Agent: Eto'o je blízko k dohodě s Interem
Každým dnem se k úspěšné realizaci blíží jedna výměna mezi Barcelonou a Interem Milán. Do Katalánska má namířeno švédský útočník Zlatan Ibrahimovič, jehož by na San Siru měl nahradit Samuel Eto'o. Dohoda kamerunského útočníka s Nerazzurri je údajně velice blízko...
"Stále musíme hodně pracovat. Ale jsem optimistou, dohoda je blízko. Eto'o chce do Interu, přestoupí tam velice rád. Učinili jsme hodně kroků směrem vpřed," informoval agent afrického útočníka Josep Maria Mesalles.
Eto'o byl v uplynulé sezoně nejlepším střelcem Barcelony, svým přístupem v závěru sezony si proti sobě ale popudil fanoušky a jeho chování mu nehodlá tolerovat ani vedení. Barcelona s Kameruncem již nepočítá a hráči dala volno na nalezení nového klubu, trenér Pep Guardiola se pak nechal slyšet, že je ten pravý čas pro odchod útočníka z Katalánska.
Barcelona kamerunského reprezentanta nahradí Zlatanem Ibrahimovičem a bude se jednat o hodně drahou výměnu. Vedle Eto'a má do Milána putovat suma pohybující se okolo 45 milionů eur a na roční hostování také záložník Alexander Hleb.
"Stále musíme hodně pracovat. Ale jsem optimistou, dohoda je blízko. Eto'o chce do Interu, přestoupí tam velice rád. Učinili jsme hodně kroků směrem vpřed," informoval agent afrického útočníka Josep Maria Mesalles.
Eto'o byl v uplynulé sezoně nejlepším střelcem Barcelony, svým přístupem v závěru sezony si proti sobě ale popudil fanoušky a jeho chování mu nehodlá tolerovat ani vedení. Barcelona s Kameruncem již nepočítá a hráči dala volno na nalezení nového klubu, trenér Pep Guardiola se pak nechal slyšet, že je ten pravý čas pro odchod útočníka z Katalánska.
Barcelona kamerunského reprezentanta nahradí Zlatanem Ibrahimovičem a bude se jednat o hodně drahou výměnu. Vedle Eto'a má do Milána putovat suma pohybující se okolo 45 milionů eur a na roční hostování také záložník Alexander Hleb.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Eto'o: Fanouškům Interu se odvděčím na hřišti
28.07.2009, 21:02
Ibrahimovic podepsal smlouvu s Barcelonou, do Interu jde Eto'o
27.07.2009, 20:41
Hleb do Interu nechce, výměnu by to ohrozit nemělo
24.07.2009, 14:09
Laporta potvrdil výměnu Ibrahimoviče za Eto'a
17.07.2009, 20:42
Barcelona prý vymění Eto'a do Interu za Ibrahimoviče
17.07.2009, 12:03
Komentáře (132)
Přidat komentářBarcelona na tom pěkně prodělá, kolik peněz ještě dá Interu? 40 milionů?
45 milionu eur a hleba
Inter predelal,ked vam predal Maxvela do Barca len za 4,5 mil eur
Inter stratí jedného z najlepších útočníkov na svete, ale zas ňom dosť zarobí a Barcelona robí dobre si myslím, lebo Etoo už nie je podľa mňa taký dobrý a Ibrahimovičovi sa aj tak nevyrovná. Akurát sa bojím ako Ibra zapadne do Barcy.. Ale inak ten útok bude už fakt zabijácky.. Henry Ibrahimovič Messi
Hm hlavne že Eto o nastrielal 30 golov v tejto szone,a pravidelne poslednych 5sezon asi najlepši strelec v europe,a svojo rychlosťou a pohotovosťou je minimalne rovnocennym utočnikom ako Zlatan,a k tomu 40mil plus Hleb to teda barcelona podlamna pekne posrala,nech už tam Zlatan zahra akokolvek,To radšej mohli za tie peniaze kupť Villu a Riberyho.
a hlebovi bude platit barca
Nemyslim si, ze je to najlepsi krok pre Etoa. Viem si ho predstavit aj v anglickej lige
polepsi si financne a zarobi o hodne viac ako v Barce
no ... ale beries do uvahy ze v spanielsku bola dan 23% a v Taliansku 46 % ??
*netvrdim ze je to 100% pravda ale tak som cital na viacerych strankach ...
dane v Taliansku: http://www.eures.sk/taliansko-371-1.html
Daň závisí od výšky príjmu a pohybuje sa od 23% (pre príjem do 26000 eur ročne) do 39%, pričom sú možné rôzne daňové úľavy.
mozno je to aj inak..nevim
tak som sa mylil .. dik za opravu
barca bude silnejsia
tj ... Ibra-Messi-Henry .. a za nimi Xavi-Iniesta to je des
*oprava ... Messi-Ibra-Henry
*oprava Henry - Ibra - Messi
Tak je to správně
do tretice vsetko dobre neviem ako sa mi prvy krat mohlo podarit dat Zlatana na kraj ale tak sikovny som dik za opravu
Ne, předtím to bylo správně - teda aspoň častěji se sestavy čtou zprava.
Nebude
urcite že Barca bude silnejsia,ale už aj teraz je hodne silna a ma asi najvacsie predpoklady na zisk LM
Kily, nešlo by to moje OT od Škrtěla přesunout z celou větví sem? Já myslím, že z trochou přístupu, pochopení a snahy by to i šlo, ne?
Díky
bylo by to fajn, ale tak, aby se dalo reagovat na každej příspěvek, to zkopírovat nedokážu. Jedině zkopírovat celou větev
hm
Nevadí, díky za snahu
Kovi81 : Hleba taky??
Nejsem Kovi81 ale ano Chleba dostanou taky
Tak to sem zvedvavej koho za ty prachy privedem vidim to na Cassana a Snaijdera
to by bolo super ak aj Ibra odide Inter slabsi nebude ... prisiel Militto,Motta,Lucio,pravdepodovne Eto´o ... nova era Interu,po Zlatanovi
Sneijder?to je len sen neiktorych fanusikov Interu...vedenie Interu a ani Mourinho ho ani nechcu...a Real ho najprv predaval,lae teraz už s nim aj zacinaju pocitať do novej sezony
a Cassano?za toho Inter ponukol Suaza,Manciniho-onho prejavila už skor zaujem aj Sampdoria,Rivas...vymena vyhodna pre obe strany...
inter to nemal robit uz tam nebuda mat hviezdu poriadnu ...a hleb ide na hostovanie takze to je pre inter nanic ved on uz je aj tak slaby
Eto'o neni hvezda?
ne jak Zlatan Eto´o se nemůže rovnat hvězdám rpvní velikosti jako Ibra,Ronaldo,Messi.
Vtipálek
Inter sice strati hviezdu,ale pride dalsia hviezda Etoo a dostane Inter cca 45 mil eur zaco mozu kupiť dalsiu hviezdu
a Eto ma uz aj svoj vek a zlatan je mladsi acize moze byt este lepsi nez je
Eto'o má svůj věk?vždyť Zlatan je o rok mladší
o pul
detailisto
Tak tohle jsi nedal, kámo
ak ma Etoo svoj vek,tak už svoj vek ma aj Ibra..ved je medzi nimi len pol roka rozdiel..co je zanedbatelny rozdiel
naco Hleb?ked Mourinho ho nechce...a ani samotny hrac nebol osobne informovany o tom,ýe je zahrnuty v transferi..to len Barca sa ho chce zbaviť
hleb je slaby a v intery bi moc neprekvapil
- to může napsat jen vokurka...
Hleb bol dobry v Arsenale,v Barce to slo s nim dole vodou,ale ked prichadzal do Barcy vsetci o nom hovorili,že aky dobry hrac prichadza a teraz ho fanusikovia Barcelony nechcu a pred rokom o nom hovorili same chvaly
podle mne dělá Barcelona chybu. Ibrahimovič mívá genialní okamžiky,ale Eto´ je geniální pořád. No uvidíme, jak se budou oba prosazovat.
a Ibra nebol dobry stale pocas celej sezony?ved stale mu to tam padalo...na to,že aku ma Inter slabu zalohu,tak 25 golov je uctihodny vykon
tak tak ... 25 golov ... ale ..
a) v Serii A co je oproti La Lige o dost defenzivnejsia ...
b) zaloha Interu sa tou Barcelonskou nemoze v ziadnom pripade rovnat ...
idealne by bolo keby este prisiel zaloznik aby Inter aj tam posilnil a potom by to mohlo byt este lepsie ako doteraz,.. konecne bych prial Interu nech ide dalej ako po prvu vyradovacku LM
Zaujimava vymena,ale nepaci sa mi ten Etoov buduci plat,to je strasne vela.
Morattiho by som pochvalil keby to vyjednal namiesto balika penazi,Hleba a Etoa za Iniestu a Xaviho,to by stacilo
lenže Moratti tak isto aj ako Jose Mourinho nie je Harry Potter
------------------------------------ César --------------------------------------------
Maicon --------------- Samuel---------------Lucio -------------------------- Chivu
--------- Zanetti ---------------- Cambiasso ----------------- Motta ---------------
------------------------------------ Hleb ----------------------------------------------
------------------------------------------------------------- Balotelli -----------------
--------------------------------- Milito -------------------------------------------------
Náhradníci: Toldo, Materazzi, Cordoba, Santon, Muntari, Stankovič, Quaresma, Etoo
Nevím, jestli jsem na někoho zapomněl, ale na první pohled hodně pěkné. Náchylní ke zranění Samuel a Chivu dostatečně nahraditelní Cordobou a Santonem. Místo Motty kdyžtak Muntari. Stankovič střídat s Hlebem, oba mají tendenci zahrát jeden zápas skvěle a druhý úplně naopak. Teď jenom vyčíhnout jejich nálady. Při roztaženější hře použít Quaresmu místo Balotelliho a Etoo střídat s Militem.
lenže Mourinho chce hrat 4-3-3.. Etoa si dal na lavicku?ved bude najlpsie platenym hracom Interu..by mal hravat od zaciatku zápasu spolu s Militom urcite
Však to je takové 4-3-3... s tím, že Hleb bude pojítkem mezi útokem a zálohou. Já si myslím, že by to fungovalo. Jasně, že variant je tam spousta... Třeba útok Milito --- Etoo ---- Balotelli či Quaresma.
Každopádně si nedokážu představit hru Interu bez někoho takového jako je Hleb nebo Stankovič. Kdo bude tvořit? Motta?
No Maicon přece.
Napsal jsi asi nejlepší variantu a fungovat to nebude. José nás(no spíš fans Interu) ze začátku postraší tím svým 4-3-3 a pak se bude hrát tak, jak píšeš.
Co tak koukám, chlapec bude asi hodně stručný.
A tak v jednoduchosti je krása.
Ne tak zase neni o tak spatny jak si to napsal ale tak dve zmeny bych asi proved.
Tos mohl napsat hned.
Já si každopádně myslím, že se bude hrát v poslední době to klasické interovské zabetonování středu hřiště se třema defenzivníma hráčema - Zanetti, Cambiasso, Motta či Muntari. A útočení se nechá opět jenom na 3 schopnějších hráčích.
Njn Jose!
Uvažoval někdo proč, když se prve mluvilo o 40 mega, je teď 45-50? Jadnoduše Laporta doplatí Interu ještě část platu Eto'a, kterou Moratti dát nechtěl. Každopádně si tímto Moratti udělal dalšího Recobu, jehož se do konce života nezbaví... Je třeba si uvědomit, že hodnota Eto'a v současné situaci je pro Barcelonu 0, tudíž Laporta koupil Zlatana za nějakých 50 mega, což by se mu(ani nikomu jinému) za rok v žádném případě nepodařilo.
jako, že Zlatanova cena poroste??
jeho momentální tržní cena je astronomická...
Jako že Zlatanova tržní cena je a bude víc než 50 mega...
pokud bereš tržní ceny ala Real, tak potom souhlasím...
Pro Barcu ani pro nikoho jiného není Eto'ova cena nulová, to je nesmysl.
S tímhle souhlasím.
"Je třeba si uvědomit, že hodnota Eto'a v současné situaci je pro Barcelonu 0, tudíž Laporta koupil Zlatana za nějakých 50 mega, což by se mu(ani nikomu jinému) za rok v žádném případě nepodařilo."
Pro barcu je možná jeho cena 0, ale pro ostatní kolem 15-20mil. To je jako kdybys řekl, že Huntelaarova cena je pro real 0. Ale pro ně to je 1/4 Kaká.
Huntelaar je úplně jiný případ. To, že v Realu si nemá šanci zahrát neznamená, že má nulovou cenu. Eto'o byl pro Barcelonu v současné době neprodejný, proto ta nulová cena. Inter sice získal 70 mega, ale Barcelona zaplatila pouze 50. Sportovní stránka je věc jiná...
Proč by měl být neprodejný? Mohli by ho za cenu kolem 20-25 milionu nabídnout např. AC Milan. Jsou s ním sice problémy, ale pořád je to hráč dávající přes 20 golů za sezonu.
lenže AC by mu dalo tazko plat okolo 10 mil eur
Tak Citizens těch 25 nabízeli, takže nějakou hodnotu určitě měl...
A proč tam teda není?
přesně
----------------------Cesar/Toldo/---------------------------------------------
Maicon/Zanetti/--Lucio/Materazzi/--Samuel/Cordoba/--Chivu/Santon/---
---------------Motta/Muntari/------------- Cambiasso------------------------
--------------------------Stankovic/nova posila?/------------------------------
-----Balotelli/Quaresma/---------------Etoo------Milito/Casano-ak pride/---
Pochybuju, že Zanetti bude plnit roli pouze jako náhradník za Maicona. To se mi nezdá.
samozrejme že nemusi byt nahradou len za Maicona..kludne moze hrat aj defenzivneho zaloznika
Inter zase klasika,hracov je tam pomaly na poskladanie 3 rovnocennych jedenastok,Jose chce este nakupovat,odchadzat sa tym preplacanym nadbytocnym hracom nechce,tak sedia na lavicke a tribune
Zas kvantita pred kvalitou,nie ze by sa radsej za ten balik penazi nakupil jeden poriadny kreativny tvorca ale radsej vela nahradnikov..
Fabregas za 60 mil eur???!!!
No,to by mozno slo,je mlady,perspektivny,konecne by prislo aj na to slubovane omladenie.
Takto idu rocne strasne sumy na platy,a uplne zbytocne.
Chtěl bych upozornit fanoušky a vedení Barcelony, že co se týče chování, tak Zlatan taky není žádný zlatíčko
Příklad?
Nafoukanej egoista, který dokáže pěkně rozhýbat kabinu... (v negativním slova smyslu)
Příklad?
Nějaký příklad o rozhýbané kabině...
Asi dobře tancuje..
asi...
Jinak mne totiž nic jinýho nenapadá. Nikde v novinách nic nebylo. Že je na hřišti občas na nakopání, neznamená, že v kabině dělá bordel. Z Ajaxu si něco pamatuju, ale z Interu ani ťuk. Navíc přestupuje do extra klubu, ke kterýmu musí mít respekt snad každej trochu rozumnej (to Etoo asi není).
Jde o to, že v Ajaxu byla jakási "parta", do které on nezapadal. Je to prostě profesionál, který v kabině nehledá kamarády, ale spoluhráče. Že by někdy kabinu rozhádal, o tom nic nevím(narozdíl od přítele Eto'a)...
Nechce se mi vyhledávat nějaký důkazy..., ale všeobecně se ví, že Zlatan je bouřlivák, který měl několik různých problémů se svými spoluhráči. Ale uznávám, že se s přibývajícími roky zklidňuje.
Nechce se mi vyhledávat nějaké důkazy...
Na chytání za slovo nemám náladu a na to, abych hledal kvůli nějakýmu volovi bůh ví co, tak to už vůbec nee
"Chtěl bych upozornit fanoušky a vedení Barcelony, že co se týče chování, tak Zlatan taky není žádný zlatíčko"
Když někdo chce někoho na něco upozornit, měl by svoje tvrzení dokázat. Ale to myslím lidem jako ty, nemá cenu vysvětlovat...
Když začínal, tak se i přes nesmírný talent a vyšší kvalitu než spoluhráči nedostával na hřiště, protože byl moc arogantní.. když mu bylo 18 a hrál v malmo ( ), tak o sobě prohlašoval, že je Mohamad Ali a že klidně řekne v jaké minutě dá gól Musí se s ním pracovat jako s největší hvězdou, což bude dost těžké, když v tom týmu hraje Messi, Henry, nebo Xavi
Ad 1) zajímal by mě zdroj téhle informace, ale věřím, že v klubu jako Malmö s ním mohly být problémy(kluci s jeho sebevědomím to mají v těchhle "domácích" klubech těžký).
Ad 2) zbožné přání fanouška Realu Madrid. Ať říká, co chce, na hřišti je to hráč, který plní úkoly trenéra a chová se naprosto profesionálně.
Ad 1) četl jsem o něm nějaký životopis kde tohle bylo popsáno
Ad 2) fanoušek Realu nejsem, naopak bych byl moc rád kdyby jim to klapalo
Navíc tohle nebylo jenom v Malmo, ale i v Ajaxu. On má opravdu velké sebevědomí, to musí vidět úplně každý a Mourinho taky z něho opravdu takovou hvězdu dělal celou sezonu. Což ze žádného hráče nikdy nedělal..
Nesouhlasím. V Ajaxu šlo pouze o to, že s nima prostě nechodil na pivo a podobně. Nebyl žádným rozvracečem, pouze spoluhráčem, nic víc, nic míň. Stejně jako v práci, někde jsou kolektivy kamarádské, jinde si každý hledí svého.Profesionální fotbalisté jsou spíš druhý případ. Co se Realu týče, asi jsem si tě s někým spletl, promiň. Jinak Messiho a Zlatana bude potřeba dát na hřišti dohromady a já si myslím, že to nebude složitý úkol. Pak 1+1=3...
V Ajaxu ho trenéři nestavěli právě kvůli tomu, protože když se na hřiště opravdu dostal, tak byl nejlepší.. Já mám Zlatana, možná právě kvůli tomu rád, ale zdá se mi docela směšné, že jde pryč Eto´o kvůli tomu, že se tam cítí být jako moc velká hvězda a přijde místo něj Zlatan Navíc i ten jeho styl hry kdy v podstatě nepotřebuje spoluhráče, může být právě pro Messiho a spol. dost kontraproduktivní Ale uvidíme, já se na jejich spolupráci zatím moc těším
Vypadá to, že tys mi lépe porozumněl než ital
Eto'o jde pryč, protože je to nevyzpytatelný fracek, od kterého nevíš, co můžeš čekat. Klidně se ti v půlce zápasu sbalí a uteče ze hřiště. Tohle srovnání je trošku vedle, Zlatan podobné výstřelky nikdy neměl. Pokud má ty svoje velkohubé hlášky, mluví o sobě, nikdy ne o spoluhráčích nebo trenérovi a jeho chování je naprosto profesionální. A o to šlo v prvním příspěvku, na který jsem reagoval.
No tak odešel jednou v Zaragoze, kde je fakt nenávistné prostředí, celý zápas ho rasisticky uráželi. Já vím, že mně řekneš, že ostatní hráči černé pleti jsou taky uráženi a neodešli, ale tak trošku pochopení... Já si to ani nedokážu představit, že na mě tak řve celý stadión.
Tohle jsem myslel spíš v nadsázce, tento incident mi z hlavy vypadl. Narážel jsem třeba na to, když odmítl střídat, co vyváděl, když byl střídán a tak. Jinak je profesionální fotbalista, tak by měl něco vydržet (tím, že utekl, nechal ty primitivy zvítězit).
Tak odmítl střídat to zas né, maximálně se u toho vždycky ksichtil. A šel pomalu i za nepříznivého stavu, sice to střídání natáhl dejme tomu o 15 sekund, ale zas vždycky makal na hřišti.
Jo ty asi myslíš, když se vracel po zranění, tak Rijkaard chtěl aby hrál posledních 15 min. proti Santanderu a on nechtěl...
V diskuzi se piší vlastní názory a postřehy, nikdo nemusí (a taky to většina nedělá) nikomu nic dokazovat Hlášky typu "lidem jako ty" si laskavě odpusť
Jasně tvůj postřeh má stejnou hodnotu, jako když napíšu, že země je kostka...
datum kedy rozhybal tu kabínu nechces vedieť??
býval ..už dávno není...
tohle je typický příklad hry se záporným výsledkem - oba týmy prodělají. Zatímco Barca utratila balík peněz za hráče od kterého snad ani nelze čekat podobné výkony jako v SA (Ibra se Messimu nepodřídí a naopak to také nebude), tak Inter se s zbavil 60% výkonnosti. Nepředpokládám, že Eto´o bude úplně stejný zabiják jako v Barce. Každopádně SA přišla o dva své nejcennější klenoty
tak Etoo by byl zabiják jak v Barce, ale musel by mít takovou zálohu, ono je umění dávat branky, když za tebou,,tvoří,, Zannetti, Muntari a Cambiasso
presne tak, prodelaji oba, protoze eto´o bez poradne zalohy goly davat nebude a zlatan nebude odvadet tui cernou praci, co nekdy odvadel eto´o, ktery byl schopny se podridit a hrat i kridlo, kdezto se zlatan nebude tak presovat a bude si chodit pro balony, cimz se bude plest do hry xavimu,iniestovi a messimu
podle mě by do Itálie neměl chodit akorát tam an něj budou házet banány
Ak mu bude 11 mil malo moze si este potom vdaka tomu otvorit zelovoc..
ved nie je to az take hrozne,vela hracov tmavej pleti v taliansku hra a v podstate bez incidentov.
Barcelona dává za Ibru opravdu až příliš mnoho peněz, plus dva hráče...přijde mi to hodně, ale na druhou stranu to chápu...je to i boj o to, kdo přivede větší jméno...kdyby Barcelona Ibru nepřivedla, ztratila by se trošku z dohledu novinářů a televizí...zní to divně, ale podle mě se teď celá Evropa bude spíše soustředit na to, jak to půjde Realu, jak se bude dařit Ronadlovi, Kaká, Benzemovi...budou podle mě více sledovanější než Barcelona a možná proto přichází Ibra, který může opět trošičku ty pomyslné váhy srovnat...
když se budeme bavit o fotbalové stránce, myslím si, že je to pro Barcelonu krok dopředu...pokud dokáží Ibru dobře zapracovat bude pro ně o dost přínosnější než Eto'o...podle mě, možná ne hned tuto sezónu, ale tu další určitě vyhraje Ibra krále střelců a možná i na pár let si tuhle korunku nechá...když si představím, kolik branek dokázal vstřelit za Inter a teď bude v Barceloně...když s ním budou hrát tak neskutečně tvořivý hráči jako Iniesta, Xavi, Messi...myslím si, že to bude opravdu v jeho podání kanonáda...
bodaj by si mal pravdu
Pánové,jak si Samy popudil fanoušky?O tom nic nevím že by Barca neměla tolerovat jeho chování.Co to je?To slyším po této sezoně prvně.Díky za odpověd.
páá páá nejlepsi utocník
Ibra da 35 golu v dalsi sezone
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele