Anelka by v Chelsea rád ukončil kariéru
Nicolas Anelka, tradiční cestovatel mezi fotbalovými kluby, už má dost neustálého střídání týmů a rád by se v Chelsea usadil až do konce kariéry. To však nebude záviset jen na něm, Chelsea je zvláště v tomto období dost neklidné a nestálé místo.
29letý Anelka má za sebou opravdu bohatou kariéru – začínal ve francouzském PSG, odkud si ho jako jednoho z prvních z mnoha mladých talentů vybral Arsene Wenger pro svůj Arsenal. V týmu kanonýrů skutečně zářil, a tak se ozval španělský Real Madrid. V Bílém baletu však herně selhal, do sestavy se dostával spíše výjimečně a hned po roce odešel.
Vrátil se tam, kde začínal, a znovu oblékl dres PSG. V Paříži však opět vydržel jen dvě sezóny, když si ho zase vybral jeden z francouzských trenérů anglického velkoklubu – Gérard Houllier si vzal Anelku na hostování do Liverpoolu, jenže přestože Anelka rozhodně nezklamal, skončil nakonec v Manchesteru City.
Právě v City strávil nejdelší nepřerušený úsek kariéry, odehrál zde tři sezóny, než se rozhodl pro zkušenost v Turecku. Fenerbahce si jeho služeb užilo jen jediný rok (a získalo titul) a už byl Anelka v Boltonu. V týmu Sama Allardyce oprášil zašlou slávu, dostal se znovu do reprezentace a tuto zimu konečně i do velkoklubu.
Anelka ujišťuje, že ničeho ve své kariéře nelituje, spokojený prý byl i v menších klubech jako Manchester City či Bolton. "Když se ohlédnu za kariérou, není čeho litovat," řekl Anelka deníku Daily Mail. "Nezáleží, v jak velkých klubech jsem hrál. Strávený čas v City a Boltonu byl úžasný. V obou klubech jsem potkal spoustu skvělých lidí."
"Ale už jsem se nacestoval dost, rád bych se usadil zde v Chelsea. Jsem zpátky v reprezentaci, zpátky v londýnském velkoklubu, který je dostatečně kvalitní, aby dokázal velké věci. Bylo by hezké ukončit kariéru stejně, jako jsem ji započal," připomněl své začátky v Arsenalu.
S temperamentním majitelem klubu, jakého má Chelsea, novým manažerem a možným neúspěchem na konci sezóny se však dá jen těžko odhadovat, jaké věci se budou dít v Chelsea na konci sezóny. Je klidně možné, že mnoha hráčům nic jiného než odchod zkrátka nezbyde...
29letý Anelka má za sebou opravdu bohatou kariéru – začínal ve francouzském PSG, odkud si ho jako jednoho z prvních z mnoha mladých talentů vybral Arsene Wenger pro svůj Arsenal. V týmu kanonýrů skutečně zářil, a tak se ozval španělský Real Madrid. V Bílém baletu však herně selhal, do sestavy se dostával spíše výjimečně a hned po roce odešel.
Vrátil se tam, kde začínal, a znovu oblékl dres PSG. V Paříži však opět vydržel jen dvě sezóny, když si ho zase vybral jeden z francouzských trenérů anglického velkoklubu – Gérard Houllier si vzal Anelku na hostování do Liverpoolu, jenže přestože Anelka rozhodně nezklamal, skončil nakonec v Manchesteru City.
Právě v City strávil nejdelší nepřerušený úsek kariéry, odehrál zde tři sezóny, než se rozhodl pro zkušenost v Turecku. Fenerbahce si jeho služeb užilo jen jediný rok (a získalo titul) a už byl Anelka v Boltonu. V týmu Sama Allardyce oprášil zašlou slávu, dostal se znovu do reprezentace a tuto zimu konečně i do velkoklubu.
Anelka ujišťuje, že ničeho ve své kariéře nelituje, spokojený prý byl i v menších klubech jako Manchester City či Bolton. "Když se ohlédnu za kariérou, není čeho litovat," řekl Anelka deníku Daily Mail. "Nezáleží, v jak velkých klubech jsem hrál. Strávený čas v City a Boltonu byl úžasný. V obou klubech jsem potkal spoustu skvělých lidí."
"Ale už jsem se nacestoval dost, rád bych se usadil zde v Chelsea. Jsem zpátky v reprezentaci, zpátky v londýnském velkoklubu, který je dostatečně kvalitní, aby dokázal velké věci. Bylo by hezké ukončit kariéru stejně, jako jsem ji započal," připomněl své začátky v Arsenalu.
S temperamentním majitelem klubu, jakého má Chelsea, novým manažerem a možným neúspěchem na konci sezóny se však dá jen těžko odhadovat, jaké věci se budou dít v Chelsea na konci sezóny. Je klidně možné, že mnoha hráčům nic jiného než odchod zkrátka nezbyde...
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Anelka do Mineira nepůjde, klub svoji nabídku stáhl
16.04.2014, 09:51
Anelka vybírá nové angažmá. Prý ho chtějí v Brazílii
05.04.2014, 23:23
Anelka zpět do Fenerbahçe? Podle médií už dostal nabídku
28.04.2013, 17:22
Queen's Park Rangers lákají Anelku, jenž odchází z Číny
21.12.2012, 20:48
Drogba s Anelkou chtějí kvůli dlužným výplatám odejít z Číny
18.12.2012, 10:48
Anelka se smiřuje s blížícím se odchodem z Chelsea
23.11.2011, 16:13
V Paříži věří v příchod Kežmana a sní o Anelkovi
13.08.2008, 13:42
Komentáře (134)
Přidat komentářno chtit muze ale jeste se moc neprosadil, ale preju aby se chytil
Nevěřil sem mu a měl sem pravdu,on nikdy nebyl nějakej zabiják,podle mě je to tuctovej střelec.ASle svou kvalitu jistě má,kouká se na něho celkem dobře.
Myslim ze kdyz hral za Arsenal ,tak by se jednu dobu za zabijaka povazovat mohl.
tak jestli jí tam chce uzavřít, tak má asi v úmyslu končit letos, nejpozdějc příští rok
Uvidíme... Pokud na konci sezony odejde Drogba se Ševou,bude dostávat o dost více šancí - i když přijde určitě někdo nový,budou mít všichni stejnou příležitost...
Anelka narazil v závěru kariéry na slušný ropný vrt, takže by byl s jeho povahou opravdu blázen, kdyby ho chtěl opustit .....rozumím tomu chlapci...
Nj - bruce se zase ukazal.. Ale co - nebudu tady zbytecne nadavat. Kazdej ma o klubu jiny mineni.. No ale kdo nam to prohral s Man City? (asi poprvy po deseti zapasech)
klidně si nadávej, aspoň nafasuješ ban a bude tady o jedno scumátko méně....v čem jsem se "ukázal"? Anebo ty si naivně myslíš, že to je s Anelkou jinak?
dalo by se říct,že scumátko je urážka... Takže ban by si zasloužil někdo jinej, a to za dlouhodobé urážení ostatních... Nevadilo by mi,kdybych tu týden neviděl tvoje urážky a nadávky...
Jinak ohledně Anelky - dostal se do velkoklubu a chce tu zůstat? co je na tom strašnýho? Stejně tak ukončil karieru Zizu v Realu apod...
to víš že jo, stejěn ale musí být krásné žít v tom vašem imaginárním ideálním modrém světě.....kontakt s normáílní realitou tě bude ale jednou hodně bolet, scumátko.....
jo, a ten tvůj "velkoklub" myslíš koho? Kdysi jich Anelka pravda pár vystřídal, ale poslední dobuu hraje jen v malých klubech - v malých klubech buď s malými nebo velkými penězi....
Velkoklub = klub,co je schopný vyhrávat trofeje Myslel jsem,že jsi chytřejší...
tím myslší KV Mechelen, Aberdeen, Göteborg, Dundee, Porto, Slovan Bratislava, Steua Bukurešť - tzn., kluby, které v Evropě už něco dokázaly?
Promin,na tebe musím trošku polopatisticky... Moje chyba,omlouvám se...
Velkoklub = klub,který sbírá trofeje jak v domácí lize,tak v Evropě,každoročně se účastní vyřazovacích bojů(ne,opravdu nemyslím předkola) LM a mají výsledky... Jaká bude další primitivní narážka?
Jenže velkoklub Chelsea ještě pořád neni. To neznamená, že když přijde člověk kterej tam naleje peníze, tak se "přes noc" stanou najednou velkoklubem.. Chelsea chybí pořádná historie a ta se koupit nedá
mezi top kluby (dá se říct, že mírně podřazené je toto slovo velkoklubu) patřilo rozhodně už za dob Zoly, Hasselbainka, Petita
Top klub mi ještě nezní tak jako velkoklub. Top klubem Chelsea určitě je a nestala se jím až po příchodu Abramoviče, to máš pravdu. Ale velkoklubů je v Evropě jen hrstka, ale já bych tohle označení pro Chelsea nepoužil (zatim ještě ne..)
asi ne, pravda, do velkoklubu má ještě poměrně daleko, tohoto statusu ještě nedosáhla, už jen kuli te žádné trofeji v LM
Evropské velkokluby mají každý minimálně 15 domácích titulů a další úspěchy z evropské scény. Takových jako Chelsea jsou opravdu desítky.
no, nepřehánej zase hraje jednu ze dvou nejkvalitnějších soutěží a 2 trofeje za 3 roky neni taky málo (o abramovičovi nechci nic slyšet v tuhle chvili, je to proste fakt)...v domácích pohárech taky uspechy vcelku...v LM to je bída no...
A kolik trofejí za 50 let zpět? Až budou mít trofeje pravidelně 20 let v kuse, potom se můžeš začít bavit o velkoklubu.
já neříkám že to je velkoklub, necpi mi laskavě do huby neco co sem v životě neřekl já jen naznačil že se na této věci může v dohlednu neco změnit
A já ti na to řekl, že v dohlednu takových dvaceti let.
to těžko, máš moc velké oči
2x pohár UEFA,prostě vizitka velkoklubu
Je to tak, chce to mít bohatou historii, alespoň jedno bohatý desetiletí za sebou, aby se mohlo používat označení velkoklub. Ale neni to jen o trofejích, i když ty musí mít každý velkoklub, ale neni až tak podstatný je vyhrávat pravidelně každej druhej rok. Občas se najde hluchý období, viz. třeba Inter před pár lety zpátky. Je potřeba hrát na absolutní špičce a ty trofeje taky přidávat. A to nejen "doma", ale i v Evropě. Čim bohatší historie, tim líp
j, naprostej souhlas v tomhle ale takovej arsenal, je podle tebe velkoklub, ač v LM takřka neboduje?
Arsenal bych mezi velkokluby zařadil, i když jim vítězství a pravidelně kvalitní výsledky v LM chybějí. Ale jsou v absolutní špičce PL už nějakej čas.. A nutno říct, že hodně úspěšně
LM přijde
V to doufám, kéž by už letos
Juventus, ACM, Real, Barcelona, Manchester, Bayern, Ajax...
koukni, když si uvedl ajax, tak mě tak napadá. Mužeme taky rozškatulkovat ty velké týmy na vekokluby "současnosti" a "minulosti"...do té první by patřila např ta chelsea a do té druhé právě ajax je to divný, já vim, ale zkus říct že to tak neni
Ajax je klub minulosti? Protože se mu poslední 3 roky nedaří? A Chelsea současnosti, protože se jí 3 roky daří. Skvěle!!!
3 roky?
A jak dlouho teda? Proboha!
Ajax ještě pořád jo. Jde to s nim poslední roky dolů a v Evropě se velkýho úspěchu nedočká asi pěknejch pár let, ale ještě to neni tak dlouho, co váleli. Osobně bych Ajax zařadil mezi velkokluby, ale za pár podobně nepovedených let bych je degradoval na Top klub.
Zapomněl jsi na Burusii Mönchengladbach. Jinak taky mi to slovo velkoklub u Chelsea trhá oči.
no trhat muze ale je to velkoklub s tim nic nenadelas
Takových velkoklubů jako je Chelsea jsou v Evropě desítky, možná stovky. Všechny kluby, co jmenoval Bruce, vyhrály evropskou trofej a Chelsea?
taky pravda, ale jak se na vrcholu udrželi?
2x pohár UEFA,viz výše,resp. PVP
Terry fakt borec co.Však mi už máme dohráno ted klidně můžem prohrat i s Čukotkou ,ale to sem snad nestane A bruci komu by se chtělo odejít ze špinavých ,ale pořád platných peněz
jak si na to prisel ze to jsou spinave prachy?
Kdyz to jsou tak čisté prachy tak proč se nemůže vratáit do Ruska?Asi ,že všechny prachy získal čistě
co to meles proc by se vracel do ruska kdyz si koupil tym v anglii , hlavne mi to vysvetli z toho cos napsal sem to nejak nepochopil
Proč by se měl vracet do ruska,když se mu líbí v Londýně? Pochybuju,že by měl jít do vězení,když byl gubernátorem,navíc jmenovaný Putinem,který vládl do letoška... Než začneš o něčem mluvit,zjisti si fakta
vzdyt on do ruska i jeszdi, byl tam i kdyz hrala anglie s ruskem takze se tam muze vratit kdy bude chtit
Heh myslíš že spu*s jsou schopní někoho porazit? ach,ta naivita...
no ale v poslednej dobe im to vali! ci nie?
To jo,z posledních 3 zápasů 2 prohry,z toho jedna s birminghamem,který je na sestup
ale to nic stane sa ale aj tak im verim
jj,taky myslím že se letos udrží...
my už si jen tak trénujeme na příští sezónu....
dobre
hlavne ze se je na co vymluvit
ale no....
ja mam totenham rad ale to jsou proste kecy to musis uznat
no ano v pohode uznavam
vybavene podla teba to skonci ako?
co?
zapas Chelsea a Spursu
ja si myslim ze jim to chelsea bude chtit oplatit z toho Carling Cupu takze si ted viteztvi pohlida
good ale ja chcem aby vihral spurs uvidime
tottentam mi nevadí,ale někteří jeho fanoušci jsou vážně zábavní... Jak si myslí,že jsou nejchytřejší a jejich klub patří do top A ještě jejich typická namachrovanost...
Nedávno(měsíc zpátky) tu byl článek,kde se psalo o fanoušcích... A spurs tam byli zmínění taky
ale jak tak koukám tak fans chelsea se jim s přehledem vyrovnaj
jo to sem cetl,no nekteri fans jsou fakt zabavni mas recht
To trenujete už pár sezon,ale rok od roku to je horší jak tak koukám
Nech Bruce, ať si to vyřeší sám. Vždyť řekl jenom obecně známou pravdu. Kdo se o ní chce dohadovat, má boj předem prohraný (tedy za předpokladu, že nenasměruje diskuzi úplně jiným směrem, jak zde často může člověk pozorovat...).
Promiň, ale to cos napsal zní jako hrozné řiťolezectví a není to poprvé...
diskuse za všechny prachy,jako obvykle,už tu chybí jen fantomas
jinak,kdyby u nás Nicolas chtěl zůstat,nevadilo by mi to,hodně se snaží a je dobrý hráč pro tým,sice je pravda,že v Boltonu se mu možná dařilo líp,ale tak snad to zase přijde,příležitostí bude mít ještě určitě dost
diskuze byla normální,dokud nepřišla jedna známá osoba,co jen uráží chelsea a její fanoušky...
Ale jinak s tebou souhlasím,jak jsem psal,pokud odejde Drogba a Sheva, přijdou nové tváře a všichni budou ve stejné pozici...
kto je ta osoba ak som to ja idem off
no ...
som to ja ? lebo povacsine to schytam ja ale co uz
Jak jsi na to přišel že bys to mohl být ty,to je mi záhadou
diky som teda stale tu hura
jak odejdou ti dva tak bych chtel do chelsea Berbu
aj to je moznost myslis BERBATOVA ze
jo jo berbatov
Berbatov by se mohl hodit,no uvidíme,co Grant vymyslí
uvidime
nee,berbatov k vam nepojde
Ja som pocul ze ho chcel aj Man.Utd
věř,že minimálně mně to fakt vadit nebude
jj,mě taky ne,ale prostě mě se do CHelsea nepasuje, to není hráč pro Chelsea,možná David Villa ano,ale Dimitar ne
Villa to by bolo moc tolko hviezd? naco? ale to asi Abramovic
pokud odejde Sheva a DIdier...logická náhrada
asi ano ale ved seva tam moze ostat aj tak si nezahra!
Villa? a co by hrál,křídlo? Chelsea nehraje 4-4-2 od dob Mourinha
ale zase na druhou stranu,mohl by hrát vysunutýho centrforvarda,výšku a postavu na to má dobrou
prostě mi tam pasuje
mě pasuje do Arsenalu místa věčně zraněnýho Van Persieho,pasuje mi do útoku Liverpoolu vedle Torrese(i když útok složený z repre Španělska je trochu divný),ale k nám teda fakt moc ne
ale je to tvůj názor,respektuju to
jj,do Liverpoolu by taky seděl no...ale tak když sem se nad tim zamyslel,tak vlastně v Chelsea by to nešlo asi..když hrají na 3 utočníky,a centra musí hrát vysokej utocnik,ale tak myslím že kdyby hráli na krátké přihrávky ve středu hriste a pak kolmičku na VIllu,to by bylo lahodne pro oko divaka
to jo,ale technický hráč navíc mi přijde zbytečný,v poslední době si to tam hezky vodí jen Kalou s J.Colem a Lampsem
docela se těším,až vás doma přivítáme na Stamford Bridge,to může bejt docela fotbalovej svátek
to jo no...dokud máte formu
uvidíme,jestli se budeš smát i potom
no,tak United nic moc,poslední zápasy..
Proc nic moc ?
tak v Derby tak tak vyhra, s Pompey prohra, s Lyonem utrapena vyhra
Prohra s pompey jo , tam se nejde vymlovat na rozhodciho a Baros proste sikovne spadl , meli dat gol a byl klid . Sanci na to meli pozehnane , ale vybrali si smulu na hodne do predu . Co se tyka Lyonu , postup zaslouzenej , LM neni liga a nejakej streleckej koncert se asi ani cekat nedal . V Derby jsme si splnili povinnost a vyhrali jsme. Nikde neni napsane ze i takovy klub jakym je MU musi vyhrat rozdilem 5 golu . Mel jsem i dojem ze na to hraci MU hazeli trochu bobana a hodne to podcenovali . Ale neni se cemu divit , ceka je ted tezky konec sezony , jak boj o titul tak AS Roma , ktery jsem si ze vsech ucastniku co v LM zbyli pral nejmin . Budem to mit vic jak tezky .
jj to jo,ale podle mě mít titul budeme,a na LM se uvidí no,každopádně SF s barcou bude ku.va těžký, oni nemaj moc formu,ale hrát proti United je svátek... Barca dokáže i nemožné,vstát z mrtvých...nečeká nás nic lehkého,ale na obě trofeje máme!
arsenal si to pohlídá, videj že už sou druhý a proste už MUSEJ zabrat a pudou zpátky nahoru, muj dojem
To mame , ale na druhou stranu muzem stejne tak i susit hubu . V titul celkem verim , ale v LM nevim , Mam s AS hodne velky respekt , budou se nam snazit vratit lonskou porasku 7:1 a vyrazeni i s uroky . Mam z toho divnej pocit . No uvidime ,sance jsou podle me tak 50 na 50.
to sem jeste neslysel hazet banana
ne banana ale bobana , jako bobek !
já ne,zbytečně drahej,navíc hraje v týmu městskýho rivala a Ramos není hloupej,aby lacině posiloval konkurenci v lize,to radši toho Gomeze ze Stuttgartu,ten bude mít max. poloviční cenu a navíc je mladý
ale stejně si furt myslím,že rozebírat,kdo přijde do útoku je docela zbytečný,leda,kdyby fakt odešlo trio Pizarro,Scheva,Didier,pak to bude na místě
ale nejvíc jsem rád,že Grant popřel zájem o Diega,pro Chelsea zbytečný hráč
tak Gomez by mozna byl za polovicni cenu ale nevis jestli by se v anglii prosadil co Berba uz jo, ale zase je otazkou jestli by se prosadil c chelsea.Ja si myslim ze Sheva odejde na sto procent a Drogba 90 procent no a Pizara vubec nepocitam protoze ten je uplne marnej, anglie mu fakt nesedi mel by se vratit do italie.s tim Diegem mas pravdu
Pizzaro je futbalista viem ze nim bol este v Bayerne ale tu ? .....
už loni v Bayernu hrál špatně,hráč s takovou formou je i zadarmo drahej
do systému,který praktikuje Chelsea by byl úplně dokonalý hráč typu Huntelaara,jelikož Chelsea praktikuje v útočné fázi rozestavení 4-3-3 s 2 křídelními útočníky po stranách a mzi nimi by měl být ten typický zabiják,dříve to u nás na jedničku zvládal Drogba,ale momentálně je pouze svým stínem hlavně díky častým zraněním a navíc mě nebaví ty jeho prohlášení do médií
ale konečně se mi asi po dvou letech opět začal líbit Ferreira,takže bychom mohli mít konečně vyřešen náš Chronický problém-pravý bek,hlavněpo tom,co se Paulo vrátil ze zranění mi hodně připomíná jeho výkony v minulosti,to jest dobrá práce dozadu a nebezpečný centry do vápna při útočení,akorát mě Mourinho naštval prodejem Johnsona do Pompey a místo něj příchod o 10 let staršího Belettiho,fakt krátkozraká výměna
No Huntelaar by zapadl do sistemu spousty spickovych tymu . Je jen otazka , ktery velkoklub po nem hrabne nejsilneji .
ja myslim ze Berba je docela zabijak, vi kde je brana a hlavne umi vymyslet docela necekane strely
to ví každej kde je brána
kolik krat mi pripada ze ani ne.Ale asi zrejme si nepochopil jak sem to myslel ale vysvetlovat ti to nebudu
jj já chapu,ze se proste umi trefit, umi dat gol temer z kazde pozice..
to umí většina špičkových útočníků PL tím nechci naznačit,že je Berbs tuctový hráč,je to pro mě vyjímečný hráč,akorát mi prostě do našeho systému moc nesedí,navíc Berbs mi přijde docela podobný typ,jako je Anelka,tak k čemu by nám byl?
Anelka je uplne jinaci typ utocnika, jako je Berbatov !!!!!
chápu,že jsou mezi nimi trochu rozdíly,taky jsem napsal DOCELA podobný typ,ale když si je porovnám-oba mají kvalitní zakončení oběma nohama,dobrá stabilita,skvělá technika,slušní hlavičkáři ,akorát Anelka se některé situace snaží řešit nahrávkou místo aby to vyřešil individuálně jako Berbs,ale přesto i Berbs umí hodně dobře své spoluhráče vyslat do šance jinak Dimitar je lepší v zahrávání volných přímých kopů a také se někdy víc stahuje do pole
defensivní schopnosti jsem nehodnotil,ty u nich nejsou hlavní
co sem vynechal?
ten tam tak dlouho nevydrží
Takovy schopnosti ma skoro kazdy utocnik na vrcholove urovni . Anelka je uplne jinaci jak Berbatov , je to brejkovy hrac , to je taky mozna i trochu duvod ze v Boltonu se mu darilo strelecky lip jak v Chelsea ! Berbatov je da se rict vsestrany utocnik vyborny do vapna ! Tyto dva se stilem hry zrovna porovnat nedaji .
Takovy schopnosti ma skoro kazdy utocnik na vrcholove urovni . Anelka je uplne jinaci jak Berbatov , je to brejkovy hrac , to je taky mozna i trochu duvod ze v Boltonu se mu darilo strelecky lip jak v Chelsea ! Berbatov je da se rict vsestrany utocnik vyborny do vapna ! Tyto dva se stilem hry zrovna porovnat nedaji .
sorry ,to mela byt reagce na Frankieho a nejak me to tu blbne!
ano,Anelka je víc breakový hráč,ale Berbatov nepřipadá mi jako úplně typický hráč do vápna,proč jsem napsal výše,jinak samozřejmě,je to výborný zakončovatel,ale to je Anelka taky, a i když mu více vyhovujou breaky,tak ve vápně je taky schopnej se prosazovat,problém je,že on se v Chelsea docela dost stahuje,ale třeba gól proti Pompey dal právě dobrým volejem po centru do vápna,ve vápně si taky prostě ví rady,i když Berbsovi samozřejmě vyhovuje prostor kolem 16-ky mnohem víc
Samozdrejme ze se Anelka hodi i do vapna , jeden jeho gol mam pred ocima porad , kdyz jeho gol zaridil vyhru Boltonu nad MU a vyhrali na Reebok St 1:0 . Ted muze byt rad ze ho dal dvojnasob , vzhledem k tomu ze hraje za Chelsea ktera je MU v patach .
Zrovna Anelka bude vyhlašovat, že ukončí kariéru v Chelsea, když mu je teprve 28 a za svou kariéru vystřídal snad deset klubů. Vidím to tak, že tak rok od tohoto prohlášení si zase zbalí kufry a poletí třeba do Kataru - tam ještě nebyl...
jj taky to vidim podobně
Nebo do Barcelony?
tfuj
PS: anebo snad do Juve ...?
Henry stačil, Anelka je to samý...
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele