Anglické kluby vyplatily na prémiích pro agenty 272 milionů liber

31.03.2021, 18:57
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (237)

Přidat komentář
Remt

Jak se člověk stane takovým hráčským agentem? možná jsem ve špatném odvětví

Reagovat
smazaný uživatel

Mít známosti a štěstí. Tak jako ve všem

Reagovat
protiproudu

Nesmysl.

Reagovat
smazaný uživatel

?

Reagovat
smazaný uživatel

Muze se hrac dostat do top ligy, aniz by mel agenta? U nekterych hracu v CR lize vim, ze agenta nemaji, ale ve svete?

Reagovat
H.N.T.

Samozrejme, proc by nemohl zastupovat sam sebe? Ale mel by asi nejak min casu na fotbal

Reagovat
ACSMan

To si nemyslím přeci netrénuješ 24/7. Spíš ty agenti mají schopnost ždímat větší smlouvy

Reagovat
smazaný uživatel

Oni jim hlavně zajišťují veškerý servis, nejen vyjednávání o smlouvách.

Reagovat
H.N.T.

Reagovat
H.N.T.

Vzdyt od toho jsou ne?

Reagovat
kilobyte

Čas není problém.

Reagovat
H.N.T.

Takze kdyz napr jedna s napadniky, ma se misto treninku/zapasu se svym klubem vypravit na jiny kontinet a tam jednat? Cas neni vsechno, nicmene nevidel bych praci agentu jako zbytecnou vec, nebo agenty samotné jako pouhe pijavice

Reagovat
dave30

Pohled závistivého Čecha je ten, že fotbalový agent je ten, který se přiživí na podpisu smlouvy (sebere za to peníze) a jde podepisovat další smlouvu. To, že tyto agentury zajišťují pro hráče veškerý komfort a některým doslova utírají zadek, aby se mohli pouze soustředit na fotbal, to prostě nevidí. Za tím velkým podpisem (a ne všem se něco takové podaří) je neviditelná práce spousty lidi. Je to prostě služba jako každá jiná. A to, že se píše hlavně o těch velkých přestupech s velkými odměnami pro agentury neznamená, že práce řadových pracovníků těchto agentur je takové terno. Jsou to takové děvečky pro všechno. Ano, takový lukrativní podpis (a za něj lukrativní odmena) je krásná věc. Je za tím ovšem také tvrdá práce spousty bezejmenných pěšáků. Prostě jako v jakémkoliv jiném businessu.

Reagovat
kilobyte

Mě na agentech ty sumy tolik nevadí. Horší je, že mají provize z přestupů a tak často hráče tlačí k přestupům. A je jim často jedno jestli to hráči pomůže.

Reagovat
dave30

Ale toto jde již za hráčem. Nikdy žádný agent nemůže donutit k přestupu někoho, kdo s tím nesouhlasí. On totiž v drtivé většině vidí za tím přestupem peníze i ten hráč a nejenom agent.

Reagovat
dave30

Navíc pokud hráč není s prací agenta (agentury) spokojen, tak s ním neprodlouží smlouvu. Ta může být podepsaná na max. 2 roky a mnozí hráči (zřejmě ti samostatní) podepisují s agentem smlouvu pouze na jeden přestupní termín. I takové možnosti sportovec (nejen fotbalista) má. Není to žádný nevolník a smlouvu s agenturou podepisuje dobrovolně.

Reagovat
mistr129

Reagovat
smazaný uživatel

Nejde o to ze by mali menej casu na futbal, ale preto ze vacsina ma v hlave nasrate...

Reagovat
H.N.T.

No... a my jsme chytri, a tak to tady okomentujeme. A jeste asi 200 let a budu mit taky Ferrari

Reagovat
dave30

Reagovat
smazaný uživatel

Velmi dobre napisane. Treba uznat, ano peniaze maju... Tiez by som nebol proti mat ich viac, ale zase, nase (vseobecne ako ludia) zivoty su tak kratke, ze v konecnom dosledku je to fuk a vsetci pojdeme do hliny s holou ritou. :-)

Reagovat
VojtovaChelsea

je to mimo fotbal, ale třeba boxer floyd mayweather neměl agenta..určitě by se našlo takových víc

Reagovat
atlee

Floyd mal agenta celkom dlho - Boba Aruma. Je však pravda, že neskôr sa už zastupoval sam

Reagovat
ttopi

Ono je to vlastně i o tom, že "kvalita se prodá" sama.

Reagovat
Busby babes

tak jako kdyz ses nekdo v pozici Floyda, tak agenta uz taky pro jisty veci nepotrebujes. Ronaldo by si taky asi nasel klub i bez agenta.

Reagovat
Benfica

mnohým hráčom toto rieši niekto z rodiny..

Reagovat
dave30

Mnohým? Samozřejmě pokud máš v rodině právníka, tak je to na té nižší úrovni možné. Samotný podpis smlouvy je v podstatě právní úkon. Nicméně takový "trestní" právník asi nebude úplně kovaný v tomto oboru. Na druhou stranu je potřeba si uvědomit, že ty větší agentury poskytují svým klientům v podstatě kompletní servis (od podpisu smlouvy, přes zajištění bydlení, finanční poradenství a marketing až po sehnání instalatéra při nějakém problému). A mnozí si za to velice rádi zaplatí. Je to prostě business jako jakýkoliv jiný. Já také nepotřebuji úklidovou firmu, ale najdou se tací, kteří si ji objednají...

Reagovat
Benfica

Ja viem jak agenti funguju.. a je logicke ze prechadzuju hraci pod tie agentury lebo ako pises je to full servis.. ale co sledujem tie veci tak vela krat prve zmluvy podpisu viac menej sami.. teda aspon co sledujem v portugalskom futbale(povedal by som ze je celkom vezne ze v Benfice ti chlapci co maju 18/19 dostanu prvu zmluvu este bez agentov). A je to mozno aj tym, ze agenti mozu ist myslim az po 18+

Reagovat
dave30

Nevím jak je to v Portugalsku ale většinou je to 15+. A věř mi, že v Česku je opravdu velice málo 18 letých, kteří nemají svého agenta. Samozřejmě těch, ve kterých vidí agentury nějaký potenciál (minimálně vize kaprligy). Nějací nosiči vody smlouvu asi nemají...

Reagovat
Benfica

Ako vekovo neviem presne ako to je obmedzene, len viem ze je.. zalezitosti okolo agentov budu asi ine v kazdej krajine, ale isto viem ze 13 rocne dieta nemoze mat v PT agenta

Reagovat
dave30

Tak u nás ho právně také nemá, ale zaváže se (rodiče), že jakmile bude mít 15 roků, tak mu podepíše. Za chvilku budou manažeři lanařit v přípravkách...

Reagovat
dave30

Jinak u nás je také možné, že ti největší talenti podepisují (samozřejmě v zastoupení rodičů) smlouvu o smlouvě budoucí klidně ve 13 letech (ano, mladší žáci).

Reagovat
Benfica

Reagovat
Freedo

Ano, mnohým. A má to jednu nespornou výhodu. Pokud je agentem rodinný příslušník, tak má hráč jistotu, že bude (skoro) vždy jednat v jeho nejlepším zájmu, kdežto agent často kouká jen na provize. Někdo může namítnout, že bez sítě kontaktů, kterou mají samozvaní superagenti, do top klubu cesta nevede, ale já jsem toho názoru, že pokud hráč na takovou úroveň má kvalitu, tak se prodá sám.

Reagovat
dave30

Znovu ti zopakuji. Hráč podepisuje smlouvu s agentem naprosto dobrovolně. Jaké služby si objedná je jenom na něm. Také délka spolupráce s agentem je na samotném hráči (klidně pouze na 1 daný přestup). Pokud nebude s prací agenta spokojen, tak spolupráci neprodlouží (může se podepisovat na max. 2 roky, potom se prodlužuje, nebo ne). Ty popisuješ agenta jako otrokáře, který drží hráče v okovech a pouze ho využívá. Agent sám, bez podpisu hráče, nikdy nic nemůže provést.

Reagovat
Freedo

To sice ano, ale kolik mladých hráčů o tom reálně opravdu přemýšlí nějak racionálně? Určitě si dovedu představit, že agent klukovi něco nakuká a podá mu to natolik přesvědčivě, že do toho kluk půjde. Neříkej mi, že se to neděje.

A jestli se to rozkřikne - jak bys chtěl prokázat, že agent nejedná v zájmu hráče? Jak sám říkáš, tak rozhodnutí je na hráči (jakkoliv v tom hraje prsty agent), a tím je agent krytý.

Rád se nechám poučit, co je zbylých 90%. Zatím to ale jen vypadá, že jsi z nějakýho důvodu triggered.

Reagovat
dave30

Takže v prvé řadě se k těm hráčům musíš nějakým způsobem dostat. Takže je ti jasné, že pro agenturu pracuje spousta externích pracovníků, kteří se podílejí na vyhledávání talentů. Již toto je finančně značně náročné, abys měl pokrytou nějakou oblast a to v různých věkových kategoriích (čím větší agentura, tím více lidí). Opravdu hodně času zabere pravidelné hodnocení zpráv těchto externistů. Abys zaujal a hráč podepsal zrovna tobě a ne konkurenci (a těch je opravdu hodně), musíš něco nabídnout. Dávno pryč je doba, kdy hráči podepsali za 5 párů kopaček ročně. Dnes chce každý trochu lepší starší žák (ano, bavíme se o 15 letých chlapcích) zařídit nějakou stáž v nějakém západoevropském klubu. Ono to není takový problém, ale zase to něco stojí. A to se pořád bavíme o 15-16 letých hráčích, do kterých investuješ a nemusí z nich být vůbec nic. No a když už se ti poštěstí a prodáš hráče na západ, tak kromě zajištění bydlení, doučování jazyku, problémy s trenérem (který ho nechce stavět), tak řešíš i nefunkční myčku, nesplachující záchod a nepojízdné auto (protože hráč se v zahraničí ještě nedomluví. A tak bych mohl pokračovat. Každý agent prostě není Raiola (ale i ten se musel nějak vypracovat a tu "černou" práci za něho stejně někdo odvádí). On už opravdu jezdí pouze na ty podpisy.

Reagovat
dave30

A jak ty posoudíš, že agent jedná proti zájmu hráče? Tím že mu zařídil přestup a on nehraje? Nebo jak? Ten hráč ale opravdu ten přestup nemusel podepisovat. Takže buď to vezme na sebe, nebo to svede na agenta a odejde od něho. Jinak za hráče mladší 18 let podepisuje smlouvu i rodič. Takže jestli se nechají rodiče nalákat od nějakého podvodníka, tak je to jejich problém. Seriózní agentury takto ale opravdu nemůžou dlouhodobě fungovat a neúspěch některých hráčů, kteří se neprosadili nelze házet pouze na ně. Oni opravdu musí dbát o blaho svých klientů. Protože spokojený hráč = prodloužení spolupráce = peníze pro agenturu. Uvědom si, že většina hráčů odvádí třeba 5% ze mzdy za to vše, co jsem ti popsal. Což u těch lukrativních smluv není částka zanedbatelná...

Reagovat
dave30

Pokud se o agentovi rozkřikne, že nejedná v zájmu svých klientů a hráči od něj začnou odcházet, tak je to pro něho v podstatě konec jeho kariéry na tomto poli. Tak jak to popisuješ to opravdu nemůže fungovat. Stejně jako v jakémkoliv jiném businessu.

Reagovat
dave30

A ty navíc vidíš práci agentů pouze jako domlouvání přestupů. Řekl bych, že toto je v práci agentury tak 10% jejich pracovní náplně (možná ani to ne).

Reagovat
dave30

Je vidět, že práci agenta (v dnešní době spíše agentury) máš značně zkreslenou a zúženou na jedinou činnost - podpis smlouvy. Co musí taková agentura všechno vykonat, aby jednou takovou lukrativní smlouvu mohla podepsat (možná), to si nedovedeš představit.

Reagovat
H.N.T.

Tak

Reagovat
Talker

To bych neřekl, že je pravidlem. Takový Neymarův bratr tuším inkasoval desítky milionů za jeho přestupy, co se týče Icardiho, tak jeho manželka prý chtěla žít v Paříži...

Pak jsou ti otcové, kterým jde fakt o tu kariéru a úspěch. Ať už ten Messiho, který ho mohl ukecat k tomu, aby šel z Barcelony nebo Hazardův, který ho nechal v Chelsea dokud neměl zdraví v hajzlu a šel si vydělat do vysněného Realu.

Reagovat
Benfica

to je pravda.. ale záleží na každom prípade.. nemať agenta nemusí byť zle, ak to zrieši zodpovedne rodina.. ale nie je to také časté, a celkovo v tom je veľa faktorov.. osobne by som stále volil toho agenta..

Reagovat
Busby babes

a taky na to pak mnozi hraci dost dojedou...

Reagovat
Benfica

Jasne, ale to mas to iste ak sa necha namotat na nejakeho podvodnika, co naslubuje hviezdy..

Reagovat
dave30

Pokud naletíš podvodníkovi v jakémkoliv oboru lidské činnosti, tak je to pro tebe špatně. Ale kvůli tomu přece nebude takto posuzovat všechny.

Reagovat
Benfica

reagoval som na to, že mnohí doplatia na to, že nemajú agenta.. a mnohí doplatia na to, že ich niekto oklame.. mať aj nemať agenta nemusí byť rozdiel, ak sa o tie business veci vie postarať niekto z okolia hráča..

Reagovat
dave30

Dříve jsi na to musel mít licenci s různými testy a zkouškami. Dnes stačí mít právnické vzdělání. Proto také tak narostl počet manažerů a ta kvalita šla dolů. Ale samozřejmě pro přestup v rámci kaprligy to je naprosto dostačující. Pro ty špičky (které si samozřejmě agentury hýčkají) bych se opravdu raději obrátil na skutečné odborníky. Například v reklamě a marketingu ty zkušenosti nezískáš za pár let...

Reagovat
Benfica

chápem, ja by som tie veci riešil tiež cez agenta.. osobne si myslím, že je oveľa lepšie a pre tím prospešnejšie keď so o plate hráča háda zástupca ako hráč sám

Reagovat
dave30

Reagovat
Busby babes

tak ja spis narazel na to, ze ti rodinni prislusnici casto nejsou podvodnici, jen se dostanou nekam, kde to nezvladaji a tak. proste ve vysledku jsou neschopni

Reagovat
Benfica

to som pochopil... už som len dodal, že ten agent tiež nemusí byť stále výhra.. a vo finále to bude stále tá istá kariéra v koncoch..

Reagovat
Busby babes

jasne, chapu.

Reagovat
kilobyte

Když na to hráč má výkonnost tak není. Protože už bude tak dobrý, že si ho skauti najdou. Ale u těch horších hráčů už je to těžší. Tam je často agenti tlačí. Takže je podle mě teoreticky jednodušší dostat se z české ligy do PL než třeba do první maďarské (samozřejmě ve stejném poměru kvality hráč/liga)

Reagovat
Talker

Tak on těm hráčům často dělá agenta bratr, otec nebo manželka. Takže agenta sice mají, ale je otázka, nakolik je pro to ten člověk kvalifikovaný. Neymar, Messi, Hazard nebo Mata měli za agenta otce, Icardimu organizuje kariéru manželka, který prcala původně s jeho spoluhráčem, Anelkovi dělal agenta brácha...

Podle mého pokud má hráč velký talent a je v akademii kvalitního klubu, tak se do TOP ligy dostane, protože má tu cestu nějak vytvořenou. A samozřejmě roli hraje i štěstí - ať už na formu/zranění konkurence v A-týmu, kdo je trenérem nebo další věci.

Se špičkovým agentem je to samozřejmě jednodušší, ten má konexe na vedení klubů, trenéry, skauty, další agenty atd. Přece jen když za klubem přijde Mendes nebo podobné zvíře, tak je to jiné, než když ti volá bratr hráče, takže má i větší šanci zaujmout.

Každopádně si myslím, že o těch nejzajímavějších a nejtalentovanějších hráčích se ví často už od ranných let a toho agenta by ani nepotřebovali, aby uspěli.

Ony ty akademie jsou narvaný hráči - každý ročník má nějakých 20-25 hráčů v každé velkém klubu, přičemž každý tým má scouting a nové hráče průběžně přivádí. Třeba Chelsea přivedla za předchozí rok-rok a půl (Lampardova první sezona a předchozí léto a jaro) přišlo snad 6-7 nových hráčů do U-18 až U-21, takže z těch nižších generací podobný počet hráčů nedostane pozici v tom týmu a z těch původních 25, co nastoupí do žáčků se v nejlepším případě do Ačka podívají tak 2-3 dlouhodobě z těch jednotlivých ročníků. Ale to už zabíhám trošku jinam.

Reagovat
Remt

OT: vim, ze se tu obcas resi i veci mimo fotbal, omlouvam se jestli toto tema je az moc vzdalene od fotbalu, ale nachazim se v takove neprijemne situacu a treba se někdo s tímto take setkal a bude s tim mít zkusenosti.

Je tu nekdo kdo se setkal s tim, ze někdo z jeho blizkych musel chodit na ozarovani? Jednomu memu blizkemu z rodiny dnes toto diagnostikovali. Udajne je to "zapouzdrene" nemetastazuje to (cimz jsem od něj pochopil, ze se to nerozleza dále), ceka ho prý 5 ozarovani a následne odoperovani toho kde to ma. Má otázka: jak jste se k takovemu člověku chovali pokud jste se s tím setkali? Mluvit o tom/nemluvit raději? Podporovat ho aby nebyl zkleslej a nevidel v nás ostatních jaký máme strach? Bývá člověk po tom ozařování úplně v haji? Dá se během toho normálně fungovat a jsi pouze unavenej nebo? Mate v okoli nekoho kdo to takto měl a dostal se z toho nebo je šance mizivá? Díky vsem za odpovědi. A omlouvam se pokud je to tema uplne mimo.

Reagovat
smazaný uživatel

uff to jsou těžké otázky a je to velmi velmi subjektivní. Nejlíp to posoudí ten, kdo toho člověka dobře zná. Obecně platí, že dělat si to ještě horší nemá cenu. Smutnit nad tím je vlastně jen ztráta času a co nejdřív zkusit dát do toho boje vše. Je to loterie, ale to už ve společnosti obecně víme. Mluvit bych o tom určitě mluvil, nedělat z toho tabu. Probrat to pořádně, uspokojivě ale tak nějak s rozumem. A pak taky se bavit o jiných věcech, koníčky, práce, normal life prostě. Nic nekončí diagnozou a jak prohraješ v hlavě, tak končíš vždycky. Zvolil bych citlivý, empatický přístup a kombinovat to s normálním životem a během událostí.

Reagovat
Remt

Dekuji ti za velmi vstřícnou a empatickou odpověď:-) Mam na to velmi podobny názor, nicmene kdyz je člověk v kuzi toho kdo je pobliz a v podstate na tím nemůže nic udelat.. Jak se pred tim clovekem tvarit že je vše ok kdyz sam v hlave vis ze si bez nej nedokazes predstavit svuj zivot.. Proste ta bezmoc..

Nenajde se tu prosim ještě někdo kdo by měl zkusenosti s tím jaky fyzicky dopad muze mít to ozarovani?

Reagovat
homeles8

Z žádnýma negativníma výsledkama jsem se nesetkal. Jen mu konečně zase narostly fouy a roustou vlasy, když nemusí na chemoterapie.

Reagovat
Remt

A jak to u něj teď bude probíhat? Má za sebou poslední ozařování a.. půjde na operaci aby mu odoperovali to co ozařovali nebo se to ozařováním úplně ztratilo nebo?

Reagovat
homeles8

My teda o tom nijak nemluvíme, není moc důvod. Ne že by to bylo tabu, ale co si o tom jako chceš povídat? To stačí třeba jednou. Mě se to líbí když si takovej člověk prostě žije dál svůj život, stejně jako můj nevlastní táta.

Reagovat
homeles8

Zrovna minulej tejden měl poslední ozařování nevlastní táta. Každopádně snažit se chovat jako obvykle, jako předtím, prostě normálně a v pohodě. Spoluhráči z jeho hospodský ''kapely'' za ním jezdí každou sobotu a hrajou si ty písničky u něj doma. A vždycky se u toho krásně pobavíme. Dneska jsem u něj byl poprvý po ozařování a vypadal divně, ale ani jsem se ho neptal jak mu je, nebo jaký to bylo, prostě jsme se normálně bavili o politice, o práci, o hudbě a za chvilku mu bylo líp.

Reagovat
Benfica

si myslím, že je to asi veľmi individuálne.. niekto potrebuje o tom rozprávať, niekto zas vôbec.. myslím si, že je treba viac načúvať a podľa toho sa zariadiť.. ono to sa tiež môže meniť podľa nálady.. možno len jedna vec platí pre väčšinu a to nenechať toho človeka samého..

každopádne prajem uzdravenie, držím palce

Reagovat
vodka

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Remt

Děkuji Ti.

Reagovat
Freedo

Taky držím pěsti. :)

Reagovat
smazaný uživatel

Fuha... Imho by bylo nejlepsi si hned pri prvnim setkani rict: " Hele klidne o tom muzeme mluvit, jestli chces, a nebo vubec nemusime". Ale to je hodne tezky.... Snad to bude ok.

Reagovat
Busby babes

tohle je hrozne individualni. A nejvic bude zalezet na nem. Asi bych se primo zeptal a probral to s nim. Ze nevis, jak reagovat, co by potreboval a tak... Nemel jsem primo v rodine, ale kamarad prodelal chemoterapii a chodili jsme za nim pravidelne. Kdyz pominu to, ze jsme za nim chodili do nemocnice, tak jsme se tak nejak snazili chovat normalne jako vzdycky. Samozrejme se zeptas jak na tom je a tak, ale jinak jsme se bavili o vsem moznym jako driv...

Reagovat
smazaný uživatel

Napisem Ti to takto: Chemoterapia (tu mu budu nutit hned po radioterapii) zabila viac ludi nez samotna rakovina. Ale tento spinavy biznis sa tlaci nadalej, lebo su v tom krasne peniaze. Mam v rodine osobu, ktora odmietla tieto svinstva a skusila na doporucenie terapiu vysokymi davkami tekutej kyseliny askorbovej, ktora bola vpichovana takmer do centra maligneho nadoru. Ten clovek este zije, zhubne bujnenie sa zastavilo a podla pravidelneho skenovania MR ten nador mizne. Ale chlapek ma dost penazi a lieci sa v inom state... Pichanie jedov do seba odmietol.

Najhorsie co sa da urobit s clovekom ktory ma zhubny nador je, ho lutovat. Dotycny si zacne mysliet, ze je odpisovany.

Reagovat
Largo

A třeba AS Řím dal za stejný období agentům víc než 19 mega! Hrozný.

Reagovat
Kixi Syhimour

https://streamye.com/v5gxw

Werner proti Severní Makedonii

Reagovat
avicii

Wow

Reagovat
mr.Silver

a ještě prohráli

Reagovat
SunFells

Reagovat
Trand

Reagovat
Luc-Luc

Reagovat
Minister

tak aj tu musím

Reagovat
smazaný uživatel

tak som rád, že sme ho nekúpili

Reagovat
mikelinos

Reagovat
Mastný Chobot

Reagovat
Kluivert9

Útočník Chelsea se pozná hned...

Reagovat
Nuno čomes

To je úplně mimo

Reagovat
Ondiis

Tierney 3 asistence za hodinku. To je bek

Reagovat
J0EL

Najlepsi v lige

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
J0EL

:-*

Reagovat
Front hell

Reagovat
vladis271

tak ak city fakt privedú Grealisha s Haalandom to môžeme ostatní zabaliť.

Reagovat
cristiano.K.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Hlahart

Angličani nezvládajka. Curtis Jones v čele

https://twitter.com/tom__kohlmann/status/1377320584745467908?s=20

Reagovat
smazaný uživatel

predpokladam, ze v tom bude rasizmus

Reagovat
Hlahart

To je jako fakt první věc, co tě u sledování tohohle videa napadne? Já už jsem asi fakt totální boomer

Reagovat
smazaný uživatel

vidim tam čierneho psychopata z Liverpoolu spravat sa ako idiot, tak v kontexte poslednych tyzdnov by ma neprekvapilo ak by to na to zhodili

Reagovat
bbbauch

Reagovat
smazaný uživatel

mna napadlo vela veci, ale rasizmus teda ne

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
Luc-Luc

samozrejme cernochovi reknes drz hubu a je to hned rasismus

Reagovat
Pony Slaystation

ostrovní odpad

Reagovat
Benfica

To bude asi tym ze jak im od mala hovoria ze jake su hviezdy, ze jak vsetko vyhraju a potom pride tvrda realita.. anglicka repre je vseobecne povazovana stale za top repre.. ale to je proste len iluzia co si tam vytvaraju (a ta iluzia sa siri po celom svete) ale to je proste blbost.. anglicka repre nikdy nepatrila medzi tie uplne najlepsie..

Tiez je smiesne jak ich vzdy povazuju za kandidata na titul na kazdej urovni, staci ze su na turnaji a hned su top favorit, ale to je proste blbost.. a potom to takto komci, ze tie deti potom nezvladaju vyradenie, lebo sak to sa im nemohlo predsa stat, lebo oni su tak strasne dobri..

Reagovat
Luc-Luc

tak na papire ty jejich mancafty vypadaji docela dobre, ale na hristi se pak ukaze, ze jim vzdycky neco chybi oproti tem nejlepsim

Reagovat
Benfica

No prave o tom pisem.. na papiere vyzeraju vseci jak hviezdy, ale to je proste len iluzia..

Ja si najviac pamatam 2 turnaje.. euro u21 2015, ked vsade pisali ze vyhraju cely turnaj, ze jak je Harry Kane dovry, ze je s prehladom najlepsi hrac na turnaji a ze da vela golov.. to tu boli siskusie ked som pisal ze Kane je velmi precenovany (za tym si stojim do dnes) a ze na turnaji neda ani gol.. a tak aj bolo Kane 0 golou a nepostupili ani zo skupiny..

Euro 2016 - tiez velky favoriti, tiez som hovoril ze sa daleko nedostanu a aj tak bolo, ale malo kto tejto moznosti na EF veril..

Jedine na WC 2018 mi na ich zlyhanie typ nevysiel, ale myslim ze to bude ich najlepsi vysledok na dalsich 10 rokov..

Reagovat
SunFells

Tak obecně to jeden z nejlepších hráčů účastnící se toho turnaje byl, ale to neznamená, že tam nezahraje hovno že Taky jsem jeho tamější účast už před tím turnajem označoval spíš za škodný.

Reagovat
SunFells

*škodnou

Reagovat
smazaný uživatel

toto musi byt nejaka iluzia. alebo si naozaj taky kkt?

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
smazaný uživatel

pravopis aj obsah textu si zabiiil

Reagovat
The Krupy

najpreceňovanejšia repre na svete, dlhodobo

Reagovat
Benfica

najpreceňovanejšia slabe slovo

Reagovat
smazaný uživatel

"najpreceňovanejšia" je velmi precenovane slovo

Reagovat
Hokaido

Co jako může být víc?

Reagovat
Benfica

neviem.. na to ako je tá repre najpreceňovanejšia ešte nevymysleli slovo

Reagovat
Hokaido

5.4.2019

4. Jednosezonova star som oznacil Jovica.. Vardy podla mna nebol ani to..

Ty máš ale fakt nějakej komplex z Anglie.

Reagovat
Benfica

za tým si stojím.. to sa ti chcelo hľadať? 2 roky starý komentár??

žiadny komplex len, proste ak má niekto neustále veľké očakávania a stále (až na jede x) je to stále mega sklamanie, tak asi to nebude žiadny zázrak.. a to sa točí stále dookola.. veď oni vyhrávajú turnaje minimálne od roku 2000 a to od vtedy na jednom ani neboli a x krát skončili v skupine.. ale vždy sú predturnajoví majstri.. a čuduj sa svete ľudia tie kecy žerú

Reagovat
Hokaido

Jen jsem koukal na ten tvůj komentář o U21 2015, tak jsem narazil na toto.

Anglie je vždycky jeden z favoritů a zatím to očekávání nedokáže naplnit, no. Na tom se asi shodnou všichni. Ale ten kádr je prostě tak dobrej, že jedním ze spolufavoritů být musí. Nebo bys je jako úplně ignoroval, protože dlouho nic nevyhráli? Španělsko taky vyhrálo MS poprvé v roce 2010 a přesto bylo vždycky mezi favority.

A navíc fotbal v Anglii vznikl, je to kolébka fotbalu a vždycky bude.

Reagovat
Benfica

ale je rozdiel medzi tím, vyhrať niečo po dlhom čase, ako byť až na jednu výnimku..

teraz sa budem venovať čisto ME, ktoré sú za rokom.. od Eura 1996 (ktoré sa hralo v Anglicku a bolo prvé so 16 tímami) majú Angličania z tradičných krajín (Portugalsko, Španielsko, Taliansko, Francúzsko, Nizozemsko, Nemecko, Anglicko/+- geografické zoradenie) najhoršie výsledky.. raz boli v semifinále, 3x v rade nevyhrali zápas v playoff, raz nepostúpili ani zo skupiny a v Rakúsku a Švajčiarsku ani neboli..

čo sa týka MS tak 1998 - osemfinále 2002 . skupina, 2006 - štvrťfinále, 2010 - osemfinále 2014 - skupina a 2018 4. miesto pôsobí ako malý zázrak.. tiež okrem 2018 len raz dokázali vyhrať iba raz zápas v play-off..

a vieš čo majú tie šampionáty spoločné? vždy bolo Anglicko predurnajový šampión.. a ozaj si myslíš že táto repre je o toľko lepšia ako tá s Owenom, Backhamom, Lampardom, Gerrardom, Ferdinandom.. ???

Španiely pred MS 2010 vyhrali ME 2008

Reagovat
dave30

Tak já nevím. Anglie chyběla od roku 2000 na EURO U21 asi dvakrát. Nevím, kdo to má podobně? Takže to tam dělají blbě?

Reagovat
Benfica

no a od roku 2000 na ME dospelých, Portugalsko, Španielsko, Francúzsko, Taliansko, Nemecko nechýbali ani raz.. Angličania hej.. čiže nemusia to robíť vyložene zle, ale ani zďaleka to nerobia tak dobre, aby v tom boli úplne najlepší..

Reagovat
Ligter

''To bude asi tym ze jak im od mala hovoria ze jake su hviezdy, ze jak vsetko vyhraju a potom pride tvrda realita''

já do toho moc nevidím, ale že by v jiných zemích tohle těm mladíkům nevštěpovali? nebo v čem je tohle nezvládání specifičtější než jinde?

jinak někdy tak 2017-18 měli slušné mládežnické reprezentace, pár turnajů tam vyhráli

Reagovat
Benfica

Jop ale nikde inde to nema taky hype.. a stret s realitou potom nemusi byt lahky..

Jasne ale to tiez Ukrajina, Srbsko, Ghana v U17 3x vyhrala Nigeria napriklad..

Reagovat
SunFells

No měli dost na hovno kouče ...teď ten kouč vede jejich áčko

Jejich soupiska patří téměř vždy k těm nejlepším, není to jen bublina, když se podíváš na kariéry těch hráčů posléze v porovnání s ostatními, ale vždy do toho vstupují s větší nadějí než by měli no, takové turnaje můžou dopadnout jakkoliv.

Reagovat
Benfica

Sorry ale tak ako som pisal.. ich supiska nikdy nebola medzi uplne najlepsimi.. to je len ten hype, ta iluzia co som pisal..

Reagovat
SunFells

To si písal no, ale ničím si to nepodpořil

Reagovat
Benfica

ich výsledky hovoria za všetko.. oni porazia San Marino 13:0 a už majú ega (hlavne fans teda) také veľké, že sa nezmestia ani do dverí..

ani anglické veľkokluby sa nespoliehajú na anglických hráčov.. anglická liga bez zahraničných hviezd by nebola lepšia ako česká..

a tvrdenie, že ich súpiska patrí medzi najlepšie na svete, taktiež nie je ničím podporené..

Reagovat
SunFells

Ty výsledky na turnaji ale nemají moc velký význam, když posuzuješ kvalitu těch individualit co tam hrávají, ten turnaj je strašně malý vzorek a pokud si mastermind Southgate ustříkne z velkého jména, tak tam neexistuje chemie, takový tým potom nevyhraje ...a vyhraje to Švédsko Myslíš, že Anglie tam neměla lepší hráče než Švédsko? Že Kliment je bomber jako Kane?

Tu kvalitu těch hráčů určuje to, jak se konstantně vedou (tzn. v klubu), kde kopou a kde a jak nakonec kopali poté a na tom jsem ukazoval, tak jakto že to není podpořené?

"anglická liga bez zahraničných hviezd by nebola lepšia ako česká.." - tak toto je hodně mimo.

Reagovat
Benfica

- pokiaľ myslíš U21 2015 Švédsko tak nie, Anglicko tam nemalo o nič lepších hráčov (bola tam len vytvorená tá ilúzia)..

- kvalitu hráčov v Anglicku určuje hype.. hype na ktorý skočia ľudia aj mimo Anglicka

- čo sa týka ligy všetky top tímy tiahnu zahraničné hviezdy, ManU, ManCity, Chelsea, alebo Liverpool nikto z nich by bez ich hviezd zo zahraničia nebol ani zďaleka TOP tím.. jediní anglický hrči, ktorí sú fakt, že hviezdy sú Rashford, Steerling a Sancho.. ostatní sú len prehypovaní..

Reagovat
SunFells

Udělej prosím tě jednu věc a podívej se, kde jsou ti angličtí a kde švédští hráči, to ti bude stačit, dík.

Jasně, že táhnou (ale včetně angličanů btw), protože ta liga je to nejbližší, co výběru světa máš. Ale ty si ovšem napsal o dost jinou hloupost a to, že bez zahraničních hráčů by ta liga byla na úrovni české, tak piš spíš o tomhle než o jiné věci

Reagovat
Benfica

nop tie anglické top kluby stoja výhradne na zahraničných hráčoch.. ok možno by som to prehnal, že bez nich by to bola kvalita českej ligy, ale určite by to nebola TOP 5 liga.. to práve tí zahraniční hráči robia z PL najlepšiu a najzaujímavejšiu futbalovú ligu.. anglický hráči sú len taký doplnok do kádrov top tímov...

kde to preboha dotiahli hráči Anglicka z euro u21 2015? Veď dnes už o nich ani není počuť okrem Kane a Loftus-Cheeka.. a to absolútne overratted hráči.. jediný z nich ešte John Stones, ale ani on nie bohvie aká veľká star..

Reagovat
Svatej

Reagovat
dave30

A kolik Švédů z kádru U21 2015 hraje v top ligách? Když se podívám na finálovou zákl. sestavu, tak Lindelöf a Augustinson, z náhradníků Quaison. To také není žádná hitparáda.

Reagovat
Benfica

tak bohužiaľ, nedokázali sa presadiť, ale to im na vtedajšej kvalite nezoberie.. ale Lindelof je z toho anglo-švédskeho výberu aj tak najlepší..

ale podstatou ja aj tak stále len to, že anglický futbal (okrem PL) je strašne veľmi moc preceňovaný.. celkovo v kvaltiie národných tímov v Európe možno uzatvárajú top 10 ak vôbec to je top 10 európsky tím..

Reagovat
SunFells

Těch hráčů u Anglie je mnohem víc než si vyjmenoval a že jako nejlepšího označíš zrovna Lindelofa hovoří za vše.

Reagovat
Benfica

bavili sme sa iba o hráčoch z eura u21 2015..

Reagovat
SunFells

Právě.

Reagovat
SunFells

A když už to zmiňuješ, tak i mimo ten výběr měla Anglie ve své líhni i lepší hráče, kteří tam nebyli.

Reagovat
Benfica

ale aj tak o nich tú v článkoch aj komentároch išli chválospevy.. čo bolo smiešne a ich výsledok to len podčiarkol.. to isté aj toho roku.. len toho roku sa EF na Euro u21 vysral..

Reagovat
dave30

Nezlob se na mě, ale porovnej hráče z vítězného Švédska a zcela propadlé Anglie. Opravdu ti připadá, že ti Švédové to dotáhli dále? Mně tedy ne.

Reagovat
Benfica

niekde vyššie som už na toto reagoval.. dodám už len že Švédi využili šancu, ktorá sa im naskytla, v danej chvíli dokázali dať do kopy dosť kvalitný tím, na to aby všetkým ukázali, že boli na tom turnaji najlepší.. mali kvalitní tím, mali dobre pripravenú stratégiu hry a ono to vyšlo.. to, že už to ako jednotlivci ďaleko nedotiahli to už je iné.. ale na tom turnaji boli proste lepší ako Anglicko (kto nebol)..

Reagovat
dave30

S tím naprosto souhlasím.

Reagovat
Benfica

nič iné som o tom Eure netvrdil.. len tu niekto naznačil, že Angličania, ktorí skončili v skupine boli lepší ako šampióni..

Reagovat
dave30

Nicméně ty Angličany U21 2015 jsi pěkně setřel a ona to až taková pravda nebude...

...kde to preboha dotiahli hráči Anglicka z euro u21 2015? Veď dnes už o nich ani není počuť okrem Kane a Loftus-Cheeka.. a to absolútne overratted hráči.. jediný z nich ešte John Stones, ale ani on nie bohvie aká veľká star..

Reagovat
Benfica

keď to dáš iba takto tak to vyzerá celkom kruto

ale je to v zmysle, že ok kvalitu majú, nie sú to hráči priemerní.. ale nepatria medzi úplnú európsku špičku.. veď kto som ja, aby som povedal, že hráč z PL nevie hrať futbal.. len až na Kane nie je nikto z nich základný stavebný kameň svojho tímu, a keby si Tottenham vybral iného "boha" tak by už ten titul možno mali..

čiže tak nejako to tým zotretím myslím..kvalita áno, nadpriemer áno, ale nie sú to hráči od ktorých môžeš čakať, že ti spolu v nároďakú donesú titul..

Reagovat
dave30

Jasně, ale ono to v těch U21 ještě opravdu není vždy úplně jisté. Takto bys mohl jistě projít všechny turnaje. Navíc ti úplně nejlepší tam prostě nehrají. Jako letos Mbape, Havertz, Musiala, Wirtz, de Ligt, Gravenberch, Malen, Donnarumma a takto bych mohl pokračovat...

Reagovat
Benfica

to je pravda, ale je to aj o prioritách vo výchove hráčov.. veľa hráčov hrá za Ačko predčasne, lebo daný národďák nemá dostatok kvality "dospelej" generácie.. česť výnimkám, lebo niektoré deti sú ozaj lepšie ako ich dospelé vzory..

možno dobrý príklad.. Portugalsko po Ricardovi nehodilo do vody hneď Patrícia a nechali ho dozrieť a zdá sa, že sa to vyplatilo.. Taliani po Buffonovi hodili dovody hneť Donnarumma, ako sa to vyplatí uvidíme o niekoľko rokov..

Reagovat
dave30

Jestli se ti zdá, že výše jmenovaní tam hrají jenom proto, že v dané zemi není konkurence, tak musím říci jediné - nemám dalších otázek...

Reagovat
Benfica

nie myslím si, že je to o prioritách krajín vo výchove.. tí vyššie menovaní hráči patria skôr k tím výnimkám.. ale určite niektorých z nich mohli poslať na to Euro (Musiala, Wirtz, Gravenberch, Malen).. ide o tie priority..

*ale Taliani nemajú veľmi možnosti meniť brankára

Reagovat
dave30

Jj, věc názoru...

Reagovat
Benfica

Reagovat
Hlahart

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Svatej

díky za účast

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
Benfica

vidím, že tej anglickej ilúzií verí stále veľa ľudí naivky

Reagovat
smazaný uživatel

To skor ty si si vymyslel teoriu ktoru nevies podporit

Reagovat
Benfica

prečítaj si celé vlákno a máš tam kopec argumentov.. práve naopak tú anglickú ilúziu podporuje iba jedno 4 miesto z MS.. pritom už raz stihli aj nebyť na ME..

Reagovat
Svatej

No, nemas zadnej Uzitecnej argument

Reagovat
Benfica

teraz sa budem venovať čisto ME, ktoré sú za rokom.. od Eura 1996 (ktoré sa hralo v Anglicku a bolo prvé so 16 tímami) majú Angličania z tradičných krajín (Portugalsko, Španielsko, Taliansko, Francúzsko, Nizozemsko, Nemecko, Anglicko/+- geografické zoradenie) najhoršie výsledky.. raz boli v semifinále, 3x v rade nevyhrali zápas v playoff, raz nepostúpili ani zo skupiny a v Rakúsku a Švajčiarsku ani neboli..

čo sa týka MS tak 1998 - osemfinále 2002 . skupina, 2006 - štvrťfinále, 2010 - osemfinále 2014 - skupina a 2018 4. miesto pôsobí ako malý zázrak.. tiež okrem 2018 len raz dokázali vyhrať iba raz zápas v play-off..

a vieš čo majú tie šampionáty spoločné? vždy bolo Anglicko predurnajový šampión

Reagovat
dave30

Jak říkám, jsou to břídilové...

Reagovat
dave30

Vyjmenoval jsi 7 tradičních zemí, k nim třeba ještě Brazílie a Argentina. Nějak mi pořád nevychází, že by Anglie dlouhodobě nebyla mezi 10 nejlepšími týmy na světě.

Reagovat
Benfica

môže to byť aj Uruguaj napríklad.. ale nechcel som to brať celosvetovo lebo tímy z JA s tou ich Copou sú trocha v nevýhode..

Reagovat
dave30

...ale podstatou ja aj tak stále len to, že anglický futbal (okrem PL) je strašne veľmi moc preceňovaný.. celkovo v kvaltiie národných tímov v Európe možno uzatvárajú top 10 ak vôbec to je top 10 európsky tím..

Reagovat
Benfica

tak aktuálne reálne väčšími kandidátmi na Euro sú Francúzsko, Portugalsko, Španielsko, Italia, Nizozemsko, Belgicko.. to máš 6 tímov.. potom sa môžeme baviť o zvyšnom poradí medzi Nemeckom (možno sa stihnú dať do kopy, ale pochybujem), Anglickom, Chorvátsko.. aktuálne vo forme je aj Dánsko, Švajčiarsko.. Anglicko je proste druhý sled

Reagovat
dave30

No nevím. Když myslíš...

Reagovat
Benfica

jop a stojím si za tým.. ak sa im náhodou niečo podarí, čo ja viem.. postúpia aspoň do semifinále.. kľudne napíš a priznám, že som sa mýlil..

Reagovat
dave30

V pohodě. Mně opravdu nejde o nějaké nahánění ega. Ale jestli chceš, tak se ti po jejich neúspěchu na EURO omluvím...

Reagovat
Benfica

nemáš za čo.. my sme len diskutovali, neurážali sme sa

Reagovat
dave30

Jj,

Reagovat
fenixLFC

italie a holandsko

Reagovat
Benfica

Jop obe repre vyzeraju o dost lepsie ako Anglicka.. hlavne teda Nizozemsko..

Reagovat
fenixLFC

nie nevyzeraju, najma nie holandsko bez van dijka

Reagovat
Benfica

sa ti len zdá.. není len okolo nich taká ilúzia vysokej kvality ako pri Anglicku.. čo vlastne témou takto veľkej diskusie..

Reagovat
smazaný uživatel

Však dobre ale to je komplexny problem narodaku, ako timu, ty si napisal, ze individuality ako Kane su umelo precenovane, coz je blbost no. Je to proste sialena hypoteza

Reagovat
Benfica

on je dobrý, nie že nie.. ale ani zďaleka nepatrí do top 10 hráčov na hráčov na svete.. (to už v poslednom čase počúvam, že je top 5 )

a hlavným bodom tejto diskusie je to, že anglická repre je proste len vytvorená ilúzia neskutočnej kvality..

Reagovat
dave30

Jsou to břídilové...

Reagovat
Cobra

Reagovat
smazaný uživatel

Vyjmenuj, který mají úspěch postavený na domácích hráčích. Kolik hraje Španělů v základní sestavě Realu? Většinou jeden nebo dva jinak vše zahraniční. Z těch top týmu je tu jen Bayern, který má dost domácích hráčů, ale jinak všude je to postavené většinou na zahraničních hráčích. A Anglie má velmi kvalitní tým, akorát špatného trenéra.

Reagovat
Benfica

Pravdu mas, az na tu poslednu vetu.. neni nic zle na tom ze si kluby kupuju koho chcu z kade chcu.. o to tu nejde.. tu ide o to ze Anglicka repre neni top tim.. moze byt velmi kvaltitny ok, ale nepatri mezdi najlepsie uz poriadne dlho..

Reagovat
fenixLFC

jojo preto bola naposledy 4. najlepsi tim na svete...taki taliani sa na ten turnaj nedostali

Reagovat
Benfica

vyššie som už o tom písal, možeš si prečítať.. zopakujem už len.. bude to na najbližších 10 rokov ich najväčší úspech..

Reagovat
fenixLFC

tak este ze mas vestecku gulu

Reagovat
Benfica

však snívať o tom môžeš, predturnajoví majstri budú asi forever..

Reagovat
Hokaido

Jako fakt by mě zajímalo, na čem tohle tvrzení stavíš. Výchova hráčů a práce s nimi šla v Anglii systematicky nahoru o 100 % za posledních deset let a teď se to teprve začíná ukazovat. Ten tým je i teď mladej a má to nejlepší před sebou, i když už má 4. místo z MS.

Reagovat
Benfica

to sa hovorí vždy... ja to počúvam už 15 rokov stále to isté dookola.. ale reči sa rečujú, ale chleba sa je

Reagovat
smazaný uživatel

proste si tupoň čo ich nemá rád a piluješ si tu svoju hypotézu na základe tvojho pocitu k ním, bez toho aby si objektívne zohľadnil protiargumenty.

Reagovat
Benfica

protiargumenty?

akože emontikony sú protiargumenty? nadávky sú protiargumenty?

okrem toho sú to len veci, ktoré sa opakujú.. ja to počúvam už 15 rokov čo sledujem futbal a stále sa nič nestalo..

tak daj tu 5 protiargumentov.. ale takých skutočných, ktoré tú nie sú 15 rokov.. typu teraz majú neskutoční talent, títo mladí majú na to to celé vyhrať.. lebo toto sa opakuje stále.. daj niečo.. ja som svoje argumenty podložil aj ich výsledkami.. daj tu nejaké čísla, skutočnosti.. nie len prázdne slová, ktoré sa opakujú asi od ich výhri v 1966..

Reagovat
Benfica

ale máš pravdu nemám ich rád, to preto lebo je okolo nich vždy tak neskutočný hype.. a pritom je to repre druhej vlny..

Reagovat
smazaný uživatel

rečujú

Reagovat
Benfica

hah to mám z podcastu o nfl

Reagovat
Talker

Tak ono je to o tom, že aby z toho byl úspěch (finále), tak si to musí všechno sednout - musí tam být tahoun ve formě, musí tam být komplexní tým, který je na všech postech kvalitní a musí tomu sedět taktika.

Anglii vždy něco chybí - většinou jsou trenéři průměráci (kromě Capella, který měl ale to nejlepší za sebou, když byl u Anglie a v té době už Itálii ujížděl vlak a fotbal se transformoval), nebo tam nebyl tahoun, který byl dával goly (špičkový střelec za poslední 2 dekády je opravdu jen Kane), nebo tam nefungovala chemie a sestavy (Lampard-Gerrard záloha).

Bude zajímavé sledovat, co ta nová generace - poslední dekáda byla kvalitou hodně špatná, co se týče vychovaných fotbalistů, prakticky tam kromě pár hráčů (Sterling, Kane) není žádný špičkový hráč a už teď je přerůstá generace, která teprve roste.

Reagovat
Benfica

podľa mňa najviac vždy chýbal Anglicku kvalitný brankár

Reagovat
r.mrazik

ta 11 mu asi slusne slovne naklada...

Reagovat
Detective

Prostě současný mladý Britové, věčně podrážděný a ublížený, který jako jediný na světě vědí jak by všechno mělo bejt.

Reagovat
iamek

Mino Raiola is in Barcelona right now, true and 100% confirmed as Sport reported. He’s landed today after meeting with BVB in Dortmund in the last days to talk about Erling Haaland’s future. The race is open with many clubs involved, Barça too. Work in progress.

Fabrizio. Kdyby Leoš zůstal, tak by to byl asi jiný kolotoc

Reagovat
Svatej

Dneska neuvěřím jediný zprávě.

Reagovat
iamek

Jsou i fotky jak jsou na letišti a hlavně apríl v cizině ani není ne? Ve Španělsku teda je něco podobného, ale jiné datum.

Reagovat
Svatej

Ja dneska četl nejakou zpravu od amíků s tim, ze Wolverin s Jackmanem 2023 zacinaji s natacenim filmu pro MCU, takže jsem automaticky skeptickej ke vsemu i mimo ČR

Reagovat
iamek

Já se nachytal u Dubaje, ze zdarma po příletu ockuji proti C19. Jsem už Koukal na letenky a pak mě to tuklo

Reagovat
Kixi Syhimour

Reagovat
Kowe

stejne to melo byt tou cinskou vakcinou

Reagovat
smazaný uživatel

je no isiel som dnes na reddit Liverpoolu a teraz je z toho reddit Uruguayskeho Liverpoolu

Reagovat
Kixi Syhimour

Reagovat
Ondiis

Inocente palomita que te dejaste engañar.

Reagovat
Studni

Myslím, že je. Zahlídl jsem na netu několikrát april fool. Třeba football manager přidával vtípek na facebook, ale teda obecně nevím, jak je to rozšířený

Reagovat
r.mrazik

Zrovna Barcelona s těmi svými dluhy?

Reagovat
iamek

Pro ne bude důležité udržet Messiho, který má neuvěřitelný vliv na příjmy. Pokud se to povede, tak věřím, ze to nějak udělají. Real je na tom stejne a nejvíc se teď spekuluje Mbappe.

Reagovat
r.mrazik

sice ma vliv na prijmy,ale ma taky velky vliv na to,kolik davaji jemu na plat

Reagovat
iamek

To ano, ale pořad jsou příjmy na vyšší úrovni a to dost výrazně. Na tohle téma měl článek athletic a dokonce i tady je něco, ale bohužel už nemám premium - https://byznys.ihned.cz/c1-66807290-messi-chce-opustit-barcelonu-klub-by-prisel-o-nejvydelecnejsiho-hrace-a-velke-lakadlo-pro-sponzory

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
smazaný uživatel

Predpokladam, ze Raiola si udela kolecko po vsech top evropskych klubech, takze bych ted neprikladal nejakou velkou dulezitost tomu, ze navstivil Barcelonu. Za tyden to muze byt Real, pak City atd atd.

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
smazaný uživatel

https://twitter.com/FabrizioRomano/status/1377638799728123906

Tak to bylo rychlejsi nez jsem cekal. Raiola je v Madridu.

Reagovat
iamek

Real už teď

Reagovat
Kluivert9

Reagovat
misinho7

tak potom bol aj v Madride

Reagovat
fenixLFC

ramos out na LM

Reagovat
smazaný uživatel

Nebude to mít takový náboj.

Reagovat
Gunner14

Lucas Torreira: "I don’t want to play in Europe anymore, I want to play in Boca"

Damn

Reagovat
Studni

Prý mu včera umřela máma na covid, tak je možný, že chce být blíž rodině nebo tak...

Reagovat
Trand

Reagovat
Trand

Jako upřímně, u nás by nehrál. Arteta ho zřejmě nevidí jako nějak extra dobrýho hráče a Xhaku ani Parteyho by Arteta v současnosti asi neposadil. Navíc chudák Lucas v tom Atléticu skoro nehraje.

Reagovat
vladis271

ste vedeli, že Ravel Morrison je veľký fanúšik Arsenalu? a dokonca im fandil pred United aj v čase ked bol v akadémii MU?

Reagovat
Busby babes

https://theathletic.com/podcast/162-talk-of-the-devils/?episode=63

tohle bylo zajimavy a vubec i ten rozhovor Raioly v Athleticu. Ono na nej taky casto nadavam, ale jedno se mu neda uprit. On pro sve klienty proste udela cokoliv. Jeho nezajimaji fanousci a jejich prani nebo kluby, jeho zajima jedine, co chce jeho hrac. A jasne, ze na ty hrace ma nejakej vliv a asi ne vzdycky trefi nejlepsi reseni, ale snaha za tim asi je. A proto mu tolik hracu veri a jdou k nemu.

Kdyz to vztahnu na nas. Pro nas by bylo nejlepsi aby Pogba podepsal novou smlouvu. Ale je to nejlepsi pro ne? mozna jeho posledni velka smlouva a jsme v situaci, kdy nam porad chybi jeden az dva povedene prestupaky k tomu, abychom mohli hrat o LM. Tezko se pak divit Pogbovi, ze by hledal i jine moznosti, a zajem o nej bude (bez ohledu na to, co si mysli lidi v diskuzi)...

Reagovat
smazaný uživatel

Prestaň.

Reagovat
Busby babes

Reagovat
smazaný uživatel

Pogba predĺži

Reagovat
Busby babes

ja tim nerikam, ze neprodlouzi, treba jo. jen rikam, ze je asi logicky, ze se kouka, jake jsou jeho moznosti a jestli na tom nekde jinde nebude lepe?

Reagovat
Trand
Reagovat
SunFells

On je fakt mongol

Reagovat
Hokaido

Reagovat
smazaný uživatel

Hehe, pobavilo

Reagovat
Trand

To mě nepřekvapuje

Reagovat
smazaný uživatel

Chat shit, get banged

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
fenixLFC

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele