play off - semifinále
27.01.2015 10:00 CET
2 : 0
(2:0)

Vzájemné zápasy

10.10.2014
SAE
0:0
Austrálie
Přátelské zápasy
 
05.01.2011
SAE
0:0
Austrálie
Přátelské zápasy
 

Nebyly nalezeny žádné zápasy.

Austrálie - poslední zápasy

22.01.2015
Čína
0:2
Austrálie
Asijský pohár
Pl. ČF
17.01.2015
Austrálie
0:1
Korejská rep.
Asijský pohár
Sk A
13.01.2015
Omán
0:4
Austrálie
Asijský pohár
Sk A
09.01.2015
Austrálie
4:1
Kuvajt
Asijský pohár
Sk A
18.11.2014
Japonsko
2:1
Austrálie
Přátelské zápasy
 
14.10.2014
Katar
1:0
Austrálie
Přátelské zápasy
 
22.01.2015
Čína
0:2
Austrálie
Pl. ČF
17.01.2015
Austrálie
0:1
Korejská rep.
Sk A
13.01.2015
Omán
0:4
Austrálie
Sk A
09.01.2015
Austrálie
4:1
Kuvajt
Sk A
29.01.2011
Austrálie
0:1e
Japonsko
Pl. F
25.01.2011
Uzbekistán
0:6
Austrálie
Pl. SF

Spojené arabské emiráty - poslední zápasy

23.01.2015
Japonsko
1:2p
SAE
Asijský pohár
Pl. ČF
19.01.2015
Írán
1:0
SAE
Asijský pohár
Sk C
15.01.2015
Bahrajn
1:2
SAE
Asijský pohár
Sk C
11.01.2015
SAE
4:1
Katar
Asijský pohár
Sk C
30.12.2014
SAE
1:0
Jordánsko
Přátelské zápasy
 
25.11.2014
SAE
1:0
Omán
Pohár Perského zálivu
Pl. 3M
23.01.2015
Japonsko
1:2p
SAE
Pl. ČF
19.01.2015
Írán
1:0
SAE
Sk C
15.01.2015
Bahrajn
1:2
SAE
Sk C
11.01.2015
SAE
4:1
Katar
Sk C
19.01.2011
SAE
0:3
Írán
Sk D
15.01.2011
SAE
0:1
Irák
Sk D

Komentáře (83)

Přidat komentář
Tomtaf

0:0

2:4 pen.

Reagovat
smazaný uživatel

2:0

Reagovat
Shevchenko

17.04.2014 Asijský pohár expanduje

Asijský pohár se v nejbližším možném okamžiku dočká rozšíření. Ročník 2019 ještě ani nezná vlastního pořadatele, už teď je nicméně rozhodnuto o tom, že se jej namísto dosavadních 16 týmů zúčastní hned 24 reprezentací.

To jako vážně? To je ještě větší hovadina než rozšíření Eura.

Reagovat
fantomas

Nijak zvlášť. Kvalita bude příšerná zpočátku, jistě, ale dlouhodobej cíl je jasnej - pošťouchnout Indii a JV Asie s obrovskym, ale zoufale zabíjenym potenciálem. V budoucnu z toho může celá Asie profitovat.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Jo,to bude skvělé

Reagovat
Puskas

Skvělý titulek

Reagovat
fantomas

Achjo, co zas?

Reagovat
Puskas

Austrálie ve finále Asijského poháru.

Reagovat
fantomas

No, a?

Reagovat
Puskas

Je to jiný kontinent, takže mi to přijde vtipné spojení.

Reagovat
fantomas

Jo aha, my se furt divíme téměř 10 let starý záležitosti. Tak to jo.

Reagovat
Puskas

Já se ničemu nedivím, pobavilo mě toto spojení v nadpise. Nic víc. Zase se nečerti kvůli každé prkotině.

Reagovat
fantomas

Tak nadpis jaksi neměl na vybranou

Reagovat
Puskas

Ale já to nehodnotím jako kvalitu nadpisu, ale jako tu bizarnost faktu.

Reagovat
fantomas

Potom platí to, že je fakt nesmysl se nad tim furt pozastavovat. Ale dobře no.

Reagovat
cepinzcegamy

izrael taky hraje evropu

Reagovat
Puskas

Ale tak tam jsou důvody jasné. Jak říkám, zaznělo mi to vtipně, nic víc. To, že mi to přijde divné, je vedlejší, šlo čistě o dojem v dané chvíli.

Reagovat
cepinzcegamy

ale no jo

Reagovat
fantomas

A tady snad důvody jasné nejsou?

Reagovat
Al Capone

Tak debilita zůstane i po 10-ti letech debilitou.

Reagovat
Puskas

dobře řečeno

Reagovat
fantomas

Reagovat
smazaný uživatel

odborník no

Reagovat
F.Torres

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

tobě taky nikdo nic nesmí napsat... ty ublížený.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
homeles8

Reagovat
db18

Škoda, že nepřidali další

Reagovat
johnik

Neva SAE....aspoň to třetí místo

Reagovat
Al Capone

Austrálie a Asijský pohár

Reagovat
Kang & Kodos

Z pohledu Austrálie je to o dost lepší, než hrát pořád dokola proti Nový Kaledonii, Tuvalu atd.

Reagovat
fantomas

Z pohledu Asie je to taky lepší.

Reagovat
smazaný uživatel

Vy ste povstali z hlbín Zeme alebo prišli z inej planéty?

Reagovat
fantomas

Srandovní, že když se kvalifikovali na MS z asijský zóny, tak sem tu žádný vzlyky neviděl. Ale ted to najednou všichni musí důležitě vytahovat.

Reagovat
Puskas

Neviděl? Důležitě?

Reagovat
fantomas

Jj a jj.

Reagovat
Puskas

Nepřipadám si důležitě, když mě pobaví nějaký titulek a napíšu to, proto nesuď ani mne, ani ostatní, když nevíš, jakou mají motivaci, jen proto, že se Tě to třeba dotkne.

Reagovat
fantomas

Dotkne to ani ne, spíš šokuje.

Reagovat
Puskas

A z jakého důvodu?

Reagovat
fantomas

Už sem ho sem napsal.

Ale to je taková klasika, když příde na Asijskej pohár - viz to, jak se ještě ted někdo dokáže pohoršovat nad tim, jak Jižní Korea v roce 2002 došla do semifinále MS, a jak Korejce ještě dneska někdo dokáže bez problémů označit za podvodníky.

Reagovat
fantomas

*když příde na asijskej fotbal obecně

Reagovat
Puskas

Prostě přijmi to, že někteří lidi se na některé věci dívají jinak než Ty, nebo chceš předepisovat, co si máme myslet a jak psát jak za bolševika? Můžu s něčím nesouhlasit, i když je to dané, a můžu to vyslovit. Vůbec neurážím, jen jsem napsal, že to zní vtipně, a hned z toho uděláš aféru. I ta Korea v lidech prostě může ležet, sice s tím nesouhlasím, ale každý se vyrovnává s křivdou jinak.

Reagovat
fantomas

Wtf. Však si dělejte, co chcete, já vám nic nepředepisuju. Jen vám řikám, proč je to z mýho pohledu legrační. Je to názor proti názoru, žádná aféra.

Reagovat
Puskas

Není to poprvé, co dáváš kázání za nějaké podobné nevinné pozastavení se.

Reagovat
fantomas

Tak když je z mýho pohledu potřeba, co bych ho nedal viď...

Reagovat
Puskas

Chybí Ti nadhled a často z Tvých reakcí cítím, že to bereš jako osobní útok. Přitom často úplně zbytečně. Píšeš články, dáváš je sem, jdeš s kůží na trh a jsi vystaven reakcím. A přijde mi, že furt ještě špatně unášíš ta reakce, co Ti nejsou po chuti, co že si to jako dovolujeme se ozvat. Pak se nediv, že diskuse obyčejných návštěvníků webu vypadají, jak vypadají, a že už několik dost solidních lidí na diskuse nechodí.

Reagovat
fantomas

Blbě snášim jen blbý reakce, jinak sem za reakce obyčejně rád.

Reagovat
Puskas

To jsou buď ty, co bereš osobně, nebo ty tzv. politicky korektní.

Reagovat
Puskas

nekorektní

Reagovat
fantomas

Nene, prostě ty blbý.

Reagovat
smazaný uživatel

Keď už tak kážeš o ohľaduplnosti voči iným diskutujúcim, mohol by si vedieť, že tie upozornenia typu "Lol, Austrália v Ázii" vážne nikoho nezaujímajú.

Reagovat
Puskas

Ohleduplnost se projevuje třeba i tím, že nepíšu jako nějaký mluvčí "nikoho to nezajímá", ale vždy za sebe, příp. se diskutuje o povaze komentáře, ne o jeho existenci jako takové. Nic, končím dnes.

Reagovat
smazaný uživatel

Povaha komentára bola bezobsažná, lebo je známe, prečo sa veci majú tak, ako sa majú. Ak vám nie je, tak pardon, ale potom treba voliť iné slová, lebo to vážne znie ignorantsky.

Reagovat
Atlético de Madrid

Tak jako zase podle určitejch měřítek hraje EURO taky několik asijskejch týmů (Izrael, Kazachstán, Armenie, Gruzie, Ázerbajdžán). Na středoamerickym Gold Cupu pravidelně hrajou hostující týmy (několikrát ho málem vyhrála Brazílie), na Copa América už hrálo i Japonsko. Týmy ze šampionátu v Oceánii spojuje jedině to, že jsou všechny z malýho ostrova. Co takoví chudáci z Papua-Nový Guiney, když druhá půlka jejich ostrova hraje asijskou kvalifikaci? Jediná "čistá" je v tomhle ohledu Afrika...

Z toho geografickýho hlediska je zajímavý, že vzdálenost mezi mnoha místy v Asii je větší, než vzdálenost mezi jihovýchodní Asií a Austrálií. Stejně tak je z Austrálie blíž do jihovýchodní Asie, než na mnoho míst v Oceánii. Však takovou Indonésii mají hned za humny. I kultury mají v Asii šíleně odlišný, na jedný straně jsou arabové, na druhý straně Japonci. Australani v tomhle ohledu nijak nepřekážejí. Tyhle konfederace jsou o geografický poloze opravdu jenom přibližně. Je to hlavně o politice a vzájemnym prospěchu - a z tohohle tahu těžej snad uplně všichni. Takže nevim, proč by se to mělo řešit podle nějakýho dělení dle kontinentů, když žádný jednoznačný rozdělení ani neexistuje a ve fotbale se na to stejně tak uplně nehraje (viz první odstavec).

Reagovat
smazaný uživatel

Presne tak, viac menej rozhodoval hlavne faktor futbalovej kvality, ale ono to nakoniec celé pekne do seba zapadá, ako si to rozpísal a dal do súvislosti.

Reagovat
fantomas

Stejně tak australská populace čítá OBROVSKÝ množství asijských imigrantů, a to i z Blízkýho východu (ne-li převážně odtamtud). Opravdu je to mnohem víc asijská země než třeba Kazachstán evropská.

Reagovat
smazaný uživatel

Taky bych to nehrotil, jestliže může hrát v Evropě Izrael, Kazachstán, Ázerbajdžán...

Reagovat
spider_8

Přesně Stejně tak politicky a ekonomicky Austrálie do východní, potažmo jihovýchodní Asie "patří".

Reagovat
raduinho

Reagovat
smazaný uživatel

Kazachstán není o nic méně evropský jak Turecko

Reagovat
C-M@ster

Reagovat
Spalovač šancí

Souhlas. Pohár je úplně pitomě nazvaný. Mělo by se to jmenovat jenom prostě AFC Cup. Asian je v názvu úplně zbytečné. Anebo snad AFC pořádá i Americký, Evropský nebo Evropský pohár?

Reagovat
Atlético de Madrid

Hustý

Reagovat
smazaný uživatel

SAE dnes boli zúfalí, Omar odpojený a keď sa k niečomu dostal, tak nemal s kým spolupracovať, všetci boli obsadení alebo neschopní mu pomôcť, nakoniec to vyzeralo, že Omar je tragéd a nevie dať jeden presný pass, ale to je samozrejme klamlivý pohľad. Austrália zahrala fantasticky, staviť na tlak v úvode bola dobrá stávka, zbytok zápasu si v pohode pohľadali a s prehľadom sú vo finále. Aj tak by som vyzdvihol ten celozápasový pressing a nasadenie od domácich. Zápasu chýbalo možno viacero šancí a striel na bránu - z pohľadu tohtoročného trendu na Asijskom pohári.

Reagovat
smazaný uživatel

Omar to má těžké, i dneska bylo vidět, že je o několik levelů výš než ostatní, podle mě je to nejlepší fotbalista Asie a Austrálie ale je to jako by hrál Neymar za Jamajku

Reagovat
johnik

No já to sledoval v práci tak po tajnu, a vždycky když jsem se podíval, tak byl buď gol nebo nějaká šance SAE, takže sem si říkal, že to musí být vyrovnaný zápas Ale tak aspoň je to finále pro oba týmy zasloužené

Reagovat
johnik

měla být rakce na dory99

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
ACSMan

Hraje ten pohár někdo ve FUT?

Reagovat
Bayernista18

Reagovat
smazaný uživatel

Austrálie hraje mistrovství Asie? Proč?

Reagovat
johnik

vážně?

Reagovat
smazaný uživatel

blik

Reagovat
smazaný uživatel

Nevím,proč neudělají rovnou asijsko-oceánské mistrovství?

Reagovat
smazaný uživatel

Snad aspoň ve finále konečně prohrajou

Reagovat
johnik

Tak poďme SAE

Reagovat
smazaný uživatel

Podle mě turnaji dost uškodily ušmudlané postupy Iráku a SAE na úkor Íránu respektive Japonska. Místo napínavého semifinále za účasti nejlepších celků Asie z toho byly dva zápasy kočka-myš, takže celkem očekávaně o ničem...

Reagovat
fantomas

Austrálie - SAE nebyla žádná kočka-myš, a SAE si ten postup jednoznačně zasloužily. S Irákem souhlas, to jednoznačně.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to moc nesouhlasím. SAE byly ve skupině skvělý, ale proti Japonsku mohli dostat minimálně 5-6 gólů nebýt nemohoucnosti Japonců v zakončení. S Austrálií to bylo taky slabí (pokud si vzpomínám měli jednu kloudnou šanci za zápas), i když je možný, že nebýt těch rychlých gólů, vypadalo by to jinak. Jinak jim ale třetí místo samozřejmě přeju, už kvůli Omarovi, Mabkhoutovi a Khalilovi, kteří byli opravdu výborní..

Reagovat
smazaný uživatel

Zmrvili to Korejci

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele