Ancelotti: Chci, aby si mě lidé zapamatovali
Nový trenér FC Chelsea Carlo Ancelotti své ambice, se kterými do Anglie přišel, rozhodně neskrývá. Jeho cílem nebudou jen samotné úspěchy jeho svěřenců na hřišti. Chce také, aby fanoušci Blues na dobu, po kterou bude v Chelsea působit, dlouho nezapomněli.
Zároveň ale odmítl tezi, že by se srovnával s José Mourinhem, který s Chelsea vyhrál dva tituly."José je vynikající trenér, ale já s ním nesoupeřím. Je naprosto přirozené, že je mezi fanoušky Chelsea stále populární, když vyhrál Premier League. I já ale chci být mezi příznivci populární," řekl bývalý trenér AC Milán.
"Nevím, jestli v Chelsea setrvám dlouho nebo krátce, ale chci, aby si mě lidé zapamatovali," řekl odhodlaně trenér, který je od odchodu Mourinha v roce 2007 již čtvrtým lodivodem tohoto celku. Na lavičce nahradí Guuse Hiddinka, který upřednostnil pouze práci u ruské reprezentace.
Podobně jako si Scolari do tohoto týmu přivedl před minulou sezonou Portugalce Deka, i Ancelotti měl v úmyslu angažovat hráče, se kterými se dobře zná. Pirlo, Pato ani Seedorf ale zatím z AC Milán na Stamford Bridge nepřišli.
Zároveň ale odmítl tezi, že by se srovnával s José Mourinhem, který s Chelsea vyhrál dva tituly."José je vynikající trenér, ale já s ním nesoupeřím. Je naprosto přirozené, že je mezi fanoušky Chelsea stále populární, když vyhrál Premier League. I já ale chci být mezi příznivci populární," řekl bývalý trenér AC Milán.
"Nevím, jestli v Chelsea setrvám dlouho nebo krátce, ale chci, aby si mě lidé zapamatovali," řekl odhodlaně trenér, který je od odchodu Mourinha v roce 2007 již čtvrtým lodivodem tohoto celku. Na lavičce nahradí Guuse Hiddinka, který upřednostnil pouze práci u ruské reprezentace.
Podobně jako si Scolari do tohoto týmu přivedl před minulou sezonou Portugalce Deka, i Ancelotti měl v úmyslu angažovat hráče, se kterými se dobře zná. Pirlo, Pato ani Seedorf ale zatím z AC Milán na Stamford Bridge nepřišli.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Ancelotti se prý naučil svou trenérskou filozofii při výrobě sýra
03.08.2009, 09:53
Ještě to nebylo ono, uvedl Ancelotti po výhře nad AC Milán
25.07.2009, 13:57
Carletto dovede Chelsea k titulu, říká Beckham
19.07.2009, 08:58
Ancelotti: Terry není na prodej za žádnou cenu
06.07.2009, 15:48
Maldini odmítl nabídku na asistenta v Chelsea
30.06.2009, 14:55
Komentáře (139)
Přidat komentářGood Luck Carlo
Popravdě.. mě může jen překvapit. V mých očích je to ale sympatický kouč a přeju ti Carletto hodně štěstí.
Doufám, že si ho nebudu pamatovat tak, jako BigPhila.
Toho si ani nepamatuju.. kdo že to byl?
teď trénuje, kde že vlastně? Afgánistán? Pákistán? ne, vlastně Uzbekistán.... kdo by si ho pamatoval
italové byli u nás vždy úspěšní a nezapomenutelní tak doufám, že to tak, Carleto, zůstane
Přesně tak. Taky na to trochu spoléhám.
Taky dooufám.
Vialli, Raniery.
I když Raniery v očích scumů není vůbec brán jako úspěšný, protože nezískal tolik titulů jako Mourinho, takže bacha na to.
Vialli, Ranieri, Zola, Di Matteo..
Bral jsem manažery. Zolu a Di Mattea mám zatím zafixované v souvislosti s CFC pouze jako hráče.
Myslel jsem si to. Jsem teď na Di Mattea zvědavý u WBA. A Zola tu trenérskou kariéru taky slušně rozjel.
No, zas pomalu, Zola zatím dojíždí na ty svoje přestupy, takový Di Michelle mluví za vše. Pokud pochopí, jaké hráče potřebuje v PL, bude jednička.
Jasně. Vše ukáže teďka přestupový trh, jak je na tom jako manažer.
u nás Ital jako Ital, úspěšní velikánii jak na hřišti tak na manažerské lavici
O Di Matteovi ještě jako o manažerovi uslyšíš, neboj. Už během zápasu se Stokem nebo Hullem (teď přesně nevím) byl transparent, že by ho fans chtěli.
Proč ne, sympaťák.
Za tyhle kecy bych daval facky
Ranieri je trener na uplny brdo a ve vsech klubech kde byl, byl neuspesny a ze vsech ho vyhodili, narozdil od Mourinha kterej vyhral LM, v prvni sezone s Chelsea vyhral titul, v dalsi zopakoval, vyhral titul s Interem. Namlouvej si co chces, ale jsi potom za pitomce.
Klidně si buď dál agresivní, tvoje věc. Zbytek nekomentuju, nemá to cenu, to víme oba dva.
Ne to opravdu nema, nechapu proc mas potrebu ( jeste Talkers) stale schazovat Mourinha a chvalit naprosto neschopnyho Ranieriho Neboj agresivni nejsem.
Opět perlíš. Ještě že o mě nevíš.
Kde jsem schodil Mourinha?
Delas to porad, to same pod clankem k Interu, chapu ze je popularni psat ze je Ranieri uspesnejsi nez Jose, ale je to totalni blbost a nemas k tomu jediny podmet jen tvoje domnenky
Úspěšnější Ranieri než Mourinho, především co se týče trofejí, určitě není, o tom žádná.
On totiz neni uspesny vubec.
Zkusím to i podruhé.
Kde jsem schodil Mourinha?
Kdyz si ani nepamatujes co jsi napsal
Frankie_Yeah
10.07.2009 21:18
Hehe, jedině dobře pro Inter, že ty hráče, co si vysnil, nemá, by to dopadlo jak v CFC.
Tady ho shazujes.
a) nevím, proč sem pleteš jiný článek, bavím se o tomhle
b) chceš říct, že má dobrou přestupovou politiku?
c)
a) napsal jsem ti ze je to pod clankem k Interu a ty se me ptas kde konkretne tak jsem ti to zkopiroval.
b) jeho prestupova politika se zlepsila, ale co je dulezitejsi nez to, jsou vysledky.
c) ze ti ten smich nejak neverim
a) píši ti to už asi počtvrté, v tomhle článku jsem se o Mourinhovi vůbec bavit nechtěl, úspěchy, neúspěchy, proč mi to tu cpeš, když byla řeč o jiných.
b)Výsledky ze sezon 06/07 a 07/08 + předvedená hra tě možná uspokojily, mě ne. A přestupy? Já ti kdykoliv uznám, že uměl pracovat dobře s kádrem a je vynikající trenér. Ale přestupy z většiny posral, to nevidí jen hňup nebo zaslepenec.
c) Čemu věříš mě nezajímá.
Pěkný rozhovor, takový přehledný těma bodama
Nejde porovnávat....ale jedno je jisté, Ranieri tým vybudoval a Mourinho ho převzal a hodně z toho těžil. Postupem času práce Mourinha ochabla a zmizel...každý ať si udělá závěr dle svého.
A Ranieri? Pokud si dobre pamatuji tak z poslednich 4 zamestnani ho pokazde vyhodili bez toho aby neco vyhral.
At si kazdej udela obrazek jakej chce, ale nema cenu nekomu neco cpat.
No já o jeho působení v jiných ligách vím prd...mluvím o práci v Chelski
souhlas
Ježiš, už jsem se málem lekl. Viděl jsem v nicku dolar a myslel jsem si, že je to StrikeLampard a zděsil jsem se, co píše za bláboly.. a pak jsem prozřel.
Pol roka.
A co jako?
Vydrzi na lavicke Chelsea.
Za půl roku si promluvíme.
Ok.
Rad bych si ho pamatoval jako nejrychleji vyhozeneho kouce v PL
Další dobrej.
Tohle nepochopím. Fanda CFC a místo aby přál svému trenérovi úspěch, napíše takovouhle blitku. Přitom co udělal Ancellotti špatnýho.
Že se divíš.. vždyť je to dolar.
Carlo neni trener pro Chelsea, ale necham se prekvapit.
Nechas se prekvapit znamena "co nejrychleji ho vykopnete"? Vidim tu peknej rozpor.. :-))
tohle loni dělal taky jeden nejmenovaný fanoušek (přál si vyhazov trenéra a neúspěch klubu, aby toho trenéra co nejdřív vyhodili) a skoro nikdo mu to loni nevyčítal
ty jsi teda...
ani se nedivím tvé reakci...bude zataženo až deštivo....
Dej mu šanci, nikde není psaný, že se třeba jednou nemůže stát legendou. I když tomu taky nevěřím.
Myslim, že Chelsea měla nechat do konce roku tým vést skupinou asistentů, přičemž Hiddink by byl taková šedá emenince a po MS 2010 by tým definitivně převzal. Ale dám Carlovi šanci, aby mě přesvědčil, že se Hiddinkovi může rovnat
Tak jsem si to vysnil i já..
OT: D´Agostino (nwm ako sa to pise) do Realu Madrid.
Zdroj?
kde to mas?
Místo Xabiho?
to víš, že jo
Myslim, ze je to tvorivy zaloznik a tam madrid bota netlaci.
btw, nic nie je oficialne, len sa pise, ze sa jedna a malo by sa v pripade transferu jednat o ciastku 25 mega euro
25 mega?
To už by Real přestupový trh totálně zkurvil.
Už se stalo....
Pokud by to byla pravda, tak bych se nezlobil..vedle Lasse by, co vím hrát mohl..(když mě větší kapacity na italskej fotbal opraví)..a tvořivejch hráčů, kteří hrajío víc zezadu moc není..Lucho je pryč, Xabi asi nepřijde..
tohle vůbec není pravda
Já jsem si ho zapamatoval, když ho v roce 2005 posral Liverpool tím nejzapamatovatelnějším způsobem
A vroce 2007 stejný muž vše napravil tleskám tvému komentáři :-)
Pardon
Stane se..
a co si vlasne chcel povedat?
Ukliknul jsem se.. Chtěl jsem si jenom číst komenty, ale roloval jsem myší narazil na tlačítko a nechtěně kliknul
Jinak teda, aby to bylo k tématu. Ancelotti je dobrý trenér Chelsea by mohl dotáhnout i k tomu nejvyššímu cílu: 3. místo v PL a čtvrtfinále LM
ha ha ha
Tak jsem se ukliknul no.. Se může stát každýmu.
ja sa ale nesmejem tomu ukliknutiu
vcelku realne ciele
Na to čtvrfinále vidím Real.
To se teprve uvidí.. Já to vidím opačně, rozhodně budou mít silnější kádr než Chelsea.
Papírově možná. Jinak koukni na první éru Galacticos, jak dopadli..
To bylo bezhlavé nakupování.. Tohle má zatím hlavu i patu.
že nakoupí ofenzivní hráče a budou zkoušet hrát hurá fotbal?? Tomu se říká, že nakupování má hlavu i patu?
Že zatím koupili ty největší a nejdražší hráče hned do začátku je snad úplně normální. Koupili Albiola k němu chtějí koupit Xabiho.. Má to hlavu i patu.
"Že zatím koupili ty největší a nejdražší hráče hned do začátku je snad úplně normální." Uvědomuješ si co píšeš? Dalo se to poskládat mnohem rozumněji, než tak, že se koupí největší hvězda Ligue 1, PL a Serie A bez větší koncepce. Negredo by povídal.
Tak nevím, jestli má Negredo větší, nebo alespoň srovnatelné kvality jako Benzema, Higuaín jako Kaká, nebo Marcelo/Drenthe jako Ronaldo Tady jde o to, že Real v Classicu byl kvalitativně mnohem horším týmem než Barcelona. Ten tým teď nebude vůbec špatně poskládaný Casillas-Ramos,Pepe, Albiol, ????-Lass, ?Xabi?- Ronadlo-Kaká(Higuaín)-Robben-Benzema/Raúl..O střed hřiště se postará dvojice Lass-Xabi, stopeři jsou prvotřídní, ofenzivních hráčů dohromady 4, kteří nejsou nejlepší v bránění.. Jinak všichni bránit umí. U vidíš trochu ten protiklad oproti galacticos kde se na místo kde hrál Figo musel protlačovat Beckham a pustili nejlepšího DM na světě?
S tou první větou kde píšu "Že zatím koupili ty největší a nejdražší hráče hned do začátku je snad úplně normální.".. Co na tom nechápeš? Jednání o těchto superhvězdách vždycky patří k nejdelším.. chtějí s nimi odjet na přípravné turné, aby měli co nejvíce peněz, prodej dresů před sezonou atd. Co na tom nechápeš?
Nechápu tebe, jak to tak křečovitě obhajuješ. Negredo možná nemá kvality jako Kaká, ale kdyby dostával šanci, do dvou let by klidně mohl mít, když v podprůměrné Almerii dával gólů jako na běžícím pásu.
Jinak s Robbenem to moc nevytrhnou, místo Ronalda nebo Benzemy měl přijít takový Ribery nebo Silva, pak řeknu ok, posilují draze, ale rozumně, tohle je zas jen skupování hvězd, které obhajují jen fandové Realu.
Silva, nebo Ribéry nejsou hvězdy? Ronaldo i když to tak nechceme je opravdu vyjímečný fotbalista. Robben je taky famózní akorát je ze skla. Benzemu budou docela potřebovat, protože Higuaín je vynikající, ale pořád to ještě není ono. Raúl už má asi to nejlepší za sebou. Stopera potřebovali nutně. Kaká možná už tolik ne, ale pořád je to fotbalista, který vnese zase další ohromnou kvalitu.. Teď potřebují středního záložníka a levého beka na čemž intenzivně pracují. Negredo s dvaceti góly za Almerii by stejně asi Raúla, nebo Higuaína ze sestavy nevytlačil..
Máš to postavené obráceně, naopak Kaká je zatím s Albiolem jejich nejplatnější nákup, který potřebovali nejvíc. Ohledně Kaká a Ribéryho. Já nekritizuju nakupování hvězd, ale zbytečných hvězd. To s tím Negredem je fakt hloupá omluva, kdyby mělo vedení Realu rozum, nějaký Raúl si nezahraje, stejně tak RvN. Ale mě je to jedno, ať si Real dál kašle na svoje odchovance a nakupuje si místo nich přeplacené hvězdičky.
To je jejich filosofie.. Já jim taky fandit nebudu. Jenom se budu rád koukat na jejich zápasy
Jojo, Benzema, Ronaldo byli vyloženě potřeba. Otevři oči, je to úplně stejný.
Rozhodně tam bylo potřeba přinést kvalitu což se podařilo Teď budou chtít přivést Xabiho, nebo někoho podobnýho.. a mohli by levýho beka. Nekupují se dvě megahvězdy na stejnej post jako tomu bylo předtím.
Ancelotti i Mourinho jsou skvělý trenéři, ..Ancelotti má o malililililinko navrch v těch trofejích :-) Pro Chelsea je to asi nejlepší volba ...bojim se, že Chelsea vyhraje LM, ale jeslti exostuje fotbalový bůh, tak se to nestane :-) Zatim existuje :-D
Anketa: Bude Ancelotti v Chelsea druhý Hiddink alebo Scolari?
Ani jeden.
Myslím, že bude první Ancelotti.
Mám stejný názor
Vyhraje titul,ale v LM tentokrát skončíme ve čtvrtfinále....
Ke štěstí by mi to stačilo.
To mi taky.... ,bo v LM to prostě nejde. Jednou Terryho kopačka,pak sudí...... Už prostě nevěřím!
OT: Promiňte za OT, ale mě to nedá.....:)
Přípravné fotbalové utkání v Rakousku: Kapfenberg - FK Baumit Jablonec 0:5 ( 13. a 47. Pavlík, 18. Vošahlík, 25. Kovařík, 53. Drsek).
Sestava Jablonce:
I. poločas: Špit - Zábojník, Drsek, Huber, Jablonský - Haurdič, Pavlík, Loučka, Kovařík - Vukovič, Vošahlík.
II. poločas: Frydrych - Krejčí, Drsek, Pavlík, Farkaš - Michálek, Eliáš, Valenta, Kocourek - Mešanovič, Fujerik. Trenér: Komňacký.
Tak z takovýmhle týmem mají mnimálně na 5. místo v GL. Výborná defenziva a střed zálohy. Sice jsem Plzeňák, ale tady vidím černýho koně....:)
Co je s Lafatou? Že by už podepisoval na Letný?
Krejčí .
Jak Chelsea nesnáším a nenávidím,tak tady přeju Ancelottimu aby se mu dařilo a zůstal u týmu déle než rok a dal je do kupy.Chelsea by si to zasloužila.Pokud se rozhodl pracovat s hráči které má k dispozici pak mu přeju aby se mu to povedlo.A ne další obměna poloviny týmu bez úspěchu.Pokud ho v pozice nechají,ikdyž se ze začátku nebude dařit budu za něho rád.V tomhle směru mají sebeslavnější trenéři v Chelsea zkrátka smůlu a to je škoda.
Bohužel i přes tohle moje přání se bojim toho že v zimě začne vedení uvažovat o jeho propuštění,tak doufám že k tomu nedojde...
dokavaď nepřišel ROPÁK polovina zvás ani nevěděla že CHELSEA existuje....zbytečné debaty o ničem....žádná tradice...síně slávy je malá komůrka.....to je vše....a nemyslím si že vyzdvihne slávu tohoto skoro umělého klubu výš....tohle podle mne není trenér kterého si budem pamatovat za dva roky že to byl on...který vyzdvihl CHELSEA k titulům.... ani v lize ani v LM...sice tradičně dostoupají skoro(přál bych jim to,a to mi je Anglická liga ukradená)někde pod vrchol,ale tam skončí.....to samé v LM....
prý žádná tradice
Není třeba komentovat někoho kdo tomu nerozumí..... ....a ještě "rádoby"fan Realu!
Jojo Komnacký je dobrej trenér.V Jablonci se mu daří pracovat s průměrnými hráči.Věřil bych v 5. až 3. místo.Sympatické výkony v posledních dvou letech.Já jako fanda Slovanu jsem mile překvapen naší největší konkurencí....
Ancelotti: Chci, aby si mě lidé zapamatovali
Héj další fanda Slovanu na EF
Dolar, s ktorym sa hadate, nieje dollar, alebo ste si nevsimli, ze mu v nicku chyba jedno L ?
Niekto sa len snazi jeho, uz tak zlu povest, este viac pospinit
Andrej má ale odjakživa v nicku jedno L.
Aha, ja som vzdy zil s tym, ze ma dve.
to je fuk, esi má jedno nebo dvě, podle toho, co napsal, to poznáš
Nasel sem v clanku chybu.Proc ji nemuzu ohlasit ...........ta chyba je ze Deko se pise Deco ne?
to je tak důležité? Bože,ty jsi jelito.....
kde tam vidíš Deko??? Tam je napsané DekA
ancelotti v CFC? totální destrukce fotbalu!
a určitě k tomu máš pytel argumentů
Tak napiš argumenty jak už psal Arbiter.
Má zafixovaný, že v Itálii se hraje beton a že Chelsea hraje hnusnej fotbal
Chelsea ale nehraje hnusnej fotbal když se podívám na minulou sezónu 0:5 v Boro 4:0 s Pompeys 1:3 v Live 4:4 s Live a ten beton proti Barce já jsem to tu už psal stokrát a už se opakovat nebudu
Byl to humus Takový výkon jako na Nou Campu si budete muset žehlit minimálně sezonou kdy budete válcovat soupeře 8:3
Real hrál na NC úplně stejně, ale ani tu nulu udržet nedokázal..
No však
Ale tak co bys čekal vždyť se hrálo o Finále LM a určitě Chelsea přijede na Nou Camp hrát otevřený fotbal.
To je mi jedno. Já jsem se šel koukat na fotbal a neviděl jsem ho..
Ale jak už jsem psal když ses chtěl dívat na zápas Barca-Chelsea tak ti už dopředu muselo dojít že tam Chelsea nebude hrát ofenzivně .
No to mi teda nebylo.. Spoléhal jsem na Barcu. Jenže nakonec to byla ukázka faulů a unfair-play hry..
Souhlas mě se to tky nelíbilo ale já Chelsea znám už docela dost let tak už znám její styl hry já osobně jsem to očekával že tam nebudou hrát otevřeně ale co už teď už se soustředíme na nadcházející sezónu kde bysme se chtěly probojovat do finále a poprat se o to ikdyž u nějakých zápasů bude na prvním místě taktika.
docela by mě zajimalo kolik jsi viděl zápasu Chelsea?
Ancelotti je sice věhlasný trenér, ale nejsem si jist zda bude Chelsea(a PL) jeho parketa.. jeho zkušenosti by se mohly využít v toužený úspěch v LM..
big phila si taky vsichni budou dlouho pamatovat
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele