Arsenal mi nedal na výběr, tvrdí Flamini

29.07.2008, 09:20
Aktuality
Mathieu Flamini prohlásil, že mu Arsenal nedal jinou možnost, než aby odešel, a je plně přesvědčen, že přestup do AC Milán byl tím správným krokem.

Francouzský záložník k Rossoneri přestoupil jako volný hráč, když mu v Arsenalu vypršela smlouva. 24letý fotbalista, jenž byl mnohými tipován na "přestup léta", si svým rozhodnutím opustit Londýn rozhněval fanoušky Gunners, ačkoliv Flamini tvrdí, že neměl na výběr.

"Nedělám si se svým příchodem nějaké starosti, bylo to jednoduché rozhodnutí," řekl někdejší hráč francouzského Marseille pro Gazzetu dello Sport. "Arsenal mě propustil bez možnosti prodloužení pobytu na Emirates Stadium. Poté mě kontaktoval Milán a já neměl nad čím příliš dlouho váhat.

"Nyní hraju za tým, který patří mezi nejúspěšnější na světě, což je pro mě ctí. Chci se svým jménem zapsat do historie klubu. V nadcházející sezoně půjde především o domácí titul."


Jako většina Flaminiho spoluhráčů, ani on nezapomněl zmínit nového spoluhráče Ronaldinha. "Měl jsem obrovskou radost, když jsem si mohl poprvé s Ronaldinhem zatrénovat. Je s ním na trénincích hodně srandy a především nás toho hodně naučí."

Autor: Ondřej Holzman / goal.com

Komentáře (104)

Přidat komentář
smazaný uživatel

Běž už někam...

Reagovat
smazaný uživatel

napodobne, aneb muzete jit taky...

Reagovat
smazaný uživatel

Skoda mel zustat

Reagovat
wenca01

"Arsenal mě propustil bez možnosti prodloužení pobytu na Emirates Stadium."

Reagovat
smazaný uživatel

no jo no nabydlimu vic liber tydne

Reagovat
smazaný uživatel

co se furt obhajuje?nikoho už tadle vomletá písnička nezajímá..

Reagovat
j_mrazik

Tak by mne fakt zajímalo, kde je pravda. Snad nebyl Arsenal tak hloupej, že hráči, který tak výrazně táhl mužstvo, nenabídl smlouvu. Hold se mu nelíbila, tak šel pryč. Škoda pro Arsenal. Ale když už Itálie, tak jsem si přál Juventus, těm by se takový hráč náramně hodil.

Reagovat
smazaný uživatel

Je cosi shnilého na Emirates stadium.

Reagovat
smazaný uživatel

Ja naprosto souhlasim s nazorem, ze by se vyborne hodil do tymu Juventusu. Presne by zapadl do sestavy. Nadruhou stranu si myslim, ze by se hodil kazdemu tymu na svete, protoze jeho schopnosti ve stredu pole jsou naprosto jedinecne. Udelal dobre, ze odesel, protoze Arsenal neni momentalne to co byval. V AC ma moznost stat se jednim z nejlepsich stredopolaru v Evrope.

Reagovat
smazaný uživatel

Jistě, to v Arsenalu nemohl

Reagovat
smazaný uživatel

Jenže v ACM na jeho post je Gattuso, Pirlo, Ambrosini, Emerson a + právě Flamini (Emersona moc nemůžeš počítat) ale i tak .

Pokud vím tak Wenger mu nabízel ''jen'' 50 000liber/týdne a pak to nakonec ještě zvýšil na 55 000liber/týden ale ani to mu nestačilo . Hold jiné kluby jsou na tom s financema lépe .

Kdyby sním podepsali smlouvu třeba na 3roky s platem 80 000liber/týden a po roce ho pustily do nějakého z týmu (počítám tak 15-20M) tak by na tom ještě vydělali + by měli na tento rok obstaraný post DM a mezi tím by mohl vyzrát Diaby respektive Denilson a Ramsey

Reagovat
afc

Ak by ho AW pred rokom predal do Birminghamu,tak dnes po nom ani pes nestekne a bolo by mu dobrych aj 50 000.

Reagovat
smazaný uživatel

Pro Arsenal je to obrovska ztrata. Jak financni, tak kvalitativni. Mas pravdu, ze ho meli treba tu sezonu podrzet a pak prodat, ale on se urcite porsadi, protoze Emerson a Gattuso jsou dedove a za par let skonci. On neni tak tupej behavec, ale ma i myslenku. To mu pomuze!

Reagovat
smazaný uživatel

Tak Gattusovi je 30 a Emersonovi je 32 a vzhledem k dlouhověkosti v ACM bych řekl že do důchodu pujdou minimálně za 5let . Takže to máš na jeho post extratřídu Pirla s Gattusem pak ve vyníkající formě Ambrosiniho + tapající Emerson a právě Flamini . Pak tam máš do ofenzívy Seedorfa, Kaká a Ronaldinha s tím že Pato prostě hrát musí ale nemůže tam být sám takže ber že budou muset hrát na 2útočníky (předpokládám) . Takže to mas na 2 posty def.štítů 5hráčů a na 2posty of.záložníků 3TOP hráče ... Já si myslím že Flamini nebudu tolik spokojený ze svojí vytižeností ........

V Arsenalu na něm stavěli , v ACM to tak nebude

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
fantomas

Plácáš nesmysly. "Hold jiné kluby jsou na tom s financema lépe." - to je kravina. Píšu to dole - nač přeplácet one-season star?

Reagovat
smazaný uživatel

presne tak. obcas by v Arsenalu meli trochu vice kapitalisticky premyslet...misto nakupu posil se vyplati obcas pridat 20-30k liber tydne, nezli zacinat s novym zazracnym mladikem. a to rikam jako fanousek Arsenalu.

Reagovat
smazaný uživatel

Omg.... Žvatlal. Tolik prohlášení do novin nevydal za celou dobu v Arsenalu jako za posledních 5 týdnů

Reagovat
smazaný uživatel

Udělala nejvetší blbost že odešel Je lže Wengr ho chtěl ale on chtěl pryč tak at nekecá

Reagovat
smazaný uživatel

Ja myslim, ze udelal hodne dobre. Juve by mu sednul vice, ale AC neni spatna volba.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak pokud měl někdo předtím pochyby,že jde Flamini jen za penězi,tak ted musely zmizet... Wenger není blbej,aby mu nenabídl smlouvu a flamini se ted jen vymlouva

Reagovat
smazaný uživatel

Nikdy nemuzes odhadnout, co za tim bylo. To vi jen on sam a par dalsich.

Reagovat
smazaný uživatel

Ano,ale jemu v tomhle rozhodně nevěřím...

Reagovat
smazaný uživatel

Ty ho znas osobne, ze to takhle otevrene rikas??

Reagovat
smazaný uživatel

To mám znát každého,o kom něco tvrdím osobně? Je to můj názor a ted jsem si jím úplně jistý,že jde jen po prachách... Nejsem fanda gunners,ale tohle je akorát výmluva...

Reagovat
smazaný uživatel

to prawe ze vedet nemusis, ale taky hodne zalezi na tom co o dotycne osobe rikas

tomu jak ho tady pomlouvas na zaklade svyho vymyslu v hlave, tak tomu ja rikam prirozena demence a je mi z tebe akorat na zvraceni

hlavne ze si tim ses tak mooooooooooooc jiste

Reagovat
herbage

"Arsena Wenger moc dobře věděl, jak je pro mě důležité, abych měl na zlaté hodinky s vodotryskem. A na ty bych musel takhkle šetřit o rok dýl a to by bylo nemyslitelné. 55tisíc liber týdně, to tu vydělává každá uklízečka hajzlů. Zkrátka mi Arsenal nedal jinou šanci."

Ať radši drží hubu zlatokop. Jen pro srovnání, 25let zpátky, 70tisíc liber byl roční plat tajemníka vlády, premiéra či ředitelů největších podniků jako IBM a BP.

Reagovat
smazaný uživatel

Hold časy se mění , když může brát Owen v Newcastlu 100 000 liber/týden a to je non-stop zraněný tak je jasný že Flamini jako jedne z největších tahounu a hěvzd týmu chce mít také víc . Nová smlouvu vydělávající 55 000liber/týden už také neni ve velkoklubech nic extra ...

Reagovat
herbage

A co je mi do nějakého Newcastlu nebo Owena? To je jejich věc, kolik hráčům platí. Tam naprosto ztratili soudnost a taky se plácají tam kde se plácají. Hráči dosávaj větší platy nez hráči Arsenalu nebo srovnatelné s Manchestrem a stejně dostanou vždy šišku 5:0. Maj nezdravou politiku klubu a budou s tim mít ještě velké problémy, teď se nemůžou zbavit Duffa například a Owenovi taky nabízeli novou smlouvu s 80tisíci a že bude kapitán(typický trik, jako u manažerů, dáme vám před jmén ceduli generální manažer a plat vám zůstane). Arsnal má zdravou platovou politiku a když ji jeden chamtivec naruší, tak rozhádá celý tým. Flamini by bral 120 táců a Adebayor 30, pak se přijdaj další hráči a jseš víš kde. Je dobře, že Arsenal svojí platovou politiku nemění, to si můžopu dovolit jen kluby, kterým nezáleží na penězích a mají zahraniční majitele, jako Chelsea, Liverpool a ManU. A stejně když se s nimi utkáme, pořád jsme více než rovnocenými soupeří.

Reagovat
stiba

přesně tak, AW udělal jenom dobře, že mu ty prachy nedal, nebýt Arsena tak by Flamini tam kde je nebyl, ale chlapec hraje na to, že chce co nejvíc, a vděčnost žádná (kdyby vydržel v Arsenalu a podával odpovídající výkony, tak by mu postupně plat taky rostl)

Reagovat
smazaný uživatel

Jenže vy dáváte 3. největší platy v PL tak nevím o čem tady mluvíš ....

Reagovat
herbage

Srovnej platy základních 11náctek, protože těch 11hráčů hraje. A tam se dostane Arsenal mnohem níž, možná i než ten Newcastle.

Reagovat
smazaný uživatel

Nevymýslšej nějaký kraviny . Prostě dáváte na platech 3. nejvíc a z toho se nevymluvíš . Mě je to jedno ale odchod Flaminiho byla chyba...

Reagovat
afc

Wenger mu mal dat taky plat, ako mu dali AC?

Reagovat
herbage

To jsou předloňský čísla, mě zajímaj letošní. Takovej Henry tam už není. A to s tou základní jedenáctkou je pravda, záleží na tom, jestli máš v týmu nějaké ústřely nebo mají téměř všichni stejně.

Reagovat
afc

Ano,po odchode Henryho to muselo klesnut a ak tam zapocitam aj odchody Hleba,Flaminiho,Gilberta,tak to vidim na taky 5flek.

Reagovat
smazaný uživatel

Mě je jedno jestli jeden má 50 000 a druhý 100 000 (tudíž průměr 75 000) a nebo jestli mají oba 75 000 mě jde o celkový platy a to jste byli na 3. místě jak je to teď nevím . Platy se každý rok zvyšují takže nepředpokládám že vy by jste dávali najednou méně . Henrymu jste sice dávali nejspíš nejvyšší plat na druhou stranu vám ten hráč nejvíc vydělával (dresy, reklamy apod...)

Reagovat
herbage

Jenže to co se vydělá na dresech se z té statistiky platů neodečte, takže je to irelevatní. Co se týče celkového rozpočtu, tak je Arsenal v kladných číslech, o tom se Chelsea může jen zdát.

Reagovat
smazaný uživatel

Nevím,proč se sám od sebe pouštíš do Chelsea,když se tu řeší situace Arsenalu v žebříčku.

Reagovat
herbage

Tak Danis psal o příjmech z prodejů dresů, které nemají s platy vůbec nic společného. Ty se započítávají do celkových příjmů a když se odečtou všechny náklady včetně platů, tak ti vyjde nějaké suma. Když je kladná, tak je to zisk. Nevím jak přesně si na tom Arsenal stojí, splácení toho stadionu bude velká zátěž, ale myslím, že mají vyrovnaný rozpočet. Chelsea jsem zmínil, protože je to nejlepší příklad, jak správně nehospodařit, tam lítaj miliony oknem. Když zůstanem u těch platů, tak by mě zajímalo, jestli jsou to platy jen hráčů nebo celého personálu, to už ale Bruce neřekl.

Reagovat
smazaný uživatel

Myslím,že o tom,že Chelsea hosposdaří špatně ví i ten,kdo se zajímá o fotbal jen okrajově,proto to není potřeba hned cpát tam,kde se to cpát nemusí...

Reagovat
herbage

Ok, polepším se.

Reagovat
smazaný uživatel

Musíš brát,že se časy mění... Ale ty platy jsou příšerné,není možné dávat 10mil lb ročně nějakýmu maníkovi,co jen čutá do balonu a doktoři si vydělají sotva 5% toho,co oni... A to je celkově ve sportu,NHL,NBA atd... Bohužel s tím nic nikdo nenadělá

Reagovat
stiba

Tak je úplně jasné, že žvatlá blbosti, Arsene mu nabízel smlouvu s platem, který odpovídá platové politice Arsenalu. Tady těmito svými prohlášeními mě absolutně utvrzuje v tom, že má černé svědomí, kdyby ho měl čisté tak se nemusí každý týden ospravedlňovat přes média

Reagovat
smazaný uživatel

Nevím jak to v Arsenalu mají každopádně oni dávají na platech jendi z nejvíc v PL . Před ním je jen ManU a Chelsea ....

Reagovat
stiba

cože? tak MU i Chelsea i Liverpool dávají o dost více, myslím, že Arsenal zas tolik nedává (jako dříve brali např.Henry či Cambell hodně slušný prachy) - prostě platová politika je ale nastavená tak, že po jedné dobré sezoně z tebe neudělají nejlépe placeného hráče PL, ty prachy si tam musíš více "zasloužit" než u zbývajících týmů Big4 (jinak je jasné, že v Arsenalu budou mít více než v Derby apod. ale je dost hráčů, z jiných klubů, kteří mají více než většina hráčů z Arsenalu)

Reagovat
afc

Club Wage rank 2006/07 League position 2006/07 Total wages 2006/07 £m Total wages 2005/06 £m % increase

Chelsea 1 2 132.8 114.0 17%

Manchester United 2 1 92.3 85.4 8%

Arsenal 3 4 89.7 83.0 8%

Liverpool 4 3 77.6 68.9 13%

Reagovat
stiba

tak to se teda Liverpoolu omlouvám, myslel sem že tam mají větší platy (ale ono to půjde nahoru v minulé sezoně Torres, ted Keane - tak hodně tam bere asi teda jen Gerrard(ten zaslouženě) a zbytek asi mají odpovídající platy své kvalitě - tak aspon platovou politiku má Rafa dobrou jako my

Reagovat
afc

Tiez sa mi to nejak nezda.Vsak v Manu maju Rooney,Ferdindn,Ronaldo nad 100tisic a o Chelski ani nehovorim a z nasich hracov nema nikto nad 100tisic.A ak do toho zapocitame LFC a Torres+Gerrar a teraz Keane,tak uz budu pred nami.

Reagovat
stiba

tak u nás měl Henry kolem těch 100 (asi i víc), a ten je tam taky započítanej a u Liverpoolu třeba Torres ještě není, ale i tak mě to překvapilo, celkem bych chtěl vidět jak se k těm číslům dostali(a jestli jsou pravdivá, tak pro me jen ten Liverpool hodně překvapující)

Reagovat
herbage

To tam musí bejt ještě platy personálu, scoutů, trenérů, mladších hráčů atd. Jinak mi to přijde hodně divný, že by to byl plat jen A-týmu.

Reagovat
afc

ten clanok pisal bruce na ich stranke...tam si to pozri

Reagovat
herbage

Neznam jejich stránky, pošli odkaz pls.

Reagovat
afc

www.spurs.xf.cz

Reagovat
herbage

To by mě zajímal zdroj. Ale je to možné, i když že bude před Poolem pochybuji. Mají široký kádr a všem platí skoro stejně, takže se to pak může vyšplahat hodně nahoru.

Reagovat
smazaný uživatel

Zdroj je naprosto důvěryhodný - vyštrachal jsem to u Deloitte - což je jedna z nejrespektovanějších finančních agentur vůbec

Reagovat
herbage

Jj, už jsem to četl, letošní čísla nemáš?

Reagovat
smazaný uživatel

Deloitte dělá klubům rozvahy přes léto - až po uzavření finančního roku, a oficiálně to pouští ven až někdy v září - řiíjnu

Reagovat
herbage

Ok a jedná se jen o platy kádru A-týmu nebo i rezerzvy a trenérů, scoutů a celého personálu?

Reagovat
smazaný uživatel

ty děláš, jak kdyby si ty novináře neustále svolával a žvatlal jim tam výmluvy. gazzetta mu prostě položila otázku, tak na ni odpověděl. jestli upřímně, nebo ne, o tom už se dohadovat nechci, protože pravdu stejně nezjistíme...

Reagovat
herbage

"Arsenal mě propustil bez možnosti prodloužení pobytu na Emirates Stadium."

Přečti si tu větu a zjistíš, že prachsprostě lže, nabídku dostal, velmi slušnou a chtěl víc peněz, tak šel k vám. Takže o nějaké upřímnosti nemůže být řeč, taky mi to přijde jako výčitky svědomí.

Reagovat
smazaný uživatel

přečetl jsem si ji a nevím, proč by byl tak hloupej, aby tvrdil, že se na něj Arsenal prostě vykašlal, když podle Tebe nabídku dostal. to by přece stačilo Arsenalu oficiální prohlášení a je za hlupáka, ne ? i když už je to fakt jedno...

Reagovat
herbage

http://www.eurofotbal.cz/vyhledavani/?text=flamini

Tady máš celou situaci popsanou pěkně chronologicky, měl nabídku 55ticíc liber týdně nebo běž, to že by mu Arsenal nenabídl smlouvu je lež. Jak jsou ty články chronoligicky, tak je pěkně vidět, jak postupem času se Flamini vybarvuje. Ještě v únoru tvrdil, že je v Arsenalu šťastný a nikm nechce. Pak začal povídat, že si to musí rozmyslet, pak šup do AC, pak že s Arsenalem nevyhrl žádnou trofej a to byl ten pravý důvod, teď že mu nenabídli novou smlouvu, čím dál tím víc klesá trapák.

Reagovat
smazaný uživatel

zajímavý, ale to všechno jsem četl. no nejspíš ze sebe skutečně dělá vola, čímž bys měl pravdu, ale jak už jsem řek - teď už je to jedno. zareagoval jsem akorát na to, že má potřebu se neustále ospravedlňovat v médiích - dle mě dostal jednoduchou otázku, na kterou (už celkem vypilovavě, připraveně) odpověděl a já nevidím důvod, proč by odpovědět (třeba ještě 100x) nemohl. jestli pravdivě, nebo ne - to už mě nezajímá. vy gunners o tom víte víc...

Reagovat
stiba

tak pokud vím, tak klidně může říct, že už se k tomu nechce vyjadřovat, a odpovídat na otázky ohledně AC a dalších milionu věcí na který se ho můžou zeptat, Arsenal může klidně vynechat a novináři s tím nic nenadělají, tady je vyloženě vidět, že se chce neustále ospravedlňovat

Reagovat
smazaný uživatel

nemusel odpovídat, ale odpověděl. ale jak už jsem řek, o tom, jestli pravdivě, nebo ne, se bavit nechci. to mě nějak netankuje..., koneckonců nemá proč.

Reagovat
stiba

no ono zálež na tom proč odpověděl, protože chce a má tu potřebu - o pravdivosti jeho slov asi nemá cenu debatovat(viz. jeho prohlášení, že zůstane v Arsenalu, a to že mu AW nenabídl smlouvu je totální volovina)

Reagovat
One-Real

To bych netvrdil,fotbal už neni co bejvával,co by normální člověk dal za těch 50 tisíc liber týdně,no nevidim do toho ale myslim si že je to zlatokop

Reagovat
smazaný uživatel

Flamstre flamstre.. ty si držka.. že se nestydíš..

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

OMG tahni už někam..

Reagovat
fantomas

V Arsenalu dostával plat, který zasloužil. To je holý fakt a jestliže cítil, že zaslouží víc, tak sbohem a šáteček. Arsenal není klub, který by hráče přeplácel a není to tim, že nemá peníze, ani náhodou. Jen Wenger zná cenu hráčů a ví, jak daleko může zajít. Kdyby se rozhodl vylepšit smlouvu Flamstrovi, našla by si celá jedenáctka důvod, proč by měli brát víc i oni a bylo by zle.

Takhle to dopadlo dobře, Flams je spokojen, tak at se mu daří. Ale s takovýma kecama se běž vyfotit, to opravdu nikoho nezajímá.

Reagovat
smazaný uživatel

Jenže když celé jedenáctce nabídne někdo o dost vyšší plat,tak půlka uteče... To je ten problem... Jasný,Arsene je nechce přeplácet... Jenže pak se nesmí divit,že hráči radši odejdou,protože jinde jim dají víc...

Reagovat
fantomas

Já se nedivim a nenadávám. Víc si prostě one-season star nezasloužila a basta! Jsem na něj moc moc zvědavej jak lonské výkony zopakuje ted v Serii A, ale hlavně že bere velký peníze.

Reagovat
smazaný uživatel

Jak říká fantomas,Arsenal si těžko může dovolit dát hráči,který vystřelil v jedné sezóně dát 100 litrů týdně,jako to funguje u nás...Ale pak je z toho ta situace,že od Arsenalu odcházejí hvězdy a od nás naopak zase nechtějí odejít přestárlí lavičkoví hráči s královskými platy

Reagovat
fantomas

Ano, všechno má své pro a proti.

Reagovat
smazaný uživatel

Dobře to mají pořešený v MU,tam každý pobírá dle svých možností,ale to je o tom,že prostě SAF umí odhadnout cenu hráče a navíc k tomu má i adekvátní finanční prostředky.

Reagovat
fantomas

To Arsene to jakoby taky umí odhadnout, jenže na rozdíl od SAFa do týmu tahá samý talenty, dává jim dlouhý smlouvy a když se jim pak jednou zadaří chtěj hned astronomický částky. Pokud bychom kupovali hotové hráče, bylo by to v suchu. Ale tohle souvisí i s menatlitou hráče a Wenger už se přehmátl u Diarry, Reyese a ted se zdá i u Flamse.

Reagovat
smazaný uživatel

Vystihl si to přesně,SAF si přitáhne několik hráčů za velké peníze,u kterých ví,že prostě je úspěch zaručený,kdežto Arsen zkouší všelijaké talenty,kteří třeba svými výkony vystřelí,ale pak se z nich vyvrbí to,co třeba z Flaminiho.

Reagovat
fantomas

Ano, tak tak. Na druhou stranu on neprodělává, za Flaminiho přivede také prakticky zadarmo jiného mladíka (dejme tomu Ramseyho, i kdžy to gratis nebylo ani náhodou) a takhle to chodí furt dokola. Je to takovej větší Rafův rotační systém.

Reagovat
smazaný uživatel

Mě to připomíná koloběh vody v přírodě...Přijde mrak,zaprší,v řekách a půdě se navýší voda,která se ale zase vypaří a udělají se z ní nové mraky...

Reagovat
fantomas

Reagovat
smazaný uživatel

me se zdá ze AW dělá dobře pro fotbal,ale spatne pro Arsenal

Reagovat
fantomas

Dobře pro fotbal to taky tak uplně není. Protože talenti nevyrustají tam, kde mají. Dělá leda dobře pro velkokluby, které pak od něj vykupují hvězdy za hubičku.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale umí udelat hvězdu....je to dobre i treba pro repre

Reagovat
smazaný uživatel

Paradoxní je,že ne pro anglickou.

Reagovat
fantomas

Jeho posláním by mělo bejt dělání mladých Angličanů reprezentanty. Což se mu povedlo všehovšudy jen s Colem.

Reagovat
smazaný uživatel

Walcott si taky "přičuchl" na MS 06.

Reagovat
fantomas

Pravda, tak ještě on.

Reagovat
stiba

tak to by jeho posláním určitě být nemělo, to může být tak maximálně vedlejší efekt, ale určitě ne poslání!

Reagovat
fantomas

Tak když nekdo argumentuje tak, že vychovává reprezentanty tak co mu na to mám říct? Vychovává je pro blbou repre.

Reagovat
stiba

tak jasný no, vychovává je pro jiný země. Ale mě šlo o to, že posláním žádnýho klubovýho trenéra není vychovávat hráče pro reprezentace,

Reagovat
fantomas

To je jasný. Ale prostě na blbej argument, blbej argument.

Reagovat
smazaný uživatel

Ani se mu nedivim...

Reagovat
smazaný uživatel

neměl na výběr, protože dostal málo peněz

Reagovat
fantomas

Jen v jeho očích málo...

Reagovat
exot12

Nerozumiem preco ho odsudzujete ze isiel tam kde mu dali viac?! Futbal je biznis to tvrdia vsetci a on sa sprava presne podla toho pravidla! On je futbalista a to je jeho job. Kolky z vas co ho odsudili zmenili pracu preto ze v novej vam dali viac??? Odsudzuje vas za to niekto? Je to uplne normalne ze idete tam kde vam daju viac. Preco by to nemohol spravit futbalista?

Casy kde boli na prvom mieste divaci a futbalisti hrali zadarmo, alebo za par korun su davno prec a nikdy sa nevratia!

Ano existuje par vynimiek pre ktorych je klubova prislusnost na prvom mieste, ale ani oni nehraju zadarmo.

Reagovat
smazaný uživatel

Lidi už ho dávno neodsuzujou, za to, že odešel za prachama. Ale proto, že tvrdí, že to tak nebylo. A tvrdí to stále dokola, až musí každému jasné, že má asi černý svědomí...

Ale on přesto mele dál tu svou i když už to dávno nidko slyšet nechce. Asi tak

Reagovat
smazaný uživatel

No proč asi ho odsuzujem arsenal ho udělal hráčem a on řekne že mu nedal na výběr stejnak si v AC moc nezahraje tak ajd si jde.

Reagovat
smazaný uživatel

ten se v ac prosadi, nekdo tu napsal, ze ambros. ma formu, hovno! Gattuso je ulplne neco jinyho, a Emerson lol, carlo mu skoro nedal sanci a kdyz mu ji dal, tak predvedl hovno, ten sedi. Mathiu byl super kseft pro AC. A ohledne Pata si osobne myslim, ze klidne muze hrat bez partaka. Zalezi to na Dinhovi, kdyz to bud ten zabijak, jako driv a ze bude. tak se mladej na hrotu chytne. uz to jenom nesmi posrat trener a AC bude zabijet, jako svine !!!!

Reagovat
smazaný uživatel

Flamini se prosadí, jestli dostane dost šancí tak určitě. To je typ hráče který by se prosadil v kterémkoliv týmu světa. Dokonalý univerzál. Pokud nedojde ke zranění, tak bude zas válet.

Reagovat
smazaný uživatel

tak to uz je prilis, nemuzes srovnavat nase prace s jobem, kde se videlava 50 000 lb. tydne!!!! Ty vole chapes to vubec, debile ! jesli odesel kvuli prachum, tak urcite ne kvuli tomu, ze nemel co do huby!!! Ale proto, ze chce vic, a to pritomhle platu normalni moc neni. Ale je taky dost mozny, ze odesel, protoze proste chce hrat za AC, a to je furt ve srovnani s ARS The Club.

Reagovat
fantomas

Víc si nezasloužil, tot fakt.

Reagovat
smazaný uživatel

To je pro exot12, dva odstavce nahore. Byl jsem vytocenej

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele