Agent: Krasiče chtějí v Anglii. Milán má šanci v létě

01.12.2009, 11:27
Aktuality
Miloš Krasič i letos potvrdil svoje kvality a patřil k hlavním hvězdám ruské ligy. O přestupu záložníka CSKA Moskva na západ se píše už dlouho, 25letý hráč ale zatím vždy zůstal v Rusku. Podle Krasičova agenta je v zimě reálný přesun do anglické Premier League.

"Myslím, že pokud Krasič v zimě opustí CSKA, na devadesát procent půjde do Anglie," říká hráčův agent Dejan Joksimovič. "Zajímají se o něj tři až čtyři kluby s velkými finančními možnostmi."

Anglickými zájemci mají být Manchester United, Manchester City, Arsenal a Chelsea. O srbského reprezentanta ale dlouhodobě jeví zájem také AC Milán, podle italských médií i Inter. "O Interu nevím nic. Ale AC Milán zájem má, vím to od jednoho kolegy, i když zatím není nic konkrétního," uvedl Joksimovič.

"V zimě je ale pravděpodobnější přestup do Anglie, tamní kluby nemají problém s hráči mimo Evropskou unii. Pokud Krasič v lednu zůstane, v létě se šance Italů zvětšují. A pokud přijde s nabídkou Milán, bylo by to pro Miloše skvělé řešení, o tom není pochyb," doplnil agent

Miloš Krasič hraje za CSKA Moskva od léta 2004, kdy přišel z Vojvodiny Novi Sad. Od té doby se stal jedním z nepostradatelných členů sestavy ruského klubu. V právě skončené sezóně Premier Ligy odehrál šestadvacet zápasů a vstřelil devět branek.

Autor: Radim Šantrůček / teamtalk.com

Komentáře (221)

Přidat komentář
Arbiter

pokud o něj má zájem Chelsea, tak si myslím, že je vpodstatě jedno, kdo kolik nabízí, jeho cesta by byla jasná

Reagovat
smazaný uživatel

Jestli by šel do Chelsea, tak ať nám Abra rovnou zaplatí náhradu....

Reagovat
smazaný uživatel

z vlastní kapsy samozřejmě

Reagovat
smazaný uživatel

Hmm, to je bohužel asi pravda

Reagovat
smazaný uživatel

pokud nepocias ManCity

Reagovat
Arbiter

počítám i Araby

Reagovat
smazaný uživatel

Nepotřebujeme ho vůbec.

Reagovat
Arbiter

tady nejde o potřebujem/nepotřebujem, tady jde o to, že pokud by ho vedení chtělo, tak by asi šel k nám

Reagovat
milan78

pude za platem, takže city a volba to pro něj nebude špatná, pokud o něj city opravdu stojí, navíc tam má asi největší šanci se chytit do základu, city nehrají poháry, takže krasiče plně využijí

Reagovat
smazaný uživatel

ten pude do chelsea pokud o nej budou mit zajem

Reagovat
Godwinson

do Chelsea ne ...

Reagovat
smazaný uživatel

Hodil by s United... Křídla Krasič-Obertan.. To bude mít za chvilku pořádnej zvuk.

Reagovat
smazaný uživatel

Jak umí hrát Cronaldo nalevo?

Reagovat
smazaný uživatel

Nevím, ale myslím, že skoro stejně jako napravo..

Reagovat
smazaný uživatel

Spousta lidí ti řekne, že skoro stejně jak napravo, ale mně se nalevo nikdy moc nelíbil. Určitě to tam uhraje obstojně, ale není to to samo, co napravo. Proč tě to zajímalo?

Reagovat
RMCF

Takovej hráč by s ehodil skoro každýmu týmu

Reagovat
smazaný uživatel

V Bayernu by seděl..

Reagovat
Godwinson

to by neseděl ...

Reagovat
10

seděl v případě, že by oba z dvojice Robben-Ribéry byli zdraví...což je hodně malá pravděpobnost

Reagovat
smazaný uživatel

Ale ta možnost, že je polijí zdravou vodou tam pořád je...

Reagovat
smazaný uživatel

Krasič by si tam místo našel...

Reagovat
RMCF

Tak dva zápasy v sezoně a jinak by si ho přáli naklonovat, protože by byl jejich jediný zdravý křídlo. Ale při troše fantazie by mohli hrát všichni tři, pokud yb se hrálo 4-2-3-1, tak Krasič, možná i Ribery by mohli hrát AM, ale je to jenom taková nerealná teorie

Reagovat
smazaný uživatel

Tak já Krasiče sledoval maximálně v pohárech, takže si ho moc na AM nedokážu představit.. Stejně tak Robbena a Ribéryho..

Reagovat
Godwinson

takhle je mrvit by byla škoda ... to už s nim radši do Chelsea ..

Reagovat
RMCF

Však jak na konci píšu je to nerealná teorie, ale Krasič mám dojem na tom AM hrával

Reagovat
Godwinson

jinak zpětně ještě k tomu Bayernu, ten potřebuje jedinou věc, když pominu brankáře, zdraví, zdraví, zdraví ... pak se o ně nebojim ...

Reagovat
RMCF

tjn, ale prostě někteří jeho hráči jsou takový, že už nikdy delší dobu zdraví nebudou.

Reagovat
Godwinson

právě

Reagovat
smazaný uživatel

Co by proboha dělal v Chelsea?

Reagovat
stas87

sedel na lavicke a bral love

Reagovat
Godwinson

tak, nejspíš hrál fotbal ...

Reagovat
Godwinson

ale spíš myslim, že je tam v tom výčtu klubů Chelsea omylem ...

Reagovat
smazaný uživatel

Podle mě ano - není jediný důvod posilovat na křídle, když se na křídlo nehraje.

Reagovat
smazaný uživatel

A na jaké pozici? Malouda, Zhirkov, Cole? Kam ho chceš nacpat? Na 4 pozice v záloze máš 3 křídelníky, Lamparda, Ballack, Essien,Mikel, Deco... Malouda má životní formu, Cole hrát musí, Zhirkov taky chce sbírat minuty...

Reagovat
Godwinson

ach, to je zase debata ... zaprvé, napsal jsem, že do Chelsea ne, špatný nápad ... pod tím jsem napsal, že než do Bayernu je lepší pro Chelsea, Malouda sice životní formu má, ale křídla Žirkov/Krasič, Cole na středu, to si dokážu představit více než křídla Ribéry/Robben a mezi nima Krasič ... toť takhle

Reagovat
smazaný uživatel

Sorry, že se vám do toho pletu, ale po spojení Zhirkov a sbírat minuty, bych blil...Taková škoda.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Godwinson

njn, to je pravda

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

To sice jo, ale CFC za to nemůže. Hold pedtím byl zraněnej a teď tam máme Maloudu na vrcholu formy. A na LB hrát určitě nebude, lepší než Ashley Cole na tomhle postě není nikdo.

Reagovat
Godwinson

no, já ti nevim, kupoval ho už Carlo, já bych to jako chybu Chelsea nazval ..

Reagovat
smazaný uživatel

Tak koupil ho možná i pro to, že nestál moc a že nevěděl jestli se jeho systém s diamantem prosadí. Aspoň podle mě to tak bylo. Pokud by se hrálo na křídla, tak má místo v základu jasné. Teď se prostě hraje jinak a hráčům, kteří hrajou to šlape náramně, takže zatím není důvod něco nějak moc měnit.

Reagovat
Godwinson

moc nestál? :) šlape jim to, měnit nic netřeba, jen by mohl podle mého názoru dostávat šanci alespoň místo Maloudy v diamantu, dostávat, spíš alespoň dostat, tam by dobře zahrál a alespoň by se taky vyzkoušel ... protože nechat ho stále sedět, nevim ... rozhodně bych ho v brzký době alespoň vyzkoušel ...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak 18mega mi nepříjde moc na to jaký pálky se poslední dobou vyhazujou. Jinak já bych Žirkova jen proto, že Malouda byl ještě nedávno lama neupřednostňoval. Navíc ani Florent nedostává tolik prostoru kolik by si zasloužil. Ale je pravda, že nějak by se to střídat mělo, aby jsme o Jiříka pak nepřišli kvůli jeho nespokojenosti.

Reagovat
smazaný uživatel

Jste si jistí tím, že Žirkova kupoval Carlo?

Reagovat
smazaný uživatel

Nemyslím, ale aj keby... rezervoval ho už Roman a Guus spoločne pred Carlettovým príchodom.

Reagovat
smazaný uživatel

Jurij přebije Maloudu s životní formě i po zranění

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
salami

jsou tu lidi,co zbytečně ruskou ligu podcenujou a pak jseš tu ty a ještě par dalších, co z ní zase dělaj to co neni.Tyhle kecy o tom jak všechny strčí do kapsy se mi fakt nelíbej,mimo rusko ještě nic nepředved,takže až ukáže mužeš si tu psát tyhle věci,ale zatim sedí na lavici a nic nepředvádí,z toho pro mě vyplívá že zas tak zázračnej neni.

Reagovat
smazaný uživatel

Sedí na lavičce, protože byl dlouho zraněný (koleno) a zameškal celý úvod sezony. Navíc se nehodí do systému, který funguje (bohužel, že se tam nehodí). Jinak kvalifikace a ME ti nic neříkají? Kdybych ho hodnotil jenom podle RPL, kde rozhodoval zápasy jenom tak, tak bych musel říct, že je to příští vítěz ZM nebo GB, jak chceš...

Takže mi prosím neříkej, že ho přehodnuťuji... a RPL? Ta se Bundeslize vyrovná, a o tom, že nejlepší kluby z Ruska by si podali německou špičku, nemá cenu polemizovat (vždyť jenom páté CSKA porazilo mistra, a to bych nechtěl zmiňovat tu latu, kterou dostal Bayern od Zenitu v Poháru UEFA)

Reagovat
Tsigi

to je kravina s tou bundesligou stejně můžeš říct, že Madeira vyřadila Zenit a nikdo netvríd, že portugalská liga je lepší, Udinese taky vykleplo Zenita nebudu tvrdit, že to je lepší tým

prostě na základě nějakých pár zápasů se to srovnání dělat nedá

Reagovat
10

Reagovat
smazaný uživatel

To je samozřejmě pravda, ale už jenom kvalitou hry, je ruská špička výš + jsem se nechtěl zaplést do hloupé hádky, tak jsem uvedl pár příkladů, který by měly někoho, kdo neumí diskutovat odradit (samozřejmě ty si mu musel nabít ...)

Reagovat
smazaný uživatel

Tjn, Valencie taky remizovala s Valencií, ale podle mně by špičku La Ligy nehráli

Reagovat
smazaný uživatel

To sou borci ze remizovali sami se sebou

Reagovat
smazaný uživatel

Se Slavií samozřejmě, ale ja myslím že kdo chtěl tak pochopil

Reagovat
salami

takže předně takovej Joe Cole měl mnohem delší herní pauzu a hraje uznávám že je něco jinýho když je hráč v týmu novej,pokud by byl na tolik kvalitní jak tu podáváš dokáže se prosadit do jakýhokoliv systemu,jak je vidět přizpusobit se neumí a navíc je jen jeho blbost jakej klub s jakym stylem si vybral.k tvymu zcestnymu srovnání ruský a německý soutěže se nevyjadřuju koukni se na uspěchy německejch a ruskejch tymů za posledních 10 let a pak srovnávej,ne podle 2 nebo 3 zapasů který vyšly líp pro Rusy.

Reagovat
smazaný uživatel

Docela dobrý nápad. Srovnávej...

Reagovat
salami

nemam čas ani chut tady dohledávat statistiky,myslim ale že to je všem jasný,jestli tě to zajímá vyhledej si je sám,kolikrát za to období například postoupil ruskej tým ze základní skupiny LM?

Reagovat
smazaný uživatel

Tys s tím začal. Já jako nestraný pozorovatel se rozhoduju, na kterou stranu se přikloním a očekávám, že svůj argument něčím podpoříš. Viditelně se ti nechce, což znamená, že do této chvíle o tom víš prd. Vysvětli mi, jak můžeš uvádět srovnání úspěchů ruských a německých týmů, jako argument pro svou "stranu", když ho vůbec neznáš?

Reagovat
salami

neznám přesná čísla a statistiky,ale vim že Bayern s bremamy se celkem pravidelně dostávaj do dalších fází LM,Leverkusen ve finále,Schalke bylo dál,v UEFA respektive EL choděj německý týmy taky pravidelně do čtvrtfinále.Oproti tomu ruský týmy maj 2 vítězství v UEFA,v LM by se řadil postup ze skupiny do kategorie historickejch uspěchů,a že by krom těch vítězství Zenitu a CSKA v UEFA řádily se taky říct nedá.Nepracuju s přesnejma udajema protože tim bych zabil den,ale mam určitý povědom o fotbalovym dění a pamět.

Reagovat
smazaný uživatel

Bývávalo, v LM úspěch neudělá ani jeden z klubů, pokud vůbec postoupí jeden do osmifinále a ani v minulých letech to nebylo od osattních, když pominu skvělé tažení Bayernu, nebo Leverkusenu, nic moc. Zatímco Rusové skoro vždy chytli skupinu smrti (ať už Zenit, nebo Kazaň (těžkou skupinu, kde se o druhé posutpové místo prali tři kluby i CSKa) a vždy nehcali skvělý herní dojem, bohužel se smolným výsledkem. V EL začínají Rusové taky chodit pravidelně daleko.

Musíš taky brát v potaz, že Rusko se fotbalové začalo rozvíjet nedávno, tudíž nemůžeš úspěchy za posledních 10 brát, kdybys chtěl nějaké měřítko, tak maximálně 5 let a zde všechno vyznívá pro Rusko.

Z toho vyplývá, že než něco začneš v diskuzi označovat jako výhodu, tak si to ověř a neplýtvej mým časem.

Reagovat
Tsigi

nelži prosím tě 2004/05 postoupili 3 německé kluby ze skupiny ze skupiny, Bayern čtvrtfinále

2005/06 postoupili 2

2006/07 postoupil Bayern dává 4:0 Spartaku,

2007/08 1, Schalke čtvrtfinále

08/09 1, Bayern čtvrtfinále

8 x postup ze skupiny za 5 let, což je o 8 víc než Rusové

V Uefě beru za úspěch finále a to vyhráli Rusáci 2x a Brémy byli jednou ve finále

takže v podřadným poháru jsou Rusové lepší a to bez debaty

Reagovat
Tsigi

i kdbych bral semifinále uefy tak 2004/05 Cska výhra

2005/06 Schalke semifinále

06/07 - Werder semifinále

07/08 - Zenit výhra, Bayern semifinále

08/09 - Hamburg semifinále, Werder finále

takže bych to úplně úspěchově nesrovnával

Reagovat
salami

Tsigimu děkuju za zjištění statistik,musel jsem na trenink a nemohl to dohledat a dát sem.

Reagovat
smazaný uživatel

8x postup je sice krasnej, ale Nemecko ma v LM treba 3 kluby, zatimco Rusko az do letoska jenom 1. Navic (protoze klubovej fotbal se rozviji az poslednich treba deset let) nemecky kluby s vyssima koeficientama, takze meli vzdycky lehci soupere. Takze tohle srovnavani je dost zcestny. Mozna prave kvuli ty LM ma porad nekdo pocit, ze rusky kluby jsou neco min

....ale do vasi debaty se zapojovat nebudu. Ikercc taky trochu prehani, takze podporovat ho taky nebudu

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Postup v LM by se pocital do historickejch uspechu? ....naopak cile ruskejch muzstev jsou vzdycky minimalne postup - nepostupy ze skupiny se pokazdy rovnaj neuspechu. Za posledni dobu postoupili ze skupiny Lokomotiv (mozna dokonce dvakrat) a jednou Spartak. Musis ale pocitat s tim, ze v rusku jde fotbal nahoru az poslednich treba deset let, dlouho melo rusko v soutezi jednom jednoho zastupce, nizky koeficienty (a tudiz nejtezsi soupere) a ze treba loni mel Zenit obrovskou smulu jak pri losu tak pri zapasech.

Jinak je sranda cist vas oba ...ikercc prehani a ty zase totalne podcenujes - nedohodnete se nikdy.

Reagovat
Tsigi

není moc co podceňovat, když v hlavní evropské soutěži ten úspěch není žádný

regoval jsem na tohle : Bývávalo, v LM úspěch neudělá ani jeden z klubů, pokud vůbec postoupí jeden do osmifinále a ani v minulých letech to nebylo od osattních, když pominu skvělé tažení Bayernu, nebo Leverkusenu, nic moc.

mimo jednoho roku za posledních 5 let byl ve čtvrtfinále vždy jeden německý klub

mně by to bylo úplně jedno a nereagoval bych jen mi prostě vadí klasicky povýšený ikerův styl psaní

Reagovat
smazaný uživatel

Tahle reakce ani nebyla na tebe, ale na Salamiho

Reagovat
Tsigi

předesvším tohle měla být reakce na ten tvůj druhej příspěvek na mě

Reagovat
salami

počkej,něco jinýho jsou ale cíle a něco jinýho co dokázali,já chápu že na to maj ambice a asi i kvalitu jít dál v LM,ale holt se jim to nedaří,podle zaujatýho Ikercce(nebo jak se to sklonuje) je to kvuli strašný smule ale furt je to tak, že dál nechoděj a proto to považuju za historickej uspěch tim ovšem netvrdim že to je překvapivý nybrž to že se to zatim ruskejm klubům nedařilo a pokud někdy postoupíš v soutěži kde se ti to ještě nepovedlo dál tak je to dle meho historickej uspěch.

Reagovat
salami

a ještě, je k smíchu jakej uvádíš argument, že 5. tým RL porazil německýho mistra,to je značně upravená skutečnost, CSKA se kvalifikovalo z 2. místa a Wolfsburh z 1. díky sezoně snů,v současnosti je to 8.(tudíž průměrný) tým Bundesligy zatímco CSKA je dlouhodobě špička RL. m

Reagovat
smazaný uživatel

CSKA je dlouhodbá špička, která šla kvalitou hrozně dolů a zaslouženě z toho bylo jen páté místo, takže když o tom nic nevíš, tak nepiš

Reagovat
salami

ty jseš fakt trapnej a neobjektivní,vim že šlo CSKA kvalitou dolu,ale co za kvalitu má Wolfsburg?Je to tým kterymu se fantasticky povedla sezona,po který ale odešel hlavní strujce uspěchu trener.Koukni se na San Sebastian kterej jeden rok bojoval o titul,nakonec byl tušim 2. a kde je ted?S takovejma srovnávej Wolfsburg, i když je fakt že Wolfsburg nespadne jelikož má hodně silnou finanční podporu.

Reagovat
smazaný uživatel

Wolfsburg má pořád relativně silný kádr

Reagovat
salami

v porovnání s Bayernem a Brémama ne,Schalke,Bayer,Hamburg a Stuttgart jsou taky napřed,takže má tak maximálně na boj o EL

Reagovat
smazaný uživatel

CSKA má monetálně taky na boj o EL

Reagovat
vitasrp

On si vybral CFC ještě ve chvílích, kdy hrála na křídla, což je přesně styl hry, který by Zhirkovovi seděl.. Bohužel pro něj Carletto přes léto všechno předělal, vymazal krajní středové hráče a pro Jurije tak na place kromě levého beka není místo.. A to má ve zdraví předplacené Ashley..:) Navíc k tomu tvému srovnání, J. Cole je prvotně hráč ze středu hřiště, proto mu nedělá problém přizpůsobit se a hrát tvořivého, pohyblivého podhrotového hráče, zatímco oproti němu Jurij nikdy v životě tuším ve středu zálohy nehrál, své přednosti má uloženy úplně někde jinde, takže těžko je pak do současného bezkřídelního fotbalu může přenést.. Tady to není o kvalitě hráče a jeho schopnosti přizpůsobit se, tady jde o to, že místo, na které se tento hráč typologicky hodí, se momentálně v týmu CFC nenachází..

Reagovat
salami

no a to je jeho průšvih,pokud šel do týmu kde se vědělo že bude novej trener,kterej si toho hráče nevybral, tak je celkem blbost tam jít aniž by věděl jakym stylem tým bude hrát.S Colem jsem srovnával ne post,ale to že je po dlouhodobym zranění a hraje,byla to reakce na to že Žirkov je po zranění a proto nehraje.Nicméně nesouhlasim ani s tim že to nesouvisí s jeho kvalitou,souvisí ke kvalitě hráče patří i přizpusobivost a jestli že je někdo schopnej hrát levýho beka výborně a levý křídlo výborně, jak tu tvrdíte je pro mě zahada že nedokáže zahrát klasickou levou zálohu v diamantu,protože se tam přesně kloubí vlastnosti z těch zbylejch dvou postů.

Reagovat
Arbiter

jde o to, že ho zatím nikdo nezkoušel na ten post. Hiddink tvrdí, že tam dokáže zahrát, já si myslím totéž, Carletto ho na tom cípu chtěl vyzkoušet proti Atléticu, tam se ovšem zranil Cashley, tak se Jura musel posunout. Já to vidím podobně a jelikož se točí sestavou, tak si myslím, že na ten cíp Žirkov příjde...

Reagovat
salami

asi jo, já nechci shazovat Žirkovovi kvality, jenom mě jako člověka co nesleduje(výsledkově jo,ale čas na sledování zapasů nemam) Ruskou ligu neměl šanci přesvědčit, jenom mě tu rozčílily ty kecy jak strčí Maloudu i po zranění do kapsy a že je to v podstatě polobůh.Pro mě je to zatim naděje, která musí v západní Evropě teprve potvrdit že se řadí mezi hvězdy.

Reagovat
smazaný uživatel

"RPL? Ta se Bundeslize vyrovná" ani zdaleka, možná se blíží Francouzské ale na Bundesligu ješte nemá....

Reagovat
smazaný uživatel

V cem, podle ceho je ktera liga lepsi? ...Boze, bezte radsi chlastat nebo nekam za zenskejma, nez tyhle filozoficky debaty o nicem ...

Reagovat
smazaný uživatel

pravda, du se ožrat

Reagovat
Arne

Tohle si všichni přečtěte a dejte s tim pokoj.

Mě už odradilo, když jsem si přečetl, že "o tom, že nejlepší kluby z Ruska by si podali německou špičku, NEMÁ CENU POLEMIZOVAT"... To by člověk blil.

Reagovat
smazaný uživatel

A na jakém postu? Malouda je ideální hráč do diamantu - Zhirkov mi tak nepřijde. Možná je kvalitnější, ale v tomhle systému prostě nemá místo, možná v zimě až budou chybět 4 hráči...

Reagovat
Arbiter

Nikdo ho tam letos nezkoušel (na kraji p*če) a Guus tvrdí, že tam hrát dokáže

Reagovat
smazaný uživatel

Mě na post krajního záložníka nesedí, neriskoval bych to tam.

Navíc jaký šílenec by měnil zaběhnutou taktiku, která získala 36 bodů za 14 zápasů? Šanci to vyrovnat má ve velkých ligách jen Barcelona a to navíc se skorem +7 proti dnešku a dvěma vyhranými zápasy.

Momentálně fakt nevidím důvod Zhirkova nějak zkoušet, spíš ho pustit na hostování na rok a pak se uvidí až odejde Deco,Ballack a spol...

Reagovat
smazaný uživatel

Střelit ho třeba... Do Juventusu za 10 mega, to by šlo, ne?

Reagovat
Arbiter

ani za zlaté prase

Reagovat
Arbiter

tak co ty víš, jak to Carletto vymýšlí na treninku, možná ho tam i zkouší, on měl jít na levou zálohu už v zápase proti Atletiku, jenže se zranil Cashley, tak musel na jeho místo a od té doby nebyla pořádná příležitost to zkusit. Navíc Carlo pořad točí sestavou a ani Malouda nemá ten kraj jistý a jestli se tam jednou dvakrát postaví Jura, Ancelotti už si nebude moct dovolit ho dát pryč...A hostovačka je totální zhovadilost, nezlob se na mě

Reagovat
Godwinson

první a třetí odstavec, ty jsou hodně mimo, s druhým souhlasim, neni proč něco měnit, když to šlape ... ale na kraj místo Maloudy bych ho rozhodně vyzkoušel, po City tam jsou slabší soupeři, minimálně tam by si zasloužil testnout ... co se týče té hostovačky ..

Reagovat
smazaný uživatel

Proč jsou mimo? Protože mi prostě nesedí na pozici krajního záložníka? Tam úplně ideálně sedne Malouda (což jsem psal už kdysi ), jenže Zhirkov mi prostě sedí buď na beka nebo na křídlo. Ne mezi ně.

Ohledně toho třetího - co s hráčem, kterého nevyužiješ a vrací se po zranění? Rozhodně lepší ho pustit na půl roku pryč než aby hrál 10 minut jednou za 3 zápasy. Před MS se vrátí, absolvuje komplet přípravu, sehraje se s týmem a má šanci dostat se do kádru - momentálně jich moc nemá.

Reagovat
smazaný uživatel

Žirkov je hrozný univerzál, na levé strabě ho můžeš postavit kamkoliv

Reagovat
Godwinson

ono je stejně tohle bezpředmětný, já si myslim, že Žirkov by byl dobrej i na místě Maloudy, to je jedno .. bezpředmětné pro to, že jak ukázal zápas proti Arsenalu, nebude hrát nejspíš ani jeden z nich ... no, fakt je ten, že máš pravdu, když bude sedět, asi ho to akorát řádně znechutí, takže možná v lednu do Ruska?

Reagovat
smazaný uživatel

Je to hrůza, hráč, který si mohl dávat PL s prstem v nose a sedí...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Jak psal Strike, zranil se a systém funguje. Najdi mi šílence, kterej by ti měnil systém, který dokázal nasbírat 36 bodů v 14ti zápasech? Zhirkov se ti prostě do diamantu nehodí.

To může ze všech lig dohnat jen Barca a aby se dostala o skore před Chelsea, tak by musela dát v následujících 2 zápasech minimálně o 6 golů víc než soupeř. Navíc výhra ve všech Londýnských derby, skore proti zbytku big4 6:0.

Blbost, Zhirkov prostě možná má na PL s prstem v nose, ale v systému, jakým Ancelotti hraje má prostě smůlu.

Reagovat
smazaný uživatel

Nemám chuť tady polemizovat o kvalitách Žirkova a Cola. A vlastně se mi ani nechce rozebírat jiné důvody, proč nehrává. Jen mi přijde naprosto šílené, že tento hráč sedí většinu času na lavičce a je mi jedno kde.

Reagovat
terry

Mě se to taky nelíbí, že sedí, protože právě on byl mojí vysněnou posilou. Jenže na levého beka se přes Ashleyho Colea nedostane je neoddiskutovatelný fakt, tam to prostě momentálně nepůjde. A když už se náhodou v diamantu objeví levý záložník, je to Malouda. Ale podle mě teď Žirkov začne hrát, protože byl donedávna zraněn.

Reagovat
smazaný uživatel

Jinak pokud by odešel Krasič, tak by to byla katastrofa, a to doslova. CSKA by rázem mělo problém hrát v lize o 3 flek a na to titul by se nemohlo ani pomyslet, vzhledem ke kvalitě týmu. Snad si to Giněr se Sluckým (tomu věřím, je to frajer a rozumí tomu) uvědomují a přes zimu posílí, ale i tak by to byla hrůza. Dzagojev ještě nemá na to, aby mužstvo táhnul sám, navíc mu nevědčí odchod Vágnera, když si s Necidem nemůže ani narazit

Reagovat
Arbiter

Však Love se má vrátit, ne?

Reagovat
smazaný uživatel

j

Reagovat
smazaný uživatel

Jestli tohle Milán prodrbe, tak mě vážně nasere... A nebo by mohl Juve. Vyměnit za Diega a klidně ještě doplatit.

Reagovat
10

nepřeháněj zase

Reagovat
smazaný uživatel

Smrtelně vážně. Je to sice blbost, ale Krasič je rozhodně lepší než Diego. Hraje sice ze strany, ale když ho vidím, strašně mi jeho hra připomíná Kaká(ne Ronalda, ne Messiho). A takového bychom přece chtěli, ne?

Reagovat
Kongo

Neprijde mi dobre srovnavat zrovna tyto 2 hrace

Reagovat
10

neviděl jsem ho tolikrát, abych ho mohl adekvátně zhodnotit...Diego bude pro Juve klíčovej hráč, o tom jsem naprosto přesvědčenej, stejně jako Krasič září v CSKA, tak Diego zářil v Brémách (spíš ještě víc)...jde jen o to, aby si zvyknul

Reagovat
salami

tak já bych si dovedl představit zálohu Krasič,Diego,Melo,Camoranesi a nemuseli by si Diego s Krasičem konkurovat

Reagovat
smazaný uživatel

By mě zajímalo, kdy přestaneš být přesvědčenej, u Cira ti to tak dlouho netrvalo. Je to takhle. Když všichni oslavovali příchod Diega, byl jsem asi jediný, kdo upozorňoval na možné nástrahy tohoto přestupu. Všichni mě považovali za "brutálního" pesimistu. Ruská liga je jiná než německá a hlavně Krasič svou kvalitu dokazuje ve všech zápasech, proti všem soupeřům. Řeknu ti to asi takhle. Dle svých zkušeností říkám, že Krasič bude v Itálii hvězda(snad tam skončí).

Reagovat
10

já o kvalitách Kresiče nepochybuju, ale za Diega bych ho nevyměnil...hráč jako on prostě musí dostat čas

jinak co se týče Cira, tak jsem byl možná přehnanej optimista, na druhou stranu bych ho ale ještě nerad úplně odepisoval...

Reagovat
salami

po dlouhý době jsem ted viděl Juventus hrát s Bordeaux a suvereně nejhorší hráč Juve podle mě Sissoko kterej se mi nelíbil ani v Liverpoolu,Diego trochu zklamání ale taky myslim že ještě jeho čas přijde

Reagovat
smazaný uživatel

Ale do fantaclacia jsi ho tehdy bral jako prvního. To je stejně jedno, kdybys ho totiž nevzal ty, bral bych na 99% já. Měl jsem sestavenou porvní trojku "Diego, Doni a Hamšík" kua, že jste někdo nevzali taky toho Doniho předemnou...

Reagovat
smazaný uživatel

Bral jsem ho, protože mě zmátl proti AC. Když jsem pak viděl derby s Interem, bylo mi jasné, že jsem asi udělal chybu(taky jsem to tady hned psal). Ale stejně bych si vybral Doniho, takže žádná ztráta...

Reagovat
smazaný uživatel

To je pravda, na Doniho nemá momentálně nikdo v marnosti, Diego je oproti němu king, ale nechávám si ho, třeba se ještě chytne(tomu dávám tak 20%) a navíc už jsem vypotřeboval 3 výměny...

Reagovat
smazaný uživatel

To je zas názor. A Diego snad nebyl hvězdou v Brémách? A to je podle mě Bundesliga lepší než Ruská. Takže říkat, že Krasič je lepší než Diego, jen kvůli tomu, že mu to momentálně v Juventusu nejde je kravina.

Reagovat
smazaný uživatel

Nikdo neříká, že je Krasič lepší, protože to Diegovi v Juventuse nejde!!! Je to prostě fakt, tak se s tím smiř.

Reagovat
smazaný uživatel

To je zas názor, že Bundesliga je lepší než RPL...

Reagovat
smazaný uživatel

Já si zatím stojím. Nepočítám do toho jen kvalitu hráčů, ale i zázemí, stadiony, diváctvo a další věci.

Reagovat
smazaný uživatel

Já si zase stojím za svým, od toho názor je, každý si myslíme něco jiného. Stejně jako ty si myslíš, že je kvalitnější Diego, tak ital si myslí, že je lepší Krasič. A pokud to není vyslovená blbost, jakože není, což dokazuje i letošní LM a průběh lig (tady by zase mohlo dojít na sorvnání vkalit a pochybuji, že si viděl více než jedno, nebo vůbec nějaké utkání RPL, takže berme směrodatnou LM) tak je hloupé psát věty typu : to je zas názor atd., nebo tohle je hloupý názor. Když by se o tom dalo diskutovat...

Reagovat
smazaný uživatel

Jinak moment, nemyslel jsem to tak, že Diego je lepší., jen se mi zdá přehnaný tvrdit, že Krasič je ROZHODNĚ lepší, jak napsal ital, nic víc. Spíš bych hodnotil kvality Diega a Krasiče v porovnání až bude druhý jmenovaný v lepším klubu (nic proti CSKA), ale ok právo na názor má každej.

Reagovat
smazaný uživatel

CSKA do toho netahej to je jeden z nejkvalitnějších klubů, i přes špatné umístění vlize, spíš by to chtělo, aby svoje kvality dokázal v jedné z nejlepších lig světa (PD,PL,SA)...

Reagovat
smazaný uživatel

No, o to mi právě jde...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to piš srozumitělněji, ať to pochopíme i my, ti hloupější...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

mno ja doufam ze zustane do leta v Rusku a pak huraa do AC

Reagovat
Kongo

Muj jmenovec

Reagovat
smazaný uživatel

krasic to old trafford

Reagovat
Kongo

ValencieeeeeeCF

Reagovat
10

£20m

Reagovat
Kongo

Vim no Napsal sem to jenom kvuli tomu,ze sem jejich fanda

Reagovat
salami

nehledě na to že křídla má Valencie výborně vyřešený

Reagovat
Kongo

Vicente je porad zranenej,Silva pravdepodobne odejde a Joaquin si neudrzi dobrou vykonost celou sezonu

Reagovat
smazaný uživatel

ty si opravdu fanda

Reagovat
Kongo

jenom rikam,co je pravda

Reagovat
smazaný uživatel

I kdyby ti všichni co sji napsal odešli, tak je tam pořád Mata a Pablo, ty fanoušku. Pro Valencii je Krasič zcela zbytečné vyhazování peněz a přilévání vody do moře

Reagovat
RMCF

Asi tak tam je potřeba posílit spíš obranu... ofensivu mají dá se říct na úrovni Barci nebo Realu.

Reagovat
salami

no tak typickej utočník by se jim jim taky hodil,Žigič je jenom na některý zápasy,a asi i střed zálohy by unesl posilu

Reagovat
smazaný uživatel

Žigič je dobrý útočník, který ale extrémně nezapadá do systému a stylu hry Valencie

Reagovat
salami

proto píšu na některý zápasy,třeba kdžy soupeř hraje beton a nedá se to prolomit kombinačně,nebo i na závěru utkání na rohy a tak,ale jinak je potřeba nějake utočník,jestli seženou prachy na Domingueze tak jedině dobře.

Reagovat
smazaný uživatel

Dominguez je zbytečný luxus, když mají Silvu a hrají 4-2-3-1 a systém kvůli něj měnit nebudou

Reagovat
božský John

Takovej plejer by se hodil každýmu týmu, o tom žádná....

Reagovat
smazaný uživatel

já bych navrhoval nějaký slabší tým z PL....v těch velkých klubech se hódně rychle ztratí...co třeba Wigan jako náhrada za Valenciu??nebo Stoke, Sunderland, možná Tottenham ale kluby z velké pětky...to asi ne...i když myslím že Sir Alex by mu určitě nějakou šanci dal jak ho znám...

Reagovat
Godwinson

tak to nevim

Reagovat
10

z CSKA do Wiganu, nebo Stoke?

Reagovat
smazaný uživatel

PL je na něj zatim moc, poslal bych ho, aby se na pár let rozehrál v GL..

Reagovat
smazaný uživatel

Ty máš dosť...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

co se ti nezda?rozhodně neni na takove urovni aby mohl hrat v zakladu manchesteru nebo jineho slavneho klubu takže tyto kluby jsou pro něj idealni

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Prosimte, kolikrat si ho videl hrat, ze tu rozdavas takovy moudra? Tipuju, ze ty si byl jeden z tech co tu kydali blaboly tymu, ze Arsavin pred Eurem nic neukazal a ze na PL nema

Reagovat
smazaný uživatel

Paneboze me staci co Krasic predvadi v LM,dyt to je hrac pro velky klub.....No ale nedivim se tvym nazorum me stacily ty tve brecici komenty o GL

Reagovat
Shevchenko

Reagovat
Chazy

Reagovat
Counter

ale bral bys ho, no ne?

Reagovat
Chazy

Musel by brat jako Valencia

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Agenti by rádi penízky, ale nemá cenu tyhle blbosti živit, v zimě neodejde, Giněrovi věřím.

Když jsme u toho AC, nebyl by lepší brazilský trojúhelník Ronaldinho, Love a Pato?

Reagovat
smazaný uživatel

Love v zimě k nám, do LM se bude hodit...

Reagovat
smazaný uživatel

Uvidíme, v Lm moc nevěřím.

Reagovat
smazaný uživatel

Já věřím, že při šťastném losu můžem jít do čtvrtfinále...

Reagovat
Tomanatura

Love zůstává až do 30. 6. v Palmeiras.

Reagovat
Arbiter

odkud to máš?

Reagovat
Tomanatura

Má tam roční hostování, chtěl být Dungovi na očích až do poslední nominace na MS.

Reagovat
smazaný uživatel

Dobre robí, múdre z jeho strany

Reagovat
Arbiter

spíš je to omezenost trenéra, že nesleduje východní soutěže...

Reagovat
smazaný uživatel

Aj. Ale na druhú stranu, takto aspoň sleduje Ronalda A je to (možno) blbé, ale na druhej strane príjemné oživenie, že dáva šancu aj domácim zdrojom. Brazílska liga je silná a na každom turnaji (nielen mládežníckom) sú schopní na svetlo európskeho futbalu vyzdvihnúť nejakú novú tvár. Na konfederačnom pohári napr. Andre Santos (ten ešte pôjde vyššie než Fenerbahce).

Reagovat
Arbiter

já proti tomu nic nemám, že dává šanci domácím zdrojům, mi jde spíš o to, že některé soutěže zvyhodňuje...Ale je to jeho věc, mě brazilská repre nijak extra nezajímá

Reagovat
smazaný uživatel

Poviem to asi takto...vzhľadom na Ronalda a nejaké tie neopozerané tváre ma to teší, inak je mi to šumák

Reagovat
smazaný uživatel

Alex Raphael Meschini se už coby hráč Spartaku do nominace několikrát dostal...

Reagovat
Arbiter

a jak si tam vede?

Reagovat
Tomanatura

Nic moc, pokud se pořádě nezvedne, na MS se nedostane. Říkám to nerad, ale zatím je třeba Ronaldo lepší volba, protože Vágner nějak stagnuje.

Reagovat
smazaný uživatel

Ja to hovorím naopak veľmi rád

Reagovat
smazaný uživatel

Giněr prohlásil, že pokud si Vágner vše vyřídí, tak jde v zimě do Moskvy, myslím, že klub může přerušit hostování a i kdyby ne, tak si v Brazílii nebudou chtít nehcat hráče, který chce jinam ...

Reagovat
Inzaghi

Potřebujem dynamickýho záložníka, kterej bude zrychlovat přechod do útoku. Krasič by byl ideální řešení, pokud nám ho nějácí Anglání nevyfouknou....

Reagovat
Tsigi

o Lova snad nestojíme a nebyl by lepší

Reagovat
RMCF

S Lovem si myslím, že by to byl v současnosti velkej risk, do toho Milan stopro nepude.

Reagovat
cristiano.K.

pokud chce ukázat,že je dobrý fotbalista tak by měl CSKA opustit.....

Reagovat
smazaný uživatel

Arsenal na něj nebude mít peníze, no a z těch zbejvajících tří bych ho viděl do toho MU, přeci jen s odchodem Cristiana Šamponalda by se jim nějakej šikovnej záložník hodil

Reagovat
smazaný uživatel

Hadru!

Reagovat
smazaný uživatel

Tak takový šikovný záložník by se hodil i nám...

Reagovat
RMCF

Tak to nepochybně, jedno křídlo ještě potřebujem a toto by byla trefa do černého, ale Perez hráče z Ruska nekoupí... Vidím spíš na opětovne pokusy o Riberyho nebo SIlvu.

Reagovat
smazaný uživatel

OT: 15:32 Enrique do Sunderlandu nechce

Sunderland se po novém obránci bude muset ohlédnout jinde, než v Newcastlu. Klub měl zájem o Jose Enriqueho, ten ovšem toto stěhování vyloučil.

Nice

Reagovat
Chazy

To se nam ten Newcastle vazne moc neprocisti..

Reagovat
smazaný uživatel

Videl si nejaký zápas v Championshipe? Ako hodnotíš Enriqueho?

Reagovat
smazaný uživatel

Já viděl asi 2/3 zápasů NU a Enrique hraje hodně dobře, přesně jak psal lexess. Neviděl jsem ho udělat chybu, brání slušně a povedlo se mu i několik slušných centrů

Reagovat
hefy

Ale ten plat musí být hrozný.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale ty mi nemáš odpovedať. To bola otázka naschvál, lebo bolo jasné, že Chazy nevie o čom hovorí.

Reagovat
smazaný uživatel

To ví každej, jen chazy to nepřizná

Reagovat
Chazy

Jak nevim? Mne prisel v PL mizernej a doufal jsem, ze bude jeden z tech hracu, co z NUFC vypadnou. Jestli hraje dobre nebo ne je mi uprimne jedno, na dobru NUFC mi nezalezi, jen bych si pral, aby mi ten tym byl zas sympatickej

Reagovat
smazaný uživatel

JE hraje výborně, silový typ beka.

Osm angličanů v základu mi stačí. Jonas, Coloccini a Jose Enrique ať hrajou, pokud mají výkonnost, což na LCH zdá se mají.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Prej Arsenal to určitě

Reagovat
Tomanatura

Tak snad ne k United. Na tu pozici levého záložníka se nejvíc hodí Vargas, už dlouho to musíme lepit Rooneym a stálé místo tam prostě už potřebujeme.

Reagovat
smazaný uživatel

Je vôbec o Vargasa iný záujem ako tvoj? (myslím tým čosi oficiálne) Pokiaľ nie, tak aj keď práve toto nie je ten najideálnejší človek pre mňa, radšej dvojku Aknfeev-Krasič ako opäť nejaký úžasný výber, ktorý budem dve sezóny oplakávať.

Reagovat
Arbiter

popravdě řečeno si nejsem jistý, zda k vám Akinfejev vůbec půjde, ale spíš ne než jo...

Reagovat
smazaný uživatel

Ani ja, samozrejme uvaźujem v čsto hypotetickej rovine...

Reagovat
Tomanatura

Mluví se o něm, což jsem víceméně šťastný. Velice pochybuju, že by to vyšlo, SAF z Itálie nikoho nekoupil už léta, ale věř, že ten fotbalista má vše, co potřebuje levý záložník. navíc, on by dokázal proti horším celkům hrát i obranu, nebo se prostě prolínat s Evrou, má nejpřesnější centry z Itálie (tuším), střelu jako blázen a je rychlý a fyzicky zdatný. Co víc chceš?

Reagovat
smazaný uživatel

Aby si mi nevysvetľoval niečo o hráčovi, ktorého poznám... Asi si ma nepochopil - ak by Vargas ani nebol na pretras v médiách (a pravdepodobne by neprišiel, tak ako spomínaš) - v takom prípade radšej dvojku CSKA ako niečo... A preto je apriori povedať "nie k United" minimálne na zváženie.

Reagovat
Tomanatura

Není to na zváženie. Krasič pro mě není fotbalista, co bude brousit lajnu a myslím, že potřebujeme spíš leváka, než dalšího na pravou stranu. Poslední dobou totiž hrajeme bez levé strany, pokud se nevysune Evra. Ryan už je prostě hráč do středu a Obertan, Park a Valencia jsou všechno praváci. Poslední pravák, který dokázal hrát na levé straně úplně stejně, odešel za rekorndí sumu pryč

Reagovat
smazaný uživatel

Blud. Ronaldo bol obojnohý, ale nespravil naľavo nič iné, než napravo. Nani je právák, ktorý hraje cez nohu bežne, Obertan podobne. Valencia a Park samozrejme napravo. U Naniho problémy poznáme, Obertan chce čas. Uvidíme, len dúfam, že sa opäť nesklamem.

Reagovat
Tomanatura

Vždyť toto přesně říkám. Máme dva, kteří můžou hrát napravo, jednoho praváka, který je ovšem strašně levý a Obertana, který je zatím mladý. Potom samozřejmě nějaké ty Tosiče, ale tak víš jak.

Reagovat
smazaný uživatel

Toho ani nerátam, ale minule prekvapil. Ľavonohé krídlo/krajný záložník je proste "nedostatkové zboží" a tak to je. Pokiaľ nie Vargas, tak tých možností príliš nie je a mne ani táto absenica príliš nevadí. Ribéry naľavo, Ronaldo naľavo, Messi napravo, Henry naľavo, Robben napravo, to sú veci na ktoré som si už zvykol i keď je pravda, že pokiaľ sa nejedná o obojnohého futbalistu je niekedy pohľad na 11 rovnakú zasekávačku a center v zápase už celkom unavujúci zjav. Inak povedané, dobrý výber schválim, ale vzhľadom na to, že viem, ako je momentálne trh v tomto smere prázdny, ani takouto možnosťou nepohŕdnem, t.j. nehovorím vopred "nie".

Reagovat
Tomanatura

Ale samozřejmě, že není prázdný. A právě o hráčích jako Vargas, Silva, Özil se poslední dobou mluví nejčastěji. Nemyslíš, že je to moc velká náhoda?

Reagovat
smazaný uživatel

Vieš ako je to s náhodami... Özila nechcem ani náhodou, Silva na ostrovy nechce a podľa mňa ani nepôjde a o Vargasovi sme sa už bavili. Zatiaľ čo si vymenoval 3 ľavákov (ku ktorým pridám DiMariu napr.) obaja máme možnosť vymenovať celé priehrštie pravonohých krídelníkov... Prázdny je možno trúfalé a prehnané, ale ten nepomer je značný.

Reagovat
Tomanatura

Vždyť jo, ale já tu celou dobu mluvím o těch levonových, o kterých se momentálně mluví nejvíc. Když se Manchester vrací na rozestavení 442 se silnou hrou křídel, tak musí mít schopné křídla. dřívě jsme měli Ryana, dnes musí být někdo další.

Reagovat
Arne

Skvělej hráč, AC by mu slušelo.

Reagovat
smazaný uživatel

no chci ho...,nebudu tvrdit, že né. náramně by se nám hodil. Rusko sice nesleduju, ale v LM mi trhá koule, navíc na něj i z tamní ligy čtu chválu. bohužel finančně nemůžem konkurovat Anglii (kór v zimě), takže pokud o něj bude některej z tamních fakt stát, můžem se s ním pravděpodobně rozloučit. na druhou stranu řekl, že by nejradši do Milána (kéžby to bylo jen na něm), navíc do současnýho systému máme žalostně málo křídel a nic na tom nemění ani Adiyiah, u kterýho zaprvý kdoví co čekat, zadruhý kdoví jestli na jaro zůstane v týmu.

Reagovat
smazaný uživatel

Ruská liga je kvalitní jak Německá, ale rozdil je v tom že v Rusku se klade duraz na Obranu - Beton , a v Německu zase na utok.

Reagovat
smazaný uživatel

podobná liga je tak max. Francouzská ( obrana ) , ale ruské kluby jí mají lepší než francouzi.

Reagovat
smazaný uživatel

Beton? blbost..

Reagovat
smazaný uživatel

tak jako myslel sem tu spodní polovinu tabulky...samozřejmě jsou kluby které hrají ofenzivněji

Reagovat
Lubinterista

(smích)

Reagovat
Lubinterista

Reagovat
smazaný uživatel

MUSí jít do CFC jinak nevim tam má svý bratry z repre

Reagovat
smazaný uživatel

doufám že pujde do Man.City..

Reagovat
smazaný uživatel

doufám že pujde do Man.City..

Reagovat
Losinho

Do Manchesteru City.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele