 19:56
Datové karty mají vedle bezpečí přinést fanouškům i komfort
25.03.2014, 16:54
Pelta s Chládkem chtějí registraci fanoušků i policii na stadionu
24.03.2014, 17:00
Klubům chybí možnost zakázat chuligánům vstup na stadiony
24.03.2014, 13:35
Pelta chce jednat o změně legislativy a zákazu vstupu na stadiony
23.03.2014, 17:46
V Ostravě bylo zraněno i 11 policistů
23.03.2014, 10:23
Komentáře (200)
Přidat komentářTak to je hodně směšná pokuta...
ale i tak kvuli tomu v lete neprijdou zadny posily to bylo na 2 chorvaty a jednoho makedonce ze stavby od vedle.
Stadion se zavírá jenom v Opavě
Abyste se neposrali....
No upřímně překvapilo mě, že to nemáme zavřené. Jsme samozřejmě za to rád, možná byl svaz obměkčen tím, co Baník vyhlásil za opatření před zasednáním komise.
1) Pro riziková utkání a utkání, kde se očekává příjezd fanoušků hostů do sektoru „vlajkonoši hosté“ snížení kapacity stadionu o sektory L3, L2 a L1 (o zhruba 4000 míst na sezení) a maximální zvětšení nárazníkové zóny s tím, že prostor bude aktivně oddělen pořadatelskou službou a nebude do těchto sektorů nikdo vpuštěn.
2) Zintenzivnění spolupráce se zástupci KSHP (Komise pro stadiony a hrací plochy) a s bezpečnostním manažerem FAČR při realizaci úprav zádržných, oddělovacích a bezpečnostních prvků sektorů hostů i domácích.
3) Zdvojnásobení pořadatelské služby na všech vstupech pro zintenzivnění preventivních prohlídek k zachycení vyššího procenta pyrotechniky.
4) Posílení součinnosti s městskou policií pro zajištění ochrany městského majetku stadionu Bazaly.
5) V případě, že v kterémkoliv zápase do konce letošní sezóny dojde k podobnému incidentu, sami navrhneme delegátovi a hlavnímu rozhodčímu ukončení zápasu a jeho kontumaci v náš neprospěch. Pro zbývající utkání pak neprodleně vyhlásíme uzavření stadionu pro všechny divákyA ještě se jedná o druhý problém od roku 2008 na domácím hřišti, tak pravdpěodobně k tomu bylo přihlédnuto.
Nakopal bych ty hrdiny do prdelí. Vlastně ne... to bych se snížil na jejich úroveň.
Akorát nevidím důvod bojovat proti pyrotechnice. Vždyť byla i proti té Spartě použita, ale vůbec nemá žádnou souvislost s tím, co se tam dělo.
"utkání, kde se očekává příjezd fanoušků hostů.."
To zní skvěle.
A ta pětka vážně? Že by zástupci klubu sami navrhli ukončení a kontumaci? Ono je na druhou stranu pravda, že podobná akce se na Bazalech dlouhou konat nebude. Možná až zase přijede Sparta..
To by musela Sparta sestoupit...
Nejsi ty slávista?
Chtěli jste "Anglii", máte "Anglii".
Po tý mediální masáži jsem čekal zavřenej stadion. Ale fajn, nakonec to snad nebude tak horký ani s plánovanýma kartama pro fanoušky..
Myslím, ež karty budou. Protože určitě už to má v plánu hodně lidí, jak si na tom namastí kapsy. Jelikož jsme v Ćesku, tak nevěřím že by to fungovalo.
Půjde to přes Opencard
Mediální masáž? To jako myslíš to, že se začalo o problému mluvit?
Jak se začala celá situace zveličovat a všechno se hodilo na chuligány, případně ostatní fanoušky.
a tak ... zveličovat ... já bych spíš řekl, že je to problém, který se dlouhodobě neřeší. Zase to chvilku vypadalo, že by se mohlo něco změnit, ale ono to vyšumí.
Neřeší se, protože ten problém není po většinu sezony moc vidět. Jednou za čas se dostane na povrch a potom zase pomalu zmizí zpátky. Po sobotě se zdálo, že začíná docházet vedení ligy trpělivost, po dnešním trestu pro Baník to už tak dramaticky nevypadá.
Myslí ty sestříhaný videa, kde to vypadalo, že fanoušci hází sedačky a chovají se jako zvířata, zatímco tam na stadioně všichni seděli v pozoru a začínalo se později, protože rozhodčí měl průjem
Spíše, že o tom za pár dnů bylo asi 200 článků..
komedie
Přitom by příště stačilo nepouštět na stadion "fanoušky" z Polska, kteří se akorát jeli vyřádit na Spartu a nějakej Baník mají v p*či.
A jak to budeš rozlišovat? Oni to mají napsané na čele? Nebo každý, kdo promluví polsky, nebude vpuštěn?
Tak třeba podle občanky se to pozná
Takže podle občanky poznáš chuligána? Co komentář, to perla.. radši už nic nepiš
Jo, budem 15 000 lidí kontrolovat jednomu po druhém občanku
To jo, strašná píčovina To je skoro jako kdyby jsi chtěl, aby každý ukazoval lístek, že zaplatil a pokud ho nemá, tak si ho musí koupit!
Blbost, to by nešlo.
Kdežto když se k tomu lístku přidá občanka, tak to bude v pohodě - třeba jako u Ostraváků v Brně
...nebo když byli lístky na jméno do Milána, taky se na to vysrali a namátkově někoho zkontrolovali a na zbytek srali
A podle toho že je někdo Polské národnosti, poznáš že je chuligán? Aha..
Ty si expert
vtipný jak si každý slepě myslí, že všichni fanoušci byli z Polska
jestli se Baník zachrání, tak příští sezónu už hraje ve Vítkovicích, ne? Tam by to snad už mohlo být v cajku, dokonce tam budou i normální hajzly
Vítkovice se nestíhaj, vypadá to na další posun..minimálně o rok.
Myslím, že pro příští sezónu ještě bude výjimka na Bazay. Jelikož Vítkovice jsou možná z poloviny postaveny.
Tupý baníkovci sledujou jak nějací poláci jim rozebírají stadion před očima :D .. vlastně je to poslední sezona na bazelech, tak chuj s tim :)) ... takové předběžné rozebíraní bazalů pro uvolnění místa pro domečky kde budou bydlet rodinky.
Poslední sezona? Kde jsi na to přišel.
jiný úhel pohledu moralisti, ne že by vám otevřel oči, jen si to přečtěte a jděte zase žrát zprávy Tv Hovna http://www.supporters.cz/clanek/blog-fanousku-blizi-se-konec-sveta/5844.html[/url
Furt se hledá chyba v jiných a ne v těch dementech. Není žádný racionální důvod proč nicčit ploty a házet sedečkami. Obvlášt ,když je to domácí stadion. Jednání policie je druhá vě, kdyby se to nedělo (ubohá jakási póza), tak tam policajti nejdou. To je fakt. Jinak Tv hovna nesleduji, a média se v tomto snažím ignorovat. Ono mám výhodu, já totiž na Bazalech byl. A kdo začal byli idioti, z IQ houpací koně.
Víš co? Běžte to háje s tímto přístupem. Že tam dělali bordel je fakt. Vytrhali sedačky? Jo. Děcka se na stadionu bály? Jo. To jsou fakta. Přijde to někomu normální? Mně teda ne. Kdybyste to jednání odsoudili, možná by se i něco začalo měnit. Jenže se za ty idioty ještě ostatní postaví a pak se člověk diví nekonečným válkám s policií a tomu, že se něco takového děje. Ano, média to nafukují, jenže vy jim dáváte pořád munici. Pořád se někteří chovají jak zvířata a pak se diví, že se na ně lidi tak dívají. Já osobně bych byl radši, kdyby se na fotbale fandilo svému klubu a ne že se budu dívat, jak se banda mlátí s policií a ničí stadion.
Hele když někdo ten članek nepochopí, nemůže se divit. Nejde o to že třicet lidí rozjebe sedačky, ale neprofesionalní polici trvá půl hodiny než se ti lidi nakonec stahnou sami bez jakéhokoli trestu.
A pak si pan Pelta a další politici rychle uvědomí, jaky je to problém a jak je třicet lidí největším nepřítelem státu a rodin s dětmi...........Jen si ted honí všeci politici body na medializovaném tematu.......Ten problem je tu dvacet let - PROČ SE S TÍM DAVNO NIC NEUDĚLALO? protože to těm nahoře vyhovuje a protože by to stálo mooooc penez.
A je to pro ně jednoduché odjebavat i ty slušné fanoušky protože chytit třicet dementu to by byl větší problém!!!!! Nic se stím nedělá a dělat nebude!!!!! Víc je popsano v článku.
jasně, zase ta vaše klasická cikánská rétorika o rasismu, my nic, za všechno můžou ACAB, my se jen bavili
Já ten článek četl, ale nedočetl ho celý a to z jediného důvodu. Pořád se hledá chyba někde jinde, místo aby se lidi zamysleli, jestli je tohle zapotřebí. Jestli je třeba si ničit stadion, jestli je třeba, aby na zápasech zasahovala policie. Proč se nesoustředit na vytvoření atmosféry a fandit klubu, který právě tohle teď potřebuje a ne, že bude platit pokuty kvůli pár idiotům a že na něj přestanou chodit normální fanoušci, kteří budou mít strach. Ano, taky se mi nelíbil zákrok policie, přišel pozdě přesně jak píšeš, ale všechno byl prostě a jednoduše důsledek toho, že se rozhodli dělat na stadionu bordel.
30 lidí, zátach na pul hodiny.....Nasledna buzerace slušných fanoušku a očernování.....Jaky dusledek?
Kdyby těch 30 lidí nezačalo dělat bordel, tak by žádná policie nezasahovala. Chápeš to vůbec?
Ano, nezasahovala. Ale proti třiceti lidem jim to trvalo půl hodiny!!!! Nahnali je mezi slušné a pak na ty slušné, včetně mě, hazeli slzák. A represe jdou proti všem, ne proti třiceti!
Řešíš reakci, místo toho, aby ses zaměřil na akci.
Prvně odsoudit to, co tohle celé odstartovalo. Jak píše frankie, kompetentní drží huby, žádná sebereflexe, jen kopání kolem sebe. Můžeme se dlouze bavit o tom, jak policie zásah nezvládla, jak spíš slušné fanoušky ohrožovala, než aby je chránila, ale to celé bylo jen důsledkem jednání těch lidí... ale vždyť já už se opakuju, je to únavné.
Přesně. To je furt dokola. Doufám, že žádného vola teď nenapadne použít pyro.
Mícháš jabka s hruškama. Prvotně je problém to, že ativní fanoušci nejsou schopni odsoudit a kompetentní proplesknout určitou skupinu destruktorů (dementů) a hájí je a dělá jako by se nic nestalo. Stalo kurva hodně a už mi tot leze na nervy. Hledat chyby všude kolem sebe, aniž by si uvědomili, kde vězí ten problém. P.S: K polici jsme se už vyjadřoval hodně a média neřeším, v Čr je to hnůj.
A jak bys to chtěl odsoudit? Moralista jak vyšitý. Máš říct o cele družbě s GKS, že jsou to zmrdi jen proto, že pár znichh hodilo sedačkama. Nebo jak bys chtěl soudit, si soudce?
Tak stračilo napsat, že se s tím chachaři neztotožňují. Ale ne. Pro mě sobně družba skončila ne proto, že si myslím, že za vše mohou Poláci, ale proto, že si neumí lidi, co s nima kamarádí si udělat pořádek.
To se z nějakého důvodu neudělá, to už není o tom že s tím sympatizujou, ale že nepůjdou proti ,,svým" a to ne ve smyslu že podporují trhání sedaček, ale že by tím šli s policií a naším milým a všem fotbalovým bafunařum včetně pelty, politiku atd........
Každopádně odbočuješ od merita věci, že represe a medialní masáž de proti slušným fans.
A to je to černobílé vidění světa. Když odsoudíš trhání sedaček si Peltovec a mediální mrdka. Opravdu úžasné myšlení. Jinak, kdo odbučuje je autor blogu, nepozastavuje se nad tím, kdo to začal, ale hledá alibi proto jednání a proč to obhájit.
Ja odsuzuju trhani sedaček a nejsem peltovec, Jde o to, že když někdo není schopný ochránit stadion od třiceti lidí, nemůže si říkat profesionalní policie a to co udělala, je trestuhodné upně stejně, jako trhání sedaček.
Pak je druhá věc že se pak všeci přidají k kartě fanouška a podobným pičovinám, což v dusledku odradí ty slušné, ne ty neslušné.........I komunismus ukázal, že zákazy a represe nejsou cesta!!!! proč to zavádět do fotbalu, kdyby chtěli, tak těch třiet lidí spacifikujou do pěti minut ani ne, ale tady se nechce a pak to odnesou všeci!!!!
Nic jestli si to nepochopil tak už nevím, du, nema to cenu.
nemel ty své hovna, policie mohla zasáhnout až zpětně, kdy ji o to požádal pořadatel a to už tam nebylo těch tvých mýtických 30 debilů ale asi 300 a nic jiného než tvrdé represe na tu bandu idiotů neplatí, takže to bohužel odserou všichni ostatní
Jenže ta mediální masáž je jen důsledek toho, že se na stadionu dělá bordel. A dokud se ti slušní fans nezvednou ze zadků a neotevřou pusu, aby domluvili chuligánům, tak se tohle stane zase, protože oni budou cítit podporu a to, že je skupina neodsoudí, ale ještě se za ně ve výsledku postaví. Takže ty represe a mediální masáž si konec konců zasloužíte, protože děláte chudinky z těch, které byste měli odsoudit.
a ty máš koule zvednout zadek a jít domluvit bandě vyšilujících zfetovaných nácků? Já tedy ne....
Já ale nemluvím o tom, abych za nima já nebo ty šel přímo na stadionu je uklidňovat. Já mluvím o těchto názorech, článcích, blogy apod., ve kterých se jim ještě dostává podpory.
já třeba odsuzuju všechny ty přiteplelé fotbalové družby, přijde mi to totálně mimo mísu, zvláště ty debilní družby s polákama jsou mor české fanouškovské scény
Jak bys chtěl prosím Tě propleskat ty svalnaté alkoholiky?
Podotknul bych, že dost jich byla i něčím na speedovaná. Víš problém vidím v tom, že 30 to začalo a mohlo se jim domluvit, jenže místo toho se kním přidala část kotle a to je to špatné.
Podle nich to do fotbalu patří. Každý víkend to vidí v televizi, jak to dělají v PL, PD, Bundeslize atd. tak se jim nediv.
To jsou ti lidi, co zaparkují na místě, kde nemají co dělat a pak nadávají policajtům, že jsou ču*áci, když jim dají pokutu, tak si prosím tě přestaň hrát s větrnými mlýny a kup si raději x-box
jací moralisti? Co mám informace, tak tu bandu agresívních dementů vypískalo 14 000 ostraváků na Bazalech. Vy si myslíte, že můžete fanouškům ukradnout fotbal, hrajete si na opravdové, přitom jste jen banda agresívních hovad, která ani neví co je offside
No vypískalo, skandovalo se. My chceme fotbal. Na druhou stranu nakonec lidi byli dost nasraní i na úžasný zákrok naší policie.
a jak to ta policie měla řešit? Stadión je z bezpečnostního hlediska absolutně nevyhovující, na stadionu ani nesmí být přitomna, takže logicky zasahuje až s velkým zpožděním (díky Langrovu zákonu) a s těma dobytkama, co se schovávali mezi malá děcka to bylo dost komplikované
Třeba tak že neprovokuje a nehází dělobuchy mezi ty rodiny s dětmi!!!!! A ten slzák? o super!!! Je třeba vidět i druhou stranu mince, že se s fanouškama (a hlavně s těma slušnýma) záchazi jako s hovnama!!!
i vy hrdinní mstitelé! příčina a důsledek nám dělá problémy, což?
Jaky přičina a dusledek ty pičo? Ja nejsem chuligan a nevytrhl sem jedinou sedačku!!!! Ale když si někdo myslí že kvuli třiceti frajerum se mají buzerovat normalní fans, tak s tím teda vůbec nesouhlasím!
I ty chuligáne. To ty jsi házel včeličky po zlých sparťanech? A maminka tě v televizi viděla řádit nebo jsi se parádně maskoval šálou přes obličej?
No jsi rozhodně chuligán, používáš tvrdá slova a dokonce i argumenty máš jako chuligán. Sorry, mě jen trosky, co se ještě hlásí k tomu, že jsou trosky, zkrátka rozesmávají
Přesně mé pocity
...
a jak tu bandu agresívních magorů měli jinak zpacifikovat? Nepřijde ti vrcholně debilní všechno házet na Policii, kdyby mohla být Policie přitomna přímo na stadiónu, tak určitě zasáhne rychleji, ale to ty vaše tupé palice stejně nepochopí
Já už jsem se k tomu už vyjadřoval. Nevidím důvod proto házet rozbušky a slzné granáty do davu s dětmi. Tečka konec. Tahle debata už mě dost vyčerpala a nemám cenu to řešit dále. O policii si myslím své.
To je neuvěřitelné, jak si tahle "sorta" lidí neustále myslí, že má patent na rozum - nikdy, ani při sebevětším průseru jsem od nich nečetl náznak sebereflexe, vždycky za to může někdo jinej - samozřejmě ochranka a zavilí acabové. Zase jen řeší, co udělal špatně pořadatel - ale že by pořadatel nemusel dělat v podstatě vůbec nic, jen kdyby na fotbal chodili lidi, kteří mají všech pět pohromadě, to už je nenapadne. Jestli jim přijde normální udělat klubu sekeru třičtvrtěmilionu takovou naprosto zbytečnou stupiditou, tak se není moc o čem bavit. Vždyť oni se ani nechtěli mlátit, povalili plot a čučeli na sebe jak bacil do lékárny, celé to bylo úplně zbytečné, hloupé a primitivní. Svým jednáním zatáhli normály do bordelu (+ Policie, která to taky zrovna dvakrát nezvládla), ale ani to jim nestačí, aby se chytili za čumák a pochopili, že udělali pitchovinu.
30 lídí pičo....udělalo to třicet lidí a místo aby se vina a nasldky nesly na těch třicet lidí oderou to slušní fans!!!!! Kde máš sebereflexi pičo?
To je, ale avšak jiný problém. Proč těch 30 lidí není vypískáno kotlem. Proč určití komeptentní lidi s megafonem nejsou a neuklidní je. (mě osobně zklamali) Žádná sebereflexe nic, prostě kopání kolem sebe. Nikde nevidím, že by ty dementy odsoudili. A pak jebou na dmeenci policii. Když chci někoho kritizovat, tak by měl mít hlavně trochu sebereflexe.
Zapomněl si na A.C.A.B
pusť si to video a počítej ty své kolegy, tvůj slovník také dost vypovídá o tvém mentálním založení, z tebe musí mít doma radost
Ono se takhle v Ostravě mluví.
tak jestli to odserou jen slusni fans, tak ty ses v pohode.
Tak vzhledem k tomu, jak tady všechny urážíš, řekl bych, že jsi na tom možná podobně jako ti blázni co šli ničit stadion.
tyvoe...to jsou stale ty samy hovna....to uz snad nikoho nebavi ani cist
"lomcovala neukotveným plotem"
"naházela pár špatně přišroubovaných sedaček"
"Lomcování plotu, to už tady bylo mnohokrát a je popravdě úplně neškodné."
"nahnala chuligány Baníku mezi obyčejné fanoušky"
"Kdo tedy může za to, co se v Ostravě odehrálo? Vezmeme-li to do důsledku, tak nezvládnutá pořadatelská služba a policie."
Víc k tomu asi nemám.
To je vyloženě nechutné, jak doytyčný je demagog a není schopen přiznat, že prvotní chyba bylan někde jinde.
Ve skutečnosti za to mohou chemtrails.
A převlečení ilumináti a židi.
tak o tom doufam neni pochyb
A beztak to vypouštěl vrtulník a jsme u těch poldů zase
Oni to vlastně vyprovokovali policajti tos nevěděl ? Jejich zájmem je aby se na stadionu házeli sedačky a rvali fanoušci.
Asi tak.
Hlavně poslední bod. Ten člověk prostě nemá soudnost.
Lol...
já věděl, že hlupáci chodí na fotbal všude, u nás to ale asi fakt bude extrém
*u nás v Ostravě
Je třeba zavést anglický model
Plno práce měla anglická policie během včerejšího utkání mezi Liverpoolem a Sunderlandem. Hosté , kterých přijelo kolem tří tisíc, dělali problémy již na vlakovém nádraží při odjezdu ze Sunderlandu, na perón házeli skleněné lahve a uráželi přítomné policisty. Při příjezdu do Liverpoolu pak byla zadržena zhruba 80členná skupina hostů, která chtěla opustit průvod hostů a mířila do centra města. Podle policie se jednalo o radikální fanoušky Sunderlandu. V okolí Anfield Roadu pak na sebe naráží menší skupinky obou táborů a hosté přicházejí o jednu vlajku. Živo bylo i v noci v Sunderlandu, kde došlo k několika výtržnostem po příjezdu hostů zpátky do města. Fanoušci byli zadrženi zejména za rušení nočního klidu a jiné méně závažné přestupky.
Ten článek má v něčem pravdu, ale na druhou stranu, nikde nevidím přiznání viny.. Ano, způsobili jsme problém my, tím že jsme šli se pobít.. Pak bych tento článek chápal.. Takhle se snaží jen hodit vinu na policajty apod..
Ať už proboha ta mediální masáž proti fanouškům skončí. Doufám, že hodně rychle Pelta aj s tím ministrem, kterej to mimochodem líčil jak kdyby se na Bazalech odehrál nějakej bombovej atentát, zapomenou na ty kraviny co vymýšlijou.
proti fanouškům žádná mediální masáž není, ti co dělali bordel totiž žádní fanoušci nejsou
Bohužel díky nim většina médií a lidí teď bude házet všechny do jednoho pytle a jenom ti co na fotbal chodí a zajímají se o něho mají páru jak to ve skutečnosti je.
Boužel, si zapoměl, že represe půjdou proti všem a ne proti těm dementum.
Na takové "fanoušky" se musí tvrdě. Házíš dělbuchy na hřiště? Ničíš sedačky? Tak okamžitě tě zmlátit do krve a automaticky zákaz na všechny stadiony v republice.
Co to je za pokutu? Jako poslední dobou jsou ty pokuty fakt k smíchu, viz. Matula, teďka Baník Tajtím tempem si tady každej bude dělat co chce, chce to tvrdý tresty, pak se možná někdo ponaučí
klub, který má zdaleka nejproblémovější fanoušky ze všech v lize, dostává neustále vyjímku rok co rok od svazu, aby mohl hrát na stadionu, který není absolutně zabezpečený... a po takovéhmle řádění dostane klub podmínku?? Že já se vůbec divím... Spartě zavřeme stadion na dva zápasy za vhozený dělobuchy či světlice na plochu, Baníku za snahu (již několikátou) se probít do sektoru hostí a vyvolat hromadnou bitku podmínku. Bravo FAČR Aneb budeme Baníku neustále ustupovat a ustupovat... btw co příští sezona, bdue se hrát konečně ve Vítkovicích a nebo se to nestihne a Baník dostane další výjimku?
Občas si říkám, že si fanoušci v tomhle sraní na hlavu vysloveně libují. Tohle image oběti se tak krásně nosí. Třeba ti naši trotlové si už dva roky dělají srandu z toho, že si na ně v Jihlavě dává pozor pořadatelská služba. Napadlo je že to kvůli tomu bordelu po finále poháru? NE. Napadlo je že by to mohlo být tím, že absolutně serou na jakoukoliv komunikaci z pozice klubu, a ještě je provokujou? NE. Akorát mají silácké kecy a pořádají recesistické akce. Hlavně proboha žádnou odpovědnost, za všechno může někdo jiný. A pak se diví, že tyhle děcka nebere nikdo vážně, a místo kompromisu se je snaží vychovat.
http://www.chachari.cz/gallery/images/Banik_A/09__Sezona_13_14/14_03_22_Banik_Sparta_1_1/IMG_1378.jpg
Nic moc. Mívali jste lepší chorea.
Tou poslední větou se fakt máte čím chlubit.
trapas
Nojo, my jsme taky rádi, že na nás myslíte víc než na sebe... LOL!
Zajímavý je, že vy jste za tenhle transparent pokutu nedostali. My naopak za transparent proti Limberskýmu pokutu máme..
Za pravdu trestat. Nono.
vážně nevidíš rozdíl mezi tímhle a "přáním" smrti soupeřovu hráči?
Oboje vulgární. Mělo by se trestat podle stejného klíče.. Ale já osobně bych nedával trest ani za jeden z těch transparentů.
to já teda za oba a to "kurva" mastný pálky!
...až se divím, že Plzeň nikdy nedostala pokutu za Peltu.
Tak zrovna vy nedostáváte pokuty ani za to, když někdy odpálíte pyro..
Je to zaplacený.
Klidně to zkus vyvrátit, jestli s tím máš problém..
Jenže rozdíl mezi přáním smrti a vulgarní nadávkou je podle mě pořád rozdíl.. Já osobně bych nikdy na nikoho chcípni neřval, ani na Řepku nebo Matušoviče ne..
hyperbola
tohle a trička s tímhle sloganem byly jedny z nejubožejších věcí, co na Bazalech pamatuju
+ šály, které nosí i matky pře svými dětmi
Tohle mi osobně vůbec nevadí.. Já bych si to nekoupil, protože mi za to Sparta nestojí, ale když to někomu udělá radost..
Seru už na Vás, je to vaření vody. Ted ještě abych tu byl za chuligána. Tak víte co, odsuzujte si co chcete, až to zas vyšumí a za pět let se zase něco objeví, můžeme si zase pokecat o ničem.
Ale abych nebyl pesimista, jsem rád, že se díky kartě fanouška a dalších sraček konečně zbavíme všech vandráků, kteří si jí pro lenost nepořídí. Jen dufám, že to neodrádí ty slušné a věrné fanoušky, kteří dávají fotbalu za rok víc peněz, než vandrák za celý rok. ZDAR MORALISTI, NASRALI STE MĚ I PŘES NET!!!
Ještě aby si tu byl za chuligána...místo toho seš tu za debila.
a uvědomuješ si, že bez těch vandráků by vám tam nikdo nemohl zvedat choreo?
Ty jsi evidentně nic nepochopil, žiješ si v tom svém černobílém světě a myslíš si, že patříš mezi vyvolenou vrstvu superfanoušků.
Tak moment, chuligáni dělaj choreo? de vidět že o tom víš hovno, asi o celém Ultras, ale fajn , ží dál svuj svět.........Za vandráky co přídou na Spartu a ne na BANIK, sme všeci hooodně rádi
ty jsi fakt jen fotbalový debil
Takhle, ja mezi ně ani nepatřím, ani mezi ty Ultras, ti totiš ani nemaj potřebu něco někomu vysvětlovat, je jim u prdele, oni na ty vyjezdy jezdí a vědí, jak to kolem policie a ochranky chodí a to, že o tom nějaky paprda z netu nic neví, je nezajímá.....
Já sem tu jen nastínil jiný úhel pohledu, jestli správný, necht posoudí každy sám, každopádně platí, že nic není černobílé......
takže jestli to chápu dobře, tak jsi také jen nějaký páprda z netu, takže ahoj kamaráde, kdy půjdeme poprvé na nějaký skutečný fotbal, ať to můžeme konečně hodnotit i z vlastní zkušenosti?
Ne, já jezdím na výjezdy a chodím na Bazaly, viděl jsem too dost abych mohl říct jací policajti jsou. Jak například mlátily otce který kryl své děti. Ne před chuliganama, před policajtama. Jenže to ti TV hovna neukáže, takže se měj.
nevěřím té tvé TV Hovna a už vůbec ne těm vašim pohádkám, svůj názor mám podložený
očividně ne
Já byl jednou u toho, jak se rozjela kauza, že borec byl neprávem napadený policisty, když chtěl bránit svou přítelkyni před agresorem.
Ve skutečnosti on svou holku mlátil a když se jí zastal kolemjdoucí, vytáhl boxera a začal ho mlátit, stejně tak potom policistu.
Tohle bude nejspíše podobné, on je totiž chuligán, elita národa, co nemá policisty ráda, protože.... dělají svou práci
tebe by měla Nova zaměstnat, by ses jim tam hodil
A tebe by měli preventivně vykastrovat
Aléééé, pan slušnej se nám vybarvil......
Ano a proto se dělala velká propagační akce. Upřímně já jsem rád, že tam ty lidi přijdou aspoň jednou za sezónu.
To je zas další věc. Napřed všude lákají lidi, vylepují plakáty a ať všichni přijdou a jak jsou plné Bazaly, tak jim nadávají do vandráků...
Klid, za chuligána tu nejsi...
S určitými názory v tom článku souhlasím, tohle je velice ožehavé téma. Baník jsem si vždy spojoval s nezkrotnou vášní, která bohužel přitahovala zvláštní individua. Jak jinak lze nazvat nastoupivší skupinu mladíků, kteří jsou sice sice plni očekávání z nadcházejícího zápasu, ale plivou po starých lidech, prdí, nadávají, smrdí a málem by se v té tramvaji vychcali. Okázale dávají obyčejným lidem najevo svou nadřazenost, nespoutanost a opovrhují jimi. Těmi obyčejnými lidmi, za které se sami vydávají. Neřeknu kdyby v tom celém vagonu byli jen a jen papaláši a bylo to myšleno s určitou nadsázkou, jakousi anarchií alá Tyler Durden v podání snad do polívky na mecheche močícího Pitta. Ale tohle byl běžný jev, který jsem pozoroval nejen v tramvaji, ale všude. Ta ostravská vášeň, krátké zobáky a zběsilost v srdci je něco, co jsem schopen obdivovat a za jistých okolností (dobře rozehraná sezona, titul) tyto vlastnosti dokáží vytvořit tu nejbáječnější fotbalovou atmosféru, při které běhá mráz po zádech. Ale něco zkaženého je v tomto prostředí a není to jen družba s agresivními Poláky. Pořád dokola čtu o jakémsi boji proti organizátorům, policii a středním proudu. Ale jak poznamenal frankiefcb, bylo by záhodno začít u sebe. Určitě je to těžké, není snadné změnit myšlení, muselo by se najít pár velkých a silných osobností, které by tomu daly nějaký řád a pravidla, při kterých by si něco takového oněch třicet nedovolilo. Je mi líto Baníku, patří na samotný vrchol. Je to fotbalová bašta.
Ouu, reakce na Dominatora.
Nevím, proč bych měl měnit myšlení kvůli třiceti týpkům. Každy kdo někdy zažil vyjezd a buzeraci físlů ví, že boj proti policii není bez důvodu. To že pak v TV vše svedou na fanoušky a ti za obyvakem to strašně žerou, nikoho nezajíma. Je mi líto Andy Conceiacao, že si potka nadžazené , povyšujcí se lidi, ja je potkávam každy den všude, na ulici, v obchodě........asi je pravděpodobné že je najdu i na fotbale.
Dobře nebudu paušalizovat. Kde vidíš tedy ten hlavní problém? Já ho vidím v morálce. U policie jsou kolikrát ti stejní jako na druhé straně barikády, ale asi nejspíš někde musí vzniknout podnět, jinak by nezakročili nebo ano? Podle mě je to o ostravské morálce.
Sakra paušalizuji.
"ostravská morálka" tím si tam hodil všechny, jasně že u físlu a ochranky jsou lidi, kteří jsou jen rádi že si mužou kopnout. Hlavní problém vidím v tom, že se nejde po pachatelích, ale po všech s tím, že díky opatřením na všechny zmiznou ze stadionu i ti chuligani apod, což je pičovina....Zmiznou akorát všichni ti, jenž budou líní si pořizovat kartu fanouška, natož za ni platit. Misto aby s vzalo těch třicet a byl pokoj, alibistycky se zavádějí represe proti všem......
Jinak ti radím, zajdi jen tak ze zvědavosti na jakýkoli !!! vyjezd, klidně i do nejmenší vesnice, na FCB...... a dívej se, jak se cajti a ochranka chová. Jak kdybys byl zločinec, do ochodu nesmíš, do hospody, do trafiky......Prostě jako ovce, sem ja snad ovce, aby sem nemohl ani do trafiky???
Jj. Už jsem se omluvil, někdy se ze mne stává zapálený paušalizátor.
Byla šance pozatýkat těch třicet? Kolikrát se zase nadává, že se vezmou nesprávní lidé. Jak jinak to řešit než přes nějakou identifikaci (karta fanouška nebo něco podobného)?
Nevím třeba je pralazovat, co já vím, místo toho aby už jednou chyceneho člověka zatkly, tak ho zase do toho davu pustí a to je pořád dokola. Identifikace? jak ti to pomuže, když bude mít kuklu? bude to uplně k hovnu
věř, že každého chyceného mentála maj přesněí identifikovaného, kukly na fotbale zakázat a ten kdo si ji navleče, tak si pro něj dojít a automaticky mu napařit pokutu
Tomu ale sám nevěříš...každý chycený mental ma byt zatčen okamžitě vyveden ze stadionu!
No jo, jenže za ty kukly se můžou dávat pokuty už dnes. To se nemusí zakazovat, to už zakázané je, stejně jako jiné zahalování ("nepřirozené").
ty jsi především hrozný pohádkář, především se rozluč s mýtem, že za všechno může jen ta police, já několikrát zažil baníkovce na výjezdu a mohu ti odpovědně říci, že větší odpad společnosti jsem už nikdy neviděl, to je normální banda mentálů, tak tu nehrej zagorku. Pokud se někdo na výjezdu chová jako člověk, tak se tak i s ním jedná, s dobytkem se jedná jako s dobytkem, holt je třeba použít ten býkovec
Tak ono to je trošku složitější, hraje tam roli i jakási negativní pověst, kterou veřejnost často a ráda zneužívá (média atd.) Ale je pravda, že i já mám negativní zkušenosti s Baníkovci.
jenomze ta negativni povest se budovala nekolik let a nejde ji zmenit behem jedny nebo dvou sezon.navic pokud se neizoluje ta mala skupina ktera stoji za tema problemama tak se nic nezmeni.
Ne vždy, ne všude........Mě ale stačí jen to základní, že jednu na výjezd a jinam než na stadion nemůžu. Co když se chci třeba podívat i po památkách a pak jít na fotbal, v Jablonci chodíme normálně k vodě......a kdo nás neustále omezuje? Není to prostě černobílé.
nezmiňuj Tylera k tématu jako je tohle... tohle si ani jedna strana nezaslouží.
Bude ti stačit omluva tady nebo ji chceš do novin?
nejlíp ukrytou na filmové pásce...
To bude problém, technika není mou silnou stránkou, to jakákoliv.
co se dá dělat. já to nemyslel nijak zle ani provokativně.
Však já taky jen laškuji Ady. Mám postavu Tylera taky rád.
Ono fanouškovské karty, líp přišroubované sedačky, oddělené sektory, vyšší tresty atd. jsou pouze následnou reakcí - tzv. hašení ohně. Problém ale je, jaktože je vůbec možné, že někdo jde a hodí někam sedačku nebo vyrve plot? Udělal by to někdo v divadle, veletrhu nebo třeba Matějské pouti? kde se bere tohle chování?
takze mam zaznam lidi co delali bordel a neni to poprvy.vetsinou jsou ty lidi v uzavrenym sektoru takze je lze bud na stadionu nebo pri vychodu z nej hned zadrzet.takze co se udela?potrestaj se ty lidi, co delaji opakovane vytrznosti, treba zakazem vstupu na zapasy po dobu peti/deseti let?ne potrestaji klub ktery proti tomuhle ma jenom maly moznosti jak tomu zabranit, a navic se budeme snazit co nejvic zneprijemnit zivot normalnim fanouskum.opravdu idealni reseni
najdi řešení, jak mezi 14 000 lidmi najdeš schovaných 200 mentálů, které máš natočených na videozáznamu?
nevim jestli se pak vratili do svyho sektoru a nebo radeji zustali mezi normalnima.ale ja jsem to myslel i pri jinych zapasech,nejenom pri tomhle.prece jsou napriklad hostujici fanousci v uzavrenym sektoru ne?to delaji porad dokola ty sami lidi a kdyz se jednou pochytaji tak bude klid a nejde jenom o fanousky ostravy.ale treba kotel by asi mel byt nejak vyrazneji uzavren ne.
souhlas, ty sami lidi porad dokola
tak proc je nekdo konecne nepochyta a neda jim zakaz vstupu na stadion.ono je to opravdu jenom par lidi protoze ten zbytek se jenom prida ale nikdy by to sam nezacal
a lístky na jméno doma budou? Se ta bezpečnostní zóna mohla prodloužit už v sobotu a byl by klid
zavřené elka snad nikomu nevadí, aspon se to našrocuje na P a S, ale jestli tam teda někdo bude...
Pokuta zbytečně vysoká. A ta podmínka? taky zbytečná. Svaz potřebuje penízky
OT: Přišel mi od fortuny bonus kilčo, prý. sázka bez rizika. Podmínky jsem si přečetl a vypadá to čistě, ale nějak se mi tomu nechce věřit a beztak v tom bude nějaký podvod... Nesetkal se s tím někdo? Btw nejedná se o vstupní bonus.
Už ti to přišlo? Mně přišla jen sms - a když jsem si to dohledával, tak bych si musel něco nahrát na konto a pak asi pětinásobek prosázet
Taky mi přišla sms. Kouknul jsem se teda na účet o co jde a v podmínkách toho bonusu o vkladu nic není, jen že se to vztahuje na první sázku po aktivaci bonusu. V případě, že ta sázka bude prohraná tak se údajně vrátí vklad do výše 100 kč.. Smrdí to levotou, ale asi to zkusím.. to kilo mě nezabije a stejně je na baník výhodný kurz.
Aha Je možný, že se to změnilo, tohle mi přišlo myslím asi před Olympiádou a jsem tam na nule tak radši zůstávám u tipáče, kde za to aspoň můžu sledovat hokej
Uf, velice mírný trest, už na Bazalech jsem byl přesvědčen o u zavření stadionu.
je to pořád dokola... Neustálé prohlášení jak se se vším bojuje apod. EXEMPLÁRNÍ TREST A NAZDAR, VŮBEC SE NEBAVIT - KONTUMACE, ODEČET BODŮ A POŘÁDNÁ POKUTA. Úroveň českého fotbalu je trapná... Stadiony šílený (všem se dávají vyjímky viz znojmo, ústí n. labem apod.), na stadionech lidi v kuklách s pyrotechnikou, pak ty jelita zdrhnou na tribunu mezi normální fans atd. Zkrouhněte ligu na 10 mančaftů, které na to maj, zaveďte jasná kritéria, jak to má být - na stadionech kamerové systémy a odpovídající zázemí, pořádně oddělené kotle, žádné pyro (věc pořadatelů), bude to mnohem atraktivnější - nikdo nechce čumět na zápasy typu příbram - znojmo apod. KOHO TO ZAJÍMÁ... Radši se podívám 4x v sezoně na derby, sparta - plzeň, Liberec Jablonec apod.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele