Allegri byl nadšený, že Juventus nedostal gól ani v Barceloně

20.04.2017, 09:40
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (226)

Přidat komentář
10

Rozhodčí včera ukázal bowlingový koule. Ano, bylo tam několik zákroků, kdy měl pískat faul a možná i dát kartu, jenže to by se to celý sesypalo jako domeček z karet. Součást taktiky Barcelony je dělat konstantně tlak na rozhodčího, rozhodit ho z rytmu a úplně ho psychicky roztrhat, pak si s ním dělají co chtějí, což se včera naopak přesně povedlo Kuipersovi, kterej vypadal jako Anthony Hopkins v Mlčení jehňátek. Ty ubrečený reakce rozmazlených hráčů Barcelony a 95 000 fanoušků skandujících o italský mafii byly krásnej bonus k tomu postupu. Nevrátit míč v prvním poločase je mimochodem absolutní dno.

Co se týče výkonu Juve, tak to včera bylo asi ještě lepší po defenzivní stránce než v prvním zápase, kdy Barcelona měla 2 velký šance, včera tam takhle vyložený šance nebyly. Ofenziva na druhý straně zklamání, nepřesnost a nekoncentrace ve finální fázi byla do očí bijící, přestože tam bylo tolik prostoru, tak se 99% akcí totálně zajebalo. Přitom dát góla bylo před zápasem i během něho klíčový, Barcelona by odpadla mnohem dřív.

Cuadrada už nikdy v životě nepochválím, protože od tý doby zase hraje jako starej špatnej Xi Xao, aspoň ale maká. Dani Alves první poločas taky jak splašenej, pak se to zlepšilo. Rozhodně bych pochválil oba stopery a Pjaniće, kterýmu tyhle zápasy v Evropě sedí, jeho klid na míči v těžkých situacích byl včera hodně důležitej. Higuain bojoval, ale tu ofenzivní nadstavbu, kvůli který se pro tyhle zápasy kupoval, znovu neukázal a znovu zklamal, šancí měl i včera dost, za ten dvojzápas měl tak 6-7 gólovek. Od 3. nejdražšího hráče na světě prostě čekám víc, než machrování na Pescaru.

Reagovat
technecium

Ano, bylo tam několik zákroků, kdy měl pískat faul a možná i dát kartu.

Nedal, pískal tedy špatně. Faul je prostě faul ať má jakýkoliv pozadí, či máš jakékoliv pocity.

Reagovat
Sergi Samper

Chudáci rozhodčí, borec to má včera absolutně pod kontrolou, jasně dá najevo že nebude pískat každý nesmysl. Nějaké šlapáky a fauly nefauly tam byly z obou stran, ale pořád držel stejný metr a stejně si někdo bude stěžovat.

Reagovat
10

Reagovat
valloire

Reagovat
technecium

Reagovat
db18

Reagovat
Airus

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
pawelFCB

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Manik...

Reagovat
HalaMadrid_Flx

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
hornito

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Eldarion

Reagovat
mojmira

Reagovat
JuveGrandeAmore <3

Reagovat
Didier Drogba

Reagovat
Milan.B

Reagovat
Svatej

Reagovat
Pinturicchio

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
KingMaster13

Reagovat
Thorrin

Reagovat
icka

Reagovat
Nihilister

Reagovat
Furia Ceca

Reagovat
Kixi Syhimour

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
10

Nebylo to nic zásadního, šlo tak o 3 situace, což je snesitelný vykoupení za to, že se z toho zápasu nestala fraška.

Reagovat
technecium

Já nechápu, jak by se ze zápasu mohla stát fraška, kdyby rozhodčí pískal opravdu objektivně. Každý faul, na obě strany. Vždyť tak by to mělo být.

Reagovat
smazaný uživatel

Fauly jsou to nejmenší..navíc když hráči Barcelony všemu přidají, tak si pak rozhodčí nemůže být nikdy jistý, jestli to faul doopravdy byl

Reagovat
10

Mělo a bylo. Nebudu tady po takhle skvěle zvládnutým zápase od rozhodčího řešit nějaký epizodní situace na půlce hřiště.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak třeba ten Alvesův žlutý faul na Neymara pár metrů za vápnem byla jedna z těch větších chyb.

Reagovat
smazaný uživatel

Mělo, škoda že pak hráči Barcelony lehají nejen u faulů, ale i u simulací.

Reagovat
EXoRcIsT

keby piskali rozhodcovia objektivne tak ste skoncili uz proti PSG

Reagovat
Svatej

Ja nechapu jak si jeste muzes stezovat, to je fakt bud vrchol troufalosti, nebo vrchol debility.

Reagovat
Airus

stejně tak by měl trestat filmování jako nesportovní chování... kdyby to udělal tak se hraje deset minut a pak barce dojdou hráči

Reagovat
Svatej

neskutecny, ze to piskani kazdy picviny uz fanousci Barcelojy povazujou za samozrejmost.

Reagovat
valloire

zvyk je železná košile

Reagovat
smazaný uživatel

Ten Kuipers to ale s tou bohorovnosti prehanel. Poustel tam i dost ostry veci...Ten Neymar a to slapnuti na kotnik, pekne z boku. Hnus radnej no. a stejne na sebe kolikrat nechal stekat, nemel to moc pod kontrolou. Zvladnutej zapas, co do poklidnyho prubehu to melo daleko.

Reagovat
smazaný uživatel

Mi se ten Cuadrado docela líbí. Je to plašan, chybí mu lepší finální řešení situací, ale pěkně to tam rozhýbává.

Reagovat
smazaný uživatel

a kolikrat jim v nouzi zalepil balon, sel s nim k lajne, tam nechal barcelonaka to kopnout do autu, tim ziskal cas na zformovani. nebo to potahnul a sel do zakonceni..a na druhe strane podobny Mandzu, ale ten u toho prasil. Celkove to uhrali s noblesou

Reagovat
Ragazzo d'oro

Škoda jen, že sudí karetně netrestal to pokřikování směrem k němu od Neymara a Suareze.

Reagovat
10

To by Neymara musel vyhodit už tak ve 30. minutě.

Reagovat
Ragazzo d'oro

Dle mého názoru mel byt venku, jedna žlutá za to řvaní po souboji s Alvesem a druha za ty saně.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Naprosto se podepisuji. Ještě dodám, že větší padavka než Neymar snad neexistuje. Škoda, že už nehrají hráči jako Keane, Bomel, Gatusso, Materazzi, Tudor - chtěl bych vidět, co by dělal, kdyby oni do něj zajeli.

Reagovat
Pinturicchio

... a Montero.

Reagovat
Yzemi

Reagovat
Furia Ceca

Ten by Neymara zabil.

Reagovat
Ragazzo d'oro

porad mam v živé paměti souboje CR7 vs Rino

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
PP

vesměs vypatlanec vedle vypatlance.. Ještě Costa, Cantona, Pepe zamlada, Montero a Joey Burton..

Reagovat
MadMrJacky

Hele jen k tomu absolutnímu dnu.

https://youtu.be/AJZe6BJO9M8?t=2674 Nenašel jsem proteď lepší záznam, tak asi budeš muset trochu kroutit hlavou, ale stačí to.

Mandžukič zopakoval první zápas, když vletěl do Sergiho, dal mu loket a pak se ještě válel. Já bych ten balon s takovou taky nevrátil, ještě když jste ho měli na nohách vy a hráli jste dál.

Reagovat
Hristo Stoichkov

Klasický Mandžukič. Myslím, že to bylo hodně ovlivněný i tím, že se válí právě on, jelikož s ním má spousta našich hráčů problém už z působení v Atléticu. Hodně to bylo vidět i v prvním zápase.

Reagovat
10

Mandžukić byl ve výskoku dozadu, Roberto do toho souboje nešel a jen se skrčil, to mi nepřijde jako nějakej zásadní důvod pro nevrácení míče. Jsou mnohem horší situace, po kterých ten druhej tým míč stejně vrací, s tímhle se moc nesetkáš. Ještě k tomu ten následnej aplaus fanoušků. To jsou asi ty "valores", o kterých mluvil Pique k Realu docela symbolický, no...

Reagovat
MadMrJacky

Vždyť se mu vůbec nic nestalo. Jediný kdo měl důvod si lehnout byl Sergi. Fakt nevím co tady řešíš...

Reagovat
10

Já zase nevím, co řešíš ty, protože tady jde jen o to, že Barcelona prostě nevrátila zakopnutej míč.

Reagovat
MadMrJacky

To že za faul na mě a ještě simulaci bych míč prostě nevracel.

Reagovat
10

Jo, vždyť říkám...

Reagovat
MadMrJacky

A když už, tak absolutní dno se k tomu absolutně nehodí. To už bych spíš otočil na Mandžukiče.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Messiáš

Reagovat
icka

to spis tvuj nazor a rozbor

Reagovat
Furia Ceca

Reagovat
patas92

Reagovat
celeb

Pekne si zhodnotil svinstva Mandzukica v oboch zapasoch. Objektivita z teba len tak srsi. Absolutnym dnom boli prave tie svinstva Mandzukica, ked vedome fauloval a nasledne sa pateticky zvijal na zemi aby sa vyhol karte. Hlavne ked to robi chlapisko ako hora, tak sa mi obracia zaludok.

K samotnemu 2zapasu, zasluzili ste si jednoznacne postupit, prave preto nechapem tu potrebu kopat do supera. Ale ze juventini su 'extra' som si vsimol uz z diskusii v SA. Zrejme vam tie pokriky 'korupcnici' liezli dlhodobo na mozoch a psychoza sa prejavila neustalym stekanim a kusanim vsade okolo.

Reagovat
10

Reagovat
valloire

Tak jak? Ještě si myslíš, že jsem mimo, když jsme spolu jenom podiskutovali o důvodech rozhodnutí sudího v Real - Bayern?

Reagovat
10

Nechápu souvislost, ale mimo každopádne seš

Reagovat
valloire

Nějak často nechápeš....dostal ses do diskuze s cules, takže se ptám jak je? Taky jsi mimo, ale to dam.

Reagovat
10

Celá ta včerejší diskuse s tebou byla právě o tom nepochopení, takže bych se k tomu být tebou už moc nevracel. Srovnání tebe a Cules, z kterýho chceš asi vyjít jako ten lepší, když to tady vytahuješ, to je samo o sobě dost vtipný...

Reagovat
valloire

No nepochopení, ty jsi si jel to svoje, já taky. Spíš je to o názoru a akceptování názoru toho druhýho. To ti moc nejde. Nevim na co si zvyklej v italský sekce, nechodím tam, ale tady ti to nikdo neodkejve. Jsi taky docela útočnej a docela zbytečně bych řekl. A jestli nevidíš rozdíl mezi diskuzí včera a dneska s cules, kteří ti neuznají ani tak jasnou věc jako je fair play a vracení balonu, tak to je vtipný.....

Reagovat
10

Ne, ty si ten hlavní argument vůbec nepochopil, nebo si ho prostě nechtěl brát v potaz. Teď sem přijdeš s nějakým nesmyslným srovnáním sebe samotnýho s fanouškama Barcelony a čekáš, že tady napíšu "Valloire, omlouvám se ti, existují větší blbci, seš super"?

Jinak já s akceptováním názoru Cules na tu situaci problém nemám, jen jsem k tomu napsal můj pohled. Obě strany jsou v tomhle samozřejmě zaujatý. Celeb mě jen rozesmál tím druhým odstavcem, brát si to osobně v internetový diskusi by bylo docela smutný.

Reagovat
valloire

Já můžu napsat totéž. Jinak si myslím, že zábavnější diskuzi bys měl/máš, s cules. Škoda, že včera tam nebyly nějaký spornější situace, to bych si s chutí přečetl. No nic, nashle ve finále nebo možná i v semifinále.

Reagovat
10

Reagovat
PP

Já jako nezaujatý fanda musím říct, že 10 dobře píše a má přehle, ale jakmile jde o Juventus, tak se z něj stává útočný klasicky zaujatý fanda. Hlavní rozdíl je, že on umí být na své hráče (dokonce i na oblíbené) kritický, zatímco ty v těchto případech vytáhneš "ale oni dělali toto" nebo historii..

Reagovat
valloire

Každej má svůj styl. Já svý hráče nekritizuju. Vím, co umí, když mají formu. A jsou to jenom lidi.To už by muselo bejt, abych začal kritizovat jako to tu někteří umí. Takovej Benzín, kterýho by ještě v lednu mnozí nejradši prodali, taky předvedl, že se umí dostat do formy v nejdůležitější fázi sezony. A historie je od toho, aby ses poučil. Já mu neberu jak píše, nic proti němu nemám, jeho baví se detailně pitvat v situacích, mě moc ne, ale to je každýho věc. On si brání Juve, já zas Real a jako zábavnej bonus kopu do Barcelony. Jako většina fandů Realu a opačně. Nic osobního, jenom byznys, jak řekl Don.

Reagovat
smazaný uživatel

Ty jenom kopeš, začínám si myslet že to máš jako brigádu

Reagovat
valloire

to ne, jenom mě to nekonečně baví, materiálu je dost

Reagovat
smazaný uživatel

Jojo, už de těším na diskuze v neděli.

Reagovat
valloire

já nebudu, nebudu koukat doma....max druhej den po práci a to hlavní emoce už opadnou

Reagovat
smazaný uživatel

Sakra, tak to se už na clasico tolik netěším

Reagovat
technecium

Reagovat
Pinturicchio

Je neuvěřitelné, že na tohle upozorňují fanoušci Barcy, kde je tohle mistrovství dovedeno do stavu absolutní dokonalosti. Je jasné, že na hřišti nejste vy, fanoušci, ale o takových věcech bych mlčel už z principu.

Psát něco o kopání do soupeře je už naprosto mimo, stačí si projít diskuse, které se tohoto dvojzápasu týkají. A znovu, než začneš kopat kolem sebe, zameť si před vlastním prahem.

Reagovat
celeb

Slaby pokus (nie, ze by som od teba cakal viac). A teraz spat k Mandzukicovi.

Reagovat
Pinturicchio

Vracej se ke komu chceš, já "diskusi" s tebou skončil příspěvkem v 13:03.

Reagovat
celeb

vysrat sa tak, aby ti to padlo na hlavu je umenie.

Dojde ti, aky nezmysel si *13:39* napisal?

Reagovat
valloire

nic proti tobě, ale v 13:39 si písal ty

Reagovat
icka

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Hristo Stoichkov

No, přijde mi jako nemístný nějak zmiňovat rozhodčího v dvojzápase, ze kterého jste naprosto zaslouženě postoupili, ale na tohle už zareagovat musím. Tohle považovat za nějaký dokonalý výkon rozhodčího, to je prostě absolutně mimo. Z mýho pohledu dělal všechno pro to, aby v zápase nebyla žádná zápletka (a tím pádem si ulehčil zápas) a měl jiný metr na obě strany. Když už se rozhodl nepískat žádný kontakt na jedné straně, tak měl držet stejný metr i naopak, jinak to vyznělo směšně. Se zbytkem souhlas.

Reagovat
technecium

Reagovat
10

Nepřišlo mi, že by těch situací bylo tolik, aby se z toho dal udělat celek a naznačovat, že měl pro každý tým v tom zápase jiný metr.

Reagovat
X-bano-X

"Faul" Piqeho na Cuadrada hned zkraja po ktorom piskol priamak(skrateny roh), faul na Rakitica tesne za rohom vapna, faul na Neymara tesne pred vapnom od Alvesa, 2 Mandzukicove eskapady.....nic extra ale vsetko co mohlo akokolvek vyustit do ohrozenia brany bolo pisknute naopak resp nepisknute. Ale ako pisem nikto netvrdi ze by bol vysledok zapasu iny ak by to odpiskal, len to ze to nedpiskal tak super ako sa tu par ludi snazi podsuvat.

Reagovat
valloire

to vaše byly normální souboje o míč s následnou simulací a očekávaným trestným kopem....jak je dobrým zvykem v lize, kde to každej pískne neb má na paměti Piqueho vyhrožování Tebasovi a brečení na twittru

Reagovat
X-bano-X

Ziadne normalne suboje ale klasicke fauly.

Reagovat
valloire

dle pravidel v Barceloně ano, dle pravidel zbytku světa ne

Reagovat
X-bano-X

Zjavne trolis takze caves.

Reagovat
valloire

Tak se říká tomu, co každej kromě vás vidí a ví? Já chápu, že jste zvyklý jiný posuzování, tak to musí bejt šok.

Reagovat
X-bano-X

Kto každý? Všimol si si vôbec že sa tu posmievajú len fanúšikovia Realu a pár zhrzených fanúšikov Chelsea a Arsenalu? Len taká spodina EF, ktorá si tu lieči mindráky alebo sa snaží zakryť deň staré faux pas.

Reagovat
valloire

No tak to vůbec. Barceloně a jejím slečinkám se směje celej svět. Je možný to nevidět? Připadáš mi jako vítači migrantů, taky nevidí.

Reagovat
EXoRcIsT

keby daval zltu za vsetko co mohol tak hrate od 30min v 10tich

Reagovat
patas92

Reagovat
Svatej

Lol

Reagovat
Messiáš

Reagovat
X-bano-X

suhlas a to doslova. Tie reci o 10 palcoch hore su strasne usmevne. Chapem fanusikov Jeve kedze pri ich muzstve nepochybil ani zle priradenym autom. Nam by sice vcera nepomohlo ani dalsich 90 minut a postup Juventusu je uplne zasluzeny ale vykon rozhodcu bol podla mna na urovni Lahoza.

Reagovat
smazaný uživatel

Sparťanům stačilo aby italský rozhodčí písknul vhazování proti Sparťanům a už stadión jel "Italiáno bastardo" už si nepamatuji v jakým zápase to bylo ::b: takže to není jen taktika Camp Nou

Rozhodčí má pískat hru proti pravidlům a to je jak simulování (dával bych červenou každýmu, musí se to vymítit.), tak i za fauly, rozhodčí podal celkově dobrý výkon o proti úterku, ale fauly se mají pískat, taháni za dresy, lokty atd je stejná sviňárna jako simulování.

Reagovat
smazaný uživatel

Na Letný se jede téměř permanentně "UEFA MAFIA"

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

jojo, to jsem se taky vždycky smál. Otočený out na půlce v odvetě s Rostovem, kde o nic nešlo? MAFIA!

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
technecium

Reagovat
celeb

suhlasim, az na to, ze v utorok piskal HLAVNY imho ovela lepsie. Hru skurvili ciarovi. Vidal je debil a mal letiet skorej, ku Casemirovi bol rovnako benevolentny ako k Vidalovi (aj ked letiet mohol aj on, lenze vtedy bol Vidal este stale na ihrisku).

Reagovat
PP

Velmi dobře zvládnuté, zvlášt když se jednalo o Barcu doma. Trochu mi přišlo, že se tak snažil nepísknout nějaké simulování pro Barcelonu, až pár faulů na hráče Barcy opravdu nepísknul. Víc to vyhovovalo Juve, nicméně postup zasloužený za oba zápasy a po těch šaškárnách Bayern - Real či PSG - Barca to byl skvělý výkon..

Reagovat
Spalovač šancí

Higuaín nikdy nezvládal klíčové zápasy, takže silně pochybuji, že ho někdo při smyslech kupoval kvůli důležitým zápasům.

Reagovat
technecium

Reagovat
PP

Mohl by vydat knížku, která má 0 stran "Já a velké zápasy"

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
Yanek

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

O tom tlaku na sudiho presne to jsem si rikal o prestavce

Reagovat
patas92

Jo, Neymarovi a Suarezovi nic nesežral, za to klobouk. Ale takhle alibisticky nepískat vůbec nic, aby náhodou nezapískal nějakou blbost...To má do nějakého dokonalého výkonu fakt hodně daleko.

Reagovat
valloire

Reagovat
Messiáš

Reagovat
Didier Drogba

Reagovat
Footballer

Když už zmíníš A, sluší se zmínit i B. Mám na mysli údajné unfair chování hráčů Barcy v 1.poločase v momentě, kdy Mandžukič ležel na zemi. Ano, měli hrát míč do autu, ale úplně to stejný udělali i hráči Juve ve 2. poločase, kdy Umtiti ležel na zemi, míč na kopačkách mělo Juve a taky hráli dál. Proč nezmíníš i toto?

Reagovat
valloire

Ale o to nejde ne? Jde o to, že míč zakopli hráči Juve a Barcelona ho nevrátila.

Reagovat
patas92

By mě zajímal tvůj postoj, kdyby na zemi ležel Neymar a míč by pak nevrátili hráči Juventusu

Reagovat
valloire

stejný, já mám pevné zásady

Reagovat
zlatan-legend

Proč řešíš takový kraviny? S přehledem jste postoupili a to je snad hlavní, nebo ne?! Rozhodčí dle mýho úplně v pohodě oproti jiným zápasům.

Reagovat
Messiáš

Je to asi boj s větrnými mlýny, ale říct po tomhle výkonu rozhodčího, že pískal dobře či dokonce jej glorifikovat, se dá jen v případě, kdy je člověk silně zaujatej proti Barceloně. Chápu, že tu Barcelona moc fanoušků nemá a zcela rozumím, že po odvetě s PSG si jich na svoji stranu moc nepřidala, nicméně Kuipers se tak snažil nenahrát cokoliv Barceloně, až de facto pískal proti nim. Ubrečený reakce byly především v prvním poločase zcela na místě. Neymar byl zastavován výhradně fauly, Alvesovi se odpustila žlutá a Juve přímák těsně před vápnem, celá řada dílčích faulů, držení (to na Messiho, za které málem dostal Busquets žlutou, když se dotkl rozhodčího), stoličky od té žumpy Pjaniče a první žluté karty dostanou hráči Barcelony. Fotbal není rugby ani hokej, prostě není. Rozumím snaze rozhodčího nedostat se pod tlak, ale znechutit a podráždit hráče Barcelony tím, že se nepíská nic proti týmu, kterej nepřijel tvořit a hrát je taky špatně. Btw výběr rozhodčího jsem nepochopil už při prvním zápase, kde to pískal borec, kterej pískal první match PSG vs Barcelona..

Na celkovém výsledku by to nic nezměnilo. Juve zaslouženě postupuje, my opravdu nejsme v pozici, abychom vinili rozhodčího nebo trávník, že jsme to takhle podělali. Ale za tohle rozhodčí metál nezaslouží, neboť rovinu rozhodně nepískal.

Reagovat
icka

Reagovat
brenk

škoda len toho Khediru, trošku zbytočné vykartovanie sa

Reagovat
Furia Ceca

Reagovat
smazaný uživatel

Letos uz to musi klapnout a klapne. Verim tomu. Treble a v Cardiffu slza ukapne, az bude Gigi zvedat nad hlavu usaty pohar

Reagovat
Kily

snad u Juve vidím takovou jistotu, že ještě má kam přepnout a až to bude potřeba, tak přepne a svoje výkony ještě vygraduje

Reagovat
smazaný uživatel

Rozhodca Kuipers

Reagovat
smazaný uživatel

https://img-9gag-fun.9cache.com/photo/aLDdXAx_460sv.mp4

situace ze zapasu na SB, krasne tam jde videt poskozeni Bayernu sudim

Reagovat
smazaný uživatel

PSG - Barcelona

Reagovat
technecium

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
PP

Reagovat
Sergi Samper

Reagovat
tunkic

Reagovat
Pospovič

Reagovat
ZB 07

Reagovat
Mercury

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Messiáš

Reagovat
smazaný uživatel

to ti nám je ale sranda ...ale vymyslenú penaltu v Mnichove to uz nikto nespomenie ZAMUJIMAVE Neuer co vytecoval na roh a odpisal 5m, to tiez nikoho nezaujima ZAUJIMAVE

toto su tak zvlstne a magicke veci, ze si clovek dokaze absolutne odblokovat poskodenie Realu ale zato vyzdvihnut neodpustitelny neodpiskany 2mm offside v ktorom bol Ronaldo a postranny nestihal a bol 4 mestre za jeho urovnou...

toto vsetci vidia tu strasnu krivdu...zaujimave zaujimave zaujimave

par tipov na prestudovanie z historie:

https://liquidfooty.files.wordpress.com/2012/03/busquets1.jpg

http://i.imgur.com/MADpC1R.jpg

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2012/04/05/article-2125666-04D5D082000005DC-165_468x286.jpg

Reagovat
Kixi Syhimour

Hej, zklidni se, no tak to viděl na internetu a zveřejnil to, no neber si to tak ofenzivně.

Reagovat
Infi

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
guzman

Reagovat
Mastný Chobot

zimný zraz milovníkov letných gúm, no

aj keď ja nemám čo hovoriť, ja už som tiež prezúval pred mesiacom

Reagovat
Milan.B

presne pr iSpišskom Štvrtku, 40 aut sa zrazilo

Reagovat
Posledni Kovboj

jaky jsou ztraty na ovcich?

Reagovat
valloire

no, budou asi v Podtatraní dlouhé osamělé zimní večery

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
FuckT

Vyborne.

Reagovat
smazaný uživatel

Max ty vysledky v Evrope proste ma, uz si ani nepamatuju kdy juve naposled v Evrope prohralo, nepocitam prohru na Bayernu az v prodlouzeni.Sundal City 2x,drtmund 2x,vyradil Real,ted Barcu.Fakt me prekvapil na plne care.odvadi skvelou praci i kdyz prisel o Teveze,Vidala,Pirla,Pogbu vzdy to dokazal nejak zacelit a tym jeste zlepsit.

Reagovat
smazaný uživatel

Souhlasím. Zasloužil by si zůstat. Dal bych mu i důvěru v podobě omlazování kádru(Ruquani, Mandragona, Mattaveli.....)

Reagovat
10

ty 3 hráči v závorce jsou nějaký nový posily?

Reagovat
smazaný uživatel

Sorry, špatně jsem to napsal. Psal jsem z mobilu Ruqani, Mandragona, Mattielo...

Reagovat
smazaný uživatel

*Mandragora

Reagovat
Mastný Chobot

a Rugani

Reagovat
smazaný uživatel

*Rugani

Reagovat
smazaný uživatel

Chyby se stávají

Reagovat
smazaný uživatel

Zvládli to ten dvojzápas parádně být na hřišti Nedvěd tak jim to snad přeju víc než Realu, každopádně když ne Real, tak se snad dočká Juventus

Reagovat
smazaný uživatel

Sympatický klub ta Barcelona.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Mastný Chobot
Reagovat
madridcan

Teba nejak prilis zobrala ta nova vlna nie?

Reagovat
Mastný Chobot

tebe nejak unikol súvis medzi názvom a tvojím odkazom nie?

Reagovat
madridcan

Ja som tuto kokotinu ani nezachytil, tak preto sa cudujem tomu odkazu

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

teď se směješ,ale počkej až vám je nalosujou

Reagovat
madridcan

Nesmejem sa, ale chcem Juve vo finale. Ked nam ich nalosuju, tak urcite zohrame vyrovnanejsiu partiu.

Reagovat
andrew96

Blbost. Stejně to bude platit Mexiko.

Reagovat
Bayernista18

Reagovat
smazaný uživatel

Konecne kvalitni vykon rozhodcich.

Reagovat
Pigeon

Spílal jsem na výkon rozhodčího v zápase Realu s Bayernem, tak musím zachovat stejný metr k výkonu rozhodčího v zápase Barca - Juve. Ano. Přesně tak to má vypadat. Ukázkový výkon, jak mít zápas pod kontrolou, udržovat si respekt a nenechat se zviklat. Jak už tady zaznělo, tak tam byl například šlapák na Neymara, který mě pískat ale neučinil tak, ale za to si může Neymar sám svým počínáním v předešlých zápasech. Každého to jednou dožene a ho to dohnalo teď. Když se chová několik sezón jako hovado, co skáče u každého zákroku, tak se nemůže divit, že si ho tak rozhodčí zaškatulkují. Rozhodčí i v prvním poločase skvěle ukázal Dybalovi, že nebude trpět žádné to trapné ukazování hráčů ať dají kartu. Neudělal z toho komedii, frašku, ale byl to perfektní tvrdý zápas. Doufám, že to Juve dotáhne k titulu.

Reagovat
smazaný uživatel

I když ono by stačilo tyhle notorické letce začít žlutit a po pár zápasech by je to přešlo.

Reagovat
smazaný uživatel

531 minut bez inkasované branky

5 čistých štítů za sebou

z toho 4 zápasy v PO to je docela mazec Gigi to se určitě blíží dalšímu rekordu

Reagovat
Free_player

Bohužel MSN nám nemůže vyhrávat všechno ... Juve má lepší zálohu a hlavně obranu jinak to dopadnout nemohlo .... Ale v tom 2. poločase jsme aspoň jednou zařízení trefit mohli

Reagovat
smazaný uživatel

a golmana

Reagovat
EXoRcIsT

To sa fakt niektory idu stazovat na rozhodcu vo vcerajsom zapase ved krasne tu hru kontroloval len Barceloncania by chceli aby mali penalty po simulaciach . Mozte byt radi ze nedal Neymarovi a Suarezovi a Busquetsovi zlte za tie prejavy na jeho adresu lebo by ste dohrali bez nich

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

proč vlastně Lucho nestaví Denise Suareze? před sezonou sem si myslel, že to bude slušná posila pro Barcu

Reagovat
popltak

Rozhodčí píská výborně, rovinu = Barcelona totálně ubohá.

Reagovat
smazaný uživatel

Doufam v semifinale Real - Atletico a Juve - Monako

Reagovat
technecium

Reagovat
mul

Reagovat
j_mrazik

A finále Monako x Atletico.

Reagovat
Nuno čomes

Monaco - Real je oukej.

Reagovat
Messiáš

Reagovat
smazaný uživatel

Juve by podle mě postoupilo přes kohokoliv z toho semifinale

Reagovat
vanGomm

Rozhodčí to měli na rozdíl od zápasu Real Madrid-Bayern Mnichov usnadněné tím,že v utkání Barcelona-Juventus vedli hosté 3:0,takže se prakticky neustále hrálo za rozhodnutého stavu a tedy v relativním klidu.Otázkou je,jak by to vypadalo za stavu 2:0,nebo 3:1 pro Barcelonu.Podle mého názoru měl dát rozhodčí v závěru 1.poločasu místo té žluté červenou.Tady si myslím,že přivřel minimálně jedno oko.Co se týká šancí Juventusu.Bude samozřejmě záležet na losu,ale i na štěstí v zápasech.Největší šance v SF bych pro Juventus viděl pokud dostanou Atletiko Madrid.Monaco už by byl asi těžší soupeř a Real Madrid to je pro mě nevětší favorit.Jednak má nejkvalitnější kádr a jednak je na čase,aby už konečně někdo ukončil tu serii a trofej obhájil.

Reagovat
vanGomm

Červenou Neymarovi.

Reagovat
smazaný uživatel

Budú nemenovaní fans plakať a konšpirovať, keď Atlético dostane do semifinále Monaco a tak ich súperi budú Leverkusen - Leicester - Monaco ???

Reagovat
smazaný uživatel

ze všech čtyřech týmů dávám atletům nejmenší šanci na celkové vítezství

Reagovat
smazaný uživatel

atletico je z te ctverice nejslabsi tym, takze tyhle reci nejsou na miste

Reagovat
smazaný uživatel

Na zaklade ceho soudis? Intuice nebo to mas podlozene i rozumem?

Reagovat
smazaný uživatel

obe variaty jsou spravne

Reagovat
smazaný uživatel

Idealni vedecky stav

Reagovat
smazaný uživatel

Zápas som pozrel, jedna skvelá defenzíva, proti lepšiemu tímu .. nič VIAC nič MENEJ

Už nech je AC tam kde má byť a nebudeme tu riešiť sračky, kedysi sa hral futbal z oboch strána na víťazstvo.

Reagovat
Mirek na tenisu

Dybala je boží! Nový Maradona. Jak to ti Poláci dělají? Kopaczewski alias Kopa v 50. letech ve Francii, Klose a Podolski v Německu a teď tenhle malý argentinský kouzelník!

Reagovat
icka

Smesne...jak tu zas fans Barcy kritizuji vykon rozhodciho Jo jak se jim nenadržuje tak je hned zle

Reagovat
Kokesh

Je to fakt smesny. Jim se vlastne nijak skandalne neublizilo (penalta ci offside), jen mel rozhodci nastaveny jiny metr, nez jsou zvykli...ono je celkove umeni trefit od rozhodciho ten prumer mezi Anglii a Spanelskem.

Nicmene sledovat zubatce a padavce jak se citi ukrivdeni pri zafoukani vetru, je opavdu k nezaplaceni.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele